KATEGORİLER

Nagehan Alçı Ramiz ilker paşayı çıldırtı

Nagehan Alçı ile Ramiz ilker paşa'nın canlı yayın kavgası Nagehan Alçı Ramiz ilker paşayı çıldırtı Ramiz ilker Paşa canlı yayında kendini böyle kaybetti
Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • alp kazan
    03.02.2012 12:32:58

    hepsi üçkaatçı yaa bunlarınn

  • Adem K. Maras
    25.01.2012 20:20:39

    Mücahit kardesim cokta güzel yazdi. Bir iki cümlede ben yazmak istiyorum 1. Bu soytarinin islam düsmani oldugu kesin. 2. Vede en vahimi müslüman türk Milletimiz sunu cok iyi bilmesi gerekki türkiyede yasayan ister orduda ister siyasette görev yapanlar haliyle halkin müslüman olmasi hasebiyle onlarin bizde müslümaniz demeleri kacinilmazdir. Iste bu noktada benim ayagi tökezlemis olan güzel milletimin bu din düsmanlarinin ( bizde müslümaniz demelerine aldanmalarini ) sevgili peygamber efendimizin s.a.v bir mübarek sözleriyle bitirmek istiyorum ümmetimin basina öyle bir hal gelecekki kör ve sagirlik bu iki haslet onlari yilan gibi kivrandiracak. birtek duam kalsa müslüman devlet adamlarina yaparim. Yüce allah mevcut olan hükümetimizi korusun risale i nur asigi kardeslerimide hakim savci bürokrat olan abilerimizdende asrin davasi olan ergenekon pisligini temizlemek icin allah icin mücadele etsinler vede vede sakin ola ayrilmasinlar. Vede her iki büyüklerimizin büyük osmanli ecdadimizin biraktigi güzel türkiyemizin bu cok ama cok zor gecdigi dönemden basarinin en önemlisi az ama öz bulunan tarikat seyh efendilerin dualarini almalari. allah yardimcimiz olsun vesselam.

  • m. tayfun taş..
    19.12.2011 20:06:29

    böyle bir tartışmayı halkın karşısında bu derece rezalet bir bicimde yayınlayarak halka izleyenlere ne verdiğinianlaya bildinizse bu hakaretlerle dolu .. yazıklar olsun ben hiç bir şey anlamadım paşam dinlemeyi nagehanda inadını bırakmıyor.. laf kalabalığından başka bşrşey anlamadım

  • lazz 61
    21.10.2011 12:29:27

    bu karının kocasında hıc iş yok ah nagıhan ahhhhhhhhhhhhhh

  • Objektif
    02.08.2011 17:47:22

    Nagehan ALÇI sütten çıkma akkaşık değil ve söyledikleride kişisel görüşe göre değişir ama Ramiz İLKER o yaştan sonra bazı şeyleri kafası almayan biri. Biraz eleştiriye açık ve objektif olmak lazım. Sonuçta \\\"70 milyon\\\"izliyor. karşısındaki düşmanı değil ve onunla savaşmayacak. Sonuçta bi kadınla nasıl konuşulacağının farkında değil.

  • Erdinç
    02.08.2011 11:41:17

    yıllardır Orduya hizmet veren bir paşaya daha dünkü kız Millete düşmanlık ediyorsun diyor.. Nasıl bir çene ve nasıl bi iftira kabiliyeti var sende şaşırdım valla..

  • KONTRA
    02.08.2011 07:10:21

    Adam kral gibi paşa.Askerlikten anlıyomus gibi aptal aptal yorumlar yapmayın.En ufak bi fikriniz yok.Karşıdaki sempatizan karı kimle konustugunu bilmiyo.Herkes akıllı olsun.

  • hilal
    26.07.2011 10:07:15

    hay senin paşalığına senin gibileri paşa yapanların aklına şaşarım bu adam beşpara etmez ağzından tükürükler sıçrıyor sinirden kuduruyor tiksindim ya bu adamlar yüzünden ordumuza olan öfke gün geçtikçe büyüyor bu çürük elmaları defedin gitsin

  • ZBENK
    22.07.2011 12:48:08

    Bu paşaları sakın böyle aciz yazar çizer görüntülü mahalle gazetecileri için harcamayın arkadaşlar bu paşalar bunlar gibiler yüzünden bu hale gelmişler.Hala bunların bu ülkeyi resmen çatışma ortamına hazırlamakla görevli bu kızcağız modellerini işlerini çok iyi yaptıklarını göremiyorsanız yazık sizlere de .Her ne olurlarsa olsunlar karşısında cephe aldığı bu vatanın askerleridirler bunu asla unutmayın.Askeri eleştirmek bu kadar ucuzların harcı değildir, denk güçler daha mantıklı eleştirebilir.

  • ZBENK
    21.07.2011 09:21:02

    bu zavallı kızcağızın peşini bırakın bu kızcağız zavallı ermeni veya gürcü soyundan olmalı kökeni ne olduğu belli olmayan bu kızla vede entel dantel kocasıyla bırakın mutlu olsunlar ama siyasi bilgilerine alay ettirtmeyin yazık oluyor rezil ediliyorlar farkında değiller. Mahalle bilgileriyle ahkam kesenler çok var bunlara gerek yok.Ama bu iktidarın politikalarını ancak bu kadar okumuşlar ve mahalleliler yapar.Bu türler şu söylenebilir MAHALLE BİLGİLERİYLE DEVLET İŞLERİNE KARIŞMASINLAR AKILCIKLARI YETMİYOR

  • sen paşaysan ben paşanın paşasıyım
    21.07.2011 09:17:41

    hey bu adamı paşa yapan zihniyetin .........

  • valdes
    19.07.2011 23:17:43

    Yazıklar olsun bu ve bunun gibi paşalara ne paşası be pazarda domates biber patlıcan satan bir pazarcıdan daha çok bağıran bir zavalı böylelerini nasıl çıkartıyorlar tv pırogramlarına onuda anlamış değilim

  • bay
    19.07.2011 22:27:10

    EMEKLİ OLMUŞ PAŞAYA BU SORULARI SORMANIN NE ANLAMI VAR.KEŞKE NAGEHAN BU SORULARI GÖREVDEKİ BİR PAŞAYA SORSA İDİ VEYA HÜKÜMETİ TEMSİLEN BİRİNE GETİRSELERDİ.YİNEDE NAGEHANIN GÖZLERİNDEN ÖPERİM,HELAL OLSUN KIZ SANA ADAM GİBİ ADAMSIN.

  • Antiramiz
    19.07.2011 19:10:41

    Hakan Melih arkadaşım, yazdıklarının altına imzamı atıyorum.Teşekkürler...

  • Yücel
    19.07.2011 18:41:38

    TUĞ-GEN-ER-AL br /Yazık.

  • kalimero
    19.07.2011 17:58:39

    Ya bu gerçekten paşaysa, bizim ordumuzun vay haline, biz toplum olarak bu gibi adamları komutan diye çıkartıyorsak bizim de vay halimize, bu gerçekten komutanlık yaptıysa, ordunun ve ülkenin nice yıllar kaybettiğini görünce üzülüyorum

  • Aynen
    19.07.2011 17:18:34

    Utku Kettaş diline eline sağlık. Nagahan hanım ve latif bey bu ricanın icrasını sabırsızlıkla bekliyoruz.

  • Pasam sen saol
    19.07.2011 16:35:09

    Ramiz ilker paşa Seni Bu MILLET SEVIYOR

  • atalay
    19.07.2011 16:26:57

    teşekkürler nagihan hanım bu zihniyetler büyuk türk ordusundan silinecektir

  • ACAR
    19.07.2011 14:14:54

    Kasıtlı olarak ekrana cıkartılan bu adamı ekranlarda gormek istemiyoruz artık o kadar pasanın yanında neden bu sahıs.soylıym RAYTINGbr /

  • ORHAN
    19.07.2011 14:10:13

    İŞTE VATANINI MİLLETİNİ SEVEN KADINN HELAL OLSUN SANA NAGEHAN HANIMMM COK DORU KONUŞUYO BU ÜLKEDE ŞEHİT OLUYOSA BUNUN SEBEBİ BAŞTAKİ KOMUTANLARIN ÜLKEYİ SATMASI İNŞALLAH TEMİZLENECEK ŞU HANIM EFENDİ ŞUNUN GİBİ ERKEK MÜSBETTESİNDEN DAHA ERKEK HELALLLLLL BAYY

  • Utku Kettas
    19.07.2011 12:54:28

    Iyi gunler, Ingiltere\\\'de yasayan bir gurbetciyim.Dun aksamki(18/07) Medcezir programini hem severek hem de uzulerek izledim. Tarafsiz birisi olarak Nagehan Hanim\\\'a ve Latif Bey\\\'e bir ricam olacak. Surekli ordu mensubu ve CHP\\\'li kisileri programlariniza cikariyorsunuz. Lutfen BDP\\\'li milletvekilleri ve yoneticileri de cikarip gunumuzun cok konusulan ozerklik, PKK sorunu vb konulari birde onlara sorun. Ozellikle Nagehan Hanim\\\'dan ricam olacak. Eger dun aksamki Pasa\\\'ya yaptiginiz gibi herhangi bir BDP\\\'li yetkiliye de \\\"Ben ulkemi seviyorum, Turk-Kurt kardestir, PKK terorist bir gruptur, Abdullah Ocalan bir katildir\\\" dedirtebilirseniz size saygim bin kat daha artacak.
    Saygilarimla.

  • ahmet
    19.07.2011 12:50:52

    adamda peygambere saygı yokki ordu muhammedin ordusu diyor alışmış bunlar milletin gözüne baka baka münafıklık yapmaya müslümanız derler namaz falan kıldırmazlar oruç tutamazsın bizim olduğumuz yerde allah yoktur derler ondan sonra peygamber ordusu derler yeter artık bıktık artık bu münafıklığınızdan sanki hiç birimiz askerlik yapmadık komutanların çoğusunun ne olduğunu bilmiyomuyuz

  • YYY;K
    19.07.2011 11:57:33

    bu kafası sulanmış adamı ikide tv ye çıkaran ve ayrıca bu pkklıları tv ye çıkaran hıyarları temizlemek gerekir önce medyadan reyting için bunları millete seyrettirmeyi habercilik sanan zavallılar yarın çalışmak için ülke arayacaklar bu ülkenin kıymetini bilmiyorlar,sadece bu kanal değil hepsi yapıyor bunu.pkknın reklemını yapıyorlar bunlar nasıl insan nasıl yaratık paraiçin yapmayacakları olmaz bunların.

  • ne mutlu türküm diyebilene
    19.07.2011 11:35:39

    ben derimki herkes işini yapsın bayan nagehan hiç askerlik yapmışmı vede bu ülkede nedense bir pkk sempatizanlığı başlatılıp ordu düşmanlığı başlatmakmoda oldu şu unutulmamalı elbette çürük ayıklansın ama bilende bilmeyende yorum yapmasın beklenilip bazı sonuçlar görülsün

  • mmmmm
    19.07.2011 11:28:45

    ben anlamıyorum nasıl paşa olmuş

  • swerftgy
    19.07.2011 11:11:35

    bunun gibileri paşalık mı yaptı bu ulkede cok yazık. varmısın yuz kiğada iddağaya kullandığı kelimelere bak.

  • tosun paşa
    19.07.2011 11:10:55

    adam inanç düşmanı, birde muhammed in ordusu diyor.

  • ahmet mullaoğlu
    19.07.2011 11:08:39

    ben bu paşayı er bile yapmam valla

  • barış
    19.07.2011 11:03:41

    bu adamı dinlemeye birazcık tahammül edebiliyorum.kültüre, karşıdakini dinleyebilmeye, sağlıklı düşünebilmeye, bilgiye , insanlığa bakıyorum da niye bu kadar çok şehit verdiğimizi daha iyi anlıyorum.

  • hasan
    19.07.2011 11:00:06

    hiç bir tutarlı yanı yok bu gazeteci denenler belli goy goycu.bir kere olayın yeri beyaz tv ise tarafsızlık ilkesi olmadıgı kesindir.AKPARTİ KANALI

  • sinan
    19.07.2011 10:56:00

    bundan paşa mı olur bu ne ya ...

  • murat
    19.07.2011 10:45:45

    Yazıklar olsun ordu düşmanlığı yaparak program yapan kişiler şehitleri ağzına almasın orduya düşman olmak millete düşman olmaktır bir kaç kişi yüzünden koskoca camialar iftiraya maruz kalıyor

  • Ali Öztürk
    19.07.2011 10:44:18

    Su pasayi cikarmayin ne olur bagirip duruyor hep kendi hakli kendi Vatanperver baskalari haksiz ve TSK elistirilemez.

  • fatih alagöz
    19.07.2011 10:36:28

    ramiz paşa kendini hala orduda asker zannediyorr!!!!!!!!!

  • güven
    19.07.2011 10:35:49

    hoca dagildi

  • MUHAMMED
    19.07.2011 10:33:47

    hakan melih kardeşim ağzına sağlık aynen katılıyorum yazdıklarına.Bu cuntacı askerlerin zihniyetlerini ne de güzel özetledin.

  • mehmet
    19.07.2011 10:29:13

    ya ne biçim insansınız yorum yapanlar bu kadın resmen türk askerini ve orduyu kötülüyor şehitlere ölü diyor ve pkk propagandası yapıyor utanmaz rezil kadın.

  • agit
    19.07.2011 10:24:48

    düşünüyorumda emekli olmadan bu paşanın emrinde görev yapan askerlerin hali niceydi çok merak ediyorum. baksanıza hala kendini kışlada sanıyor uyan ne bu şiddet ne cehal

  • ömer
    19.07.2011 10:12:57

    paşaya alışığızda
    bu kadına alışamadık yalakalığı bırakmadı
    ayıp be

  • ahmet
    19.07.2011 10:10:07

    Ramiz paşam yürü beeee adamsınnnn

  • taraak
    19.07.2011 10:08:00

    akp nin kanalında ordunun aşağılanması kadar doğal bişey var mı... satılık kalemler satılık modaratorler satılık insanlar...
    gün gelir ordu tepenize çöker... alayınızı siler ....

  • halist
    19.07.2011 10:03:42

    bu tür komutanlarmı yıllarca yönetimde bulundu bence bu paşa üzerine psıkayatrisler tez yapmalı önemli bir konu işine gelincede peygamberimizden sani bir arkadaşı gibi refarns veriyo karşısındakileri küçük görme hastalığından kurtulmalı...

  • onur
    19.07.2011 10:03:01

    şu kadınla kocasını bi elime verecekler varyaaa

  • emre
    19.07.2011 10:00:21

    madem Allah resulunun ordususunuz namaz kilin o zaman da gorelim, cumaya bile gelmiyorsunuz, uckagitcilar

  • tımarhane mi lan burası
    19.07.2011 10:00:18

    ne lan bu tımarhaneye gizli kamera mı koydunuz

  • ömür
    19.07.2011 09:59:11

    vasıfsız hainler sizi. akp ile birlikte silinip gideceksiniz. yaşa paşam emret ölelim.

  • mete
    19.07.2011 09:52:29

    klasık beynı sulanmış bir paşa,kendıne faydası yokkı bunun,.yazık

  • colakoglu
    19.07.2011 09:36:45

    bu hala kendini askerde sanıyo herhalde karşısındakilerde askeri dengesiz herif

  • Kemal Kumas
    19.07.2011 09:31:47

    Bu kişi gerçekten orduda paşalık yaptımı??? hala ordumuzda böyle paşalar varmı??? varsa eyvah ki eyvah.

  • objektif
    19.07.2011 09:28:27

    Nagehan Alçı böyle devam ederse Oscar da alır Nobel de...Ne günlere kaldık hey Allahım.. Ordunun içinde Pkk lılarla işbirliği yapanlar var diyen bir gazeteci ülkesine en büyük kötülüğü yapmıyor mu? İnsan da biraz onur haysiyet olur.Yalanın bu kadarına iftiranın bu kadarına alçaklık denir....

  • daçmin gooşşş
    19.07.2011 09:27:44

    bu adamı gördükçe askerlikten soğuyorum..bu adam yıllarca benim vergimle maaş almış yazıklar olsun

  • memed
    19.07.2011 09:26:15

    yazıklaar olsun...yalçın küçükten ve doğu perinçekten de bahsetsene ergenekon savunucusu ya rütbeli asker !

  • salaka kadın
    19.07.2011 09:22:43

    orduyu aşağılamak moda oldu zaten

  • ibram
    19.07.2011 09:20:39

    örnek türk pasasi

  • murat celik
    19.07.2011 09:19:29

    sus paşa sus bu ülkein en büyük düşmanı sen ve senin gibiler. hiç biriniz ölen şehitlere acımazsınız.emekli olunca ne kadar para alırım.bugun bu komutan davet veriyor hep fasa fiso gec bunları gec

  • TÜRK
    19.07.2011 09:17:22

    PAŞAAA YÜRÜ BEEEE KİM TUTAR SENİİİİİİ

  • roj ciya
    19.07.2011 09:16:44

    Dinlemesini bilmiyor kabullenmiyor bagiriyor iste gercekler ortada vatan matan satan adamlar dan ne beklenir

  • bülent tunç
    19.07.2011 09:14:19

    Böyle bir insanın komuta kademesinde yıllarca hizmet etmesi komutanın nasıl içler acısı bir durumda olduğunu gözler önüne seriyor. Bu adam yıllarca emri altındaki askerlerimize bağırıp çağırmaktan başka bir şey yapmamıştır yazık

  • GlobaL
    19.07.2011 09:10:41

    video 5 dk\\\'lık hiçbirşey anlamadım...

  • Savaş
    19.07.2011 09:01:07

    Bu paşa hala kendını 1980 cunta darbesının paşası olarak görüyor. Türk halkının bır aptallığı da emeklıye ayrılmış kolluk komutanlarına paşam komutanım dıye hıtap etmelerı onların da hala cuntacı ruhlarının dışa yansıtması sonucu bu göruntulerı ortaya cıkarmasıdır.

  • Memleket İsterim...
    19.07.2011 08:55:46

    bu adamları nasıl bir psikolojiye boğarak/empozlayarak yetiştiriyorlarsa artık, nereye cıksalar kendılerini kaf dağında zannetmeler, laf söyletmemeler, dokundurtmama ve eleştirtmemelerden sıkıldım iyice. ben bir askeriye mensubu olsam, bu adamdan utanırdım, kaldıki sivil halimle bile utanıyorum. sizi bu kadar mı cahil yetiştiriyorlar, gözlüklerinizi dışarıya bakmak kullanmıyorsunuz artık, içinizi gösteren bir mercek olmuş adeta..yazık..koca bi yazık.bu adam benım hiç bir şeyimi korumasın kardeşim..korumasın...

  • alı
    19.07.2011 08:53:55

    suc ramız de degıl onu reytıng reytıng ıcın tv cıkartan gazetecıler de

  • yurtsever
    19.07.2011 08:51:21

    İkisini toplasan bir insan etmez.Biri akp yalakası diğeri de kart kurtçu,darbeci..

  • hakan
    19.07.2011 08:43:16

    boş tartışmalar bunlar kimseye katkı sağlamaz....

  • Celil Mücahit
    19.07.2011 08:37:41

    Lütfen bu adama paşam diyerek konuşturmayın..bu adamı bu ülkede konuşturmayın?

  • erat
    19.07.2011 08:33:35

    pkk ile eroyin ticareti yapan asker ancak senin namusunu korur?

  • murat sönmez
    19.07.2011 08:31:46

    ya bunu kim paşa yapmış nerede savaş kazanmış ne başarısı varmışda paşa olmuş bunu niye tv çıkarıyorlar milletin parasını yiyenler onları küçük gören ler paşamı oluyor bumu paşalık bu olsa olsa poşa olur buna yalakalık yapanlada

  • ...
    19.07.2011 08:31:39

    bu paşadır yanında hazırol duracan alışmışlar

  • ad ad soy ad
    19.07.2011 08:28:34

    ya curuk gazetecilere ne yapmak lazım ?

  • uztek
    19.07.2011 08:26:14

    Bu adam bütün orduyu rezil ediyor, lütfen ordumuz adina bu ramiz konusmasin, konusmasi kendini baglar.

  • Hakan Melih
    19.07.2011 08:23:03

    Adam hala karşımda hazırolda durup, benim izin verdiğim kadar konuşun istiyor. Halkın izlediği bir tv proğramında ki tavrı buysa, Emri altındakilere nasıl hitap ediyordu acaba!!! konuşmanın sonunda Ramis dayı şunu söylüyor \\\" Bu ordu Muhammedin ordusudur \\\" Nankör herif, ucuz adam, sempati toplamak için Peygamberimizin adını o sarhoş ağzına alma, siz ve sizin zihniyetiniz peygambere sevgi duyanları, onun getirdiği dinin namazını kılan Subayları ordudan Atmadımı? işinize gelince Peygamber ocağı diyorsunuz ama başı kapalı diye şehit annesini törenlerden atacak kadar Adileşiyorsunuz. Bu ülke sizin gibi torpille paşa olanlar yüzünden üç beş çapulcu ile 30 yıldır uğraşıyor. Türban ile yaptığınız mücadelenin çeyreğini pkk ile yapmadınız, işinize gelmedi. Rant elde ettiniz.

  • bu ne ya
    19.07.2011 08:18:46

    Yoruldum pff

  • zavalı paşa
    19.07.2011 08:18:04

    böylelerine paşa demeyin paşa dediyin birlik ve beraberliyi saglar adeletli olur bir bayanla konuşmayı beceremeyen zavalı ...

  • marmarisli
    19.07.2011 08:12:47

    nagehan hanım nerede askerlik yapmış türk ordusu hakkında bu kadar bilgiyi nereden biliyor?

  • vatan bayrak
    19.07.2011 08:12:42

    lutfen boyle dalkavukları televzyona cıkardıp ınsanların kafasını yormayın pasa denen ınsan sozu dınlenen oturaklı adam gıbı adam olması lazım bu ınsanda yanlıslık vardır mutlaka bu ınsan da yanlıslık var ben bu ınsanı ınanın on başı bile yap mam reytın ugruna ınsanların kafasını karıştırmayın saygılarımla

  • erol
    19.07.2011 08:11:59

    bu adam nasıl paşa olmuş emekli olmuş pes yani.Bizim ordumuzun paşaları da böle ise pes doğrusu

  • aliş
    19.07.2011 08:05:16

    moderatör sen nagihanın avukatımısın.

  • Paşa Bahçe
    19.07.2011 08:05:01

    adam canlı yayında karşısındakileri asker zannediyo..paşmısın bahçemisin bilmem ama herkesi emrinin altında böyle azarladığın gariban askerler sanma ayrıca senin paşalığın anca o kirlenmiş askeri kurumlardaki conilerine söker..

  • Arnavut
    19.07.2011 08:04:12

    Bu tartışmalardaki amaç nedir?

  • UfUK
    19.07.2011 08:04:06

    Helal olsun müslüman paşa inançlı paşa..Ordumuz muhammedin ordusudur..

  • ytyyy
    19.07.2011 07:56:11

    paşam gökçeğin kanalında ne işiniz var

  • bilirkişi
    19.07.2011 07:52:11

    kanalın reklamını yapıyorlar.Tartışmanın kedi köpek gürültüsünden farklı yok !

  • Mücahit
    19.07.2011 07:52:00

    Sana Paşa demiycem çünkü hak etmiyosun. 1 Peygamber efendimizin (S.A.V) eşlerininin yani annelermizin giydiği kıyafeti, sen orada kara fatma diye tabir edemezsin ! 2 Peygamber efendimizin ismini ağzına alırken geçtim salavatı hazretleri diyeceksin ! O mübarek senin harbiyeden sınıf arkadaşın değil. Hadsiz Terbiyesiz Adam !

  • çağatay
    19.07.2011 07:49:28

    paşalaların ve komutanların alayı böleee

  • İrfan YILMAZTÜRK
    19.07.2011 07:48:20

    Bir sürü org.içeri alındı bu kendini ne sanıyor?Bağırıp çağırma işleri artık geride kaldı emekli paşaaa.Aklını başına al tersine eşelemeyi bırak.Sen ve senin gibi cazgırların devri kapanalı çok oldu bu memlekette.Sanırım hala kendini eski hamamda sanıyor,halbuki hamamların hepsi sauna oldu.

  • Acık Oturum Komedisi
    19.07.2011 07:47:24

    Hahaha ne tartışma canlı yayında bahse giriyolar 100 lira :D

  • xxx
    19.07.2011 07:45:38

    paşa senin namusunu kim koruyacak?

  • aksuaksu
    19.07.2011 07:45:02

    kanaltürke ve bu kanala çıkmak en büyük hata

  • c
    19.07.2011 07:43:42

    gercekten cürüklerin ayiklanmasi lazim!

  • baybora
    19.07.2011 07:40:21

    ey benim güzel ülkem

  • enstr
    19.07.2011 07:39:33

    bu paşa hangi programa çıktıysa kavga etmediği kimse yok.

  • antipaşa
    19.07.2011 07:38:09

    bu paşam paşam paşam diyen sözde gasteci.ler nasılda kendilerini ele veriyorlar... çakallar.)

  • misafir
    19.07.2011 07:35:54

    ordu ile milleti düşman ettiler evet yanlışlar olsa da zaman taraf gibi gazeteler aracılığı ile bu amaca ulaşıldı. vatan için öldürenle ihanet edeni aynı kefeye koyan bir zihniyet

  • NEJAT KARAGÖZ
    19.07.2011 07:33:18

    Bu herifin tarzı bile ordunun nasıl bir haleti ruhiye içerisinde olduğunu göstermeye yeter...

  • Hasan
    19.07.2011 07:32:44

    deniz kuvvetleri komutanlığında kendilerine meze olarak sunulan genç kızları kirletenler mi bu ülkenin namusunu kurtaracak paşa efendi. Sen hala kafanı kuma gömmüş ordu millet diyorsun. Ordu millet kavarmaı 1930 yılından beri bir ayrışma içerisinde akıp gidiyor paşa efendi.

  • polat
    19.07.2011 07:30:20

    yaa bu adamı çıkarmayın tv ye

  • i.s.t