KATEGORİLER

Mustafa Bozkurt O Ses Türkiye zafer konuşması

Mustafa Bozkurt O Ses Türkiye zafer konuşması
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • faşist ece
    17.09.2013 11:14:12

    hee bu arada bu adam 23 yaşında ;) 35 yaşında olduğunu nereden uydurdun acaba ? Baban ile mi karıştırdın ?

  • faşist ece
    17.09.2013 11:08:55

    Yaptığı yoruma bak şu ecenin :S Kırma vatansever seni. Sen vatanseversin Ahmet KAYA vatan haini öyle mi ? Peki. Sen ağzından \\\"kürt, kürtüm\\\" lafı çıkan herkese vatan haini diyenlerdensin herhalde.Tipinden o sonuca ulaşılıyor maalesef. Keşke izlemeseydin, şu adamı izlemeyi hak etmiyorsun zaten sen. Sesi yok demiş ahahaha. %90 ihtimalle Demet Akalın, Serdar Ortaç, Sinan Akçıl falan dinliyorsundur sen :(( Herneyse, iyi günler.

  • Rukiye
    23.06.2013 11:23:41

    Mustafa seni çok seviyoruz

  • gülşah
    04.05.2013 07:46:20

    mustafa bozkurta yapılan bu eleştiriler çok yersiz ve saçma o yarışmayı sesiyle ve dürüstlüğüyle kazandı ahmet kaya hakkında söyledikleri takdir gerektirir bu ülke ahmet kayayı sevdi ve onu özledi sonuna kadar arkandayız mustafa albümünüde heyecanla bekliyoruz bu arada son model arabanda yakıyoo yaaa...

  • sevda
    04.05.2013 07:37:54

    Yorum yazmak için tıklayın...

  • CEREN KAYA
    30.04.2013 16:20:26

    ÇOK GÜZEL

  • xxxx
    24.03.2013 18:19:18

    Yorum yazmak için tıklayın...

  • ece
    22.03.2013 13:20:52

    birinciliğini armağan ettiği kişi \\\"ahmet kaya\\\" \\\"VATAN HAİNİ\\\" ve oradaki jüriler seyircililer bunu biliyorlar. hiç yalandan alkışlamayın bence.. programı takip ettiğim için pişmanım doğrusu.. ayda veya bi başka yarışmacı seçilseydi önü daha açık olurdu.. 35 yaşında, ahmet kaya yandaşı, doğru dürüst sesi olmayan adamı türkiyenin sesi yaptılar bak bak bak..! oyların büyük çoğunluğunun kimlerden geldiği ortada.. rezillik ve büyük bi haksızlık.!

  • fgfg fbgh ggggfg
    19.03.2013 11:00:20

    Yorum yazmak için tıklayın...

  • hamiyet
    12.03.2013 20:30:42

    sesiyle buralara kadar geldi fakat konuşmasıyla batırdı

  • Kürşat
    26.02.2013 19:48:45

    Oyların çoğu KANDİL\\\'den geldi :)))

  • murat
    26.02.2013 19:43:25

    Sen ahmet kayaya saygı gösterdin sana sesinden seni seçen mustafa sandalada ben ve benim gibi barışı destekleyen insan gibi insanlarda size aynı saygıyı gösterecektir helall sizlere saygılarımla...

  • ÇAĞRI
    21.02.2013 11:30:50

    Helal olsun sana ahmet kaya\\\'nın büyüklüğünü bir kez daha kanıtladı.

  • horoz
    21.02.2013 10:53:25

    hadi ordan oyların nereden geldiği belli.sesde ses olsa oy verenlerin müzik zevkide nasıl bir zevkse

  • emir
    21.02.2013 10:39:04

    hak ettin

  • Emine
    21.02.2013 09:03:01

    Mustafa Sandal seni kınıyorum ve bu şahsı buralara kadar getirmek bile bir hataydı. Sizin gibi bir sanatçı nasıl böyle bir hata yapar. Bende izlediğime pişman oldum. Yazıkkkkk.

  • A.KAYA
    21.02.2013 08:36:17

    ZAMANINDA KOVDUGUNUZ ADAMA ŞİMDİ NASIL DA ALKIŞ ÇALIYORSUNUZ SİZİ NE AHMET KAYA NE TARİH NE DE ALLAH AFFEDER...

  • asmin
    20.02.2013 22:44:33

    bu ülkenin buyle aslana ihtacıvar

  • muzaffer
    19.02.2013 23:13:44

    helal olsun mustafa bizi gururlandirdin. Sen bizim gercek türk kardesimizsin.

  • Nalan
    19.02.2013 06:41:29

    Çok da lazımdın bu ülkeye. Birinciliği armağan ettiğin kişi vatan haini. Çok yazık. bu programa da yazık. İzlediğime bin pişman oldum.

  • londradan salih
    19.02.2013 05:59:12

    iste bu ya iste bu ya helal delikanli helal