Mustafa Bozkurt O Ses Türkiye zafer konuşması

2013-02-19 00:34:04

Mustafa Bozkurt O Ses Türkiye zafer konuşması

Kategori: Video Haber

faşist ece 01.01.1970 00:00:00
hee bu arada bu adam 23 yaşında ;) 35 yaşında olduğunu nereden uydurdun acaba ? Baban ile mi karıştırdın ?
faşist ece 01.01.1970 00:00:00
Yaptığı yoruma bak şu ecenin :S Kırma vatansever seni. Sen vatanseversin Ahmet KAYA vatan haini öyle mi ? Peki. Sen ağzından "kürt, kürtüm" lafı çıkan herkese vatan haini diyenlerdensin herhalde.Tipinden o sonuca ulaşılıyor maalesef. Keşke izlemeseydin, şu adamı izlemeyi hak etmiyorsun zaten sen. Sesi yok demiş ahahaha. %90 ihtimalle Demet Akalın, Serdar Ortaç, Sinan Akçıl falan dinliyorsundur sen :(( Herneyse, iyi günler.
Rukiye 01.01.1970 00:00:00
Mustafa seni çok seviyoruz
gülşah 01.01.1970 00:00:00
mustafa bozkurta yapılan bu eleştiriler çok yersiz ve saçma o yarışmayı sesiyle ve dürüstlüğüyle kazandı ahmet kaya hakkında söyledikleri takdir gerektirir bu ülke ahmet kayayı sevdi ve onu özledi sonuna kadar arkandayız mustafa albümünüde heyecanla bekliyoruz bu arada son model arabanda yakıyoo yaaa...
sevda 01.01.1970 00:00:00
Yorum yazmak için tıklayın...
CEREN KAYA 01.01.1970 00:00:00
ÇOK GÜZEL
xxxx 01.01.1970 00:00:00
Yorum yazmak için tıklayın...
ece 01.01.1970 00:00:00
birinciliğini armağan ettiği kişi "ahmet kaya" "VATAN HAİNİ" ve oradaki jüriler seyircililer bunu biliyorlar. hiç yalandan alkışlamayın bence.. programı takip ettiğim için pişmanım doğrusu.. ayda veya bi başka yarışmacı seçilseydi önü daha açık olurdu.. 35 yaşında, ahmet kaya yandaşı, doğru dürüst sesi olmayan adamı türkiyenin sesi yaptılar bak bak bak..! oyların büyük çoğunluğunun kimlerden geldiği ortada.. rezillik ve büyük bi haksızlık.!
fgfg fbgh ggggfg 01.01.1970 00:00:00
Yorum yazmak için tıklayın...
hamiyet 01.01.1970 00:00:00
sesiyle buralara kadar geldi fakat konuşmasıyla batırdı
Kürşat 01.01.1970 00:00:00
Oyların çoğu KANDİL'den geldi :)))
murat 01.01.1970 00:00:00
Sen ahmet kayaya saygı gösterdin sana sesinden seni seçen mustafa sandalada ben ve benim gibi barışı destekleyen insan gibi insanlarda size aynı saygıyı gösterecektir helall sizlere saygılarımla...
ÇAĞRI 01.01.1970 00:00:00
Helal olsun sana ahmet kaya'nın büyüklüğünü bir kez daha kanıtladı.
horoz 01.01.1970 00:00:00
hadi ordan oyların nereden geldiği belli.sesde ses olsa oy verenlerin müzik zevkide nasıl bir zevkse
emir 01.01.1970 00:00:00
hak ettin
Emine 01.01.1970 00:00:00
Mustafa Sandal seni kınıyorum ve bu şahsı buralara kadar getirmek bile bir hataydı. Sizin gibi bir sanatçı nasıl böyle bir hata yapar. Bende izlediğime pişman oldum. Yazıkkkkk.
A.KAYA 01.01.1970 00:00:00
ZAMANINDA KOVDUGUNUZ ADAMA ŞİMDİ NASIL DA ALKIŞ ÇALIYORSUNUZ SİZİ NE AHMET KAYA NE TARİH NE DE ALLAH AFFEDER...
asmin 01.01.1970 00:00:00
bu ülkenin buyle aslana ihtacıvar
muzaffer 01.01.1970 00:00:00
helal olsun mustafa bizi gururlandirdin. Sen bizim gercek türk kardesimizsin.
Nalan 01.01.1970 00:00:00
Çok da lazımdın bu ülkeye. Birinciliği armağan ettiğin kişi vatan haini. Çok yazık. bu programa da yazık. İzlediğime bin pişman oldum.
londradan salih 01.01.1970 00:00:00
iste bu ya iste bu ya helal delikanli helal