KATEGORİLER

Muhsin Yazıcıoğlu kazasında yeni görüntüler

Muhsin Yazıcıoğlu kazasında yeni görüntüler video izle
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • YOLCU
    21.08.2013 22:18:23

    YOLCU devlet askeriye isthbarat isteseydi kurtulmayacak diye bir şey olamzdı yerin altındaki karıncanın gidişinden haberi olan türk istihbaratı helikopterin yerinimi bulamadılar bu millet salak degilkusura bakmasınlar OBAŞKAN DEVLET ADAMIYDI bazılarının işine gelmedi

  • misafir
    30.09.2011 12:27:48

    muhsin yazıcıoğlu nu tayyip in başbakanlığının zora girmesini engellemek isteyen abd öldürdü

  • osman
    30.09.2011 12:27:34

    Çok bilgiyi bildiği için bazıları fırsatı kaçırmadı.Gerçekten adam gibi adamı harcadılar. ALLAH\\\'tan bulsunlar inşallah.

  • Sm
    30.09.2011 12:10:48

    Simonlar, tosuncukları kimbilir kimin basını yakacakalar yine?Ulaştırma bakanlıgı ve iç işlari bakanı ve polis istihbarat her adımın içindeydi.Onlar neden sorgulanmıyor=???

  • kadir
    30.09.2011 12:00:23

    rahmetliden sonraki BBP başkanı ısrarla sabotaj değil diyordu. neden acaba?

  • İBRAHİM
    30.09.2011 11:21:00

    DİYECEK SÖZ BULAMIYORUM

  • 1212
    30.09.2011 11:01:57

    baba adamdı

  • hacı yıldırım
    30.09.2011 10:48:02

    iyi senaryo...

  • Muhammet özkan
    30.09.2011 09:02:19

    canım başkanım göz göre göre ölmene göz yumdular . Ama sen cennettesin inşallah. Hesabını Allah soracak ahirette.

  • xlxxmen
    30.09.2011 08:49:37

    rabbim rahmet eyleye. koca başkan. efsane adam.

  • samsun
    30.09.2011 08:48:46

    ergene konu desteklıyenler görsün chp görsün askeriyeye darbe yaptırmak istiyen dekanlar görsün asker göreve deyip vatan sever gibi görünüp ama alakası olmayanlar görsün hersey er gec ortaya cıkacak ....allah rahmet eylesin yazıcı oglunu saygılar

  • alper
    30.09.2011 08:41:49

    ne var bu görüntülerde acayip olan, normal kurtarma çalışmaları yapılıyor. Ama yine o malum merkez iş başında , yine milletin kafasını karıştırmak için her türlü fitne fesat, şu an için sizleri Yüce Allah\\\'a havale etmekten başka yapacak bir şey yok. Ama bunların yanınıza kar kalmayacağını günün birinde hesap vereceğinizi yaradan bize gösterecek inşallah.

  • unknown
    30.09.2011 08:37:37

    ya adamlar bunu yapıcak sonra videoya cekecek bu kadar mı amatorler. artık askerın yaptıgı herseyı karalama begenmeme ve hatta suclama moda. daha ıyısını yapabılıyosan cemaat sen cık gıt kurtar

  • herkes görsün
    30.09.2011 07:50:16

    şerefli subaylar (!)

  • Kadri Mert
    30.09.2011 07:40:24

    Allah rızası için bu görüntülerde ne var.Rahmetlinin vefatını siyasi gündemi değiştirmek için,pkk eylemlerini arka planda tutmak için kullanan şerefsiz cemaat kanalı.Görüntüler çok konuşulacakmış,ilginçmiş adi provakatörler.Askerimiz canla başla o soğukta mücadele verirken,sen nerelerini kaşıyordun kimbilir.Sizin ne dinle ne insanlıkla uzaktan yakından alakanız yok.

  • Muhyiddin
    30.09.2011 07:26:43

    Genel Kurmay cevap vermeli.... Hala nediye susuyorlar...

  • canik