Muhsin Yazıcıoğlu kazasında yeni görüntüler

2011-09-30 10:08:05

Muhsin Yazıcıoğlu kazasında yeni görüntüler video izle

Kategori: Haber ve Televizyon

ayşe 30.09.2011 07:22:02
olamaz böyle bi şey dehşet verici ya nasıl ya bu askerler hangi ülkenin vatandaşı tüylerim diken diken oluyor..lanetliyorummmmmm
canik 30.09.2011 07:26:07
böyle askerimiz varken düşmana gerek yok....
Muhyiddin 30.09.2011 07:26:43
Genel Kurmay cevap vermeli.... Hala nediye susuyorlar...
Kadri Mert 30.09.2011 07:40:24
Allah rızası için bu görüntülerde ne var.Rahmetlinin vefatını siyasi gündemi değiştirmek için,pkk eylemlerini arka planda tutmak için kullanan şerefsiz cemaat kanalı.Görüntüler çok konuşulacakmış,ilginçmiş adi provakatörler.Askerimiz canla başla o soğukta mücadele verirken,sen nerelerini kaşıyordun kimbilir.Sizin ne dinle ne insanlıkla uzaktan yakından alakanız yok.
herkes görsün 30.09.2011 07:50:16
şerefli subaylar (!)
unknown 30.09.2011 08:37:37
ya adamlar bunu yapıcak sonra videoya cekecek bu kadar mı amatorler. artık askerın yaptıgı herseyı karalama begenmeme ve hatta suclama moda. daha ıyısını yapabılıyosan cemaat sen cık gıt kurtar
alper 30.09.2011 08:41:49
ne var bu görüntülerde acayip olan, normal kurtarma çalışmaları yapılıyor. Ama yine o malum merkez iş başında , yine milletin kafasını karıştırmak için her türlü fitne fesat, şu an için sizleri Yüce Allah'a havale etmekten başka yapacak bir şey yok. Ama bunların yanınıza kar kalmayacağını günün birinde hesap vereceğinizi yaradan bize gösterecek inşallah.
samsun 30.09.2011 08:48:46
ergene konu desteklıyenler görsün chp görsün askeriyeye darbe yaptırmak istiyen dekanlar görsün asker göreve deyip vatan sever gibi görünüp ama alakası olmayanlar görsün hersey er gec ortaya cıkacak ....allah rahmet eylesin yazıcı oglunu saygılar
xlxxmen 30.09.2011 08:49:37
rabbim rahmet eyleye. koca başkan. efsane adam.
Muhammet özkan 30.09.2011 09:02:19
canım başkanım göz göre göre ölmene göz yumdular . Ama sen cennettesin inşallah. Hesabını Allah soracak ahirette.
hacı yıldırım 30.09.2011 10:48:02
iyi senaryo...
1212 30.09.2011 11:01:57
baba adamdı
İBRAHİM 30.09.2011 11:21:00
DİYECEK SÖZ BULAMIYORUM
kadir 30.09.2011 12:00:23
rahmetliden sonraki BBP başkanı ısrarla sabotaj değil diyordu. neden acaba?
Sm 30.09.2011 12:10:48
Simonlar, tosuncukları kimbilir kimin basını yakacakalar yine?Ulaştırma bakanlıgı ve iç işlari bakanı ve polis istihbarat her adımın içindeydi.Onlar neden sorgulanmıyor=???
osman 30.09.2011 12:27:34
Çok bilgiyi bildiği için bazıları fırsatı kaçırmadı.Gerçekten adam gibi adamı harcadılar. ALLAH'tan bulsunlar inşallah.
misafir 30.09.2011 12:27:48
muhsin yazıcıoğlu nu tayyip in başbakanlığının zora girmesini engellemek isteyen abd öldürdü