MHP’nin seçim şarkısı: Tek Umut Tek Başına MHP

2011-04-12 18:06:14

MHP’nin seçim şarkısı: Tek Umut Tek Başına MHP

Kategori: Video Haber

Benzer Videolar
Muharrem İnce seçim kampanyasını eleştirenlere kızdı
Muharrem İnce seçim kampanyasını eleştirenlere kızdı
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Patlamanın hedefi seçimler
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Patlamanın hedefi seçimler
Trabzonspor'un başına geçen Şota'dan ilk kontra
Trabzonspor'un başına geçen Şota'dan ilk kontra
Ahmet Davutoğlu:  Erken seçimi düşünmedik
Ahmet Davutoğlu: Erken seçimi düşünmedik
David Cameron İngiltere'de tek başına iktidar oldu
David Cameron İngiltere'de tek başına iktidar oldu
Flash TV seçim gecesi de çizgisini bozmadı
Flash TV seçim gecesi de çizgisini bozmadı
Can Dündar: Erdoğan AKP’nin başına da geçebilir
Can Dündar: Erdoğan AKP’nin başına da geçebilir
Tren yolunda çalışan adamın başına gelen talihsiz kaza
Tren yolunda çalışan adamın başına gelen talihsiz kaza
hh
süper mhp
ayşe
mhp
Şahin Karatay
Yorum yazmak için tıklayın...
nur hatu
ihşahla mhp kazanır
nur hatun
mhp ye oy vernler
ramazan koyun
tek basına inşallah yoldaşlar

ÜMMMÜ
SONUNA KADAR ARKANDAYIZ TUM YOLLAR SANA AÇIK YÜRÜ MHP SENİNLEYİZ
ümmü
hep seninleyiz mhp arkandayız yürü yollar açık sana
cenk
her zaman mhp liyizdir hepte öyle kalıcaz mhp
devlet bahçeli








































BATUHAN
bu milleti korumak için MHP..... Ülkücü GENÇLİKbr /
mehmet
mhpliyim ve ben ölene kadar mhpliyim başbuğummmmmmmmmmbr /
erkan
kurtçuyuz biz
selma
ben 20 senedir mhp liyim ama böyle şarkı göremedim süper
selam 2011-04-13 12:16:03
bu vatanı seviyorsanız içiniz titriyorsa, heyecanlanıyorsanız,ozaman mhp........
Ne mutlu Türk olana 2011-04-13 11:28:04
Chp'ye yamanmış bir Mhp'den bize fayda gelmez artık. Hoş, tekrar iktidara gelse Apo'yumu asacak. Tam tersi serbest bırakma yazısının altına imza dahi atar 9 yıl önceki gibi.
verda 2011-04-13 11:23:26
seçim şarkımız çook güzel olmuş :) yıldırım yıldızdoğan'ın da sesine sağlık... gönlümüz açık herkese... tek bir yürek olmalıyız!!! bunu mu beğenmediniz? ilginç...
durmuş ziyanoğlu 2011-04-13 10:43:01
Arkadaşlar Akp yi nasıl sandıga gömeriz diye düşüneceginize şarkıyla ugraşıyorsunuz. şarkıyı begenen de olabilir begenmeyen de. unutmayın aynı anda herkesi memnun etmek imkansız.
CNN 2011-04-13 10:40:01
Artık eski kafalılıktan bi kurtulun gayette güzel bir şarkı olmuş oylar mhp'ye :)
MÜCAHİT 2011-04-13 09:21:26
tek çare MHP.
Erzurumlu Dadaş 2011-04-13 09:17:40
Sadece böyle bir müziği dinleyince utandım.sizin amacınız MHP yi bitirmek mi? şimdiden Erzurumu kaybettiniz hayırlı olsun ne diyelim
ifoç 2011-04-13 09:17:29
BEN 50 YAŞINA GELDİM MHP'NİN BÖYLE BİR SEÇİM
ŞARKISI DUYMADIM BİZ BUNUNLAMI MİLLETİ TETİKLİYECEĞİZ BUŞARKIYLAMI SEÇİMİ KAZANACAĞIZ ÇOK KÖTÜ MHPY YAKIŞIR DAHA GÜZEL ŞARKILAR SÖYLENEBİLİR
sinan37 2011-04-13 09:02:17
40 yıllık mhpliyim ama bu şarkı çok kötü..bu davanın bir sürü ozanı var sanatçısı var..şahsen ben eksi müzükleri çalarım seçimde bunu çalmam..
senol 2011-04-13 03:14:40
sesıne ses verecegız..muhru uchılalın ustune vuracagız...
batu ak 2011-04-13 02:08:33
tırrrrrrrrrrtttttttttt :)
buz 2011-04-13 01:39:04
Eurovision da bizi temsil edecek parca bumu.
besyolu80 2011-04-13 01:14:58
osmaniye ses veriyor sayın başkanım
eaatürk 2011-04-13 01:06:13
Amatörce yapılmış bir seçim şarkısı kitleleri etkileyemez sadece mhp egede karadenizde akdenizde seçime girecek herhalde doğuanadoluyu güney anadoluyu gözden çıkarmıs simdiden barajın altı süpriz olmaz.....y
ÜLKÜCÜ 2011-04-12 23:32:13
YOLUN YOLUMUZ DAVAN DAVAMIZ BİLGE LİDER TÜRKMEN BEYİMİZ DEVLETİMİZ....
Akın 2011-04-12 23:04:23
Önemli olan seçim müziği değil.. Senin o yüreğindeki sevgi demek ki sende sevgi yok ki yüreğin titremiyor. !
gökhan 2011-04-12 22:49:14
sesine ses veriyoruz türkmen beyimizz... sözümüz söz