KATEGORİLER

Meclis'te Kamer Genç kavgası çıktı

Meclis'te Kamer Genç kavgası çıktı TBMM Genel Kurulu'nda Kamer Genç tartışmasında kavga çıktı..
Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • mustafa
    08.03.2014 20:19:13

    türkler olmasaydı osmanlıda olmayacaktı onu nasıl yapacagız

  • ali
    11.01.2014 18:18:18

    Maalesef bir gerçek var Osmanlı öldü yine bir gerçek daha roma imparatorkuğuda yok. demekki hepsi miadını dolduruyor.Sen kamer beye kötü derken küfürbaz tokat millet vekilne neden söz söylemiyon yani Müslümandınız yoksa Müslümanlığı uykudamı bıraktınız..Hak Allahın isimlerindendir.....Kimsenin uşağı olmayın Allahtan başkasına kul olmayın acınızdan ölseniz dahi....

  • fatih.g
    28.11.2013 16:13:38

    adam diyorki atatürk olmasaydi.Bende diyorumki osmanli olmasaydi atatürk de olmazdi.

  • EGE
    21.05.2013 21:36:25

    BU ADAMIN meclise, vekillere provakasyon amaçlı gelişini bir kez daha kanıtlanmıştır,ne bilgisi,ne görgüsü,ne adabı yoktur bu adamın birileri tarafından kazan kaynatmak için girmiş bu meclise,utanıyorum halkı temsil ettiği için.

  • Tuba
    02.05.2013 19:55:00

    Atatürke de silah arkadaşlarına da tüm şehitlerimize ve Milli Direniş kahramanlarına da minnet borçluyuz Onlar olmasaydı Kamer Genç bakana hitaben konuşmasa daha iyi olurdu ama bunun dışında doğru konuşmuş lakin gerçekler kimilerini acıtıyor

  • arda
    01.05.2013 20:38:19

    dersım gıbı kulturlu bır yerden boyle cahıl bır adam vekıl oluyor ya ınsanın ıcı acıyor gercı bu adamıda yargılamıyorum kemalıst rejım ınsanlara osmanlıyı maalesef boyle tanıttı bu adamda ortaokul tarıh kıtabını okuyunca bu rejımın her soyledıgıne bıat edıp arastırma geregı duymıyan cahıl ınsanlarımızdan bı farkı kalmamıs maalesef

  • doğruuu
    01.05.2013 19:54:13

    ee şimdi adam yalanmı söylemiş bu ne tepki.

  • şeriat
    01.05.2013 19:51:23

    yav arkadaşlarım şeriatın emirlerini adam anlatmış.sizler neden şeriatı hakaret olarak alıyorsunuz.

  • özkan
    01.05.2013 17:04:23

    az bilem etmisagsina saglik kardes

  • aydin tunceli
    01.05.2013 17:02:33

    kamer genc senden utaniyorum.

  • Serdar Alibeyoglu
    01.05.2013 16:48:49

    Elin gavuru sanli osmanliya hakaret ediyor, kimse haddini bildimiyor, ben olsam bir kac tane gecirirdim cenesine bu herifin.....

  • Osmanlı
    01.05.2013 10:21:55

    Osmanlı Devleti 600 yıl dünyaya hükmetmiş gurur duyulası, övülesi tarihimizdir ne hakla böyle konuşabiliyorsun sen kamer dediği bu adamdan utanıyorum kim seçiyor durdurun artık şuna oy verenleri.

  • ONBİRİNCİ KÖY
    01.05.2013 06:57:15

    Kamer düşüncesine göre Atatürk istiklal savaşını ( söylemi bile çok kötü) kazanmasaydıda böyle lüzümsuz insanlar benim vekilim olarak o rezillikleri yapmasaydı.KAMER GENÇ BU MECLİS İÇİN KLİNİK BİR VAKADIR. Çünkü ben atmış yaşında biri olarak anayasal hakkımı kullanarak bu teşhisi koyuyorum.YAZIKLAR OLSUN.

  • seni çiçekçi seni
    01.05.2013 03:46:25

    bu adamı vekil yapanları dicem millete ayıp olacak...iki kelimeyi bir araya getiremeyen vekil olmuş...boş teneke bile bundan iyi ses çıkarır...

  • HAKAN
    30.04.2013 22:49:19

    REZİLLİK YA RESMEN,HANG, ÜLKEDE BÖYLE ŞEYLER OLUYOR MERAK EDİYORUM.
    SİZİN YÜZÜNÜZDEN BU ÜLKEDEN KAÇTIM BUNUDA BİLİN İSTEDİM.

  • ABC
    30.04.2013 22:05:59

    Adamı konuşturmamaları çok yanlış ne olursa olsun herkesin kendini ifade etme hakkı var

  • adam
    30.04.2013 21:57:01

    dogru söylüyor osmanlıda kadınlar kapalıydı çünkü kadın çok degerli oldugu için ama sizin gibiler her tarafını açabilir burda insan mantıgına göre degerli olan şey saklanır degersiz olan şey ise önemsenmez mesala hayvanlar açık gezer ama biz insanız

  • Junior
    30.04.2013 20:56:10

    konuşmucanız değil konuşmayacaksınız diyeceksin zaten

  • utanç verici
    30.04.2013 19:02:05

    kamer genç i konuşturanları kınıyorum..bu adam konuşamaz

  • drmustafa
    30.04.2013 17:40:40

    neden her videodan önce sizin reklamlarınızı izlemek zorundayım,
    hakkımı helal etmiyorum
    seçme şansı mutlaka olmalı.

  • HASAN ARA
    30.04.2013 17:17:26

    DEMOKRASİ,HOŞGÖRÜ,MECLİSTE KÜRSÜ DOKUNU DOKUNULMAZLIĞI KANUNLA OLMUYOR. KÜLTÜREL GELİŞMİŞLİK İLE İLGİLİ.SAYIN KAMER GENÇ BU İŞLERLE UĞRAŞACAĞINA BAŞKALARI GİBİ KÜRT MİLLİYETÇİLİĞİ YAPSAN BAŞ TACI YAPILIR DIN. NE ÇEKTİN BE KAMER

  • hjn
    30.04.2013 17:04:40

    bunlar daha konuşmayı bilmiyorlar.

  • bahri
    30.04.2013 16:56:48

    ulan genc seni görsem yüzüne suluyacagım

  • coskun
    30.04.2013 16:48:51

    Bunun gibi alcak gorulmemistir !

  • munzur
    30.04.2013 16:47:29

    sn vekilimi kutluyorum aslında ne dediyini çok iyi anlıyorlar ama işlerine gelmiyor

  • isimsiz kahraman
    30.04.2013 16:39:14

    kemalist zihniyetin ürünü olan Gevur sistemde tabii ki bir milletvekili(!) çıkıp ta ALLAH ın erkeğe ayetle sabit olan 4 kadın hakkını, sanki geri kalmış bir zihniyetin ürünüymüş gibi gösterip, kürsüden böyle pervasızca konuşması gayet normal karşılanması gereken bir davranış olsa gerek. Bu ülkeye inandığımız ALLAHımızın kanunları gelmedikçe böyleleri çıkıp devamlı konuşacaktır.
    not: Küfürü tasvip ettiğim sanılmasın, kınıyorum

  • ekrem
    30.04.2013 16:20:36

    acaba tüncelide başka adam yokmuydu yazıklar olsun

  • yuhhh