Meclis'te Kamer Genç kavgası çıktı

2013-04-30 13:53:09

Meclis'te Kamer Genç kavgası çıktı TBMM Genel Kurulu'nda Kamer Genç tartışmasında kavga çıktı..

Kategori: Video Haber

mustafa 01.01.1970 00:00:00
türkler olmasaydı osmanlıda olmayacaktı onu nasıl yapacagız
ali 01.01.1970 00:00:00
Maalesef bir gerçek var Osmanlı öldü yine bir gerçek daha roma imparatorkuğuda yok. demekki hepsi miadını dolduruyor.Sen kamer beye kötü derken küfürbaz tokat millet vekilne neden söz söylemiyon yani Müslümandınız yoksa Müslümanlığı uykudamı bıraktınız..Hak Allahın isimlerindendir.....Kimsenin uşağı olmayın Allahtan başkasına kul olmayın acınızdan ölseniz dahi....
fatih.g 01.01.1970 00:00:00
adam diyorki atatürk olmasaydi.Bende diyorumki osmanli olmasaydi atatürk de olmazdi.
EGE 01.01.1970 00:00:00
BU ADAMIN meclise, vekillere provakasyon amaçlı gelişini bir kez daha kanıtlanmıştır,ne bilgisi,ne görgüsü,ne adabı yoktur bu adamın birileri tarafından kazan kaynatmak için girmiş bu meclise,utanıyorum halkı temsil ettiği için.
Tuba 01.01.1970 00:00:00
Atatürke de silah arkadaşlarına da tüm şehitlerimize ve Milli Direniş kahramanlarına da minnet borçluyuz Onlar olmasaydı Kamer Genç bakana hitaben konuşmasa daha iyi olurdu ama bunun dışında doğru konuşmuş lakin gerçekler kimilerini acıtıyor
arda 01.01.1970 00:00:00
dersım gıbı kulturlu bır yerden boyle cahıl bır adam vekıl oluyor ya ınsanın ıcı acıyor gercı bu adamıda yargılamıyorum kemalıst rejım ınsanlara osmanlıyı maalesef boyle tanıttı bu adamda ortaokul tarıh kıtabını okuyunca bu rejımın her soyledıgıne bıat edıp arastırma geregı duymıyan cahıl ınsanlarımızdan bı farkı kalmamıs maalesef
doğruuu 01.01.1970 00:00:00
ee şimdi adam yalanmı söylemiş bu ne tepki.
şeriat 01.01.1970 00:00:00
yav arkadaşlarım şeriatın emirlerini adam anlatmış.sizler neden şeriatı hakaret olarak alıyorsunuz.
özkan 01.01.1970 00:00:00
az bilem etmisagsina saglik kardes
aydin tunceli 01.01.1970 00:00:00
kamer genc senden utaniyorum.
Serdar Alibeyoglu 01.01.1970 00:00:00
Elin gavuru sanli osmanliya hakaret ediyor, kimse haddini bildimiyor, ben olsam bir kac tane gecirirdim cenesine bu herifin.....
Osmanlı 01.01.1970 00:00:00
Osmanlı Devleti 600 yıl dünyaya hükmetmiş gurur duyulası, övülesi tarihimizdir ne hakla böyle konuşabiliyorsun sen kamer dediği bu adamdan utanıyorum kim seçiyor durdurun artık şuna oy verenleri.
ONBİRİNCİ KÖY 01.01.1970 00:00:00
Kamer düşüncesine göre Atatürk istiklal savaşını ( söylemi bile çok kötü) kazanmasaydıda böyle lüzümsuz insanlar benim vekilim olarak o rezillikleri yapmasaydı.KAMER GENÇ BU MECLİS İÇİN KLİNİK BİR VAKADIR. Çünkü ben atmış yaşında biri olarak anayasal hakkımı kullanarak bu teşhisi koyuyorum.YAZIKLAR OLSUN.
seni çiçekçi seni 01.01.1970 00:00:00
bu adamı vekil yapanları dicem millete ayıp olacak...iki kelimeyi bir araya getiremeyen vekil olmuş...boş teneke bile bundan iyi ses çıkarır...
HAKAN 01.01.1970 00:00:00
REZİLLİK YA RESMEN,HANG, ÜLKEDE BÖYLE ŞEYLER OLUYOR MERAK EDİYORUM.
SİZİN YÜZÜNÜZDEN BU ÜLKEDEN KAÇTIM BUNUDA BİLİN İSTEDİM.
ABC 01.01.1970 00:00:00
Adamı konuşturmamaları çok yanlış ne olursa olsun herkesin kendini ifade etme hakkı var
adam 01.01.1970 00:00:00
dogru söylüyor osmanlıda kadınlar kapalıydı çünkü kadın çok degerli oldugu için ama sizin gibiler her tarafını açabilir burda insan mantıgına göre degerli olan şey saklanır degersiz olan şey ise önemsenmez mesala hayvanlar açık gezer ama biz insanız
Junior 01.01.1970 00:00:00
konuşmucanız değil konuşmayacaksınız diyeceksin zaten
utanç verici 01.01.1970 00:00:00
kamer genç i konuşturanları kınıyorum..bu adam konuşamaz
drmustafa 01.01.1970 00:00:00
neden her videodan önce sizin reklamlarınızı izlemek zorundayım,
hakkımı helal etmiyorum
seçme şansı mutlaka olmalı.
HASAN ARA 01.01.1970 00:00:00
DEMOKRASİ,HOŞGÖRÜ,MECLİSTE KÜRSÜ DOKUNU DOKUNULMAZLIĞI KANUNLA OLMUYOR. KÜLTÜREL GELİŞMİŞLİK İLE İLGİLİ.SAYIN KAMER GENÇ BU İŞLERLE UĞRAŞACAĞINA BAŞKALARI GİBİ KÜRT MİLLİYETÇİLİĞİ YAPSAN BAŞ TACI YAPILIR DIN. NE ÇEKTİN BE KAMER
hjn 01.01.1970 00:00:00
bunlar daha konuşmayı bilmiyorlar.
bahri 01.01.1970 00:00:00
ulan genc seni görsem yüzüne suluyacagım
coskun 01.01.1970 00:00:00
Bunun gibi alcak gorulmemistir !
munzur 01.01.1970 00:00:00
sn vekilimi kutluyorum aslında ne dediyini çok iyi anlıyorlar ama işlerine gelmiyor
isimsiz kahraman 01.01.1970 00:00:00
kemalist zihniyetin ürünü olan Gevur sistemde tabii ki bir milletvekili(!) çıkıp ta ALLAH ın erkeğe ayetle sabit olan 4 kadın hakkını, sanki geri kalmış bir zihniyetin ürünüymüş gibi gösterip, kürsüden böyle pervasızca konuşması gayet normal karşılanması gereken bir davranış olsa gerek. Bu ülkeye inandığımız ALLAHımızın kanunları gelmedikçe böyleleri çıkıp devamlı konuşacaktır.
not: Küfürü tasvip ettiğim sanılmasın, kınıyorum
ekrem 01.01.1970 00:00:00
acaba tüncelide başka adam yokmuydu yazıklar olsun