Maraş katliamının hiç yayınlanmamış videosu

2011-12-25 13:19:11

Maraş katliamının hiç yayınlanmamış videosu

Kategori: Haber ve Televizyon

Benzer Videolar
HTC One M9'un tanıtım videosu
HTC One M9'un tanıtım videosu
LG'nin lüks akıllı saatinin tanıtım videosu
LG'nin lüks akıllı saatinin tanıtım videosu
Kırmızı kart görmemek için ölü numarası yaptı
Kırmızı kart görmemek için ölü numarası yaptı
Yarmasulu Ahmet’in sağlıkta dönüşüm videosu
Yarmasulu Ahmet’in sağlıkta dönüşüm videosu
Sakat numarası yapan dilenci parası çaldırınca ayaklandı
Sakat numarası yapan dilenci parası çaldırınca ayaklandı
Samsung'dan Galaxy S6 Edge'nin bükülme videosuna cevap
Samsung'dan Galaxy S6 Edge'nin bükülme videosuna cevap
Türkçe Siri test videosu izle
Türkçe Siri test videosu izle
Başbağlar katliamının çocuk tanığı vekil adayı oldu
Başbağlar katliamının çocuk tanığı vekil adayı oldu
ersin duran 01.01.1970 00:00:00
cahillik desen vicdan nerde hayvan bunlar desem hayvan bile avla mak için sebebi var bunlar insan olamaz yazık bu zihniyete obür dünyasıda var ........................................
berkaycan 01.01.1970 00:00:00
herkes birşey yazıyor galeyane geldi halk , din elden gidiyor v.s fakat bu halkın hiçmi iradesi yok yıllarca komşuluk ettiği insana zulüm ediyor: aslında değilmiki bize yıllardır söylenen 'komşusu aç yatan bizden değildir'işte hayatta böyle birşey yazılanı uygulamak ta farklı bir şey .yıllardık hep dış mihraklar var dediler.
nerdeymiş o dış mihraklar onuda ortaya çıkaramadılar yıllardır
CENGİZ BİLGİÇ 01.01.1970 00:00:00
YORUMLARI OKUYORUM HEP ŞU NEDENLE OLMUŞ DİYE AÇIKLAMA ÇALIŞMALARI GÖRÜLÜYOR. ÇORUMDA SIVAS TA VE KAHRAMANMARAŞ TA HEP ALEVİ TÜRK İNSANI ÖLDÜRÜLDÜĞÜ TARİHLE SABİT KILIF BULUNABİLİR Mİ EY MÜMİN İM DİYENLER NE KADAR İMANINIZ VAR KENDİNİZİ SINAYIN,SEVGİ NEREDE İNSANLIK NEREDE ?
mehmet 01.01.1970 00:00:00
Bunu yapanlar insanı bırak hayvan bile degildir .
karagün 01.01.1970 00:00:00
bu katliamı yapanlar özellikle o gün orda örgütlü acımasız günler önceden bilinmesine rağmen valisi emmiyet müdürü rüyada iken yapılmış halk proveke edilmişsiyasi irade sen ben kavgasına düşmüş bir ortamda darbeye zemin hazırlanmış apti ipekçinin katili en iyi korunan ceza evinden kaçırılmış ülkede kaos ortamı yaratılmıştır bu gün ise sadece katletilen o masum insanların ardından ne söylesek geri getirme şansımız yok şimdi ülke deniz aşırı birileri tarfından istenildiği şekilde yönetiliyor bizler ne zaman bağımsız oluruz değerlere sahip çıkarsak bir daha bu olayalar izin vermezsek yargısız infazlara dur dersek dıışta onurlu siyaset yürütürsek geçmişte yaşananlardan ders alırsakne güzel değilmi alırsak yaparsak yapanın yanına kar kalmadığınının yargı yolunu açarsak
ceylan 01.01.1970 00:00:00
Ey sen; bir tek kendini demokrat sanıp, geriye kalan herkesi darbeci, faşist gören kafa;
Ey sen; sadece kendini inanmış zannedip, geriye kalan herkesi dinsiz, imansız ilan eden kafa;
Ey sen; sadece kendini laik kabul edip, geriye kalan herkesi mürteci sanan kafa...
İşte senin o taşlaşmış kafana sığmayacak mesaj:
Yok etmeye değil, birlikte yaşamaya çalış. Birlik ol. Bölme. Gammazlama. Kan davası gütme, intikam peşinde koşma. Anlamaya çalış. Adil ol. Güç'ün adaletine değil, adaletin gücüne inan...
OttomanPolice 01.01.1970 00:00:00
ben muhafazar bir insanım, solcu veya sağcı değilim, bu görüntüleri izliyorumda birbirimizi yok etmek için ne çok gerekçemiz var. Alevisin, İrticacısın, bölücüsün,kürtsün,başörtülüsün,türkçüsün,faşistsin, badem bıyıksın..böyle sığ ve kısır bir döngüye hapsolmuş sosyal hayatımız..bebekte,etilerde,ortaköyde vs...hiç bir rekabet yok ama benim canım anadolumda kardeşin kardeşe yaptığına bak.Allah Alevi canlarımı katleden köpeklerin belasını versin, buna göz yumanların,gaflet içinde kalanların,korkup tırsanların, gerçeği bilip konuşmayanların belasını versin.
istanbul 01.01.1970 00:00:00
öncelikle mehmet bir cevabım olucak madem gecen maraş anmalarında 300 kişi pravakasyon cok insan varmış maraşilı degillermiş devlet izin vermemiş peki bu senin devlet olaylar olurken nerdeydi maraşta sivasta yakarken önünde duran askerler nasıl izin verdide gittiler yaktılar ve onlardamı pravakosyoncularmıydı gazi mahallesinde kahvehaneleri tatdılar senin develtin polisi gönderdi insasnları korumak için sokak ortasında kzı çöp konternıra attılar devletin görevi sürekli ezilenelri biraz daha mı ezmek nerde böyle develt görülmüş bu ülkede aleviler aydın insanalr hep ezildiler hep yakıldılar hep vastılar maalesef söylecegim bu kadar artık gerisi senin düşüncene kalmış.....
kahramankentli mehmet... 01.01.1970 00:00:00
o olayların arında milis güçler vardır .maraş halkı islamı savunan ve milliyetçi bir halk olduğu için bu tezgah maraşta düzenlenmiştir . büyüklerimiz anlatırdı halkı birden kandırdılar dine saldırı var din elden gidiyor diye sünni ve alevileri birbirine düşürdüler bu söylentiyi yapanlarda olay çıkar çıkmaz maraştan hemen ayrılmıştıar yani söylentiyi çıkaranlar yabancıydıar çok insan ölmüş bu olay üzerine resm evraklar 110 civarı desede halk 400 buldu diyormuş yine büyükler anlatıyor alevi omşu sünni komşu iç içe idiler birden düşman oldular ve kazmalarla saldırmışlar adamların kafasına kazma ile vurmuşlar ... o günler pek bi acı imiş ...annem anlatır ben o zamanlar çocuktum der o zaman evlerde çeşme yok tabi belli yerlerde su çeşmeleri var ninem göndermiş annemi su almaya annem suyu doldurmuş kaplara ki tam gelecek zaman iki silahlı çatışmanın arasında kalmış korkmuş elindeki kapları orada bırakıp eve doğru kaçmaya başlamış ve eve gelmiş eve gelince ninem sormuş hani sular nerede annem böyle böyle oldum demiş tam o sırada annemekızar iken komşu geliyor ve diyorku sakın sularda içmeyin sulara zehir atıldı diyor ...siz düşünün annem o suları getirse idi berkide ailecek annemlerde zehirlenip ölecekti ...bu olayda sadece aleviler etkilenmemiş maraşın tümü etkilenmiştir ...rabbim o olayları tezgahlayanların cezasını muhakak verecektir biz şimdide bu gibi oyunlara getirmeye çaışıyorlar maraşın 33. olay dönümünü anmaya çalıştılar geçenlerde ve de yapılan tespitlerde 300 kişi merkeze gitmeye çalıştı ama devlet izin vermedi ki o 300 kişi arasında maraşlı olmayıp başka yerlerden gelen ve de provakasyon yapacak çok adam var imiş iyiki izin verilmemiş berki bi olay daha çıkabilirdi ...dış güçlerin oyunlarına gelmeyelim mesele her ne olursa olsun ...
sol zihniyet ve kendini acındırma metodu 01.01.1970 00:00:00
80 öncesi dönemde solcularda sağcılarda mücadele içindeydi bir solcuya bu sağcı genci niye öldrüdünüz dediğinizde o dönem öyleydi derler ama kendi içlerinden birisi öldümü caniler faşistler katletti bizi vay bizi yakıp yıktılar derler. kendilerini acındırmayı çok sever o tayfa
sakaryalı 01.01.1970 00:00:00
tunceliliye katılıyorum "içimizde bu yarayı açanlara lanet olsun"
rojin 01.01.1970 00:00:00
sen bencede muhsinciki düşünme rahatı yerindedir onun.........
ayla 01.01.1970 00:00:00
bu bir insanlık suçudur.ama bunun için kimse elini vicdanına koymuyor bunları yapanlar veya yaptıranlar hala aramızda gezmektedirler.kendimizi bilinçlendirelim ailemizi çocuklarımızı herkesi bu tür olaylar için bilinçlendirelim ki nasıl bir tarihimizin olduğunu öğrensinler
öz tunceli li 01.01.1970 00:00:00
bu yarayı deşeni lanetliyorum.
blnt77 01.01.1970 00:00:00
nagmert kardeşim ben bir sünniyim ama bunları yapanın allah belasını versin ellerini kurutsun şerefsizler masum bebeklerden ne istediler ama burda başka bir güçün parmagı var hiç bir insan bukadar şerefsiz olamaz bence burda dış güçlerinde parmagıvar 1915 de de biz böyle bir katliam yapmadık yapsaydık bu gün seninde mensubu oldugun galiba ermeni ırkı kalmazdı ama ermenilrin neler yaptıgı ortada bence iyi düşün bu ermeni ve yahudi ve içerideki işbirlikçilerin işi
sam edo 01.01.1970 00:00:00
bunları yapanlar ne ülkücüyüm ne insanım nede müslümanım desin savunmasız insanları vede çocukları öldürmenin hiç bir izahı olamaz bunları ancak zavallı ne üdügü belli olmayan yaratıklar yapar bunları bezleyenin vay haline
Sünni 01.01.1970 00:00:00
Dersimliye AMİNNNNNN
azap 01.01.1970 00:00:00
maraşta katliam yapan yazıcığlu maraşta canını verdi şimdi hesabını nasıl veriyordur acaba türkiyede aklandı ama dier tarafta nasıl aklanır bilinmez
Alperen. 01.01.1970 00:00:00
Allah diyen biri bunu yapamaz , ama yallah diyen öyle bir yaparki sizde 1915 le kıyaslamaya devam eder şerefli insanları harcamaya çalışanların oyununa gelip ne yapıyodur acaba diye sorarsınızda gerçekleri soramazsınız inanmak istediginizi sorarsınız kandırılmış kara kafalılar..
maraslı 01.01.1970 00:00:00
O gün Allah için savaşa diye dükkanlarımızın camlarına yazı yazmıştınız.Allah kendiniz gibi bebek katili mi sandımız.Rabbim kendi adını zulme ortak edenlerin elbet cezasını verecek.
Süleyman celik 01.01.1970 00:00:00
maras da kesin olan bisey varsa o da ülkücü teröristlerin tetikci olarak kullanildiklaridir.mesele onlara bu emri hangi gücler vermistir,bu dallamalarin o dönem ipi ÜGD ve MHP disinda hangi güclerin kontrolünde idi,bu tosuncuklarin kolay kullanildiklari bilinen bir gercek olduguna göre demekki isin icinde kontgerilla da rahatlikla kullanmistir,bu ülkücü cahillerin söyle böyle savastik ajitasyonu büyük yalandir,.katliamlarinin kilifini bu sekilde bulmuslar ve kamufle
Kahramanmaraşlı 01.01.1970 00:00:00
şu katliam başlığını kaldırın lütfen, katliam yok ortada, olay var, her iki kesimdende ölen insanlar var, sadece bir kesimden ölen insanlar yok, o yüzden katliam demek yalan olur
Gakkoş 01.01.1970 00:00:00
Muhsin Yazıcıoğlu olaylarda provakasyonlara gelmeyin desede karanlık güçlere engel olamadı.Bunu Arif Sağ söyledi.Yanan kişileri kurtarmak için kendi canını tehlikeye attığını söyledi.Bilmeden konuşmayın.
Allah belalarını versin 01.01.1970 00:00:00
Bu katliamı yapanların Allah belasını versin.
anton 01.01.1970 00:00:00
katlıamin yapıldığı donemin hükümetini, olayı hukuk ve adalet çerçevesinde yargılayamayan yetkilileri nefretle ..lanetle kınıyorum ... dilerim olayda parmağı ve en ufak emeği olan herkes diğer dünyada kat kat hesabını oder ..hakkımı helal etmiyorum
ülkücü ama çakma degil 01.01.1970 00:00:00
ALLAH için savasa diyorlar hangi kitapta yazıyor böyle kalleşçe vahşet
nefarkederki 01.01.1970 00:00:00
vahşilik. insanlıktan çıkmışlık. canavarlık. vicdansızlık. kansızlık. cehalet. körlük. sagırlık. okumazlık. ne diyecegimi bilemiyorum. bu kelimeler bile yetmiyor. adına insan deyip geziyorlar bunları yapanlar yaa çok üzülüyorum.
malatyalı 01.01.1970 00:00:00
bu barbarca katliyamlara kimlerin desteyi varsa kimler karıştıysa alla onların o cagın ateş düşürsün