Liseli kızların kavgası - Muğla - Bodrum

2011-01-21 13:21:39

Liseli kızların kavgası - Muğla Bodrum Kanuni Sultan Süleyman Anadolu Lisesi kız kavgası

Kategori: Video Haber

feyyaz 01.01.1970 00:33:31
bu olay doğuda olsa cahil derler çok şukur batıdatır şimdi bunlara nediyecekler çok merak ediyorum olur boyle şeyler derler herhalda
tepki 01.01.1970 00:33:31
İşte eğitim sistemi
kerami gündüz 01.01.1970 00:33:31
vah vah yazık yahu bu çocuklara ne oldu böyle
hepsi hayal dünyasında gelişen teknolojiyi sindire saygı büyüğeemiyen toplumlar böyle olur demekki internet çocukları hayal perest yaptı kurtlar vadisini izleyen efe kesildi oysa biz böylemiydik öğretmene saygı büyüğe saygı çok değiştik zamanlada kötüye gidiyoruz
Atatürk bunun içinmi kurdu bu cumhuriyeti yazık
Abdullah ÜNLÜ 01.01.1970 00:33:31
Yüksek çağdaş eğitim sistemimiz.Ne mutlu cumhuriyat halk partiliyim diyene.Bu tür görüntülerden sonra cumhuriyet halk partililer durmak yok çağdaşlaşmaya devam demeliler.İşte eserlerinizden ufak esintiler.ha geyret..
emre 01.01.1970 00:33:31
eğitim ailede başlar. bunların ailelerini çok merak ediyorum ne anlatıyorlar çocuklarına, nasıl eğitiyorlar. ben söylim hiç birşey anlatmıyorlar, çünkü bilmiyorlar çağdaşlar ama yetmiyor birazda iman lazım okulun birinde kız çocuklarıyla erkek çocukları ayrı oturtmak istemiş okul yönetimi. anne bablar nasıl ayaklandı, hani çağdaşlık, nerde diye. siz böyle yaptıkça daha çok münevverler ölür sakın sahip çıkmayın çocuklarınıza oların erkek arkadaşları olsun hatta sizle tanışsın evinize gelsin.sizde bunun adına çağdaşlık demeye devam edin saygılarımla
dr 01.01.1970 00:33:31
işte laik cumhuriyetin ileri görüşlü, eğitim gören çocukları bunlar.
barıs 01.01.1970 00:33:31
vALLAHa ben utanıyorum yaa.erkek etse sorun değilde kıza yakışmıyo
misafif 01.01.1970 00:33:31
yazıklar olsun bodrum gibi medeni yerde yaptıklarına bak ne dir problem.......
fatma 01.01.1970 00:33:31
bodrumda hiçmi kavga olmuyo sanıyosunuz,erkek kavgası olunca bir olay olmaz 2 kız kavga edince kıyamet kopuyor heryerde haber geçiyorlar.bende bodrumda bir lisede okuyorum,bu kadarda büyütülcek bir olay değil bence.O videoyu çekeni bulup ceza vermek lazım müdür bey !! :))
tırnak törpüsü 01.01.1970 00:33:31
arkadşlar kavga etmediler..birbirlerini tırmaladılar o kadar :)).tırnaklar törpülendi resmen.laiklikle ne alakası var -..insan laik olmaz.. devlet laik olur..herkeze eşit yaklaşma anlamına gelir..
dost 01.01.1970 00:33:31
suç bu kızlarda deyil ailelerinde babaları gereken cezayı vermeli bunlara bukarda olma artık bence bu vudeoyu izlediklerinde kendilerinden utanmalılar
Mesut 01.01.1970 00:33:31
Bakıyorumda herkes saçma sapan yazmış durmuş yahu adam olayı kamera ile çekiyor arkadan da gülüşenler var asıl bunların yaptığı ayıp ayıralım değil kavga etsinler seyredelim yazıklar olsun bunlara...
Misafir 16.05.2011 21:15:52
cok ayip
yazik 23.06.2011 22:22:26
gülüsen genc oglanlara bakin ...erkek bile degiller... delikanli adam gidip ayrimaya calisir...lavuklar
dilara 08.08.2011 20:18:52
bir de utanmadan gülüyorlar
acizler.. 31.08.2011 23:27:34
kızlar kapışıyo erkekler izliyo neden etek açılsın altı gözüksün diye mal kızlarda kavga ediyo neden erkek için :))
Ahmet 10.09.2011 23:23:28
OLum çekmeyin çekmeyin ayıp :D :D
Hasan 08.04.2012 16:14:47
UFF hc kimsenin elbisesi yirtilmadi :(
merve 16.05.2012 08:21:14
bence utanmasi gereken bu video yu internete koyan insanlar
ELİNA 08.07.2012 14:49:18
SALAKLAR YA
SİNAN 09.03.2014 21:24:58
kızlar başa bladır ve kaşarın önünde gidenidir yani benim anlatmak istediğim konu bu bir kızdan çıkarsın diyeri gelir paran varsa oda var yoksa yok yani gençler oyuna gelmeyin abinizden sizlere bir nasiyat aklınız varsa bu alemde tek takılırsınız yoksa bu kızlar sizin hayatınızı karartır ya silahı seçin yada özgürlüğü çünkü yaşınız çok gnç çünkü kızlar ne yaptığını bilmezler onlara güvenilmez tamam iyiside var kötüsüde var hepsine kötü demiyorum şimdilik bukadar AĞLAMAYI BİLMEYEN GÖZLER SEVMEYİDE BİLMEZ İYİ YAKŞAMLAR...............
ŞEHMUZ YILDIRIM 09.03.2014 21:37:47
BU BU ÇOK GÜZEL BİR KAVGA VİDEO İZLEDİM VE LANET LİYORUM SİZİ BİSLİK ERİVLER KAVGANIZ BATSIN REZİL ERİVLER AİLENİZ SİZE HİÇMİ TERBİYE VERMEDİ SİZİ AŞŞALIK ERİVLER CANINIZ ÇEĞENNEME



ahmet 09.03.2014 22:47:43
sonundaki toka çoooooooook güzel anlamına geliyor ehhhhhhbe sizi küçük kaşarlar
eskiizmirli yanlız adam 11.03.2014 13:31:16
ben bu kızlardan nevret ediyrum..............
e3hyjuy 28.09.2014 19:51:59
gvbgb