Kuzey Kore liderini karşılayan askerlerin komik halleri

2013-03-08 14:27:32

Kuzey Kore liderini karşılayan askerlerin komik halleri Kuzey Kore lideri Kim Jong-un'u karşılayan askerlerin halleri güldürdü.

Kategori: Video Haber

C3M 01.01.1970 00:00:00
RUSYA VAR ÜLKENIN ARKASINDA SİZ NE KOMIK INSANLARSINIZ YA
nıyazı 01.01.1970 00:00:00
kuzey kore ile amerıka baş edemez
ABDULLLAH 01.01.1970 00:00:00
Rusya kuzey koreyi kimseye yem etmez..............
ahmet/batman 01.01.1970 00:00:00
ulan geri kafalılar önce kendinizle alay edin . adamlar siz türkler gibi amerikan yawşağı değil. salaklar sizi
kuzeyın oglu 01.01.1970 00:00:00
helal olsun sana allah yardımcın olsun boyle lıderler ıhtıyacı var dunyanın
WAY_BAY.BAY COAY 01.01.1970 00:00:00
AŞAĞİDAKİ YORUMLARI OKUDUKÇA..DAHA KOMİK GELİYOR BAĞZI YORUMLAR HARİCİNDE......KORELİLERE AĞLAYANLAR,GÜLENLER......SİZ HİÇ KÖMÜR YARDIMI ALTINDA YAPİLAN YADA EKMEK YARDİMİ YAPİLAN TÜRKİYE'MİZDE TATİL İÇİN GİTTİĞİ YERİN HERYERİ BOYANAN KÖY HİÇMİ GÖRMEDİNİZ..BENİMDE AKLIMA O KÖYÜN KİŞİLERİ GELDİ GÖZÜME...BİLGİ SAYİBİ OLMAYIPTA DİĞER MİLLETLERİ HOR GÖREN MİLLETİM BENİM ...SAYGİLAR... WAY_BAY.BAY COAY
Dobrador 01.01.1970 00:00:00
Buna gülenler çok yakınlarına bir baksın bakalım ...Bir ara da medya İranla dalga geçmeye yeltenmişti:Heryerde Humeyni'nin resimleri var" diye.İran'dan cevap gülerek geldi:" Siz kendi ülkenize baktınız mı?"
vatan aşkı 01.01.1970 00:00:00
komik mi ? komik kelimesi çok komik kalmış . resmen rezalet .. malesef 80 sene önce bizde cok komikliklere yaptık ama neyse :)
hvc 01.01.1970 00:00:00
zavallılar
ferro 01.01.1970 00:00:00
Dangalak Kuzey Koreliler Baska ne denir arkadas...:)
Oraçekiç 01.01.1970 00:00:00
Arkadaşlar ne yağcılıgı bu insanlar devlet liderinin onların yaşamasını sağladıgını düşünüyo bi nevi tapıyolar.
kahraman 01.01.1970 00:00:00
arkadaşın biri..resmi dini ateizm demiş..ateizm resmi değildir hele din hiç değildir..
61 01.01.1970 00:00:00
bu sevgi gösterisi değil korku gösterisi yazık valla
semih 01.01.1970 00:00:00
bizim benzer yonlerimiz cok bu ulkeyle.
cihooo 01.01.1970 00:00:00
Adamlar liderlerini çooookkk seviyorsa bundan size ne.hem burda komik olan bir şeyde yok.binlerce kişinin diğer liderler önünde ağzını bile açamadığı liderleri göklere çıkarırsınız.ama liderlerini göünce içten sevinenlerle alay edersiniz...
Realist 01.01.1970 00:00:00
bu ne yaa.. böyle asker de olmaz yönetici de olmaz. saddamın askerleri geldi aklıma. bunlar savaş zamanı kum gibi dağılırlar.
aydın 01.01.1970 00:00:00
ya bu reklamdaki şarkının bir adı varmı?
AÇILMIYORRR 01.01.1970 00:00:00
Yorum yazmak için tıklayın...
şahsiyet 01.01.1970 00:00:00
şahsiyetli bir millet onlar kendi liderlerine saygıyla eğiliyor bizimkiler abd başkanının elçilerine eğiliyor
karakartal 01.01.1970 00:00:00
yazık lan,robot muş bunlar.)
babası 01.01.1970 00:00:00
ne var bunda atatürk gibi halkı tarafından sevilen coşkuyla karşılanan biri komik olan ne
Hakan Kaan Atakan 01.01.1970 00:00:00
Şaka gibi, komedi ya , yazık, üzüldüm, acıdım, şükür dedim, iyi ki dedim, çocuk için ekstra üzüldüm, niye ki dedim, hayret, ilginç, üzücü, özgürsüz, benliksiz, yalakalık, itici, soguk, karamsar, renksiz, zevksiz, bitmez bu....
Abdi 01.01.1970 00:00:00
her koreli ASKER dogar bunlarda tam olmus hahaha
Atilla 01.01.1970 00:00:00
Resmi dini Ateizm olan sanırım ender ülkelerden. Bir de Komünizm işin içine girince tam oluyo :))
amasya karadeniz 01.01.1970 00:00:00
hem salaklar hemde yağcı.en azından böyle değiliz ama millet olarak güçlü olana yağ çeme hastalığımız da yok değil hani
Alparslan MİRALAY 01.01.1970 00:00:00
nasıl yönetilmeye layıksanız o şekilde yönetilirsiniz. (Hadis). aklıma direk bu hadis geldi her nedense.
bandırmalı 01.01.1970 00:00:00
umarım sağa sola füze atmaz bu herif...
as 01.01.1970 00:00:00
şükür böyle olmakta varmış ...
ati.. 01.01.1970 00:00:00
isterse boyle davranmasınlar.. zamanında len lidere feryat fıgan oglamayanlara neler yapıldıgını hatırlıyoruz.
yaşasın kım 01.01.1970 00:00:00
büyük şeytan amerıkaya karşı olan her ülkeyı her insanı seviyorum