Kuzey Kore liderine ağlayan insanlar

2011-12-28 15:43:01

Kuzey Kore liderine ağlayan insanlar Kuzey Kore liderine ağlayarak veda etti

Kategori: Video Haber

xy 28.12.2011 13:53:35
Çok güzel ağlamışlar takdir ettim. :))
MTK 28.12.2011 14:39:14
GAYET ACIKLI AĞLADILAR İMRENDİM VALLAHİM :))
eren 28.12.2011 14:53:47
ağlayasım geldi pııhhhh
Sefil 28.12.2011 15:32:51
toprağın bol olsun adamım :D
maniFestt 28.12.2011 15:31:17
Bi an Törenden Komedi Filmine geçtiler sandım bu ne yapmacıklıktır yHU :)
ali 28.12.2011 15:19:52
diktatorler .milleti zorla goturuyorlar,cenazelere ve zorla aglatiyorlar 11 gun aglama gunu ilan ediyor rejim .halk aglamassa cezasi varmis ,mecburen agliyorlar .bizdede var zorla goturuyorlar kabirine askeri ogrenciyi coluk cocugu .diktatorler
selim 28.12.2011 15:21:14
zalimler halka zulum ediyorlar .zorla halki aglatiyorlar
turkey 28.12.2011 16:05:48
soğuktan ağlıyorlardır
kuzeyden gelen 28.12.2011 16:12:56
ulan dangalaklar nerde gördünüz nerden duydunuz zorla ağlatıldıklarını ceza verildiğini. sanırsın hepsi kuzey kore uzmanı sorsan düne kadar kore nedir diye ilaç ismi derler. kuzey koreliler açlık ve susuzluk çekti ama peşkeş çekilmedi. onuruyla yaşayıp onuruyla ölen topluluklar size yabancı geldi kaldıramadınız.
o.bilge 28.12.2011 16:25:00
hiçbirindede göz yaşı yok :D :):):)
kemal 28.12.2011 18:54:44
bizdede oldu oluyorda hala .ne varda ikide bir gidiyorlar ankarada anlamadim kanuna komus zalimler mecburen goturuyorlar insanlari,,,.zorla sevdiriyorlar insanlara bizimde kalir yanimiz yok
sancar bulut 28.12.2011 17:56:31
allah bunların türkiye de bulunanlarına akıl fikir versin.birbirlerinden, tapınmada farkları yok aynılar :)
hafeze 28.12.2011 18:00:42
keşke bizdede peşinden bu kadar insanın ağlayacağı bir liderimiz olsaydı......????
emre 28.12.2011 18:03:50
yorumları okudukca insanlıgın ne hale geldigini gördüm ve utandım.. insanlık nekadar geniş bir kavram dimi işte bu yorumları yapanlarda insan iftira attıklarda insan bu yorumları görüp üzülenlerde insan.. 1960 lı yıllarda kalma komünizm korkusu hala yaşıyor. biz atatürke aglarken gercek oluyor onlar kendi liderlerine aglarken neden yapmacık olsun.bedeninizin en tepesinde taşıdıgınız o kapalı kutunun içinde büyük bir cevher yatıyor biraz onu çalıştırmayı deneyin..
ordulu 28.12.2011 18:25:37
millet korkudan ağlıcaz diye helak olmuşlar acıdım doğrusu
yabancısı değiliz 28.12.2011 20:42:23
Allah akıl fikir versin, zorunlu halk tiyatrosu, orta okulda okurken kenan evren rizeye gelecek diye bütün okul öğrencilerini geçeceği güzergahlara dizdiler, enaz 5-6 saat önceden caddede bizim okula ayrılan bölüme götürülüp elimizde türk bayrakları verildi, memleketimiz yaz kış yağışlıdır, ogun yağmur yağdı ve saatlerce yağmurun altında ıslandık, bize defalarca prova yaptırıldığı gibi k.evren geçerken sevgi gösterisinde bulunup el salladık, görevimizi başarı ile yaptıktan sonra söylene söylene evimize döndük.
alpi55 28.12.2011 20:46:30
sıkıyosa ağlamasınlar bakıyım :))
Soner 28.12.2011 21:09:32
Kamera Kabak Gibi çekiyo orada olsam bende ağlamak ne kelime yırtınırdım :-)
demir 28.12.2011 21:40:01