Kuzey Kore liderine ağlayan insanlar

2011-12-28 15:43:01

Kuzey Kore liderine ağlayan insanlar Kuzey Kore liderine ağlayarak veda etti

Kategori: Video Haber

hayrettin 01.01.1970 00:00:00
eğitim şart
demir 01.01.1970 00:00:00
bazi yorumcular zalim ve diktator gormediklerine .aglamalari anlayamamislar .kim aglar 11 gun .be kardesim insan annesine babasina aglamaz okadar ,,.bal gibi dayatmayla agliyorlar
Soner 01.01.1970 00:00:00
Kamera Kabak Gibi çekiyo orada olsam bende ağlamak ne kelime yırtınırdım :-)
alpi55 01.01.1970 00:00:00
sıkıyosa ağlamasınlar bakıyım :))
yabancısı değiliz 01.01.1970 00:00:00
Allah akıl fikir versin, zorunlu halk tiyatrosu, orta okulda okurken kenan evren rizeye gelecek diye bütün okul öğrencilerini geçeceği güzergahlara dizdiler, enaz 5-6 saat önceden caddede bizim okula ayrılan bölüme götürülüp elimizde türk bayrakları verildi, memleketimiz yaz kış yağışlıdır, ogun yağmur yağdı ve saatlerce yağmurun altında ıslandık, bize defalarca prova yaptırıldığı gibi k.evren geçerken sevgi gösterisinde bulunup el salladık, görevimizi başarı ile yaptıktan sonra söylene söylene evimize döndük.
kemal 01.01.1970 00:00:00
bizdede oldu oluyorda hala .ne varda ikide bir gidiyorlar ankarada anlamadim kanuna komus zalimler mecburen goturuyorlar insanlari,,,.zorla sevdiriyorlar insanlara bizimde kalir yanimiz yok
ordulu 01.01.1970 00:00:00
millet korkudan ağlıcaz diye helak olmuşlar acıdım doğrusu
emre 01.01.1970 00:00:00
yorumları okudukca insanlıgın ne hale geldigini gördüm ve utandım.. insanlık nekadar geniş bir kavram dimi işte bu yorumları yapanlarda insan iftira attıklarda insan bu yorumları görüp üzülenlerde insan.. 1960 lı yıllarda kalma komünizm korkusu hala yaşıyor. biz atatürke aglarken gercek oluyor onlar kendi liderlerine aglarken neden yapmacık olsun.bedeninizin en tepesinde taşıdıgınız o kapalı kutunun içinde büyük bir cevher yatıyor biraz onu çalıştırmayı deneyin..
hafeze 01.01.1970 00:00:00
keşke bizdede peşinden bu kadar insanın ağlayacağı bir liderimiz olsaydı......????
sancar bulut 01.01.1970 00:00:00
allah bunların türkiye de bulunanlarına akıl fikir versin.birbirlerinden, tapınmada farkları yok aynılar :)
o.bilge 01.01.1970 00:00:00
hiçbirindede göz yaşı yok :D :):):)
kuzeyden gelen 01.01.1970 00:00:00
ulan dangalaklar nerde gördünüz nerden duydunuz zorla ağlatıldıklarını ceza verildiğini. sanırsın hepsi kuzey kore uzmanı sorsan düne kadar kore nedir diye ilaç ismi derler. kuzey koreliler açlık ve susuzluk çekti ama peşkeş çekilmedi. onuruyla yaşayıp onuruyla ölen topluluklar size yabancı geldi kaldıramadınız.
turkey 01.01.1970 00:00:00
soğuktan ağlıyorlardır
Sefil 01.01.1970 00:00:00
toprağın bol olsun adamım :D
maniFestt 01.01.1970 00:00:00
Bi an Törenden Komedi Filmine geçtiler sandım bu ne yapmacıklıktır yHU :)
selim 01.01.1970 00:00:00
zalimler halka zulum ediyorlar .zorla halki aglatiyorlar
ali 01.01.1970 00:00:00
diktatorler .milleti zorla goturuyorlar,cenazelere ve zorla aglatiyorlar 11 gun aglama gunu ilan ediyor rejim .halk aglamassa cezasi varmis ,mecburen agliyorlar .bizdede var zorla goturuyorlar kabirine askeri ogrenciyi coluk cocugu .diktatorler
eren 01.01.1970 00:00:00
ağlayasım geldi pııhhhh
MTK 01.01.1970 00:00:00
GAYET ACIKLI AĞLADILAR İMRENDİM VALLAHİM :))
xy 01.01.1970 00:00:00
Çok güzel ağlamışlar takdir ettim. :))