KATEGORİLER

Kuzey Kore liderine ağlayan insanlar

Kuzey Kore liderine ağlayan insanlar Kuzey Kore liderine ağlayarak veda etti
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • hayrettin
    12.01.2012 20:50:43

    eğitim şart

  • demir
    28.12.2011 21:40:01

    bazi yorumcular zalim ve diktator gormediklerine .aglamalari anlayamamislar .kim aglar 11 gun .be kardesim insan annesine babasina aglamaz okadar ,,.bal gibi dayatmayla agliyorlar

  • Soner
    28.12.2011 21:09:32

    Kamera Kabak Gibi çekiyo orada olsam bende ağlamak ne kelime yırtınırdım :-)

  • alpi55
    28.12.2011 20:46:30

    sıkıyosa ağlamasınlar bakıyım :))

  • yabancısı değiliz
    28.12.2011 20:42:23

    Allah akıl fikir versin, zorunlu halk tiyatrosu, orta okulda okurken kenan evren rizeye gelecek diye bütün okul öğrencilerini geçeceği güzergahlara dizdiler, enaz 5-6 saat önceden caddede bizim okula ayrılan bölüme götürülüp elimizde türk bayrakları verildi, memleketimiz yaz kış yağışlıdır, ogun yağmur yağdı ve saatlerce yağmurun altında ıslandık, bize defalarca prova yaptırıldığı gibi k.evren geçerken sevgi gösterisinde bulunup el salladık, görevimizi başarı ile yaptıktan sonra söylene söylene evimize döndük.

  • kemal
    28.12.2011 18:54:44

    bizdede oldu oluyorda hala .ne varda ikide bir gidiyorlar ankarada anlamadim kanuna komus zalimler mecburen goturuyorlar insanlari,,,.zorla sevdiriyorlar insanlara bizimde kalir yanimiz yok

  • ordulu
    28.12.2011 18:25:37

    millet korkudan ağlıcaz diye helak olmuşlar acıdım doğrusu

  • emre
    28.12.2011 18:03:50

    yorumları okudukca insanlıgın ne hale geldigini gördüm ve utandım.. insanlık nekadar geniş bir kavram dimi işte bu yorumları yapanlarda insan iftira attıklarda insan bu yorumları görüp üzülenlerde insan.. 1960 lı yıllarda kalma komünizm korkusu hala yaşıyor. biz atatürke aglarken gercek oluyor onlar kendi liderlerine aglarken neden yapmacık olsun.bedeninizin en tepesinde taşıdıgınız o kapalı kutunun içinde büyük bir cevher yatıyor biraz onu çalıştırmayı deneyin..

  • hafeze
    28.12.2011 18:00:42

    keşke bizdede peşinden bu kadar insanın ağlayacağı bir liderimiz olsaydı......????

  • sancar bulut
    28.12.2011 17:56:31

    allah bunların türkiye de bulunanlarına akıl fikir versin.birbirlerinden, tapınmada farkları yok aynılar :)

  • o.bilge
    28.12.2011 16:25:00

    hiçbirindede göz yaşı yok :D :):):)

  • kuzeyden gelen
    28.12.2011 16:12:56

    ulan dangalaklar nerde gördünüz nerden duydunuz zorla ağlatıldıklarını ceza verildiğini. sanırsın hepsi kuzey kore uzmanı sorsan düne kadar kore nedir diye ilaç ismi derler. kuzey koreliler açlık ve susuzluk çekti ama peşkeş çekilmedi. onuruyla yaşayıp onuruyla ölen topluluklar size yabancı geldi kaldıramadınız.

  • turkey
    28.12.2011 16:05:48

    soğuktan ağlıyorlardır

  • Sefil
    28.12.2011 15:32:51

    toprağın bol olsun adamım :D

  • maniFestt
    28.12.2011 15:31:17

    Bi an Törenden Komedi Filmine geçtiler sandım bu ne yapmacıklıktır yHU :)

  • selim
    28.12.2011 15:21:14

    zalimler halka zulum ediyorlar .zorla halki aglatiyorlar

  • ali
    28.12.2011 15:19:52

    diktatorler .milleti zorla goturuyorlar,cenazelere ve zorla aglatiyorlar 11 gun aglama gunu ilan ediyor rejim .halk aglamassa cezasi varmis ,mecburen agliyorlar .bizdede var zorla goturuyorlar kabirine askeri ogrenciyi coluk cocugu .diktatorler

  • eren
    28.12.2011 14:53:47

    ağlayasım geldi pııhhhh

  • MTK
    28.12.2011 14:39:14

    GAYET ACIKLI AĞLADILAR İMRENDİM VALLAHİM :))

  • xy
    28.12.2011 13:53:35

    Çok güzel ağlamışlar takdir ettim. :))