KATEGORİLER

Kuveyt'teki idamın video görüntüleri

Kuveyt'teki idamın video görüntüleri 3 mahkumun idam görüntüleri dünya ajanslarına servis edildi.
Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • bozkurt
    12.05.2014 22:40:59

    İdama karşı olanlar, katil misiniz tecavüzcü mü?Değilseniz neden korkuyorsunuz ki?Empati kurun bakalım sizin en çok sevdiğiniz insan mesela anneniz katl edilse veya tecavüze uğrasa hafif kalan cezalara isyan etmez misiniz?İdam caydırıcılıktır.Korkan bu fiilleri yapmaz olur biter.Mahkuma acıdığınız kadar mağdura acısanıza.

  • OZAN
    06.05.2014 00:57:12

    müslümanlıkta öldürmek yoktur kimse kimseyi öldüremez çok zor durumda kalmadığı müddetçe bunların hiç biri müslüman olamaz islamda bu yok şeriat bu değil islam hoşgörü şeriat yardım eli demektir

  • tuqce
    07.04.2014 08:39:36

    adam olduRen deqılde kucuk cocuklara el uzatanpıslıkler ıdamı hakl edıolar

  • mehmet
    23.03.2014 13:07:00

    iran ve arabistan sahte din adamlari allahın hangi kitabında insan öldürmek var allahın kitabında bir insan hata yaptıysa onu afetmek var allahın vermiş olduğu canı nasıl kıyarsınız firavun fareleri firavun gibi sizde yok olucanız iran arabistan kuveyt sahte din adamları allaha nasıl can vereceniz bunların hepsi cani katil atatürk yürürüm senin yolunda yaşasın özgürlük

  • mehmet
    22.03.2014 22:58:37

    bunlar müslüman olamaz kafirin ipneleri astınız insanların bed duaları asanların üzerine olsun firavnun cocukları bir insan kendi halkını asarmı şeytanın dölleri allahın rahmeti müslümanların üzerine olsun insaları asan tüm müslümanların bedduaları idam edenlerin oradakilerin üzerine olsun atatürkçüyüm yaşasın özgürlük kuveyt olsun iran olsun arabistan olsun tümü sahte mülüman bunların dinle hiçhalakası sahte müslimanlar hangi çağda yaşıyorsunuz geri kafalılar idamları durdurun yaşasın özgürlük

  • tolga
    19.06.2013 20:49:21

    dinde idam kararı varsa böle bir inanç varsa ben böle bir din tanımıyorum...

  • fatih topçu
    14.04.2013 19:20:35

    üzücü

  • erdoğan
    10.04.2013 11:11:58

    Ö.D. isimli sevgisiz ve sevimsiz kardeşim benim kutsal kitabımda kasas suresinde bu konuda rabbimin emri var senin kutsal kitabın şayet varsa bu fikirleri o kitabın hangi ayetinden alıyorsun yazarmısın not: türkiye de idam uygulansaydı bu halde olmazdık kasıtlı adam öldüren idam edilmeli anlamadığım şey katile vicdan yapılıyor peki ölenin hakkı ne olacak

  • sercan korkmaz
    05.04.2013 10:21:58

    Bunun asla islamda yeri yok kanmayın gerçek islam kolaştırır zorlaştırmaz.

  • Ö.D
    04.04.2013 19:15:30

    İnsan öldürmenin,hatta herhangi bir canlı öldürmenin hiç bir dini icabetle açıklamak doğru değil,olamaz.Bu dinin gereği ise, peki o insanları idam eden ve önünde masalar kurarak adeta bayram,şölen havası içinde keyif yapanların dindarlığı hangi dinde yeri var? Burada millete din dersi veren ezber yaşantılı arkadaşlarımız buna da bir cevap verir misiniz? İran,idam uygulayan ülkeler arasında en başı çeken ülke değil mi de bugün Suriye\\\'de her gün yüzlerce insanın katledilmesine açık destek veriyor,göz yumuyor. Bunun hangi dinde, hangi kitapta yazdığını söyler misiniz sevgili dindar arkadaşlar.Yine,bu ülke fuhuşun,uyuşturucunun,tecavüz vakalarının en çok yaşandığı ülkeler arasında değil mi? Peki neden idamın bir caydırıcılığı olmuyor da bu ülkede her türlü suçlar alıp başını gidiyor? Lütfen her şeyi dine meal etmeyin. Dinimiz, bırak adam öldürmeyi kimsenin tırnağına bile zarar verilmesini emretmez. C Allah cennet-cehennemi boşuna vaad etmemiş insanlara. Mükafatı da, cezayı da ancak o verir. Burada yaşananlar tamamen eğitim noksanlığı, tamamen çıkar,rant ve cahillik. Cezaevleri,suç işleyenin bir daha suç işlememesi ve burada da ömrünü geçirip ölümü beklemesi için en iyi yerdir ve yöntemdir. Tabi hukukun,ceza kanunlarının burada gücü,işlenebilirliği unutulmamalı.

  • mehmet
    04.04.2013 09:00:43

    \\\"ilk taşı içinizden günahsız olan atsın\\\".....

  • fatma kafaoğlu
    03.04.2013 20:21:35

    madem idam suçları önlüyor...bu insanlar neden asılıyor...ya asılan insanların karşısına geçip yemek yiyen duygusuz insanlara ne demeli..vahşet..

  • sarıkamış
    03.04.2013 17:23:28

    türkiye de idam uygulansaydı bu halde olmazdık kasıtlı adam öldüren idam edilmeli anlamadığım şey katile vicdan yapılıyor peki ölenin hakkı ne olacak

  • ESAT CAN
    03.04.2013 16:27:44

    İŞTE ADALET BU

  • Uyan Ey Müslüman.Kuran da Ayet Var...!!!
    03.04.2013 16:22:45

    Oscartes; senin dinden yani şeriattan haberin var mı ? Sen İslamiyeti ne zannediyorsun tapınma dini mi ?
    İslamiyet bir medeniyetin adıdır cahil kardeşim.Aç Kurana bak \\\'\\\'Kısastaa hayat vardır\\\'\\\' buyurmuş Allah Teala.
    Bu ne demektir ; Haksız yere adam öldürenin cezası ölümdür.
    Bunu da sen gidip birey olarak yapamazsın bunu DEVLET yapar.Sen yaparsan katil olursun.Allah hüküm olarak böyle karar vermiş.Mesela İslam Devletinde hırsızların ELİ KESİLİR. Neden, Kuran da açık ayet vardır.Allah ın hükmü budur, \\\'\\\'MÜSLÜMAN\\\'\\\' kardeşim..!
    Aç Maide suresini bir oku.Namaz,oruç,hac,zekat bunlar bireysel sorumluluklar.İslam bunlardan ibaret değil.Şimdi bir düşün ülke de bu hükümler olsa kim kimin canına kıyıp,korkmadan hırsızlık yapabilir..?
    Uyan ey müslüman

  • cengiz sayman
    03.04.2013 16:07:32

    kuveyt aleyhine atanlar amerikada bazı eyaletlerde idam hala vardır uygulanıyor. amerika yapınca bişey yok araplar yapınca hemen bir yaygara. bizim medya da hic amerikadaki idamları göstermez arapları göstermeye bayılır. ama arapların idamları daha amatörce olduğu doğru

  • murat 78
    03.04.2013 15:59:58

    ellerine sağlık, insan orada olmadığına üzlüyor yani,keşke Türkiye\\\'de de sallandırsak hakedeni,apo başta olmak üzere

  • Hüküm
    03.04.2013 15:53:24

    bu şahıslar Allah (c.c.) ın kanunlarına göre idam edildiyse hak etmişlerdir. yok beşerin kanunlarına göre idam edildiyse yazık olmuş. islamda adam öldürmek yoktur da neymiş. arkadaş yok öyle kuru kuruya hümanizm. adam milletin ırzına tecavüz edecek asacak kesecek yakalanınca aman insan göz göre göre öldürülür mü yazık günah. yooook öyle yağma Şeriatın kestiği parmağa acımam. acıyana da acımam

  • ne mutlu türküm diyene
    03.04.2013 15:42:19

    bu idam edilen 3 kişi de can aldıkları için kısasa kısas olmustur .. can almak allaha mahsustur elbet tasvip edilecek bir konu değil lakin şeriat bazen gerekli

  • ahmet
    03.04.2013 15:32:35

    belki görenler ibret alsın diye ortalık yerde idam ediyorlardır...

  • mehmet öztürk
    03.04.2013 14:51:47

    adamın suçu her ne olursa olsun , Allahın verdiği canı kımsenın hiçbir şekilde almaya yetkisi yok dinde böyle bir sey yok ... peygamber efendımızın yaşadığı donemde hangı insanı suçu yuzunden idam edilmiştir ... bunun adı din değil inanç değil !!

  • I come back
    03.04.2013 14:30:02

    Görüntülerdeki en ilginç durum infazı izleyenlerin kameraya bakamaması ve yüzlerini kapamalarıdır. Konuyu yalnızca şeriata bağlamayın. Devlet yeri geldiğinde mutlaka gücünü ortaya koymalıdır. Buna rağmen keşke şartlı tahliye ve af hakkı olmaksızın ömür boyu ağırlaştırılmış müebbet verselerdi. Neyse.. Kısas her daim haktır.

  • TEYYO DAYI
    03.04.2013 14:28:57

    FAZLA UZATMAYA GEREK YOK.. İDAM İÇİN REFARANDUM YAPILSIN...HER ŞEYE REFARANDUM VAR DA İDAM İÇİN NİYE YOK

  • Fırat
    03.04.2013 14:27:28

    oscartes kardeş din konusunda çok cahilsin kabataslak bakıyorsun din suçu büyük ise infazı gerektirir.

  • sevvill
    03.04.2013 14:20:02

    tecavüzse hak etmişler...

  • karahanli
    03.04.2013 14:12:36

    bunlar zaten insandan baska herseye benziyorlar ,seytan suratli seyler.

  • metin ata
    03.04.2013 14:00:11

    BU MÜSLÜMANLIKSA TABIKI YAHUDİ HİRİSTİYAN MÜSLÜMAN OLMAZ. ALLAHIN VERDİĞİ CANI ALLAHTAN BASKASI ALAMAZZZ BUNLAR KAFİR

  • Osc@RteS\\\'e
    03.04.2013 13:46:34

    İslamiyette kısasa kısas olayınıda bilmeyen arkadaşlar var heralde atıp tutuyorlar... Katil katledilir, hırsızın eli kesilir...

  • OSMANLI
    03.04.2013 13:36:21

    SUCSUZ YERE ADAM OLDURME TECAVUZ SUCU İDAMDIR.ADAMLAR EN SON 2007 DE İDAM ETMİŞLER YANI HER ZAMAN OLAN Bİ ŞEY DEİL.BASINIZA GELMEDIGI İÇİN AHKAM KESMEYIN.AAA KUVEYT DE SERİA VAR MI ONU TARTISIRIZ COGU SAPIK.AMA BU SUCUN KARSILIGI İDAM.YASASIN SERİAT

  • Rainman
    03.04.2013 13:32:37

    3 MME Haklısın Kardeş en azgın cani bile olsa ölüm cezasına bile çarptırılsa hangi devirde yaşıyoruzki böle sofra başında yamyam gibi adamöldürüolar sölediğin gibi şeriat vs yalan dolan bakın şimdi batı ülkelerinde şeriatla yönetilmior ama en ağır cezaları zehir yada başka bişi insanlık dışı bu. Bu insanlarla aynı dini paylaşmak delilik.

  • fırat keles
    03.04.2013 13:32:04

    iyi ki müslümanım iyii ki türkiye de doğmuşum

  • Vatandaş
    03.04.2013 13:02:13

    Osc@RteS Ne cahil adamsın sen ya,dinlediğini anlamazsın ,ayetin hükmüne isyan eder,o kızını ,hanımını , öldüren katillerin avukatlığına soyunursun ,sonradan müslümanlıktan bahsedersin.Rabbim seni hidayet eylesin,mümkün değilse, o savunduğun caniler sana musallat olsun inşeallah.

  • Osc@RteS
    03.04.2013 12:28:46

    Yok böyle zülüm,Dünyanın gözü Önünde 3 kişiyi infaz ediyorlar ve o ülkenin büyük başlarıda masalarının başında oturmuş izliyorlar.Suçları ne bilmiyorum ama böyle vahşet görülmemiş.Ve çok böyle imanına güvenen insanlar var aramızda iyi olmuş hak etmişler gibi konuşan Ben onların dinlerine nekadar bağlı olduklarından şüphem var.Kurban Olayım ALLAHA Bizde Elhamdülillah Müslümanız ama İslamiyette adam öldürmenin günahını bilmeyen arkadaşlar var...

  • piyanist savaş
    03.04.2013 12:27:30

    suçlarının ne olduğunu bilmeden medeniyetten konuşmayın derim hak eden cezasını çeksin

  • iyi bakl
    03.04.2013 12:09:09

    burda atıp tutanlar biriside sizin ananıza bacınıza tecavuz etse oldurse. adamı canlı canlı yersiniz be

  • İsmail
    03.04.2013 12:08:48

    Ya tamam idam doğru karar, Ama bu ziyafetin anlamı ne oluyor peki? Yani biraz vicdan olması lazım. Bence hiç kimsenin olmadığı bir yerde idam edilmesi gerekiyordu. Adamlardaki ziyafete bak, Önünde kurmuşlar masa ve masanın üstünde yemek vs. Adamlarda onların önünde idam ediliyor. Böyle bir saçmalık olur mu ya. Ben bu idamın böyle yapılmasını kınıyor ve hiç doğru bulmuyorum!

  • harbi kardeş
    03.04.2013 12:05:54

    1\\\'in karşılığı bir, 5\\\'in karşılığı beş, 100\\\'ün karşılığı 1yüzdür. Dişin karşılığı diş, başın karşılığı baş, canın karşılığı candır. Bu kadarcık bile hesap yapamayan ahmaklara söylüyorum.

  • idam gerçeği
    03.04.2013 12:04:23

    Hırsız, tecavüzcü, Katillerin idamlarına olumsuz yorum yapan arkadaşların başına bu adamlar gibiler musallat olur inaşaallah... o zaman idama ne kadar karşılarmış göreceğiz ;)

  • 3 mmm e
    03.04.2013 12:00:12

    türkıtede de ıdam olsa suçlar %80 azalır demişsın kuvette veya ıdam olan ülkelerdeki cinayetlerın türkıye ortalamasına baktın mı da öyle konuşuyorsun... cezaların caydırıcılığı yoktur. islamda da idam yoktur... sizin dediğiniz şeriattir... şeriatında islamda yeri yoktur.... islam kötülüğe iyi bakabilmektir... Hz. Muhammedden öğütler almadınız mı daha ...

  • 16
    03.04.2013 11:58:53

    alahın verdigi canı allah alır insanlar değil bunu islamla bi alakası yok

  • Keşke
    03.04.2013 11:56:00

    Keşke herkes adam akıllı şu sınav hayatını yaşayabilsede butür manzaralarla karşılaşmasak :(
    Haklı yada haksızlığa uğrayan her kim olursa olsun adalet 1 şekilde yerini bulur elbet ama bunların olmaması insanların kendi elinde.Kural belli aslında şu suçu işlersen cezası da bu.Şartlar neyi gerektirdi nasıl oldu tabi ki bilemeyiz ama bile bile ne diye suç işlersiniz be kardeşim!!!?
    Gerçekten çok kötü oldum İnşallah Rabbim günahlarını affeder ve rahmetini esirgemez.
    Allah\\\'ın rahmeti üzerinize olsun

  • ali hıdır
    03.04.2013 11:36:19

    Kahrolsun şerriat......

  • has elbistanli
    03.04.2013 11:26:49

    ya amerika bunlarin kafasini bir an önce sikin yoksa bunlar insan olmayacaklar iste islam alemi birde derler allahin verdiyi cani ancak allah alir

  • Nusret1905
    03.04.2013 11:23:35

    Bu idam edilenler, sizin 3-5 yaşınızdaki kızınıza, kız kadeşiniz yada eşinize tecavüz etmiş olsalardı da gene böyle onlara acıyıp, bu yapılanı insafsızca bulabilecek miydiniz ?

  • islam
    03.04.2013 08:20:10

    islamda idam vardır bazı sucları ölüm temizler bu gericilik degil tam adlettir
    bu adlete kör gözlerle degil evladınızın tecavüze ugrayıp öldürüldünü
    düşünerek yorum yazın bana hak vereceksiniz

  • MMM\\\'ye tüm samimiyetimle katılıyorum.
    03.04.2013 08:18:59