Kuveyt'teki idamın video görüntüleri

2013-04-03 10:02:38

Kuveyt'teki idamın video görüntüleri 3 mahkumun idam görüntüleri dünya ajanslarına servis edildi.

Kategori: Video Haber

bozkurt 01.01.1970 00:00:00
İdama karşı olanlar, katil misiniz tecavüzcü mü?Değilseniz neden korkuyorsunuz ki?Empati kurun bakalım sizin en çok sevdiğiniz insan mesela anneniz katl edilse veya tecavüze uğrasa hafif kalan cezalara isyan etmez misiniz?İdam caydırıcılıktır.Korkan bu fiilleri yapmaz olur biter.Mahkuma acıdığınız kadar mağdura acısanıza.
OZAN 01.01.1970 00:00:00
müslümanlıkta öldürmek yoktur kimse kimseyi öldüremez çok zor durumda kalmadığı müddetçe bunların hiç biri müslüman olamaz islamda bu yok şeriat bu değil islam hoşgörü şeriat yardım eli demektir
tuqce 01.01.1970 00:00:00
adam olduRen deqılde kucuk cocuklara el uzatanpıslıkler ıdamı hakl edıolar
mehmet 01.01.1970 00:00:00
iran ve arabistan sahte din adamlari allahın hangi kitabında insan öldürmek var allahın kitabında bir insan hata yaptıysa onu afetmek var allahın vermiş olduğu canı nasıl kıyarsınız firavun fareleri firavun gibi sizde yok olucanız iran arabistan kuveyt sahte din adamları allaha nasıl can vereceniz bunların hepsi cani katil atatürk yürürüm senin yolunda yaşasın özgürlük

mehmet 01.01.1970 00:00:00
bunlar müslüman olamaz kafirin ipneleri astınız insanların bed duaları asanların üzerine olsun firavnun cocukları bir insan kendi halkını asarmı şeytanın dölleri allahın rahmeti müslümanların üzerine olsun insaları asan tüm müslümanların bedduaları idam edenlerin oradakilerin üzerine olsun atatürkçüyüm yaşasın özgürlük kuveyt olsun iran olsun arabistan olsun tümü sahte mülüman bunların dinle hiçhalakası sahte müslimanlar hangi çağda yaşıyorsunuz geri kafalılar idamları durdurun yaşasın özgürlük
tolga 01.01.1970 00:00:00
dinde idam kararı varsa böle bir inanç varsa ben böle bir din tanımıyorum...
fatih topçu 01.01.1970 00:00:00
üzücü
erdoğan 01.01.1970 00:00:00
Ö.D. isimli sevgisiz ve sevimsiz kardeşim benim kutsal kitabımda kasas suresinde bu konuda rabbimin emri var senin kutsal kitabın şayet varsa bu fikirleri o kitabın hangi ayetinden alıyorsun yazarmısın not: türkiye de idam uygulansaydı bu halde olmazdık kasıtlı adam öldüren idam edilmeli anlamadığım şey katile vicdan yapılıyor peki ölenin hakkı ne olacak
sercan korkmaz 01.01.1970 00:00:00
Bunun asla islamda yeri yok kanmayın gerçek islam kolaştırır zorlaştırmaz.
Ö.D 01.01.1970 00:00:00
İnsan öldürmenin,hatta herhangi bir canlı öldürmenin hiç bir dini icabetle açıklamak doğru değil,olamaz.Bu dinin gereği ise, peki o insanları idam eden ve önünde masalar kurarak adeta bayram,şölen havası içinde keyif yapanların dindarlığı hangi dinde yeri var? Burada millete din dersi veren ezber yaşantılı arkadaşlarımız buna da bir cevap verir misiniz? İran,idam uygulayan ülkeler arasında en başı çeken ülke değil mi de bugün Suriye'de her gün yüzlerce insanın katledilmesine açık destek veriyor,göz yumuyor. Bunun hangi dinde, hangi kitapta yazdığını söyler misiniz sevgili dindar arkadaşlar.Yine,bu ülke fuhuşun,uyuşturucunun,tecavüz vakalarının en çok yaşandığı ülkeler arasında değil mi? Peki neden idamın bir caydırıcılığı olmuyor da bu ülkede her türlü suçlar alıp başını gidiyor? Lütfen her şeyi dine meal etmeyin. Dinimiz, bırak adam öldürmeyi kimsenin tırnağına bile zarar verilmesini emretmez. C Allah cennet-cehennemi boşuna vaad etmemiş insanlara. Mükafatı da, cezayı da ancak o verir. Burada yaşananlar tamamen eğitim noksanlığı, tamamen çıkar,rant ve cahillik. Cezaevleri,suç işleyenin bir daha suç işlememesi ve burada da ömrünü geçirip ölümü beklemesi için en iyi yerdir ve yöntemdir. Tabi hukukun,ceza kanunlarının burada gücü,işlenebilirliği unutulmamalı.
mehmet 01.01.1970 00:00:00
"ilk taşı içinizden günahsız olan atsın".....
fatma kafaoğlu 01.01.1970 00:00:00
madem idam suçları önlüyor...bu insanlar neden asılıyor...ya asılan insanların karşısına geçip yemek yiyen duygusuz insanlara ne demeli..vahşet..
sarıkamış 01.01.1970 00:00:00
türkiye de idam uygulansaydı bu halde olmazdık kasıtlı adam öldüren idam edilmeli anlamadığım şey katile vicdan yapılıyor peki ölenin hakkı ne olacak
ESAT CAN 01.01.1970 00:00:00
İŞTE ADALET BU
Uyan Ey Müslüman.Kuran da Ayet Var...!!! 01.01.1970 00:00:00
Oscartes; senin dinden yani şeriattan haberin var mı ? Sen İslamiyeti ne zannediyorsun tapınma dini mi ?
İslamiyet bir medeniyetin adıdır cahil kardeşim.Aç Kurana bak ''Kısastaa hayat vardır'' buyurmuş Allah Teala.
Bu ne demektir ; Haksız yere adam öldürenin cezası ölümdür.
Bunu da sen gidip birey olarak yapamazsın bunu DEVLET yapar.Sen yaparsan katil olursun.Allah hüküm olarak böyle karar vermiş.Mesela İslam Devletinde hırsızların ELİ KESİLİR. Neden, Kuran da açık ayet vardır.Allah ın hükmü budur, ''MÜSLÜMAN'' kardeşim..!
Aç Maide suresini bir oku.Namaz,oruç,hac,zekat bunlar bireysel sorumluluklar.İslam bunlardan ibaret değil.Şimdi bir düşün ülke de bu hükümler olsa kim kimin canına kıyıp,korkmadan hırsızlık yapabilir..?
Uyan ey müslüman
cengiz sayman 01.01.1970 00:00:00
kuveyt aleyhine atanlar amerikada bazı eyaletlerde idam hala vardır uygulanıyor. amerika yapınca bişey yok araplar yapınca hemen bir yaygara. bizim medya da hic amerikadaki idamları göstermez arapları göstermeye bayılır. ama arapların idamları daha amatörce olduğu doğru
murat 78 01.01.1970 00:00:00
ellerine sağlık, insan orada olmadığına üzlüyor yani,keşke Türkiye'de de sallandırsak hakedeni,apo başta olmak üzere
Hüküm 01.01.1970 00:00:00
bu şahıslar Allah (c.c.) ın kanunlarına göre idam edildiyse hak etmişlerdir. yok beşerin kanunlarına göre idam edildiyse yazık olmuş. islamda adam öldürmek yoktur da neymiş. arkadaş yok öyle kuru kuruya hümanizm. adam milletin ırzına tecavüz edecek asacak kesecek yakalanınca aman insan göz göre göre öldürülür mü yazık günah. yooook öyle yağma Şeriatın kestiği parmağa acımam. acıyana da acımam
ne mutlu türküm diyene 01.01.1970 00:00:00
bu idam edilen 3 kişi de can aldıkları için kısasa kısas olmustur .. can almak allaha mahsustur elbet tasvip edilecek bir konu değil lakin şeriat bazen gerekli
ahmet 01.01.1970 00:00:00
belki görenler ibret alsın diye ortalık yerde idam ediyorlardır...
mehmet öztürk 01.01.1970 00:00:00
adamın suçu her ne olursa olsun , Allahın verdiği canı kımsenın hiçbir şekilde almaya yetkisi yok dinde böyle bir sey yok ... peygamber efendımızın yaşadığı donemde hangı insanı suçu yuzunden idam edilmiştir ... bunun adı din değil inanç değil !!
I come back 01.01.1970 00:00:00
Görüntülerdeki en ilginç durum infazı izleyenlerin kameraya bakamaması ve yüzlerini kapamalarıdır. Konuyu yalnızca şeriata bağlamayın. Devlet yeri geldiğinde mutlaka gücünü ortaya koymalıdır. Buna rağmen keşke şartlı tahliye ve af hakkı olmaksızın ömür boyu ağırlaştırılmış müebbet verselerdi. Neyse.. Kısas her daim haktır.
TEYYO DAYI 01.01.1970 00:00:00
FAZLA UZATMAYA GEREK YOK.. İDAM İÇİN REFARANDUM YAPILSIN...HER ŞEYE REFARANDUM VAR DA İDAM İÇİN NİYE YOK
Fırat 01.01.1970 00:00:00
oscartes kardeş din konusunda çok cahilsin kabataslak bakıyorsun din suçu büyük ise infazı gerektirir.
sevvill 01.01.1970 00:00:00
tecavüzse hak etmişler...
karahanli 01.01.1970 00:00:00
bunlar zaten insandan baska herseye benziyorlar ,seytan suratli seyler.
metin ata 01.01.1970 00:00:00
BU MÜSLÜMANLIKSA TABIKI YAHUDİ HİRİSTİYAN MÜSLÜMAN OLMAZ. ALLAHIN VERDİĞİ CANI ALLAHTAN BASKASI ALAMAZZZ BUNLAR KAFİR
Osc@RteS'e 01.01.1970 00:00:00
İslamiyette kısasa kısas olayınıda bilmeyen arkadaşlar var heralde atıp tutuyorlar... Katil katledilir, hırsızın eli kesilir...
OSMANLI 01.01.1970 00:00:00
SUCSUZ YERE ADAM OLDURME TECAVUZ SUCU İDAMDIR.ADAMLAR EN SON 2007 DE İDAM ETMİŞLER YANI HER ZAMAN OLAN Bİ ŞEY DEİL.BASINIZA GELMEDIGI İÇİN AHKAM KESMEYIN.AAA KUVEYT DE SERİA VAR MI ONU TARTISIRIZ COGU SAPIK.AMA BU SUCUN KARSILIGI İDAM.YASASIN SERİAT
Rainman 01.01.1970 00:00:00
3 MME Haklısın Kardeş en azgın cani bile olsa ölüm cezasına bile çarptırılsa hangi devirde yaşıyoruzki böle sofra başında yamyam gibi adamöldürüolar sölediğin gibi şeriat vs yalan dolan bakın şimdi batı ülkelerinde şeriatla yönetilmior ama en ağır cezaları zehir yada başka bişi insanlık dışı bu. Bu insanlarla aynı dini paylaşmak delilik.