Kürtler asimile edilmezse Türkiye haritadan silinecek

2009-12-30 22:32:46

Kategori: Haber ve Televizyon

Benzer Videolar
Türkiye'nin tek piramit mezarını da defineciler yıkıyor
Türkiye'nin tek piramit mezarını da defineciler yıkıyor
Suriyeli sığınmacılardan Türkiye'ye teşekkür
Suriyeli sığınmacılardan Türkiye'ye teşekkür
Darfurlu müslümanlardan Erdoğan’a ve Türkiye’ye dua
Darfurlu müslümanlardan Erdoğan’a ve Türkiye’ye dua
Türkiye milleti diyen HDP'li vekil yeminini tekrarladı
Türkiye milleti diyen HDP'li vekil yeminini tekrarladı
Davutoğlu: Türkiye'deki siyasi partilerin omurgası AK Parti'dir
Davutoğlu: Türkiye'deki siyasi partilerin omurgası AK Parti'dir
Türkiye sınırına gelip Erdoğan'ı aradı
Türkiye sınırına gelip Erdoğan'ı aradı
Kılıçdaroğlu: Türkiye Dersimli'yi başbakan olarak görecek
Kılıçdaroğlu: Türkiye Dersimli'yi başbakan olarak görecek
Ali Babacan'dan CHP'nin Merkez Türkiye projesine yorum
Ali Babacan'dan CHP'nin Merkez Türkiye projesine yorum
Erhan
eğer ileride kürtler kalabalıklaşırsa Türkiye filistin gibi olur filistinde israile topraklarını satarak bu hale gelmedimi türkiyenın geleceği de karanlık şuanda türkiye de iyi günlerimizi yaşıyoruz Türkiye her geçen yıl eriyor .
azad
ada
erkan
şerefsizlerin eline daha düşmemişiz ayaktayız çok şükür
Barışsever
Aleviler konusunda kesinlikle katılmıyorum. Ancak Kürt konusunda, özlerine döndürülmeleri(Kürtleşmiş Türkleri yeniden Türkleştirmek) gerekiyor.
kıyak
biz kürtler her ağzı olana cvp vermeyiz kürd olmak bir şereftir herkes şerefli olamaz
serkan
bu ülkede kürt varsa , birine kürt dediğimiz zaman bize ırkçı demeyin
ALİ 2011-04-24 18:33:46
SAYIN BALKIZ ÖCE SİZ GERÇEK BİR ALEVİ MÜSLÜMAN OLUN ONDAN SONRA KONUŞUN. SENİN KİMİN HİZMETİNDE OLDUĞUNU VE ALEVİLERİN BAŞINA NASIL BİR ÇORAP ÖRMEYE ÇALIŞTIĞINI BİLENLERDENİZ. SENİN GİBİ DİNLE,DİYANETLE ALAKASI OLAMAYAN BİR ATEİSTİN. ALEVİYİM DEMESİ ÇOK KOMİK.
kawa 2011-03-02 12:17:57
kardesim diyosunya en buyuk adam sporcu kurtlerden cıktımı die
(1)turkiyenin ilk başbakanı kürt (2) nasada calışan turkiyeden 2 bilim adamı var bunlar KÜRT (3)dunyanın en iyi cerrahlarından biri Kürt amerikada yaşıyor bunlars adece ornek adam gibi araştır ogren cok var ama farkında deilsin
lazım deil 2011-02-06 01:21:31
tarihi araştır bir en büyükkürdün kim olduğunu anlarsın....
misafir 2010-08-31 17:04:17
kürt kürt diyorsunuz laf laf yine laf hiç mi Büyük bir Sanatçı Sporcu Bilim adamı çıkmaz sizden en büyük kürt kim diye sormuşlar abdullah öcalan veya barzani diyorlar ...bumu eşkiyalıkmı ....Yakıştıramadım
misafir 2010-08-31 16:57:09
TARİH ARŞİVLERDE GİZLİDİR EN İYİ ARŞİVLERDE OSMANLI-TÜRK ARŞİVLERİDİR ..AÇIN OKUYUN BAKALIM kaç tane kürt şehit olmuş ölmüş. bu savaşlarda bir kaç bin tane --milyonlarca Türk bu savaşlarda ölmüştür. tarih yalan söylemez ..SİZLERDE DÜRÜST OLUN.!!!!!
misafir 2010-08-31 16:47:51
Türkler medeniyettir tarihtir kültürdür saygı duyulmaktır kahramanlıktır ....kürtler aşiret düzenini bile kan davasını bile aşamamıştır ..neyle neyi kıyaslıyorsunuz TÜRK Milleti özünde ,TÜRKMEN-YÖRÜK,AVŞAR,TATAR-AZERİ, VE KÜRT,ZAZA,BOŞNAK,ARNAVUT,LAZ,GÜRCÜ VE DİĞER TOPLUMLARINDA KARIŞIMIDIR BİZLERİN DÜNYAYA GÖSTERECEK ÇOK ÖZEL DEĞERLERMİZ VAR !!!
misafir 2010-05-23 13:50:57
yazıklar olsun sizlere bir de bizim toplumumuzun aydınları olacaksınız,kürtler ile türkler çanakkale de omuz omuza degilmiydi.o vakitlerde de kürtler yine kısa süreligine asimile mi edilmişti.yoksa hipnoz mu edilmişti sizin gibi aydınların varlıgı ile bu ülke ancak ve ancak karanlıga gömülecektir.
misafir 2010-05-19 20:59:22
EY ALEVİLER KENDİNİZİ KANDIRMAYIN FİKİRLERİNİZ SAPIKÇADIR ADAMIN ALEVİLER HAKKINDA SÖYLEDİĞİ DOĞRU KÜRTLER HAKKINDA SÖYLEDİĞİ YANLIŞ ALEVİLER ŞİİLER HERZAMAN MİLLİ BÜTÜNLÜĞE ONARILMAZ ZARAR VERMİŞLERDİR BEN İSLAMIN ÖZÜNE KARŞIT ALEVİLERE SÖYLÜYORUM
YUS 2010-03-16 04:37:32
oha.moderator baloya mi gelmis?adi ustunde maoderator moderate olmali.film teklifi falan mi bekliyo nedir...yazik
musa. 2010-01-05 15:30:23
sakallı arkadaş'a yürekten katılıyorum.halacoğlunun dediği gibi aleviler müslümanlığın duru denizine girerlerse bizdendirler yoksa!bizden uzaktırlar.
barış 2010-01-01 23:06:16
Suç sende değil ismet,seni oraya çıkaranda.Dönmeye ve dönüşmeye her an pervane olmuş insanlar,tutarlı olmaktan ne anlayamayacaklardır ki.
Fıtrat Sebeboğlu 2010-01-01 00:46:17
Şairler aykırı insanlardır ona vermek lazım. Halaçoğlu da Davutoğlu gibi kendi alanında büyük bir insan ve siyaset yapması gerektiği inancındayım ama Davutoğlu gibi düşündüklerini pratike geçirmede sıkıntılar yaşayacaktır.
faruk07 2009-12-31 10:58:50
bir mü'min kişi olarak bende İ.Özel'e yazıklar olsun diyorum.ndemek oluyorki KİBİR en zeki olanları aptalca düşüncelere boğa biliyor.
4 murat 2009-12-31 09:11:54
alevilere dil uzatan saygısız sen alevilerden dahamı müslümansın yeter artık bu ülkenin sizin gibi despot insanlardan çektiği ehlibeyt insanı müslüman olmayacakta senin gibi birimi müslüman kendinizi fazla aşıyorsunuz bu ülke artık rahata erdirmek gerek bu ülke insanı bunu fazlasıyla hak ediyor herkes bize biz bizle ugraşıyoruz
Yunus TURALI 2009-12-31 09:06:39
biz ALEVİLER, LAFA BAKMAYIZ.LAFIN ARKASINDAKİ ADAMA BAKARIZ. BU YAZARLARIN VE YAZARLIĞIN YÜZ KARASI, AB,ABD VE AKP'nin uşağı*özel uşak* İsmet ÖZEL konuşurken aynaya bakar gibi konuşmasın.
serhat 2009-12-31 03:57:10
yaziklar olsun sizin bu fasisanca dusuncesini insanlara anlatmaya harcanan enerjiye