Kurtlar Vadisi Polat'ın Memati'yi gömdüğü sahne

2012-09-14 01:52:46

Kurtlar Vadisi Polat'ın Memati'yi gömdüğü sahne

Kategori: Sinema ve Dizi

Benzer Videolar
 TRT'nin Milat dizisinde Nijerya çatışma sahnesi
TRT'nin Milat dizisinde Nijerya çatışma sahnesi
U2'nun gitaristi The Edge sahneden düştü
U2'nun gitaristi The Edge sahneden düştü
Kurtlar Vadisi Pusu 259. Bölüm 1. Fragman HD
Kurtlar Vadisi Pusu 259. Bölüm 1. Fragman HD
Filmlerde izlediğimiz birbirinden sert tokat sahneleri
Filmlerde izlediğimiz birbirinden sert tokat sahneleri
Sahnede dans ederken kendilerini yerde buldular
Sahnede dans ederken kendilerini yerde buldular
Milat - Operasyon Sahnesi 2.Bölüm
Milat - Operasyon Sahnesi 2.Bölüm
Kurtlar Vadisi Pusu 251. Bölüm Fragmanı HD
Kurtlar Vadisi Pusu 251. Bölüm Fragmanı HD
Kurtoğlu'nun Kafasının Kesilmesi Sahnesi - Diriliş Ertuğrul
Kurtoğlu'nun Kafasının Kesilmesi Sahnesi - Diriliş Ertuğrul
Ömer 01.01.1970 00:00:00
neye gitttin memati BaŞ
aslı 01.01.1970 00:00:00
süper dizi memati gitti tadı kahlmadı
asi 01.01.1970 00:00:00
siz ne anlarsınız diziden filmden türkiyenin gerçeklerini ortaya koyuyo sizinde zorunuzamı gitti
caner yılmaz 01.01.1970 00:00:00
abi mematiyi çıkardılar artık hiç tadı yok filmin izlemek bile istemiyorum memati varken haftayı iple çekerdik şim hiç
vatandaş RIZA 01.01.1970 00:00:00
sanki ülkede başka dert yok da memati ye ağlıyacan yürüyn gidn yaaa
FY 01.01.1970 00:00:00
herşeyi yapmış ama can arkadaşının arkasından ağlamayı yapamamış
goksel 01.01.1970 00:00:00
ustura kemal gidecekmiş memati
hebele 01.01.1970 00:00:00
kuzeyin ali için morgdaki hareketleri daha başarılıydı.
Arjinzinar 01.01.1970 00:00:00
Memati gitti filim bitti
yalcin gürel 01.01.1970 00:00:00
en son haber yara izlerine takiyor kendileride mematiyi gömdü sahne yazmis yikadi sahne olmasin sakin biraz siz dikkat edin bence haber yaptilar goya
ccc 01.01.1970 00:00:00
Gazeteye ilan verirler mi acaba:)) çakır gibi
ayıp 01.01.1970 00:00:00
insan biraz yara bere kor be, neresnden vuruldu memati
ali poyraz 01.01.1970 00:00:00
nasıl bilirdiniz mematiyi ? çok adam öldürmüş yaralamış karapara aklamış ne bileyim bir pislik nerdeyse bulaşmış biliriz öyleyse mekanın hak ettiğin yerolsun amin
White 01.01.1970 00:00:00
Cenaze Namazını Çakır da olduğu gibi nasıl olsa gıyabında bir ilde kılarlar.
mnl 01.01.1970 00:00:00
on yıl sonra biri öldü diğerleri de 20 yıla ölür artık
sadi 01.01.1970 00:00:00
şu sahneyi izleyip gülmeyen varsa bende birşey bilmiyorum
vedat 01.01.1970 00:00:00
vallahi bu memati beni iki kere ağlattı biri mamoş ta birisi de kendine
edip 01.01.1970 00:00:00
terminatör öldü sonunda .)
1234 01.01.1970 00:00:00
yakarım ülen dünyayı mematiiiiiiiiiiiiiiiii zuhahaha bu diziyi izleyen var mı lan halen.
müzik 01.01.1970 00:00:00
müzik dehşet
Pasat 01.01.1970 00:00:00
Zeytinyağıyla mı yıkıyor ne? Yıkadıkça memati parıl parıl parlıyor.
bilmem 01.01.1970 00:00:00
Allah rahmet eylesin ruhuna mevlid okutulacakmı
e.e 01.01.1970 00:00:00
ah ulan rızanın kurtlar vadisi versiyonu...
yyyyy 01.01.1970 00:00:00
imam alemdar
elazığlı gakko 01.01.1970 00:00:00
vallaha üzüldüm yav gözlerim yaşardı
memati 01.01.1970 00:00:00
inna lillah ve inna ileyhi raciun rahmetullahi aleyh
Ali 01.01.1970 00:00:00
Cenaze namazı niye kılınmadı? Bilen varmı?
Bozoklu Capanoglu 01.01.1970 00:00:00
ee iyide kan nerde mermi izleri nerde