KATEGORİLER

Kırgızistan Cumhurbaşkanı: Türk Birliği kurulsun

Kırgızistan Cumhurbaşkanı Almazbek Atambayev Meclis Genel Kurulu'nda yaptığı konuşmada Türk Birliği kurulması çağrısında bulundu.
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • sevda
    15.06.2014 08:06:09

    inşaallah türk islam birliği kurulacak.

  • Selami
    21.08.2013 21:26:34

    Basbakanim cok dikkatlisiniz ve gercekten harika yonetiyor ve harika islaer yapiyorsunuz aman bu vatani ve millet Kilicdaroglu gibi satilmis vatan hainin eline birakmayin. Bu kadar guzel siyasi temizlik yapip turkiyeyi yaklasik 70 turkiye daha yaptiniz. Bu adama turkiye\\\'mizi istemeyen kopeklerden sanirim iktidar olabilimesi icin ve turkiye\\\'mizi yerle bir etmesi icin muthis yardim var. sanirim PKK\\\'yi destekleyenler bu kopege iktidar olmasi icin para yagdiriyorlar. Bu yuzden daha fazla dikkat edin attiginiz adimlara. Bu sahisin Turkiye\\\'ye cok buyuk zarari olabilir. Anlayan anlamistir demek istedigimi sanirim.

  • salih
    31.05.2013 20:01:03

    sen cok buyuk lıdersın basbakanım(tayyıp erdogan) cok buyuksun cokkkkkk.

  • hasan
    29.01.2013 18:56:34

    çok şükür gerçek oldu hayırlı uğurlu olsun turan ordusu

  • ahmet kürkçü
    07.04.2012 21:40:44

    Türkiye\\\'den Türkistan\\\'a; Kazakistan\\\'dan Gürcistana; Kırgızistan\\\'dan Çuvaşistan\\\'a...\\\"Gök çadır, güneş bayrak olsun.\\\"

  • rambo
    31.03.2012 08:42:02

    İnşallah. Beklenilen ve Özlenilen hedef..

  • ömer
    09.02.2012 10:46:22

    allahına kurban biz başa geçersek inşallah olacak

  • Azerbaycan
    02.02.2012 20:39:21

    insAllah

  • arzykan
    27.01.2012 17:27:24

    umarim,oyle olur, gercekten tarih bir firsat tanidi,orada yazarlar yazmis, biz sahtekar miyiz kaz yolacak,sanki bugune kadar kirgizistan yoldu turkiyenin tuyunu,nerden geldigini bilmiyor galiba, ben Atambaevle gurur duyarim,cunku ulkemisde daha yeni baslamasina ragmen bazi isleri yoluna soktu

  • yasin
    20.01.2012 21:01:26

    ALLAHIM İNŞALLAH OLUR..

  • mustafa
    16.01.2012 22:06:05

    helal olsun.. allah kurmak nasip etsin..

  • Nurullah
    16.01.2012 20:37:54

    Kuralık tabi yawww Helal sana Sayın Cumhurbaşkanı Almazbek Atambayev

  • yavuz
    15.01.2012 01:51:19

    üst üste on kez dinledim helal olsun

  • KOKJAL
    14.01.2012 16:13:23

    laz oglu icin: Siz KIrgIzcayi bir haftada Sayin Cumhurbaskani gibi ukuyabilirmiydiniz?
    Daha Once N. Nazarbayev`te Turk birligin kuralim demisti.

  • murat akça
    14.01.2012 15:41:46

    sayın kılıçdaroğlu sayın bahçeli belki bu konuşmayada bir bahane bulursunuz niyemi diye soracaksanız başbakanın adını zikr etdi hep konuşmasında onu övdü

  • osman
    14.01.2012 15:02:45

    olması gereken bu

  • huntürk
    14.01.2012 14:59:34

    yasha büyük adam yashasin boyük turkistan yashasin turan ....adini ne koyarsak koyalim türk birligi kurulmali ..........

  • TÜRUK BUDUN
    13.01.2012 21:23:13

    Törük milleti buyuktur...Oyun agelmeyecektir gercek turkler artacaktır...Tengri Türkü korusun ve yuceltsin....Bu BDP li hainlerin de Turk meclisinde olmaması gerekmektedir...

  • FlightSim
    13.01.2012 20:01:18

    Kalkınma fikri ülke halkının kafasında bitmesi gereken bir şeydir. Türklerin birlik olabilecek kadar ciddi bir \\\"kalkınma\\\" projesi uygulayabileceğini düşünmüyorum. Bakınız zamanında Arap Birliği hakkında da bu tür duyumlar almıştık. Ne yazık ki bu tarz fikirler sanırım sadece Avrupa için geçerli.

  • Eldar
    13.01.2012 19:52:02

    Allah bu dediklerini dua yerine gecirir de insallah beraberlik kurulur da cekemeyenler catlasin patlasin

  • TÜRK
    13.01.2012 17:25:14

    SENİN ALNINDAN ÖPEYİM BEN.

  • uşaklı ali
    13.01.2012 15:29:17

    serhat kardeşim ne demek ezberletmişler bu gün bırak türkiyeyi uşak ın köylerinde bile farklılıklar var oysa yüzlerce yıl ayrı kaldığımız kardeşlerimize hoş görü ve sevgi ile yaklaşalım biz yetmişli yıllarda rusyadaki bu kardeşlerimiz için ağıtlar söylerdik türk birliği bu yüz yılda kurulmalı inşallah

  • ATAKAN
    13.01.2012 14:08:52

    TURAN CUMHURBAŞNIMIZA SAYGI VE SEVGİLERİMLE ÖNÜNDE BİR TÜRK OLARAK TÜRK HALKLARI VE TÜRK BİRLİĞİ OLARAK EGİLİYORUM CUMHURBAŞKANIMIZ TURAN ELLERİMİZ VAR OLSUN TÜRK BİRLİĞİNİ İSTEMEYEN KÖR OLSUN

  • ISSIZ ADAM
    13.01.2012 13:59:29

    MADEM BİZİ ÇOK SEVİYORLAR KKTC

  • fikri isimli arkadaşım
    13.01.2012 13:53:18

    sevgili arkadaşım mhp hakkında bol keseden atıp tutmuşsun çok net ve belliki mhp nin m sinden dahi haberin yok. sana tavsiyem bilgin olmadığı şeyler hakkında fikrinde olmasın.

  • azad
    13.01.2012 13:48:31

    türkün kürtten başka dostu yok.bu kendi çıkarı peşinde hadi canım yürü yemezler.

  • Ülkücü Tamer
    13.01.2012 13:46:15

    saçmalamayın Allah aşkına ümmetçi arap hayranı akp mi Türk birliğini kuracakmış , onlar olsa olsa bizi ürdüne,suudi arabistana yaklaştırır .Bazı arkadaşlar da neden bdp ayağa kalkmamış demiş? Kalkacaklarını mı sanıyordunuz adamlar Türkiye\\\'ye bile katlanamıyor da başka Türk ülkesinin liderine mi ayağa kalkacaklar. ermenistan yahut israil başbakanı gelseydi kalkarlardı belki.

  • Ceyhun
    13.01.2012 13:41:38

    Senin kanına kurban olayım Atambayev. Yeniden diriliş yakındır. Türkün Kutlu günü yakındır.

  • TÜRK
    13.01.2012 13:30:24

    Arkadaşlar Kırgız lider söylediklerinde samimi. daha önce hiçbir Türk liderler Türkiye\\\'ye bu kadar sıcak ve bu kadar samimi davranmadı herkes kendi dilinde konuştu. Türkçesi kötü olabilir ama yine de Türk sevdalısı olduğu için Türkçe öğrendi. Türkiye AB\\\'ye üye olmayı bırakıp Türk birliğine öncülük ederse kimse bizi tutamaz. Yıllarca Rus yönetiminde kalsa bile Türkçe konuşuyor ve Türklüğüyle övünüyor. fazla söze gerek yok sadece alkışlanır. Var olsun Türk milleti..

  • turatbek_aytmatov
    13.01.2012 13:29:27

    MEN TÜRKİYELİ KRIGGIZIM SENİ ÇOK SEVİYORUM ATAMBAYEV YAŞASIN TURAN

  • yunus
    13.01.2012 13:14:40

    muhsin yazıcıoğlunun en büyük hayalı bizde onunla aynı hayelleri paylaşıoruz allah razı olsun

  • ÇEPNİ 28
    13.01.2012 13:11:00

    olması gerekeni büyük bir cesaretle söyleyen sn cumhurbaşkanına teşekkurler. İnşallah bu birlik kurulur.

  • serhat
    13.01.2012 12:53:47

    türkiye türkçesini yani bu konuştuğu türkçeyi kaç yılda öğrenmiş.adama ezberletmişler.

  • göreleli
    13.01.2012 12:29:45

    türk birliği İnşallah akp döneminde kurulacak ve turan ilk defa akp zamanında bu kadar grlişti ama kör olan görmez..

  • fikri
    13.01.2012 12:07:24

    arkadaşın biri mhp el atmalı demiş,daha hala mhp yi çözememişsiniz..mhp denilen partinin bu ülke hayrına yapacak hiçbir fikri ve siyaseti olmamıştır ve olmayacaktır..mhp yi çözmek için alparslan türkeş in eski söylemlerine bakmak yeterlidir..şu anki mhp ondanda beter..selametle canım ülkem

  • bir zamanlar türk birliği denildiğinde gülüp küçümsiyenler g
    13.01.2012 11:33:26

    bir zamanlar türk birliği kurulucak amacımız ülkümüz hedefimiz o dediğimizde gülüp bunlar hayal olmıyacak ütopik şeyler diyenler görsün duysun... cenab-ı allahın izniyle kurulacak allah türkü korusun ve yüceltsin.

  • Mustafa Yıldız
    13.01.2012 11:17:39

    Allah senden razı olsun Kırgız Cumhurbaşkanım

  • mypat
    13.01.2012 11:15:49

    BDP hiç sevinmiş gibi durmuyor.yerlerindeler (:

  • mhp el atmalı
    13.01.2012 11:02:13

    yav mhp inş bu işe el atsa yardımcı olsa çok ii olurdu

  • Ayhan
    13.01.2012 10:51:33

    Ama bakın Sırrı Sakık alkışlıyor.Kimsenin zoruna gitmiyor.

  • CNqİZ
    13.01.2012 10:42:36

    Taktir ediyorum..TÜRK BİRLĞİ Kurulsun.....TÜRKÜN TÜRKten başka Dostu Yoktur....

  • gazi
    13.01.2012 10:31:56

    bdp birliğin dışında haberi ola

  • turk...............
    13.01.2012 10:23:38

    isallah yakinda olur 2023

  • kocayusuf
    13.01.2012 10:18:55

    inşlh türk birliği kurulur çok oyunlar dönüyo bu ülke ve coğrafya üzerinde ama allahın izniyle yolun sonunda bu başımıza gelenler bizi çok güçlü bir devlet ve millet olarak çıkaracak

  • kenan
    13.01.2012 10:11:58

    Gün gelecek türk birliği türk devleri tarafından kurulacak ve o gün geldiğinde avrupa birliği ve diğer birleşim grupları bu birleşimden büyük bir rahatsızlık ve korku duyacak...

  • murat
    13.01.2012 10:03:31

    bazilarinin zoruna gitmis

  • bui ne la
    13.01.2012 10:00:23

    ulan once duzgun konusmayi ogren sonra gel .turkcemizi bozdun be

  • laz oglu
    13.01.2012 09:55:11

    yahu bu nasıl türk:))) adam belkıde bır haftadır ezberledıgı kagıdı dahı okuyamıyor:)))))) bunalr soyguncu yahu.

  • Er Meydanı
    13.01.2012 09:36:37

    Sırrı sakık elinin ucuyla alkışlıyor ama bu bile bdpden beklenmeyecek bir büyüklük. Türkmenim diye ortalıkta gezinen sırrıyı göremiyorum acaba o ne yaptı. Tam anlamıyla tarafsız bir sosyalist olduğunu kürt milliyetçisi olmadığını göstermek için en büyük fırsattı bu. Bir pos bıyıklı kös kös oturuyor arkada ama kim olduğunu çıkaramadım.

  • ati
    13.01.2012 08:42:40

    helal olsun takdir ederim

  • cengiz
    13.01.2012 08:40:34

    elbete türkbirli kurulacak ALLAHIN izinle türkün türkten başka dostu yoktur

  • asd
    13.01.2012 08:05:04

    samimi olduğu belli

  • türk
    13.01.2012 07:54:47

    türkün türkten başka dostu yok...

  • trabzonlu
    13.01.2012 07:50:46

    bdp liler kalkmamış.onlar hakkında yorum yapılmamış burda,adam yerine koymuyor musunuz yoksa :)

  • türk islam
    13.01.2012 07:48:53

    inşallah türk islam birliği kurulacak ve dünyaya adalet gelecek....

  • ejdat
    13.01.2012 07:48:18

    turk birliklerini kuralım kuralımda önce bizler birbirimize parmak atıyoruz..birbirimize karşı olan düşmanlığı bırakıp kenetlenmeliyiz batıya karşı..

  • beklentimiz
    13.01.2012 07:46:34

    inşALLAH en kısa zamanda

  • KADİR
    13.01.2012 07:44:31

    MİLLİYETÇİLİKTEN BAŞKA BİŞEY DEĞİL

  • kullardan bir kul
    13.01.2012 07:34:17

    senin Allahına gurban..

  • urfalı
    13.01.2012 07:33:06

    Adamın dibi dibi !

  • yamtar
    13.01.2012 07:03:56

    gerçek türk bu

  • son
    13.01.2012 06:09:54

    helal olsun yasanın türk milleti hepimiz bir olalım ...

  • cemil
    13.01.2012 05:56:26

    duygulandım valla...

  • Bay Bilen
    13.01.2012 03:10:23

    Türk birliğini zamanında rahmetli Turgut Özal kurmak istiyordu,hatta Türki Cumhuriyetlere ziyaretinden hemen kuşku uyandırıcak şekilde vefat etmiştir.

  • Ahmet Can
    13.01.2012 02:59:07

    Kurun Artık Şu Türk Birleşik Devletlerini :( Bütün Türk Ülkeler Bunu İstiyor Daha Ne Duruyorsunuz Açılım Açılım Dediniz Açıldınız Açılacağınız Kadar... Kendi Vatanımda Yabancıyım Bumu Açılım..?

  • adım MÜSLÜMAN soyadım TÜRK benim!
    13.01.2012 02:11:06

    işte benm milletimin bir ferdi bir TÜRK.. bizim atalarımız bir dinimiz bir dilimiz bir bende ataları ahıska TÜRKü olan bir TÜRK olarak katılıyorum cumhurbaşkanımıza..

  • alp eren
    13.01.2012 02:07:55

    bütün insanlar ayağa kalkmış zaten diğerlerinin seçemedim

  • mustafa
    13.01.2012 02:03:43

    yasasin türk birligi!!!

  • biwkek genclik
    13.01.2012 02:02:52

    en buyuk baskan bizim baskan -- sayesinde rusvet tarih oldu -- mafyalar tek tek cokertiliyor --

  • Selim Yasin Deliacı
    13.01.2012 01:10:06

    Allah razı olsun...
    Allah konuşturmuş...

  • selim
    13.01.2012 00:54:46

    bdp liler aya bile kalkmadi... ne komik bir durum. insan vücudundaki kanser hücreler gibi varlik sergiliyorlar...

  • 38 kayseri
    13.01.2012 00:42:40

    Helal olsun insallah en kisa zamanda bu türk birligimiz kurulur ben sahsen bunu senelerdir bekliyorum. AB hiristian külubune girmektense kendi birligimizi kuralim biz abye degil onlar bize özensin ve küdursunlar basta fransa. Kirgizistana selamlar

  • NECAT
    13.01.2012 00:13:36

    olan kıymetini bilin böyle müslümanlar genelde şehit edilir.

  • TÜRK
    13.01.2012 00:07:26

    HELAL OLSUN BE