Kırgızistan Cumhurbaşkanı: Türk Birliği kurulsun

2012-01-13 01:51:42

Kırgızistan Cumhurbaşkanı Almazbek Atambayev Meclis Genel Kurulu'nda yaptığı konuşmada Türk Birliği kurulması çağrısında bulundu.

Kategori: Haber ve Televizyon

sevda 01.01.1970 00:00:00
inşaallah türk islam birliği kurulacak.
Selami 01.01.1970 00:00:00
Basbakanim cok dikkatlisiniz ve gercekten harika yonetiyor ve harika islaer yapiyorsunuz aman bu vatani ve millet Kilicdaroglu gibi satilmis vatan hainin eline birakmayin. Bu kadar guzel siyasi temizlik yapip turkiyeyi yaklasik 70 turkiye daha yaptiniz. Bu adama turkiye'mizi istemeyen kopeklerden sanirim iktidar olabilimesi icin ve turkiye'mizi yerle bir etmesi icin muthis yardim var. sanirim PKK'yi destekleyenler bu kopege iktidar olmasi icin para yagdiriyorlar. Bu yuzden daha fazla dikkat edin attiginiz adimlara. Bu sahisin Turkiye'ye cok buyuk zarari olabilir. Anlayan anlamistir demek istedigimi sanirim.
salih 01.01.1970 00:00:00
sen cok buyuk lıdersın basbakanım(tayyıp erdogan) cok buyuksun cokkkkkk.
hasan 01.01.1970 00:00:00
çok şükür gerçek oldu hayırlı uğurlu olsun turan ordusu
ahmet kürkçü 01.01.1970 00:00:00
Türkiye'den Türkistan'a; Kazakistan'dan Gürcistana; Kırgızistan'dan Çuvaşistan'a..."Gök çadır, güneş bayrak olsun."
rambo 01.01.1970 00:00:00
İnşallah. Beklenilen ve Özlenilen hedef..
ömer 01.01.1970 00:00:00
allahına kurban biz başa geçersek inşallah olacak
Azerbaycan 01.01.1970 00:00:00
insAllah
arzykan 01.01.1970 00:00:00
umarim,oyle olur, gercekten tarih bir firsat tanidi,orada yazarlar yazmis, biz sahtekar miyiz kaz yolacak,sanki bugune kadar kirgizistan yoldu turkiyenin tuyunu,nerden geldigini bilmiyor galiba, ben Atambaevle gurur duyarim,cunku ulkemisde daha yeni baslamasina ragmen bazi isleri yoluna soktu
yasin 01.01.1970 00:00:00
ALLAHIM İNŞALLAH OLUR..
mustafa 01.01.1970 00:00:00
helal olsun.. allah kurmak nasip etsin..
Nurullah 01.01.1970 00:00:00
Kuralık tabi yawww Helal sana Sayın Cumhurbaşkanı Almazbek Atambayev
yavuz 01.01.1970 00:00:00
üst üste on kez dinledim helal olsun
KOKJAL 01.01.1970 00:00:00
laz oglu icin: Siz KIrgIzcayi bir haftada Sayin Cumhurbaskani gibi ukuyabilirmiydiniz?
Daha Once N. Nazarbayev`te Turk birligin kuralim demisti.
murat akça 01.01.1970 00:00:00
sayın kılıçdaroğlu sayın bahçeli belki bu konuşmayada bir bahane bulursunuz niyemi diye soracaksanız başbakanın adını zikr etdi hep konuşmasında onu övdü
osman 01.01.1970 00:00:00
olması gereken bu
huntürk 01.01.1970 00:00:00
yasha büyük adam yashasin boyük turkistan yashasin turan ....adini ne koyarsak koyalim türk birligi kurulmali ..........
TÜRUK BUDUN 01.01.1970 00:00:00
Törük milleti buyuktur...Oyun agelmeyecektir gercek turkler artacaktır...Tengri Türkü korusun ve yuceltsin....Bu BDP li hainlerin de Turk meclisinde olmaması gerekmektedir...
FlightSim 01.01.1970 00:00:00
Kalkınma fikri ülke halkının kafasında bitmesi gereken bir şeydir. Türklerin birlik olabilecek kadar ciddi bir "kalkınma" projesi uygulayabileceğini düşünmüyorum. Bakınız zamanında Arap Birliği hakkında da bu tür duyumlar almıştık. Ne yazık ki bu tarz fikirler sanırım sadece Avrupa için geçerli.
Eldar 01.01.1970 00:00:00
Allah bu dediklerini dua yerine gecirir de insallah beraberlik kurulur da cekemeyenler catlasin patlasin
TÜRK 01.01.1970 00:00:00
SENİN ALNINDAN ÖPEYİM BEN.
uşaklı ali 01.01.1970 00:00:00
serhat kardeşim ne demek ezberletmişler bu gün bırak türkiyeyi uşak ın köylerinde bile farklılıklar var oysa yüzlerce yıl ayrı kaldığımız kardeşlerimize hoş görü ve sevgi ile yaklaşalım biz yetmişli yıllarda rusyadaki bu kardeşlerimiz için ağıtlar söylerdik türk birliği bu yüz yılda kurulmalı inşallah

ATAKAN 01.01.1970 00:00:00
TURAN CUMHURBAŞNIMIZA SAYGI VE SEVGİLERİMLE ÖNÜNDE BİR TÜRK OLARAK TÜRK HALKLARI VE TÜRK BİRLİĞİ OLARAK EGİLİYORUM CUMHURBAŞKANIMIZ TURAN ELLERİMİZ VAR OLSUN TÜRK BİRLİĞİNİ İSTEMEYEN KÖR OLSUN
ISSIZ ADAM 01.01.1970 00:00:00
MADEM BİZİ ÇOK SEVİYORLAR KKTC
fikri isimli arkadaşım 01.01.1970 00:00:00
sevgili arkadaşım mhp hakkında bol keseden atıp tutmuşsun çok net ve belliki mhp nin m sinden dahi haberin yok. sana tavsiyem bilgin olmadığı şeyler hakkında fikrinde olmasın.
azad 01.01.1970 00:00:00
türkün kürtten başka dostu yok.bu kendi çıkarı peşinde hadi canım yürü yemezler.
Ülkücü Tamer 01.01.1970 00:00:00
saçmalamayın Allah aşkına ümmetçi arap hayranı akp mi Türk birliğini kuracakmış , onlar olsa olsa bizi ürdüne,suudi arabistana yaklaştırır .Bazı arkadaşlar da neden bdp ayağa kalkmamış demiş? Kalkacaklarını mı sanıyordunuz adamlar Türkiye'ye bile katlanamıyor da başka Türk ülkesinin liderine mi ayağa kalkacaklar. ermenistan yahut israil başbakanı gelseydi kalkarlardı belki.
Ceyhun 01.01.1970 00:00:00
Senin kanına kurban olayım Atambayev. Yeniden diriliş yakındır. Türkün Kutlu günü yakındır.
TÜRK 01.01.1970 00:00:00
Arkadaşlar Kırgız lider söylediklerinde samimi. daha önce hiçbir Türk liderler Türkiye'ye bu kadar sıcak ve bu kadar samimi davranmadı herkes kendi dilinde konuştu. Türkçesi kötü olabilir ama yine de Türk sevdalısı olduğu için Türkçe öğrendi. Türkiye AB'ye üye olmayı bırakıp Türk birliğine öncülük ederse kimse bizi tutamaz. Yıllarca Rus yönetiminde kalsa bile Türkçe konuşuyor ve Türklüğüyle övünüyor. fazla söze gerek yok sadece alkışlanır. Var olsun Türk milleti..