Kediye akıl almaz işkence

2010-03-12 15:59:49

Kategori: Hayvanlar Alemi

Benzer Videolar
Kırklareli'de kediye köpekli eziyet
Kırklareli'de kediye köpekli eziyet
LG yeni akıllı telefonu G4 tanıtıldı
LG yeni akıllı telefonu G4 tanıtıldı
Ayağı kayınca 25 metrelik kanyondan suya çakıldı
Ayağı kayınca 25 metrelik kanyondan suya çakıldı
Tekirdağ'da geline altın yerine damacana takıldı
Tekirdağ'da geline altın yerine damacana takıldı
SpaceX roketi okyanusa iniş sırasında çakıldı
SpaceX roketi okyanusa iniş sırasında çakıldı
Soda şişesiyle işkence davasında ortalık karıştı
Soda şişesiyle işkence davasında ortalık karıştı
ABD'de gösteri yapan akrobat yere çakıldı
ABD'de gösteri yapan akrobat yere çakıldı
Kediye yapılan işkence yürek sızlattı
Kediye yapılan işkence yürek sızlattı
MEHMET
ULAN ŞEREFSİZLER ALLAH DA SİZE ÖLE YAPACAK CİHENNEMDE !!!!!
ECEL
OROSPU ÇOCUKLARI SİZE DAHA FAZLASINI YAPMAK İSTİYORUM BİRDE KİM OLDUĞUMU BİLSEYDİNİZ BU ÜLKEYİ TERK EDERDİNİZ DİKKATİMİ ÇEKTİNİZ BU VİDEOYLA BÖYLE VİDEOLARI ÇEKİN YAYINLAYINDA BULAYIM SİZİ
got deliklerinden kancaya takacan sonra tekmeleyecen
sonra kediler insanlardan neden krkuyor sonlarının böyle cahil vicdansız şerefsiz insanların böyle işkence ettiğini gördüğü için
ayıp lan
oradaki hayvan kedi değil sizsiniz rezalet
mhmmd
Arkadaşlar bi yönden komk bi yönden kötü :()
intikamcı
o kediye işkence yapanın ve kameraya çekenlerin götüne job girsin
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
yazik gunah yapanlar insan olamaz
asdas
Yorum yazmak için tıklayın...
bela okuma
Allah bin turlu belanizi versin
keskinsirke :)
sanki kesip kanını içmişler.. yorumlara bak.. bela okuyandan geçilmiyo. . :)) .. bunları yazanlar acaba evlerinde kaç japon balığı öldürüdü , yada muhabbet kuşu.. yada hiç mi böcek ilacı kullanmadılar.. neticede o da hayvan bu da hayvan.. abartmayın aq :))))
güleser
aciz insanlar ancak bunları yapabilirler. bunlar insan olamaz. olsa olsa bunlar ancak yaratık olurlar.
emirhan
o kedyii öyleyaptılaryaalahhda onlaryapsın
salih
komedi ya :D
berfin
yaptıklarından mutludsurlar o kediyi dondurduler ondurduler belki kedi hep ole done done gidecek allah onları affetmez
dilek
allah belalarını versin inşallah hayvan herifler
Ömer
İdam cezası geri gelsin.
misafir52
Allah size merhamet versin.................
ibrahim
abuzittin,Allah seninde belanı versin...
abuzittin
hakkaten yazık olmuş ama gülmedende edemedim. Bela okumayın arkadaşlar sonuçta kedinin bacağını koparıp salmadılar geçici sersemlik yaşadı hayvan.
murat
aahauahuaha :D
SEVDENU
insanlar bu kadarcahil olduğunu bilmiyordum ben 10 yaşındayım böyle kediye işkence görmedim allah belalarını versin demicem çünkü bela dönüp dolaşıp bana gelir KÖRŞEYTANLARINDAN BULSUNLAR......................!!!!!!!!!!r /
ipek
öbür dünyadada o sana böyle yapsın oda sana gülsün diri inşallah yarabbim sen onların belasını ver basına gelebilecek en buyuk bela gelsin
Burak
CEHALET......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misafir
alah belanızı versin pislik yaratklar allah bin katını verir isallak insafsız mahluklar
misafir 2010-08-04 19:36:07
yazık len karaktersizler
real 2010-04-06 01:46:00
bunlarin annesi belli ama babalari kim belli degil
sds 2010-04-03 18:26:54
babasızlık zor şey ya yazık
burak 2010-03-29 00:26:00
bunlar şizofrenik hastalığa yakalanmış insanlar Allah şifa versin
k 2010-03-26 01:07:15
Allah akıl fikir ersin size...
ramiz 2010-03-13 19:06:06
puhahaha:)))