KATEGORİLER

Karşıt Görüş'te Fethullah Gülen tartışması

Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • adin
    14.06.2011 09:03:46

    F. Gülen İlkokul mezunu ayrıca merhum Bülent ECEVİT de lise mezunuydu bu mu ölçüt br /ayrıca sınavlarda görüyoruz lise birincileri 0 lar çekiyorlar yazık

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    fenasi bu lafım sanaa.
    sen türk insanın imkanlarını ne kadar biliyosun ki leke sürüyosun.. öldürülen bilim adamlarını susturulan insanımızı ne kadar tanıyosun ki üniversite tezlerimize laf ediyosun. sence arkası olmayan bi türk beynine bu ülkede ne kadar destek yapılıyor.. evet yapıldığınıda ne ler ortaya çıkabileceğini herkez biliyor. en basitinden sence mehmet öz nedn amerikad ve dünyanın en başarılı kalp cerrahı.. ben söyleyeyim türkiyede bulamadığı imkanı orda sundular ona. türk insanına laf ediyorsun ama bizim miraslarımızı değiştiren insanları unutuyorsunuz. atamızın bıraktığı nutuğu değiştiren insanların kontrolünde yaşıyoruz. türk genclerinin beyinleri köreltilmeye çalışılıyor. evet dünyevi zevklerle oluyor bunlar ama hep bu gösterildiği için.. bu sana son sözüm eğer türk evlatına oyunlar oynanmasa senin atını andığın feytullah güleni geçecek ne insanlar bir bilsen..

  • Yolcu
    01.01.1970 00:33:30

    Comedy Channel yayinlasin bence bu videoyu... Yenge bilimi yeniden tanimladi .... Zuperrrrr...

  • cem özkan
    01.01.1970 00:33:30

    kadın BU DÜNYANIN ÖBÜR DÜNYASIDA VAR ALLAH SANA DA SORAR FETHULLAH GÜLENEDE SORAR\r\nbide önce konuşmayı ögren insan gibii

  • akif aydın
    01.01.1970 00:33:30

    TEK BİR ŞEY DİYECEĞİM,KASETLERİ VE SOHBETLERİNİ DİNLESİN 60 KİTABINI GÖRSÜN...

  • aa
    01.01.1970 00:33:30

    bu korkunç kadın çünkü yüzünü görünce korktum kadın daha fethullah gülenin ilkokul mezunu olduğunu bilmiyor onun hakkında bol keseden atıyor böyle insanları çıkartmayın kardeşim programlara ya

  • hikmet
    01.01.1970 00:33:30

    bazı insanlar konuştukça batar, bazı insanlarda battıkça konuşurlar. bu bayan her ikisinide yapıyor

  • ali kaya
    01.01.1970 00:33:30

    bi insan bu kadar at gözle bakabilir herhalde at

  • FENASİ
    01.01.1970 00:33:30

    FETHULLAH GÜLENLE GURUR DUY YENİK KADIN.DEMEK Kİ CIA Yİ DE ELE GEÇİRMİŞ BU BÜYÜK İNSAN.TÜRKİYE ADINA SEVİNMİYOR MUSUN?AYRICA HOCAEFENDİ İLKOKUL MEZUNU.İLKOKUL MEZUNU BİR İNSANIN YAPTIĞININ MİLYONDA BİRİNİ SİZ ÜNİVERSİTE DOKTORALARIYLA,TEZLERİYLE,BİLİMSEL MAKALELERLE YAPAMIYORSUNUZ.UTANIN!!!

  • ETHEM
    01.01.1970 00:33:30

    SAYIN GÜLEN SADECE DERGİLERİN BAŞ YAZILARINI KENDİSİ KALEME ALMIŞTIR. DİĞERLERİ SES KAYITLARINDAN DEŞİFREDİR. BİLEN BİLMEYEN KONUŞUYOR TABİ.

  • ali
    01.01.1970 00:33:30

    yani o sadece bir kukla demeye getiriyor anlamıyor musunuz

  • ercan
    01.01.1970 00:33:30

    yani yazdıkları ona ait değil o sadece bir kukla

  • ercan
    01.01.1970 00:33:30

    cia ajan olmak için üniversite mezunu olmak gerekmiyor satılmış olmak yeterli

  • murat
    01.01.1970 00:33:30

    ne kadar geri zekalı o kadın

  • )))
    01.01.1970 00:33:30

    hay sane Allah bildigi gibi yapsin dengesiz kadin

  • sonuç
    01.01.1970 00:33:30

    kiskananlar çatlasin

  • arif deniz
    01.01.1970 00:33:30

    zavallı kadın.o kadar zavallı ki acıyamıyorum bile.

  • birbilen
    01.01.1970 00:33:30

    o kitaplari tabiki fethullah gulen yazmadi!Allah sevdigi kullara ilham yoluyla anlatilmasi gerekenleri anlattirir

  • vatandas
    01.01.1970 00:33:30

    tipe bak tipe

  • mehmet
    01.01.1970 00:33:30

    şaşırmış kadın Allah yardım etsin inş. onada. amin :)))

  • doğma bilgi
    01.01.1970 00:33:30

    bu kadın bol keseden sallıyor internetteki her bilgi doğru mudur dinler arası dialogda kazanan müslümanlar olmuştur birçok hristiyan müslüman olmuştur

  • Hasan
    01.01.1970 00:33:30

    Ne kadar mantıksız konuşuyor bu kadın korkudan ne dediğini bilmiyor. Korkmayın müslümanlar adam yemez.

  • sss
    01.01.1970 00:33:30

    bayan çook haklı.

  • mehmet özdemir
    01.01.1970 00:33:30

    zavallı mine kırıkkanat... ömrünü vaaz, sohbet ve hitap yoluyla toplumu aydınlatmaya adamış fethullah gülen hakkında \\\"kitapları kendi yazmamıştır\\\" diyor... ama olsun varsın konuşsun mine gibiler, halk görüyor, daha iyi anlıyor... fethullah gülen bu asrın mevlanasıdır...

  • bilimsel
    01.01.1970 00:33:30

    mine hanım eğer kasetleri oturup inceler senizx kitaplarınnerden yazıldığını anlarsınız biraz araştırma yapın google herşey var ama asıl kaynağından incelemenizi tercih ederim google değil...

  • Yorumcu
    01.01.1970 00:33:30

    At kafadan salla Tuncay Özkan\\\'ın Kanaltürkünde yıllarca çalışan ergenekon güzeli şırpıntı.perinçegin abdullah öcaalnla çektirdiği fotoları yorumlasana iyi dostlar işçi partisi pkk ile bide başımıza ulasalcılar çıktı hergün biri çıkıyor.solculuk bitti ulusalcılık başladı.

  • akın
    01.01.1970 00:33:30

    gülünç kadın :)))

  • insaf yaw
    01.01.1970 00:33:30

    kurtuluş savaşını da mı CIA kazandırdı bize ? Bir de teyp kasedini koyarsın soruları sorarsın diyor. Fethullah gulen bi an tereddüt etmeden, hmm mmm demeden bi bucuk saat boyunca sohbet yapabilen bi insan bu kasedlerde mi yetmio bu mine hanıma .

  • ali
    01.01.1970 00:33:30

    ben üniversite mezunuyum ama kitap yazmayı öğretmediler bize demekki bu bayan uzay çağdaş üniversitesini bitirdi ki lise mezunlarının kitap yazamayacağını savunuyor. o senin gibi binlercesinin kitaplarını yazar be

  • murat
    01.01.1970 00:33:30

    işte bir dediği bir dediğine uymayan bir kadın.. ufku dar mefkuresi olmayan bir insan modeli.. gündemde olmak isteyen bir bir kadın ama gittikçe batıyor arkadaşlar mine hanım. Doğu Ergil hocayı tebrik ederim..

  • Helal
    01.01.1970 00:33:30

    Kadını tebrik ederim. Doğu Ergil\\\'in Fethullahla ilgilenmesi bile Fethullah hareketinin ne olduğu hakkında fikir verir. Abd uşkalarının bir gün hesap vereceğine inanıyorum.

  • Zuhaha
    01.01.1970 00:33:30

    Bizim ilkokulda yaptığımız tartışmalara benziyor...

  • havva sanlil
    01.01.1970 00:33:30

    yazik kadina, korkmus, zaten mantikli seyler cikarmasi zor bu durumda. konusturmadi adamlari.

  • cihat
    01.01.1970 00:33:30

    kendini bilim insanı olarak gören bir zavallının bittiği andır bu

  • teoman.ege
    01.01.1970 00:33:30

    perinçegin abdullah öcaalnla çektirdiği fotoları yorumlasana iyi dostlar işçi partisi pkk ile bide başımıza ulasalcılar çıktı hergün biri çıkıyor.solculuk bitti ulusalcılık başladı

  • Emre
    01.01.1970 00:33:30

    Gülen hareketi Mine Kırıkkanat gibi insanlar yüzünden çok hızlı yayılmıştır arkadaşlar.Bu kadın gibi 150 yıl önce ölmüş domuzun dişinden evrim kanıtı çıkaran hatta dişin sahibinin evli olduğunu ve çocukları olduğu söyleyen insanlara inanacak değil ya millet.

  • can
    01.01.1970 00:33:30

    bu kadın değil bence erkek...hatta hikmet çetinkaya olabilir

  • tuncay
    01.01.1970 00:33:30

    ya abla bide ne dediğini anlasam ben üniv mezunuyumda sizin dediklerinizi anlıyamadım vallahi :)))

  • kazim hür
    01.01.1970 00:33:30

    hoca zaten memleketten sürgün gitti . ne uğraşıyorsunuz anlamadım.yazık kalıbınıza.

  • bymavi
    01.01.1970 00:33:30

    son cümle enteresan \\\"ne söyleseniz söyleyin kuşku duyuyurum\\\" bilim insanı için kuşku amaç değil araçtır.Bu ifade ile ne kadar dar bir kalıp içinde olduğunu göstermiştir hanımefendi...

  • atakan
    01.01.1970 00:33:30

    Amerika sevdasının cevabı verilebilirse bütün sorular cevaplanır

  • erol
    01.01.1970 00:33:30

    Yazik ya kadina ,vah vah ,caresizlik boyle bir sey demekki ...

  • mustafa
    01.01.1970 00:33:30

    hocamın düşündügü yerde sen mine hanım nokta olamazsın

  • cenk
    01.01.1970 00:33:30

    bu kadın safin teki lise mezunu birisi nasıl 60 kitap yazar diyo:M.Şevket Esendal girdigi hiçbir okulu bitirememiş toplasan 3 5 yıl egitim görmüş ama adamın eserleri müthiş kitap yazmak için prof. olmaya gerek yok. o kitapları illaki kendisimi yazacak hangiçagda yaşıyor bugun hangı yazar kitaplarını bilgisayarın basın da yazıyor adamlar ses kaydı yapıp yayın evine veriyor ordaki adamlar yazıyor bugun ünv. hocaları bile kitaplarını başkasına yazdırıyor fethullah gülen in kitapları da zaten sohbetlerinden derlenerek yazılıyor. o sohbetlerede inanmıyorsa herkül.org. sitesine girsin güncel sohbetleri izlesin gülenin sohbetleri 1970 den beri ses kayıt 80 den beride video kayıt cihazıyla kayıt altındadır isteyenler türkiyenin en büyük kırtasıye magazalarından ulasabilir

  • ali
    01.01.1970 00:33:30

    ben dine inanmam ama kırıkkanat çok saçmalıyor.cia mia hep ulusalcı uydurmalar ama gülen hareketini de tasvip etmiyorum

  • can caner
    01.01.1970 00:33:30

    Bu kadina zavalli demekten baska birsey aklima gelmiyor. Akademisyenligi anlamayan, anlama kapasitesi de olmayan bir zavalli. Interneti bilimsel bir kaynak olarak gosteren bilimden ve anlayistan yoksun kendine aydinlikci diyen, karanliklara gomulmus bir kadin. Bu tip insanlari okuyanlara daha da fazla aciyorum...

  • KARSLI
    01.01.1970 00:33:30

    helal olsun kadın sana bir de deseydin bu adam nasıl müslüman cinsel ihtiyacını nasıl gideriyor zina ylamı yoksa ... çekiyor tek seçenek kalıyor papaz papazlar evlenmez

  • ENERGY
    01.01.1970 00:33:30

    MİNE HANIM BÜYÜK BİR HİZMET YAPIYOR İNSANLARI FETTULLAH GÜLENİ OKUMAYA İNCELEMEYE SEVK EDİYOR FARKINDA DEGİL

  • srht
    01.01.1970 00:33:30

    google alimi... süper olmuş.vermeden vermeyi bilmek, sevmeden sevmeyi bilmek mümkün değildir sayın kırıkkanat... soyadıyla müsemma zihniyet...

  • mete
    01.01.1970 00:33:30

    Gülen ABD yi kullandığını sanıyor.ABD de gülen\\\'i kullandığını düşünüyor.Gerçek elbet birgün ortaya çıkar.

  • TÜRK GÜCÜ
    01.01.1970 00:33:30

    HANIM EFENDİNİN AKIL ZAFİYETİ ORTADA

  • MUSTAFA
    01.01.1970 00:33:30

    BOYLELERI DE YAZAR OLUYOR...

  • kokana
    01.01.1970 00:33:30

    safmısınız siz. kitapların hepsi hoca efendinin ağzından çıkan sözlerin yazılmasıyla olmuştur. vaazlardan oluşmaktadır. daktilonun tuşlarına onun basmasına gerek yok. kadınmaksadını söylüyor: siz ne derseniz deyin ben kuşku duyarım. saplantılı. google alimi.