Karşıt Görüş'te Fethullah Gülen tartışması

2010-05-06 06:08:41

Kategori: Haber ve Televizyon

Benzer Videolar
Hayırlı Cumalar diyerek hunharca gülen teyze
Hayırlı Cumalar diyerek hunharca gülen teyze
Sırrı Sakık ile vali arasında logo tartışması
Sırrı Sakık ile vali arasında logo tartışması
Erzincan’da karşıt görüşlü iki grup arasında kavga çıktı
Erzincan’da karşıt görüşlü iki grup arasında kavga çıktı
Güvercini yakalayınca hunharca gülen tilki
Güvercini yakalayınca hunharca gülen tilki
Başbakan Davutoğlu: Kenan Evren öldü CHP darbe karşıtı oldu
Başbakan Davutoğlu: Kenan Evren öldü CHP darbe karşıtı oldu
İmam eksik rekat kıldırdı tartışması camiyi karıştırdı
İmam eksik rekat kıldırdı tartışması camiyi karıştırdı
Oy kabinine birlikte girme tartışması
Oy kabinine birlikte girme tartışması
Nedim Şener: Gülen adam olsa döner
Nedim Şener: Gülen adam olsa döner
adin
F. Gülen İlkokul mezunu ayrıca merhum Bülent ECEVİT de lise mezunuydu bu mu ölçüt br /ayrıca sınavlarda görüyoruz lise birincileri 0 lar çekiyorlar yazık
misafir 2010-07-09 13:44:58
fenasi bu lafım sanaa.
sen türk insanın imkanlarını ne kadar biliyosun ki leke sürüyosun.. öldürülen bilim adamlarını susturulan insanımızı ne kadar tanıyosun ki üniversite tezlerimize laf ediyosun. sence arkası olmayan bi türk beynine bu ülkede ne kadar destek yapılıyor.. evet yapıldığınıda ne ler ortaya çıkabileceğini herkez biliyor. en basitinden sence mehmet öz nedn amerikad ve dünyanın en başarılı kalp cerrahı.. ben söyleyeyim türkiyede bulamadığı imkanı orda sundular ona. türk insanına laf ediyorsun ama bizim miraslarımızı değiştiren insanları unutuyorsunuz. atamızın bıraktığı nutuğu değiştiren insanların kontrolünde yaşıyoruz. türk genclerinin beyinleri köreltilmeye çalışılıyor. evet dünyevi zevklerle oluyor bunlar ama hep bu gösterildiği için.. bu sana son sözüm eğer türk evlatına oyunlar oynanmasa senin atını andığın feytullah güleni geçecek ne insanlar bir bilsen..
Yolcu 2010-05-14 12:28:42
Comedy Channel yayinlasin bence bu videoyu... Yenge bilimi yeniden tanimladi .... Zuperrrrr...
cem özkan 2010-05-08 22:39:18
kadın BU DÜNYANIN ÖBÜR DÜNYASIDA VAR ALLAH SANA DA SORAR FETHULLAH GÜLENEDE SORARrnbide önce konuşmayı ögren insan gibii
akif aydın 2010-05-08 09:43:31
TEK BİR ŞEY DİYECEĞİM,KASETLERİ VE SOHBETLERİNİ DİNLESİN 60 KİTABINI GÖRSÜN...
aa 2010-05-08 04:04:23
bu korkunç kadın çünkü yüzünü görünce korktum kadın daha fethullah gülenin ilkokul mezunu olduğunu bilmiyor onun hakkında bol keseden atıyor böyle insanları çıkartmayın kardeşim programlara ya
hikmet 2010-05-08 00:43:55
bazı insanlar konuştukça batar, bazı insanlarda battıkça konuşurlar. bu bayan her ikisinide yapıyor
ali kaya 2010-05-07 15:03:05
bi insan bu kadar at gözle bakabilir herhalde at
FENASİ 2010-05-07 14:19:35
FETHULLAH GÜLENLE GURUR DUY YENİK KADIN.DEMEK Kİ CIA Yİ DE ELE GEÇİRMİŞ BU BÜYÜK İNSAN.TÜRKİYE ADINA SEVİNMİYOR MUSUN?AYRICA HOCAEFENDİ İLKOKUL MEZUNU.İLKOKUL MEZUNU BİR İNSANIN YAPTIĞININ MİLYONDA BİRİNİ SİZ ÜNİVERSİTE DOKTORALARIYLA,TEZLERİYLE,BİLİMSEL MAKALELERLE YAPAMIYORSUNUZ.UTANIN!!!
ETHEM 2010-05-07 08:14:51
SAYIN GÜLEN SADECE DERGİLERİN BAŞ YAZILARINI KENDİSİ KALEME ALMIŞTIR. DİĞERLERİ SES KAYITLARINDAN DEŞİFREDİR. BİLEN BİLMEYEN KONUŞUYOR TABİ.
ali 2010-05-07 06:17:18
yani o sadece bir kukla demeye getiriyor anlamıyor musunuz
ercan 2010-05-07 06:13:27
yani yazdıkları ona ait değil o sadece bir kukla
ercan 2010-05-07 06:09:59
cia ajan olmak için üniversite mezunu olmak gerekmiyor satılmış olmak yeterli
murat 2010-05-07 01:31:20
ne kadar geri zekalı o kadın
))) 2010-05-07 00:53:57
hay sane Allah bildigi gibi yapsin dengesiz kadin
sonuç 2010-05-07 00:51:40
kiskananlar çatlasin
arif deniz 2010-05-07 00:48:12
zavallı kadın.o kadar zavallı ki acıyamıyorum bile.
birbilen 2010-05-07 00:45:40
o kitaplari tabiki fethullah gulen yazmadi!Allah sevdigi kullara ilham yoluyla anlatilmasi gerekenleri anlattirir
vatandas 2010-05-07 00:43:54
tipe bak tipe
mehmet 2010-05-06 23:37:56
şaşırmış kadın Allah yardım etsin inş. onada. amin :)))
doğma bilgi 2010-05-06 22:40:15
bu kadın bol keseden sallıyor internetteki her bilgi doğru mudur dinler arası dialogda kazanan müslümanlar olmuştur birçok hristiyan müslüman olmuştur
Hasan 2010-05-06 22:27:27
Ne kadar mantıksız konuşuyor bu kadın korkudan ne dediğini bilmiyor. Korkmayın müslümanlar adam yemez.
sss 2010-05-06 22:21:26
bayan çook haklı.
mehmet özdemir 2010-05-06 19:47:05
zavallı mine kırıkkanat... ömrünü vaaz, sohbet ve hitap yoluyla toplumu aydınlatmaya adamış fethullah gülen hakkında "kitapları kendi yazmamıştır" diyor... ama olsun varsın konuşsun mine gibiler, halk görüyor, daha iyi anlıyor... fethullah gülen bu asrın mevlanasıdır...
bilimsel 2010-05-06 19:35:41
mine hanım eğer kasetleri oturup inceler senizx kitaplarınnerden yazıldığını anlarsınız biraz araştırma yapın google herşey var ama asıl kaynağından incelemenizi tercih ederim google değil...
Yorumcu 2010-05-06 18:27:41
At kafadan salla Tuncay Özkan'ın Kanaltürkünde yıllarca çalışan ergenekon güzeli şırpıntı.perinçegin abdullah öcaalnla çektirdiği fotoları yorumlasana iyi dostlar işçi partisi pkk ile bide başımıza ulasalcılar çıktı hergün biri çıkıyor.solculuk bitti ulusalcılık başladı.
akın 2010-05-06 18:02:54
gülünç kadın :)))
insaf yaw 2010-05-06 17:52:14
kurtuluş savaşını da mı CIA kazandırdı bize ? Bir de teyp kasedini koyarsın soruları sorarsın diyor. Fethullah gulen bi an tereddüt etmeden, hmm mmm demeden bi bucuk saat boyunca sohbet yapabilen bi insan bu kasedlerde mi yetmio bu mine hanıma .
ali 2010-05-06 17:46:17
ben üniversite mezunuyum ama kitap yazmayı öğretmediler bize demekki bu bayan uzay çağdaş üniversitesini bitirdi ki lise mezunlarının kitap yazamayacağını savunuyor. o senin gibi binlercesinin kitaplarını yazar be