Karşıt Görüş'te Fethullah Gülen tartışması

2010-05-06 06:08:41

Kategori: Haber ve Televizyon

adin 01.01.1970 00:00:00
F. Gülen İlkokul mezunu ayrıca merhum Bülent ECEVİT de lise mezunuydu bu mu ölçüt br /ayrıca sınavlarda görüyoruz lise birincileri 0 lar çekiyorlar yazık
misafir 09.07.2010 13:44:58
fenasi bu lafım sanaa.
sen türk insanın imkanlarını ne kadar biliyosun ki leke sürüyosun.. öldürülen bilim adamlarını susturulan insanımızı ne kadar tanıyosun ki üniversite tezlerimize laf ediyosun. sence arkası olmayan bi türk beynine bu ülkede ne kadar destek yapılıyor.. evet yapıldığınıda ne ler ortaya çıkabileceğini herkez biliyor. en basitinden sence mehmet öz nedn amerikad ve dünyanın en başarılı kalp cerrahı.. ben söyleyeyim türkiyede bulamadığı imkanı orda sundular ona. türk insanına laf ediyorsun ama bizim miraslarımızı değiştiren insanları unutuyorsunuz. atamızın bıraktığı nutuğu değiştiren insanların kontrolünde yaşıyoruz. türk genclerinin beyinleri köreltilmeye çalışılıyor. evet dünyevi zevklerle oluyor bunlar ama hep bu gösterildiği için.. bu sana son sözüm eğer türk evlatına oyunlar oynanmasa senin atını andığın feytullah güleni geçecek ne insanlar bir bilsen..
Yolcu 14.05.2010 12:28:42
Comedy Channel yayinlasin bence bu videoyu... Yenge bilimi yeniden tanimladi .... Zuperrrrr...
cem özkan 08.05.2010 22:39:18
kadın BU DÜNYANIN ÖBÜR DÜNYASIDA VAR ALLAH SANA DA SORAR FETHULLAH GÜLENEDE SORARrnbide önce konuşmayı ögren insan gibii
akif aydın 08.05.2010 09:43:31
TEK BİR ŞEY DİYECEĞİM,KASETLERİ VE SOHBETLERİNİ DİNLESİN 60 KİTABINI GÖRSÜN...
aa 08.05.2010 04:04:23
bu korkunç kadın çünkü yüzünü görünce korktum kadın daha fethullah gülenin ilkokul mezunu olduğunu bilmiyor onun hakkında bol keseden atıyor böyle insanları çıkartmayın kardeşim programlara ya
hikmet 08.05.2010 00:43:55
bazı insanlar konuştukça batar, bazı insanlarda battıkça konuşurlar. bu bayan her ikisinide yapıyor
ali kaya 07.05.2010 15:03:05
bi insan bu kadar at gözle bakabilir herhalde at
FENASİ 07.05.2010 14:19:35
FETHULLAH GÜLENLE GURUR DUY YENİK KADIN.DEMEK Kİ CIA Yİ DE ELE GEÇİRMİŞ BU BÜYÜK İNSAN.TÜRKİYE ADINA SEVİNMİYOR MUSUN?AYRICA HOCAEFENDİ İLKOKUL MEZUNU.İLKOKUL MEZUNU BİR İNSANIN YAPTIĞININ MİLYONDA BİRİNİ SİZ ÜNİVERSİTE DOKTORALARIYLA,TEZLERİYLE,BİLİMSEL MAKALELERLE YAPAMIYORSUNUZ.UTANIN!!!
ETHEM 07.05.2010 08:14:51
SAYIN GÜLEN SADECE DERGİLERİN BAŞ YAZILARINI KENDİSİ KALEME ALMIŞTIR. DİĞERLERİ SES KAYITLARINDAN DEŞİFREDİR. BİLEN BİLMEYEN KONUŞUYOR TABİ.
ali 07.05.2010 06:17:18
yani o sadece bir kukla demeye getiriyor anlamıyor musunuz
ercan 07.05.2010 06:13:27
yani yazdıkları ona ait değil o sadece bir kukla
ercan 07.05.2010 06:09:59
cia ajan olmak için üniversite mezunu olmak gerekmiyor satılmış olmak yeterli
murat 07.05.2010 01:31:20
ne kadar geri zekalı o kadın
))) 07.05.2010 00:53:57
hay sane Allah bildigi gibi yapsin dengesiz kadin
sonuç 07.05.2010 00:51:40
kiskananlar çatlasin
arif deniz 07.05.2010 00:48:12
zavallı kadın.o kadar zavallı ki acıyamıyorum bile.
birbilen 07.05.2010 00:45:40
o kitaplari tabiki fethullah gulen yazmadi!Allah sevdigi kullara ilham yoluyla anlatilmasi gerekenleri anlattirir
vatandas 07.05.2010 00:43:54
tipe bak tipe
mehmet 06.05.2010 23:37:56
şaşırmış kadın Allah yardım etsin inş. onada. amin :)))
doğma bilgi 06.05.2010 22:40:15
bu kadın bol keseden sallıyor internetteki her bilgi doğru mudur dinler arası dialogda kazanan müslümanlar olmuştur birçok hristiyan müslüman olmuştur
Hasan 06.05.2010 22:27:27
Ne kadar mantıksız konuşuyor bu kadın korkudan ne dediğini bilmiyor. Korkmayın müslümanlar adam yemez.
sss 06.05.2010 22:21:26
bayan çook haklı.
mehmet özdemir 06.05.2010 19:47:05
zavallı mine kırıkkanat... ömrünü vaaz, sohbet ve hitap yoluyla toplumu aydınlatmaya adamış fethullah gülen hakkında "kitapları kendi yazmamıştır" diyor... ama olsun varsın konuşsun mine gibiler, halk görüyor, daha iyi anlıyor... fethullah gülen bu asrın mevlanasıdır...
bilimsel 06.05.2010 19:35:41
mine hanım eğer kasetleri oturup inceler senizx kitaplarınnerden yazıldığını anlarsınız biraz araştırma yapın google herşey var ama asıl kaynağından incelemenizi tercih ederim google değil...
Yorumcu 06.05.2010 18:27:41
At kafadan salla Tuncay Özkan'ın Kanaltürkünde yıllarca çalışan ergenekon güzeli şırpıntı.perinçegin abdullah öcaalnla çektirdiği fotoları yorumlasana iyi dostlar işçi partisi pkk ile bide başımıza ulasalcılar çıktı hergün biri çıkıyor.solculuk bitti ulusalcılık başladı.
akın 06.05.2010 18:02:54
gülünç kadın :)))
insaf yaw 06.05.2010 17:52:14
kurtuluş savaşını da mı CIA kazandırdı bize ? Bir de teyp kasedini koyarsın soruları sorarsın diyor. Fethullah gulen bi an tereddüt etmeden, hmm mmm demeden bi bucuk saat boyunca sohbet yapabilen bi insan bu kasedlerde mi yetmio bu mine hanıma .
ali 06.05.2010 17:46:17
ben üniversite mezunuyum ama kitap yazmayı öğretmediler bize demekki bu bayan uzay çağdaş üniversitesini bitirdi ki lise mezunlarının kitap yazamayacağını savunuyor. o senin gibi binlercesinin kitaplarını yazar be