KATEGORİLER

Karabağlar'da polis tartıştığı kişiyi böyle vurdu

Karabağlar'da polis tartıştığı kişiyi böyle vurdu Karabağlar ilçesinde, polis aracı ile bir otomobilin karıştığı maddi hasarlı kazanın ardından polisi memurları ile vatandaşlar arasında çıkan tartışmada, bir polis memurunun 'kendisini korumak için havaya ve yere ateş açması' sonucu, biri ağır 4 kişi yaralandı. Olayın an be an görüntüleri ortaya çıktı.
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • niga
    15.03.2014 10:32:22

    düzgün tipler değil zaten polisin olduğu her olayı çarpıtarak anlatıyorlar.

  • faruk
    05.06.2013 19:22:25

    eline silah alan adam oluyor

  • sibel
    19.04.2013 18:14:19

    polis dedigin 1 silah 14 kursundan ibaret polismis polis ismi bile igrenc

  • Örümcek
    20.02.2013 21:57:30


    Her iki tarafa hayırlı olsun. Kameraman çekerken olayın birinci tanığı birşey söylememişki millet konuşuyo ya. Bela okumalar falan; yapmayın ya.

  • yusuf 49
    15.08.2012 17:48:01

    bilmeden konuşuyorsunuz erhanın çarptığı polis arabasının sahibi olan polislerle anlaştılar sonra kahvede polisle çay içtiler sonradan gelen polis ortalığı karıştırdı bilmiyonuz bari yorum yapmayınbr /sandalye konusundada kardeşini vurduğunu görünce abiside polise saldırıyor br /sizin kardeşinizi bir polis vursa ne yaparsınız ellerine sağlık mı dersiniz yoksa polise karşımı gelirsiniz . . . !

  • hak
    15.08.2012 17:11:00

    vurmasi gerekmez dimi polis yanlisi kahraman kesin sende polissindir...

  • halk
    15.08.2012 17:10:40

    insanlık kalmamış bazılarının agzı varya konuşup yazıyorlar polislerin hepsi haklı miki acaba iyi yapmış yazıyosunuz sanki polisin nasıl biri oldugunu biliyosunuzda helal olsun yazıyorsunuz bu kadar zihniyetsiz aciz insanlar iyi olmuş die yorum yapıyor adamın elinde tabure var silah degil polis bu kadarmı dengesiz silahla karsılık veriyo bide rahat rahat telefonda konuşuyo boş konuşanlar lafım size insallah basınıza gelmez

  • ÇAKIRCALI
    15.08.2012 13:24:26

    Hem polisin aracına çarpacaksın, hem ehliyetin olmayacak, hem de polisi dövmeye kalkacaksın nerde bu yoğurdun bolu be kardeşim. İyiki sivil bir vatandaşın arabasına çarpmamışsınız 3-4 kardeşsiniz diye önünüze geleni dövmeye mi kalkacaksınız. Madem bu ölen kişi haklıydı da polisin rapor tutmasını niçin engellemeye çalışıyordu. Polis oldu diye Hatay\\\'da var mısın? yok musun? oyunu gibi sıraya dizeceksin, güneydoğuda kurşuna diziceksin, İzmir\\\'de tokatlıyacaksın bu ne rezalet...Tek kelimeyle eline sağlık polis kardeşimin ama kendini yakmış ona acıyorum...

  • organize işler
    15.08.2012 13:01:45

    kaydı almışımış iyi halt ettin.zaten başkada bişeye yaradığın yok.senin o saatte ne işin var orada.çalışmak zor geliyor çalışmıyorsun anca bedava işler peşinde koşuyosun.sana yılın gereksiz kayıt yapma ödülünü nerirler.onla meşhur olursun.provakatör adam

  • manisalı
    15.08.2012 12:44:52

    kardeşim işte devlete karşı gelmeyeceksin zaten türkiyede polislerin hiç bir savunma hkkı yok hep onlar haksız yazık be insan hakları diye diye nereye geldik herkes kabadayı olmuş yazıklar olsun diyorum ne yapsın o polis dayak yese hiç bir şey olmazdı işte yü adelet dedikleri bu olsu gerek

  • ahmet bengü
    15.08.2012 12:24:37

    POLİSİ OLUMSUZ ELEŞTİRENLER!!!!
    onlar gelip de aynı şeyi size yapslardı, siz neyapardınız??????????????

  • rıza
    15.08.2012 11:42:32

    polis haklı bu vatandaş polise boyle davranıyosa mılletı ne yapar eline sağlık temizlenmiş birisi. vurulan adama bak hala adamı tehtid edıyo 2 tane daha sıkamadı denyolara

  • cebrail
    15.08.2012 11:35:52

    bu olayi tasvib edenlerin allah cocuklarinin basina versin.Acaba ozaman tepkilei nasil olurdu merak ediyorum. genede polisi savunurmuydu bunlar

  • ali aktürk
    15.08.2012 11:34:12

    atın polisleri içeri, kansızlar, serseriler sokaklarda masum insanların kanını emmeye devam etsin, küçük yaşta kızlara tecavüzler devam etsin, dolandırıcılar insanımızın ekmek parasını elinden alsın, siz polisi içeri tıkın.

  • Polisim
    15.08.2012 11:00:05

    bos bos konusmayin polis geregini yapmis helal olsun

  • dersimli
    15.08.2012 10:48:11

    türk devletinin adaleti bu kadar işte...

  • BATUhan
    15.08.2012 10:47:16

    yüz kerede izlesen bu bir kıyım insanı bu kadar kolay bukadar gereksiz öldüremez heleki bu \\\"insan\\\" demeye dilim varmıyor ,bu kişi polis ise polisin görevi yatıştırmak,zararı en aza indirmek bune terör estirmek, zaten 3 genç kanı kaynaya, serseri ,delikanlı,şuursuz herneyse o onlar çocuk onlar vatandaş sen ise polissin polis senin görevin ölddürmek değil ,ölümleri durdurmak kendine gel polis VE SİZ YORUM YAZANLARDA KENDİNİZE GELİN BU BİR CAN BİR ÇOCUK CAHİLDE OLSA, YA SİZİN ÇOCUĞUNUZ OLSAYDI!!!

  • eskiizmirli
    15.08.2012 10:30:57

    polis haklı diyen cahillere sesleniyorum ben olayı birebir gördüm polis sürekli hakaret edip üzerlerine yürüdü gençler sandalyeyi sadece kendilerini savunmak için kaldırdı zaten polise vuramazdı diğer polis genci tutuyordu ben olayın etkisinden kurtulamıyorum ve sizin deyiminizle polis haklı olsa bile bir cana kıyamaz birde o gençlerin ailelerini düşünün milletvekilinin oğlumu olmak gerekir hakkını savunmak için yazık hiç yere bir insan ölüyor ve polisi tebrik edenler var türkyede adalet yok ama allahın adaleti var

  • ali
    15.08.2012 10:14:43

    Bu kadar basit bır olayda polis adam vuracaksa yakında bu memlekette insan kalmaz...

  • taraf
    15.08.2012 09:33:30

    Herşeyde polisi suçlamayın. Tarafsız olun.

  • Sait EROL
    15.08.2012 08:44:02

    Şehir eşkiyası demek az olur, karşılarında polis değilde vatandaş olsaydı ne olurdu acaba? Olayı desteklemiyorum ama bu azgınlığı durdurmanın yolu keşke bu olmasaydı. Devlet silahı polisine süs diye vermedi, silah kullnma yetkileri çerçevesinde kullanacak suçluyu etkisiz hale getirecek. Ölen vatandaşımıza allah rahmet polisimize de allah sabır versin.

  • yıldırım
    15.08.2012 08:34:55

    polis geregini yapmış eline saglık.

  • ülkesini seven
    15.08.2012 08:31:44

    bu ülke dürüslere değil eşkiyalara kaldı polise ceza verilirse onlarda haklı olarak görev yapamaz dürüs vatandaşlara artık sokağa çıkamaz ben milatvekili oğluyum yok bakan tanıdığım var yo senin maşını vergimden veriyom böyle saçmalıklar ancak türkiyede olur bunların önü geçilmese yazık bu ülkeye bırakın polisler görevini yapsın hani polisin bir dümesi koparsa ceza vardı polis dayak yiyor dayak atan şahız dışarda bu adaletmi

  • erol baysal
    15.08.2012 07:00:42

    ula ölen kardesiniz olsa ne yapardınız erkekse doğuda sıksın

  • şaban
    14.08.2012 17:22:11

    bu polis deli felan degil arkasını kimbilir kime dayadı ki o devletin verdiği silahı bu ülkenin gençlerine dogrultup 1 jarjür boşalta biliyor bence polislik bitti herhalde eşkıyalık mı başladı bu ülkede akıllı olun böyle polis varsa emniyette hataya sınıra gönderin

  • ilkay
    14.08.2012 14:18:13

    izmir polisine ne oluyor biber gazı jop yok mu. başka insanlarda var etrafta.

  • ss1900
    14.08.2012 14:08:31

    sandalyeyi vurmaya kalkmasaydı sadece ayağından vurulurdu sandelyeyi vururken karnına sıkıyor ikiside suçlu

  • nnn
    14.08.2012 12:56:24

    Ayagından 2 kursun yediği halde yınede sandalyeyı kaldırıp polise vurdu.ya hıç vurulmasaydı..polis gereğini yapmış eşkiyalığın sonu bu...

  • araştırlımalı
    14.08.2012 11:59:07

    dikkat edin olayların sonunu gösteriyo

  • mmm
    14.08.2012 11:35:22

    kaldırdığı son sandalye oldu....

  • halil
    13.08.2012 13:47:01

    yazıklar olsun polis mi bunlar jopu ne diye taşıyorsun

  • önder küçük
    13.08.2012 13:09:08

    habere bakın polisle vatandaşlar arasında çıkan tartışma diye yazıyor.Bunlar vatandaş değilki,vatan haini,ellerine sağlık kardeşim,

  • VATANDAŞ
    13.08.2012 13:08:58

    eline saglık arka.moda olduydu polısı dovemek bu aralar.gecen aylardada doktor dovmek modaydı ondan oncede ogretmen.bu ne la ozgurluk boyle bırseymı ? adamlar verdıgım vergıyle maas alıyorsun dıyor sankı kolesı olacaksın adamın.ha unutmadan en cok vergıyıde memurlar verır ama vermeyen vatandas ahkam keserrr.son olarak ıyı olmuş mıllet sokaga cıkamıyor nıye? boyle ınsanlar yuzunden.herkez polısın arkasında durmalı yoksa memleket mahvolcak

  • budur
    13.08.2012 13:08:41

    nefsi müdafa helalll polise. eşkiyalar şehre inmiş

  • türkoğlu
    13.08.2012 13:04:35

    yahu arkadaş neyi savunuosunuz polisin yaptığını görmüyormusunuz diyer polisler belki 7 8 kişilier bir tek o polismi kendini koruyor bakın vurulan çocuğa polis tutmuş zaten yaka paça diyeride biber gazı sıkıo diyeride keyfine resmen öldürmeye sıkıo böle bişe olmaz ya ordakide bi can bide o vurdugu cocugu bi arkadaşı yaka paça yakalamış zaten onada gelebilirdi yazık be candır adam keyfine vurdu vallaha

  • vesselam
    13.08.2012 12:56:29

    eline sağlık koçum polis şamar oğlanı olmuştu gelen geçen bir el ense çekiyordu polise

  • eren
    13.08.2012 12:56:02

    helal olsun helal .. polisler belki maaşı fazla olabilir belki çalışmıyo olarak gösterebilirler ama onlar bizi korumakla mükellfler ne olursa olsun .. anlatılanlara göre ehliyet istemiş...densizin teki de kavga çıkartmış ben olsam taramalıyla sıkardım !!

  • !!!!!
    13.08.2012 12:55:26

    tabi anca ordaki polislerden biir şehit olacak veya birnin canı yanacak polislerden ondan sonra sıkacak değil mi benim anam ağlıyacana onun ki ağlasın

  • salih alperen
    13.08.2012 12:42:33

    polise sandalyeyi kaldırırsan sen de kurşunu yersin...

  • ali
    13.08.2012 12:41:14

    polise kalkan eller kırılsın memleket üç beş eşkiya ya kalmamalı

  • fairson
    13.08.2012 12:38:12

    Biri şu biber gazı işine son versin biber gazı insanların sinirlerini zıplatıyor istenmeyen olaylar yaşatıyor. Sıktın kendini korudun tamam peki ondan sonra yaşanan kepazelik nedir kaçıp kenarda seyrediyorsun olaya hakimiyetin 0 dünya kadar ana avrat sülale küfür yiyorsun. Kaç tane polissin hemen teker teker adamları yatır ambulans çağır bitir olayı önüne geleni polis yaparsan bunları yaşıyorsun işte....

  • kemancı1
    13.08.2012 12:36:13

    bu devletin güçlü olduğunu düşünüyorsanız polis devletin gücünü temsil eder. bağımsız Türkiye de güç zaafa uğratılamazzzzz. vatandaş bile diyemeyeceğim ne idüğü belirsizler polise saldıracak, poliste abi kafama vurmayın lütfen ayağıma ya da kıçıma doğru gelsin diyecek. memleket evlatlarına sesleniyorum bu ve buna benzer insan bile denmeyeceklerle mücadele ediyor polis. polis kendini korumalı mı yoksa yukarıda belirttiğim gibi vur ama acıtmasın mı demeli.

  • ali
    13.08.2012 12:34:38

    çok güzell hareket ..güzeelll..

  • ne adi be adi mi kaldi
    13.08.2012 12:33:10

    cok sorumsuzca, resmen katil polis. polis kimki polise kafa tutulmazmis.millettiki kafaya bak polis deyince hizaya sanki. yuh be yuh sizinle ayni havayi teneffüs ettigim icin cok üzülüyorum

  • Bahadır
    13.08.2012 12:30:19

    Benim çocuğum polise sandalyeyle saldırsa polisten önce ben vururum teröristler dağa.

  • db
    13.08.2012 12:30:06

    O adam polise sandalye ile vursa ve polis örneğin beyin kanamasından ölse o zaman polisin önlemleri niye caydırıcı değil dersiniz. Bu şekilde olunca polis kim oluyor da vatandaşa ateş ediyor dersiniz. Nasreddin Hoca\\\'nın \\\"Eşek kimi taşıyacak?\\\" fıkrasındaki bir grup adam gibisiniz, hala yaşıyorsunuz...

  • ON NUMARA
    13.08.2012 12:18:40

    süper olmuş , polise uzanan eller kırılır , polis sizin şamar oğlanınız mı lan , alır sandalyeyi polisin kafasına vurmak istersen , oda sandalyeyi monte eder bir yerine .. eline sağlık polis ...

  • Cabbar
    13.08.2012 12:14:02

    Ulan birisi de demiski polise sandalyeyle saldiriyordu . Saydiniz mi kac tane polis var orada diye niye hic biri mudahale etmiyor bunu sorgulamak gerek . Cok net olan birsey var ki polisimiz gorevini ve olaylar karsisinda ne yapmasi gerektigini bilmiyor bilincsizce saga sola ates ediyor. Iskalayan mermilerden biri arkadaki vatandaslardan birini de vurabilir ya da kendi ekip arkadaslarindan birini yaralayabilirdi . Mesnetsizce yorum yapanlar buna benzer olaylar baslarina geldiklerinde ne demek istedigimi cok net anlayacaklardir .

  • Sakaryalı
    13.08.2012 12:10:46

    Seksenlerde, doksanların başında insanlar karakolun önünden geçemezken özgürlük diye şimdi polise karşı kabadayılık yapılıyor. Fazla demokrasi bizi bozar, Polis devlettir, devlete karşı gelmeyeceksin.

  • aemrem
    13.08.2012 12:09:42

    polisin haklılığı hiç bir şekilde kabül edimez... silahını kullanan polise baksanıza adam külhanbeyi sanki.. karşındaki adamda silah yok ve sayıca üstünsün.. götün yiyosa bileğine güveneceksin...

  • objektif
    13.08.2012 12:09:17

    kardeşim poliste insan doğal olarak sinirleri heyecanı can korkusu onlarda da var.. adamlar saldırıyor o an kendini koruma içgüdüsüyle ateş ediyor.. ama şunu da unutmamak lazım \\\'\\\'iyi yapmış\\\'\\\' gibi ayarsızca cümleler kuran ayarsızlar dilerim sizinde bir yakınınız böyle bu şekil vurulur!! bu olay polisi haklı çıkarmaz kesinlikle cezası verilmeli..

  • Serkan
    13.08.2012 12:09:11

    Daha bitmedi. O polisin de onu alkışlayanların da sonu gelecek. Unutmayın ki bunun haklı bir rövanşı da olacak. Siz insan canını bu kadar basit gördükçe daha çok can yanacak. Türk Polisi böyle ise yazıklar olsunnnnnn lanet olsunnnnn

  • Adiniz
    13.08.2012 12:09:03

    herzaman polis suclu .... Burada anlasilan demekki polis herkese batiyor... sebebi belli ekmek davasina 12 saat calisma saatleri, doguda hainlere karsi catismalari tabi polis suclu kardesim... Burada polisi suclu diyenler ve yazanlar ya haindir yada...... Akilli olun akilli...

  • Son Osmanlı
    13.08.2012 12:07:16

    Polisin eline sağlık şimdi burda yaygara yapanlar o ehliyetsiz sürücü senin sokakta oynayan günahsız yavruna çarpsa yaralasa yada öldürse ne yorum yapardın acaba

  • ANTALYA
    13.08.2012 12:06:29

    ELLERİNE SAĞLIK POLİS KARDEŞİMİN,BUDA POLİSİ HİÇE SAYANLARA GÜZEL BİR CEVAP OLDU..

  • Boşver
    13.08.2012 12:06:16

    Milletin Vergisi İle Alınan Vergi Gerçekten Çok Güzel Yerlere Kullanılıyo Helal

  • TÜRK
    13.08.2012 12:02:38

    iyi yapmış poolis

  • murat
    13.08.2012 11:37:01

    counter oynuyo sanki

  • Tebrikler
    13.08.2012 11:37:00

    Adamı öttürüler böyle, efendi olacaksın devlete kabadayılık yapmayacaksın Diğer artislere de 1-2 tane sıkmaları lazımmış.Öyle kuru bagırmak yok kıyafetini çıkarmak bu ne ya serseri takımı

  • vatandaş
    13.08.2012 11:36:16

    polisin askerin yetkisini alırsan önüne gelen şerefsiz polis asker dövmeye kalkar amaaaaaaaaaaa poliste polis gibi olmalı kabadayı değil biraz hoşgörülü

  • lımontepelı
    13.08.2012 11:30:09

    son yazım da yazılı ve gorsel basına kı bunu muhtemelen yayınlamazssınızz.hadi sızede 1 aylık haber cıktı artık ısıtıp ısıtıp yersınızzz.afıyet bal seker olsun.bundan ne gıbı bı cıkarınız oluyor cok merak edıyorum.allah askına hıc polısın bu sekılde karsılastıgı kısılerın sıcılıne falan bakıyomusnuzz acaba dıyecegım ama nerde SIZ DEGILMISINIZZ O ANKARDAKI PATLAMADA MASUM GOSTERDIGINIZZ KIZ BOMBACII TERORIST CIKARTAN.helal sıze sapkadan tavsan cıkarmada ustnuze yok.objektıfmısınızz bakalım

  • Gecelek SOSYALİZM
    13.08.2012 11:24:29

    Yazıklar olsun sizin insanlığınıza. Tecavüzcüler, Hizbullahçılar, teröristler serbest bırakılsın, siz polis arabasına vurup da ceza yememeye çalışan adamın vurulmasını haklı bulun. İnsanlığımdan utanıyorum sizin yüzünüzden.

  • adım yok arkadas
    13.08.2012 11:22:44

    her onune gelenı polıs yaparsan oalcagı bu ...ver elıne sılahı gıydır unıformayı 2 yılda mezun et al sana polıs ...

  • metin
    13.08.2012 11:17:28

    polis sıkmasa öldürecekler polisi baksanıza nefsi müdafa polisin yaptıgı bence

  • işçi
    13.08.2012 11:14:38

    ohhh çok güzel olmuş canıma değsin hep siz mi polise sıkacaksınız eline sağlık polisim

  • İzmİrrrr
    13.08.2012 10:50:37

    Polise VURMA yetkisi verilsin GEREKSİZ bütün insanlar, VATAN HAİNLERİ, değişik marjinal örgüt mensubu kim varsa TEMİZLENSİN Millet huzur bulsun

  • Emre Abc
    13.08.2012 10:49:56

    Polisin ruh sağlığı yerinde değil bence.Hal ve hareketlerinden bunu anlamak zor değil

  • stvmsa
    13.08.2012 10:49:12

    Hepiniz yurt dışına çıktığınızda efendisiniz. gidin ordaki polise de sandalye ATIN, video çekin de görelim. tabi orda polisin yanına yaklaşabilirseniz? LAN GODUKLARIM DEVLET VAR KARŞINIZDA.

  • taha
    13.08.2012 10:44:04

    bu nasıl bi iş la

  • vatandaş
    13.08.2012 10:32:43

    polise saldır, sandalye ile vurmak iste onra da vay polis adam vurdu. tiplere baksana nereniz adam sizin. ben polise acıdım yazık belki işinden olacak..

  • 19
    13.08.2012 10:31:14

    Polis e hak vermeyen kardeşim benim kardeşim polis e bıçak çeksin gerekirse polis onuda vursun ...

  • turkal
    13.08.2012 10:30:21

    kendine cok guvenen varsa amerikada polise karsi gelsin . denemesi bedava. cesedinizi konsolosluk turkiyeye yollar .

  • ramazan
    13.08.2012 10:29:22

    \\\'kendisini korumak için havaya ve yere ateş açması\\\' sonucu, biri ağır 4 kişi yaralandı. havaya mı ateş açmışşşşşşşşşşş

  • mardinli..
    13.08.2012 10:29:20

    yazık olmuş diyenlerin kessin polisten yana karın ağrıları olmuştur.eline sandalyeyi almış devletin polisine saldıracak poliste öööle bakacaktı öylemi.ellerine sağlık devamını dilerim kardeşiiminden..

  • izmirli
    13.08.2012 10:27:07

    umut rumuzlu denyo polişs kim diye soran salak ahmak,polis senin gibi dengesiz tiplere haddini bildiren devlet namına görev yapan gerektiğinde böle dengesiz laftan izandan anlamayan ne yedüğü belirsiz soysuzlara haddini bildirendir.haa bide o görüntüde medya çağırsana medya medya diyen moruk ne yapcan medyayı soyunup kamarelar önünde şovmu yapcaksın sesinden belliki kartsın senin alıcın olmaz boşuna bence soyunma sen salak herifler

  • helal olsun kardeşim
    13.08.2012 10:26:56

    eline koluna sağlık kardeşim az bile bunlara. herkes haddini bilecek polise kalkan el kırlır bu kadar

  • vatandaş49
    13.08.2012 10:26:33

    görüntüyü iyi izlerseniz polis, çocuk sandalyeyi kaldırmadan vurmuş çocukları zaten şortlu çocuk bağırıyo vurdun abimi vurdun lan diye bağırıyor burda polismi haklı şimdi hem vuruyor hemde hastaneye götürme tenezüülünde bile bulunmuyor....

  • adem
    13.08.2012 10:09:54

    eline sağlık polisim. dur deyince duracak. okadar

  • ....
    13.08.2012 10:09:46

    helal size yürüyün bee

  • Ferdi
    13.08.2012 10:07:47

    valla o polisin ellerine degil tüm organlarina saglik.Ne demek ulan polise saldirmak..burda almanyada polise saldirmak degil yüksek sesle konusmana bile izin vermezler agzini burnunu kirarlar adamin!

  • dd
    13.08.2012 10:06:43

    bir sivilin elindeki sandalyeyi alamayıp silahına sarılıyorsan bu işi yapma yapacaklara ve yapanlara bırak o silahı çocuğun eline versen o bile ateş ederek durdurabilirdi yazık çok yazık hiç gerek yoktu...

  • EKO
    13.08.2012 10:06:00

    ELİNE SAĞLIK POLİSİM.SIKMASAYDIN,KARSTAKİ GİBİ SENDE PİSİ PİSİNE ŞEHİT OLACAKTIN.

  • samsun
    13.08.2012 10:04:37

    gencecik çocuk hiç için güvenlik sağlaması gereken tarafından vuruluyor. polise eline sağlık diyenler var. yazıklar olsun diyorum.insanlığınızdan utanın.

  • kerim canikli
    13.08.2012 10:02:57

    Birisi demişki polis sizin evladınızı vurursa görürüm demiş. Öncelikle samimi olarak söylim, benim evladım böyle olsa ve polis onu vursa ben polisin ellerinden öperim. Diğer yandan ne kadar azsa da bir insanın hayatını kaybetmesi tabi üzücü. Ancak burada esas mağdur polis arkadaş. Allah yardımcısı olsun. Havaya ateş ediliyor olmuyor, bacağına bir tane sıkıyor olmuyor, iki tane sıkıyor gene olmuyor. Ne yapacak adam dayak yemeyi hatta öldürülmeyi mi bekleyecekti?

  • ismali
    13.08.2012 10:02:56

    ehliyetsiz surücüye hak verenler o ehliyetsiz sürücü inşallah bigün gelip çoluğunuza çocuğunuza çarpmaz. gerçi o zaman yine polisi suçlarsınız

  • zaaa
    13.08.2012 09:59:47

    polislerinde bir piskolijisi olduğunu anlamışlardır şimdi..

  • ismail
    13.08.2012 09:59:36

    vurulan beyazlının elindeki ne öyle. sallamamı??

  • 01
    13.08.2012 09:59:25

    POLİSLER DAHA EĞİTİMLİ OLMALI! NEREYE SIKACAGINI BİLMELİLER! ÇOCUK GİBİ ATEŞ EDİYOR SALAK HERİF! SUÇLUYA, MUKAVAMET EDENİN BACAGINA SIKILIR DİKKATLİCE!

  • Suruclu
    13.08.2012 09:58:03

    Yazık değilmi vurulanlara birisi öldü diğerleri de yaralandı. Bunun hesabını kim verecek?

  • vatandaş
    13.08.2012 09:56:20

    hadi len şehir zorbaları polisin eline sağlık haklıysan git hakkını mahkemede anlat kanun var polisa saldırmak ne oluyor ..

  • YAZIK BE 80
    13.08.2012 09:54:30

    Bu polisler canı sıkılsa havaya sıkıyor yada adama direk sıkıyor..PKK\\\'lı görseler sıkamıyorlar elleri tutuluyor..Yazıklar olsun..

  • yazık
    13.08.2012 09:13:02

    polise hak verenler inş sizin evladınızıda aynı şekilde vurur da o zaman görürüm sizi

  • ibrahim
    13.08.2012 09:11:33

    eline saglik polis kardesim..bende olsam oyle yapardim..

  • şemzinnalı
    13.08.2012 09:09:34

    Ne olucak bu ülkenin bu hali her olayda polis ya gaz ya silah vurun vura bildiğiniz kadar bu mu adalet lanat olsun adaletinize .Bu dünyanın tamamı bir insan canına değer değil batsın bu zihniyet .Polise eline sağlık diyenin insanlığından utanıyorum insan evladı olamaz.Bu ülkede en ucuz şey insan canı pazar da al albildiğin kadar sivil dikta bu.Elini kaldıranı vuracak bunlar çünkü bunlar insanlığı unutmuş .

  • CanawarKazım
    13.08.2012 09:08:51

    Polis görevini yapamıyor böyle problemli tipler yüzünden. Adam polise vuracak sandalyeyi hem suçlu hem güçlü iyi yaptı eline sağlık.

  • adanalı
    13.08.2012 09:07:37

    vay polis kardeşim eline sağlık,sen vurmasan senin kafanda parçalayacaktı sandalyeyi senin çoluğun çocuğun yokmu senin anan ağlayana kadar onun anası ağlasın,eline sağlık

  • üniformalı
    13.08.2012 09:07:36

    allahım bu ne

  • 06
    13.08.2012 08:53:54

    Ölen şahsa allah rahmet eylesin ama toplumunda polis karşısında anlayışlı olması gerekir. Malesef türkiyede polisin değeri her olayda polise diklenme hakaret dövmeye kalkma suç hep polistemi vatandaşın hiçmi suçu yok polise anaavrat düz gittsin pois gaz sıkması,cop kullanması,havaya ateş etmesin ozaman polise gerek yok kaldıralım tüm polis teşkilatını herkes kendi işini kendi görsün ortalık ite köpeğe piskopata kalsın. Polisin çoluğu cocuğu ailesi yok bu yaptıklarından zevk alıyor sanki

  • antipolis
    13.08.2012 08:52:26

    yorum yazanların çoğu polis.sırf kendınızı aklamak ıçın bu tür yorumlar yapıyorsunuz.ama bunu bilinki hiçbiyerde siz polisleri sevmiyoruz.o kadar ekip arabası var o kadar o kadar polis var.tek kişiye müdahele edip etkisiz hale getiremiyorsunuz silah sıkıyorsunuz.mert deilsiniz.NAMERTSİNİZ.sizi hiç sevmeyecek bu halk

  • mustafa gezer
    13.08.2012 08:48:12

    sen devletin polissine saldıracan polis yapmadiye yalvaracak hali yok ki istese öldürürdü etkisiz hale getirmek için yaralamış bence polis haklı

  • Gültekin ONAY
    13.08.2012 08:47:02

    Polis boşuna sıkmaz devlet bu polisi açığa alma

  • bozobozo
    13.08.2012 08:45:56

    polis vurmadı kendisini savundu

  • ahmet
    13.08.2012 08:45:21

    herkes hadiini bilecek polise saldırıyo al yedin mi mermiyi

  • Serhat
    13.08.2012 08:45:09

    Adam sandalyeyi alıp polisin kafasına atarken ne yapacaktı?
    Adamlar küfür ediyor polisiniz.... diye. Adamların polisten korkusu yok.
    HALA BU odun kafalıları savunanlar varsa yazıklar olsun size.
    Umarım bu tinerci görünümlü adamlar bir gün size saldırır ve o gün polis olmaz orda da görürsünüz.

  • mafya
    13.08.2012 08:45:01

    devlet polise biber gazi jop kelepçe elektro şok cihazı verdi mi? orada en az 10 polis var mı? vurulan şahıs larda ateşli silah yada delici kesici alet var mı? bunları düşünün sonra savunmaya kalkın kendini bilmez polisi. çok yüz verdi akp bunlara

  • lol
    13.08.2012 08:44:58

    yere ve havayamı ? direk adama ates ediyo

  • Halktan Biri
    13.08.2012 08:44:44

    Ba alçak direk olarak halkın üzerine ateş açıyor hani savcılar mahmeler bu insan kılığındaki katili derhal gerekee cezaya çartırsınlar

  • Zgr
    13.08.2012 08:44:29

    Halk sokaklarda vuruluyor artık yazık...

  • sevda
    13.08.2012 08:43:41

    şimdi bende 8-9 kere izledim... polis kesinlikle haklı ...hainlik eden , terör estiren töbe haşa allah sanan kendilerini başşa baş kesilsin ... amerikada çok normal bunlar ...ölen rahmetli ve kamera içinde ve dışında bi sürü bıçaklı vb. adam saldırıya geçmiş ... vala polis haklı gorevini yapmış yok öyle hem polise saldırıcan kufredecen bıcak cekecen haksız olacan bide polis aracına ehlıyetsiz carpıp polisi dovecen kusura bakmada keske olmasaydı ama 8- 10 izlemeden sonra polis gorevını yapmıs kutlarım polis leri....

  • izmirli
    13.08.2012 08:42:29

    görüntü eksik, biliyorumda söylüyorum.polise kaldırılan sandalye durup dururken değildir.bilmeden yorum yapmak ne kadar kolay.polis havaya falan ateş açmamıştır, direkt 2-3 kişiyi vurduktan sonra karşısında sandalyeli birini bulmuştur -ki son vurulan kişide daha önceden ayağından vurulduğu için eline sandalye alıp saldırmaya geçmiştir.burada polisi savunacak hiçbir şey yoktur.bir trafik kazasına itiraz eden ehliyetsiz kişinin bacağından vurmak, sonrada abisini öldürmek polislik değildir.

  • Mümtaz BİRPINAR
    13.08.2012 08:40:41

    Helal-i hoş olsun Türk Polisine..

  • Kara EFE
    13.08.2012 08:40:16

    Helal olsun Polisim eline saglik bu serefsizler anca bundan anlar. Cünkü bunlarin dili bu(Silah)

  • az kaldı
    13.08.2012 08:38:48

    bahane hazır kürtü adamlar ve polis dışarda gezer artık

  • Vatandaş
    13.08.2012 08:37:54

    Polis devleti :) daha bunlar başlangıç.....

  • awez
    13.08.2012 08:34:43

    yazık arkadaşlar vuran da vurulan da insan bir anlık sinirle hayatlarını kararttılar yazık cook üzüldüm polise vatandaşlara

  • ahmet
    13.08.2012 08:34:02

    biber gazını anladıkta silahı direk tutuyorlar \\\"yere ve havaya\\\" yalanı pek yenip yutulucak cinsten değil. kullanma kardeşim işte böyle KATİL olursun.

  • mamo44
    13.08.2012 08:31:38

    çoçuk vurulanma kadar polise vuruyolar
    sonra arkadaşları vurlunca
    hopluyolar herkez.

  • Mehmet dalgıç
    13.08.2012 08:26:27

    Polise saldır,askere saldır,doktora saldır,öğretmene saldır.Sonunda olacağı bu değilmiydi?Özgürlüğü,serserilik zannedenlerin acı sonu

  • murat
    13.08.2012 08:24:56

    herkes haddini bilsin devletin polisini şamar oğlanı yapmaya kalkarsanız olacağı bu üzüldüm dersen yalan olur

  • ali öztürk
    13.08.2012 08:19:13

    Kardeşim kendini haşa allah sanan bu polis görünümlü kişilere birileri dur demiyacakmi?

  • hasan
    13.08.2012 08:06:15

    tabi siz yorum yapanlar bırakın polisi vursunlar demi
    adamın çoluğu çocuğu yok tabi

  • umut
    13.08.2012 07:38:03

    bu ne ya bu polısler ne sanıyor kendını kım bunlar kımmm

  • emre
    13.08.2012 07:35:51

    işin bitti polis!! tabi hala polissen...

  • VATANDAŞ
    13.08.2012 07:29:30

    VAY ANASINA SANKİ KUŞ AVLIYOR.....

  • TÜRKMEN
    13.08.2012 07:22:49

    POLİS ARTIK TETİKTE POLİS SIKMASAYDI ORADA POLİS\\\'E SALDIRACAKLARDI. POLİS\\\'İN YBAŞKA YAPABİLECEĞİ HİÇ BİR ŞEY YOK. ORADA KÜFÜR EDENLERİDE İÇERİ ALACAKSIN...

  • OLMASI GEREKEN
    13.08.2012 07:21:35

    POLİSE SALDIRMAK MODA OLDU ADAM HAVAYA ATEŞ EDİYO SANDALYEYİ ELİNE ALMIŞ POLİSE SALDIRMAYA GİDİYOR NE YAPACAKTI POLİS GEL SALDIR MI DİYECEKTİ KUSURA BAKMAYIN YA 5 EKİP ARACI 10 DAN FAZLA POLİS GELDİYSE DAHA ATEŞ EDİLMEDEN SEBEBİ NEDİR DİYE SORMAK LAZIMMMMM...

  • sas
    13.08.2012 07:18:52

    vuran kim__? uzun boylumu???tamam kayda aldık biz onu:)))sen kimsin lan şerefisiz kayda alacan polisi...

  • sacit kara
    13.08.2012 07:18:28

    eline koluna sağlık polis kardeş bunlar silah kullanmadıkça sanki bostan korkuluğu zannediyorlar iyi etmişsn.

  • ....
    13.08.2012 07:06:51

    bu ne lan.