Karabağlar'da polis tartıştığı kişiyi böyle vurdu

2012-08-13 06:47:52

Karabağlar'da polis tartıştığı kişiyi böyle vurdu Karabağlar ilçesinde, polis aracı ile bir otomobilin karıştığı maddi hasarlı kazanın ardından polisi memurları ile vatandaşlar arasında çıkan tartışmada, bir polis memurunun 'kendisini korumak için havaya ve yere ateş açması' sonucu, biri ağır 4 kişi yaralandı. Olayın an be an görüntüleri ortaya çıktı.

Kategori: Video Haber

Benzer Videolar
15 yaşındaki kız polise kök söktürdü
15 yaşındaki kız polise kök söktürdü
Villarrealli futbolcunun ayağı böyle kırıldı
Villarrealli futbolcunun ayağı böyle kırıldı
Polisle öğrenciler arasında gerginlik: 3 yaralı
Polisle öğrenciler arasında gerginlik: 3 yaralı
ABD'de polis şüpheliyi gözaltına alırken dövdü
ABD'de polis şüpheliyi gözaltına alırken dövdü
Lyrid meteor yağmuru böyle görüntülendi - Timelapse
Lyrid meteor yağmuru böyle görüntülendi - Timelapse
Sakar polis tatbikat sırasında molotofla kendini yaktı
Sakar polis tatbikat sırasında molotofla kendini yaktı
Kemal Kılıçdaroğlu: Polis talimatlara kulak asmasın
Kemal Kılıçdaroğlu: Polis talimatlara kulak asmasın
Engin Kenan'ı vurdu - Racon Ailem İçin - İlk Bölüm
Engin Kenan'ı vurdu - Racon Ailem İçin - İlk Bölüm
dürüst vatandaş 01.01.1970 00:00:00
Polise laf eden dangalaklar... trafikte böyle eşkiyalarla karşılaştığınızda hemen 155 i aramayı biliyorsunuz ama. bu güne kadar polis bana kimlik dahi sormadı, nedenmi? doğru dürüst bir vatandaşımda ondan. sen adama saldır sonra beklenmeyen bir tepki alınca ağlan dur, adam olana silah sıktığı görülmüş mü polisin, dengesizler
niga 01.01.1970 00:00:00
düzgün tipler değil zaten polisin olduğu her olayı çarpıtarak anlatıyorlar.
faruk 01.01.1970 00:00:00
eline silah alan adam oluyor
sibel 01.01.1970 00:00:00
polis dedigin 1 silah 14 kursundan ibaret polismis polis ismi bile igrenc
Örümcek 01.01.1970 00:00:00

Her iki tarafa hayırlı olsun. Kameraman çekerken olayın birinci tanığı birşey söylememişki millet konuşuyo ya. Bela okumalar falan; yapmayın ya.
yusuf 49 01.01.1970 00:00:00
bilmeden konuşuyorsunuz erhanın çarptığı polis arabasının sahibi olan polislerle anlaştılar sonra kahvede polisle çay içtiler sonradan gelen polis ortalığı karıştırdı bilmiyonuz bari yorum yapmayınbr /sandalye konusundada kardeşini vurduğunu görünce abiside polise saldırıyor br /sizin kardeşinizi bir polis vursa ne yaparsınız ellerine sağlık mı dersiniz yoksa polise karşımı gelirsiniz . . . !
hak 01.01.1970 00:00:00
vurmasi gerekmez dimi polis yanlisi kahraman kesin sende polissindir...
halk 01.01.1970 00:00:00
insanlık kalmamış bazılarının agzı varya konuşup yazıyorlar polislerin hepsi haklı miki acaba iyi yapmış yazıyosunuz sanki polisin nasıl biri oldugunu biliyosunuzda helal olsun yazıyorsunuz bu kadar zihniyetsiz aciz insanlar iyi olmuş die yorum yapıyor adamın elinde tabure var silah degil polis bu kadarmı dengesiz silahla karsılık veriyo bide rahat rahat telefonda konuşuyo boş konuşanlar lafım size insallah basınıza gelmez
ÇAKIRCALI 01.01.1970 00:00:00
Hem polisin aracına çarpacaksın, hem ehliyetin olmayacak, hem de polisi dövmeye kalkacaksın nerde bu yoğurdun bolu be kardeşim. İyiki sivil bir vatandaşın arabasına çarpmamışsınız 3-4 kardeşsiniz diye önünüze geleni dövmeye mi kalkacaksınız. Madem bu ölen kişi haklıydı da polisin rapor tutmasını niçin engellemeye çalışıyordu. Polis oldu diye Hatay'da var mısın? yok musun? oyunu gibi sıraya dizeceksin, güneydoğuda kurşuna diziceksin, İzmir'de tokatlıyacaksın bu ne rezalet...Tek kelimeyle eline sağlık polis kardeşimin ama kendini yakmış ona acıyorum...
organize işler 01.01.1970 00:00:00
kaydı almışımış iyi halt ettin.zaten başkada bişeye yaradığın yok.senin o saatte ne işin var orada.çalışmak zor geliyor çalışmıyorsun anca bedava işler peşinde koşuyosun.sana yılın gereksiz kayıt yapma ödülünü nerirler.onla meşhur olursun.provakatör adam
manisalı 01.01.1970 00:00:00
kardeşim işte devlete karşı gelmeyeceksin zaten türkiyede polislerin hiç bir savunma hkkı yok hep onlar haksız yazık be insan hakları diye diye nereye geldik herkes kabadayı olmuş yazıklar olsun diyorum ne yapsın o polis dayak yese hiç bir şey olmazdı işte yü adelet dedikleri bu olsu gerek
ahmet bengü 01.01.1970 00:00:00
POLİSİ OLUMSUZ ELEŞTİRENLER!!!!
onlar gelip de aynı şeyi size yapslardı, siz neyapardınız??????????????
rıza 01.01.1970 00:00:00
polis haklı bu vatandaş polise boyle davranıyosa mılletı ne yapar eline sağlık temizlenmiş birisi. vurulan adama bak hala adamı tehtid edıyo 2 tane daha sıkamadı denyolara
cebrail 01.01.1970 00:00:00
bu olayi tasvib edenlerin allah cocuklarinin basina versin.Acaba ozaman tepkilei nasil olurdu merak ediyorum. genede polisi savunurmuydu bunlar
ali aktürk 01.01.1970 00:00:00
atın polisleri içeri, kansızlar, serseriler sokaklarda masum insanların kanını emmeye devam etsin, küçük yaşta kızlara tecavüzler devam etsin, dolandırıcılar insanımızın ekmek parasını elinden alsın, siz polisi içeri tıkın.
Polisim 01.01.1970 00:00:00
bos bos konusmayin polis geregini yapmis helal olsun
dersimli 01.01.1970 00:00:00
türk devletinin adaleti bu kadar işte...
BATUhan 01.01.1970 00:00:00
yüz kerede izlesen bu bir kıyım insanı bu kadar kolay bukadar gereksiz öldüremez heleki bu "insan" demeye dilim varmıyor ,bu kişi polis ise polisin görevi yatıştırmak,zararı en aza indirmek bune terör estirmek, zaten 3 genç kanı kaynaya, serseri ,delikanlı,şuursuz herneyse o onlar çocuk onlar vatandaş sen ise polissin polis senin görevin ölddürmek değil ,ölümleri durdurmak kendine gel polis VE SİZ YORUM YAZANLARDA KENDİNİZE GELİN BU BİR CAN BİR ÇOCUK CAHİLDE OLSA, YA SİZİN ÇOCUĞUNUZ OLSAYDI!!!
eskiizmirli 01.01.1970 00:00:00
polis haklı diyen cahillere sesleniyorum ben olayı birebir gördüm polis sürekli hakaret edip üzerlerine yürüdü gençler sandalyeyi sadece kendilerini savunmak için kaldırdı zaten polise vuramazdı diğer polis genci tutuyordu ben olayın etkisinden kurtulamıyorum ve sizin deyiminizle polis haklı olsa bile bir cana kıyamaz birde o gençlerin ailelerini düşünün milletvekilinin oğlumu olmak gerekir hakkını savunmak için yazık hiç yere bir insan ölüyor ve polisi tebrik edenler var türkyede adalet yok ama allahın adaleti var
ali 01.01.1970 00:00:00
Bu kadar basit bır olayda polis adam vuracaksa yakında bu memlekette insan kalmaz...
taraf 01.01.1970 00:00:00
Herşeyde polisi suçlamayın. Tarafsız olun.
Sait EROL 01.01.1970 00:00:00
Şehir eşkiyası demek az olur, karşılarında polis değilde vatandaş olsaydı ne olurdu acaba? Olayı desteklemiyorum ama bu azgınlığı durdurmanın yolu keşke bu olmasaydı. Devlet silahı polisine süs diye vermedi, silah kullnma yetkileri çerçevesinde kullanacak suçluyu etkisiz hale getirecek. Ölen vatandaşımıza allah rahmet polisimize de allah sabır versin.
yıldırım 01.01.1970 00:00:00
polis geregini yapmış eline saglık.
ülkesini seven 01.01.1970 00:00:00
bu ülke dürüslere değil eşkiyalara kaldı polise ceza verilirse onlarda haklı olarak görev yapamaz dürüs vatandaşlara artık sokağa çıkamaz ben milatvekili oğluyum yok bakan tanıdığım var yo senin maşını vergimden veriyom böyle saçmalıklar ancak türkiyede olur bunların önü geçilmese yazık bu ülkeye bırakın polisler görevini yapsın hani polisin bir dümesi koparsa ceza vardı polis dayak yiyor dayak atan şahız dışarda bu adaletmi
erol baysal 01.01.1970 00:00:00
ula ölen kardesiniz olsa ne yapardınız erkekse doğuda sıksın
şaban 01.01.1970 00:00:00
bu polis deli felan degil arkasını kimbilir kime dayadı ki o devletin verdiği silahı bu ülkenin gençlerine dogrultup 1 jarjür boşalta biliyor bence polislik bitti herhalde eşkıyalık mı başladı bu ülkede akıllı olun böyle polis varsa emniyette hataya sınıra gönderin
ilkay 01.01.1970 00:00:00
izmir polisine ne oluyor biber gazı jop yok mu. başka insanlarda var etrafta.
ss1900 01.01.1970 00:00:00
sandalyeyi vurmaya kalkmasaydı sadece ayağından vurulurdu sandelyeyi vururken karnına sıkıyor ikiside suçlu