Kanal D Romanya'da Erotik yayın

2010-12-02 16:51:33

Kanal D Romanya'da Erotik yayın

Kategori: Video Haber

Benzer Videolar
Canlı yayına gizlice girip illüzyon gösteri yapan gençler
Canlı yayına gizlice girip illüzyon gösteri yapan gençler
Emrah'ın oğluna canlı yayında 4 talip çıktı
Emrah'ın oğluna canlı yayında 4 talip çıktı
Hüseyin Yayman canlı yayında türkü söyledi
Hüseyin Yayman canlı yayında türkü söyledi
Canan Karatay canlı yayında türkü söyledi
Canan Karatay canlı yayında türkü söyledi
Yalçın Menteş canlı yayında gözyaşlarını tutamadı
Yalçın Menteş canlı yayında gözyaşlarını tutamadı
Sulama kanalında yüzenlere helikopterli önlem
Sulama kanalında yüzenlere helikopterli önlem
Halk TV Davutoğlu konuşurken penguen belgeseli yayınladı
Halk TV Davutoğlu konuşurken penguen belgeseli yayınladı
Tuğba Ekinci canlı yayında stüdyoyu terk etti
Tuğba Ekinci canlı yayında stüdyoyu terk etti
adım
bende bişi sandım erotik diyince
reci
hagi den bile soğutur insanı bu insan kılığındaki yaratıklar
o...n
iyi miş
m......d
allah hepimizi ıslah etsin
yunus 2011-03-15 16:25:43
Allah belalarını verecek
caner 2010-12-30 12:40:05
şunuda söylemek isterim, aşağıdaki yorumlara binaen, sizin o sözde müslümanlarınız, hüseyin üzmezleriniz, bastırılmış cinsel tabular yüzünden 13 yaşındaki kızlara istismar eder, cüppeli ahmetlerinizin seks kasetleri çıkar, sizde burda yok ahlakmış bilmemneymiş işi siyasete çekersiniz.
işiniz gücünüz mü yok ? millet açlıktan kavruluyor bizim millet elalemin poposunun başının derdinde. siz bu gidişle daha çok aç kalırsınız.
Coco 2010-12-05 17:30:15
Bu ülkede böyle şeylerin olmasına biz izin vermeyız toplumsal ahlak nerede din nerede bu kadına verılen hakmı söylermısnız gelıyorsun kadına sana 500bin tl verıom soyun 250bin tl verıyom soyun ve bune gelıpde medenıyet dıye insanlaa yutturum reytıng için yapmadıkları şey kalmadı hayatda herşey paramı yok müslüman gibi yaşayacaksan iran a gıtdecekmısız sen gıt romanyaya gir dinsiz ateist bir şekilde yaşa bu ülkenın cizgisi bin yıl önce cizildi 100 yılda değişmez kadınları hayvan gıbı kullanan zihniyete sadece ordakı annesı bacısı olarak gorsun elalemın namusuna goz dıkenlere dıyorum bu video yu begenen herkese ordakıler sızın kardesınız anannız...
mustafa 2010-12-04 14:57:58
Allah tüm insanlığı hidayet eylesin...
NJ 2010-12-04 04:17:05
hayat romanyadaymis :)
cem 2010-12-03 16:53:43
hani bana hani banaa
mustafa 2010-12-03 12:21:04
hemen ak partiye pay biçtiniz helal olsun bunuda romanyada mhp chp yaptırmıştır değilmi arkadaşlar burda müslamanım diyosun izlediğin şeylere bak yüz kere tekrar tekrar açıp izlemişsinizdir arkadaş hoşuma giden şeye ben bakarım herkesin istediğine bakma özgürlüğü var...
ali 2010-12-03 10:57:26
sadece hristiyan müslüman olarak bakmayın duruma... bu davranışlar türklüğe yakışmaz en başta...
aysun 2010-12-03 10:51:35
ayla nail karakaya arkadaşım sana katılıyorum çok güzel söylemişin Allah onları başımıza getirmesin gelemzlerde bu zihniyetle iyiki varsın Akp
ismail 2010-12-03 08:22:07
Kendi yaşam tarzınızla onların yaşam tarzlarını bir tutup burda ayıp diye yorum yapan arkadaşlarım sizlere söylüyorum. Türkiye'de senin nasıl kendine göre ayıpların var tabiki de onlarında var ama bu tarz şeyleri kafalarına takmıycak kadar açık görüşlü bir milleti kınamakta ancak cahillerin işidir. Kimse size onlar gibi olun diye ısrarda etmiyor ya da böyle bir kanal acılıcakta demiyor. Ama bu videoyu tutupta siyasi emellere dönüştüren cahiller artık böyle yorumlar yazmaktan vazgeçsinler...
emre 2010-12-03 01:51:16
YAA BU SACMA SAPAN YORUMLAR YAPMAYIN AKP IYI KI VAR BOYLE SEYLERI ICIMIZE SOKMUYO
murat keser 2010-12-03 01:21:21
tek kelime rezillik.br /corumlu rumuzuyla yazan ve onun gibi düşünenler size sözüm, asıl siz gidip bu ülkelerde yaşayın. bu ülke müslümanlarındır ve sonsuza dek öyle kalacak.
ALLH in izniyle 2010-12-03 01:16:54
böyle programlari cok beklersiniz siz bu toplumda her ne kadar sizin gibi sapiklar inanci olmayanlar varsada hic bir zaman önplana cikamiycaksniz anca böyle yalvaracaksiniz haber türküde ayrica kiniyorum böyle birseyi haber haptik diye seviniyoyorlarsa
Ayla Nail Karakaya 2010-12-03 00:06:09
Doğan grubu Türk milletinde ahlak bırakmadığı gibi şimdi de Romanlara mı el atmış. Romanlar bile Doğan ve onun yandaşlarından daha ahlaklıdır bundan adım gibi eminim. İyi ki bu zihniyet (yorumlarda da görülen CHP zihniyeti) ebediyen iktidar yüzü göremeyecek kadar ezikler, çok şüküüüürrrr.
xxx 2010-12-02 22:50:53
Acun ılıcalı derhal bu programı kopyalayıp yapmalı kıyakmıs yawww
isim yoh 2010-12-02 21:29:23
bu tip proğramlar neden Türkiyede yok. Herkes siyaset dinlemek zorunda değil
corumlu 2010-12-02 20:10:13
yaa arkadaslar ne cabuk unuttunuz cumartesi geceleri show tv de kirmizi noktali filmleri...akp zihniyetinin üstümüzdeki agir sansürünü göründe anlayin simdi...kanal d nin romanya yayini bile erotik diye zorumuza gidiyor...bu ülke iran degil ve olmayacak...isine gelmeyen rahatsiz olan gitsin iranda GERCEK müslüman olarak yasasin!!!
okan han 2010-12-02 19:12:44
bu dogan denen kisi 7-7 yil once dis ulkeden bir televizyon kanalina konusma yapiyor,turkiyenin basina bir dinci musliman baskanin gesmesine izin vermeyiz diyor,dogan denen kisi turk musliman dusmanidir.
her neyse 2010-12-02 18:22:12
türkçe dublajı olsa daha iyi olurdu
abbass 2010-12-02 17:59:51
türkiyeye böyle yatırımlar yapmıyo işte romanyayayı buraya taşısın reyting rekorları kırar burdan sesleniyrummmm aynı yayınları türkiyedeki logonun altında görelimm başarılar dilerimmm d medya :)
The Joker 2010-12-02 17:30:08
Kanal D çarşamba akşamları biten yaprak dökümünün yerine bu programı koyabilir. Çok yerinde olur. Toplumun buna ihtiyacı var...Reytingler tavan yapar, fatmagüle 5 çeker valla.