Kadir Çöpdemir ile Başbakan'ın kebap diyaloğu

2012-01-26 14:02:06

Kadir Çöpdemir ile Başbakan'ın kebap diyaloğu Erdoğan'ı güldüren diyalog Zaman Gazetesi’nin 25 yıl kutlamasının sunucusu Kadir Çöpdemir mikrofona Başbakan Tayyip Erdoğan’ı davet etti. Çöpdemir'in İngiltere eski başbakanlarından Margaret Thatcher'in (Bir gün uyandığımda karşımda gazetecileri görmezsem ben niye siyaset yapıyorum) sözüne atıfta bulunarak Siyasetçi olarak bir gün uyandığınızda medyanın olup olmaması nasıl bir duygu sorusunu yöneltince Başbakan Erdoğan da, en büyük duyguyu Kadir Çöpdemir ile Horhor'da yaşadığını belirtti. Erdoğan, Siyaseti değil de Kadir ile kebap yemeyi özledim. dedi.

Kategori: Video Haber

Benzer Videolar
Kadir Topbaş'ın Türk bayrağı hassasiyeti
Kadir Topbaş'ın Türk bayrağı hassasiyeti
Kadir Topbaş çocuklarla çocuk oldu
Kadir Topbaş çocuklarla çocuk oldu
Bahçeli'den Kadir İnanır'a sert sözler
Bahçeli'den Kadir İnanır'a sert sözler
Ebru Şallı ile Seda Akgül'ün ilginç diyaloğu: Azdım bugün
Ebru Şallı ile Seda Akgül'ün ilginç diyaloğu: Azdım bugün
 Seçmenin Nabzı: Kebapçı Kemal Usta'nın anketi
Seçmenin Nabzı: Kebapçı Kemal Usta'nın anketi
Kadir Topbaş'tan horon şov
Kadir Topbaş'tan horon şov
Kadir Topbaş duygulu anlar yaşadı
Kadir Topbaş duygulu anlar yaşadı
Bahçeli ve minik kızın güldüren diyaloğu
Bahçeli ve minik kızın güldüren diyaloğu
kübra 01.01.1970 00:00:00
yaa canım başbakanım hasta mı olmuş yaa sesi değişik allah şifa versin inş.
61 01.01.1970 00:00:00
ewet yalakayım varmı sn babakanım öl de ölelim birilerine göre bu yalakalık bize göre sevgi muhappet
ali 01.01.1970 00:00:00
bu adam akp düşmanıydı bi anda noldu!!!
hafız 01.01.1970 00:00:00
rabbimbubasbakanı başımızdan eksiketmesin.memlekette düzeltmedik yer bırakmadı.adam gibi adam
123 01.01.1970 00:00:00
adamlar baş başa kebap yemişler ne yalakalığı
emre ar 01.01.1970 00:00:00
adamsın başbakanım
10ur 01.01.1970 00:00:00
yalaka kadir
oLdness_07 01.01.1970 00:00:00
Yalakalık diyor,baş başa kebap yenilen adama neyin yalakalığını yapacaksın onu düşünüyorum.
servet oter 01.01.1970 00:00:00
bu adam evin içinden bir adam ve her nabzada şerbeti var kah kadir çöp demirle kıkırdayabılıyor kah obamaya akıl veriyor kah yahudinin kralına one munıte çekip fırçayı basıyor kımsenın dıyemedığını yuzune haykırıyor, sonrada eskı ıstanbul kabadayısı gibi bir dahada gelmemlan davosa deyip resti çekıyor e sonrada soruyorlar kıme oy verdın benım gıbı be sıradan ama akıllı saygı duyulan ama bizden kıme bverıcem başka tabıkı ona verıcem oyumu allahta uzun ömür versin inşallah...
kemal 01.01.1970 00:00:00
cok kisa ve oz bir sohbet ;=)
m.kemal 01.01.1970 00:00:00
Adam gibi adam Recep Tayyip Erdoğan
mert 01.01.1970 00:00:00
halkın başbakanı
murat 01.01.1970 00:00:00
unal evaldim insalrin sevgisin kazanmak bazialrina 8 yilda nasip olmadi erdogan 10 yilda bunu yapti aynaya bak!!!1 inadina erdogan allah onu korusun
Ender KOCAKAHYA 01.01.1970 00:00:00
Allah BASIMIZDAN EKSIK ETMESIN
Alex 01.01.1970 00:00:00
Dünya lideri..
mete 01.01.1970 00:00:00
resi ya Reis !!!!!
GADO 01.01.1970 00:00:00
ADAMGİBİ ADAM İŞDE KADİR DE YAMAN ADAM HA.............
... 01.01.1970 00:00:00
Helal be mest oluyorum başbakanımı her gördüğümde ALLAH cc başımızdan eksik etmesin yar ve yardımcısı olsun AMİN.
ünal 01.01.1970 00:00:00
yalakalığın son noktası..
alper 01.01.1970 00:00:00
babaaaa
Kerim CİNLİ 01.01.1970 00:00:00
çokşükür allah böyle bir lideri bizlerin yaşadığı türk milletine nasip etmiş ama ne yazık ki bazı kişiler azm edemedikleri için kabül edemiyor ama bir gün onlar da doğruyu görecekler inşallah
cenk 01.01.1970 00:00:00
çok şükür böyle bi başbakanımız var
mehmet yazar 01.01.1970 00:00:00
la yurum adama herbişe yakışıyor.bu muhabbete bile ne çatlayanlar var.allah vermiş böylebir lideri napalım.