KATEGORİLER

Kaddafi'nin Sağ olarak son anları

Kaddafi'nin Sağ olarak son anları Kaddafi'nin linç edilmeden önceki son anları Gaddafi Killed Kaddafi'nin yakalanma görüntüsü Kaddafi linç Muammar Gaddafi Muammer Kaddafi
Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • Atatürk
    14 gün önce

    DİKKAT EDİN KADDAFİ ÖLDÜ

    Ortalık ondan sonra karıştı.

    İsraile kafa tutacak ADAM kalmadı.

    Pilan Büyük ve Hala devam ediyor.

    Kafayı çalıştırın gerisini yazmıyorum düşünün bulacaksınız.

  • DADAŞ
    10.04.2012 20:33:02

    Dilinden ALLAH kelimesi çıkan hiçbir insana bu yapılmaz.ALLAH vatanımızı milletimizi bu durumlara düşürmesin

  • mami
    06.03.2012 16:15:32

    sorun yok bence halk istedi oldu ama 45 senedir nerdeydiller????



  • ilyas
    21.11.2011 10:19:13

    siz adnan menderesi unuttunuz sankiii !!!

  • insan
    20.11.2011 21:16:45

    bir ülkenin yönetimninin başındaki kişi böyle ölüyorsa o ülkenin kaybedecek nausu şerefi kalmamıştır..... sömürülünde aklınız başınıza gelsin namusunuz gitti gitti

  • serhat....
    20.11.2011 18:59:31

    insanlık tan çıkmış bı şerfsizler yazık

  • akif
    28.10.2011 16:30:23

    kıbrıs savaşında yanımızda olan tek liderdi.jetleriyle petroliyle desteklayan tek liderdi yazık düştügü durum..

  • insan
    26.10.2011 23:43:44

    ALLAHU EBER Mİ ? lan sen kimsin lan , lan olum sen müslümanmısın lan , lan oğlum onu geçtim sen insan mısın lan ? lan oğlum sen kimsin allah\\\'ın adını azına alıyosun lan .

    Bir insanı linç ederken şu lafı ediyolar ya . Sonra çıkıp müslanım diyolar . Çok vahim çok ! ne olucak bu müslüman ülkelerin hali . Nereye gidicek bu cahil insanlarla bu din . Bu dini mahvettiniz yok ettiniz lan . allah sizlerin belasını versin . Ve bu yaptıklarınızı hoş karşılayanların . Şüphe yok ki onlar sizdendir .

  • beko
    26.10.2011 20:35:29

    az bile yapmislar, isyancilar yillardir babalarina kaddafi ailesi tarafindan yapilan iskence ve ölümlerin acisini almislar . Tebrikler gencler ...............

  • esra
    25.10.2011 13:42:50

    hayvan herifler siz insan olamazsınız

  • ilker
    24.10.2011 23:40:23

    Bunların Hepsi Mal..bunların Hepsinin Kanında Bir Hainlik Geni Var..Bunların Hepsi En fazla 2 Yıl içinde Köpekler Gibi Ağlar..Bunların Hepsi Hayvani Sesler Eşliğinde Öldürdükleri Bu Adamı Çokkk Arar.

  • sevim
    24.10.2011 14:40:13

    arabların çoğu böle nankör ve vahşi bunların ne dini vardır nede imanı

  • TÜRKÜM
    24.10.2011 11:04:50

    YAA BUNLAR MÜSLÜMAN ÇOK YAZIK ONLARA

  • Karahan
    24.10.2011 10:18:56

    bunların da sonu Iraq gibi olacak yazık!

  • fatih777
    24.10.2011 08:25:19

    İslamda zulüm yoktur aslaa

  • seckin
    23.10.2011 20:47:03

    bunlar eger muslumansa ALLAH\\\'ın verdıgı canı nasıl alırlar ??

  • burak
    22.10.2011 14:21:21

    ırak,mısır,tunus,libya bu müslümanların aklı nerde hiçbiri dış güçlerin bir parmağı olduğunu anlamadı arkadaşlar ben sözün bittiği yerdeyim 70 yaşındaki adama yapılanları hazmedemedim biz aynı şeyi apo itine yapsak insan hakları bizi yerden yere vurar ama libya şunu unutmasın ki sonu ırak gibi olmassa ben bişey bilmiyorum uzun lafın kısası bizim suçumuz MÜSLÜMAN olmamız

  • türk
    21.10.2011 21:58:26

    amerikan köpekleri yakında anlarsınız sizde ırak gibi ama geç olur.karılarınız mavi gözlü sarışın amerikan piçlaridoğduğu an kafanıza dank eder

  • selim akın
    21.10.2011 19:48:25

    ne yuaparsa yapsın bir insana zulum haramdır..

  • al ali
    21.10.2011 13:24:23

    müslümaaların haline bak müslümanlıkta yaşlılara kadınlara yaralılara işkence varmı benim dinimde yok islamdini bunu kabul etmez buna yapanlar allah katında cezasını cekecektır zülüm haramdır

  • eminx
    21.10.2011 13:15:27

    başından yaralı kanlar içindeki bir adama yapılan şeye bak yaptıkları canavarlıktan baska bi şey değil bide Allahukeber diyip duruyo cahil adamlar lan sizin heryeriniz musluman olsa ne yazar beyini gelişmemiş vahşi yaratıklar...

  • gurbet yurtseven
    21.10.2011 13:14:19

    ne olursa olsun hiç kimse bu şekilde ölmeyi hak etmez..müslümanlıga sıgmaz bu..

  • hy
    21.10.2011 12:52:31

    böyle bir şey olamaz libya halkı özgürlüğü hak etmiyor..

  • ishak tanrıverdi
    21.10.2011 12:38:13

    libyalı mualifler bir gün ne kadar büyük bir hata yaptıklarını ve amerikanın nasıl oyuncağı olduğunu mutlaka öğrenecekler. kaddafinin linç edilmesi ise bir insanlık suçudur ve bütün dünya buna seyirci kalmıştır. müslüman olan libya halkının müslümanlığıda görüntülerde olduğu gibi şüphelidir.

  • özkan akın
    21.10.2011 12:34:02

    bunların islamiyetle alakası bile olamaz.insanlıktan nasibini almamış barbar bir millet.

  • Jaga
    21.10.2011 12:33:21

    Göreceğiz bunları yapan barbarların sonunu...Saddam\\\'ı da böyle naralarla mefta eden Iraklılar bugün ne halde? Bu barbarlar mı demokrasi ve barış, özgürlük ve insaniyet getirecekler o topraklara? Duvara toslamış kapitalizmle cozutmuş post modern emperyalizmin küresel kuklaları ne güzel kullanıyorlar cahilin cüretini...Zavallılar...

  • SİVASLI
    21.10.2011 12:32:38

    HER NE OLURSA OLSUN ŞU YAPILAN HİÇ BİR İNSANLIK DEĞERİNE SIĞMAZ ... YAZIKLAR OLSUN

  • MİSRTA
    21.10.2011 12:31:51

    ALLAHU EKBER

  • poyraz
    21.10.2011 12:23:43

    hani nerde bahar

  • mali
    21.10.2011 12:12:50

    böyle demokrasi olmaz....

  • turko
    21.10.2011 11:39:25

    42 yıl devleti yönetmiş bir kişiye bumu yapılmalıydı iyiydi veya kötüydü devletini mi satmıştı be şerefsizler bunlar inasan değiller bunlar tam bir yamyam

  • salih duran
    21.10.2011 11:38:50

    çok yazık insanlık ayıbı bireysel olarak insan öldürme hakkına hiç kimse sahip değildir bunlar insanlıktan nasibini almamışlar.

  • kantin
    21.10.2011 11:24:35

    biz de kınıyoruz

  • xyz
    21.10.2011 09:27:13

    İnsanlık ayıbı.

  • cemil
    21.10.2011 09:19:07

    bu arablar insanlıgı haketmiyorlar. onlara herşey müstahak

  • yazık
    21.10.2011 09:04:19

    bir müslüman olarak kınıyorum

  • alp zengin
    21.10.2011 09:02:28

    müslümanım diye geçiniyorlar ırakta amerikan askerlerinden doğma yüzlerce piç var libyada da olacak şimdi bumuydu istediğiniz sevgili libya lılar ne kadar meraklıymışsınız allah sonumuzu hayır etsin hayırlı değilsede bizleri helaketsin aminnnn

  • vatandaş
    21.10.2011 08:38:27

    yazıklar olsun sizin gibi müslümanlara....ırak da kadınlar 1-2 dolarmış hemde yüzlerce, şimdi sıra sizde

  • esesliye cevap
    21.10.2011 08:37:29

    eses li ye cevapp esesli galiba geçenlerde bzde aynı bu şekilde pkk lıları öldürük görmedinim ayaklarına bile ip bağladık bizi o kadar mmet etme çünkü görmiyosun

  • gukguk
    21.10.2011 08:34:46

    realist arkadas zerre kadar bilgin yok tam bir cahalsin tayyip o zamanlar hapisteydi 1999 nisani girdi temmuz 24 cikti idam kararinida 3 lu koalisyon hukumeti kaldirdi 1999 da her yerde bilip bilmeden yorum yaziyonuz ya biraz gazete kitap okuda bilgin olsun beee hhahahaha

  • antiracist
    21.10.2011 08:26:41

    öcalanla kaddafiyi bir tutmayın.

  • necdet uçar
    21.10.2011 08:24:49

    Amerikan ve fransız askerlerinin döl bırakma üreme yeri şimdide libya oldu.Kaddafiyi öldürdüler rahatladılar annelerini ve bacılarını amerikan askerleri düzeltmeye başladığındada karşısına geçip seyreder şerefsizler.Sonunuz Irak gibi olacak ey Libyalılar soyunuzu bozacaklar kırma olacaksınız.Kıbrıs harbinde ve pkk denen soysuzlara karşı verdiğimiz mücadelede bize destek veren MUAMMER KADDAFİ ye allahtan rahmet diliyor rabbim taksiratını affetsin.

  • antiracist
    21.10.2011 08:24:28

    üzülmedim desem yalan olur. libya, kaddafiyle baharı yaşadın. kara kışa hazırlan şimdi. yazık.

  • Kemal Kaya
    21.10.2011 08:24:06

    Bence burda yorum yapanlar hic düsünmeden bos bos konusuyor. Simdi Pkk nin sorumlulari, gün be gün bize sehit acisi yasatan bu insanlari biz elimize gecirsek ne yapariz? Onu düsünün, sonra yazin Allah askina. Kaddafi Pkk\\\'nin 30 yilda öldürdügünü bir kac günde öldürdü! Önce düsünün, o insanlarin durumlarina kendinizi koyun, sonra yorum yapin lütfen, yoksa bos bos konusmadan ibaret olur.

  • diyar
    21.10.2011 08:18:26

    ölüm noktasında herkes eşittir.hak etmişti.

  • sürünün
    21.10.2011 08:10:32

    bunlar müslüman falan değil müslüman esire böyle davranamaz reziller kafir tohumları yüzünüz yerlerde sürünsün

  • vedat baykay
    21.10.2011 08:09:18

    Allah bir zalimi başka bir zalimin eliyle devirmeye muktedirdir.. ama esirlere böyle muamele dinmizde yoktur... O adam o anda esirdi ve linç edilmemesi gerekirdi.. önce yargılarsın mahkeme kararını verir ve idamsa insan gibi, adamı tahkir etmeden idam edersin.. olur biter.. bunların dinden falan haberleri yok..!

  • emre
    21.10.2011 07:45:56

    realist arkadaş
    o zaman tayyip hapisteydi. ne alakası var. bal gibi mhp kaldırdı işte idamı.

  • Müslüman
    21.10.2011 07:35:40

    bunlar nasıl müslüman yaaaa...Allah akıl fikir versin hepsine.

  • REALİST
    21.10.2011 07:33:26

    SAAB denilen boş arkadaş!Araştır da öyle konuş.İdamın kaldırılmasına en büyük desteği Tayyip Bey ve 46 arkadaşı verdi o zaman!MHP terör suçları hariç evet diyodu,öyle olmayınca firesiz hayır oyu verdi,CAHİL!mİLLETİN DE AKLINI BULANDIRMA!

  • Hülya
    21.10.2011 07:30:30

    parası çoktu ülkesini terkedip dünyanın en güzel yerlerinde yaşayabilirdi ama o yapmadı. bu şekilde vahşice öldürülmesine üzüldüm.

  • ralf teymur
    21.10.2011 07:24:35

    kaddafinin sonu böyle olmamalıydı klasik amerika oyunu kullan sonra at çöpe bakalım bize ne zaman sıra gelecek. haa bu arada pkk\\\'ya destek vermeyen tek ülke ve tek yöneticiydi bölgede. .

  • Mehmet Türkyılmaz
    21.10.2011 07:22:27

    Katil Fransızların uçakları önce yollarını kesip bombalamış, sonra da muhalifler Kaddafi\\\'yi öldürmüş. Çok enteresan! Petrol düşkünü Fransızlar acaba Libya halkını bu kadar mı çok seviyorlarmış? Tarih bunlardan öyle bir hesap soracak ki, acıların en büyüğünü yaşayacaklar! Ayrıca Arapların da (UGK) acizliklerini ve alçaklıklarını burada çok iyi gördük! Fransızlar olmadan Kaddafi\\\'yi yakalayamadılar. Bunlar gerilla olsa ne olur, asker olsa ne olur? Bunlar olsa olsa tarihte olduğu gibi ancak uşak olur! Kaddafi bu şekilde öldürülmemeliydi! Ayrıca unutmayalım ki, yeryüzünde PKK denen terörist örgüte destek vermeyen tek lider Kaddafi\\\'ydi! Allah Kaddafi\\\'ye rahmet etsin, Satılmış Libya Halkına akıl, Fransa başta olmak üzere tüm batının da belasını versin!.

  • alper_05
    21.10.2011 07:19:16

    o böyle bir ölümü hakedecek ne yaptı

  • xxxxz
    21.10.2011 07:19:13

    nasıl olsa ırakta amerikanın işi bitti yakında libyada işe başlar artık.

  • turgay
    21.10.2011 07:13:18

    bunlar tam yamyam bir müslümana yakışmayacak ne varsa hepsini yaptılar.... kafirlerle bir oldular vatanlarına bomba yağdırdılar... ama sonları ırak gibi olacak haberleri yok...

  • yenicerei
    21.10.2011 07:13:10

    bu ne bu ne ya bu arablar veya 3. dünya insanlari ne kada vahsi bir allahuekber diyor allah belanizi versin

  • hakan
    21.10.2011 06:56:36

    Kaddafi\\\'nin dublörü olabilir, pek benzemiyor.

  • mehmed
    21.10.2011 06:37:28

    bir müslümanın yapmaması gereken ne varsa bu görüntülerde mevcuttur. kaddafi belkide hak ettii yerdedir ama ölmesi libya adına üzüldüm... şimdi ki yönetim... allah yardımcıları olsun diyecen görüntülerde müslüman görmüyorum ki yardımcı olsun diyim...

  • han
    21.10.2011 06:19:37

    darısı apo ve adamlarının başına

  • yaşaismail
    21.10.2011 06:16:49

    meymenetsiz şerefsizler bunu açıklayabilecek izah edebilecek bir insan evladı var mı nedir bu demokrasi bu mu

  • yakışmadı
    21.10.2011 06:11:15

    bu şekilde hoş olmamış

  • esesli
    21.10.2011 04:40:34

    ben ülkem ve türklüğümle gurur duyuyorum dünyadaki hiç bir ırka ve topluma benzemiyoruz asla böyle olamayız müslümanız vicdan ve aile terbiyesine sahıbız bu insanlıkmı şimdi... emarika mutlumusun şimdi o petrol icin ne canlar aldın

  • nadir
    21.10.2011 04:22:39

    bu musünmanlik deyildir bu barbarca bi olay allah sizi islah etsin sonunuz nasıl olacak acaba yazıkı bari o güzel allahımızın ismini kulanmayın allah bu tür zülme karsi şu an sizi görüyo ve yaptığınız ınsanlık suçundan şizi islah eder işlah

  • roberto
    21.10.2011 03:36:36

    bir kere daha gozukuyor ki insandan daha buyuk ve tehlikeli bir hayvan cinsi yok

  • Harmoni
    21.10.2011 03:29:49

    EEE, Ne ekersen onu biçersin. Etme bulma dünyası.

  • almanci
    21.10.2011 01:14:00

    cok yazik insanliga. savunmasiz birine bu sekilde müdahile edilmemeliydi.oradakilerin acilarini anlamaya calisiyorum ama öldüreceksen zaten savunmasiz olarak elinizde kafasina bir kursun sikarsin . Hz. Ali (a,s.) savas esnasinda tam bir yahudiyi öldürecek iken ,yahudinin kendisine (yüzüne?) tükürdügü icin öldürmekte vaz geciyor.yahudi tabii bu duruma sasiriyor, niye beni öldürmedin deyince, eger seni öldürseydim Allah (c.c.) icin degil nevsim icin öldürmüs olurdun demis.( tam iyi anlatamadim ama

  • orhan
    21.10.2011 01:13:03

    Ben bunlara müslüman da demem insanda demem. Allah sonumuzu hayır etsin. Bu vahşeti işlerken Allahu ekber demeleri bile beni tiksindirdi ....

  • ahmet
    21.10.2011 01:12:56

    darısı aponun başına diyor. ne alaka lan . kaddafi ulkesinin ozgurlugu icin savaşıp şehit oldu. sen aponun da ulkesinin ozgurlugu için savaştıgını düşünüp benzerlik kuruyon bide üstüne özgürlük için savaşanlara boyle olmasını mı istiyon. \\\"apoya ölüm\\\" demekten başka siyaset bilmiyosan yazma da okumakla yetin bari.

  • rrrr
    21.10.2011 01:05:55

    allah belanızı versin vahşi barbar insanlar melekler bu yüzden insanın yaradılışını anlam veremediler

  • niyazi
    21.10.2011 00:51:07

    İnsan mısınız yya

  • ömer muhtar
    21.10.2011 00:45:12

    top yekuun iman yok bunlarda. bir millet ömer muhtar ruhundan buralara nasıl gelir... (libyadan gelen hastalar bayan doktorları ve hemşireleri taciz ediyorlarmış...) -ek

  • yusuf bugra
    21.10.2011 00:41:39

    ayni seyi bizim apo ve köpeklerine yapmamiz gerekiyordu..cagdas ve demokrasi asigiyiz yaaa o yüzden adama ada tahsis ettik ,köpekleride cezaevlerinde keyif catiyor

  • ömer
    21.10.2011 00:38:17

    öldürenlerin kaddafiden ne farkı var

  • Serkan Safak
    21.10.2011 00:37:05

    Kaddafiyi diktatör barbar diye istemediler...Simdide aynisini kendileri yapiyorlar..Bunlar kaddafiden yana kimi ele gecirirse aynisini onlara yapacaklar...Demekki siz o sistemi hakediyordunuz..Bakalim simdi Libyada neler olacak....

  • mustafa
    20.10.2011 23:47:08

    her ne olursa olsun bu adam bir ülke lideri tek adamdı ve en önemlisi müslüman dı..allah mekanını cennet kılsın el aftiha.

  • hacı
    20.10.2011 23:34:54

    resmen kanım dondu

  • darknes
    20.10.2011 23:13:35

    teker teker ortadoğu ülkelerinin yönetenleri bu sonu bekliyor. verilen msj da aynen şu: ya halkını sen mahfedersin ya da korumak istediğin halkın tarafından böyle öldürülürsün.halklarınız(ortadoğu halkları) bunları haketmiyor görüyorsunuz.onun için işbirliğimizi kabul edin.bu msj(tehdit) büyük ortadoğu projesindeki tüm devlet başkanlarınadır
    amerikanın teklifi ortada.

  • deLiiBom
    20.10.2011 23:13:05

    Bu işi yapııp allahu ekber demeyin.

  • Volkan
    20.10.2011 22:57:44

    Allah bunu yapanların ve buna vesile olanların belasını versin.

  • ali
    20.10.2011 22:55:29

    Irak nasıl saddam dan sonra onu arıyor hale geldiyse, libya da kaddafiyi öyle arayacak, hadi kaddafi cani bir diktatördü diyelim. Peki ona bu şekilde zulüm ederek öldürmek canilik değilde nedir. Yazıklar olsun sizler müslüman falan olamazsınız.

  • buğra
    20.10.2011 22:53:29

    şu karede kaç insan görüyorsunuz ALLAH aşkına.... böyle bir vahşet olur mu ya... bırakın müslümanlığı insan olan insana yapamaz böyle birşey.. yazıklar olsun yamyamlar...

  • Emre
    20.10.2011 22:48:54

    nankörler adiler ne olursa olsun bir insana bu yapılmaz

  • nejat güzel
    20.10.2011 22:46:27

    allah rahmet eylesin kalpten inanıyorum kaddafi şehit oldu yenilen tüm dünya müslümanları oldubu savaş peygamberimizden beri bu zamana kadar sürüyor amaçları herkesi hristiyanlaştırmak bakın müslüman ülkelrine hepside yıkılıyor tekrar allah rahmet eylesin oyun türkiyeyede geliyor

  • cihat
    20.10.2011 22:45:47

    yazık yabani herifler

  • muslum
    20.10.2011 22:44:02

    alah alah diyep insan oldurene lanet olsun

  • hüseyin
    20.10.2011 22:40:01

    libya borcu olmuyan ve vatandaşları refah içinde yaşayan tek ülkeydi afrikada ama yakındır görrün neler olucak

  • farab
    20.10.2011 22:40:01

    araplar ın nasıl bir millet olduğunun ispatı....

  • türk
    20.10.2011 22:37:46

    apo bundan daha beterini haketti ama mhp sağolsun şimdi kilimalı hapiste yatıyor.

  • justice Peace
    20.10.2011 22:37:38

    rahatlik batti onlara rahatlik batiyo dedi bati tarafi onlarda batiliyi batmayi cok gorduler batiliya hak verdiler sonlarini batirmak icin can verdiler . iyi den kotu , kotu den iyi cikabilir . iyi oldukca kotu olur , kotude var oldukca iyiler kotuler varolana kadar olucak .

  • Ülkemi seviyorum
    20.10.2011 22:35:08

    İnsanlık adına demokrasi adına ülkelerini masumca koruyan bir lidere yakışmayacak bir linç girişimi.Demokrasi tellalı bu isyancıları gaza getirenlerin ve vatanlarını soysuzca işgal eden isyancıların rabbim başlarına gereken belayı verecektir.Kaddafi hakkında ne bildiğinizi sorgulayın ve ne kadar gerçek bilgiye sahip olarak yargılıyorsunuz.Allah korkusu olmayan azınlık bir grubun ülkesini vatanını milletini kafir bir topluluğa tercih edenlerin ibret veren halleri.Kaddafi için rabbim mağfiret eylesin.ülkesini koruyan yalnız bir tilki.ama bu lakab ise kafirlerin taktığı bir lakab.gözümüzü boyayıp ne yapılması gerektiğini söyleyen kafir güruhunun LİBYA üzerindeki oyunlarını ibretle izleyin.

  • Sadi
    20.10.2011 22:32:16

    saab gibi gerizekalılar var videoda . allahu ekber diyerek bi adama işkence etmenin manası nedir sizin cennette yeriniz var mı acaba? ne olursa olsun ülkesini emperyalizme köle etmemiş , kıbrıs harekatında herşeyiyle yardım etmiş , kapısına gelen öcalanı kovmuş bi adamdı kaddafi. allah günahlarını affetsin

  • alp tek
    20.10.2011 22:23:30

    ne zalim olsa da bir insan böyle aşağılık bir ölümü hak etmiyor...

  • my35
    20.10.2011 22:20:07

    Bunlar demokrasiden anlamaz. Irak ın başına gelenler bunların başına gelecek.

  • Defne
    20.10.2011 22:17:30

    benmi yanlış görüyorum yoksa kaddafinin gömleğinin altında gerçekten südyenmi var :S

  • gaddafiye ağlayan
    20.10.2011 22:14:28

    mertçe ve erkekçe şehit oldu.allah rahmet etsin . adam gibi adam gaddafi

  • olcay engin
    20.10.2011 22:13:43

    ölümü hak etti ama her ne olursa olsun bir insanın bu şekilde katledilmesi linç edilmesi hiç bir zaman tasvip edilicek bişey değildir.

  • beko
    20.10.2011 22:12:22

    herzaman ki taktigi siyah gözlüyü nerden artist gaddafinin ...........

  • boran
    20.10.2011 22:11:46

    işte emperyalizm ve işbirlikçi köpeklerinin vahşeti .siz o adamı mumla arayacaksınız.ömer muhtarın kemiklerini sızlattınız.bundan sonra iflah olmazsınız.lanetlisiniz. Erkekleriniz köle, kadınlarınız cariye, ülkeniz sömürge olacak.tarih sizin ihanetinizi kaydetti,unutmayacak!

  • cicek
    20.10.2011 22:09:41

    amerikanin bir plani daha isledi.Rabbim ihsallah onlarinda belasini vakti saati geldiginde verecek.Pkk pisliklerine bile yardim etmemis bu adam imf ye borclu olmayan tek ülkeydi birde simden sonra görelim libyanin halini amerikanin kölesi olarak yasayacaklar.

  • erol
    20.10.2011 22:09:36

    halkına çok çektirdi ama yinede müslümanlara yakışmayacak bir son isterizki halkını kurşunlatıp öldürten beşar esat seyretsin çünkü onun sonuda böyle olacak ve biz yine üzüleceğiz çünkü biz merhametliyiz

  • rizeli
    20.10.2011 22:08:45

    türkün türkten başka dostu yoktur. biz bize yeteriz kimseye kendimizi sevdirmeye ihtiyacımız yok yeterki bu millet tek bilek tek yürek olsun.arap liderler hep sefa sürüyor sonu bu kendi kendilerine yapıyorlar.

  • Tarık
    20.10.2011 22:03:39

    Kaddifi kim ne derse desin türkiyenin gerçek dostuydu kıbrıs harbinde tüm dünya ambargo koyarken kendisi ticaretini hep açık tuttu yine pkk ya hiçbir zaman destek vermedi kısaca yazacak ley çok ülkesindeki vatandaşlarına neler verdi de

  • rasit
    20.10.2011 21:57:23

    kaddafi zalimdi de bunlar ne? teslim olmus veya canli yakalanmis adama bu yapilirmi? cadirda yasayan bedevi adamlardan ne beklersin ki.Kaddafi amerika ve israile meydan okudu serefiyle oldu bunu beceremeyenler sereften yoksun olanlar anlayamaz

  • ReceP
    20.10.2011 21:56:33

    Hiçbir Devlet Lideri Böyle Bir Ölümü Haketmiyor . Lanetlenecekler Kuşkusuz.

  • müslüman
    20.10.2011 21:52:09

    allah u ekber diye bağıran şahıs kesin müslüman değildir müslümanları aşağlıyan fıransızdır.bu yapılanlar müslümanlığa yakışmaz

  • ncgds
    20.10.2011 21:51:49

    saab mhp dsp anap idamı kaldırdı yazmışsın devlet devlet olsun da idamı tekrar yasa ya soksn

  • sıırt
    20.10.2011 21:48:28

    iyi olmus darısı tum hayın ve zalımlerın basına.zamanında cekıl dedıler 10 bınlerce ocaga ates dusurtun neye yaradı!!!!herkes olayları dogru degerlendırsın....

  • pegasus
    20.10.2011 21:47:58

    o kadar parasi ve kacma firsati olmasina ragmen kendi topraklarinda kalmak kaddafi ye yakisirdi. muhtesem bir olum...

  • uğur
    20.10.2011 21:45:50

    böyle ölmesi müslümanlığa yakışmadı izlerken istemeden de olsa adama acıdım

  • ibrahim
    20.10.2011 21:45:18

    bu hiç doğru olmadı allah belanızı versin. hayvan topluluğu bide tekbir çekiyolar yemin olsun bunlarla ben aynı inanca sahip değilim....

  • emre
    20.10.2011 21:44:18

    biz müslümanlar peygamber efendimizin ümmetiyiz müslümanlığa bu yakışmaz tabi bunlaramüslüman denirse kadaffi kötü olabilir ama sen olmaa

  • can
    20.10.2011 21:42:37

    adamlar hem allahüekber diye bağırıp götlerini yırtıyolar hem de savunmasız bi adama saldırıyolar. kaddafi en azından ölmeden yanında bi makineli tüfek bulundurup ilk gelen 20-30 kişiyi eşek cennetine göndermeliydi öyle ölmeliydi. ama yapamamış işte. o halk da bundan sonra her türlü belayı hakediyor.

  • sencer
    20.10.2011 21:42:22

    sırtlan sürülerinin avlarını parçalarken çıkarttiğı sesleri anımsıyorum.hele hele birini linç ederken tekbir getirmeyi anlamıyorum ve anlamayacağım.kaddafi din uğruna değil emperyalizm uğruna öldürtülmüştür

  • kursat
    20.10.2011 21:41:56

    milletine zulm eden herkese bir ibret.

  • asa
    20.10.2011 21:38:30

    insan değil bunlar...

  • gerzekler
    20.10.2011 21:37:42

    demir yumrukla yönetti ama halkına zulüm etmedi..fakat zulüm görerek öldü.o muhalifler oyuna geldi yabancı güçlerin oyuncağı olacaklar.sömürüleceksiniz amerikan fransa ... mandasındasınız artık

  • ayla
    20.10.2011 21:37:06

    cahil insnalar yarrabbim bunlara akıl versin ... bunlar başlarındakilerini bu hale getiriyolar .. bizde apo domuzunu besliyoruzz

  • mem
    20.10.2011 21:37:06

    al birini vur ötekine.bu insanlardan düzgün bi demokrasi kurmaları beklnirmi.barbar herifler

  • YALNIZ EFE..
    20.10.2011 21:36:18

    VAHŞİCE VAHŞET....

  • ali
    20.10.2011 21:35:56

    böyle bir vahşet görülmemiştir herhalde bunlar insanlıktan çıkmış sözde bunlara demokrasi gelecek öylemi

  • tahlil
    20.10.2011 21:35:42

    libya halkı böyle cani olduğu müddetçe Allah başlarından musibeti eksiltmez.bir canavara bile böyle zulüm yapılmaz ya...

  • hüseyin
    20.10.2011 21:35:16

    yazıklar olsun

  • sfrsdf
    20.10.2011 21:33:57

    allah belanızı versin

  • ece
    20.10.2011 21:32:47

    amerika askerleri onların bacılarına... yaptıklarında görürler onlar amerikaya güveniyorlar hepsi soysuz onların....

  • bordomavi
    20.10.2011 21:27:21

    kaddafi hakkında ne biliosnz? sizde basının oyununa dşüosnz kaddafiyi vuranlar kaddafiden daha mı iyi??

  • RAST
    20.10.2011 21:27:06

    Ya benim anlamadığım bu adam Amerikaya gittiğin de beyaz sarayın bahçesinde çadır kurup yöresel çadırında kalan adam değimi amerikan iyeceklerini değilde kendi ülkesinden getirttiği yiyeceği su yu kullanan adam değilmi? İngiltereye gittiğinde ha keza, Gittiği her yerdede el üstünde tutlurdu.. Ne oldu çıkarlarına mı uygun hareket etmedi? ABD nin İngiltere nin Fransa nın, ve Almanyanın Çıkarlarına uygun hareket etmeyenlerin sonu bumu..?

  • 1111
    20.10.2011 21:26:01

    Allah sonlarını hayretsin. Kim olursa olsun müslümanların esir statüsündeki insana zulm etmeleri rezalet.

  • törehan
    20.10.2011 21:23:39

    yazıkalr olsun emperyalismin köpekelri.

  • ramazan
    20.10.2011 21:22:40

    sonları ıraktan beter olucak bence..libya dahada karışıcak..abd müdahele edicek..daha sonrası malum...gelsin petrolllll..ah libya halkı nasıl düştün bu tuzaga ahhhh..

  • soner
    20.10.2011 21:22:29

    saab kardeş idamı geri getirmek çokm zor acaba..kaldıran meclisse bu mecliste geri getirebilir..

  • yusuf
    20.10.2011 21:09:39

    sarkozy ve abd uşağı nato ile gelen mutluluk size yarayacak mı göreceğiz libyalılar. bilmiyorum bu adam size haksız yere zulğm yaptı mı acaba.

  • Barbarca
    20.10.2011 21:09:26

    barbarca yazıklar olsun bunlar nasıl insan nasıl müslüman...Boşu boşuna katil oldular...

  • küresel oyunlar
    20.10.2011 21:07:11

    ilahi satılık araplar... kırk yıl taptığı lidere nasıl böyle bir kin duyar insan...

  • Neco
    20.10.2011 21:07:03

    Libyalılar bunun cezasını çok kötü ödeyeceksiniz.Zamanında, dış destek olmadan özgürlük mücadelesi verseydiniz ve biraz fedakarlık yapsaydınız ve bedel ödeseydiniz Kaddafi\\\'ler olmazdı.Ama şimdi kaç kuşak bedel ödeyeceksiniz.

  • dede
    20.10.2011 21:06:45

    bu adam düne kadar bi çok ülkede saygı görürdü. ne oldu da böyle oldu. onu orda linç edenlerde bir gram insanlık yok.

  • seda
    20.10.2011 21:03:31

    kimse böyle öldürülmeyi haketmiyor hiç kimse Allah öldürülen kişi kafir bile olsa bunu yapanlara destekleyenlere iyi demez.

  • demir
    20.10.2011 20:59:07

    bunlarinda kaddafiden bir farki yokmus cakalllar

  • kasap
    20.10.2011 20:52:14

    müslümanları birbirine kırdırıyorlar allah sonumuzu hayır etsin

  • hollandadan
    20.10.2011 20:51:32

    bu adamlar amerikanin,israilin parali askerleri.Nato emperyalizmin ordusu.Libyada gorev tamam kaddafi artik yok.libyali ac ve issiz olarak sefil,burdaki avrupalida yedigi paranin nerden geldigini bilmedigi halde libyanin petrolunun parasiyla zevk ve sefa icinde yasayacak.Libyadaki o insanlarin hic birisi libyanin halkindan degildir,onlar tamamen emperyalizmin ele gecirmek istedigi ulkeye gonderdigi parali adamlardir.onlar isi bitirdi simdi paralarini alip atin seyinde parazit gibi yasamaya devam eder,emperyalizmde libyanin petrolune konar.olayin ozu bu.

  • Onur
    20.10.2011 20:51:23

    Görüntüyü izleyince Saddam\\\'ın yakalanıp asıldığını ve sonrasında Iraklıların sevindiği günleri hatırladım. Sonuç 1,5 milyon ıraklının ölümü. Umarım Libya Irak\\\'a benzemez...

  • musa cakir
    20.10.2011 20:50:56

    savasda haddi asmayin diyor allah bu sahnerler müslümana yakismyior herkesin yargilanma hakki vardir

  • feyez
    20.10.2011 20:50:34

    ne olursa olsun kim olursa olsun bunun adı barbarlıktır

  • levent
    20.10.2011 20:50:32

    ne olursa olsun bir insanin boyle savunmasizca oldurulmesi barbarlik baska birsey degil cezasi baska turlu olmaliydi allah islah etsin

  • ahmed
    20.10.2011 20:46:51

    Aman yarabbi hiç aklıma gelmezdi yakalanacağı düşmez kalkmaz bir Allah bunu bir kez daha anladım :(((((

  • dadas
    20.10.2011 20:46:09

    Yaşasın zalimler için cehennem.^^.Barbarosun torunları ülkemize gelmesin^^.diye çağrılarda bulunan kaddafi ne halllere düşmüş...

  • mardinli muro
    20.10.2011 20:20:02

    bugünlerini aramazlar inş.

  • hüsniye
    20.10.2011 20:18:39

    ne olursa olsun hiç bir insan bu şekilde ölmeyi haketmiyor. İnsanlığa yakışmayan bir vahşet bnce

  • abc
    20.10.2011 20:13:50

    dış güçlerin piyonu olarak bu işleri yapanlar, yarın dış güçler bu insanlara aynılarını yapınca da böyle nara atabilecekler mi?? Nara atacaklar ama acıdan, bizi kurtarın diye belki...o zaman yardım isteyecekler ama kim yardım edecek ki sömürücüler mi??

  • bozkurt
    20.10.2011 20:13:15

    demek ki libyalılara abdli koca müstehak... tarihe kara bir leke olarak geçti bugün...

  • kaddafii
    20.10.2011 20:13:09

    allah belanızı ver sin köpek sürüleri inşallah peter olursunuz kaddafiyi arar olursunuz tez zamanda

  • ayşe
    20.10.2011 20:12:27

    Apoyu da bıraksalar ya böyle ne güzel olur amma ne güzel linç edilir

  • ardagler
    20.10.2011 20:09:53

    saab kardeşim MHP dsp anap kaldırmadı idamı Akp döneminde kaldırıldı kendi çıkarı için .

  • komünist
    20.10.2011 20:08:29

    tek kurşunla insanca bir infaz yapılabilirdi bu şerefsize.böylesi ona dahi yakışmadı.Abd bize karşı gelenleri böyle linç ederiz mesjı vermiş oluyor böylece...

  • cahit
    20.10.2011 20:08:25

    buda bir caniliktir bunu yapanlarda canidir islamda bu şelide bir ceza ve ölüm varmı ?

  • cemre
    20.10.2011 20:06:35

    bu nasıl iştir yahu ? müslümanlık dışı öldüreceksen adam gibi öldür..

  • ceza
    20.10.2011 20:06:19

    bu yapanlar allah onlara bir bela verecekki kadafinin ölümü bile ailesine tatlı gelir

  • saab
    20.10.2011 20:05:37

    sayın saab \\\" mhp dsp anap koalisyonu idamı kaldırdı\\\" diyorsunuz işi türk siyasetinin içine çekmenizin bir anlamı yok

  • YAZIK
    20.10.2011 20:04:21

    YAZIK

  • ne acı değil mi
    20.10.2011 20:04:03

    yine bu kelime allahu ekber ortadoğuda bu sesi duyduğunuzda kaçın.çünkü ya birini öldürüyorlardır ya da birileri öldürülmek üzeridir.

  • ceko
    20.10.2011 20:03:37

    saab denen arkadasım ben sana idamı kimin hangi millet vekillerinin kaldırdığını ve o millet vekillerinin birçoğunun şimdi hangi partide olduğunu yazayım istersen mhp millet vekillerininde o oylamada hangi oyu kullandıklarınıda yollayım.bol keseden konuşurken destekli konuş.

  • kürşat
    20.10.2011 20:03:32

    darısı aponun başına olmaz artık çünkü akp hükümeti apoya her türlü imkanı sundu. yakında salacaklar...

  • fatih
    20.10.2011 20:02:22

    abd ve fransa paylaştı bile libya petrollerini siz daha çok ararsınız kaddafiyi ayrıca pkk ya yardım etmeyen tek lider kaddafidir şerefsiz apoyu sorgulayan generalin kitabında yazıyodu

  • insaf
    20.10.2011 19:57:47

    Kacip gidebilirdi... yeterince parasi ve altini vardi... neden gitmedigini sorgulamak lazim...

  • alper tunga
    20.10.2011 19:56:04

    kaddafi kıbrısı alırken bize destek çıkan tek liderdi.şimdi sevivnen libyalılar yarın abd kölesi olduklarında çok ağlayacaklar.müslümanları birbirine düşüren abd ve ab şimdi gözünü bize dikti geçmiş olsun.

  • dünyaya kafa tutan tek müslüman lider idi
    20.10.2011 19:55:38

    Ne olursa olsun yazik... Böyle bir ölüme hicbir müslüman sevinmemeli... Hem savci, hem hakim, hemde cellat oldular... Islamin hicbir döneminde böyle bir olaya ruhsat verilmemistir... Zaten yapmamiz gerekenleri yaptigimiz icin ISLAM cografyasi kan revan icinde... Hakkimida hayirlisi...

  • kaya
    20.10.2011 19:53:14

    al birini vur ötekini yazık insanlığın düştüğü hale bak

  • sadri
    20.10.2011 19:51:31

    bu araplar kadar namkör insanlar yok.......şimdi ne olacaklar merak ediyorum....

  • alp
    20.10.2011 19:49:42

    o barbar idiyse sen ondan daha barbarsin kardesim. Hem linc et hemde filmini cek, allah bu filmi cekeninde cezasini versin

  • hhhh
    20.10.2011 19:49:34

    yakında libya halkı ıraktan da beter olur helak olur hiderler

  • ferman
    20.10.2011 19:43:09

    Kendi ülkelerinin özgürlüğünü emparyalist sömürgecilerden yardım dileyerek kazanmaya çalışan aşağılık çöl bedevilerine Kaddafi gibi diktatörler gerekir. Amerikan şeyiyle Kaddafiyi devirip Allahüekber diye bağıracak kadar da şerefsizdirler bunlar.

  • messut
    20.10.2011 19:43:07

    ulan adiler 70 yasinda bir adama bu yapilirmi.

  • jet35
    20.10.2011 19:42:56

    iç savaş yolda sonunuz hayır olsun...

  • kenan
    20.10.2011 19:40:09

    insan olup bu ırk a mensup olmaktan iğreniyorum lanet olsun ne kadar vahşi acımasız rezil bir dünyada yaşadığımı gördüm

  • vaylo
    20.10.2011 19:36:23

    işte halkın ve direnişin gücü

  • kayserili
    20.10.2011 19:32:41

    apo yu o halde görmek istedim.

  • dsfsdf
    20.10.2011 19:32:18

    vay anasına yawww

  • sosyolog08
    20.10.2011 19:30:18

    bu adam onbinlerce vatandaşını acımadan öldürttü,elinde olsa ise abd destekli ülkesinde soykırım yapacaktı..hala neyden bahsediyoruz,libya diktatöründen kurtuldu ve hak ettiği şekilde öldü...bu kadar basit...

  • sanayi03
    20.10.2011 19:29:47

    bu adamın saddamla ne alaksı var.lıbyada fakır bulamazsın dılencı bulamazsın zengın ulke halkına sureklı maddı yardım yapar egıtım saglık bedava verırdı.lıbyada yıl kaldım.halk memnun rahattı halka zulmetmezdı.neden bırden boyle oldu ben hıc anlamadım

  • delibaş
    20.10.2011 19:29:14

    size müslüman diyenin a...

  • ahmett
    20.10.2011 19:28:35

    kaddafiye benzemiyor

  • nurs
    20.10.2011 19:28:19

    zulüm ile abad olanın ahiri berbat olur.....

  • ahmet
    20.10.2011 19:25:55

    Kaddafinin ölümü Menderesin asılması gibidir.

  • kalir yanlari yok
    20.10.2011 19:24:47

    ne olursa olsun bu sekilde bir insan oldurulmez onun yaptiklari belki kotu seylerdi ama bunlarinda onlardan kalir yani yok yazik

  • yavuz selim
    20.10.2011 19:24:41

    filistinliler 80 yıl önce böyle sevinmişti..demek ki sırayla aynı oyunu hakeden her millet oynuyor..Allahım Türk milletine ve yöneticilerine yol göster yardım et..bugün etraflarında yüzlerce korumayla gezenlerin iki seçeneği var ya batıya mutlak itaat edecekler yada ibret alıp kendilerine gelecekler

  • akpli
    20.10.2011 19:23:04

    erdogani dinleseydi boyle olmazdi

  • RRD
    20.10.2011 19:22:04

    tek kelimeyle nankör millet... !

  • mamosta
    20.10.2011 19:20:38

    insanlık kalkmamış sözde musluman ülke ne de olsa o da bir müslüman ne kadar kötu olursa da olsun cezasını allah verir zaten vermiş bunlara ne gerek bunlar müslümanlara yakışmaz yazık olmus mülümanlığınızdan utanın

  • tunç
    20.10.2011 19:19:38

    araplar kadar geri bir millet yoktur. vahşet bu yaaa...

  • didikata
    20.10.2011 19:18:49

    yazık cok yazık insan yıllarca yönettıgı lıderıne bunu yapmaz sımdı otursunlar a.b.d nı kucagına

  • selim
    20.10.2011 19:18:22

    Ortadoğuda Amarikan karşıtı liderler yok ediliyor saddam kaddafi sıra esadda. kaddafi petrollerini batıya peşkeş çekmemenin bedelini ödedi başka bir neden yok

  • zekeriya akdoğan
    20.10.2011 19:17:48

    böyle bişi olurmu ya günah müslümana yakışmaz. gerizekalılar size o silahları temin edenler sizi perişan edecek salaklar

  • YAKIŞMADI
    20.10.2011 19:16:09

    zulüm islamda yok, onlar zulm ettilerse de müslümanlar zulüm edemez...

  • Mechul
    20.10.2011 19:15:32

    \\\'\\\'ALLAH-Ü EKBER\\\'\\\' cigliklariyla bu isi yapanlar ne kadar insan sonrada ne kadar müslüman yada müslümanlik bu mu, acaba?

  • mardinli
    20.10.2011 19:15:32

    inşallah ıraktan beter olursunuz aptal araplar.kaddafiyi çok ararsınız.

  • soner
    20.10.2011 19:14:26

    allah araplara akıl fikir versin..boşuna pergamberlerin %60-70 i araplara gelmedi..

  • fatih
    20.10.2011 19:13:05

    Ararsınız sizler Kaddafi\\\'yi... Şimdi emperyalistler çöker kafanıza. Geçer karılarınızın kızlarınızın ırzına o zaman çok mutlu olursunuz. Artık hergün bomba patlar yüzlerce kişi ölür. Petrole ABD konar sizde açlıktan ölürsünüz.

  • Türk
    20.10.2011 19:12:03

    Çok aricaksınız o adamı çook. Türkiye Türklerindir...

  • veli
    20.10.2011 19:11:31

    Bi de Allahü Ekber diye bağırıyor caninin önde gidenleri

  • umut
    20.10.2011 19:11:21

    yazıklar olsun amerikaya destek veren ülkelere bizim ülkemiz dahi..

  • bhian_18
    20.10.2011 19:10:34

    adam ne kadar zalim olursada olsun bir liderin bu hale getirilmesi hiç hoş değil gerçekten çok üzüldüm daha insancıl yollardan ceza verilebilirdi..

  • ubar
    20.10.2011 19:10:10

    şüphesiz büyük hesap gününde herşeyin hesabı sorulacaktırr.....mevtaya bile işkence eden bir toplumdan....

  • salaklar
    20.10.2011 19:09:46

    şimdi çok uluslu şirketlerin köleleri olarak ölebilirsiniz salak araplar....

  • al capone
    20.10.2011 19:09:06

    libyanın sonu ırak gibi olacak şimdi kaddafiye böyle sadis bir şekilde davrananlar yarın onun ismini anıyor olacaklar

  • mete
    20.10.2011 19:07:37

    yazık ya, bunlar da sözüm ona insan haklarını savunanlar.

  • öztürk
    20.10.2011 19:07:33

    keske bu böyle olmasaydi !!! hani demokrasi getirecektiniz..Araplar hic mal olmaz....

  • engin
    20.10.2011 19:07:11

    arapların hiçbirine acımam bundan sonra inşallah avrupa ve abd sonuna kadar sömürür bunları allahtan sadece bunu diliyorum libya ve diğer araplar için...

  • salim
    20.10.2011 19:06:07

    zalime bile böyle muamele olmaz.dünyaya verilen bu görüntü tam bir utanç vesilesi.hak olan yolda yanlış yöntemler ve berbat edilmiş bir çuval incir.
    sizin şimdi ondan ne farkınız kaldı

  • fuat fidan
    20.10.2011 19:05:07

    bu bir vahşetır

  • av mevsimi
    20.10.2011 19:05:04

    abd ve batı kendisi ile işbirliği yapmayan ortadogudaki liderlere sonlarının nasıl olacağını gösteriyor. oturdukları yerden insanları biribirine kırdırıyorlar, hayvan surusu gibi saldırtıyorlar.

  • Fatih
    20.10.2011 19:02:12

    yazıklar olsun islamın adı var kendi yok,bir müslüman olarak utandım....

  • halit
    20.10.2011 19:00:46

    hakeden birisiydi ama bu kepazelikte yapılmayacaktı adamı yargılamaları gerekirdi

  • hüzün verici bir son
    20.10.2011 19:00:16

    isyancılar haklı iken haksız duruma düştüler. kaddafi zalimken \\\'ülkemden kaçmıyorum burda öleceğim\\\' diyerek ve orda ölerek kahraman oldu. eğer sen işi adalete bırakmazsan \\\'zaten bu araplar da böyle, bunlardan adam olmaz\\\' der dururlar. herşeye rağmen eski liderlerinin onuruyla oynamamlıydılar. ben de söylüyorum: bunlardan adam olmaz. peygamber efendimiz ve onun takipçileri olmasaydı bu olmayan adamlar kimbilir ne halt yerlerdi.

  • adnan polat
    20.10.2011 18:59:59

    yazık oldu allah mekannı cenet eylesin o halk ıraklılardan beter olsun inşallah

  • gavurlar sizi
    20.10.2011 18:57:35

    şimdi öyleyin bunlar gavurlardan daha gavur değil mi.Utanmadan bunu yapanlar müslüman olduğunu söylemeye kalkıp namertlik ve münafıklık yapmaya kalkmasınlar.İt herifler.Velev ki bu adam bir diktatör, bir zalim olsa da.......

  • xx
    20.10.2011 18:57:32

    kaddafiyi çok arayacaksınız, adam olsaydı ırak adam olurdu saddam dan sonra

  • 77777777
    20.10.2011 18:56:32

    bu da bi suç.....

  • A.ASLAN
    20.10.2011 18:56:27

    yapılacak bir yorum yok .sadece bir diktatörün sonu diyebiliriz.

  • prens
    20.10.2011 18:56:19

    kesin yerini amerika belırlemiştir

  • cıhan
    20.10.2011 18:56:10

    ya sevmesemde katılde olsa bunu yapmayın yazık alah affetsın butun muslumanları hep kendı kendımızı yedık

  • enan
    20.10.2011 18:55:49

    erbakanın ahı tuttu..

  • X+Y
    20.10.2011 18:54:59

    BÖYLESİ NE MÜSLÜMANLIĞA NE İNSANLIĞA SIĞAR TIPKI SADDAMA YAPILANLAR GİBİ

  • Nadir
    20.10.2011 18:53:01

    Barbarca, gaddarca ve insanlık dışı ... Tabii ki Nato ve Amerika desteği ile...Artık Libya bir zavallıdır...Hayırlı olsun...

  • bos
    20.10.2011 18:51:31

    gercek muslumanlik bu iste

  • emre
    20.10.2011 18:51:05

    Yazık be yazık amerikan mandasina girmek için insan kendi kralını öldürür mü. Hic ingilterenin kraliçesini öldürecek varmı. Yada avrupada savaş cikarmi. Her millet kendine eder. Bilemediler kaddafinin kıymetini. Ama yarın ilerde giren boru çıkmaz.

  • kurtbay
    20.10.2011 18:48:45

    Aşşağılık yaratıklar,allahın adı hiç ağzınıza yakışıyormu.?

  • tgrulhn
    20.10.2011 18:43:16

    büyük oyunun küçük bir parçasıydı

  • yakışmadı,
    20.10.2011 18:43:11

    görüntüler geleceğin libyası için ipuçları veriyor,alıştıkları şekilde yaşayacaklar,ve hakettikleri gibi..kan ve zulüm içinde

  • vahşet
    20.10.2011 18:43:08

    bu vahşi görüntüler müslümanlara hiç yakışmamış hemde hiçç sevmezdim ama adamı böylede öldürülmesi müslümana yakışmamış...

  • türkan
    20.10.2011 18:42:03

    bugün bu vahşeti yapanlar düne kadar kaddafinin elini ayağını öpüyorlardı buna bakıp ders almak gerek aslında halk seçti diye öğünenler özelliklede

  • anka
    20.10.2011 18:41:48

    ya bu kadar iyi korunan bi adamı nasıl bulup öldürebildiler anlamadım açıkcası pek inanmadımda.ama yinede bi insana bu yapılmamalıydı.

  • ata
    20.10.2011 18:41:37

    Kaddafi cani imiş. Ne kadar da medenice öldürdüler adamı.

  • görkem
    20.10.2011 18:38:42

    libya ülkesi başka ülkelere borçu olmayan tek ülke idi evlenene ev verilir sağlık hizmetlerinden kimseden para alınmayan bir ülke kaddafiyi tasvip etmiyorum ama buradaki insanlar dış güçlerin oyununa geliyor ALLAH sonlarını hayır etsin

  • gökhan
    20.10.2011 18:37:42

    cahiller ve aptallar.. kendi içlerinde birbirlerini yerken dışarıdan keyifle izlendiklerini bilmeyecek kadar kukla olmuş insanlar.. \\\"bir insanı linç ederek başlatılan özgür ve demokratik düzen...\\\"

  • tito
    20.10.2011 18:37:28

    malmısıız siz kaddafiye acıyorsunuz böyle öldürülmeseymiş,kaddafi yıllardır ülke insanına neler yaptı haberiniz yok galiba sonu gayet yakışır bir şekilde olmuş vuranların elleri dert görmesin

  • müfit
    20.10.2011 18:35:57

    Esad görsün bu manzarayı kahraman olmak varken olamadı sonunun bu olacağı ihtimali yüksek inşl aklı selim hakim olur esadda

  • eran
    20.10.2011 18:34:57

    liderleride kendileride cahil

  • ...
    20.10.2011 18:34:49

    kanım dondu yemin içiyorum

  • Ali
    20.10.2011 18:34:41

    Bu pislike üzülenleride hic anlamiyorum!!!
    Adam diri diri insanlari yakarken hic acidimi!!!

  • izleyici
    20.10.2011 18:33:16

    biz izleyiciler uzaktanda olsa hep şunu anlıyoruz bir türk devleti kimse olamaz araplarda müslüman olamaz müslüman bunu yapmaz osmanlı bile prensleri esir olarak değil misafir olarak alırdı zulum yapanın yanına kalmaz ama araplardan müslüman olmaaz saddamda da aynısı at hücreye ama rezil etme dış dünyanın kalkanı altında değilde kendin yapabiliyorsan yap bunu hiç adil değil yazık diyorum başka bir şey demiyorum darısı aponun başına diyenler var apoyla bu adam farklı devlet adamı bunllar apo ne yazıkkı asılmadı asılmak kurtuluş olurdu bu tarz ölmesi daha iyi olur öldürülecekse apo böyle ölmeli bdp liler meclistte konuşturulmamalı onların millet vekillikleri düşürülmeli ben vatandaş olarak pkk yı lanetlerken bir bdp li vekil bana tokat atarsa bende aynısından cvp verirsem onun dokunulmazlığı olduğundan ben ceza evindemi yatacağım yoksa yargının bir yolu bulup vicdanen salıverecekmi yada öyle hakim olsa diye duamı edicez

  • ÜZÜCÜ
    20.10.2011 18:32:30

    PKK YA DESTEK VERMEYEN BİR LİDERİN SONU BÖYLE OLMAMALIYDI ÇOK ÜZÜCÜ ÇOK

  • kemal
    20.10.2011 18:32:21

    Zalim kaddafi icin az bile olmus... Zulumle kim payodar olmuski kaddafi olsun..Az zulmetmedi kendi halkina bu zalim..

  • ossy
    20.10.2011 18:32:09

    Insafsiz biri de olsa Infazin da yargi yolu ile yapilir. Böyle olmaz.

  • kimse
    20.10.2011 18:31:10

    kime hizmet ettiklerini biliyorlar mı acaba

  • yazik yazik
    20.10.2011 18:30:06

    yaziklar olsun arap millete

  • başkentli..
    20.10.2011 18:29:53

    bu isanlık değil vahşet resmen bu görüntülere iyi olmuş diyenlerin insanlığı kalmamıştır!

  • murat
    20.10.2011 18:29:51

    ne olursa olsun üzüldüm bu şekilde olmamalıydı

  • prens
    20.10.2011 18:29:20

    pkk ya tek yardım etmeyen kaddafiymiş amerika böleye hedefine ulaştı libyaın petrolüne aynı saddam gibi

  • engul saban
    20.10.2011 18:27:29

    yazilar olsun musluman bunu yapar mi sis de bunun gibi diktatorsunus

  • tarafsız
    20.10.2011 18:27:07

    mülümanlık buysa arkadaşım ben müslüman değilim.. böyle hayvanca insan öldürülürmü dini mezhebi ırkı ne olursa olsun ya ayıp beee.. bunlara insan diyesi bile gelmiyor insanın içinden..

  • saab
    20.10.2011 18:26:05

    darısı aponun başına olmaz artık çünkü mhp dsp anap koalisyonu idamı kaldırdı(

  • bu haberide yalanlarlar
    20.10.2011 18:24:41

    libyalılar türkleri sevmez osmanlı ve atatük bizi bıraktı diye sahip çıkmadı diye...

  • tuncay
    20.10.2011 18:24:00

    onlar ondan barbar

  • vatansever
    20.10.2011 18:23:16

    sizinden sonunuz öyle olur inşallah,sizi kaddafiye kurban olaydınız,coniler size ne yapacak onu düşünün,saddamı da böyle uğurladılardı şimdi ırakın hali ortada..

  • müfit
    20.10.2011 18:22:57

    üzücü amma kestirme bir yol

  • neset tosun
    20.10.2011 18:22:53

    ALLAH bun acimasizligimizdan dolayi bizi perisan ediyor nekadar kötüde olsa savunmasiz bir insana bu yapilmaz bu müslümanliga yakisisiyormu cok aci bir tablo

  • sd
    20.10.2011 18:22:47

    allah belesını versin o ulusalmı dırd nedir pisilkler yarın libya bayrağı yakıcağım

  • hasan
    20.10.2011 18:22:40

    ne olursa olsun bu müslümana yakışmaz bunlar ırktan beter olacaklar bence

  • ceren
    20.10.2011 18:22:38

    insanlıgımdan utanıyorum bi insan ne olursa olsun ne yapmış olursa olsun allah cezasını verir ama canilik o kadar seviliyorki bi insan na işkence ediyor yazıktır ya günahtır

  • cesurali
    20.10.2011 18:22:13

    birde allah u ekber diyolar ya allah a kurban olun serefsizler musluman bir esire oyle davranmaz ne allah u ekberi agziniza almayin allahi osmanliyi siritndan vuranlar sizi

  • iga
    20.10.2011 18:20:39

    bunu yapan müslüman olmaz... kesinlikle inanmıyorum bunlar libya terörüdür...

  • aay001
    20.10.2011 18:19:38

    Müslümanlığa sığmadı.Müslüman zulüm etmez.Öldürmez.Ne yapmış olursa olsun.Türk hükümetinin bu canilere destek vermemesi gerekirdi.Bu caniliğe ortak olmuş olduk.Çok yazık.

  • yazık
    20.10.2011 18:19:00

    türk dostuydu aslında eskiden yaptıkları yardımlar vardı kıbrıs harekatında
    üzüldüm :(

  • barışş
    20.10.2011 18:18:58

    başka ölümler olmadan türk desletininde acilen erdoğana böyle yapması gerek

  • AHMED
    20.10.2011 18:18:42

    Kaddafi\\\'yi mum ile arayacaklar adama 42 yıl taptılar sonra yaptıklarına bak bari insan olupta insan gibi öldürseydiniz adamı İslamiyette işkence mübah mıdır ki bu adamlar işkence ettiler ?

  • Saddam Hüseyin
    20.10.2011 18:17:56

    Böyle bir Ölüm olmamalıydı içim gitti keşke ordan biri çıkıp kurtarsa diye ama Libya Halkı kaddafi yi mum la arayacak ordaki petrol şimdiden paylaşıldı bile!!!

  • yazık
    20.10.2011 18:17:33

    kaddafiyi çok arayacaklar çok

  • cok yazik ya..
    20.10.2011 18:17:19

    güllük gülüstanlik yasiyordunuz abd nin oyununa geldiniz mallar kaddafi altinla petrolü satti diye oldu hersey abd dolari degersizlsiyordu ondan...... abd sira kimde

  • iskender
    20.10.2011 18:16:57

    diktatorde olsa,bir ulkenin 46 yillik liderligini yapmis bir insanin bu sekilde katledilmesi ve dunyaya resmedilmesi hos degil.

  • GERÇEK NEDİR
    20.10.2011 18:16:51

    ahh bu müslüman ülkeleri ahhh bu adamları başınıza getiren kim sonra onu öldürten kim aahh aahhh ne zaman bu yobazlıktan kurtulursunuz o zaman ADAM olursunuz

  • yomralı
    20.10.2011 18:15:05

    hiçde kadafi olduguna inanmıyorum

  • bu araplardan adam olmaz
    20.10.2011 18:14:48

    asıl şimdi ayvayı yediniz ahmaklar sürüsü....

  • osmanlı
    20.10.2011 18:14:04

    darısı apo nun başına inşallahhhhh

  • yazık
    20.10.2011 18:13:06

    bi de tekbir getiriyorlar....bu musluman mu?

  • ilyas
    20.10.2011 18:11:41

    sonunuz ırak tan pek farklı olmayacak !!!

  • onrr
    20.10.2011 18:11:08

    son kurşunu kendi kafana sıksaydın daha iyi değilmiydi....

  • yazık oldu
    20.10.2011 18:08:18

    izlerken üzüldüm. keşke bu şekilde öldürülmeseydi.

  • spartacus
    20.10.2011 18:07:13

    ne ekersen onu biçiyorsun.