Kaddafi'nin Sağ olarak son anları

2011-10-20 21:02:00

Kaddafi'nin Sağ olarak son anları Kaddafi'nin linç edilmeden önceki son anları Gaddafi Killed Kaddafi'nin yakalanma görüntüsü Kaddafi linç Muammar Gaddafi Muammer Kaddafi

Kategori: Video Haber

Benzer Videolar
Nepal'de dev kapı insanların üzerine yıkıldı
Nepal'de dev kapı insanların üzerine yıkıldı
Bahar festivalini kutlayanların arasına cip daldı
Bahar festivalini kutlayanların arasına cip daldı
Google Amazon ormanlarını görüntüledi
Google Amazon ormanlarını görüntüledi
Erdoğan: Cumhurbaşkanı'nı görmediler canları sıkıldı
Erdoğan: Cumhurbaşkanı'nı görmediler canları sıkıldı
Gökyüzünde insanları korkutan gizemli sesler
Gökyüzünde insanları korkutan gizemli sesler
Bir zamanların liderlerinin yayın heyecanı
Bir zamanların liderlerinin yayın heyecanı
Libya'da vurulan Türk gemisinin kaptanı o anları anlattı
Libya'da vurulan Türk gemisinin kaptanı o anları anlattı
Özgür kalan mahkumların sevinç anları
Özgür kalan mahkumların sevinç anları
Atatürk 01.01.1970 00:00:00
DİKKAT EDİN KADDAFİ ÖLDÜ

Ortalık ondan sonra karıştı.

İsraile kafa tutacak ADAM kalmadı.

Pilan Büyük ve Hala devam ediyor.

Kafayı çalıştırın gerisini yazmıyorum düşünün bulacaksınız.
DADAŞ 01.01.1970 00:00:00
Dilinden ALLAH kelimesi çıkan hiçbir insana bu yapılmaz.ALLAH vatanımızı milletimizi bu durumlara düşürmesin
mami 01.01.1970 00:00:00
sorun yok bence halk istedi oldu ama 45 senedir nerdeydiller????



ilyas 01.01.1970 00:00:00
siz adnan menderesi unuttunuz sankiii !!!
insan 01.01.1970 00:00:00
bir ülkenin yönetimninin başındaki kişi böyle ölüyorsa o ülkenin kaybedecek nausu şerefi kalmamıştır..... sömürülünde aklınız başınıza gelsin namusunuz gitti gitti
serhat.... 01.01.1970 00:00:00
insanlık tan çıkmış bı şerfsizler yazık
akif 01.01.1970 00:00:00
kıbrıs savaşında yanımızda olan tek liderdi.jetleriyle petroliyle desteklayan tek liderdi yazık düştügü durum..
insan 01.01.1970 00:00:00
ALLAHU EBER Mİ ? lan sen kimsin lan , lan olum sen müslümanmısın lan , lan oğlum onu geçtim sen insan mısın lan ? lan oğlum sen kimsin allah'ın adını azına alıyosun lan .

Bir insanı linç ederken şu lafı ediyolar ya . Sonra çıkıp müslanım diyolar . Çok vahim çok ! ne olucak bu müslüman ülkelerin hali . Nereye gidicek bu cahil insanlarla bu din . Bu dini mahvettiniz yok ettiniz lan . allah sizlerin belasını versin . Ve bu yaptıklarınızı hoş karşılayanların . Şüphe yok ki onlar sizdendir .
beko 01.01.1970 00:00:00
az bile yapmislar, isyancilar yillardir babalarina kaddafi ailesi tarafindan yapilan iskence ve ölümlerin acisini almislar . Tebrikler gencler ...............
esra 01.01.1970 00:00:00
hayvan herifler siz insan olamazsınız
ilker 01.01.1970 00:00:00
Bunların Hepsi Mal..bunların Hepsinin Kanında Bir Hainlik Geni Var..Bunların Hepsi En fazla 2 Yıl içinde Köpekler Gibi Ağlar..Bunların Hepsi Hayvani Sesler Eşliğinde Öldürdükleri Bu Adamı Çokkk Arar.
sevim 01.01.1970 00:00:00
arabların çoğu böle nankör ve vahşi bunların ne dini vardır nede imanı
TÜRKÜM 01.01.1970 00:00:00
YAA BUNLAR MÜSLÜMAN ÇOK YAZIK ONLARA
Karahan 01.01.1970 00:00:00
bunların da sonu Iraq gibi olacak yazık!
fatih777 01.01.1970 00:00:00
İslamda zulüm yoktur aslaa
seckin 01.01.1970 00:00:00
bunlar eger muslumansa ALLAH'ın verdıgı canı nasıl alırlar ??
burak 01.01.1970 00:00:00
ırak,mısır,tunus,libya bu müslümanların aklı nerde hiçbiri dış güçlerin bir parmağı olduğunu anlamadı arkadaşlar ben sözün bittiği yerdeyim 70 yaşındaki adama yapılanları hazmedemedim biz aynı şeyi apo itine yapsak insan hakları bizi yerden yere vurar ama libya şunu unutmasın ki sonu ırak gibi olmassa ben bişey bilmiyorum uzun lafın kısası bizim suçumuz MÜSLÜMAN olmamız
türk 01.01.1970 00:00:00
amerikan köpekleri yakında anlarsınız sizde ırak gibi ama geç olur.karılarınız mavi gözlü sarışın amerikan piçlaridoğduğu an kafanıza dank eder
selim akın 01.01.1970 00:00:00
ne yuaparsa yapsın bir insana zulum haramdır..
al ali 01.01.1970 00:00:00
müslümaaların haline bak müslümanlıkta yaşlılara kadınlara yaralılara işkence varmı benim dinimde yok islamdini bunu kabul etmez buna yapanlar allah katında cezasını cekecektır zülüm haramdır
eminx 01.01.1970 00:00:00
başından yaralı kanlar içindeki bir adama yapılan şeye bak yaptıkları canavarlıktan baska bi şey değil bide Allahukeber diyip duruyo cahil adamlar lan sizin heryeriniz musluman olsa ne yazar beyini gelişmemiş vahşi yaratıklar...
gurbet yurtseven 01.01.1970 00:00:00
ne olursa olsun hiç kimse bu şekilde ölmeyi hak etmez..müslümanlıga sıgmaz bu..
hy 01.01.1970 00:00:00
böyle bir şey olamaz libya halkı özgürlüğü hak etmiyor..
ishak tanrıverdi 01.01.1970 00:00:00
libyalı mualifler bir gün ne kadar büyük bir hata yaptıklarını ve amerikanın nasıl oyuncağı olduğunu mutlaka öğrenecekler. kaddafinin linç edilmesi ise bir insanlık suçudur ve bütün dünya buna seyirci kalmıştır. müslüman olan libya halkının müslümanlığıda görüntülerde olduğu gibi şüphelidir.
özkan akın 01.01.1970 00:00:00
bunların islamiyetle alakası bile olamaz.insanlıktan nasibini almamış barbar bir millet.
Jaga 01.01.1970 00:00:00
Göreceğiz bunları yapan barbarların sonunu...Saddam'ı da böyle naralarla mefta eden Iraklılar bugün ne halde? Bu barbarlar mı demokrasi ve barış, özgürlük ve insaniyet getirecekler o topraklara? Duvara toslamış kapitalizmle cozutmuş post modern emperyalizmin küresel kuklaları ne güzel kullanıyorlar cahilin cüretini...Zavallılar...