İzmir Bornova'da Canilik Kedi'yi böyle Öldürdüler

2010-10-11 14:13:45

İzmir Bornova'da Canilik Kedi'yi böyle Öldürdüler

Kategori: Video Haber

af 01.01.1970 00:00:00
Elin ayağın kopsun şerefsiz
simge 01.01.1970 00:00:00
öbürdünyada AIIAHona aynı acıyı yaşatır işala bu adamın ALLAHkorkusuda yok!!!!
LACKLAND 01.01.1970 00:00:00
kedinin ne suçu piç gücün onamı yetiyor gerizekalı
kemal 01.01.1970 00:00:00
Rabbim bunlarda senin kulun ama farkında değiller nefisleri ölümü tattığında senin huzuruna nasıl varacaklar utanmayacaklarmı.
musti 20.03.2011 23:48:01
insanlıktan nasibini almamış zavallılar ALLAH elbet bunun hesabını sorar.
merve 26.11.2010 15:26:50
Allah binlerce kez o kedinin ahını cıkarsın sizden hadi bir kişi embesil ya diğerleri? bukadar bititi insanlık... yazık böyle evlat yetiştirene yazık...
crn 14.10.2010 01:01:36
kıyamam yazık ya nasılda kanı akıyor. zavallı hayvanın.hayvanları insanlardan daha cok sevmekte haksız olmadıgımı görmüş oldum... onlar okadar masum ki biz onları haketmiyoruz kesinlikle.
Ömer OKYAY 12.10.2010 16:08:48
Burada farkındaysanız bu vicdansızların öncelikli amacı kediyi yanlarında bulunan köpeğe parçalatıp bununla sadist egolarını tatmin etmekti ama köpek onlardan daha insan çıktı kediye dokunmadı bile ve kendilerince bozguna ugrayan bu mahluklar bir hırsla hayvancagızın kafasını ezdi o kan oluk halinde akarken sanki benim ruhumu bedenimden söküp aldılar...
kafkas karadeniz 12.10.2010 14:15:42
Ben bela okumuycam,zaten en büyük belayı bulmuşlar,masun bir canlının canını alarak.Acıyorum.bunu yapan insansa insanlık nerde?şu insanoğlunun yaptığını o küçük gördükleri,horlayıp aşağıladıkları hayvanlar yapmaz.ebe insanoğlu bir hayvan kadarda olamıyorsan sana ne söylene bilir ki?
biraz uzun ama tavsiye ederim kedininde sahibi var 12.10.2010 11:35:45
Berber dervişin saçlarını kazımaya başlar. Derviş aynada kendini takip etmektedir. Başının sağ kısmı tamamen kazınmıştır. Berber tam diğer tarafa usturayı vuracakken, yağız mı yağız, bıçkın mı bıçkın bir kabadayı girer içeri. Doğruca dervişin yanına gider, başının kazınmış kısmına okkalı bir tokat atarak : - Kalk bakalım kabak, kalk da traşımızı olalım, diye kükrer.

Dervişlik bu. Sövene dilsiz, vurana elsiz gerekmiş ya. Kaideyi bozmaz derviş. Ses çıkarmaz, usulca kalkar yerinden. Berber mahçup, fakat korkmuştur. Ses çıkaramaz. Kabadayı koltuğa oturur, berber traşa başlar. Fakat küstah kabadayı traş esnasında da sürekli aşağılar dervişi, alay eder:
unkdown 12.10.2010 11:30:00
cok mu sasırdınız arkadaslar ya bırakın bu işleri daha görmediğiniz neler var adamlar yunus balıklarını canlı canlı katledıyor...
önder Balta 12.10.2010 11:26:50
Hangisi hayvan acaba????????????????????
İnsan türünün bence artık genetiğiyle oynanmalı,iyi insanı bulmamız gerekiyor yoksa bu toplumda yaşanmıyacak zamanla....
sanis 12.10.2010 11:26:11
şaşırılacak bir olay değil her önüne gelen bi velet doğurup sokağa atarsa ahlak terbiye vermezse ne beklenebilir ki başka bunun gibilerin kafasını asvalta gömeceksin
insan oğlu 12.10.2010 11:25:41
ALLAH BELANIZI VERSİN KANSER OLURSUNUZ İNŞALLAH
ardosluasker 12.10.2010 10:53:42
bunların analarıda erkek evlatlarımız var diyemi seviniyor çok merak ediyorum doğrusu.. bunlar olsa olsa A di.Ş iz olur...
ayhan 12.10.2010 10:51:36
o kedinin ahı inşaallah onların başına misli ile gelir
cem arslan 12.10.2010 10:50:14
yuhh yaaa..hayvan dan ne istedin hayvan oglu hayvan...allah belanı versın senın... içim cız ettı yaw.. zavallı kedı... vurmaya calısırken dusmus orada kafayı betona vurup geberseydı keske hayvan oglu hayvan...
İZMİRLİ DEĞİL TUNCELİLİ 12.10.2010 10:49:07
BİRİSİ HABERİ GICIYLA OKUMUŞ SANIRIM, İZMİRLİ DE VİCDAN NE GEZER Kİ DEMİŞ AMA O KİŞİ HABERİ ÖNCE OKUSUN SONRA YORUM YAZSIN. KİŞİLER TUNCELİ Lİ YAZIYOR KÖRMÜSÜN SEN. SENİN GÖZÜNE.....
mehmet öz 12.10.2010 09:48:27
bunları insan öldürmüş gibi hapse atıcaksın asuç üstü yakalanmışlar polislere çağrı yapıyorum cani ya tam cani sinirden elim ayağım titriyor
barış 12.10.2010 09:19:17
Allah bir gün mutlaka bu canilerin cezasını verecektir. o gün dünyada fani bir gün olmasada cehennemde ebedi bir gün olacaktır. azap onlar için daha acı olacaktır. Allahım sen büyüksün senin kulun bukada cani olmamalı. Ama kafir bundan habersizdir. ne lur ALLAHIM SEN BU CANİLERE ÖYLE BİR BELA VER Kİ O HAYVANIN ÇARESİZLİĞİNİ GÖRSÜNLER.
nihat özer 12.10.2010 04:24:45
bence bi hayvan hakları dernegi ilgilenmeli bu durumla, bu cocuklar bence daha cok can yakacaklar...
bekir 12.10.2010 02:26:22
bu yaratıkların (insan diyemem) bir an önce yakalanarak teşhir edilmesini ve derhal cezalandırılmasını istiyoruz.
gürkan 12.10.2010 02:12:47
arkadaşlar bu ülkede bu gibi adamları yakalatsanız ne olacak ? Dahşan affıyla çıkarlar. Linç edeceksinki kimse zan altında kaalmayacak.zaten bu olaya kimse ceza vermez.burası türkiye...
adıyamanlı 12.10.2010 01:31:16
bunlar mutlaka yakalanıp cezalandırılmalı.yanlarına kalmamalı.kendi halinde uyuyan zavallı bi hayvana bu yapılırmı?
misafir 12.10.2010 01:27:23
eğer bu caniler yakalanıp cezalandırılmazsa bu ülkede yaşamanın bi anlamı yok..bunları yakalayıp başlarını ezelim lütfen..
ihsan 12.10.2010 01:07:44
allah belanizi versin.
misafir 12.10.2010 00:34:20
bakın bunu yaparların sonu nasıl olacak atalarımız boşuna dememişler ne ekersen onu biçersin diye yunan tohumları diyecem yunanlılara ayıp
cehennemde yan 12.10.2010 00:29:41
CEHENNEMDE YANNNN.....! YANINDAKİ KÖPEK NE DEDİ SANA ACABA ?
Ismail derin 12.10.2010 00:11:43
Bütün hayvanlara iyilik etmeli, eziyet etmekten sakınmalıdır. Hadis-i şeriflerde buyuruldu ki:
(Bir kadın, bir kediyi kapalı bir yere hapsetti. Kediye yiyecek, içecek vermedi. Dışarıda bir şey bulup yemesi için serbest de bırakmadı. Kedi öldü ve kadın da bu yüzden Cehenneme müstahak oldu.) [Buhari]
(Yeryüzündeki mahluklara acımayana, göktekiler acımaz.) [Taberani]

(Merhameti olmayana merhamet edilmez.) [Buhari]

Eshab-ı kiram dediler ki: Ya Resulallah, hayvanlara iyilikte de, sevap var mıdır? Peygamber efendimiz, (Her canlı hayvana yapılan iyilikte sevap vardır) buyurdu. (Buhari)
AVRUPADAN CIHAN 12.10.2010 00:09:35
(hayvan sevmeyen, insan sevemez.) kendilerinin vicdanen yoksun olduklari bir karede g