İzmir Bornova'da Canilik Kedi'yi böyle Öldürdüler

2010-10-11 14:13:45

İzmir Bornova'da Canilik Kedi'yi böyle Öldürdüler

Kategori: Video Haber

Benzer Videolar
Çocuğundan geriye kalan kemikleri böyle topladı
Çocuğundan geriye kalan kemikleri böyle topladı
Mavi Ay İstanbul'da böyle görüldü
Mavi Ay İstanbul'da böyle görüldü
Higuain sokak ortasında böyle kavga etti
Higuain sokak ortasında böyle kavga etti
İzmir'de Teröre Tepki Yürüyüşü
İzmir'de Teröre Tepki Yürüyüşü
Arda Turan'ın Barcelona forması böyle basıldı
Arda Turan'ın Barcelona forması böyle basıldı
İzmir'de toplu ulaşım 4 günden beri ücretsiz
İzmir'de toplu ulaşım 4 günden beri ücretsiz
Kaldırım çöktü çukura böyle düştüler
Kaldırım çöktü çukura böyle düştüler
İzmir'de 4 yaşındaki çocuğa pitbull saldırdı
İzmir'de 4 yaşındaki çocuğa pitbull saldırdı
af
Elin ayağın kopsun şerefsiz
simge
öbürdünyada AIIAHona aynı acıyı yaşatır işala bu adamın ALLAHkorkusuda yok!!!!
LACKLAND
kedinin ne suçu piç gücün onamı yetiyor gerizekalı
kemal
Rabbim bunlarda senin kulun ama farkında değiller nefisleri ölümü tattığında senin huzuruna nasıl varacaklar utanmayacaklarmı.
musti 2011-03-20 23:48:01
insanlıktan nasibini almamış zavallılar ALLAH elbet bunun hesabını sorar.
merve 2010-11-26 15:26:50
Allah binlerce kez o kedinin ahını cıkarsın sizden hadi bir kişi embesil ya diğerleri? bukadar bititi insanlık... yazık böyle evlat yetiştirene yazık...
crn 2010-10-14 01:01:36
kıyamam yazık ya nasılda kanı akıyor. zavallı hayvanın.hayvanları insanlardan daha cok sevmekte haksız olmadıgımı görmüş oldum... onlar okadar masum ki biz onları haketmiyoruz kesinlikle.
Ömer OKYAY 2010-10-12 16:08:48
Burada farkındaysanız bu vicdansızların öncelikli amacı kediyi yanlarında bulunan köpeğe parçalatıp bununla sadist egolarını tatmin etmekti ama köpek onlardan daha insan çıktı kediye dokunmadı bile ve kendilerince bozguna ugrayan bu mahluklar bir hırsla hayvancagızın kafasını ezdi o kan oluk halinde akarken sanki benim ruhumu bedenimden söküp aldılar...
kafkas karadeniz 2010-10-12 14:15:42
Ben bela okumuycam,zaten en büyük belayı bulmuşlar,masun bir canlının canını alarak.Acıyorum.bunu yapan insansa insanlık nerde?şu insanoğlunun yaptığını o küçük gördükleri,horlayıp aşağıladıkları hayvanlar yapmaz.ebe insanoğlu bir hayvan kadarda olamıyorsan sana ne söylene bilir ki?
biraz uzun ama tavsiye ederim kedininde sahibi var 2010-10-12 11:35:45
Berber dervişin saçlarını kazımaya başlar. Derviş aynada kendini takip etmektedir. Başının sağ kısmı tamamen kazınmıştır. Berber tam diğer tarafa usturayı vuracakken, yağız mı yağız, bıçkın mı bıçkın bir kabadayı girer içeri. Doğruca dervişin yanına gider, başının kazınmış kısmına okkalı bir tokat atarak : - Kalk bakalım kabak, kalk da traşımızı olalım, diye kükrer.

Dervişlik bu. Sövene dilsiz, vurana elsiz gerekmiş ya. Kaideyi bozmaz derviş. Ses çıkarmaz, usulca kalkar yerinden. Berber mahçup, fakat korkmuştur. Ses çıkaramaz. Kabadayı koltuğa oturur, berber traşa başlar. Fakat küstah kabadayı traş esnasında da sürekli aşağılar dervişi, alay eder:
unkdown 2010-10-12 11:30:00
cok mu sasırdınız arkadaslar ya bırakın bu işleri daha görmediğiniz neler var adamlar yunus balıklarını canlı canlı katledıyor...
önder Balta 2010-10-12 11:26:50
Hangisi hayvan acaba????????????????????
İnsan türünün bence artık genetiğiyle oynanmalı,iyi insanı bulmamız gerekiyor yoksa bu toplumda yaşanmıyacak zamanla....
sanis 2010-10-12 11:26:11
şaşırılacak bir olay değil her önüne gelen bi velet doğurup sokağa atarsa ahlak terbiye vermezse ne beklenebilir ki başka bunun gibilerin kafasını asvalta gömeceksin
insan oğlu 2010-10-12 11:25:41
ALLAH BELANIZI VERSİN KANSER OLURSUNUZ İNŞALLAH
ardosluasker 2010-10-12 10:53:42
bunların analarıda erkek evlatlarımız var diyemi seviniyor çok merak ediyorum doğrusu.. bunlar olsa olsa A di.Ş iz olur...
ayhan 2010-10-12 10:51:36
o kedinin ahı inşaallah onların başına misli ile gelir
cem arslan 2010-10-12 10:50:14
yuhh yaaa..hayvan dan ne istedin hayvan oglu hayvan...allah belanı versın senın... içim cız ettı yaw.. zavallı kedı... vurmaya calısırken dusmus orada kafayı betona vurup geberseydı keske hayvan oglu hayvan...
İZMİRLİ DEĞİL TUNCELİLİ 2010-10-12 10:49:07
BİRİSİ HABERİ GICIYLA OKUMUŞ SANIRIM, İZMİRLİ DE VİCDAN NE GEZER Kİ DEMİŞ AMA O KİŞİ HABERİ ÖNCE OKUSUN SONRA YORUM YAZSIN. KİŞİLER TUNCELİ Lİ YAZIYOR KÖRMÜSÜN SEN. SENİN GÖZÜNE.....
mehmet öz 2010-10-12 09:48:27
bunları insan öldürmüş gibi hapse atıcaksın asuç üstü yakalanmışlar polislere çağrı yapıyorum cani ya tam cani sinirden elim ayağım titriyor
barış 2010-10-12 09:19:17
Allah bir gün mutlaka bu canilerin cezasını verecektir. o gün dünyada fani bir gün olmasada cehennemde ebedi bir gün olacaktır. azap onlar için daha acı olacaktır. Allahım sen büyüksün senin kulun bukada cani olmamalı. Ama kafir bundan habersizdir. ne lur ALLAHIM SEN BU CANİLERE ÖYLE BİR BELA VER Kİ O HAYVANIN ÇARESİZLİĞİNİ GÖRSÜNLER.
nihat özer 2010-10-12 04:24:45
bence bi hayvan hakları dernegi ilgilenmeli bu durumla, bu cocuklar bence daha cok can yakacaklar...
bekir 2010-10-12 02:26:22
bu yaratıkların (insan diyemem) bir an önce yakalanarak teşhir edilmesini ve derhal cezalandırılmasını istiyoruz.
gürkan 2010-10-12 02:12:47
arkadaşlar bu ülkede bu gibi adamları yakalatsanız ne olacak ? Dahşan affıyla çıkarlar. Linç edeceksinki kimse zan altında kaalmayacak.zaten bu olaya kimse ceza vermez.burası türkiye...
adıyamanlı 2010-10-12 01:31:16
bunlar mutlaka yakalanıp cezalandırılmalı.yanlarına kalmamalı.kendi halinde uyuyan zavallı bi hayvana bu yapılırmı?
misafir 2010-10-12 01:27:23
eğer bu caniler yakalanıp cezalandırılmazsa bu ülkede yaşamanın bi anlamı yok..bunları yakalayıp başlarını ezelim lütfen..
ihsan 2010-10-12 01:07:44
allah belanizi versin.
misafir 2010-10-12 00:34:20
bakın bunu yaparların sonu nasıl olacak atalarımız boşuna dememişler ne ekersen onu biçersin diye yunan tohumları diyecem yunanlılara ayıp
cehennemde yan 2010-10-12 00:29:41
CEHENNEMDE YANNNN.....! YANINDAKİ KÖPEK NE DEDİ SANA ACABA ?
Ismail derin 2010-10-12 00:11:43
Bütün hayvanlara iyilik etmeli, eziyet etmekten sakınmalıdır. Hadis-i şeriflerde buyuruldu ki:
(Bir kadın, bir kediyi kapalı bir yere hapsetti. Kediye yiyecek, içecek vermedi. Dışarıda bir şey bulup yemesi için serbest de bırakmadı. Kedi öldü ve kadın da bu yüzden Cehenneme müstahak oldu.) [Buhari]
(Yeryüzündeki mahluklara acımayana, göktekiler acımaz.) [Taberani]

(Merhameti olmayana merhamet edilmez.) [Buhari]

Eshab-ı kiram dediler ki: Ya Resulallah, hayvanlara iyilikte de, sevap var mıdır? Peygamber efendimiz, (Her canlı hayvana yapılan iyilikte sevap vardır) buyurdu. (Buhari)
AVRUPADAN CIHAN 2010-10-12 00:09:35
(hayvan sevmeyen, insan sevemez.) kendilerinin vicdanen yoksun olduklari bir karede g