KATEGORİLER

İzmir Bornova'da Canilik Kedi'yi böyle Öldürdüler

İzmir Bornova'da Canilik Kedi'yi böyle Öldürdüler
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • af
    10.09.2013 00:06:17

    Elin ayağın kopsun şerefsiz

  • simge
    28.01.2013 13:57:26

    öbürdünyada AIIAHona aynı acıyı yaşatır işala bu adamın ALLAHkorkusuda yok!!!!

  • LACKLAND
    31.01.2012 17:27:32

    kedinin ne suçu piç gücün onamı yetiyor gerizekalı

  • kemal
    16.06.2011 19:20:47

    Rabbim bunlarda senin kulun ama farkında değiller nefisleri ölümü tattığında senin huzuruna nasıl varacaklar utanmayacaklarmı.

  • musti
    01.01.1970 00:33:31

    insanlıktan nasibini almamış zavallılar ALLAH elbet bunun hesabını sorar.

  • merve
    01.01.1970 00:33:30

    Allah binlerce kez o kedinin ahını cıkarsın sizden hadi bir kişi embesil ya diğerleri? bukadar bititi insanlık... yazık böyle evlat yetiştirene yazık...

  • crn
    01.01.1970 00:33:30

    kıyamam yazık ya nasılda kanı akıyor. zavallı hayvanın.hayvanları insanlardan daha cok sevmekte haksız olmadıgımı görmüş oldum... onlar okadar masum ki biz onları haketmiyoruz kesinlikle.

  • Ömer OKYAY
    01.01.1970 00:33:30

    Burada farkındaysanız bu vicdansızların öncelikli amacı kediyi yanlarında bulunan köpeğe parçalatıp bununla sadist egolarını tatmin etmekti ama köpek onlardan daha insan çıktı kediye dokunmadı bile ve kendilerince bozguna ugrayan bu mahluklar bir hırsla hayvancagızın kafasını ezdi o kan oluk halinde akarken sanki benim ruhumu bedenimden söküp aldılar...

  • kafkas karadeniz
    01.01.1970 00:33:30

    Ben bela okumuycam,zaten en büyük belayı bulmuşlar,masun bir canlının canını alarak.Acıyorum.bunu yapan insansa insanlık nerde?şu insanoğlunun yaptığını o küçük gördükleri,horlayıp aşağıladıkları hayvanlar yapmaz.ebe insanoğlu bir hayvan kadarda olamıyorsan sana ne söylene bilir ki?

  • biraz uzun ama tavsiye ederim kedininde sahibi var
    01.01.1970 00:33:30

    Berber dervişin saçlarını kazımaya başlar. Derviş aynada kendini takip etmektedir. Başının sağ kısmı tamamen kazınmıştır. Berber tam diğer tarafa usturayı vuracakken, yağız mı yağız, bıçkın mı bıçkın bir kabadayı girer içeri. Doğruca dervişin yanına gider, başının kazınmış kısmına okkalı bir tokat atarak : - Kalk bakalım kabak, kalk da traşımızı olalım, diye kükrer.

    Dervişlik bu. Sövene dilsiz, vurana elsiz gerekmiş ya. Kaideyi bozmaz derviş. Ses çıkarmaz, usulca kalkar yerinden. Berber mahçup, fakat korkmuştur. Ses çıkaramaz. Kabadayı koltuğa oturur, berber traşa başlar. Fakat küstah kabadayı traş esnasında da sürekli aşağılar dervişi, alay eder:

  • unkdown
    01.01.1970 00:33:30

    cok mu sasırdınız arkadaslar ya bırakın bu işleri daha görmediğiniz neler var adamlar yunus balıklarını canlı canlı katledıyor...

  • önder Balta
    01.01.1970 00:33:30

    Hangisi hayvan acaba????????????????????
    İnsan türünün bence artık genetiğiyle oynanmalı,iyi insanı bulmamız gerekiyor yoksa bu toplumda yaşanmıyacak zamanla....

  • sanis
    01.01.1970 00:33:30

    şaşırılacak bir olay değil her önüne gelen bi velet doğurup sokağa atarsa ahlak terbiye vermezse ne beklenebilir ki başka bunun gibilerin kafasını asvalta gömeceksin

  • insan oğlu
    01.01.1970 00:33:30

    ALLAH BELANIZI VERSİN KANSER OLURSUNUZ İNŞALLAH

  • ardosluasker
    01.01.1970 00:33:30

    bunların analarıda erkek evlatlarımız var diyemi seviniyor çok merak ediyorum doğrusu.. bunlar olsa olsa A di.Ş iz olur...

  • ayhan
    01.01.1970 00:33:30

    o kedinin ahı inşaallah onların başına misli ile gelir

  • cem arslan
    01.01.1970 00:33:30

    yuhh yaaa..hayvan dan ne istedin hayvan oglu hayvan...allah belanı versın senın... içim cız ettı yaw.. zavallı kedı... vurmaya calısırken dusmus orada kafayı betona vurup geberseydı keske hayvan oglu hayvan...

  • Ä°ZMÄ°RLÄ° DEĞİL TUNCELÄ°LÄ°
    01.01.1970 00:33:30

    BİRİSİ HABERİ GICIYLA OKUMUŞ SANIRIM, İZMİRLİ DE VİCDAN NE GEZER Kİ DEMİŞ AMA O KİŞİ HABERİ ÖNCE OKUSUN SONRA YORUM YAZSIN. KİŞİLER TUNCELİ Lİ YAZIYOR KÖRMÜSÜN SEN. SENİN GÖZÜNE.....

  • mehmet öz
    01.01.1970 00:33:30

    bunları insan öldürmüş gibi hapse atıcaksın asuç üstü yakalanmışlar polislere çağrı yapıyorum cani ya tam cani sinirden elim ayağım titriyor

  • barış
    01.01.1970 00:33:30

    Allah bir gün mutlaka bu canilerin cezasını verecektir. o gün dünyada fani bir gün olmasada cehennemde ebedi bir gün olacaktır. azap onlar için daha acı olacaktır. Allahım sen büyüksün senin kulun bukada cani olmamalı. Ama kafir bundan habersizdir. ne lur ALLAHIM SEN BU CANİLERE ÖYLE BİR BELA VER Kİ O HAYVANIN ÇARESİZLİĞİNİ GÖRSÜNLER.

  • nihat özer
    01.01.1970 00:33:30

    bence bi hayvan hakları dernegi ilgilenmeli bu durumla, bu cocuklar bence daha cok can yakacaklar...

  • bekir
    01.01.1970 00:33:30

    bu yaratıkların (insan diyemem) bir an önce yakalanarak teşhir edilmesini ve derhal cezalandırılmasını istiyoruz.

  • gürkan
    01.01.1970 00:33:30

    arkadaşlar bu ülkede bu gibi adamları yakalatsanız ne olacak ? Dahşan affıyla çıkarlar. Linç edeceksinki kimse zan altında kaalmayacak.zaten bu olaya kimse ceza vermez.burası türkiye...

  • adıyamanlı
    01.01.1970 00:33:30

    bunlar mutlaka yakalanıp cezalandırılmalı.yanlarına kalmamalı.kendi halinde uyuyan zavallı bi hayvana bu yapılırmı?

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    eğer bu caniler yakalanıp cezalandırılmazsa bu ülkede yaşamanın bi anlamı yok..bunları yakalayıp başlarını ezelim lütfen..

  • ihsan
    01.01.1970 00:33:30

    allah belanizi versin.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bakın bunu yaparların sonu nasıl olacak atalarımız boşuna dememişler ne ekersen onu biçersin diye yunan tohumları diyecem yunanlılara ayıp

  • cehennemde yan
    01.01.1970 00:33:30

    CEHENNEMDE YANNNN.....! YANINDAKİ KÖPEK NE DEDİ SANA ACABA ?

  • Ismail derin
    01.01.1970 00:33:30

    Bütün hayvanlara iyilik etmeli, eziyet etmekten sakınmalıdır. Hadis-i şeriflerde buyuruldu ki:
    (Bir kadın, bir kediyi kapalı bir yere hapsetti. Kediye yiyecek, içecek vermedi. Dışarıda bir şey bulup yemesi için serbest de bırakmadı. Kedi öldü ve kadın da bu yüzden Cehenneme müstahak oldu.) [Buhari]
    (Yeryüzündeki mahluklara acımayana, göktekiler acımaz.) [Taberani]

    (Merhameti olmayana merhamet edilmez.) [Buhari]

    Eshab-ı kiram dediler ki: Ya Resulallah, hayvanlara iyilikte de, sevap var mıdır? Peygamber efendimiz, (Her canlı hayvana yapılan iyilikte sevap vardır) buyurdu. (Buhari)

  • AVRUPADAN CIHAN
    01.01.1970 00:33:30

    (hayvan sevmeyen, insan sevemez.) kendilerinin vicdanen yoksun olduklari bir karede gørmek hic hosnut olmayan bir durum gunumuzun turkiyesinde bu oluyorsa vay haline. aile sevgisine muhtac hayvanlarimzi korurken bu kare hic hosnut degel birde elinde bir køpegi var nasilda olur bøyel bir insanoglu hem bir hayvani vahsice sehir ortasinda katledebiliyor nerde bu yekililer turkiyenin her zamanki hali bir de kucuklere ørnek olacaklar..............

  • Yalnzıkurt
    01.01.1970 00:33:30

    Ne İrfandır veren Ahlaka yükseklik, ne vicdandır..
    Fazilet hissi insanlarda Allah korkusundandır...
    Allah seni bildiği gibi yapacaktır çocuk emin ol....

  • hasan
    01.01.1970 00:33:30

    Ya Lutfen Lutfen yalvariyorum yetkililer bu insanlari gorsun ve gerekli cezayi versinler ilahi adalet zaten verecek cezasini ama DUNYADAKI CEZALARINI CEKMELILER LUTFEN INSAFYA ZAVALLI YARATIK

  • Ismail derin
    01.01.1970 00:33:30

    İslam dini hayvanlara karşı şefkatli olunmasını emretmekte ve bu konuda önemli ikazlarda bulunmaktadır. Allah Resûlü hayvanların bile aç, susuz bırakılarak ölmesine sebebiyet verilmesinin cehennem azabına götüren bir günah olduğunu bildirmiştir:

  • KUDRET PÄ°RÄ°NÇ
    01.01.1970 00:33:30

    ACABA O KEDİMİ HAYVAN YOKSA BİZMİ?? İNSANLIĞIMDAN UTANDIMDA...

  • muhlis
    01.01.1970 00:33:30

    yazıklar olsun insan diye geçinenler!!!
    esfeli safilin meselesi

  • alper
    01.01.1970 00:33:30

    dilerim Allah\\\'tan diliniz tutulsun o derece birinden dayakk yiyin ölümünüz beter olsun !

  • enes erol
    01.01.1970 00:33:30

    o adamları bana versinler elalem içinde ipe çekmezsem bana enes demesinler

  • dadaş ali
    01.01.1970 00:33:30

    ben yarın bulmaya gidiyorum o büfecinin yerini o görüntüleri almaya...

  • leyla gülden
    01.01.1970 00:33:30

    allah belanızı versin.inşallah birileri sizin o işe yaramaz kafanızı ayaklarının altında ezer.

  • INSAN
    01.01.1970 00:33:30

    BIR ERKEK OLARAK BU VIDEOYU IZLEDIKTEN SONRA OTURUP HUNGUR HUNGUR AGALADIM..BU MU INSANLIK VE BU MU YASAM DEDIGIMIZ SEY.OLUM VAR OLUM .O ZAVALI KEDI OLDU AMA SEN VICDAN AZABI ILE HERGUN OLECEKSIN. NE ISTEDIN ZAVALI KEDIDEN, BE ALCAK ADAM.NE , NE, NE ???

  • okiiii
    01.01.1970 00:33:30

    hayvan adam, seninde ailenin de kafafı böyle ezilsin inş.

  • mehmet
    01.01.1970 00:33:30

    artık tüm kalbimle cehennemin gerekliliğine inanıyorummmmm

  • venom
    01.01.1970 00:33:30

    insallah o hayvanı tekmeleyen haywanogluhayvanla karsılasırım bigün.aynen öyle kafasını ezicem!

  • hayro
    01.01.1970 00:33:30

    ingilterede aynı bu tarz bir olaydan dolayı bit kadın cezalandırılmıştı. bu kişininde cezasını alması gerekiyor. yetkililer göreve.

  • huseyin ekdi
    01.01.1970 00:33:30

    yanında gezdirdiği köpeği bile bunun yaptığının %1 ini yapmıyor. İnsanlık değil zvallı hayana yapılan birde hayvan severmiş gibi yanında köpek gezdiriyor. Yazıklar olsun

  • iyş
    01.01.1970 00:33:30

    DİLERİM ALLAH SİZİ ISLAH EDER.SİZİNDE BAŞINIZI ÖYLE EZERLER.....

  • _Emin_
    01.01.1970 00:33:30

    İnanç meselesi din dersleri kalksın diye bağıran çağıran insanlar görsün insanda allah korkusu olmazsa daha neler yapabilir.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bunu yapan insanlıktan nasibini almamış olmalıki savunmasıv korunmaya muhtaç bir hayvanın başını eziyor bu hiçbir dinede mensup olamaz çünkü bunun yaptığını hiçbir dine mensup olan insan yapmaz bu imansızda ALLAH korkusudahi yoktur ama muhakkak ALLAH cesasını verecektir.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bu cani sadece kabahatler kanunundan yargılanıp 60 lira para cezası ödeyecek başak hiçbir ceza almayacak yazıklar olsun

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Allah belanı versın senın ya ınsanmısın sen elıme bı gecsende nasıl kafa ezılırmıs bı gorsen

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    eğer gerçekten devletsek lütfen bunları bulun ve cezalansınlar ne olur yalvarıyorum başka birşey istemiyorum

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Yorumlarda hala insanlıktan bahsediliyor iblis desen her halde iblisin zoruna gider sadece yaratık diyebiliyorum birde buraya hanımlar okurdiye yazamadığım küfürler var ALLAH(cc)belasını versin kediden beter olsun

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    YAZIKLAR OLSUN

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    arkadaşlar burada bişiler yazarak biyere varamayız. nasıl olcak bilmiyorum ama bu hayvanın ismini bulalım biyerlerden teşhir edelim gerekeni yapalım.dışarı çıkacak yüzü kalmasın.Ben araştırma yapıyorum.Lütfen sizde yardımcı olun elinizi vicdanınıza koyun.pelus.60@HOTMAİL.COM gerçekten yardımcı olucak arkadaşları bekliyorum Benimde evde bir kedim var sevmeye bile kıyamıyorum canı acıycak diye bu nasıl vahşet.....

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    izmirli olupta vicdanı olan varmıdır sizce demişsin sen nerelisin beyiin varmı sende diorum

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    inşallah sanada aynısını yaparlar

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    tüh yazıklar olsun sana be insan yazıklar utandım boyle bi insanla aynı yerde yaşamaktan zavallı mahlukatlar topunuz bir insan etmezsınız.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    BU İNSANLARI GÖRÜPTE KOMAYA SOKMAYAN ADAM DEGİLDİR...!

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    BUNLARI büyüten yetiştiren insanlar mı acaba..

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Ya bu ınsan olamaz.sucu ıse bır ınsan öldurmuş gıbı ceza verılmesı lazım.Allah sanada böyle ölum nasip etsın

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    izöirlide vicdan ne gezerki anadoluda boyle bırsey olmaz allahtan korkmayanlar yapar ancak.yazıklar olsun

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Allah belanızı versin.Bulup cezalandıralım ve teşhir edelim lütfen..

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Allah belanızı versin o kedinin ne suçu vardı, Allah sizin canınızı da böyle alsın inşallah.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    O tekmeyi atan hayvanoğlu hayvandır.bu hayvan ilerde bi insanda öldürebilir.bunlar haysiyetlerini kaybetmiş yaşamdan haberi olmayan ölümün ne olduğunu son nefesin değerinden habersiz vicdansızlardır.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bende bornovada oturuyorum burada aşırı derece göç var özelliklede doğudan adam yapıyor salıyor sokağa

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    izmirli olupta vicdanı olan varmıdır sizce

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    inşallah allah birgün bu cocugu karşıma çıkartır.şuanda onlara karşı kinimi anlayamazsınız.Allah belanızı en kısa sürede versin inşallah..

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ALLAH HEPİNİZİN BELASINI VERSIN CEHENNEMDE BOLE SEKILDE CAN VERİRSİNİZ ALLAH CELLE CELALU SIZIN YAPTIKLARINIZ SIZE DÖNECEKTİR DER...

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    yazık

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    hayvan olan kedimi yoksa bunlarmı

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Bunu bile bile yapanlar gerçekten insan olmazlar Rabb\\\'imden tez vakitte onlarada aynısını yaşatmasını dilerim,tüylerim diken diken oldu bu vahşiliği yapanların bulunması için Bornova Belediyesini göreve davet ediyorum kamere var kişiler az çok belli bulunlaraı gerek ama hangi kanun ve cezayla yargılanırlar bilmiyorum,katiller,caniler aramızda gezerken nasıl rahat uyuyabilirizki...Allah seni bilidiğ yapsın evsiz barksız sokaklarda sürünürsünüz hepiniz inşAllahhhhhhhhhhh

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    tek kelimeyle ölümleri kedininkinden beter olsun

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    allah bunların ölümünü de öle versin. yok mu allahını seven bir bornovalı müslüman bunlardan şikayetçi olsun. emniyette gerekeni yapsın. ne olur allah rızası için. ya bu nasıl bir insanlık...

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Bu ülkede adalet varsa, savcılar görevini yapsın.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Selamunaleykum deyerli yorumcular-(Tekvir Suresi, 5) ayeti, hayvanların da mahşer meydanına çıkarılacaklarını haber vermektedir. \\\"O öyle bir gündür ki, insan kendi eliyle işlediklerine bakar. Kafir de, \\\"ne olurdu\\\" der, \\\"ben bir toprak olsaydım.\\\" (Nebe Suresi, 40) ayeti ise hayvanların mahşer meydanında karşılıklı olarak hesap verdikten sonra bedenlerinin toprak olacağını haber verir., Allah islah eylesin 0 genclerii.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    yarabbı bu nasıl bı vıcdandır ınsallah.ınsallah.ınsallah.mevlam da senı o kedıye basını ezdır ruzı mahser de bu dunyada ıkı yakan bı araya gelmesın

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Allah ölümünü o kedi gibi yapar dilerim canı gönülden.Bugün hiç birşeyi bu kadar çok istemedim.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Selamunaleykum deyerli yorumcular-Hayvanlara iyi davranmanın, cennete girmeye sebep olacağını bildiren Peygamberimiz sahabîlere şu olayı nakleder:

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Bunu yapanda asil turk kani oldugundan supheliyim ,,zaten tiplerden belli bunlarin hangi bolgeden oldugu.zalim sadist insanlar.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ulan vicdansız merhametsiz zavallı kediden ne istedin sen peygamberimiz HZ. MUHAMMED MUSTAFA s.a.v elbisesinin kenarında uyuyan kediyi rahatsız etmemek için elbisesini kenarı kesmişde rahatsız etmemiş bilmezmisin.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    insanlıktan nasibini almamış yaratık birde elinde kopegi var yanlış kişiye tasma baglamışlar tasmayı bu vatandaşa takmak lazım

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    BUNU YAPAN İNSAN OLAMAZ. YANİ KUSURA BAKMAYIN AĞZIMA ÇOK ŞEY GELİYOR AMA SÖYLEYEMİYORUM.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Allah sızı nası bılıosa oyle yapsın..

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    kanunlar çerçevesinde cezalandırılsınlar. İsimleri ve adresleri deşifre edilsin biz birkaç yüz kişi olarak kendilerini ziyaret etmeyi düşünüyoruz.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Ben kişisel olarak kediden kopekten nefret eden biriyim nerde kedi gorsem tiskinir kovarım sole bi baktım acaba ben bi kediye bole bisey yapabilirmiyim diye biraz dusundukten sonra insan oldugumu farkettim, kendi kopeği bile bole davranmıyor :((