İsmail Türüt canlı yayında küfretti

2011-06-08 11:22:21

İsmail Türüt canlı yayında küfretti ismail Türüt'ü kızdıran Telefon şakası, Arım Balım Peteğim, canlı yayın mustafa karadeniz

Kategori: Magazin

samsunlu 01.01.1970 00:00:00
abi ayıp etmişsin sen onların seviyesine düşme
ersin 60 01.01.1970 00:00:00
yorum yapanların ıcınde ne kadar dnyo var olum bi sonuna kadar izle sonra yorum yap kafan almıyosa ızle gec dano
ismailturutten nefretediyom 01.01.1970 00:00:00
iyi olmu$ , sozde saka yapacaklardi ama olmadi hahhaaahah reyting yapacaklar sozde , adam sarkici diye kufur soyleyemez mi yani
huseyin 01.01.1970 00:00:00
gercekti bence sakaya cevirdiler oyle olmasa turut bey oyle siddetlenip sinirlenmezdi birde profesyonel bir sanatci boyle siddet yersiz yazik yakismiyor boyle ses sanatcisina biraz daha agir olmalibr /
YORUMCU 01.01.1970 00:00:00
ŞAKADA PROGRAMDA BERBAT.SADECE VİDEOYU SEYREDENE KADAR BİLE SABREDEMEDİM.PETEK SEN EVİNİN KADINI ÇOCUKLARININ ANASI OL...:))))))))
Yazık 01.01.1970 00:00:00
Petek hanım o izleyici hatada yapmış olsa proğram senin sorumluluk senin İsmail Türüt ün küfürlerini duymadın mı... Birde kanala sözüm var bence bu olaydan sonra kimse bu proğramı izlemez Petek bu işi yapamıyor.O insan o küfürleri haketti mi.
veli 01.01.1970 00:00:00
mustafa karadeniz :))))
abc 01.01.1970 00:00:00
mustafa karadeniz :DDD hemen anlasılıo zaten..
balatlı 01.01.1970 00:00:00
zadamın tenceresının parasını wer kardeşimmmmm
can 01.01.1970 00:00:00
Bordobereli kardeşim muhtemelen yorgun veya dikkatsiz olduğun için yanlış anladığını tahmin ediyorum..Birdaha okursan ki kusura bakma diyeceğinede eminim.Harbi bir ülkücüye anlamadan badoslama hakaretemi söz yakışmaz.İade ediyorum.Sağlıcakla kal
seko 01.01.1970 00:00:00
mustafa karadeniz haha :D
yalçın 01.01.1970 00:00:00
yaaa ne kadar boooş konuşuyorsunuz ayıp bu türkiyeye bir tane daha ismail türüt gelmez şakayı bile anlamadan yorum yapıyorsunuz adam gibi adamlar ozanda ismailde onlar bizim abilerimiz bu vatanın sanatcılarıdır beylerr
cesuryürek 01.01.1970 00:00:00
valla fıkra gibi ya
BULUT 01.01.1970 00:00:00
İyi yada kötü şaka yapılmış ama videonun yarısını izleyip sallayan yorumculara ne demeli?
bordobereli 01.01.1970 00:00:00
can ozan arif ide komunist yaptın hay ben senin yaşadığın hayata da bilginede .
djeep 01.01.1970 00:00:00
uçkağıtçı adamın parasını yemiş birde bilmemezlikten geliyor:))
Komik 01.01.1970 00:00:00
Mustafa Karadeniz yapmış yapacağını :)))
can 01.01.1970 00:00:00
Türüt de Ozan Arifde eski kominist yeni adıyla ulusalcıyız diyenlere hala enteğre olmamışlar
:) 01.01.1970 00:00:00
mustafa karadeniz :D
ugr 01.01.1970 00:00:00
adam değil zaten bu türüt...canlı yayındasın biraz akıllı davran, ne dayılanıyon hemen...
Fatih 01.01.1970 00:00:00
Karadenizli şakacı bu bi arada samsunda arabayı boyayıp şöförden dayak yemişti. o adam. şakacı.
mecele 01.01.1970 00:00:00
ver şişko aldıysan adamın parasını bir dahada canlı yayında küfür etme la
gkhn 01.01.1970 00:00:00
Tezgah yapmışlar, haber olmak için önceden planlanmış bişey gibi duruyor..
erdem 01.01.1970 00:00:00
şakacı mustafa bu şaka yapmış türüte :D
Salladınız da tutmadı 01.01.1970 00:00:00
Ya sonunu izlemeden yorum yapanlar önce bilgi sahibi olun sonra fikir sahibi sallamışsınız bak videonun sonunu izleseydiniz olayın şaka yapanında Mustafa Karadeniz olduğunu görürdünüz.
trabzonlu 01.01.1970 00:00:00
adam gibi adamdır ismail türüt mhp
fehmi 01.01.1970 00:00:00
lan telefonda arayan adam mustafa karadeniz. programcıların düzenlediği bişey
yazzgeçç 01.01.1970 00:00:00
şaka yapmışlar akılları sıra
talat 01.01.1970 00:00:00
mustafa karadeniz lan bu.nasıl tanımadınız ya )))
Ahmet 01.01.1970 00:00:00
İsmail Türüt meşhur olduktan sonra Rizede esnaflık bile yaptı, bildiğim kadarıyla, alacağı olan kişi o zaman gider söyler alırdı yanii... şaka yapmaya çalıştı beceremedi galiba....