İbo Show Tatlıses ten Yıldız Tilbe ye seni pezevenklerin elinden aldım lafı ve tilbe nin yayını terketmesi

2009-02-23 02:08:00

Tatlıses ten Yıldız Tilbeye seni pezevenklerin elinden aldım lafı ve tilbe nin yayını terketmesi

Kategori: Haber ve Televizyon

Bagis Sahin 01.01.1970 00:00:23
sevgili ibraminda burdan ne kadar terbiyesiz oldugunu anlamıs olduk yıldız tilbe sonuna kadar haklıdır gitmekle en iyisini etmiş.
OSMAN ESKİCİ 01.01.1970 00:00:23
Vah ki vah!... Bu mudur benim ülkemin imparator unvanlı büyük sanatçısı?... İşte göbeğini kaşıyan yığınların alkışlarıyla kaldırıp zirvelere oturttukları büyük sanatçı(!) bu... Yaptığı basit bir iyiliği başa kakan misafirini aşağılayan üstelik de bir kadın olan misafiri giderken oturduğu yerden güle güle diyecek kadar kabalaşan bu adamı hala hayran hayran izleyen ve alkışlayan bu toplumu hayretle ve ibretle izliyorum. Bekir Coşkun haksız mı?.. Söylenecek bir tek kelime var: Pes!...
Gençosman 01.01.1970 00:00:23
Öncelikle İbrahim Tatlısesi kınıyorum. Ayıptır gelen misafire hele bir bayana karşı davranışı kendi seviyesini belli etmiştir. Yıldız Tilbe 'ye gerçekten tebrikler. Haklı olduğu davada kıvırmadı aslanlar gibi cevabını verdi ve ibonun haddini bildirdi. Bence birçok erkek diye geçinen yalaka tiplerden çok daha mertti. İbo ya yuuuuuh. Tilbeye sevgiler
gençosman 01.01.1970 00:00:23
Sahtekar ibo nun maskesi düştü gerçek kişiliğini gösterdi. Yıldız Tilbe İboya haddini bildirdi. Bana göre birçok erkek geçinenden mertti. İbo yu ve yalakalarını protesto ediyor Yıldız Tilbe hanımı tebrik ediyorum
gençosman 01.01.1970 00:00:23
Fazla söze gerek yok herşey ortada. İbo seviyesini Yıldız Tilbe mertliğini yalaklar da yalakalığını gösterdi. Tebrikler Yıldız haddini çok net biçimde bildirdin
gençosman 01.01.1970 00:00:23
Fazla söze gerek yok herşey ortada. İbo seviyesini Yıldız Tilbe mertliğini yalaklar da yalakalığını gösterdi. Tebrikler Yıldız haddini çok net biçimde bildirdin
gençosman 01.01.1970 00:00:23
Fazla söze gerek yok herşey ortada. İbo seviyesini Yıldız Tilbe mertliğini yalakalar da yalakalığını gösterdi. Tebrikler Yıldız haddini çok net biçimde bildirdin
tolga 01.01.1970 00:00:23
bu çok komik yaaaa.....hahahahahaha
kaan dalbil 01.01.1970 00:00:23
ibrahim tatlıses artık bittin. kimseyi küçük göremezsiniz. çaresiz insana yardım etmek büyüklüktür yardımdan sonra onu milyonlara paylaşman değil. yaşlanıyorsun yakın çevrende bunu sana sürekli söylüyor bence sanatının en iyi şu zamanlarında edepli ve terbiyenle bırak yoksa halk seni bir seneye kalmaz rezil ederek bırakırlar. sen artık senden çıkmışsın... allah ıslah eylesin.hem yanında çalışan senden kaç yaş büyük olan adamı döv asenayı döv derya tuna ve asenayı vurdur birçok sanatçının önünü kes sonrada ben koruyucuyumdur merhametliyimdir. sen maske takan yalancısın başkada birşey değilsin. yazıklar olsun sana ibrahim....(urfanın yüz karası)
murat 01.01.1970 00:00:23
programı başından sonuna kadar izledim. yıldız tilbe herşeyi yokuşa sürmek için elinden geleni yaptı.zaten psikopat hareketlerine alışmıştık buda tuzubiberi oldu. çay bardagıyla yaptıgına bakın o anki psikoljisini anlarsınız. ibrahim tatlıses programına davet ettigi tüm şarkcıların neredeyse tamamımın begendigi şarkısı olursa yarıda kesip şarkıyı çok begemdigini bu nkaratında ne anlattıgını soruyo.nedense yıldız tilbenin agırına gitti. zaten programın başında bişeyler olacagı belliydi. olur olmadık kendisine ait olmayan şarkıları okumasından belliydi. ibrahim tatlıses kendisini neden kurtardıgını neden o lafı ettiginide gayet güzel açıkladı.madem ibrahim tatlısesin şarkını kesmesine bozuluyordun bi büyük olarak programda görmedin neden peki başın sıkıştıgı an ibrahim tatlısesi büyügün sayıp ondan yardım istedin. kendisi programı terk ediyo ayrıca stüdyoda bulunan fun club üyelerinede ibrahim tatlısesin arkası dönükken kalkın diye işaret ediyo. asıl o alkışlar sana YILDIZ TİLBE... saygılar imparator
ERDINC 01.01.1970 00:00:23
Ibrahim tatlises yildiz tilbenin nasil bir karaktere sahip oldugunu civik olmadigini biliyordu.Niye sacma sapan soru ve sakalarla Yildiz Tilbeyi bu kadar gerdi.Sarkiyi niye durduk yere kesti.bu cok büyük saygisizlik.Olacak is degil.Ben Ibrahim Tatlisesi kiniyorum.Bu güne kadar bir cok davranisini tastik etmedim.Bunuda etmiyorum.
nurten tütün 01.01.1970 00:00:23
canımızsın sen bizim senin ağzına yüreğine sağlık haddini bildirdin az bile yaptın sen bi kendini deyil bütün kadınların adına gerekeni yaptın yıldız bende konyada sürücü kursu çalıştırıyorum sana yapılan bize yapıldı şiddetle kınıyoruz her zaman şunu söylerim bi eyitimci olarak karşındaki cahil bir kişi bir bir daha ikiki cahil insan cesur insandır diye adını bile yazmak istemediğimiz bu kişinin kendisine bille saygısını olmadığını bir kez daha halka göstermiş oldu.seni çok ama çok sviyoruz üzülme allaha emanet ol her zaman yanındayız.
01.01.1970 00:00:23
vatan çalışkan 01.01.1970 00:00:23
benim insanlara söyleceğim yapılan bir iyilik ne olursa olsun reklam amacıylada olsun başka yerdede olsun insanların yüzüne mahcup olacak şekilde söylenmemesi lazımdır sonuç olarak hiç zaman yapılan iyiliklerin hesabı tutulmaz saygılarımla
reis 01.01.1970 00:00:23
hiç yakışmadı ibo hemde iç neticede karsındaki bir bayan onu rencide etmeye çalışmanın bir anlamı yok.yada programına hiç davet etmeyeceksin. delikanlılık yapmışsın kurtarmışssın bırak bu iyilik sana kalsın...
hasbihalci 01.01.1970 00:00:23
İbo bunu hep yapıyor.Kendini çok övüyor.Ayıp değil mi programa çıkardığın insanla ilgili özeller orda anlatılır mı? Reyting için bu kadar olmaz insanlara hakaret edilmez.
agid 01.01.1970 00:00:23
walla takdir edilecek bişi karı 15 senedir aynı şarkıyı okuyup duruyi..
sürmeneli 01.01.1970 00:00:23
perihan savaşla evli olduğun zaman dündar baba sana nasıl güzellik yaptı anlatta millet öğrensin.. madem anı anlatıyorsun... iboşşş...
SEÇİL 01.01.1970 00:00:23
İMPARATOR DİYE KİME SESLENİO TÜRKİYE GÖRSÜN..UTANÇ VERİCİ REZİL BİR İNSAN KENDİNİ SAVUNAMIYACAĞINI ANLAYINCA BİR İNSAN KENDİNİ ANCAK BUKADAR DİBE VURABİLİRDİ Kİ ONDAN DA BAŞKASI BEKLENEMEZDİ.. TEK KELİMEYLE İĞRENÇ BİR İNSAN ONU TAHTA ÇIKARANLAR UTANSINLAR.. AYNI ZMANDA.. ONUN GÜCÜ ANCA ARKASINDAKİ DİBE VURMUŞLARA YETER..
sadi kara 01.01.1970 00:00:23
en kötü insan bir kişiye yaptığı iylikleri başına kakan insandır.tatlısesin parası çok olduğu için buyuk bir haksızlık.yıldız tilbe ço ii yaptı helel olasun ona.tatlıseside artık ekrana çıkartmasınlar daha iyi.
kaaan 01.01.1970 00:00:23
çok ayıp ettın ıbrahım abı yaaa oo mısafırdır kımse kımseye nankör dıyemezz yıldıza ayıp oldu o oraya gelmiş istedıgı sarkıyıda okur
01.01.1970 00:00:23
ibrahim tatlısesin ne olduğunu herkes biliyor. asıl kızılması gereken bu kadar laftan sonra ibrahim tatlısesi alkışlayan şerefsizler...
arda 01.01.1970 00:00:23
sen delıkanlımısın şerfsizn evladı yapılan ıyılkler saklı tutulduqunda büyülür.sen zaten küçük ve zavallı kırosun.sen ne anlarsın çakal dağ adamı.sende suç yok.senın kasetlerını alanda pzwnk
ismim lazım değil 01.01.1970 00:00:23
iboyu şiddetle kınıyorum yaptığı çok ayıp!!!!
mavi 01.01.1970 00:00:23
bu konuşmaların hepsi show seneryoyu yazmışlar oynuyolar... her şey reyting için.
ilhan abaza 01.01.1970 00:00:23
sen ibosun türkiyeye mal olmuş bir sanatçısın ayıptırya bir bayana söylenmeyecek kelimeyi 70 milyonun önünde utanmadan söylüyorsun kardeşim diyosun bu nasıl kardeşlik yıldız tilbe sen bunları kafana takma seni çoooooooooooook seviyorum senin allah.dan başka kimseye ihtiyacın yok CANIMSIN
Neslihan 01.01.1970 00:00:23
İbrahim Tatlısesin bugüne kadar ne proğramını seyrettim ne kasedini aldım.Çünkü herşey ortada zaten.Ancak tesadüf eseri Yıldız TİLBE ile diyaloglarından haberdar oldum ve bu videoyu seyrettim.Kendisine diyecek hiçbirşeyim yok.Nerde nezaman nasıl davranılacağını bilmeyen ve bugüne kadar öğrenememiş olan bu adama nedenirki bu saatten sonra.Proğramda yaptıklarından dolayı kendisini alkışlayan ve destekleyen seyircilerede burdan oha diyorum .Gerçekten oha bu adamı böyle yapan ve buraya taşıyan bu millete gerçekten oha.Saygı ve edep kursları için çok geç.....
hüsamettin 01.01.1970 00:00:23
ibrahim tatlısesin yaptıgı tamamen saygısızlık ve başa kalkmadır...yakışmadı ibo .....gerci yeterince bozulmussun......
sibel 01.01.1970 00:00:23
Ah !şu iboşumun sayesinde kimler nerelere gelmedi !!!Yıldız Tilbe ne zamandır gözükmüyordu ortalarda kesin yakında kaset çıkaracaktır demedi demeyin :))ama koskoca İbrahim Taltıses üzerinden prim yapma be kızım asıl sana ayıp.İbraham ağa ne diyorsa DOĞRUDUUURRRR...Türkiyeye de böyle ses bir daha gelmez kıymetini bilin yahu !!
veysel 01.01.1970 00:00:23
CANIM ABLAM SEN BİR NUMARASIN SEN O ADAMIN PROGRAMINI DAHA ÖNCEDEN TERK ETMELİYDİN SENİ DAKİKA DAKİKA SEYRETTİM ASIL SAHTEKAR ÜŞKADATÇI O ADAM SEN DOGRU YOLDASIN ABLAM ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN AYRICA ALLAH BUNLARIN HESABINI ÖYLE BİR ÇIKARACACAKKİ KENDİ O ZAMAN ANLIYAYACAK HERŞEYİ SEN TÜRKİYENİN KRALİÇESİSİN DOGRU YOLDASIN HAYATINDA BAŞARILAR