Hindistanda Çocuk nasıl yıkanır

2011-04-21 13:35:19

Hindistanda Çocuk nasıl yıkanır

Kategori: Amatörler

Benzer Videolar
İsrailli çocuklara Türk düşmanlığı eğitimi İZLE
İsrailli çocuklara Türk düşmanlığı eğitimi İZLE
Her Çocuk Özeldir Taare Zameen Par Fragman
Her Çocuk Özeldir Taare Zameen Par Fragman
Gökhan İnler: Çocukluğumda Beşiktaş'ı tutardım
Gökhan İnler: Çocukluğumda Beşiktaş'ı tutardım
Çocuklar boğulmasın operasyonu
Çocuklar boğulmasın operasyonu
Çocuklarla su kaydırağından kayan köpek
Çocuklarla su kaydırağından kayan köpek
Federer Afrikalı çocukları ziyaret etti
Federer Afrikalı çocukları ziyaret etti
Dünyanın en iyi çocuk doktoru
Dünyanın en iyi çocuk doktoru
Küçük çocuktan bilardo şovu
Küçük çocuktan bilardo şovu
ali
cok iyi yikiyorlar yaw gercektende
aysel ünlü
bence inanılmaz kötü kafa tasını incitiyolar işkence bebeklere günah yaaaa
DİYOJEN
çok süper çocuğun hiç bir yeri acımaz,her an anne ile temasta, üstelik küvette kaydığı zaman kafası sağa sola çarpıyor, ve küvetin sert kenarları incitiyor, Alternatif tıpta, masajda ve eski yöntem ilaçlar, hep uzakdoğu ve asya, zaten en eski kıta ve deneme yanılma yöntemiyle bulunan metodlar olması sebebi ile en sağlamı.
hümeyra
bence gayet güzel çok tebrik ederim bu şekli bulanlar
mehmet 2011-04-22 11:07:02
bence gayet normal bir yıkama. ülkemizdeki teknik daha kötü.
aysel 2011-04-22 10:46:08
çok mantıklı bir yöntem bebeklerde çok keyifli bizler minik küvetlerde daha zorlanarak yıkıyoruz bebeklerimizi
ss 2011-04-22 09:35:17
Ne kadar mantıklı bir teknik. bebeğin bu şekilde ne gözüne sabun ne de kulağına su kaçabilir. En önemlisi ise kucak dan kayıp düşme riski de sıfır. Gel gel gelelim ki bizim duşlarda bu yöntemi uygulamamız sor olacak gibi görünüyor. Ama örnek olabilecek bir teknik. Bravo!
dd 2011-04-21 21:46:51
bizim analarimiz cok mu zengindi ya, bence bu hintlilerin pis olmasindan baska bir seyden kaynaklanmiyor
agkocs 2011-04-21 20:30:01
ne kadar cahilce yorumlar yapıyoruz malesef sırf yorum olsun diye yorum yazıyoruz , ülkelerin kültürleriyle rahatlıkla dalga geçebiliyoruz
xxx 2011-04-21 19:32:49
Öyle deme kardeş ! Hepsi Allahın elinde olan şey bu. O isterse veriyor,istemezse ne kadar uğğraş dur. İşin ilginç tarafına bakki böyle yetişen insan daha dayanıklı olur, elbebek gülbebek büyütülenlerden :)
benim 2011-04-21 18:57:03
doğurun doğurun, fakirlikte, yoklukta, çilede hakkınız artık, sömürülecek iş gücü doğurun veya birer suç makinesi. bu fakiriliğinde sefaletinde macburmusun çocuk doğurmaya bir hayatı daha karartmaya, kendin gibi bir ömür çile çekmesine sebep olmaya macburmusun. ah akılsız insan.
Savaş 2011-04-21 15:12:33
Yav Günahtır Donyuyolar Git Evinde Yıka ,Sesini Çıkaramıyo Dİye Bu Yapılırmı Yav !!