Senden ötürü mü Benden ötürü mü - Kız kavgası

2009-01-15 11:23:44

Senden ötürü mü Benden ötürü mü dan videolar Senden ötürü mü Benden ötürü mü herkesin merak ettiği yılmaz ve onun için yapılan kız kavgası Senden ötürü mü Benden ötürü mü

Kategori: Amatörler

Benzer Videolar
Simge Fıstıkoğlu: Beni pavyona götürün
Simge Fıstıkoğlu: Beni pavyona götürün
Esnaf kavgasını biber gazı bitirdi
Esnaf kavgasını biber gazı bitirdi
Bağcılar'da kızların hakaret kavgası
Bağcılar'da kızların hakaret kavgası
Uygur Türkleri Çin'e başlarına çuval geçirilerek götürüldü
Uygur Türkleri Çin'e başlarına çuval geçirilerek götürüldü
Rusya'da baltalı silahlı trafik kavgası
Rusya'da baltalı silahlı trafik kavgası
Karabük'te asansör kavgası kameraya yansıdı
Karabük'te asansör kavgası kameraya yansıdı
Abdullah Gül: En fazla oyu alanlar oturup anlaşmalı
Abdullah Gül: En fazla oyu alanlar oturup anlaşmalı
Antalya'da sokak ortasında yol kavgası
Antalya'da sokak ortasında yol kavgası
Dayak Yiyen Kız Team
çok saçma bir erkek için dayak yemesi kız için çok üzüldüm yazık o dovern de tam bir kezban belliki.
lale
haaykam bu kadaa
Ahmet
Bulgaristan :)
kadriye
dayak yiyen kızın eli armut topluyor
tuğçe
bunlar kıbrıslı değil, Trakyalı..
EYLUL 29-05-2009 08:42:44
ERKEK ICIN YAPIYO KIZ BU KAVGAYI YA O ERKEK GORSE BU KIZIN BU HALINI DONUP BAKMAZ YA BAKARSA DAA AYNI YOLUN YOLCUSU
empty 25-04-2009 12:16:04
ya bunlar orda kavga etcek dovuşcekler sonra biride onlarin dibinde bu olanlari kameraya kaydetcek?? hııhhh daa nelerr yaaa
batuhan 25-04-2009 11:37:46
arkadaslar bunlar kıbrıslı normal bısey bu :)) kıbrıslıların konusmaları boyle napcan be kardassssssss :)
24-04-2009 12:12:57
reklam kokuyo beeee bunlan türkiyenin neresinde oturur be yavv
ricky 23-04-2009 21:42:17
yılmaz ı meseneden siliceksin meseneden:)
ŞEyma 08-03-2009 18:23:11
karşılık versene kızım ne saf bu ya bana atçaktı ööle bi tokat osmanlısını yerdi bnden ozaman sizde saçma saçma gülüp durmayın :@ ynllş yapsada ona o şekilde vurmaya hakkı yok
AytaC 05-02-2009 21:11:55
Cok guzel hareketler bunlar.. :D
kemal 05-02-2009 19:43:21
yahu ne kdr saçma sapan konusuosunuz ya suc duyurusuymıus sank türkiyede oluo da bu olay
deco 28-01-2009 20:20:20
ya kız harbi oturttu ya helal olsn..cinsime kurban olayım bea.kız suçlu ki dovuo kız onu..ya ne güzel tokatlar onlar yafff
xoxo 23-01-2009 16:18:12
ne uğraşıyosunz yaa ayşe bi pslik yapmş demekki nie herkes ayşeyi savunuyo bnce haketmş dayağıda yemş suç dyursu fln uraşmayn sçma şeyler sdce komk izleyp gülün:D
ali 19-01-2009 02:01:40
arkadaslar bu goruntu suc duyurusu olarak kabul edılebılır DARP HÜRRİYETİ ENGELLEMEK (2 KİŞİ OLDUGUNDAN) SUCLARI ISNAD EDILEBILIR. TCK ılgılı maddelerı gerekenı yapıcaktır ILGI SAVCI ARKADASA DUYURULUR
yılmaz 18-01-2009 23:43:20
tamam kızlar kavga etmeyin benim için bunda sonra ikinizlede daha çok ilgileneceğim söz.içkiyide bıraktım artık.bundan sonra hep beraberiz.artık kavga etmeyin benim için.
benden ötürü 17-01-2009 12:04:06
aayşe nin eli yokmu acaba bu kadar pısırık olmanın ne alemi var. zaten dayak yiyiyor karşı gelsede bir tanede o vursa ne olur.
Erhan 16-01-2009 19:16:23
Bayan arkadaş çokta centilmen sonunda tokalaşıyor :)
arandomguy 16-01-2009 18:33:47
Siveleri supermis ya :)) ganamayiii :D
emin 16-01-2009 10:57:16
burnim ganayi mi?_ yogh sümüğün akmışş... hehehe ne matrak bi video bu yaa..Gız gel bide bana vur öyle
serhat 16-01-2009 06:34:49
gel banada vursana?
eser durak 16-01-2009 03:29:52
koskoca medyayiz diyorsunuz habercilik yapıyorsunuzda o videonun fake oldugnu ve kimden ötürü videolarının sadece şaka maksatli yapildigini mi bilmiyorsunuz ? yada yapacak haber bulamadınız bunları gerçek diye millete mi geçiriyorsunuz
aek 16-01-2009 02:29:08
bakam ? ganamayi sümük akıy :DDD de bu gadaadı bitti
rıfat 16-01-2009 01:49:51
allahı seversen gel bide benele uğraşsan sen..tokat attıgın gibi yemesinide bilirsinn
ömer 16-01-2009 01:43:17
cok yazik sanki milyonerin oglu icin kiza tokat atiyor belliki kizin sucu yok oglan bu saf kizi kullanip kendi kiz arkadasini onun üzerine saldi... asil birde ben o kizi tokatlasam iyi olurdu... acidim kiza o tokadi yedikce icim acidi
azxasa 15-01-2009 23:26:35
dayak bıtıo el sıkısıyolar yaa superrr sahnee yaaa.... :))
Güven Duman 15-01-2009 22:59:34
D: