KATEGORİLER

Haydar Baş'ın programında canlı dayak

Haydar Baş'ın programında canlı dayak
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • özlem
    22.07.2012 18:38:01

    BU ADAM PROVAKATÖRDEN BAŞKA BİRŞEY DEĞİLDİR!!! HAYDAR BAŞ\\\'IN PROGRAMLARINI İZLESENİZ BİLİRSİNİZ TÜM PROGRAMLARINDA HZ. MUHAMMED (SAV) EFENDİMİZ DİYE BAHSEDER .BURADA SADECE O ADAMLARIN TASVİRİYLE KONUŞUYOR. TAMAMAN ART NİYETSİZ BİR SÖYLEM. SİZ ÖNCE ŞEHİTLERE KELLE DİYEN BEBEK KATİLİNE SAYIN DİYEN ZİHNİYETLERE BAKIN. AYRICA ORADA DAYAK ATILDIĞINA KESİNLİKLEDE İNANMIYORUM ADAMIN PROVAKÖTÖR OLDUĞU APACIK BELLİ YALANCIKTANDA BAĞIRMIŞ OLABİLİR ORADA DAYAK ATILSA YÜZÜNDEKİ MORLUKLARLA O GAZETE BENİM BU GAZETE SENİN DOLAŞIRDI BİR KERE! AYRICA ASIL ANLAMADIM OLAYSA ADAM O KADAR KİTAP YAZIYOR MİLLİ EKONOMİ KİTABI İÇİN YAPTIĞI KONFERANSLARAYSA 100 Ü AŞKIN ONLARCA ÜLKEDEN PROFESÖR KATILIYOR RUSYA BİLE MİLLİ EKONOMİ MODELİNİ KALKINMA PLANINA ALIYOR AMA TEK BİR HABERDE BİLE GÖSTERİLMİYOR BU NASIL ŞEY HALA AKLIM ALMIYOR. OYNANAN OYUNLAR BÜYÜK ALLAH HEPİMİZİN SONUNU HAYIR ETSİN DİYORUM....

  • nil islam
    05.06.2011 15:35:14

    kardeşler ben onları çok yakından tanıdım yani haydar başcıları, ve bende onlardan oldum çünki islamiyeti dosdoğru yaşıyorlar, menfaat zerre kadar yok, parayı gönüllerine deyil ceplerine koyuyorlar ve hak adına harcıyorlar vallahi.....o adam profakatördür iftira atmayın lütfen.......

  • Asım\\\'ın Nesli
    01.01.1970 00:33:31

    Haydar Baş\\\'ın Peygamber Efendimize(SAV) \\\"Muhammed\\\" diye hitap etmesi orada bir kesimin zoruna gitmiyor ama dayak yiyen vatandaş bu duruma karşı çıkınca Haydar Baş fanatikleri tarafından öldüresiye dövülüyor. İşin içinde Efendimiz varken bu karşı çıkış kesinlikle hoş görülmesi gerekirken adamlar zıvadan çıkıyor. Haydar Baş ve ekibinin niçin diyaloğa karşı olduğunu,diyalogtan anlamadıklarını bu olaydan anlayabilirsiniz. Efendiler efendisine yakışmayacak hitaba ses çıkarılmıyor fakat parti başkanlarına itirazda deliye dönüyorlar. Dayak yiyen vatandaşın \\\"siz şeytana uymuşsunuz\\\" sözü ona dayak atanlar için kesinlikle uyuyor. Allah şüphesiz görüyor herşeyi ve O\\\'nun(C.C) muamelesi ona göre olacaktır!

  • cem
    01.01.1970 00:33:31

    hani kavga görüntüleri nerde dalgamı geçiyonuz. ayrıca orda haydar baş kötü bir şey söylemiyo. başkalarının olumsuz sözlerini aktarırken seyirciler arasındaki o mal herif lafı gtünden anlıyo. artık neresiyle dinlerse. haydarbaş diyorki onlar dine şöyle baktılar peygamber için şöyle dediler diyor. o seyirci de sen peygamber için nasıl böle söylersin diyor olay çıkartıyor.

  • mustafa yazar
    01.01.1970 00:33:31

    haydar baş a diyeceğim yok ona inanan saflara acıyorum akcabatta batırdığı tencere fabrikası açtığı özel öğrenci evleri ankaralıbeyefendinin kızımı haremine aldı feryadını nasıl hatırlamaz

  • btp
    01.01.1970 00:33:31

    olaydan iki gün sonra prf dr haydar baş ve çokdeğerli kurmayları meltemtv haftanın sohbeti programında gerekli açıklamaları yapmışlardır aklı karışanlar ve hep karışık olanlar bu programı izlemenizi tavsiye ederim tek çözüm btp. dinimize ve devletimize sahip çıkan tek insan haydar baş Allah ondan razı olsun.haydar baş hakkında fitne çıkaranları da Allah ishal etsin

  • hüseyin
    01.01.1970 00:33:31

    YALAKALARINA YAZDIRDIĞI SAÇMASAPAN,LİSE DÜZEYİNDEKİ BİR ÖĞRENCİNİN BİLE KALEME ALACAĞI KİTAPLARIYLA KENDİSİNİ PROF. SANAN HAYDAR BABANIN NASIL BİRİ OLDUGUNU VE TARİKATINDA NASIL DOLAPLAR DÖNDÜĞÜNÜ ÇOK İYİ BİLEN BİRİ OLARAK DİYORUMKİ:ALLAH,ÜLKEMİZİ BU TARZ İNSANLARIN ELİNE DÜŞÜRMESİN.HAYDAR BABANIN NASIL BİRİ OLDUĞUNU EN YAKININDAKİ İNSANLAR BİLE ÇOK İYİ BİLİYOR AMA;KÖPRÜYÜ GEÇEN KADAR AYIYADAYI DİYORLAR ÇÜNKÜ ONLARDA HAYDAR BABADAN NEMALANIYORLAR.HAYDAR BABA OLMAK ÇOK ZOR DEĞİL ARKDAŞLAR.PARA+İNSANLARI NASIL KULLANACAĞINIZI BİLİN YETER.PARASI VE GÜCÜ OLMASINDA GÖRÜN BAKALIM HAYDAR BABANIN ÇİFTLİĞİNDE ONUN İÇİN ÇALIŞANLARDAN BİRİ KALIYORMU.SÖYLEDİĞİ HER SÖZÜN ARDINDAN YEMİN EDEREK BEN BUNU KESİN YAPACAĞIM DİYEN BİRİNİN İNANCINDAN ŞÜPHE EDERİM BEN.

  • enes elfida
    01.01.1970 00:33:31

    bu adamın gereksiz fikir ve müritlerinin bu adamcağızı ne hale getirdiğini az önce trt1 de gördüm.. allah bu kendini allah dostu diye tanıtıp onu bu şekilde kabul eden saflra akıl fikir versin

  • inayet
    01.01.1970 00:33:31

    ya bu insanlar haberin tamamını dinlemiyorlar mı kendi düşüncesini anlatmıyorki dinler arası diyaloğu kendine ilke edinmiş bir grup ve cemaatinin dediklerini söylüyor yani onlar böyle dedi diyor ben bunun karşısındayım diyor linç falan da yok adam provakasyon için gelmiş açık bir şekilde biraz izlemyi ve dinlemeyi bilsek keşke...

  • MUSTAFA URAL
    01.01.1970 00:33:31

    DAYAK YİYEN ARKADAŞIMIZIN SÖYLEMİŞ OLDUĞU SÖZLERİ YANLIŞ BULAN MUHTEREMLER DİNİNİZİ ÖNCELİKLE GÜZEL ÖĞRENİNİZ. MÜSLÜMANLARIN İSLAMI HAKKIYLA TEMSİL EDEMEMELERİ YÜZÜNDEN İNSANLAR DİNE HOŞ BAKMIYORLAR. YAZIKLAR OLSUN İSLAMİYETİ MAGANDA KÜLTÜRÜ HALİNE GETİRİYORSUNUZ. YUNUS EMRE, MEVLANANIN TORUNLARI CANLI YAYINDA DİN KARDEŞİNİ DÖVÜYOR.AYIP

  • fatih
    01.01.1970 00:33:31

    ya bu adam tam bi üçkağıtcı hala daha savunmaya kalkıyorsunuz ...pes doğrusu

  • mesut marmaris
    01.01.1970 00:33:31

    dağ başı değil haydar başın mekanı ama demekki dağbaşından farksızmış , dayak yiyen arkadaşı suçlayanlara sesleniyorum,hakaret etti diyenlere sesleniyorum.peygamber efendimize karşı saygılı konuşmaya davet etmek nezamandan beri hakaret oldu ? siz nasıl müslümansınızki saygıya daveti hakaret,proveke saldırganlık gibi görüyorsunuz ? hırsızın hiçmi suçu yoktur ? haydar baş liderliğe soyunmuş iki elemanına söz geçiremiyorsa liderliği bıraksın.ama yok iş öyle değil,o vatandaşın dövülmesini çok arzu etti gibi davrandı,adam komalık oluyor haydar baş yerinden bile kalkmıyor ve siz baş\\\'ı hala haklı görüyorsunuz,görün bakalım ,o yüce peygamberden şefaat dilemeye gidince yüzünüz kızarmıyacakmı ?

  • zülfikar
    01.01.1970 00:33:31

    o programa gelen her kimse terbiye kuralllarını aşmış.......neden bunu sen canlı yayında yapıyosun be kardeşim...amacın uyarı ve ikaz ise prgram sorası gidersin hoca dersin ve sorarsın...senin kuranın yakılırken ortadoğuda nerdesin,peygamberin karıkatürü yapılırken nerdesin...veya nerdesiniz...sizin gibilere yazıklar olsun......ya benim anlamadığım ; haydar hoca okadar konferans,seminer,miting yaparken bu gazteve kanallar nerdeydi şimdi bi tane soytarının ipteki oyununu izlettiriyor ve gündem ediyor.anlamış değilim.............

  • şeyma
    01.01.1970 00:33:31

    Haydar Baş da orada Peygamber Efendimize(S.A.V.) saygısızlık yapmamıştır ve başkasının ağzından söylemiştir o sözü.Yani en azından ben öyle gördüm. Orada dayak yiyen kişinin provakatör olduğunu düşünelim.Ama orada bir kavga olduğu görülürken kanal yöneticileri hiçbir şey yokmuş gibi yayına nasıl devam eder? Bu kişi görüşlerini, hiçbir gücün etkisiyle değil de kendi isteğiyle yaptıysa da bir provakatörse de her durumda orada dayak yenmesi engellenmeliydi.Terbiyesizlik yaptıysa bile kanun var, hukuk var. Eşkiya ülkesinde miyiz, dağ başı mı burası da adama ulu orta dayak atılmasına göz yumuyorsunuz? Mesaj tv\\\'yi ve orada bulunup da kavgaya müdahale etmeyenleri kınıyorum ve Allah\\\'a havale ediyorum.

  • kanan-kara@hotmail.com
    01.01.1970 00:33:31

    Bu olayda Haydar Baş Hocanın nekadar olgun davrandığı açıkca belli olmasına rağmen,Onu karalamaya çamur atmaya çalışanlar,acaba kendilerine 70 milyonun önünde böyle bir hakaret edilse ne yaparlardı?Diyer siyasilerin nasıl davrandığını milletimiz biliyor,Burda bana göre haydar baş bey bütün siyasilerin örnek alması gereken bir duruş ortaya koymuştur,onu bu yolla kışkırtmak suretiyle daha kötü bir duruma düşürmek isteyenlerin planı tutmadı.Haydar baş bey bu olaydan yüzünün akıyla çıkmıştır.Çamur atanlar hakaret edenler size el insaf diyorum.Günahını almayın sonra hesabını veremezsiniz.Allah doğruların yardımcısı olsun.

  • Haydar Baş\\\'ın sözleri iyi dinlenmelidir. Ä°yi dinlerse
    01.01.1970 00:33:31

    Normalde Ekoanaliz programlarına konuklara BTP Genel Başkanı Prof. Haydar Baş\\\'a soru sorması için mikrofon uzatılır. Bu programda bu yapılmıyor. Maksatlı provokatif amaçla gelen bu kişi spiker Haydar Baş beye \\\'son sözlerinizi alalım\\\' deyince, verilen görevi yapamayacağını anlayınca tam da program biterken Haydar Bey\\\'in başkasına atfen söylediği sözü kendisi söylemiş gibi \\\'şeytana uydun\\\' vs terbiyesiz sözlerle ortalığı karıştırmıştır. BTP \\\'ye yönelik bu sinsi provokasyonu kınıyoruz.

  • mesut, marmaris
    01.01.1970 00:33:31

    bu çirkin olayı normal karşılayıp haklı göstermeye çalışanları,tekmeleyenleri ve tekmeletenleri KINIYORUM,huzuru mahşerde dayak atanlar,dayak atılmasına karşı çıkıyormuş gibi davranıp işi ağırdan alan serseri baş ve ekibi ve bu durumu makul karşılıyanlar,kıyamet günü peygamber efendimizden şefaat dilemeye gidenlere, yüce peygamber efendimiz demiyecekmi ? sırf bana saygıya davet ettiği içinmi onu bukadar tekmelediniz ?tekmelettiniz? ve bu durumu savundunuz? hadi gidip şefaat\\\'i ergenekonculardan dileyin derse ne cevap vereceksiniz ? artık sizin inancınızdan şüphe etmiyorum ,siz ap açık teccal\\\'in uşaklarısınız.

  • Mustafa Yıldırm
    01.01.1970 00:33:31

    Maşallah linç kampanyasını yemişiniz yutmuşunuz. O bağran kişi olaydan sonra yaptığı açıklamada birileri tarafından öyle davranması için talimat aldığını itiraf etmiştir. Bir Komplo sözkonusu.
    Haydar Hoca Türk Milletinin Hakları için mücadele ediyor.Bu komployu, bundan rahatsız olanlar yapar ancak. Uyanın, sizi dostunuzdan soğutmaya çalışıyorlar.

  • dag
    01.01.1970 00:33:31

    kötü bir erbakan imitasyonu

  • tarafsız
    01.01.1970 00:33:31

    Haydar baş\\\'ı sevmem.Ama bu proğramda bahsettikleri tamamen doğru.Bazı sapık görüşlü grupların görüşünü dile getirdi ve dolayısıyla o grup üyelerinden birince kastı olarak proğramı provoke edildi.Yorumcuların çoğununda o sapık ğörüşlü gruplardan olduğunu zannediyorum.

  • Sinan Yilmaz
    01.01.1970 00:33:31

    Haydar Beyin bir hatası yok. Ya birileri Haydar Beyi gözden düşürmek istiyor, ya da ruhsal durumu sıkıntılı bir insan. Haydar Hoca Türkiye için son derece hayırlıdır.8 yıldır dikkatle inceliyorum.Türkiyenin Altın Adamı dır. Türkiye AKP sayesinde iflas etmiştir sadece resmi beyanı kalmıştır.

  • haydar baş gence sahip çıkıp ikaz etmiştir.
    01.01.1970 00:33:31

    Konuşmaya müdahale eden arkadaş kendisine söz verilmediği halde çirkince ifadelerle ve sesini yükselterek saygısızlık yapmaya kalkmış. Bu nedenle de programa katılan diğer vatandaşların tepkisini çekmiştir. Bağırma sesi ise tamamen bu şahsın provokatif hareketidir. BTP lideri son zamanlarda ülkemiz meselelerine çözüm önerileri olan Milli Ekonomi Modeli ve Sosyal Devlet Milli Devlet ile dikkat ve beğeni çekmektedir. Bu ise Amerikayı ve onun hocaefendisini rahatsız etmiştir. Olay bundan ibaret bir tezgahtır. Onun tezlerini gündem etmeyenler. Böyle olaylar ile onu güya küçük düşürmek istemektedirler.

  • nurhan
    01.01.1970 00:33:31

    arkadaşlar haydar başın orada kurmuş olduğu cümle başkasına ayit bir sözü naklediyor.kendi cümlesi bile değilki başkasının söylemiş olduğunu farklılaştırıp dile getiremez ya programı takip edenler zaten bunu anlar.
    İkincisi tabiki bir insana dayakla karşılık vermek doğru bir şey değil orada bunu yapanlar haydar beyin sevenleri,iki kişi bunu yaptı diye ne onun adına nede partiyi karalayamassınız kendisi zaten bunu defalarca ikaz etti,ayrıca bu insan hiçbir şekilde tvlerde yer verilmiyordu hiçbir kanal ağzına almıyordu görüşlerini şimdimi akıllara geldi btp nin varlığı yani olayı tamamen kendi lehlerine çekiyorlar. unutmamak gereken bir konuda daha varki BİZ ÜLKEMİZDE ANAMIZ AĞLADI diyen çiftçileri ananıda al git deyip yaka paça atarken, eleştiri bile yapmadan meclisde bir koltukda oturuyor diye dayak yiyen insanalr varken neden biretk bu olay gözler öünne seriliyor. ben zorbalığı desteklemiyorum,ama bu olayı ne btp ye nede haydar baş\\\'a mal edemezsiniz ednlerede sorarım önce sen ülkeyi yönetenlerin meclisteki kavgalarını dayaklarını bitir sonra bunlara gel,yazım umarım yayınlanır diye düşünüyorum.
    haydar baş hiçbir zaman zorbalık insanı değildir bu tamamen ordaki iki densizin suçudur.

  • mehmet gür
    01.01.1970 00:33:31

    şöyle bir yorumları okudum da cemaatin halkla ilişkiler ve propaganda merkezi oldukça iyi çalışmış. haydar başı karalamak için ellerinden geleni yapmışlar.

  • FEYYAZ
    01.01.1970 00:33:31

    ONLAR YANİ HAYDAR BEYİN ADAMLARI. O GENCİ BNASI BAĞIRTTILARSA KENDİLERİ DAHA ÇOK BAĞIRACAKLAR OY OY DİYE AMA NE FAYDA BU OLAYI İZLEYENLER ALMIŞ DERSİNİ VERMEZLER BİR FİSKE OY MOY. BUNLAR HOCAZ MOCA DİMLEMEYENLER HALKA GELİNCE ACEP NE YAPARLAR

  • Kaan
    01.01.1970 00:33:31

    Bu adam ne demiş ya Huu. \\\"Onların Allah\\\'ı ile bizim inandığımız Allah birdir\\\" denmesini eleştirmiş. Bunda yanlış olan nedir. Haydar Baş başka bir Allah\\\'ın varlığını mı tespit etmiş yoksa. Hani tespiti kuvvetli ya, eder mi eder yani. Fatiha suresinde Hz. Allah ilk ayetlerde \\\"Hamd, Âlemlerin Rabbi, Rahmân, Rahîm, hesap ve ceza gününün maliki Allah

  • bunların hizmetle ilgisi yok
    01.01.1970 00:33:31

    ben bu cemaatin içinde bulundum tamamen insanı kullanıyorlar,türkiyenin heryerinde radyo kanlları var sabah akşam arabesk çalııyorlar
    bunların hizmetle şunla bunla ilgisi yok

  • nurettin
    01.01.1970 00:33:31

    bu adam mı din adamı...tamamen soytarının teki....

  • kılıçbalığı
    01.01.1970 00:33:31

    sen kim hz.muhammed (s.a.v) efendimizin adını ağzına almak kim... O vatandaştada ALLAH razı olsun doğru söylemiş bencede sizin bi yerlerinize şeytan girmiş...yuhhh size be yuhhh...

  • teolog
    01.01.1970 00:33:31

    muhammet diyor o alemler sultanı senin askerlik arkadaşın mı.din kisvesi altında müslümanım kisvesi altında ona buna sataşarak kendi dini değerlerine bile saygısı olmayan bu zat-ı muhterem? zora gelince de kıvırıyor neymiş onların dediklerini söylüyormuş..peygamber efendimizin şu hadisi ile cevap vereyim.dünyada en cimri müslüman benim adım anıldığında bana salavatla mukabele etmeyendir.

  • ccccc
    01.01.1970 00:33:31

    allah bunları ıslah etsin bir programı idare bile edemiyolar.görüş farklılıklarını engelliyolar.

  • hakkı haksever
    01.01.1970 00:33:31

    yazıklar olsun bir tarafta hazreti muhammed s.a.v efendimize utanmadan ismiyle hitap ediyorsunuz.yalakalarıda bu kardeşimizi dövüyorlar bunlar hain ve zavallı ayrıca ergenekoncular

  • Murat UNCU
    01.01.1970 00:33:31

    Basit bir televizyon programını idare edemeyenlerin ülke idare etmeye talip olduğu canım ülkem Türkiye gör bunları...

  • zeynep
    01.01.1970 00:33:31

    allah bunlari kahretsin insallah bunlarin hepsi cete mafya birde utanmadan allahtan dinden bahsediyorlar

  • Batuhan
    01.01.1970 00:33:31

    Allah bu milleti bunlarin eline düsürmesin, canilerin, karacahillerin eline bir tanesi düsmüs adami lince kalkmislar. Utanmaz Allahsizlar.

  • HAKKI YAZICI
    01.01.1970 00:33:31

    ADAM YAKINDA PEYGAMBERLİĞİNİ İLAN EDER.
    PEYGAMBERE İSMİYLE TELAFFUZ EDEN ADAM SAYGIYI LAYIK GÖRMEYEN ADAM YAKINDA PEYGAMBERLİĞİNİ İLAN EDER.

  • ferda akgül
    01.01.1970 00:33:31

    Haydr Hocanın Allah için hatası yok Gene kraldan çok daha kıralcı olan yalaka takımı iş başında idi

  • Uğur
    01.01.1970 00:33:31

    Referandumda hayır deyip iktidarın yanlışlıklarını gün yüzüne çıkarmaya çalışan bir parti ve başkanını linç kampanyası başlamış demekki artık. Bu partiyi savunmuyorum ama adam başkasının söylediğini söylüyor kendisi o şekilde zikretmiyor peygamberin adını. Ancak provake etmek için birisi orda gerekeni yapıyor. Bide öyle bir bağırıyor ki en zorlu dayak ve işkencede bu kadar bağrılmaz yahu.

  • Vatansever
    01.01.1970 00:33:31

    Adamı linç edıyorsunuz canlı yayında,bırde muslumanım dıyorsunuz işkence yapıyorsunuz Allah sıze fırsat vermesın hanı muslumanın hosgorusu,anlayısı bırakın bu işlerı maskenız düştü yazıklar olsun sıze ve sızın gıbılere