Haydar Baş'ın programında canlı dayak

2011-01-24 06:21:18

Haydar Baş'ın programında canlı dayak

Kategori: Video Haber

Vatansever 01.01.1970 00:33:31
Adamı linç edıyorsunuz canlı yayında,bırde muslumanım dıyorsunuz işkence yapıyorsunuz Allah sıze fırsat vermesın hanı muslumanın hosgorusu,anlayısı bırakın bu işlerı maskenız düştü yazıklar olsun sıze ve sızın gıbılere
Uğur 01.01.1970 00:33:31
Referandumda hayır deyip iktidarın yanlışlıklarını gün yüzüne çıkarmaya çalışan bir parti ve başkanını linç kampanyası başlamış demekki artık. Bu partiyi savunmuyorum ama adam başkasının söylediğini söylüyor kendisi o şekilde zikretmiyor peygamberin adını. Ancak provake etmek için birisi orda gerekeni yapıyor. Bide öyle bir bağırıyor ki en zorlu dayak ve işkencede bu kadar bağrılmaz yahu.
ferda akgül 01.01.1970 00:33:31
Haydr Hocanın Allah için hatası yok Gene kraldan çok daha kıralcı olan yalaka takımı iş başında idi
HAKKI YAZICI 01.01.1970 00:33:31
ADAM YAKINDA PEYGAMBERLİĞİNİ İLAN EDER.
PEYGAMBERE İSMİYLE TELAFFUZ EDEN ADAM SAYGIYI LAYIK GÖRMEYEN ADAM YAKINDA PEYGAMBERLİĞİNİ İLAN EDER.
zeynep 01.01.1970 00:33:31
allah bunlari kahretsin insallah bunlarin hepsi cete mafya birde utanmadan allahtan dinden bahsediyorlar
Batuhan 01.01.1970 00:33:31
Allah bu milleti bunlarin eline düsürmesin, canilerin, karacahillerin eline bir tanesi düsmüs adami lince kalkmislar. Utanmaz Allahsizlar.
hakkı haksever 01.01.1970 00:33:31
yazıklar olsun bir tarafta hazreti muhammed s.a.v efendimize utanmadan ismiyle hitap ediyorsunuz.yalakalarıda bu kardeşimizi dövüyorlar bunlar hain ve zavallı ayrıca ergenekoncular
Murat UNCU 01.01.1970 00:33:31
Basit bir televizyon programını idare edemeyenlerin ülke idare etmeye talip olduğu canım ülkem Türkiye gör bunları...
ccccc 01.01.1970 00:33:31
allah bunları ıslah etsin bir programı idare bile edemiyolar.görüş farklılıklarını engelliyolar.
teolog 01.01.1970 00:33:31
muhammet diyor o alemler sultanı senin askerlik arkadaşın mı.din kisvesi altında müslümanım kisvesi altında ona buna sataşarak kendi dini değerlerine bile saygısı olmayan bu zat-ı muhterem? zora gelince de kıvırıyor neymiş onların dediklerini söylüyormuş..peygamber efendimizin şu hadisi ile cevap vereyim.dünyada en cimri müslüman benim adım anıldığında bana salavatla mukabele etmeyendir.
kılıçbalığı 01.01.1970 00:33:31
sen kim hz.muhammed (s.a.v) efendimizin adını ağzına almak kim... O vatandaştada ALLAH razı olsun doğru söylemiş bencede sizin bi yerlerinize şeytan girmiş...yuhhh size be yuhhh...
nurettin 01.01.1970 00:33:31
bu adam mı din adamı...tamamen soytarının teki....
bunların hizmetle ilgisi yok 01.01.1970 00:33:31
ben bu cemaatin içinde bulundum tamamen insanı kullanıyorlar,türkiyenin heryerinde radyo kanlları var sabah akşam arabesk çalııyorlar
bunların hizmetle şunla bunla ilgisi yok
Kaan 01.01.1970 00:33:31
Bu adam ne demiş ya Huu. "Onların Allah'ı ile bizim inandığımız Allah birdir" denmesini eleştirmiş. Bunda yanlış olan nedir. Haydar Baş başka bir Allah'ın varlığını mı tespit etmiş yoksa. Hani tespiti kuvvetli ya, eder mi eder yani. Fatiha suresinde Hz. Allah ilk ayetlerde "Hamd,
FEYYAZ 01.01.1970 00:33:31
ONLAR YANİ HAYDAR BEYİN ADAMLARI. O GENCİ BNASI BAĞIRTTILARSA KENDİLERİ DAHA ÇOK BAĞIRACAKLAR OY OY DİYE AMA NE FAYDA BU OLAYI İZLEYENLER ALMIŞ DERSİNİ VERMEZLER BİR FİSKE OY MOY. BUNLAR HOCAZ MOCA DİMLEMEYENLER HALKA GELİNCE ACEP NE YAPARLAR
mesut, marmaris 01.01.1970 00:33:31
bu çirkin olayı normal karşılayıp haklı göstermeye çalışanları,tekmeleyenleri ve tekmeletenleri KINIYORUM,huzuru mahşerde dayak atanlar,dayak atılmasına karşı çıkıyormuş gibi davranıp işi ağırdan alan serseri baş ve ekibi ve bu durumu makul karşılıyanlar,kıyamet günü peygamber efendimizden şefaat dilemeye gidenlere, yüce peygamber efendimiz demiyecekmi ? sırf bana saygıya davet ettiği içinmi onu bukadar tekmelediniz ?tekmelettiniz? ve bu durumu savundunuz? hadi gidip şefaat'i ergenekonculardan dileyin derse ne cevap vereceksiniz ? artık sizin inancınızdan şüphe etmiyorum ,siz ap açık teccal'in uşaklarısınız.
mehmet gür 01.01.1970 00:33:31
şöyle bir yorumları okudum da cemaatin halkla ilişkiler ve propaganda merkezi oldukça iyi çalışmış. haydar başı karalamak için ellerinden geleni yapmışlar.
nurhan 01.01.1970 00:33:31
arkadaşlar haydar başın orada kurmuş olduğu cümle başkasına ayit bir sözü naklediyor.kendi cümlesi bile değilki başkasının söylemiş olduğunu farklılaştırıp dile getiremez ya programı takip edenler zaten bunu anlar.
İkincisi tabiki bir insana dayakla karşılık vermek doğru bir şey değil orada bunu yapanlar haydar beyin sevenleri,iki kişi bunu yaptı diye ne onun adına nede partiyi karalayamassınız kendisi zaten bunu defalarca ikaz etti,ayrıca bu insan hiçbir şekilde tvlerde yer verilmiyordu hiçbir kanal ağzına almıyordu görüşlerini şimdimi akıllara geldi btp nin varlığı yani olayı tamamen kendi lehlerine çekiyorlar. unutmamak gereken bir konuda daha varki BİZ ÜLKEMİZDE ANAMIZ AĞLADI diyen çiftçileri ananıda al git deyip yaka paça atarken, eleştiri bile yapmadan meclisde bir koltukda oturuyor diye dayak yiyen insanalr varken neden biretk bu olay gözler öünne seriliyor. ben zorbalığı desteklemiyorum,ama bu olayı ne btp ye nede haydar baş'a mal edemezsiniz ednlerede sorarım önce sen ülkeyi yönetenlerin meclisteki kavgalarını dayaklarını bitir sonra bunlara gel,yazım umarım yayınlanır diye düşünüyorum.
haydar baş hiçbir zaman zorbalık insanı değildir bu tamamen ordaki iki densizin suçudur.
haydar baş gence sahip çıkıp ikaz etmiştir. 01.01.1970 00:33:31
Konuşmaya müdahale eden arkadaş kendisine söz verilmediği halde çirkince ifadelerle ve sesini yükselterek saygısızlık yapmaya kalkmış. Bu nedenle de programa katılan diğer vatandaşların tepkisini çekmiştir. Bağırma sesi ise tamamen bu şahsın provokatif hareketidir. BTP lideri son zamanlarda ülkemiz meselelerine çözüm önerileri olan Milli Ekonomi Modeli ve Sosyal Devlet Milli Devlet ile dikkat ve beğeni çekmektedir. Bu ise Amerikayı ve onun hocaefendisini rahatsız etmiştir. Olay bundan ibaret bir tezgahtır. Onun tezlerini gündem etmeyenler. Böyle olaylar ile onu güya küçük düşürmek istemektedirler.
Sinan Yilmaz 01.01.1970 00:33:31
Haydar Beyin bir hatası yok. Ya birileri Haydar Beyi gözden düşürmek istiyor, ya da ruhsal durumu sıkıntılı bir insan. Haydar Hoca Türkiye için son derece hayırlıdır.8 yıldır dikkatle inceliyorum.Türkiyenin Altın Adamı dır. Türkiye AKP sayesinde iflas etmiştir sadece resmi beyanı kalmıştır.
tarafsız 01.01.1970 00:33:31
Haydar baş'ı sevmem.Ama bu proğramda bahsettikleri tamamen doğru.Bazı sapık görüşlü grupların görüşünü dile getirdi ve dolayısıyla o grup üyelerinden birince kastı olarak proğramı provoke edildi.Yorumcuların çoğununda o sapık ğörüşlü gruplardan olduğunu zannediyorum.
dag 01.01.1970 00:33:31
kötü bir erbakan imitasyonu
Mustafa Yıldırm 01.01.1970 00:33:31
Maşallah linç kampanyasını yemişiniz yutmuşunuz. O bağran kişi olaydan sonra yaptığı açıklamada birileri tarafından öyle davranması için talimat aldığını itiraf etmiştir. Bir Komplo sözkonusu.
Haydar Hoca Türk Milletinin Hakları için mücadele ediyor.Bu komployu, bundan rahatsız olanlar yapar ancak. Uyanın, sizi dostunuzdan soğutmaya çalışıyorlar.
Haydar Baş'ın sözleri iyi dinlenmelidir. İyi dinlerse 01.01.1970 00:33:31
Normalde Ekoanaliz programlarına konuklara BTP Genel Başkanı Prof. Haydar Baş'a soru sorması için mikrofon uzatılır. Bu programda bu yapılmıyor. Maksatlı provokatif amaçla gelen bu kişi spiker Haydar Baş beye 'son sözlerinizi alalım' deyince, verilen görevi yapamayacağını anlayınca tam da program biterken Haydar Bey'in başkasına atfen söylediği sözü kendisi söylemiş gibi 'şeytana uydun' vs terbiyesiz sözlerle ortalığı karıştırmıştır. BTP 'ye yönelik bu sinsi provokasyonu kınıyoruz.
kanan-kara@hotmail.com 01.01.1970 00:33:31
Bu olayda Haydar Baş Hocanın nekadar olgun davrandığı açıkca belli olmasına rağmen,Onu karalamaya çamur atmaya çalışanlar,acaba kendilerine 70 milyonun önünde böyle bir hakaret edilse ne yaparlardı?Diyer siyasilerin nasıl davrandığını milletimiz biliyor,Burda bana göre haydar baş bey bütün siyasilerin örnek alması gereken bir duruş ortaya koymuştur,onu bu yolla kışkırtmak suretiyle daha kötü bir duruma düşürmek isteyenlerin planı tutmadı.Haydar baş bey bu olaydan yüzünün akıyla çıkmıştır.Çamur atanlar hakaret edenler size el insaf diyorum.Günahını almayın sonra hesabını veremezsiniz.Allah doğruların yardımcısı olsun.
şeyma 01.01.1970 00:33:31
Haydar Baş da orada Peygamber Efendimize(S.A.V.) saygısızlık yapmamıştır ve başkasının ağzından söylemiştir o sözü.Yani en azından ben öyle gördüm. Orada dayak yiyen kişinin provakatör olduğunu düşünelim.Ama orada bir kavga olduğu görülürken kanal yöneticileri hiçbir şey yokmuş gibi yayına nasıl devam eder? Bu kişi görüşlerini, hiçbir gücün etkisiyle değil de kendi isteğiyle yaptıysa da bir provakatörse de her durumda orada dayak yenmesi engellenmeliydi.Terbiyesizlik yaptıysa bile kanun var, hukuk var. Eşkiya ülkesinde miyiz, dağ başı mı burası da adama ulu orta dayak atılmasına göz yumuyorsunuz? Mesaj tv'yi ve orada bulunup da kavgaya müdahale etmeyenleri kınıyorum ve Allah'a havale ediyorum.
zülfikar 01.01.1970 00:33:31
o programa gelen her kimse terbiye kuralllarını aşmış.......neden bunu sen canlı yayında yapıyosun be kardeşim...amacın uyarı ve ikaz ise prgram sorası gidersin hoca dersin ve sorarsın...senin kuranın yakılırken ortadoğuda nerdesin,peygamberin karıkatürü yapılırken nerdesin...veya nerdesiniz...sizin gibilere yazıklar olsun......ya benim anlamadığım ; haydar hoca okadar konferans,seminer,miting yaparken bu gazteve kanallar nerdeydi şimdi bi tane soytarının ipteki oyununu izlettiriyor ve gündem ediyor.anlamış değilim.............
mesut marmaris 01.01.1970 00:33:31
dağ başı değil haydar başın mekanı ama demekki dağbaşından farksızmış , dayak yiyen arkadaşı suçlayanlara sesleniyorum,hakaret etti diyenlere sesleniyorum.peygamber efendimize karşı saygılı konuşmaya davet etmek nezamandan beri hakaret oldu ? siz nasıl müslümansınızki saygıya daveti hakaret,proveke saldırganlık gibi görüyorsunuz ? hırsızın hiçmi suçu yoktur ? haydar baş liderliğe soyunmuş iki elemanına söz geçiremiyorsa liderliği bıraksın.ama yok iş öyle değil,o vatandaşın dövülmesini çok arzu etti gibi davrandı,adam komalık oluyor haydar baş yerinden bile kalkmıyor ve siz baş'ı hala haklı görüyorsunuz,görün bakalım ,o yüce peygamberden şefaat dilemeye gidince yüzünüz kızarmıyacakmı ?
fatih 01.01.1970 00:33:31
ya bu adam tam bi üçkağıtcı hala daha savunmaya kalkıyorsunuz ...pes doğrusu