Halil Erten Albümünü çıkaramadan öldü

2011-09-09 11:31:16

Halil Erten Albümünü çıkaramadan öldü Denizli'de bir süre önce internette paylaşıma sunulan 'Gitme' isimli şarkıyı seslendiren 28 yaşındaki solist Halil Erten, dün çalıştığı tekstil fabrikasında elektrik akımına kapılarak hayatını keybatti. Erten'in albüm çıkarabilmek için para biriktirdiği öğrenildi

Kategori: Video Haber

Benzer Videolar
Bodrum plajları doldu
Bodrum plajları doldu
Japonya'nın en güzeli Ariana Miyamoto oldu
Japonya'nın en güzeli Ariana Miyamoto oldu
Okan Karacan mide küçültme ameliyatı oldu
Okan Karacan mide küçültme ameliyatı oldu
Devlet Bahçeli aday oldu koç kestirdi
Devlet Bahçeli aday oldu koç kestirdi
Belgin Mahir için Feride'yi öldürme çalıştı - Karadayı
Belgin Mahir için Feride'yi öldürme çalıştı - Karadayı
Günay Güvenç yaptığı vuruşla BBC'de manşet oldu
Günay Güvenç yaptığı vuruşla BBC'de manşet oldu
İngiliz büyükelçi nasıl Beşiktaş taraftarı oldu
İngiliz büyükelçi nasıl Beşiktaş taraftarı oldu
Davutoğlu: Dönemin başbakanı diyenler dönemin savcısı oldu
Davutoğlu: Dönemin başbakanı diyenler dönemin savcısı oldu
muhammet 01.01.1970 00:00:00
ya hakikaten büyük bi sanatçı olacaktı ya yeni öğrendim bende bu olayı çok üzüldüm allah ailesine sabır versin
BİR AĞABEYİN. 01.01.1970 00:00:00
PEKİ SEN NİYE GİTTİN KALBİ BÜYÜK GÜZEL İNSAN MEKANIN CENNET OLSUN.
asiakrep 01.01.1970 00:00:00
allah rahmet eylesin çok güzel bi şarkı sözleri samimi mekanı cennet olsun. amatör ama profesyonel bi şarkı olmuş..
YUSUF 01.01.1970 00:00:00
bu şarkıyı bana bir arkadaşım göndermişti.bilmiyordum ben.çok hoşuma gitmişti.nara hakkında bilgi almak için pc ye tıkladığımda HALİL kardeşimin ölüm haberini gördüm çok üzüldüm çok...ALLAH RAHMET EYLESİN..((( çok içten okumuş şarkıyı da.insanın gözleri dolmaması imkansız.SEVENLERİNE SABIRLAR DİLERİM..
ALEV AKSU 01.01.1970 00:00:00
allah rahmet eylesinn..mekanın cennet olsun inş...ne güzelde okumuşsun şarkıyı...GİTMESEYDİN KEŞKE.( :((((
metin sinan 01.01.1970 00:00:00
allah rahmet eylesin.çok üzgünüm.bu şarkıyı çok seviyorum.mekanın cennet olsun kardeşim
metin 01.01.1970 00:00:00
allah rahmet eylesin.çok üzgünüz
ebru 01.01.1970 00:00:00
keski olmeseydin halil abi cok guzel sarkin allah rahmet eylesin mekanin cennet olsun
seda :) 01.01.1970 00:00:00
ya çok üzülüyorum halil abiye canım benim albüm çıkartmak için neler vermiş... :(
seda :) 01.01.1970 00:00:00
yaaa çok üzüldümm şarkısı o kadar güzel ki NE OLUR GİTME Allah rahmet eylesin-mekanı cennet olsun
şarkısınıda hergün mutlaka dinliyorum... :)
Crow 01.01.1970 00:00:00
Hayatımın şarkısını seslendiren adamı kaybetmek çok acı.
emine 01.01.1970 00:00:00
çooooooooooooooooogüzel parça
emine 01.01.1970 00:00:00
çok güzel bir şarkı
EGEHAN 01.01.1970 00:00:00
ALLAH RAHMET EYLESİN ... BU KADAR ANLAMLI ŞARKI SÖYLEYEN BİRİSİNİ KAYBETMEK GERCEKTEN ACI VERİCİ....
asd 01.01.1970 00:00:00
tam olarak ne zaman ölmüş
meryem sahra 01.01.1970 00:00:00
çok güzel sesi var allah rahmet eylesin
alper 01.01.1970 00:00:00
hayalleri uğruna canını verdi bi nevi şehitlik sayılır ... Rabbim mekanını cennet eylesin
bla,bla,bla... 01.01.1970 00:00:00
Allah rahmet eylesin onun çıkaramadığı albümü arkadaşları ve kardeşi çıkarmak için uğraşıyorlar...Seni Unutmayacağızz
sude 01.01.1970 00:00:00
allah rahmet eylesin
zafer 01.01.1970 00:00:00
allah rahmet eylesin gerçekten güzel bi sesi varmış mekanı cennet olsun
selcuk unlukus 01.01.1970 00:00:00
allah rahmet eylesin....
Mr-kau 01.01.1970 00:00:00
Mankenlerin 2 öpücüğe'' zenginlerin sesi olmayan kargaların rahatca albüm yapabildiği bu düzence '' albüm yapmak için konfeksiyonda calısan Halil erten'' Sen Osgar aldın kardeşim Allah mekanını cennet eylesin nur içinde yatasın..sesinden yoksunuz ama en azından hep aklımızda olacaksın..
cellaT!!! 01.01.1970 00:00:00
bnce hayatta olsaydı bir çok sanatçıdan daha tanınmış olrdu ve albümü çoğu sanatçıdan daha çok satılırdı sesi çok gzl allh rahmet eylesn çok üzüldm gerçektn...
sds 01.01.1970 00:00:00
mekanı cennet olsun allah rahmet eylsein
:( 01.01.1970 00:00:00
Mekanı Cennet Olsun :-(
:( 01.01.1970 00:00:00
Vay Be Adam Albümü Çıkarmak İçin Para Biriktiriyormuş İşyerinde Ölmüş :(
Çok Üzücü Bir Haber Geleceği İnanılmaz Parlaktı ...
Allah Rahmet Eylesin . Mekanı Cennet Olsun .
mehmet 01.01.1970 00:00:00
mekanı cennet olsun
asii 01.01.1970 00:00:00
Allah rahmet eylesin...
can 01.01.1970 00:00:00
mekanı cennet olsun..
ibo 01.01.1970 00:00:00
Mekani Cennet oLsun ins hayalini qeride kalan arkadaslari qerceklestirir