Halil Ergün alkollü yakalandı

2010-04-23 09:35:10

Kategori: Magazin

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
0
0
0
0
0
Benzer Videolar
Kayseri'de dövmeli hırsız yakalandı
Kayseri'de dövmeli hırsız yakalandı
Taksim'de 5 kapkaççı kaza yapınca yakalandı
Taksim'de 5 kapkaççı kaza yapınca yakalandı
Atatürk büstüne saldırı güvenlik kamerasına yakalandı
Atatürk büstüne saldırı güvenlik kamerasına yakalandı
Savcının aracına çarpan alkollü sürücü: Ben vurmadım ya
Savcının aracına çarpan alkollü sürücü: Ben vurmadım ya
Valize gizlenerek Gürcistan'a geçmeye çalışan Rus yakalandı
Valize gizlenerek Gürcistan'a geçmeye çalışan Rus yakalandı
FETÖ'nün finansörü Kayseri'de yakalandı
FETÖ'nün finansörü Kayseri'de yakalandı
Cenk Ergün'den transfer açıklaması
Cenk Ergün'den transfer açıklaması
İki bankayı soyan hırsız yakalandı
İki bankayı soyan hırsız yakalandı
aykt 2010-04-25 06:48:11
cebi 2 kuruş görünce biyerleri kalkıyor zaten pek sevmezdim şimdi iyice nefret ettim ankarayı ayağa kaldıracakmış sen kimsinde kaldırıyorsun gerçek yüzünü meydana çıkardı halk daha iyi tanımış oldu
fikret kara 2010-04-24 08:21:12
halil ergül kendini bir şey sanıyor davranışıyla seviyesini ortaya koymuş polis memurlarını kutluyorum.
Dursun 2010-04-24 02:11:41
Polis, bu Durumda Görevini tam yapmamastir;Halil Ergüne kelepce takip ekip Arabasiyla götürmesi gerekirdi. Cünki Görev basindaki Memuru Tehdit ediyor, Alkollü ve Kanunu yaniltmaya calisiyor.
ACE 2010-04-23 23:23:35
KAYMAKAM BEY ROLÜNÜN AĞIRLIĞI HİÇ YANSIMAMIŞ HALİLİME.
mehmer kara 2010-04-23 19:13:51
osman kardeş zor kullansa ne diyecektin emin ol sen demessen birleri polise bak hadsiz koca sanatcıyı dövüyor diyecekti bu ülkede yapılacak en son iş polislktr
Nesrn 2010-04-23 18:13:26
eee 40 dk dizide adam rolü oynamakla adam olunmuyor
SeRCAN 2010-04-23 16:22:09
agamısınız siz ya öle rüzgardasınız. sizde vatandaşsınız bana yapılan muamele sizede yapılcak kabul ediceksiniz seve seve
c 2010-04-23 16:17:16
Değerli yorumcular polis neden zor kullanmadı,çünkü orada kameralar var, zor kullanmak hoş bir şey olmadığından polis onun tuzağına düşmedi ve önemli olan da karakola gelmesi idi ama zorla ama kendi iradesiyle hiç farketmez sonuç önemli
erdem 2010-04-23 12:37:45
şidette yönlencekmiş gülüyüm bari ne oldu halil bey kuzu kuzu bindin geldin
ihtiyar 2010-04-23 12:35:19
Türkiye de kanunmu eksik uygulayanlardami bir eksiklik var.
alper 2010-04-23 12:33:43
kim ya bunlar devleti tehdit ediyo ne var ünlüymüş ankarayı ayağı kaldıracakmıs senin tel bakıp o meurlara baskı yapan varsa o zihniyete ne diyeyim artık
cc 2010-04-23 11:38:22
herkesin bir tanıdıgı var kardeşim polis ne yapsın!
erkan 2010-04-23 11:34:47
bu haberi çok maksatlı buluyorum.Halil ergün gibi düzgün bir sanatçıyı provakatif bir haber tuzağı.çok ayıp.
osman 2010-04-23 11:02:42
ey türk polisi bunu yapan normal bir vatandaş olsaydı bunu böyle yaparmıydınız ve bu adam kimdir ne olursa olsun zoru neden kullanmazssınız anlayamadım bunun gibi basit insanlar birde örnek olucaklar vah halimize vah