Hadise'nin olaylı Kayseri konseri

2011-07-11 11:59:47

Kayseri’de ’Hadise’ konserinde izdiham Hadise'nin olaylı Kayseri konseri Kayseri'deki özel bir hastanenin açılışına gelen Hadise, sahneye şortla çıkarken izdiham oldu. Hadise'nin Kayseri'de verdiği konserde olay çıktı. Seksi şarkıcının konser alanında oluşan izdiham, çirkin olayların yaşanmasına neden oldu. Bir kişi tarafından elle tacize uğrayan genç bir kız, sinir krizi geçirdi. Yaşanan bu talihsiz olay nedeniyle Hadise, konserini yarıda kesti

Kategori: Video Haber

boşver 01.01.1970 00:00:00
konser alanında hadise gelmeden önce tam 2 saat bekledik hadise gelincede herkez ayaga kalktı aslında şu taciz olayı iyi olmus. canima degsin.ben hadiseyi göremedim ve sonrada daha ilk şarkıda eve gittik.baska bir konserde de 2 saat bekletmis.hadiseye yuh..... size de bir duyurum var HADİSENİN KONSERİNE GİDEN 2 SAAT BEKLER....................lütfen bu yorumu okuyun......................................
murooo 01.01.1970 00:00:00
ah kürt kardeslerim bi kac yorum okudum bizim burda böle olaylar olmaz diyosunuz buralara rezillik diyosunuz iyi hos güzel kardesimde sizin orda zaten böle bi olay olsa hemen ölüm emri verilirdi aten o kizin asmak kesmek öldürmek allahin aldigi cani ondan önce almak orallarda yogun oldugu icin evet belki böle olaylar a oek rastlanmz
muroo 01.01.1970 00:00:00
leventuni adindaki arkadasa sesleniyorum burdan bence senden daha iyi öküz olamaz kardes 6. hissim kuvvetlidir benim hemde öküzün öndegideni sensin sen vee senin gibiler oldugu sürce of bu insanligi düsünemiyorum cünki sen bilmeeden bir konu hakkinda herkesi genele katark yorum yaparak hayvanin ta kendisi oldugunu ortaya koydun demekki senin ruhundada bu pis haller var
derya 01.01.1970 00:00:00
ahlak sinirlari artik o kadar gecildiki bu insanlarin üzerine kiyameti ne zaman koparir allah bilemiyorum mahremiyet denen bise kalmadi edep haya bitti simdi böylelerine sanat yapiyor deniliyo snatmi yoksa......... sanat yapmak buysa eger allah bu insanlari islah etsin
myk7868 01.01.1970 00:00:00
canım türkiyem benim iyiki varsınız tam bi komedisin,z be...
yuhhh 01.01.1970 00:00:00
adam tecavz etmesı dwıl kızın muzık dınlemesı mı suc.kızlar evde dursn tv de dınlesn dıyene kadar bu sapıkları bı yere kapatsak ortalık temızlenır en azından
Ö&H&R 01.01.1970 00:00:00
erkeklere cok görmüyorum. e kizim istemiyorsan bu tür olaylarin olmasini girmiceksin o kadar erkegin arasina ne isin var orda. otur evinde tvde izle konseri. ellesen olmaz o zaman.
maalesef olağan 01.01.1970 00:00:00
talihsiz bir an..freud haklı yine, saldırganlık ve cinsellik hepimizde var, ama bazen biri birine baskın çıkıyor..kayserisi,moskovası,londrası yok..orda alkolün etkisiyle sesini çıkarmaz kimse o kadar
korkusuz 01.01.1970 00:00:00
yapılanlar çok ayıp kapalı bir bayanın öyle yerlerde olması zaten saçma otur evinde adam akıllı
Emre 01.01.1970 00:00:00
ilk 30 saniyede çalan sözsüz parça kimindir acaba bilen var mı
yüksekovalı 01.01.1970 00:00:00
ahhh şu türk kızları....
istanbul - furkan 01.01.1970 00:00:00
kayserinin insanının ne kadar sıcak olduğu belli oluyor. :(( hadisenin olaydan haberi bile yok konserde gayet keyifle ilerliyor. bu haberdeki tek amaç sanırım o kızların oralarda ne işi olduğu konusu....
drcevdett 01.01.1970 00:00:00
Çok ilginç.Necmeddin Nursaçan, Mustafa Elitaş, Memduh Büyükkılıç görülüyor videoda. Umarım bunlarda Hadise'nin konserini izlememiştir. Ziraa kadın resmen şortla sahneye çıknış.
aklına tükirim 01.01.1970 00:00:00
Ahlaktan yoksun bir alanda toplanacan sonrada taciz var diyeceksin..
seyla 01.01.1970 00:00:00
hepiniz aynısınız mesajlarınıza bakın hepinizi tebrik ediyorum tabi açan görünce taciz edin sizede bu yakışır
omar 01.01.1970 00:00:00
buişin sorumlusu kendisi açılıp saçılınca bişey olduğunu zannediyor
rezilin yanında işin ne 01.01.1970 00:00:00
o başörtülü soytarı ne arıyor orda taciz için mi, adi rustuk, bilmiyor musun öyle yerlerde öyle işler hep olur,hemen birileri savunmaya geçmesin,evinde insan gibi oturup bu tarz yerlerde halt var diye koşan örtülülere diyorum,öyle olmayanlar anam bacım olsun
Fatih Mehmet 01.01.1970 00:00:00
Türk bayrağının dikili olduğu her il Türk şehridir Atatürkten beri ağzınızın payını almamışınız anlaşılan kırocuklar.
onemli degil 01.01.1970 00:00:00
ya kardesim taciz bunun neresinde allahioni seversen ya.belli kadin sikilmis orda cekip gitti ne eel filan taciz olmus, insanin kor olmasi lazim taciz yapmasi icin bu kadina;)
Alp 01.01.1970 00:00:00
Şu aşagıdaki yorumları okuyunca ben nasıl kayseride okuyorum diye düşündüm bir an.Kız mini giymiş diye elleyecen mi!!! Bu kırolar bodrum ,alanya gibi yerlere gitse daha kimse adım atmaz oralara.!!
ali kuyucu 01.01.1970 00:00:00
çok iyi olmuş güya kafalarında örtü var, ne işin var orda. aferin iyi yapmışsınız. belki bi daha gelmezler
bozkurt 01.01.1970 00:00:00
kapalı diye hiçbiyere gitmesinmi oda insandır onunda nevsi vardır oda eylenmek isterbr /kilot suz gezen lere kimse bişey demiyo bırakında insanlar özgür yaşasın
Aykut K. 01.01.1970 00:00:00
Eveeet Kayseri gibi geri kalmis bir Sehirden malesef baska birsey bekliyemezdik!br /Bir iran veyada irak Sehirinden bence bir farki yok kayserinin. Utaniyorum Sizden, yaziklar olsun Kekolar !
türbanlı olmasa 01.01.1970 00:00:00
kuyruk sallamasa taciz olmazdı derdiniz
vatandas 01.01.1970 00:00:00
ne bekliyorduki zaten tahrik et ondan sonra yok taciz olmus turk milletini ne hale soktunuz be laikci kemalizmci kesim bu sizin eseriniz
YAZGEÇÇ 01.01.1970 00:00:00
İYİ OLMUŞ ONLARDA ONU İSTEYEREK GELMİŞ HERALDE. KIZ BAŞINLA EN ÖNE GEÇERSEN HADİSE GİBİ BİR KADININ KONSERİ HEMDE OLACAĞI ODUR.
mehmet inal 01.01.1970 00:00:00
tahrik olanlar yine sizin gibi ahrik edersen taciz olurdiyenlerdir.Ve haliyle taciz edende öyle biri muhtemelen :) br /Antalya da plajlarda üstsüz görünce üstünede ziplar bunlar :)))
BİR BİLENX 01.01.1970 00:00:00
bir müslüman terbiyesizlik etme, biz kafirmiyiz, bir kere senin rumuzunda hayır yok, senin her tarafın bela, şer ben sana bir şey demiyorum, seni çekip çıkartana yazıklar olsunki, toplumun ahlakının bozulmasına çanak tuttunuz, kardeşim ben de mesela şortlu bir kadın gördüm mü saldırasım geliyor, ancak ben sapık da değilim, açık saçık hatlarını göstermeyene hiç de böyle demiyorum.Ya hep hırsıza kabahat var, hiç mi kapıyı kilitlemeyen ev sahibi suçlu değil, allah ıslah etsin, Hakikati haykırın ki sözününz de yerine bulsun, kahrolsun türbünlere oynamak.
nur 01.01.1970 00:00:00
bir bayan olarak boyle ucretsiz konserlerde en onde olmamasi gerektigini ogrenmis oldu! sIkIs tepis bir ortamda bunun yasanmasi kuvvetle muhtemel malesef oyle! diger genc kizlar ders alin!sapiklar kol geziyor !
dingil hadise 01.01.1970 00:00:00
tahrik edersen tacız olur..