KATEGORİLER

Gültan Kışanak'ın Uludere konuşması

Gültan Kışanak'ın Uludere konuşması Gülten Kışanak 03.01.2012 Meclis konuşması
Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • doktor
    20 gün önce

    bazı türk arkadaşlar o kadar saçmalamışlar ki . kalkıp ordan burdan bilhassa jitemin yaptığı olayları kürtlere mal ederek kendilerini haklı görüyorlar . kulaktan dolma bilgi ile doğdunuz bari öyle büyümeyin . biraz erkek olun ya erkek çok cesur iseniz gelin hodri meydan .

  • aziz kaya
    23.03.2013 00:19:56

    kışanak ermeni olmadığını kanıtlamalı ondan sonra masum kürt kardeşlerimizi temsile yetkili olduğunu açıklamalı.

  • nur
    18.01.2013 09:52:44

    şunları da meclise soktular, konuşturdular, muhattap aldılar ya.

  • kürt kadini
    03.10.2012 20:15:31

    helal olsun sana
    meclisteki etekliler kürt kadini görsün

  • hakan
    07.02.2012 19:17:21

    senin dilini kestik mi terörün sesi de kesilir merak etme.

  • dila
    24.01.2012 08:02:07

    faşistler için bu konuşma gereğinden fazla güzel bir cevap seni seviyoruzzzzzzzzzzzzzzz gülten kışanak.

  • zilan
    24.01.2012 08:00:46

    helal olsun sana gerçekten helal olsun

  • insanlık
    24.01.2012 07:55:15

    bazı arkadaşların yorumlarını okurken hayatta yaşamaaadığım şoku yaşadım. ben bu yorumu ne bir türk olarak ne de kürt olarak yazmaadığımı belirtmek isterim her şeyden önce bir insan olarak yazıyorum ve kendime insanım diyen herkese sesleniyorum. arkadaşlar bugün türkiyede ölenler herşeyden önce bir insan. bunu düşünerekten yorumlarımızı yapalım lütfen. gerek bir asker ölsün gerekse dağlarda ölen gençler ölsün herşeyden önce insan değiller mi her iki tarafında aannelerinin yüreği yanmıyor mu. lütfen ama lütfen bunları düşünün. yorumlarda karşılaştığım bir cümleye dikkat çekmek istiyorum. bir arkadaş askerler ölürken siz halay çekiyordunuz diyor peki şimdi bir sorarım size şırnakta feryatlar yükselirken, van soğuktan titrerken türkiyenin batısında kutlanan yılbaşı eğlencelerine ne demeli önce iğneyi kendimize batıralım arkadaşlar. şunu da unutmyalım türk medyası kesinlikle hiç bir şey ama hiç bir şeyi vermiyor ama kendi gözlerimle gördüğüm şeyleri bir 19 yaşında olarak asla unutmaayacam. bazılarınız gibi bende düşünüyordum ama diyarbakıra gidip o annelerin yerlerden sürüklenişini, genç kızların coplaanışını, üniversite öğrencilerinin katledişini gördükten sonra inanın insan olan hiç kimse buna dayanmaz. gülten kışanağın konuşmaasına bakarken onun orada yaşanan acıların sesi o kadar ortadaa ki gerçekten kutluyorum gülten kışanağı helal olsun ki size gerçekten insnlıkla yakından tanışmış birisiniz.

  • erdal
    10.01.2012 10:42:45

    vallahi samimi değil

  • okadar
    09.01.2012 16:19:58

    sorarım konusan sözde vekile orda karşılarına asker çıksa ölen kişiler ateş açmazmıydı acaba artı terörle mücadele edilen bir noktada ne işleri var madem masumlar bölgenin durumu belli ne işleri var orada vijdan diyorsun bu ülkenin askeri için ne kadar vijdan muhasebesi yaptın öyle ordan propoganda yapmak senin maksatın kendi halkın üzerinden insanların ölmesi elbette acı şuda bir gerçek göz ardı etmemek lazım dağlarda pusu kurup askere silah çeken insanlardan bahsediyoruz burda bunlara karşı türk halkının vijdanı yoktur tamam belki ölen insanlar masum olabilir ama bizim ölenlerde masum sonuç olarak eğer orda ölenler gerçekten teröris değilse yazık olmuş Allah rahmet eylesin aksi halde gebersinler vijdan olmaz çünkü bunun böyle olma sebebi sizlersiniz

  • murat
    09.01.2012 13:47:56

    siz gerçek kürt değil siniz sadece türkiye düşmanlarının kuklası sınız kürt halkını kulamaz sınız bende kürt oğlu kürdüm lanet olsun size.

  • ali
    09.01.2012 13:05:39

    hanim efendi chok guzeel konushtu..Afeerim ancak insanlik vijdanlik shimdi mi aklina gelmish...20 yashinda askerler olurken halay chekiyorlar..

  • hasan sepet
    09.01.2012 10:30:52

    Katliamı kınamayanları dut yemiş bülbüle çevirmiş.. Yüreğine sağlık Kışanak.

  • Mehmet Varol
    08.01.2012 18:20:08

    Öncelikle sevdiklerini yeni kaybeden kardeşlerimiz olmak üzere, bütün milletimize; \\\'\\\' Başınız sağ olsun, Hak\\\'kın rahmetine kavuşan, gelmiş-geçmiş bütün kardeşlerimizin mekanı cennet olsun \\\'\\\' diyorum... Videosunu izlediğimiz vekil hanım, topluca katledilen insanlar-çocuklar için, \\\'\\\' ÖZÜR \\\'\\\' bekliyor! Bu işin özrü olsa, elbette dilenirdi. \\\'\\\' Parasıyla seçilen ve dokunulmaz \\\'\\\' olan politikacılarımız ve \\\'\\\' duygulu insanlarımız \\\'\\\' insan olmaktan, kardeşlikten, paylaşmaktan söz etmeye ve temiz insanlarımızın inançlarını ve vicdanlarını harekete geçirmeye bayılırlar. Benzer olaylar sonrasında, öldürülenlerin, onların yakınlarının ve bu acılarla derin üzüntü çeken diğer insanların acısını bütün hücrelerinde hisseden, vicdan ve akıl sahipleri ise, insan haklarını sofralarına meze yapan münafıkları ve ırkçıları dinledikçe, tekrar-tekrar kahrolurlar! Türk Devleti\\\'nin bir parçası olduğu halde, TBMM kürsüsünde söz alan, sorumluluk sahibi hiçbir vekil, -Kürt kökenli kardeşlerimizin de belirttiği gibi- bu türden tehditkar söylemlerde bulunmamalıdır! TBMM her kesimden yurttaşın temsil edildiği yer, bununla beraber öfke de baldan tatlı! Samimi bir barış ve kardeşlik söylemi, bunu yaşatmak adına çabalayan müminlere özgüdür! Allah\\\'a karşı sorumluluk bilinci taşımayan insan, dağa çıksa ne olur, düzde kalsa ne fark eder? En büyük yalan, insanoğlunun kendisine söylediği yalandır! Gazi Mustafa Kemal; \\\'\\\' Türk Milleti - kastettiği sınırlarımız içinde yaşayan bütün insanlardır- daha dindar olmalıdır.\\\'\\\' diyerek, rahmetli Elmalılı Hamdi Yazır\\\'a hazırlattığı Kur\\\'an mealini, vatanın bütün köylerine dağıttırdı. Peki ne oldu? Tabi ki, her zaman olan oldu. Ve Allah\\\'ın Öğüdü, insanlığımız gibi duvara asıldı! Soyu-sopuyla övünüp duran insanların imanı, palavradan ibarettir kardeşlerim. Güç, birlikten, birlikse imandan gelir! Yüce Allah, Kur\\\'an\\\'da şöyle buyuruyor; \\\'\\\' Hepiniz kardeşsiniz.- Zalimler asla felah bulmazlar.- Birbirinizi sevmedikçe de, iman etmiş sayılmazsınız.- Kur\\\'an sadece bir öğüttür, almak isteyene! \\\'\\\' Kavimleri barış ve huzur içinde bir arada tutan şey, müşrik-münafık ve zalimlerin, İslam diye dayattığı din, ideolojiler, mezhepler, tarih, kültür, gelenekler vs. değil, Allah\\\'ın Kur\\\'an\\\'da açıkça belirttiği öğütlerdir! Çıkar çatışmalarının idraki içinde olmamız dileğiyle, Allah\\\'ın merhameti cümlemizin üzerine olsun diyorum..

  • HAS
    07.01.2012 22:22:48

    NİYE SAMİMİ DEĞİLLER,BUNLAR.

  • Xasib
    07.01.2012 20:08:15

    Gültan hanım bu katliamın sorumlusu Ergenokundur, Yani siz ve Pkk nin işbirliği yaptığı Ergenekon. Ergenekon size koordinat veriyor siz erleri öldürüyorsunuz. Siz Ergenekona koordinat veriyorsunuz onlarda Kürt köylülerini öldürüyor. Bu ölümlerdende askeri darbe bekliyorsunuz.

  • mehmet
    07.01.2012 16:44:52

    bu konuşmanın neresi yanlış ? sizce orda sizinle eşit yurttaş durumundaki kürt kökenlii olmalarımıı sizi bu konuşmayı yanlış gömenizi sağlıyor hiç kusura bakamyın böyle olmazz ben sizinlee bu durumda beraber yaşamaktan memnun değilim bu ülkede insanlarr üldürüluyorr hepimizin canıı çok ucuz bunu görmüyormusunuzz bennn bu ülkede böyle mutluu değilim sev yada terket demekte o kadar kolay değil bu ülke ne kadar sizinse o kadarda benimm hiçö olmasaa herkesss kendi payına düşen yerde sabit durur

  • ADA
    07.01.2012 09:20:28

    TÜRKİYE CUMHURİYETİ çok güçlüdür. Bu şekilde tehdit etmek kimsenin haddine değildir!
    Bu ülkede herkes eşittir. Benim giremediğim okullarda Kürtler okumaktadır, okuyacaktir da onlarin hakkıdır, benim çalışamadığım devlet dairelerinde Kürtler çalışmaktadır, çalışacaktır da.. Hala eşitlik yok diyorlar. Kürtlerin Türklerden nesi az diye soruyor, durumu anlayamayacak kadar ahlaksızlık içerisinde olmaları diyebiliriz.

  • bilal
    06.01.2012 22:02:29

    ya sadece bır insanlık çağrısı bır feryat bıle bu fasıst gerzekler tarafından nasıl anlasılamıyor aklım almıyor ..adına vıcdan dedıgımız sey bu canlılara neden uğramaz ...

  • SAVAŞA SON
    06.01.2012 08:46:26

    HELAL OLSUN SANA GÜLTEN KIŞANAK,ALTTA OKUDUĞUM YORUMLARI GÖRÜNCE İÇİM ÜRPERDİ... YA BUNLAR NASIL İNSALAR!! YA BU ÜLKEDE KİMSE ÖLMESİN DEDİKÇE BUNLAR DURMADAN BÖLE FAŞİSTLİK YAPIORLAR... ARTIK YETER NEDİR BU KİN VE NEFRETİNİZ KÜRTLERE KARŞI? YETMEDİ O KADAR İNSAN VEYA ASKER VEYA GERİLLA ÖLÜMLERİ? KİMSE ÖLMESİN ARTIK BARIŞ OLSUN BU ÜLKEDE...

  • elbet bir gün o gün gelir
    05.01.2012 19:40:27

    ağzına sağlık gülten biz artık bariş istemiyoruz kimlik istemiyoruz devlet devlet istiyoruz çünkü türkiye cumhiriyrti bizi istemiyor

  • sadık
    05.01.2012 18:49:01

    ben kürt üm ya ama yaptıgı konusma yanlış

  • Rotin
    05.01.2012 18:18:25

    Yaşanan acıyı paylaşmak diyorsun ama başkasının acısını paylaşmıyorsun.. ÖNce insan ol başkasının acısına sen de saygı göster

  • memet
    05.01.2012 17:37:29

    bu sadece kaçakçıları masumlaştırmaktır

  • özgür tutsak
    05.01.2012 16:07:16

    herşey vataniçin yaşasınkötülük ülkücü değilim bdp lideğilim akpli olmayadaniyetim yok yorumyapanların sülükkadar değeriolmadığından ancak yazı yazarsınız hepinizi naletliyorum

  • osman poyraz
    05.01.2012 14:13:44

    süpersin gültan abla çok iyi söyledin...

  • inadına barış inadıan kardeşlik
    05.01.2012 14:02:51

    yorumlara baktım sizde faşist ve ırkçı insanlıktan yoksunlara sadce iki çift sözüm ve örneğim olacak tarihte sıkıştığınızda kürtlerden hep yardım bekledinz yahudiler gibi ferahlığa kavuşuncada tekmelediniz katliyamdan geçirdiniz bende şunu diyor tunus ırak mısır libya size örnek olsun saddamın sonu da size örnek olsun ve önümüzde bir türkiye ve dış ülkeler savaşı olacak o zaman bizden yardım isteyen alçaktır ve atalarınız bile kürdistan diyor kürtlerin hakı var diyor atalarınıza bile saygnız yk

  • turkiyeli
    05.01.2012 13:52:46

    anlayana sivri sinek saz, anlamayana davul zurna az. burda ben provakasyon yapmaya calisan birisinden ziyade, kuyruguna basilarak cocuklari elinden alinmis bir anne kedi feryadiyla haykiran bir insan goruyorum. bir an icin size ogretilenleri, sagda solda bulvar gazetelerinden okuduklarinizi bi kenara koyun, acaba soylediklerinin onda birinde hakli olabilir mi diye dusunun, farkli kaynaklardan arastirin. belki insafa gelirsiniz.

  • abeb
    05.01.2012 10:57:10

    konuşmaya gelince mangalda kül bırakmamışsın...iyide şimdiye kadar neredeydin.ölen onbinlerce askerin,polisin sivilin hesabını neden aynnneeeeeeeeeeeeeen bu şekilde sormadın yoksa sen ırkçımısınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  • TÜRKİSLAM
    05.01.2012 09:26:27

    masum görünmeye çalışmayın bölücüler.Ölenlerin sosyal adreslerinde apoya sempati gösteren fotoğrafları ve pkk sempatisyanı olduğunuda gördük masum görünmeye çalışmayın siz müslümanlık ne bilmezsiniz bile...Çocukları kullanarak öldürttünüz.onlar ilk defa mı kaçakçılık yapıyolar hayır....

  • UTANIYORUM TÜRK
    05.01.2012 08:25:53

    BEN UTANIYORUM:((( GERCEKLER ACIDIR HEPSI DOGRU

  • utanan türk
    04.01.2012 20:53:00

    senin yüreğini öpüyorum

  • TÜRK OLMAKTAN GURUR DUYAN
    04.01.2012 19:44:55

    UTANIYORUM başlığına cevap:Utanıyorsan Türk kimliğinden çıkarsın.Orda burda uydurma yaparak Devleti katil gösteren zihniyeti bozukların lafına inanarak mı yorum yapıyorsun.Evet Filistinde böyle kaybedildi.Ne olacak bir kaç yahüdiye yer versek diyenlerin torunlarına nasıl bir miras bıraktıkları ortada.Lütfen yeter.

  • mustafa
    04.01.2012 16:48:07

    4 yıl önceki Diyarbakır patlamasında ölen dersaneli gençler fidan gibi deilmiydi? o zaman neden böyle bir tepki vermediniz? iki yüzlüsünüz. İnsan hakları evrenseldir. Siz deilsiniz. olamiyacaksınız. Anlayamassınız da.

  • yurtta barış
    04.01.2012 14:19:51

    İsyankar bir konuşma yapmaya haklı. Bu sertlik batıda zor algılanır ama doğudaki insanın duygusunu dile getiriyor. Aşağıdaki bu katliamı bile haklı gören hatta PKKnın üstüne atan feci mailler var. Burada Kışanak\\\'a her küfreden bölücüdür. Ve vatan sevgisi denen şeyin türkleri olduğu kadar kürtleri de sevmekten geçtiğinden bihaberdir. Ordu kendi vatanında gereilla bile olsa kimseyi uçakla bombalayamaz. Bunu normal bişey gibi göstermek bile bence suç. İki taraf da birbirine güven vermeli, PKK ile savaş durmalıdır. Gerilla ile subay barışmalı kucaklaşmalıdır...

  • Hevi
    04.01.2012 13:53:36

    Tesekkurler Gulten Kisanak, duygularimizi ifade ettin....Bunlar vicdansiz namusuzlar ve kürt halki haklarini alacak ötesi yok...ezilen tum halklarla beraber...

  • şeyma
    04.01.2012 13:23:19

    ancak sizler boş konuşursunuz vicdansız oldugunuzu kabul ediyorsunuz o ölen askerlerin bedelini başbakanınza sorun o daha iyi bilir... sizler ölümden yanasızn

  • UTANIYORUM!!!!
    04.01.2012 13:15:54

    Bir türk olarak, kardeşim, dostum ya da arkadaşım olarak göremeyeceğim siz VİCDANSIZ türklerden utanıyorum! Bu nasıl bir anlayış, bu nasıl bir insanlık????? Orada ölen masum insanlar söz konusu, ne terörle ilgileri var ne de PKK ile... Göremiyor musunuz? Bu katliamda söz konusu olan durum masum insanların gecenin bir yarısı, bir köşede sıkıştırılarak, insansız savaş uçakları ile üzerlerine bomba atılmasıdır!!! Şahitler var! Bizzat yaşayanlar var! O insanlar bile bile devlet tarafından öldürüldü! Ortada ne bir çatışma vardı ne de bir savaş. Tek suçları kaçakçılık! Ne zamandan beri kaçakçılığın cezası bu kadar ağır ödeniyor ülkemizde? Söyleyin bana yargısız infaz ne zamandan beri etik bir yaklaşım??? Ayıptır ayıp! Önce insan olunuz!! Sonra da sürü psikolojisi ile neresi gösterilirse oraya giden akılsız insanlar olmaktan vaz geçiniz!!! Ancak o zaman bu kışkırtma politikasının birer kuklaları olmaktan kurtulabilirsiniz!!!!
    GÜZEL GÜNLER GÖREBİLECEĞİMİZ,YARINLARIN- GÜNEŞLİ GÜNLERİN ÜMİDİYLE !!!!

  • mehmet imirhanoglu
    04.01.2012 12:20:55

    bızım gıbı delıkanlılar o mejlıste olsa onun aklını basından alırlar
    ne yazıkkı yokuz ...

  • günahsız adam
    04.01.2012 12:15:49

    allah büyük merak etmeyin sadamda aynısını yapıyordu kürtlere ama sonunda buldu hak etiğini aldı erdoğan merak etmesın her yukuşun bır inişide vardır bütün kürt kalkının başı sağolsun ölenlere ALLAHTAN rahmet dılıyorun mekanları cennet olsun

  • rojin
    04.01.2012 11:59:06

    iyi istismar.aferin.teröristin kullandığı bölgede çocuğun ne işi var

  • ali
    04.01.2012 10:51:25

    doğrular ve gerçekler sizi sıkacak daha.. bekleyn..

  • dilek
    04.01.2012 09:51:01

    vicdandan bahsedene bak!.......insan görünümlü şeytanlar!!!!! insan sevgisiyle (!) doluydu yüreğin bu kadar da onca masum asker kadın çoluk çocuk öldürülürken niye kükremiyodun böyle. çok korktuk vicdanım sızladı şimdi :(( at gözlüklerinizi çıkarın da bi kendi vicdanınızın hesabını yapın önce .tabi olmayan şeyin hesabıda yapılamaz

  • garip aslan
    04.01.2012 09:10:59

    işte insanlık bu
    cesaretıne ve vijdanı insanlığına hayranım

  • ilker
    04.01.2012 08:55:26

    sahtekar iki yüzlü kadın onca asker şehit edilirken kendi tabirinizce vatandaşınızı bile katlderken sessizsiniz şimdi dinden kitaptan bahsediorsunuz ölenlere allahtan rahmet kalanlarına başsağlığı ama bu olaya eminim en cok sevinen dtp ve pkk dir allah islah etsin sizi

  • Hikmet
    04.01.2012 08:24:46

    Kışanak sizi yıllarca adam yerine koymayan bir siyasi zihniyetle dirsek temasınızı anlamakta güçlük çekiyorum doğrusu.Biz evimize gelen misafire saldırmayacak kadar insanız çok şükür.Hele el altından adı delikanlı olan gençleri.

  • mardinli..
    04.01.2012 07:55:48

    asker yada gerilla ölen insandı deyip ölülere saygılı olmak gerekir die düşünenlerdenim..cüzdanınızı evde unutabilir,kaleminizi evde unutabilirsiniz ama vicdanınızı hiç bi yerde unutamazsınız..vicdanınızı kaybetmemek adına hepinize sevgiler

  • lale
    04.01.2012 07:52:03

    hahaha insanlıktan bahsedene bak hele zilliler bu şavası baslatan sizsiniz hadi ordan şehitlerin kanı yerden kalmıyacakkkkkkkkkkkkkkk

  • Mukadder Arslantaş
    04.01.2012 07:35:56

    GÜLTEN KIŞANAK,BU KAÇAKÇILIĞI,BU YOKSULLUĞU ÖNLEMEK İÇİN NE YAPTINIZ.YILLARCA YIKICILIK YAPMASAYDINIZ, O KAÇAKÇILIK ÇOKTAN ÖNLENMİŞTİ.O ÇOCUKLAR DA ÖLMEYECEKTİ.

  • fatma
    04.01.2012 07:35:13

    insanların inancını islamiyeti sorgulamak sana kadar kaldıysa yandık

  • Osman
    04.01.2012 07:25:54

    Siz memeleketin askerleri,öğretmenleri,kundaktaki bebekleri,camide insanlara namaz kıldıran imamların öldürülmesine neden ses çıkarmadanız!!!!!!!!!!!Sadece üzüntü duyduk deyip geçiyorsunuz.....Sizin vicdanınız ancak bu kadar

  • SERVET
    04.01.2012 07:01:40

    türkiyenin virüsleri ortalı karıştırmaktan başka ne yapıonuz sizkim barış kim hem bu ülkede kürt türk kız alıp kız vermişiz sizdegil ecdadınız gelse ettırnaktan ayrılmaz bunu bilin...

  • nihat
    04.01.2012 06:39:20

    sen insanmısın senin vijdanın yokmuydu o kadar asker şehit olurken diyarbakırda dersane çoçuklarını bombalarken senin vijdanın yokmuydu şerefsiz.

  • REİS..?
    04.01.2012 06:34:01

    adi kadın sen utanıyonmu sen dagdagken nöbet bekleyen askere silah sıkıyondun sende ve bdp de vicdan varmı kendinizi yoklayın bir..?

  • emir
    04.01.2012 05:32:22

    sen kürtlerin haklarını savunuyosan bende JAPONYA CUMHURİYETİ BAŞKANIYIM kokoş seni

  • anti fasist
    04.01.2012 03:33:08

    kaymakamiminiz noldu

  • amannnnn
    04.01.2012 02:49:14

    bla bla bla, sıktı bunlar yaaa !!!!!

  • salla gitsin
    04.01.2012 02:26:57

    boş işler, geriler aklınız nerdeydi bugüne kadar aptallar...

  • selim
    04.01.2012 02:02:38

    bu akp gittigi gün çık meclise konuş korkak böcek seni sizi iyi şımarttılar

  • kerimm
    04.01.2012 01:44:09

    türkleri neden butun dunya sevmez onu anlatacak bir arkadas varmı bundan cok iyi oldukları icinmı:)) biri soylesın lutfen once aynadan bir kendınıze bakınız sevgili türküm diyen insanlar ya laz ya arap turk yok acıkcası:))

  • serdar
    04.01.2012 01:28:36

    kendı yalanlarına,kendileridemi inanmaya basladi ne.bu kadar iki yuzlulukde biraz komik oluyor.dinden,imandan,insanliktan,vicdandan bahsedene bakin.ama genede normal karsilamak lazim,cunku bunlar kürt,

  • gemıcı
    04.01.2012 01:20:20

    dızı fılmlerınde karekter oyuncusu olabılır, ama bu sufatınanda kımsenın rol verecegını dusunmuyorum.

  • vanlı
    04.01.2012 01:11:28

    la adam olun bırazda olsa insanlığa saygınız olsun cok erkeksenız sizde dağa çıkın pkk üldürün kım sizi tutmuş

  • dada
    04.01.2012 00:54:53

    Irkci, fasist yorumlarinizla midemi bulandiriyorsunuz, neyi anlamadiniz artik?

  • HACER
    04.01.2012 00:41:11

    birakim Allah askina bunalrin hepsi kukla , uc bes kurusa satilmislar o kacakcilik dedikleri geliri kiminle paylasilardi . bu devletin ekmegini yiyip ihanet eden bunun bdelini oder..ONCA SEHIT VERDIK NERDEYDILER BOS BOS KONUSMASINALRR KIMSE YEMIYORRR....

  • 1453
    04.01.2012 00:23:00

    Avrupa\\\'dan topladiginiz milyonlarca euro var, eger o kadar adamsaniz devletin hukumetin yapamiyor dedigini siz yapar ordaki o yoksullara o parayla yardim edersiniz!!! Ama sizin asil amaciniz o degil milleti birbirine dusurup kardesi kardese oldurtmektir!!! 35 evladimiz öldü diyorsun hesap soruyorsun, benim 35.000+ (otuz bes bin yazayimda okuyamazsin belki) SEHiD\\\'iM ne olacak!?!?!

  • lazoğlu
    04.01.2012 00:13:12

    sen benim askerlerimi şehit et ondan sonra gel burda türk milletini tehtit et ne güzel iş ya o söylediğin kayıt dışı ekonomiden en çok siz yararlanıyorsunuz vampirler haa tabi size rant ortamı doğdu ya kullanın sonuna kadar daha önce bu olaylar hiç canınısı sıkmıyordu ne oldu unutmadan hiç kimse kürtlerin kimliğini inkar etmiyor sizin ekmek kapınız bu konu ama oda elinizden gittiğinde acaba ne yapacaksınız hain sürüsü

  • özkan
    03.01.2012 23:59:42

    Birincisi insan değilsiniz bdp millet vekilleri nasıl neşeliydi gördük.şuna bak nasıl vuruyor masaya ..

  • ubeydali
    03.01.2012 23:58:10

    bu devletin gelirinin yarisi kacaksa bunu simdi degil adam gibi meclise geldiginde hainlik yerine bu isler icin calisman lazimdi.simdi saga sola saldirma.gültennnn

  • mert
    03.01.2012 23:57:52

    katliamı lanetleme cürretini göstermemişiz.. :) kışanak sen katliam görmemişsin, eğer katliam yapsaydık gerçekten ne sen nede senin uzantıların peydahlanırdı şimdi...bak gelmişsin meclise sana konuşma şansı verilmiş, manasını bilmediğin kelimeleri de papağan gibi tekrarlama..Katliamın ne olduğunu öğren ondan sonra ahkam kes edepsiz...

  • ecevit
    03.01.2012 23:29:57

    emrah moduna gırme bız o fılmlerı cok gorduk,sizler biz kurtleri temsil etmiyorsunuz,siz emperyalist guclerin masasisiniz,buna kafasi basan sizden degil,anlamayanda dagda olumunu bekler

  • ibrahim çelebi
    03.01.2012 23:24:35

    hanımefendi saydığın o acılarda senin gibi densizlerin payı çok büyük şimdi bu olaydan nemalanarak kinini kusuyorsun ve devleti zan altında bırakıp tehdit ediyorsun,sana bu cesareti verenleri asıl ben kınıyorum.Terör yolu ile öldürülen 20 bin kürt vatandaşının hakkını öldürerekmi savunuyorsunuz.Bu tür olayları bahane ederek şehirlerde insanları yakarakmı ve yakmalara göz yumarakmı savunuyorsunuz.PES Doğrusu size ve sizin gibi maşalara

  • berivan
    03.01.2012 23:24:30

    gültan kisinak seni görmek ve duymak istemiyoruz

  • dede
    03.01.2012 23:20:25

    sizlerden tiksiniyorum

  • bora
    03.01.2012 23:20:23

    ınsanlıktan,vicdandan bahseden senmisin,dunyada sizden baska meziyetsiz bir millet daha yoktur.1000 yildir neredeydiniz,hicbirzaman olmayacaksiniz.bunu sende biliyorsun,

  • Neli
    03.01.2012 23:15:55

    Sen varya sen anca konusmayi bilirsin, gozlerin firt donuyor, konusurken bile yalan soyledigin belli
    asil sen UTAN sehitlerimizi hic konusmadiniz pislikler.Fesatligindan yuzun morarmis okuzler partisi.

  • feqi
    03.01.2012 23:07:10

    sayın gülten kışanakı ve söylediklerini eleştirenlere sözüm, sizler insanlıktan nasip almamış yüzlerinize tükürmeyi tükürüğüme saygısızlık olarak görürüm. ar varsa sizde vicdan varsa,ve insansanız vicdanınızı önünüze koyar düşünür o zaman belki insan olduğunuzu anlarsınız...

  • cihan
    03.01.2012 23:03:29

    bunlarda başladılar dini kullanarak siyaset yapmaya

  • hamza
    03.01.2012 23:02:19

    iste halkin vekili boyle olur helal sana kisinak

  • vatan seven
    03.01.2012 23:02:19

    ben bilo 15 yasindayim karim 70 yasinda o 35 ölen vatandaslar kacak cilik yapmis . siz baska bir sey bilmezmisiniz kacak cilik dan veya yasidigmiz ülkenin askerini öldürmekten yada polis leri sehid etmekten
    BUNLARDAN BASKA BIR SEY BIL MIYOR SUNUZ . her hakkiniz elinizde . bak kürsi de konusuyorsun

    VATAN SAOLSUN !!!!!!!!!!!!!!
    SEHITLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ
    NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE

  • bindortyuzelliuc
    03.01.2012 23:02:04

    Karaktersizler, cocuk olmalari kirmizi hat uzerinde \\\"kacakcilik\\\" yapmalarini ve dolasiyla pkk yi beslemelerini mesrulastirir mi? pkk caputuna sarili tabutlar bizde \\\"les\\\" olarak gecer sehit degil...

  • insan
    03.01.2012 22:58:26

    bir empati yapalım ey vicdan sahibi kürtlerin dışındaki kişiler kendinizi kürtlerin yerine bi koyun bakalım ne hisedersiniz.

  • Artvinli
    03.01.2012 22:55:45

    Kusura bakma insan kılığındaki şaytan. hiç etkilenmedim.

  • apo
    03.01.2012 22:50:10

    siz bdp liler kime calisiyorsunuz?kimin usagisiniz? cok acinacak bir haldesiniz o kürt halkini kandiran da genclerini daga cikaranda siz.ben bir kürt olarak sizden utaniyorum

  • elbistanlı
    03.01.2012 22:41:27

    hepimiz insanız diyor gülten yolugu sen insanmısın hayvan sınız canisiniz sen anne olamazsın yoo olursun dogurur dogurur daga salarsın

  • paşa
    03.01.2012 22:36:13

    vayyyy be gözlerim yaşardı.ne insan evladı varmış be.lan hergün şehit haberi gelirken neden çıkıp oraya böyle konuşmadınız hainler.insanlığımdan utanıyorum ha bu karıya insan deniyorsa.Allah bunları bize şükretmeyi öğretmek için gönderdi anlaşılan.Allahım sana şkürler olsun ha bu karının evladı olmadığım için ha bu karının kanından olmadığım için.ve daha binlerce şükr.sadece o 35 kişinin içinden gerçek mslümanlara acırım hainlere değil.

  • sinan
    03.01.2012 22:35:39

    yerden göğe kadar haklı

  • Mehmet
    03.01.2012 22:31:28

    Bırakın bu timsah gözyaşlarını. pkk sorunu var, terör sorunu var. Kürt sorunu sizin uydurmanız. Şehitlr verdik 25 er 25er. o zaman nerdeydiniz ? susun artık. size ancak kendiniz inanırsınız.

  • paşa
    03.01.2012 22:30:48

    bırak bu timsah gözyaşlarınıkepazeler.pkknın telsiz konuşmaları herşeyi açıklıyor.Allah bilir bu tezgahımız tuttu diye parti bile vermişsinizdir.

  • FERİT
    03.01.2012 22:25:54

    hiç bitmeyecek cevapsız bir soru bu herkez yorumları tekrar tekrar okusun işte halk orada sizce orta yolu bulabilecekmiyiz...??.........KEŞKE

  • MARAŞLI
    03.01.2012 22:25:51

    Irak sınırında 35 vatandaşımızın hayatını kaybetmesine en çok bölücü terör örgütü sevindi. Bu sevinç teröristlerin telsiz konuşmalarına açıkça yansıdı.

    ASKER ARTIK OPERASYON YAPAMAZ
    Konuşmalarda sözde örgüt ele başları, teröristlere artık güvenlik güçlerinin operasyon yapmayacağını müjdeliyor.

    Andok: Asker artık operasyon yapmaz değil mi?
    Murat: Kesin dostum kesin hatta bakarsın tamamen durur yaza kadar.

    35 vatandaşımızın ölmesine çok sevindiler
    35 vatandaşımızın Irak sınırında hayatını kaybetmesi teröristlere umut oldu. Yaşanan olayın ardından tek elden düğmeye basıldığı belliydi.

    Terör örgütü üst yapılanması ve teröristler meydanlara indi. Terör örgütü ele başları kendilerine yakın medya aracılığı ile halkı sokaklara dökmeye çalıştı.Kafalarının arkasındakini anlamak ise kısa sürmedi.

    Terör örgütünün sözde Hakkari sorumlusu ANDOK kod adlı terörist ile sözde sorumlu Murat Kod adlı teröristin aralarında geçen telsiz konuşmaları da bunun bir kanıtı.

    5 KARAKOL BASSAK BU KADAR ETKİ ETMEZDİ
    Andok: Heval Nasılsın
    Murat: Nasıl olayım daha iyi hiç olmamıştım.

    Andok: Nasıl olaydan arkadaşların moralleri
    Murat: 5 Karakol bassak bu kadar etki etmezdi herhalde.

    VEKİLLERİN AĞLAMASI İYİ OLDU AMA GÜLENLER...
    Kan donduran konuşmada teröristler güvenlik güçlerinin artık operasyon yapamayacağını müjdeliyor.

    Andok: Asker artık operasyon yapmaz değil mi?
    Murat: Kesin dostum kesin hatta bakarsın tamamen durur yaza kadar.

    Andok: Şimdi çıkmasınlar ama hazırlık yapsınlar zaten olay rahatlattı bizi. Biliyor musun Murat, vekillerin ağlaması vardı ya bize bütün Uludere\\\'yi kazandırdı
    Murat: Ama gülenleri izledin mi
    Andok: doğru ama boşver medya üstüne gitmedi iyi oldu.

  • rojda
    03.01.2012 22:15:53

    okadar vicdanli insansinda o kadar asker sehit oldugunda neden bu kadar konusmadin. hak hukuk hep kendinize.yerinde duramayan kuduran yine sizsinz .zaten sizi ne oldugunuz da belli degil.

  • MARAŞLI
    03.01.2012 22:15:52


    TÜRK Askeri 35 masum köylüyü katletmiş güya ;
    - Nerede?
    - Haftanin.
    - Orası neresi?
    -

  • sevim
    03.01.2012 21:44:29

    bu konuşma yüreginin derinliklerinde bu acıyı hisseden bir annenin :bir kadının bir insanın çığlığı vicdanı olan herkes bu sese kulak vermelidir

  • ahmet
    03.01.2012 21:32:38

    ben türküm ama her zaman mazlumun yaninda olmaya gayret ediyorum .Sizin kardesliginize layik olamadigim icin cok üzgünüm. Herseyi ne kadar acik anlatmissiniz. Tesekkür ederim

  • sero
    03.01.2012 21:28:38

    allahına kurban be gültan abla

  • NMTD
    03.01.2012 21:26:47

    SANETMIS???? SALAK, SEYLERI..??, MANYAK BU KARI.
    DOGMAMIS BEBEGI OLDURMEK NE OLUYOR???? >>>):{.
    Yeter artik lan , geberin gidin artik iki yuzlu seytanlar

  • alaaddin
    03.01.2012 21:23:35

    Allah belanızı versin

  • Ahmet
    03.01.2012 21:22:58

    off bir insan ancak bu kadar bos konusur... sanki devlet farkli birsey diyor... Türkiye Cumhuriyetinin Kürsüsünde Kürdistan propogandasi yapiyor resmen. BDP yüzünden insan her kürdü potansiyel pekekeli yerine koymaya basliyor..

  • cengizhan
    03.01.2012 21:20:36

    yav 25 askerimiz şehit olduğunda iki gün geçmeden utanmadan hemen yorum yapıyordunuz. Pkk ile el ele verdiniz ölen gençlerimiz hadi hesabı yok bide artislik yapıyorsunuz.

  • ahmet yılmaz
    03.01.2012 21:06:23

    tek kelimeyle helal olsun. ideolojilerini paylaşmama rağmen cesareti eşsiz.

  • ömer
    03.01.2012 21:06:16

    aslan aslandır ha kadın ha erkek
    helal olsun

  • aksarayli
    03.01.2012 21:03:26

    Hey türkleer kurdler siz birbirinizi niye olduruyorsunuz abtallar

  • kubilay
    03.01.2012 20:57:26

    duygusal sömürü geç bunları geç
    konuşurken sesin tiriyor,söylediklerine kendinde inanmıyorsun

  • hemedo
    03.01.2012 20:45:36

    o mecliste; ben erkeğim, delikanlıyım diyenin ALAYINA bedeldir bukadın. delikanlılık klavye başında kahramanlık yapmak değil. delikanlılık kışanakın yaptığıdır, mecliste dobra dobra.

  • yasemin
    03.01.2012 20:45:11

    helal olsun sana bir kadin olarak beni onurlandirdin ve gururlandirdin, bu kadar dogru soz soylenmemistir bu mecliste

  • DT.YUNUS
    03.01.2012 20:44:13

    ŞU BEBEK KATİLLERİNİN KONUŞMALARINI DA DUYGUSAL DİYE PAYLAŞIYORSUNUZ YA,YAZIKLAR OLSUN SİZE HABERTÜRK..BUNLAR DEĞİLMİ,GÜLEREK KARŞILAYAN ULUDERE OLAYINI

  • doğruya doğru
    03.01.2012 20:40:38

    helel sana gülten abla

  • reono
    03.01.2012 20:39:31

    elinde sigara paketi ile ölen çocuğu işi öldürmek olan askerle bir tutan ahmaktır

  • veli
    03.01.2012 20:33:55

    25 şehit olduğunda nerdeydi bu kan emiciler !!!

  • Hamit Kale
    03.01.2012 20:28:52

    Kürt- Türk kardeştir, bunun gibiler, kandan beslenen, rant sağlayan kişiler Türklerin de, Kürtlerin de içinde olabilir . Önemli olan neye hizmet ettiğidir. Ülkelerin sınırları vardır, sınırlar yol geçen hanı değildir, o sınırlardan yasa dışı geçen herkes her riski göze almış demektir. Bu yapılanı haklı göstermez ama sonuçta sınırlar piknik alanları değildir.

  • aaa
    03.01.2012 20:26:01

    güngörende, taksim de pkk bombaları patlarken de böyle bağırıp çağırsaydın ya...

  • ömer
    03.01.2012 20:25:41

    Lan o kadar şehit oldu ne oldu lan he

  • Vicdan Sahibi İnsan !!!
    03.01.2012 20:21:15

    Tüh sizin insanlığınıza tüküreyim, yapılan yorumlara bak arkadaş nasıl bir vicdan var sizde yazıklar olsun size ALLAH ıslah etsin sizi, yazık ki yazık size bi insan olunda yüreğinizle vicdanınızla dinleyin, biraz empati kurun... Elbet gün gelecek devran dönecek, sıra bizede gelecek, o zaman insanlığı görün Faşolar...

  • osman
    03.01.2012 20:21:05

    vicdanimiz sizliyor

  • Eyüp Ömer Bal
    03.01.2012 20:14:53

    Bunun hesabını sorun elbette ama karakol basıp 20 yaşında askerleri öldürerek sorarsanız sadece kavganın devamına hizmet edersiniz.

  • kars
    03.01.2012 20:14:20

    keşke karşında oturan mhdi eker memet metiner a.kadir aksu o devşirmeler seni anlasa ama orda oturuyor nerde namus çocuklarınız torunlarınız sizden utanacak tarih bunu elbet bir gün bunu yazacak

  • komando
    03.01.2012 20:12:23

    24 şehit oldugunda nerdeydiniz be vatan hainleri bu memleketin ekmegini yiyorsunuz ondan sonra cıkıp nara atıyorsunuz dünya tarihinde böyle bi milletde yok insanda yok hainlik üstüne bekleyin görün bakım altında neler cıkacak sizin gibi vatan hainlerinin telsiz konuşmalarını dinleyin kahpeler

  • aslı
    03.01.2012 20:08:36

    sanki sinek ölmüş değil, neden şehitlere de böyle kükremiyosun? o köylüleri dağdan haraçla geçiren sizsiniz. şimdi kimbilir hangi pis hesabınızla harcadınız o köylüleri? ihbar eden eminim sizsiniz.

  • ah ah
    03.01.2012 20:05:21

    timsah göz yaşları ah ah sizin vicdanınız

  • atak avcı
    03.01.2012 20:03:33

    cahil cühelaya gereken dersi vermiştir nokta

  • anti bdp
    03.01.2012 20:01:19

    ne kadar isinine geldi bdpnin bu ölümler megerki böyle birsey dört gözle bekliyormus.. bdp zaten anti islamcidir komnist sosyalistdir

  • aaa
    03.01.2012 20:00:57

    keşke işsizlik sorunu için de keşke sarkozy\\\'nin yasası için de böyle bağırsayadınız keşke olan hepimizin mehmetçiğimi şehit olduğunda da böyle bağırsaydınız sayın bütün(!) milletimin vekilim.

  • baran
    03.01.2012 20:00:55

    bunu böyle konuşturanlar utansın..Allah ın belası kan emiciler sizi..zerre kadar ölenler için içiniz sızladı mı acaba..insani duygular lazım tabi onun için onu siz de bulmak mümkün değil...

  • insana bak
    03.01.2012 20:00:20

    laf söyledi bal kabağı

  • Özdemir KOCa
    03.01.2012 19:55:36

    Peki bu kadar insanlığın varsa Tütüncüler Karakolu Çukurca karakolu basılıp onlarca genç şehit olurken bu isyanın nerdeydi terörüst Gültan

  • almanya dan
    03.01.2012 19:55:06

    zaten türkiyenin basina hersey vicdan diye diye geliyor. ortada terör yokmus diyor. dbp nezam kapatlicak

  • SİN
    03.01.2012 19:54:19

    SİZ ÖNCE ŞEHİT ASKERLERİMİZİN HESABINI VERİNDE ONDAN SONRA KONUŞ DENSİZ DİNSİZ KADIN KAPA ÇENENİ

  • mehmet amed
    03.01.2012 19:51:56

    değerli bazı yorumcular niye üstünüze alındınız siz. konuşmasının başında vicdanı olan kendine insanım diyenlere sesleniyorum dedi.size yapmıyor bu konuşmayı rahat olun...

  • nrş
    03.01.2012 19:51:01

    bu geri zekalı kadını ne diyor allah aşkına askerimiz şehit oldugunda niye hesap sormamış çünkü kendi pkklı utanma yokki bunlarda

  • ADIYAMANLI
    03.01.2012 19:49:10

    KEŞKE KAYMAKAM KADAR ÖLENLER İÇİNDE AYNI TEPKİ GÖSTERİLSEYDİ.SAHİP ÇIKILSAYDI.KAYMAKAM ÖZ ÖLENLER ÜVEY.ÜLKEMİZİN SORUNUDA BUYA.

  • Meçhul reis...
    03.01.2012 19:46:02

    Manyak, kör ve vicdansız bir okadar da aptal ve ukala bir kadın... Ne söylediğinden haberi varmı?

  • insanlık dersi alın klavye fareleri
    03.01.2012 19:45:11

    helal olsun vekilim
    seni çok seviyoruz orda insanız diye geçinenlere insanlık dersi verdin.

  • akif
    03.01.2012 19:39:40

    ya sen ne diyon geçen vurdunuz askerler için ne bağırmadın aynı yüzün tutmuyor değilmi molotoflayaktın kız için ne çıkıp bağırmadınızz o zaman nerdeydin elektrğin yüzde 70 kaçak kim kullanıyorr onu söylermin

  • zübeyr
    03.01.2012 19:29:24

    bu kadar özgür olmasa böyle konuşabilirmiydi acaba

  • hyu
    03.01.2012 19:28:48

    Allah sizin gibi münafıkların belasını verecek.. Ankaranın göbeğinde bomba patladığı zaman halay çekiyosunuz şimdimi insan oldunuz? mahlukatlar

  • sinan
    03.01.2012 19:23:49

    öldürdüğünüz kurşun sıktığınız bebeklerin ve çocukların hesabını verin önce size gelene kadar 40 yıl geçer

  • osman serhat
    03.01.2012 19:22:26

    bu memlekette müslüman kardeşliği olduğu müddetçe hiçbir oyuna yenik düşmeyiz .. türk olmak veya kürt olmak hiç kimsenin elinde değil.. ilk önce bunu bilmek insanlıktır ..

  • HATİJE
    03.01.2012 19:20:50

    BU ABLA 35 KİŞİNİN OLÜMÜYLE DÜNYAYA GÖZÜNÜ AÇMIŞ HERHALDE... YADA HAFIZA KAYBINA UĞRADI GEÇMİŞİ HATIRLAMIYO. ONLARCA ASKERİMİZ ÖLDÜĞÜNDE SİVİLLER KATLEDİLDİĞİNDE NEREDEYDİN BE KADIN! SIKIYOSA TERÖRE LANET OLSUN DESENE O KÜRSÜDEN.. KANMAYIN ARKADAŞLAAR BU SÜSLÜ LAFLARA...

  • SERKAN
    03.01.2012 19:20:50

    2 tane sinek ölse bundan daha fazla umrumda olurdu.. en azından onlarda dünyaya bi görev için yaratılmış.. sizin gibi aslak değil.. hainlere ÖLÜÜMMMM....

  • ali
    03.01.2012 19:17:49

    allah belanızı versin

  • nursen
    03.01.2012 19:01:19

    hadi anam hadi anca gidersiniz şehitlerimizin hesabını verceksiniz daha durun

  • anti-bdp
    03.01.2012 18:56:14

    dinime küfreden müslüman olsa bari... en büyük sorun sizsiniz

  • kadir
    03.01.2012 18:25:17

    İnsanlıktan ve insan vicdanından bahsedecek olan en son kişisin.

  • mehmet doğru
    03.01.2012 18:18:28

    dağlardaki hainlerin acınacak hallerini, kazan vadisindeki hallerini gördük.kacacak delik bulamamışlar

  • sahit
    03.01.2012 18:15:48

    hem hakli hem haksiz

  • mehmet
    03.01.2012 18:15:35

    bu kadın ne saçmalıyor ya.. birde şehit olan askeriminin anasına sarılmayı denede göriyim seni.. at kafası

  • hasssssssss
    03.01.2012 18:15:24

    ben hız yaparım ceza olmasın diyor...ama başkası yaparsa polis göz yumuyor diyor..ellerine koz geçti tabii napsın kamera karşısında halay çekecekler nerdeyse şimdide üzülüyormuşmuşmuşmuş..

  • oguz
    03.01.2012 18:13:37

    artık midem bulanıyor Türkiye A.B ve yeni dünya düzenine aykırı kalmamak için sustukça bunlar kendilerinden korkuyoz zannediyorlar açıktan tehtit ediyorlar paçaya yapışan finolar gibi cesaretlendilerde bu halkın sabrı birgün taşmaz inşallah umarım devlet bunları ehlileştirmenin bir yolunu bulur

  • sayım
    03.01.2012 18:10:26

    tebrik ederim

  • tayfur
    03.01.2012 18:06:33

    siz ve sizin gibi hain ırklar yok olmaya mahkumdur. Bu güne kadar nasıl haince yaşadıysan öyle öleceksin.

  • adanalı
    03.01.2012 18:06:28

    çirkin yaratık

  • oğuzhan
    03.01.2012 18:05:51

    vay vay vay... benım bir mehmetçiğime dünyayı feda ederimm ulannnnnnnnnnnnn.. kesin zırvalamayı

  • cincon
    03.01.2012 18:05:35

    Şehitlerimizin ardından neden gıkın çıkmadı, bir de vicdandan bahsediyorsun...?
    Herkes PKK\\\'nın, terörün, teröristin ne olduğunu biliyor.. Bir de terör yok diyorsun...

  • kemal
    03.01.2012 18:05:20

    Siz Kışanak ın nesine itiraz ediyorsunuz? Söylediklerinin hangisi yalan? Ne zaman ki siz her iki tarafa da ağllarsanız o zaman insan olursunuz.Önce insan olun insan.

  • mkemal
    03.01.2012 17:56:38

    inan şu suratı gorunce midem bulanıyor

  • gurbetçi
    03.01.2012 17:55:28

    Sen ilkönce kendı ınsanlıgından şüphe duy, ikiyüzlü sahtekarlar, 25 şehit verdiğimizde hic böyle ulumadınız. Allah sizin belanızı versinde bu millet de kurtulsun...

  • millet
    03.01.2012 17:50:29

    sen kımsın len bakıyorum kuyrunuz yanmıs gıbı sen bu türk türk türk türk milletinden ozurdıle

  • Noyan
    03.01.2012 17:49:51

    \\\"Bu topraklarda biz 1000 yıllardan beridir varız\\\" diyen teyze, bana tarihte şu son bir kaç yıl içerisinde ABD tarafından hediye edilenden başka bir -Kürt Devleti- gösterebilir misin? Her zaman asalak / parazit yaşamış bir ırksınız ki halen TÜRKİYE Büyük Millet Meclisi\\\'nde Türkçe konuşarak bir şeyler talep ediyorsunuz. Çıkarımını buradan yap buyur...

  • GURBETCI
    03.01.2012 17:49:21

    ASKERLER OLUNCE NEDEN BU KADAR YIRTINMIYORDUNUZ

  • mulayim65
    03.01.2012 17:46:52

    ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz

  • Insansiz hava uçağı...?
    03.01.2012 17:39:50

    \\\'KÜRTLERIN ÇOCUKLARİ ÖLDÜĞÜNDE ZEVKTEN ÇİLGİNA DÖNEN BIR HALKLA KÜRTLERIN ORTAK NESI OLABILIR.MÜSLÜMAN KARDEŞLIĞI MI At ÇÖPE GITSIN\\\'\\\' hüseyin ınan...

  • dağlı bursalı
    03.01.2012 17:36:33

    mehmetçik vatanında katledilirken halay çekenler niye o zman sesiniz çıkmyor niye pkk yı lanetlimiyorsunuz

  • daha bitmedi
    03.01.2012 17:16:39

    PKK benim askerimi öldürdükçe sizin gibileri ciddiye almayacağım.

  • denız
    03.01.2012 17:07:03

    yuru gıt ınsan bozuntusu

  • ibrahim
    03.01.2012 17:06:31

    Ana kuzularını şehit edilince sizin vicdanınız sızladı mı vicdansızlar....

  • cengi türk
    03.01.2012 17:06:15

    acıdımı canım

  • furkankole
    03.01.2012 17:05:23

    dinime kufreden bari musluman olsa ,,kadin degil yilan

  • ismailtürk29
    03.01.2012 16:59:37

    ulan silah zoruyla oy alarak , bebeğini öldürürsünüz diye korkudan oy verenler şahit ki siz ne cüretle çıkıp bu şekilde konuşabiliyorsunuz?

  • alp
    03.01.2012 16:58:05

    helal olsun

  • 1453
    03.01.2012 16:57:47

    24 tane şehit olduğunda neden böyle sesi yüksek çıkmadı ?? bu kadına helal olsun diyenler siz neyi düşünerek helal olsun diyosunuz

  • özden
    03.01.2012 16:52:46

    ben kürt değilim.ama kürtlere aşırı bir sempatim var.büyük haksızlık yapılıyor.insanların kimliğini kültürünü değiştirmeye çalışmak insanlık dışı.ben oyumu bdp ye verdim.ömrüm yettikçede vereceğim.tüm kürt dostlarımın başı sağolsun.

  • kilic04
    03.01.2012 16:45:58

    daha kac hafta önce 25 askerimiz sehit oldu hic bukadar sesiniz cikmadi

  • 1461
    03.01.2012 16:39:13

    bu tablo karşısında karnım ağırdı tuvalete gidecem hainlere ölüm

  • öbjektif
    03.01.2012 16:37:30

    helal olsun.. ama sizleri anlamayan o kadar çok insan, o kadar vicdansız var ki...

  • hesap ver
    03.01.2012 16:34:17

    35 kisi diyor yillarca kac genc askerimiz sehit oldu 35.000 mi 35 mi katliam hangisi kisanak hanim hangisi
    yillarca köyleri bastiniz kendi halkinizi bile öldürünüz. oldu bir olay koz oldu dilinize. siz önce yillarinin hesabini verin o mehmetciklerin 35 degil 35 bin mehmetcigin hesabini verin.

  • vatan sever
    03.01.2012 16:20:44

    bazı arkadaşlar taktir etmişler konuşmayı olabilir görüşlerine bişey demicem aynı arkadaşlara soruyorum 15 askerimiz şehit oldugunda otobüslerde gençlerimiz yanarken vicdanları sızlamayan bu insanalra hala taktir edicekmisiniz.

  • Ertab
    03.01.2012 16:16:02

    iğreniyorum seni görünce sus be kadın!

  • ömer
    03.01.2012 16:15:34

    tabıkı olen askerlerde bırer ınsan senın benım dıger vatandasın evladıdır ama dogu ve guneydoguda bınlerce oldurulen ınsanlar kım pekı kadın gayet guzel konusmus...

  • sow yapma
    03.01.2012 16:14:20

    gülerken kamera arkasında milleti kandıryon sow yapyon.............

  • resul
    03.01.2012 16:10:40

    pkk nın taksiciliğini yapan şahıslar onlar,,, limitlere uyacaksın fazla hız radar cezası suç işlemek cezaevi cezası sınırdan yasak olan bölgeden geçmek ölüm cezası sıkıntı yok rahat ol rezil kadın terörist ne zaman kaçsa o köylünün e4vinde saklanıyor biz türk milleti olarak ayağına bastığımız insana özür dileriz bu vatan bütündür ayrı bir bölüm kurmanın cezasıda ölüm ne mutlu türküm diyene

  • asii
    03.01.2012 16:04:26

    meclis tarihinde bayan milletvekilinin bu denli güzel+asi konuşması görülmemiştir harikulade bir konuşma

  • markaz46
    03.01.2012 16:00:27

    helal olsun vallah duygulandim resmen

  • ...........................
    03.01.2012 16:00:08

    dağda eli silah tutarken insanlıktan bahsetmeyen milletr vekili oluncamı insan oluyor güldürmeyin neyin tartışmasını yapıyorsunuz kjimse cahil değil artık

  • aziz
    03.01.2012 15:59:20

    Bir Türk olarak iyi konustu bence..oyumu akp ye verdim yine verecem..Ama bir an önce yardim edelim ordaki vatandaslarimiza ..Ne gerekiyorse yapin Basbakanim Lütfen..Birakalim bu Bos isleri..acele insanlari yetistirelim...Orda masum insanlari ne yazikki Öldürdük bunu inkar edemeyiz..

  • AYAZ65
    03.01.2012 15:59:07

    YALAKA MENAFATÇİ AKP YE VERİLECEK BELKİDE EN İYİ CEVAP

  • İnsan insan gibi konuşur siz değil!
    03.01.2012 15:56:43

    İnsanlık adına konuşacak enson kişi sizsiniz.Bu ülkeye verdiğiniz zrarı yedi düvel verememiştir.Her ölümün sebebi sizsiniz.Çıkmış utanmadan konuşuyorsunuz...

  • konuşma ulan
    03.01.2012 15:52:19

    hiç bir şey yapmamışlar sanki.haydutlar.o insanlara yapılan hizmetleri bile yakıp yıkan kim ulan

  • galip
    03.01.2012 15:51:38

    bu kadında kullanılıyor. ama farkında değil. ya bir sor PKk itletine. bölgenin gelişmesine neden karşılar. bırakın kimlik sorununu halıkn ekmeğe ihtiyacı var .devlet sizden daha çok milletinin hakkını savvunur.neden fabrikalr yollar iş yerlerine müdahele ediliyor.Neden yöre halkı bölgeden göç ediyor.neden kaçakçılık yapıyor.PKK nasıl besleniyor.Olmasa iyi olurdu ancak devlet çok çekti katırlı PKK soysuzklarından.

  • türk kürt roman laz ermeni
    03.01.2012 15:51:01

    neyi paylaşamıyorsunuz gülgibi geçinmek varken bu dünyadan nesenin deden ne benimdedem bu dünyadan birşey götürebilmiş gözü doyuran iki avuçtoprak

  • karadeniz
    03.01.2012 15:50:40

    pkk denen cani sürüsü bizim çocuklarımızı katlederken sesin niye çıkmıyordu? O zaman vicdanın neredeydi?

  • avşar
    03.01.2012 15:49:49

    yalan söylüyor ne kelime i şehadeti bilir ne cenab ı allahı birazı hristiyan birazı yezidi olayda ölen müslümanlara allah rahmet eylesin bu kadında zerdüşt

  • simo
    03.01.2012 15:49:04

    başka söze gerek yok gülten abla herşeyi anlattı.

  • AVŞAROGLU
    03.01.2012 15:46:41

    SEN HİÇ ŞEHİT DÜŞEN BİR ASKER EVİNE GİTTİNMİ O YANAN ANA YÜREGİNİ VE O ŞEHİT ANASININ FERYADINI DİNLEDİNMİ YAKTIGI AGITLARA HİÇ KULAK VERDİNMİ UNUTMAKİ BİRE CAHİL KADIN VATAN SEVGİSİ İMANDANDIR...

  • ahmet
    03.01.2012 15:46:35

    evet kaçakçılık mazot uyuşturucu ve sigara elde edilen gelirin yarısı pkk ya gidiyor yani sizi yönetenlere ama o insanların ölmesini hiç kimse istemezdi onlar bu vatanın evlatları pkk denilen illet olmasaydı bugün güneydoğu ve doğuda iş sahası çok açılmıştı.pkk denilen pisliğe para harcanmasaydı 350 milyar dolarla iki bölgenin halgı zengin olmuştu bunları neden söylemiyosun tabi pkk olmasaydı sen olmayacaktın

  • ...................................................
    03.01.2012 15:45:28

    YA İÇİMDEN ÇOK ŞEY SÖYLEMEK GELİYOR SENIN VE SENIN GİBİLERİNİ DE BURASI MÜSAİT DEĞİL.DEFOLUN GİDİN BU ÜLKEDEN .SİZİN VİCDANINIZ VAR MI BE UTANMAZ İNSAN İÇİNİN HALİ YÜZÜNE YANSIMIŞ

  • hasan
    03.01.2012 15:45:20

    bir Türk olarak altına imzamı attım Gülten Hanım

  • FATIH
    03.01.2012 15:42:39

    ya yuru git isine dini karistiriyor bir paket sigaraymis. insan bir paket icin canina susarmis 0 noktasi tehlikeli nokta oldugu belli bu Türk dusmanlarina firsat oldu, coluk cocuk diyorsunuz o coluk cocugun ne isi var oralarda aptal insanlar

  • objektif
    03.01.2012 15:42:15

    sen bunları o kürsüde konuşabiliyorsan .. sorun çözülmüştür ...

  • YASEMİN
    03.01.2012 15:39:54

    SİZ İNSAN DEĞİLSİNİZ Kİ KİMİN İNSANLIĞINDAN SÜPHE EDİYORSUNUZ .YA Bİ DEFOLUN GİDİN YA DURMAYIN BU TOPLARDA

  • mutlu
    03.01.2012 15:39:07

    ne haklısı ya sesimizi bastıracaz diye cır cır bağırıyor sen önce silahı bırakacan polise askere silah sıkmayacan sıkanda şerfsizdir teröristdir zaten kendisi

  • vatandas212
    03.01.2012 15:35:28

    bu kadını ilk defa takdir ediyorum:)

  • hümeyra
    03.01.2012 15:34:34

    askererimiz şehit ounca neredeydiniz

  • ayşe kara
    03.01.2012 15:33:57

    ağzına yüreğine sağlık....

  • umudum
    03.01.2012 15:32:49

    önce sen insan ol da sonra başkalarının insanlığını sorgula cinayet kültürü sizin kültürünüz

  • 1 insan
    03.01.2012 15:31:31

    İçinde yolcu bulunan otobüsü yaktıklarında nerdeydin Gülten hanım ?

  • alper
    03.01.2012 15:30:04

    asker ler ölürken hiç sesin çıkmıyor gültenhanım

  • eda
    03.01.2012 15:29:22

    nuri kardeş soytarı az olmuş .....

  • TATAR
    03.01.2012 15:26:49

    keşke 24 şehit icinde bu şekilde terör örgütüne karşı tepki gösterilseydi. bize müslümanlıktan bahsedenlere bakın sen imam öldüreceksin milleti camiye sokmayacaksın 24 şehit haberinden sonra sevineceksin yok yok bunlar israil kuklası bizim 1000 yıldır beraber yaşadıgımı kürt kardeşlerimizi bize karşı kullanmaya çalışıyorlar 34 vatan evladının ailelerine başsalıgı diliyorum şunu bilsinlerki bu olay bizim askerimizin deyildir

  • ...
    03.01.2012 15:26:27

    birde kelimeği şehadetin ağızına alıyor yau....ALLAH senin haketiğini versin

  • mehmed
    03.01.2012 15:24:52

    milyonların sesi oldun gültan kışanak. teşekkür ederim.

  • fevzi
    03.01.2012 15:24:28

    Hadi ordan! Dün PKK telsizlerindeki konuşma ortaya çıktı,çok sevinmişsiniz bu olaya! İstismar için bundan iyi fırsat olamazdı tabi di mi?

  • ŞOVVVVVVVVVV
    03.01.2012 15:24:12

    GERİ ZEKALI

  • KAÇAKCI
    03.01.2012 15:22:39

    Gereği yapılmıştır, yapılacaktır. Hesabını kime soracaksın? vatan hainine kim bu güne kadar hesap vermiştir. Malumunuz dahili ve harici düşmanlar olacak bunlardan dahili olanda olsa olsa bu olur.

  • 56
    03.01.2012 15:21:18

    helal..

  • NURİ
    03.01.2012 15:20:28

    SOYTARILIK YAPMA SİZ BU HALE GETİRDİNİZ BU ÜLKEYE

  • vicdan
    03.01.2012 15:19:48

    olumsuz yorum yazanlar hepsini okudu mu çok merak ediyorum..

  • atillaa
    03.01.2012 15:19:37

    vijdanımız sızladı ama bizim mehmetçiklerimiz kaçakcılık da yapmı yorlardı neden öldürüldüler.bununda acıklamasını yaparsanız.........?

  • apo
    03.01.2012 15:18:44

    Bunlar konustuklarini kendileri nasil inaniyorlar, yillardir bunlarin adamlari askerimizi vuruyorlar, özür filan dileyen yok..

  • abdullah
    03.01.2012 15:18:18

    irkin ne millet vekilimisin neysen boş konuşuyon

  • mali
    03.01.2012 15:17:19

    binlerce ölen masum sivil için niye bukadar bağırmadınız çünkü o ölen masum sivillerin size getirisi olmadı size malzeme çıktı elbette bizde üzülüyoruz bu ülkede yaşayan herkez kardeş

  • eren
    03.01.2012 15:11:32

    soytarı şovmen seni

  • Esra Nur
    03.01.2012 15:08:16

    çok hakli tebrik ederim o mecliste erkeğim diye gezen yüzlerce erkekten daha delikanlı daha yürekli daha dürüst helal olsun sana

  • dayı
    03.01.2012 15:06:33

    atı alan bostancıyı geçti hanımefendi sen neden bahsediyorsun allah aşkına

  • iko
    03.01.2012 15:05:33

    konuşmanın arasında bunun hesabı sorulacak diyerek, kitleleri manipüle ederek insanlıktan ve barıştan söz ettiğini mi sanıyor?

  • anteplim
    03.01.2012 15:05:02

    kimseyi dağa yollamay gerek yok ..dağdakiler yetiyo zaten

  • faruk
    03.01.2012 15:03:49

    siz insanmısınız ya insanlıkdan bahsedıyorsun suratın meyemenet yok ya.

  • fatih..
    03.01.2012 15:03:03

    senin gösterdiğin masum sigara kaçakçılığı sadece uludere de günlük cirosu 25 trilyon bunun 2,5 trilyonu pkk ya gidiyor gülten hanım.. sizin korkunuz bundan sonra bu kaçakçılığı yapacak insan bulmaktan zorlanacak olmanız..

  • kamyoncu
    03.01.2012 15:02:20

    utanın yazık değilmi

  • ahmet
    03.01.2012 14:54:35

    allahına kurban senin. helal olsun bin kere helal.

  • zafer
    03.01.2012 14:54:13

    işte bu helal sana .

  • mehmet doğru
    03.01.2012 14:51:52

    sen çocuğunu dağa göndersene

  • sinan