KATEGORİLER

Gülben Ergen ve Burcu Güneş Umre yolcusu

Gülben Ergen ve Burcu Güneş Umre yolcusu Gülben Ergen, Burcu Güneş, İntizar, Bedia Akartürk ve kızı Umre ziyareti için kutsal topraklara gittiler.
Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • fatma
    29.03.2014 20:39:25

    def ol

  • hilal
    25.12.2013 14:05:35

    Allah kabul etsin.

  • ALLAH AKIL FİKİR VERSİN
    23.12.2013 12:07:44

    Burcuyu tebrik ediyorum.Daim olsun inşaallah..Gülbeni salla gitsin..Allah sana kalbın temızse severim seni demedi ki ..Verdiğim kıtabı tatbık et dedi..aldıgın esyanın sen kullanma kulavuzunu okumadan kullanırsan kısa surede o esyan zayı olur...Sen kurana gore haraket etmeyipte benım kalbım temız Allah bılıyor neden dıyorsun..ulen kım kalbım kırlı der...kım bn cehenneme gıdıcem der...bu bır olçu mu? Daha ne zaman o kafanıza tak edecek...inşallah olmeden taklarda tovbeyle donersın kurtulursun...ya 1 saat sonra oleceksen vaadın geldıyse yandın işte...kalbım temızmış.....pehhh...Peygamberimizin kırlı mıydi kı ayakları sısınceye kadar namaz kılardı..ya da diğer buyuk zatların...hee anladım sız adnan oktarcısınız o zaman ...tamam şimdi olduuuuu....Size temiz kalbınızle dünyada mutluluklarrrr....Ahiretıde orda dusunursunuz artık eger dunyaya geri donersenız...

  • birsen
    23.12.2013 08:00:45

    Burcu gerçekten çok yakışmış Allah daim eder inşallah.. Gülben Ergen keşke sende olması gerektiği gibi giyinseydin merak etme klasın sarsılmazdı.. bak Burcu güneş, intizara giyinince bişiy olmamış hatta çok yakışmış..

  • esinti
    23.12.2013 07:17:28

    Allah şimdiden makbul etsin. Onları aldıkları bu güzel karar nedeni ile kutluyorum. Serhat kardeş hepsinin ayaklarını iyi biliyorsun sanırım. Allah sizin ve onların yar ve yardımcısı olsun. Allah ol demediği müddetce hiçbirşey olmadığına göre vardır bununda güzel bir hikmeti ki Allah nasip etmiş. Nice parası pulu sağlığı olupta nasip olamayan insanlar var. Hay Allahım ya kumarbaz, alkolik, rüşvetci, hırsız nice erkekler gidiyor. Kimsenn gıgı çıkmıyor. Müslüman kadınımız tesettüre uymuyor diye herkez bir laf söylüyor. Lütfen kadından tesettürü kaldıran erkeklere düzene karşı olun onu düzeltin siz.

  • feriha
    23.12.2013 06:41:05

    Serhat kardes.önemli olan niyet.. kalp temizligi.
    Kalplerde olani ancak allah cc bilir..kimseyi kötülemeye gerek yok.bakarsin rabbim onu o kutsal mekanda temizleyi verir.sen pis kalirsin.

  • ilbilge
    23.12.2013 05:51:14

    Haca gitmek demek Allaha söz vermektir.dnünce birdaha eski günahlarımı yapmıyacağım. tertemiz olarak dönüp ibadetlerimi devam ettireceğim.bilerek günah işlemeyeceğim demektir. Hac Allahlakul arasında akittir. dönünce tekrar eski hayatlarına dönerlerse ne anlamı kalır. umarım doğru yolu bulur kurtuluşa ererler.

  • ali
    22.12.2013 17:16:12

    ne kadar yakışmış....

  • serhat