KATEGORİLER

General in kızı Fulya Ersöz kanal d de

General in kızı Fulya Ersöz kanal d de
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • OZAN
    10.08.2011 22:15:44

    ben astsubayım yıllar önce astsubay eşleri, eşlerini siz generallar böcek gibi gördüğü karın tokluğuna gece gündüz çalıştırdığı için yürüyüş yaptılar.. OZAMAN NEREDEYDİNİZ... BABALARINIZ GENERALLER ASTSUBAYLARA EŞLERİNİZE SÖZ GEÇİREMİYORSUNUZ DİYEREK CEZALAR YAYDIRIRKEN NEREDEYDİNİZ..... KESER DÖNER SAP DÖNER GÜN GELİR HESAP DÖNER ... GÜN HESABINISIN DÖNDÜĞÜ MASKENİZİN DÜŞTÜĞÜ GÜNDÜR...

  • hazeyin
    01.01.1970 00:33:31

    bunların hepsi sahtekar

  • aycan
    01.01.1970 00:33:30

    ALLAH AŞKINA GÖZÜNDEN Bİ DAMLA YAŞ AKSIN

  • huntürk
    01.01.1970 00:00:17

    bütün amerikan dalkavukları sözüm size ..kendinize pay çıkartmayı başarmışsınız .. bayraklar bayrak yapan üstündeki kandır toprak eğer uğrunda ölen varsa vatandır.... bu toprak için kurşun atanda yiğende şereflidir. (iyi bakın gazzeye 50 yıl önce o topraklarda israil yoktu.ey örümcek kafalar sıyrılın bakın dünyaya)

  • hakan gider
    01.01.1970 00:00:16

    insan nasıl yaşarsa öyle ölürrr.sahterkarmış zatennn nimadem suçu yok niye sahte kimlik dolaştıı adam gibi askermişş ne ya bunlarrr asker olmaz.ancak sahtekar olurrr

  • Sefa
    01.01.1970 00:00:16

    Arkadaslar cok güzel yazmis Yorumlarda..Bana Laf birakmadilar.. Hepsinin Yorumun altina imzami atarim..

  • deli dumrul
    01.01.1970 00:00:16

    benim amcamın ana damarlarında biri yüzde yüz kapalı. o da ergenokonda yapılanları gördükçe kalp krizi riski artıyor. ölürse sorumlusu ersöz

  • jesus
    01.01.1970 00:00:16

    Ağlayarak Türk Halkını etkilemeye çalışmayın..Kelime oyunu yapmayın...General olmak peygamber olmak demek değildir.Hatası var ki bunca olay yaşanıyor.Türk halkı için en önemli şey vatanını savunmaktır.Asker olmaktır ve her türk askerdir.Ama bu tarz insanlar Türk halkını askerden uzaklaştırmaya çalışsa da buna müsaade etmez Yaradan.Hepimi elhamdulillah muslumanız ve Ne Mutlu Türk 'üm Diyene!

  • yaver
    01.01.1970 00:00:16

    eee sonunda teslim oldu iste neden agliyorsun ki tamam baban ama ayni zamanda suclu..

  • kamik seezgin
    01.01.1970 00:00:16

    Senin babanın yer altında asit dökerek kaybettiği o gencecik insanlara karşı ne kadar vicdanlı olduğu hakkında da konuşsan senin göz yaşlarına inanırız.

  • melile
    01.01.1970 00:00:16

    sen babanı istiyosun yıllar önce babaları öldürülen evlatlar ne yapsın.sahte kimlikle dolaşıyor yok ameliyattan sonra teslim olcakmıs.milleti salak yerine koymayın.beter olsun inş.

  • b.çelik
    01.01.1970 00:00:16

    senın gıbı okadar cok ağlayan varkıbumemleketet hemde gozyası degıl yureklerının yası bumemleketın cocoukları vatan ıcın bayrak ıcın sehıt olurken senın baban hasata dıye hesap vermıcek oylemı cok sacma sen dahaa ağlamayı bıle bılmıyorusn yazık ama cok uzulme yakında serbest kalır ..

  • yusuf
    01.01.1970 00:00:16

    babanın canını yaktığı insanları hiç düşündün mü? daha babanın nerde olduğunu bilmiyosun. rusyadan ne zaman geldiğinden haberin yok baba baba diye ağlıyosun.

  • CeDDiN DEDE
    01.01.1970 00:00:16

    Yoruma gerek yok kızın gözünden bir damla bile yaş damla akmadı.. bunların aglaması bile sahte yazık yaa elitizm ciler ve evlatları...Halkı ahmak koyun sürüsü grüp hep tepede olup tepede kalmak isteyen insan görünümlü kralcıklar.Atatürkü özlüyoruz..o devletin teklideri tek adamıydı ama bıraktıgı miras en büyük miras olan TSK onların hepsi emeklisi bile kıral ...kralı padişahlıgı yok eden devlet adamımız arkadasında padişahlar ordusunu bıraktı...laik ülkem demokrat ülkem hakimiyeti millete sunan ülkem wahh sana ki ne wahhh.

  • ahmet
    01.01.1970 00:00:16

    GÜNEYDOĞUDA ÖLDÜRÜLEN FAİLİ MECHUL İNSANLARIN EVLATLARI DA BABALARINI GERİ İSTİYORLAR. AMA GELEMİYORLAR.ÇÜNKÜ ONLAR ÖLÜLER.

  • saf vatandaş
    01.01.1970 00:00:16

    timsahın göz yaşları. duygu sömürüsü. adam 2 aydır kaçak. palavraya bak. ameliyattan sonra teslim olacakmış. sahte kimlikle mi teslim olacaktı.. ayrıca sağlık kontrolünde birşeyim yok demiş.. başka söze ne hacet..