Gençlerden Fethullah Gülen'e dualı cevap

2013-12-30 08:40:25

Gençlerden Fethullah Gülen'e dualı cevap - izle Beddua videosu izlenme rekorları kıran Fethullah Gülen'e gençlerden dualı video ile cevap geldi. Haberi: http://www.ensonhaber.com/genclerden-fethullah-gulene-duali-cevap-izle-2013-12-30.html

Kategori: Video Haber

ykuızey 01.01.1970 00:00:00
begendim haddini sakın bilme kardeşim yeni bi taane daha yap :D
UMUT 01.01.1970 00:00:00
HİÇBİR KİMSEYİ BU ŞEKİLDE TAKLİT EDEMEZSİN HADDİNİ BİL!!!!
ÖZLEM 01.01.1970 00:00:00
BU İNSANLAR HAKKINDA NASIL BUNLAR YAPILABİLİR SİZ KİM OLUYORSUNUZDA ONLARI ELEŞTİRMEYE KALKIYORSUNUZ HADDİNİZİ BİLİN DE ÖYLE KONUŞUN NE DİYİM ALLAH ISLAH ETSİN HEPSİNİ
RTE1 01.01.1970 00:00:00
Fetoya iyi kapak olmuştur, herkül adlı internet sitesinde yayınlasınlar, birde kullandıkları site ismine bakın kafir kendini tanrı diye ilan etmiş masal kahramanın ismini kullanıyor haşhaşilerin LİDERİ
Burak Erol 01.01.1970 00:00:00
Çok güzel yapıyor.
idris 01.01.1970 00:00:00
Sen kimsinde O zatı taklide yeltenirsin?Eğer yiyorsa yapılan o duaya "Mübalehe"ye amin deyin olsun bitsin ama yemez değilmi
123 01.01.1970 00:00:00
yuzunu karartmasaydinda bi tukuruklerimizle yikasaydik.
m.m.yıldız 01.01.1970 00:00:00
dua güzeldi ama eksik o arkadaş allahdan gendine akıl fikir ve gözlerindeki perdenin kaldırılmasını kulaklarının duymasını hakikadların anlamasını birde bir ayakapı kutusununda gendisine verilmesini isdemeliydi hatta bu ceteye gendisinde dail olmasını isdeye bilirdi
Hak dostu 01.01.1970 00:00:00
tam bir AKP ŞAK ŞAKÇILARI .......
Olgun 01.01.1970 00:00:00
bunlar hep köle :D
HALİL 01.01.1970 00:00:00
TÜRKİYE CUMHURİYETİ KURULDUĞUNDAN BERİ YOLSUZLUK VAR..YOLSUZLUKLA MÜCADELE DEVLETİN KURUMLARI İLE SAVAŞARAK OLMAZ,YOLSUZLUK YAPAN KİŞİLERLE MÜCADELE ETMEK LAZIM...2011 DEN ÖNCE HİÇ YOLSUZLUK YOKMUYDU? MAKSAT ÜZÜM YEMEK OLSA AMENNA MAKSAT BAĞCIYI KOVALAMAK....
cemil 01.01.1970 00:00:00
Sİz kinsiniz ki cemaate laf atıyorsunuz.....
Zeki 01.01.1970 00:00:00
F.Gülen cemaati, manevi bağdan ziyade, maddi güçle birbirine bağlı. O nedenle bir gün mutlaka kopacaktı, Hakka bağlılık görünümünden.Koptu..
Dikkat 01.01.1970 00:00:00
Gülüyorum halinize cemaatçiler iyi yıkanmışsınız :) başörtüsüne futuat derken sustunuz,papaya hizmetlerinizin yolundayız dedi sustunuz.dinler arası diyalog dedi sustunuz,mavi marmaradakiler şehit değil dedi sustunuz.AMAA DERSHANELER KAPANACAK ÇIKAR ELDEN GİDİYOR DİYE GÖĞE YÜKSELDİ SİZDE PEŞİNDEN KOŞTUNUZ :) ÇOK KOMİK OLDUNUZ ÇOOK - Tayyiben konuşmuyorum İmanen dikkat edin cemaatçi kardeşler çok dikkat edin hemde
Adnan HATAYOĞLU 01.01.1970 00:00:00
ALLAH IN LANETİYLE DALGA GEÇENLER. ONA LAYIK OLMA YOLUNDA İLERLİYOR DEMEKTİR. BURADA YOLSUZLUKLARDAN BAHSETMİYOR ARKADAŞ. NE HOŞ DEMİ. ÖBÜR TARAFA GİTTİĞİN ZAMAN SANA BU DUANDAN SUAL SORMAZLAR AMA.
HIRSIZLIK VE RÜŞVET ALANLARI GÖRDÜĞÜN VE BİLDİĞİN HALDE ONA RAZI GELDİN DENDİĞİNDE NE YAPACAKSIN MÜSLÜMAN KARDEŞİM.
yorgun 01.01.1970 00:00:00
yazik asgari ücretli nasıl yaşiyor bakan cocugucgibimi haberinizyok necmetin erbakan dogruyu soylerdi siz onu bile diyemediniz be allahı bile harcarsiniz yazıkya bü ülkeye
akif 01.01.1970 00:00:00
işte dua böyle olur Müslüman kardeşlerine beddua etmez.allah razı olsun dualarımız başbabakanızla
YOBAZ 01.01.1970 00:00:00
hOCANIN MUSLUGU KESILINCE EN SON CARE BEDDUAYA KALDI ÖNCE HALK TV SIMDIDE SAMANYOLU TV BASBAKANIMIZA ATIP TUTUYOR KARARIYOR VAH VAH VAH MÜSLÜMANLIK BU OLSA GEREK
meg 01.01.1970 00:00:00
mg sayın kardeslerim f.hocaya diyorsunuzki basatan sona kunusmasını dinleyin be kardesim israill mavi marmaraya saldırdıgında hoca efendi neiş var onların orda diyor bir müslüman nasıl bu kelimeyi kulanıyor sıkıysa yüzünü acdiyenlere cevabım ben siverekten yazıyomm
kamyoncu 01.01.1970 00:00:00
ah benim cahil milletim , bedua çalana , çarpana , siz bunu Tayip e ve akp ye edilmiş kabul ediyorsanız akp li olarak sizinde bir bildiğiniz vardır diye düşünüyorum . Allah şaşırtmasın .
Yigido 01.01.1970 00:00:00
Hoca o Duadan önce ne dedi ise desin Bir hoca Bir öncü Beddua yapmaz. Eger islamda varsa beddua ya izin ? Kanitlasin hepbirlik de yapalim.
mehmet selim polat 01.01.1970 00:00:00
ABD ve AB yandaşı olan.AKP ve Fetullahı şiddetle kınıyorum..Yahudi ve Hıristiyanı dost edinen.Güdümlü Hırsızlar İnşaallah gidecekler ve Gelmeyeceklerdir.
AKİ BABAHAN 01.01.1970 00:00:00
RESMEN KOPTUM KIRILDIM GİTTİM...---GENÇLERİMİZ,,İŞİN FARKINDA BU HOCA BOZUNTUSUNDAN DAHA FARKINDALAR...Kİ YAZIK HOCAYA....
hayırhah 01.01.1970 00:00:00
Bir alim zat Fethullah Gülen için yanında olmasanız bile aleyhinde olmayın demişti dikkat edelim arkadaşlar..
N.OZ 01.01.1970 00:00:00
dillerine sağlık kardeşim süper olmuş.hocayım diye geçinenler senden ibret alsın.beddua yerine dua etsin.müslüman ise'' müslüman müslümana beddua etmes''di. biz bu hükümete daima duacıyız.
tarafsiz 01.01.1970 00:00:00
Niye bu kadar herseye yorum yazayim diye cabaliyorlarki hocaefendi sizin bildiklerinizi bilmiyormu saniyorsunuz bence gerçekte n tarafsiz bir sekilde o konusmayi bastan sona dinleyin sadece o kismi degil hocaefendi o sözleri sarfetmeden once ne dedi iyi dinkeyin
ahsenmercan 01.01.1970 00:00:00
ağzınıza yüreğinize sağlık Rabbim yar ve yardımcımız olur inşaallah AMİN AMİN AMİN
C.Y 01.01.1970 00:00:00
Gönlünüze saglik ;-)
Hocanin keyfi ABD,de iyi, keyfini bozmayin ;-)
alperen 01.01.1970 00:00:00
Yüzünü gizlemesin sıkıysa demişler, ne yapacaksınız? Abilerinizin torpili ile polis kadrosuna memur kadrosuna doldurulanlara mı güveniyorsunuz yoksa? Hocanız neden, Müslümanların katillerine bir ağzını açıpta bedduayı geçtik eleştri bile yapmıyor? Neden?
Hüseyin KIRAN 01.01.1970 00:00:00