KATEGORİLER

Genç aslan yavru antilopu diğer aslandan koruyor

Genç aslan yavru antilopu diğer aslandan koruyor Çelimsiz yavru antilop, genç aslanın şefkati sebebiyle hayatta kalıyor.
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • Hanife izmirli arslan
    13.02.2014 06:49:25

    çok hoşuma gitti hep böyle olsa :)

  • eray
    29.12.2013 12:33:56

    ulan ne koruması ben izledim bu vidyoyu kendi yiyo öteki aslanda bi parça alıp az ileri kaçıyo koruyomuş insanları kek yerine koymayın

  • mk
    24.12.2013 12:17:58

    ulen..bi gün lazım olur diyor 1:32 inanmıyorsan bak

  • yk
    24.12.2013 10:18:28

    \\\'\\\' aslanın şefkati \\\'\\\' nasıl bir cümle ya hu.o yavruyu himaye etmek için arslanı ona musahhar eden CENAB-I HAKKIN RAHMETİdir olsa olsa.yoksa o hayvan onu tanımaz bilmez.acıkınca da mideye indirir.hele söz konusu ; kendi türdaşlarını bile parçalayan , yavru arslanları bile acımadan öldüren arslansa...

  • kaplan
    23.12.2013 23:09:55

    o anda karni tok
    kimse yemesin,ac olunca sonra yerim niyeti var

  • kader ayağı
    23.12.2013 20:20:25

    küçük antilop annesinden ayrı geziyor hemde eli ayağı tutarken:)) bu belgeselciler çok günaha giriyorlar

  • mardinli
    23.12.2013 19:44:39

    işin ucunda cemaat ve amerika vardır kesin

  • merak,,,
    23.12.2013 19:21:58

    merhaba, ya Aslan ile yavru Antilop Video\\\'sunu Reklam Engel oluyor?zaten izlemek,imkansız,? fakat Aslan\\\'ı n karnı Tok,veya yavru oldugu için,?onun kokusu Aslani şaşırtıyor,? uzmanlar\\\'a göre. CHP ve AKP saçmalayan ? yorumcular\\\'da.çok Ayıp ? Ediyorlar.

  • merak
    23.12.2013 19:14:27

    Zalip ? Aslan ile Antilop oyunu kısa sürüyor ? Tabe\\\'ki. fakat sonra yauru Antilop\\\'u parçaıyor,?bunu üzülerk biliyoruz,şefakat sebebi ile hayat\\\'da kalıyor felan, malesef inanmıyorum.?

  • Savcı
    23.12.2013 18:43:23

    görüntüler yetersiz. antilopun korunduğuna dahil delil yetersizliğinden mahkemeyi erteliyorum

  • ahmet
    23.12.2013 18:03:49

    yalanınıza deyim emi aslanın karnı dok oyun oynuyor yemeğiyle bu olay başka bişeyde değil sonuçta o aslanla arasındaki mesafe açılmadan ölecek sen burda yayıl otla az büyü öyle yerim :) doga izin vermez böyle şeylere resmen milleti yönlendirmeye kalkıyorlar hayvanlar insanardan iyi diye bu tarz yayın yapanlar aslında o hayvanlardan farksız (iyi bişey ya oda o iyilikten olsun)

  • asil
    23.12.2013 17:49:09

    kaşınıon kaşınıon kaşınıon :)))

  • ercan
    23.12.2013 15:34:47

    Allah\\\'ın rahim sıfatının hayvandaki ışıltısını görüp sübhanallah demek varken olayı siyasete bağladınız ya helal olsun..

  • mrhn
    23.12.2013 14:57:15

    şu hayvan kadar insan olmayan o kadar cok yaratık var ki

  • fırat yıldız
    23.12.2013 14:51:26

    bence aslan sadece avını diğer aslandan korudu. kameralar karşısında kötü görünmek istemiyor :)

  • CHP DEN KAÇAN ANTİLOP
    23.12.2013 13:59:42

    chp türk halkına saldırıyor kastediyor. ama akp kolluyor koruyor ve yükseltiyor