Genç aslan yavru antilopu diğer aslandan koruyor

2013-12-23 12:04:27

Genç aslan yavru antilopu diğer aslandan koruyor Çelimsiz yavru antilop, genç aslanın şefkati sebebiyle hayatta kalıyor.

Kategori: Hayvanlar Alemi

Benzer Videolar
Bisikletle umre yapan Türk genci
Bisikletle umre yapan Türk genci
ABD'de siyahi gencin cenazesinde şiddet olayları
ABD'de siyahi gencin cenazesinde şiddet olayları
Evlilik teklifinde bulunup reddedilen Türk genci yıkıldı
Evlilik teklifinde bulunup reddedilen Türk genci yıkıldı
ABD polisi otistik genci karakolda öldürdü
ABD polisi otistik genci karakolda öldürdü
İsrailli gençten köpeğe işkence
İsrailli gençten köpeğe işkence
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Gençlerin göveri dostluğa sahip çıkmaktır
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Gençlerin göveri dostluğa sahip çıkmaktır
Otobanda Need For Speed tadında makas atan genç
Otobanda Need For Speed tadında makas atan genç
Yıllar sonra annesini bulan genç büyük şok yaşadı
Yıllar sonra annesini bulan genç büyük şok yaşadı
Hanife izmirli arslan 01.01.1970 00:00:00
çok hoşuma gitti hep böyle olsa :)
eray 01.01.1970 00:00:00
ulan ne koruması ben izledim bu vidyoyu kendi yiyo öteki aslanda bi parça alıp az ileri kaçıyo koruyomuş insanları kek yerine koymayın
mk 01.01.1970 00:00:00
ulen..bi gün lazım olur diyor 1:32 inanmıyorsan bak
yk 01.01.1970 00:00:00
'' aslanın şefkati '' nasıl bir cümle ya hu.o yavruyu himaye etmek için arslanı ona musahhar eden CENAB-I HAKKIN RAHMETİdir olsa olsa.yoksa o hayvan onu tanımaz bilmez.acıkınca da mideye indirir.hele söz konusu ; kendi türdaşlarını bile parçalayan , yavru arslanları bile acımadan öldüren arslansa...
kaplan 01.01.1970 00:00:00
o anda karni tok
kimse yemesin,ac olunca sonra yerim niyeti var
kader ayağı 01.01.1970 00:00:00
küçük antilop annesinden ayrı geziyor hemde eli ayağı tutarken:)) bu belgeselciler çok günaha giriyorlar
mardinli 01.01.1970 00:00:00
işin ucunda cemaat ve amerika vardır kesin
merak,,, 01.01.1970 00:00:00
merhaba, ya Aslan ile yavru Antilop Video'sunu Reklam Engel oluyor?zaten izlemek,imkansız,? fakat Aslan'ı n karnı Tok,veya yavru oldugu için,?onun kokusu Aslani şaşırtıyor,? uzmanlar'a göre. CHP ve AKP saçmalayan ? yorumcular'da.çok Ayıp ? Ediyorlar.
merak 01.01.1970 00:00:00
Zalip ? Aslan ile Antilop oyunu kısa sürüyor ? Tabe'ki. fakat sonra yauru Antilop'u parçaıyor,?bunu üzülerk biliyoruz,şefakat sebebi ile hayat'da kalıyor felan, malesef inanmıyorum.?
Savcı 01.01.1970 00:00:00
görüntüler yetersiz. antilopun korunduğuna dahil delil yetersizliğinden mahkemeyi erteliyorum
ahmet 01.01.1970 00:00:00
yalanınıza deyim emi aslanın karnı dok oyun oynuyor yemeğiyle bu olay başka bişeyde değil sonuçta o aslanla arasındaki mesafe açılmadan ölecek sen burda yayıl otla az büyü öyle yerim :) doga izin vermez böyle şeylere resmen milleti yönlendirmeye kalkıyorlar hayvanlar insanardan iyi diye bu tarz yayın yapanlar aslında o hayvanlardan farksız (iyi bişey ya oda o iyilikten olsun)
asil 01.01.1970 00:00:00
kaşınıon kaşınıon kaşınıon :)))
ercan 01.01.1970 00:00:00
Allah'ın rahim sıfatının hayvandaki ışıltısını görüp sübhanallah demek varken olayı siyasete bağladınız ya helal olsun..
mrhn 01.01.1970 00:00:00
şu hayvan kadar insan olmayan o kadar cok yaratık var ki
fırat yıldız 01.01.1970 00:00:00
bence aslan sadece avını diğer aslandan korudu. kameralar karşısında kötü görünmek istemiyor :)
CHP DEN KAÇAN ANTİLOP 01.01.1970 00:00:00
chp türk halkına saldırıyor kastediyor. ama akp kolluyor koruyor ve yükseltiyor