Genç aslan yavru antilopu diğer aslandan koruyor

2013-12-23 12:04:27

Genç aslan yavru antilopu diğer aslandan koruyor Çelimsiz yavru antilop, genç aslanın şefkati sebebiyle hayatta kalıyor.

Kategori: Hayvanlar Alemi

Hanife izmirli arslan 01.01.1970 00:00:00
çok hoşuma gitti hep böyle olsa :)
eray 01.01.1970 00:00:00
ulan ne koruması ben izledim bu vidyoyu kendi yiyo öteki aslanda bi parça alıp az ileri kaçıyo koruyomuş insanları kek yerine koymayın
mk 01.01.1970 00:00:00
ulen..bi gün lazım olur diyor 1:32 inanmıyorsan bak
yk 01.01.1970 00:00:00
'' aslanın şefkati '' nasıl bir cümle ya hu.o yavruyu himaye etmek için arslanı ona musahhar eden CENAB-I HAKKIN RAHMETİdir olsa olsa.yoksa o hayvan onu tanımaz bilmez.acıkınca da mideye indirir.hele söz konusu ; kendi türdaşlarını bile parçalayan , yavru arslanları bile acımadan öldüren arslansa...
kaplan 01.01.1970 00:00:00
o anda karni tok
kimse yemesin,ac olunca sonra yerim niyeti var
kader ayağı 01.01.1970 00:00:00
küçük antilop annesinden ayrı geziyor hemde eli ayağı tutarken:)) bu belgeselciler çok günaha giriyorlar
mardinli 01.01.1970 00:00:00
işin ucunda cemaat ve amerika vardır kesin
merak,,, 01.01.1970 00:00:00
merhaba, ya Aslan ile yavru Antilop Video'sunu Reklam Engel oluyor?zaten izlemek,imkansız,? fakat Aslan'ı n karnı Tok,veya yavru oldugu için,?onun kokusu Aslani şaşırtıyor,? uzmanlar'a göre. CHP ve AKP saçmalayan ? yorumcular'da.çok Ayıp ? Ediyorlar.
merak 01.01.1970 00:00:00
Zalip ? Aslan ile Antilop oyunu kısa sürüyor ? Tabe'ki. fakat sonra yauru Antilop'u parçaıyor,?bunu üzülerk biliyoruz,şefakat sebebi ile hayat'da kalıyor felan, malesef inanmıyorum.?
Savcı 01.01.1970 00:00:00
görüntüler yetersiz. antilopun korunduğuna dahil delil yetersizliğinden mahkemeyi erteliyorum
ahmet 01.01.1970 00:00:00
yalanınıza deyim emi aslanın karnı dok oyun oynuyor yemeğiyle bu olay başka bişeyde değil sonuçta o aslanla arasındaki mesafe açılmadan ölecek sen burda yayıl otla az büyü öyle yerim :) doga izin vermez böyle şeylere resmen milleti yönlendirmeye kalkıyorlar hayvanlar insanardan iyi diye bu tarz yayın yapanlar aslında o hayvanlardan farksız (iyi bişey ya oda o iyilikten olsun)
asil 01.01.1970 00:00:00
kaşınıon kaşınıon kaşınıon :)))
ercan 01.01.1970 00:00:00
Allah'ın rahim sıfatının hayvandaki ışıltısını görüp sübhanallah demek varken olayı siyasete bağladınız ya helal olsun..
mrhn 01.01.1970 00:00:00
şu hayvan kadar insan olmayan o kadar cok yaratık var ki
fırat yıldız 01.01.1970 00:00:00
bence aslan sadece avını diğer aslandan korudu. kameralar karşısında kötü görünmek istemiyor :)
CHP DEN KAÇAN ANTİLOP 01.01.1970 00:00:00
chp türk halkına saldırıyor kastediyor. ama akp kolluyor koruyor ve yükseltiyor