Frame Türkiye'de soyunan kazandı

2011-04-06 12:00:20

Frame Türkiye'de soyunan kazandı Frame Türkiye Özlem soyundu Antalya kazandı Frame Türkiye Özlem Yücel Soyundu Antalya evi kazandı

Kategori: Magazin

yormcu 01.01.1970 00:33:31
sanatçılar halka böylemi örnek oluyor bence sanatçı dediyimiz çakmalar milleti örnek alsınki ucubeler yazıklar olsun
frame mss 01.01.1970 00:33:31
Ya bu format yıllardır var türkiyede zaten ne gerek var böyle frame falan demeye bu bildiğiniz genelev vitrini içerde garip harektler yaparak ilgi çekmeye çalışan çıplak kadınlar dışarda meraklı ve şehvetli halk format aynı yanı
zafer tuna 01.01.1970 00:33:31
başka bir iş bulamadınız mı başkalarına soyunmayın eşinize soyunun onu mutlu edin
hakkı 01.01.1970 00:33:31
Bu programla alakalı zihnimde canlanan ve hafızamda bulduğum tek cümle..... Ahlaksızlık
hakan 01.01.1970 00:33:31
bunların mekanları tv kanalları değil yasaklı internet siteleri olmalıydı
fenerbahçelii 01.01.1970 00:33:31
bu nasıl bir programdırr böyleee türk örf ve adetlerine gelenek ve göreneklerine çok haykırı rtük buna bir çare..........
Kalitesiz 01.01.1970 00:33:31
Kalitesiz insanligin kazandigi dünyaya artik Türkiyede katilmis.Hayirli ugurlu olsunEger böyle gösterimler dogru ise ögrendigimiz gördügümüz ahlakimiz yanlismis demekki.O zaman hayatimiz yasayalim degilmi?
ezgi 01.01.1970 00:33:31
tek kelime ile iğrenç..kaldırsınlar şu programları artık,bir yanda bizim saygı duyduğumuz yaşlılarımızı azgın tekelermiş gibi gösterirler bir yandan bu gençleri örnek timsali gibi tvye çıkarırlar..hadi biz neyse yeni nesil bu küçük kadın rolü yapan topuklu ayakkabılılara bayılıyor..kanıksayıp alışıyorlar bu duruma aman o yaptı ben de yapıyım deyip..nolursunuz aileler toplayın evlatlarınızı..bizim aile yapımız bu değil...
Emin 01.01.1970 00:33:31
Bunlar kendilerini ne saniyorlar? bunun neresi yarishma, bir muselman ulkesine yarashirmi tvilerde boyle verlishler yayinlamaq? ayib ayib
MukbiL 01.01.1970 00:33:31
Reyting ugruna neler yapılmazki (: gerisi size kalmış .. yazık
İsa Emre 01.01.1970 00:33:31
Bunları yahudi topraklarından ithalmi etmişler arkadaş bunlar kimin vatandaşı anlayamadım ben.Ne müslümanlıkla ne milletimizle hiçbi alakaları yok herkesi bu programı izlememeye davet ediyorum.
ahmet 01.01.1970 00:33:31
YAZIKLAR OLSUN SİZE VE BUNU PROGRAM DİYE YAPANLARA AİLE YAPISI DİYE BİRŞEY BIRAKMADINIZ BUNLARI UZAYLILAR MI SEYRETİYOR SİZE BEDDUA ETMİYORUM ALLAH CC SİZLERE HİDAYET NASİP ETSİN BİRAN ÖNCE BU RÜYDAN UYANIRSINIZ
Osman 01.01.1970 00:33:31
Aiz İnsanlar Türk Toplumuna Aile Yapısına Aykırı Ne varsa Tv'lerden Gneçlerimiz Görerek Örnek Alıyor RTÜK Acil Çok Acil El Atmalı Yoksa Bunların Önüne Geçilmezse Daha Kötü Şeyler Olur.
vatandaş 01.01.1970 00:33:31
edep yahu
Alemci 01.01.1970 00:33:31
Bu ne şimdi ya buna dur diyecek bir kul yok mu? Bu nebiçim ahlak bunların ki? Bunların Anası babası yok mu? Resmen erotik film çekmişler.
bozkurt 01.01.1970 00:33:31
rtük göreve.. ayıptır yahu ayıp..
Eklavuz 01.01.1970 00:33:31
Bu nasıl yarışma din iman kalmamış millette (Bir de oturan erkek arkadaşa sabırlar diliyorum.) :) :)
ssssss 01.01.1970 00:33:31
anne babaları izliyorsa mutlu olmuşlarıdır gurur duymuşlardır belki yarın bunların çoçukları daha fazlasını yapar bunlarda onlarla gurur duyarlar.
alihan 01.01.1970 00:33:31
Dağda şehit olan askerlerimiz bu şerefsizler için mi şehit oluyorlar? Yazıklar olsun, lanet olsun, başımızda dinci hükümet var diyorlar güya. Baştan ayağa her şey kokuşmuş. Bir yerden beyinsizler dinsizlik propagandası yaparlar, diğer taraftan misyonerler ülkeyi basarlar, bir yerden pkk itleri bölücülük yaparlar, bir yönden liboşlar memleketi satmaya çalışırlar. Yeter artık, bu ülke bu kadar sahipsiz mi?
mesut 01.01.1970 00:33:31
genelevden farki yok.
murat k. 01.01.1970 00:33:31
Çağdaş türkiyemden görüntüler!!!
izmir has 01.01.1970 00:33:31
arkadaşlar burada yazı yorum yazanlar bile olumsuzda olsa birşey yazmışlar. seyremişlerki yazmışlar. ne zaman burda yorum yazılmaz demekki seyredilmemiş okunmamış haber. o zaman kaldırılır işte. akıllı olun. tepki verirken bile tuzağa düşüyorsunuz.
ergin 01.01.1970 00:33:31
boş işlerle uğrasıyorlar.cahil insanları toplamışlar yarışma adında eve sokmuşlar al sana yarışma.
su 01.01.1970 00:33:31
tek kelime ile iğrenç
bu kadarını genelevdekiler yapmaz
ayıptır.
yavuz 01.01.1970 00:33:31
bu nasıl program ya berbat kaldırın bu programı
muco 01.01.1970 00:33:31
bunları sanırım genel evinden toplamışlar. edep haya sıfırın altında
kelleci cevdet 01.01.1970 00:33:31
Yaa süper bir yarışma harbiden hatunlar cillop gibi maşallah bravo tnt tv ye böyle güzel yarışmaları herzaman tv lerde görmek isteriz gençlerimize yanlız evde yaşamanın zorluklarını çokta güzel anlatıyor valla helal olsun bu yarışmayı yapan yayıncıya süperrrr ;))
Abdurrahman 01.01.1970 00:33:31
Serefsizler ülkemizi yikmaya calisan yahidi milletinin ögrencileri yaziklar olsun size yaziklar olsun size yaziklar olsun size zamaninda kanuni sultan süleyman dedemizin yaptiklarina bakin bide bu kerhaneye bakin sizlere binlerce kez yaziklar olsun adi bir it sürüsünden farkiniz yok bunlari yayinlayanlarin allah belalarini versin dinini unutan vatanini satan serefsizler osmanliyi hatirlayin osmanliyi gecmisini unutan gencler vatani dinini imanini yikmaktan baska bisey degil bu serefsizler adiii insalnlar ...................................................................................................
Vatandasın Biri 01.01.1970 00:33:31
eee ağlamayana emzik yok boşuna dememişler,bu işler böyle.Bir farkı olacak ki dikkat çeksin.Bununda farkı bu.Bu arada yiğidi öldür hakkını ver.Fizik süpermiş:)
n.e 01.01.1970 00:33:31
Çağdaş medeniyetler seviyesine ulaşmak bu olsa gerek bravo.Zaten birtek bu alanda ulaşabiliyoruz çağdaş medeniyete.Düşünülüp,taşınılmııış işte harika yaratıcı bir yarışma süpeeeermiş.