KATEGORİLER

Frame Türkiye'de soyunan kazandı

Frame Türkiye'de soyunan kazandı Frame Türkiye Özlem soyundu Antalya kazandı Frame Türkiye Özlem Yücel Soyundu Antalya evi kazandı
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • sklc
    02.02.2014 21:20:48

    lan asdad mısın nesin bilmiyorum anan bacın el alemin karşısında böyle soyunsun da görelim terbiye anlayışını senin

  • namı diyar dedeadem
    27.01.2013 18:31:12

    Özlem yücel taş gibi hatun ya helal olsun böyle fanteziyi kimse yapamaz

  • HY
    22.07.2012 16:31:48

    TERBİYESİZLER

  • Memocan
    10.01.2012 09:46:52

    ayşgl sen erkek olarak doğsaydın seni de görürdüm. kız olarak atıp tutmak kolay.

  • ABDULLAH
    10.12.2011 10:57:34

    AYŞEGÜL HAYVAN DEDİĞİN KARŞI TARAF RAHAT DURURSA BİŞEY YAPMAZ FUHUŞ YADA SAPIKLIK TEK TARAFLI OLAN BİŞEY DEĞİL HEPİMİZİN EŞİ KARDEŞİ SEVGİLİ ANASI VAR AMA KADIN TAHRİK ETMESE ERKEK NE YAPAR SANA SORUYORUM.

  • ayşgl
    22.10.2011 15:58:33

    terbiyesiz ve ahlaksızlar ve ayrıca bütün erkeklerden nefret ediyorum ve hayvanlar

  • bn
    07.08.2011 19:49:50

    milletin namusu size mi namus tan bahsedenler ne diye seyrediyor önce seyret sonra vıdı vıdı yap ne ala

  • gabriel
    30.07.2011 10:24:47

    yakında rusya yada ukrayna gibi oluruz bu nasıl programdır ahlaksızlık almışbaşını gidiyor

  • Serkan
    23.06.2011 04:12:28

    izlemeyin ozaman la örümcek beyinlilere bak hem izliyolar hem şöle böle atıp tutuyolar herkes istedigini yaşar sizene kimene bu kadar basit kendini çok dindar mindar zanneden gitsin arabistanda yaşasın sizden farklı düşünen sabit görüşlüler rusyaya gidin demeyi biliyorsunuz dindar insan zaten bunları izlemez girmez bile yoruma filan demekki sizde pek farklı değilsiniz ama iğneyi kendine batırmaz bu millet tabi bişiy gördümü böle anca milleti yargılar tanrılaşır sanki o insanı o yaratan omuş gibi

  • wert
    22.06.2011 17:14:21

    Ahlaksız terbiyesiz kadınların yüzünden Türkiye de fuhuş gün gittikçe artmaktadır.Bu tür insanlar toplumu kötü ahlaklara sürükler.Başka bir amacı olduğunu düşünüyorum.

  • efem
    02.06.2011 07:29:19

    yazık çok yazık yakışmamış turk gençliğine

  • Tolga
    28.05.2011 22:20:06

    Fazla rahat olanıda bu ülkede kimse kabul etmez.Sen kabul edebiliyorsan rusyaya bilet al koç...

  • seçkin
    01.01.1970 00:33:31

    seçme özgürlüğünün kısmen olduğu bi ülkede isteyen izler istemeyen izlemez sanane ? hatunun bi şey yaptığıda yok sadece fazla rahat ve 24 saat gözetlenen bi yer olduğu için sonuç o yoksa yok et pazarıymış yok bilmemne... hatun kendini pazarlıyomu ona buna mal mal yorum yapmayın kolay yoldan ünlü olmak istiyo orası ayrı ama izlemek yada izlememek senin elinde beğenmiyosan izlemezsin yok yere maval okumazsın...ki bu yorumu yaptığına göre tercihin izlemek o zaman bok atma otur oturduğun yerde...

  • hülya sen
    01.01.1970 00:33:31

    bukadar gereksiz sacma terbiyesizz bir sey görmedim ahlak diye bir sey kalmamasi bunlar da zaten böyle bir prorgram yapan cok sacma buluyorum bu insanlar in ailesi yok herhalde ahlak bir diye sey kalmamais türkiyede yasik

  • can
    01.01.1970 00:33:31

    bilgiye ulasmak icin seyredebilirsin ama tasvip etmek zorunda degil kimse bunun ahlaki olarak düsünenlerede nediyecegimi bilmiyorum sadece büyüklerine sorsunlar ve ya sözlüge acıp ahlak ar nedemek baksınlar hanfendi kolay yoldan meşhur olamak icin caba gösteriyo sadece :))

  • paşalı reis
    01.01.1970 00:33:31

    ulen bunların anası babası izlemiyomu ne biçim bi program ar namus kalmamış yazık valla yazık kızım madem o tür giysiler giyim otür hareketler yapıcan orda olmaz gerçek hayatta denede görelim napıyolar san...

  • asdad
    01.01.1970 00:33:31

    sizinelan istiyen istedi gibi soyunur isteyende izler hemen terbiytesizlikmiş falan diye eleştiriyonuz size mi düştü

  • ela
    01.01.1970 00:33:31

    yazık !!

  • ozan ferhat demir
    01.01.1970 00:33:31

    yazık benim ülkemin yeni nesline...

  • ozan
    01.01.1970 00:33:31

    ARKADAŞLAR TNT YENİ BİR KANAL DAHA DOĞRUSU ESKİDEN SADECE CNBC-E GİBİ BİR KANL İKEN ŞİMDİ ATV VE KANAL D GİBİ BİR FORMAT VE TANINMAK İÇİN BOYLE BİR YOL İZLEDİLER VE BİR ÇOK UNLUYU TRANSFER ETTİLER..

  • BURCU
    01.01.1970 00:33:31

    LÜTFEN BİRİ ŞU PROGRAMA MÜDAHALE ETSİN,ET PAZARI GİBİ TELEVİZYON PROGRAMLARININ EN SEVİYESİZİ.RTÜK\\\'E HERGÜN ŞİKAYET YAZICAM BU İNSANLAR BEYİNLERİNİ KİRAYA MI VERDİLER ÇO MERAK EDİYORUM...

  • barış
    01.01.1970 00:33:31

    bizlerde antalya üniversitesini biliriz. Senin tanıdığın yer senin okuduğun kampüs. Zırvalama boşuna

  • ilginç
    01.01.1970 00:33:31

    ben antalyada üni. okudum .bence antalyalıları gayet iyi temsil etmişler. aynı :D şimdi bana mamal okumayın tanıyorum :D

  • gamze
    01.01.1970 00:33:31

    aynen bende memed e katılıyorum bunların hiç biri antalyalı deıl bizim güzel antalyamızın adını kırletıyolar...

  • memed
    01.01.1970 00:33:31

    bu antalya grubunun hiçbiri antalyalı degil öncelikle bu kişiler bizim güzel şehrimiz antalya yı asla temsil edemezler bizim buralardan asla böle ahlaksızz ve ucuz adam cıkmaz..

  • iğrendim
    01.01.1970 00:33:31

    ne bu yahu böyle yarışma mı olurmuş?

  • veysel
    01.01.1970 00:33:31

    Hem laf ediyorsunuz hemde izliyorsunuz. Sizin gibiler prim veriyor bu tür programlara. Madem sana göre ahlaksızlık e o zaman neden seyrediyorsun. Hiç bir şeyden geri kalmamayı isteyip aynı zamanda laf ediyorsanız hakkınızı yanlış yerde arıyorsunuz demektir.Ya seyredip susacaksın yada izlemeyip oturacaksın bu kadar basit.

  • AMET
    01.01.1970 00:33:31

    BU KADAR TEPKİYE GEREK YOK CANI İSTEYEN İZLER İSTEMEYEN İZLEMEZ ÖZGÜR Bİ ÜLKE BURASI HOŞUNUZA GİTMİYOR İSE İZLEMEZSİNİZ OLUR BİTER KİMSE KAFANIZA SİLAH DAYAYIP ZORLA İZLETMİYOR ARKADAŞLAR HERŞEY SİZİN ELİNİZDE SİZE NE KİME NE

  • tek kelime gavurluk....
    01.01.1970 00:33:31

    bu programı neden yada ne amaçla yapıyor ve yayınlıyorlar anlamadım ama bu programa cıkan erkegide kadınıda programı yapanıda yayınlayanıda yayınlamaya izin verenide bi arastırmak lazım gercekten osmanlının torunlarımı yoksa ermeni soyundamı

  • osman
    01.01.1970 00:33:31

    abdurrahman helal sana.Ecdadımızın kemiklerini sızlatıyor bu kendini bilmezler.AH Osmanlı ne büyükmüşsün sen

  • atec
    01.01.1970 00:33:31

    Bunlar bir özelliği olmayan bacak gösterme amacıyla tvlere çıkarılan figuranlar...

  • anatalya
    01.01.1970 00:33:31

    kendınızı sergıleyerek mı ? kazanacaksınız ama kabahat sızde degıl sıze bu yaraışamayı hazırlayanlarda yazık örf ve ananelerımıze yazık yazık

  • Ahmet Altan DÄ°K KALDIRAN
    01.01.1970 00:33:31

    OFF HATUNLARA BAK BEEE LAN BEN BUNLARLA AYNI EVDE KALSAM OFF :D:D

  • erkan
    01.01.1970 00:33:31

    bence hoş

  • yazıklar olsun
    01.01.1970 00:33:31

    sözde islami sözde müslüman bir ülkeyiz,ve şuan dini muhafazakar bir parti iktidarda bu nasıl bir anlayıştır ki rtük sessiz kalıyor ve izin veriliyor aslında hiç şaşırmıyorum,içki fabrikaları,kumarhaneler,genelevleri,ülkemiz bunlara ve vergilerine muhtaç mı?

  • Gökhan
    01.01.1970 00:33:31

    Bune Rezilliktir Ya Artık Fuhuşu Tv lere taşıycaklar Tek Kelime İle Türkiyenin Adını Lekeliyorsunuz..

  • n.e
    01.01.1970 00:33:31

    Çağdaş medeniyetler seviyesine ulaşmak bu olsa gerek bravo.Zaten birtek bu alanda ulaşabiliyoruz çağdaş medeniyete.Düşünülüp,taşınılmııış işte harika yaratıcı bir yarışma süpeeeermiş.

  • Vatandasın Biri
    01.01.1970 00:33:31

    eee ağlamayana emzik yok boşuna dememişler,bu işler böyle.Bir farkı olacak ki dikkat çeksin.Bununda farkı bu.Bu arada yiğidi öldür hakkını ver.Fizik süpermiş:)

  • muco
    01.01.1970 00:33:31

    bunları sanırım genel evinden toplamışlar. edep haya sıfırın altında

  • ergin
    01.01.1970 00:33:31

    boş işlerle uğrasıyorlar.cahil insanları toplamışlar yarışma adında eve sokmuşlar al sana yarışma.

  • su
    01.01.1970 00:33:31

    tek kelime ile iğrenç
    bu kadarını genelevdekiler yapmaz
    ayıptır.

  • Abdurrahman
    01.01.1970 00:33:31

    Serefsizler ülkemizi yikmaya calisan yahidi milletinin ögrencileri yaziklar olsun size yaziklar olsun size yaziklar olsun size zamaninda kanuni sultan süleyman dedemizin yaptiklarina bakin bide bu kerhaneye bakin sizlere binlerce kez yaziklar olsun adi bir it sürüsünden farkiniz yok bunlari yayinlayanlarin allah belalarini versin dinini unutan vatanini satan serefsizler osmanliyi hatirlayin osmanliyi gecmisini unutan gencler vatani dinini imanini yikmaktan baska bisey degil bu serefsizler adiii insalnlar ...................................................................................................

  • kelleci cevdet
    01.01.1970 00:33:31

    Yaa süper bir yarışma harbiden hatunlar cillop gibi maşallah bravo tnt tv ye böyle güzel yarışmaları herzaman tv lerde görmek isteriz gençlerimize yanlız evde yaşamanın zorluklarını çokta güzel anlatıyor valla helal olsun bu yarışmayı yapan yayıncıya süperrrr ;))

  • yavuz
    01.01.1970 00:33:31

    bu nasıl program ya berbat kaldırın bu programı

  • izmir has
    01.01.1970 00:33:31

    arkadaşlar burada yazı yorum yazanlar bile olumsuzda olsa birşey yazmışlar. seyremişlerki yazmışlar. ne zaman burda yorum yazılmaz demekki seyredilmemiş okunmamış haber. o zaman kaldırılır işte. akıllı olun. tepki verirken bile tuzağa düşüyorsunuz.

  • ezgi
    01.01.1970 00:33:31

    tek kelime ile iğrenç..kaldırsınlar şu programları artık,bir yanda bizim saygı duyduğumuz yaşlılarımızı azgın tekelermiş gibi gösterirler bir yandan bu gençleri örnek timsali gibi tvye çıkarırlar..hadi biz neyse yeni nesil bu küçük kadın rolü yapan topuklu ayakkabılılara bayılıyor..kanıksayıp alışıyorlar bu duruma aman o yaptı ben de yapıyım deyip..nolursunuz aileler toplayın evlatlarınızı..bizim aile yapımız bu değil...

  • Eklavuz
    01.01.1970 00:33:31

    Bu nasıl yarışma din iman kalmamış millette (Bir de oturan erkek arkadaşa sabırlar diliyorum.) :) :)

  • Alemci
    01.01.1970 00:33:31

    Bu ne şimdi ya buna dur diyecek bir kul yok mu? Bu nebiçim ahlak bunların ki? Bunların Anası babası yok mu? Resmen erotik film çekmişler.

  • ssssss
    01.01.1970 00:33:31

    anne babaları izliyorsa mutlu olmuşlarıdır gurur duymuşlardır belki yarın bunların çoçukları daha fazlasını yapar bunlarda onlarla gurur duyarlar.

  • murat k.
    01.01.1970 00:33:31

    Çağdaş türkiyemden görüntüler!!!

  • mesut
    01.01.1970 00:33:31

    genelevden farki yok.

  • alihan
    01.01.1970 00:33:31

    Dağda şehit olan askerlerimiz bu şerefsizler için mi şehit oluyorlar? Yazıklar olsun, lanet olsun, başımızda dinci hükümet var diyorlar güya. Baştan ayağa her şey kokuşmuş. Bir yerden beyinsizler dinsizlik propagandası yaparlar, diğer taraftan misyonerler ülkeyi basarlar, bir yerden pkk itleri bölücülük yaparlar, bir yönden liboşlar memleketi satmaya çalışırlar. Yeter artık, bu ülke bu kadar sahipsiz mi?

  • Osman
    01.01.1970 00:33:31

    Aiz İnsanlar Türk Toplumuna Aile Yapısına Aykırı Ne varsa Tv\\\'lerden Gneçlerimiz Görerek Örnek Alıyor RTÜK Acil Çok Acil El Atmalı Yoksa Bunların Önüne Geçilmezse Daha Kötü Şeyler Olur.

  • vatandaş
    01.01.1970 00:33:31

    edep yahu

  • bozkurt
    01.01.1970 00:33:31

    rtük göreve.. ayıptır yahu ayıp..

  • ahmet
    01.01.1970 00:33:31

    YAZIKLAR OLSUN SİZE VE BUNU PROGRAM DİYE YAPANLARA AİLE YAPISI DİYE BİRŞEY BIRAKMADINIZ BUNLARI UZAYLILAR MI SEYRETİYOR SİZE BEDDUA ETMİYORUM ALLAH CC SİZLERE HİDAYET NASİP ETSİN BİRAN ÖNCE BU RÜYDAN UYANIRSINIZ

  • Ä°sa Emre
    01.01.1970 00:33:31

    Bunları yahudi topraklarından ithalmi etmişler arkadaş bunlar kimin vatandaşı anlayamadım ben.Ne müslümanlıkla ne milletimizle hiçbi alakaları yok herkesi bu programı izlememeye davet ediyorum.

  • MukbiL
    01.01.1970 00:33:31

    Reyting ugruna neler yapılmazki (: gerisi size kalmış .. yazık

  • Emin
    01.01.1970 00:33:31

    Bunlar kendilerini ne saniyorlar? bunun neresi yarishma, bir muselman ulkesine yarashirmi tvilerde boyle verlishler yayinlamaq? ayib ayib

  • Kalitesiz
    01.01.1970 00:33:31

    Kalitesiz insanligin kazandigi dünyaya artik Türkiyede katilmis.Hayirli ugurlu olsunEger böyle gösterimler dogru ise ögrendigimiz gördügümüz ahlakimiz yanlismis demekki.O zaman hayatimiz yasayalim degilmi?

  • fenerbahçelii
    01.01.1970 00:33:31

    bu nasıl bir programdırr böyleee türk örf ve adetlerine gelenek ve göreneklerine çok haykırı rtük buna bir çare..........

  • hakan