Flash TV Gökhan Taşkın Canlı yayında gözyaşları sel oldu

2010-06-22 05:15:05

Kategori: Haber ve Televizyon

Benzer Videolar
İsmail Türüt'ten canlı yayında skandal sözler
İsmail Türüt'ten canlı yayında skandal sözler
Esra Erol'dan canlı yayında hamilelik açıklaması
Esra Erol'dan canlı yayında hamilelik açıklaması
Bayülgen'in Cansu Taşkın'ın fotoğraflarıyla dalga geçmesi
Bayülgen'in Cansu Taşkın'ın fotoğraflarıyla dalga geçmesi
Davutoğlu'ndan canlı yayın sürprizi 1
Davutoğlu'ndan canlı yayın sürprizi 1
Ahmet Hakan'dan canlı yayında sert eleştiriler
Ahmet Hakan'dan canlı yayında sert eleştiriler
Canlı yayında bilek güreşi yaparken kolu kırıldı
Canlı yayında bilek güreşi yaparken kolu kırıldı
Cumhurbaşkanı caminin açılışına canlı bağlantı ile katıldı
Cumhurbaşkanı caminin açılışına canlı bağlantı ile katıldı
NTV'de canlı yayın kazası: Abi ayıp ya
NTV'de canlı yayın kazası: Abi ayıp ya
selim polat
meraba abı öncelıkle nasılsınız umarım ıyısınızdır .sızı devamlı ızler dınlerım tv de hayranınız olarak sayın gökan bey yenı kapalı ceza evınden cıktım. suan acık ceza evınde cezamı cekıyorum sucsuz oldugum halde devlet bu cezayı verıyo öncelıkle sunu dıle getırmek ıstıyorum. abı ceza evlerınde 10 ve ya 12 kişilik koguslarda 30 kısı kalıyo kalabalıktan nefes alınmıyo tıklım tıklım ceza evlerı 1 yatakta 2 kısı yatılıyo yerlere yataklar serılıyo tuvalet kapısına yatak serılıyo yer olmadıgından cok afedersın vc ye gıtmek ıcın sırada beklıyoruz duş almak ıcın sıra beklıyoruz yemek desen cok az verılıyor doymuyosun madem bu devlet bu cezayı verıyo insanlara barı karınlarını doyursunlar anlatsam cok sey var abı sızden tek ısteyım bunu gundeme getırın sızın hayranıız olarak bu arada yattıgım ceza evı aydın e tıpı suan acık ceza evındeyım ve ıznımı kullanarak sıze dıle getırdım fatıh abı k ı b allah ısınızde ve hayatınızda salık ve mutluluk versın....
veli
sen adam gıbı adamsın usta kanında turk kanı var senın senınle gurur duyuyoruz usta
mehmet durmaz
...yıllar oldu mesleğe muavin olarak başladım. ve zamanla sürücü oldum önceleri ticari taksi sürmekteydim ve ticari olduğu için polisimiz çalışma karnesi sorardı neyse zamanla ticari minibus kullanmaya başladım. toplu taşımacılık sektöründe yıllarımı verdim cemiyetimizin bize sunduğu ticari araç kullanma belgesi alabilmek için kurslara katıldım ve başarılı bir şekilde ticari araç kullanma belgemide aldım. ha tabiiki parasını ödeyerek ve en son çıkan kanunla 03 03 2008 tarihinde src yeterlilik belgesini de aldım. fakat 3 senedir mersinde toplu taşımacılık sektörü çoluk çocuğun eline geçti biz yıllarımızı verdik her türlü belgemizi kanunlara uygun şekilde aldık ama şu an bu src belgesini yollarda soracak bir merci bulamıyorum polisimizi 23 kez uyardım en sonunta trafik amirimiz beni masasına davet etti ve derdimi sordu derdim src sorgulama neden yapmıyorsunuz dediğimde aldığım cvp.BU BELGE ŞEHİRLER ARASI YOLLARDA GEÇERLİ ŞEHİR İÇİ SORMA YETKİSİ (NEDEN YOK ŞEHİR İÇİ SÜRÜCÜLERÜDE ŞOFÖR DEĞİLMİ)BELEDİYEYE AİT BİZİ ARTIK RAHATSIZ ETME DEDİLER BENDE KABULLENDİM ŞU AN İŞSİZİM EVİM KİRAMI ÖDEYEMEDİM ELEKTRİK SU TELEFON BUNLAR CABASI BİR KIZIM VAR OKUTUYORUM BİR KIZIM EVLİ EVDE BEBEĞİ VAR BİR OĞLUM VAR ODA ŞU AN İŞSİZ SORUYORUM BU SRC BELGESİNİ KİM SORACAKSA SORSUN GERÇEK SÜRÜCÜLER AÇ KALDI SEBEBİNİDE KISACA AÇIKLAMAK İSTERİM ADAMIN YAŞI 23 EVLİ DEĞİL KİRA DERDİ YOK ELEKTRİK SU TEL DERDİDE YOK İÇTİĞİ BİR SİGARA BİRDE ARABADAN ALACAĞI HARÇLIKLA TOPLU TAŞIMACILIK YAPMAKTALAR AYRICA YOLLAR YARIŞ ALANI GİBİ OLMUŞ VAZİYETTE DAHA 1 HAFTA OLMADI BELKİDE BİR SÜRÜCÜ BAYANIN BİRİNE ÇARPTI VE BAYAN ANINDA ÖLDÜ ZAMANLA DAHADA ARTABİLİR BU KAZALAR DENEYİMSİZ SÜRÜCÜLERE DUR DEMEK KİMİN ELİNDEYSE DUR DESİNLER LÜTFEN ARTIK ANLAYIN BİZİM GİBİ DENEYİMLİ SÜRÜCÜLERİN DERDİNİ HAYIRLI YAYINLAR DİLEĞİYLE SAYGILARIMLA ARZ OLUNUR.........
ERGÜN ÜNLÜ YEŞİLOVA KÖYÜ MUHTARI
SLM GÖKAN BEY BEN MERSİNİN AKDENİZ İLCESİ YEŞİLOVA KÖYÜ MUHTARIYIM BENİM DİLE GETİRMEK İSTEYİPTE GETİREMEDİGİM BİR SORUNUM VAR ANCAK SEN YARDIM EDERSİN EMEKLİ MİLLET VEKİLİNE VERİLEN MAAŞ ZAMMININ BİR ASKARİ ÜCRETİNİ MUHTARLARA VERSELER NE OLURDU BENİM ONBİR YAŞINDA KIZIMI KAYBETTİM BİLİYOMUSUN BEN BAKURUMU YATIRAMADIM NİYE 350 TL MAAŞIM OLDUGU İÇİN BEN BAKURUMU YATIRAMAZKEN BORCLA DEVRALDIGIM KÖYÜMÜN ŞUANDA KASASINDA 15 BİN TL PARASI VAR BENİM KÖYÜM 60 HANE CALSAK BAKURUMUDA YATIRRIM CEBİMDE PARADA OLUR AMA ALLAH YEDİRMESİN ABİ TAKİP EDİYORUM KİMSE MUHTARLARLA İLGİLİ BİŞEY DEMİYOR MECLİSTE SECİM ZAMANI MUHTARA YALAKALIK YAPMAYA GELİRLER MALİSEF BİZİ NE ARAYAN NE SORAN VAR SAYGILAR SUNUYORUM ABİ BAŞARILARIYIN DEVAMINI DİLİYOR SAYGILAR SUNUYORUM TL 05323500494
şener
helal olsun sana bu ülkede senden başka doğru haberler veren sipiker yok
al3x61 Base
vayy gokhan abi
duygu uğur
sayın sarızeybeğin sözlerine kesinlikle katılıyorum gerekirse kara harekatlarına biz karadeniz kadınları olarak katılmayı istiyoruz artık yeter ve artık rica ediyorum askere ve polise yapılan protestolar yapıyorlar askere ve polise vur emri verilsin artık hava operasyonları var deniliyor artık bu leşleri görmek istiyoruz bu halkı sevindirin lütfen
kezban güngör
bu hükümete diyecek bir şey bulamıyorum lanet olsun bunlar değil mi sınır kapısında bunları karşılayan bunlara izin veren artık halka yalan söylemesinler boş yerleri vurduklarını düşünüyoruz sadece halk ayaklanmasın diye sınır operasyonları başladı deniliyor bize hatice değil netice lazım bdp lileri hapse tıkıp öcalanın bir an önce asılmasını istiyoruz şehit ailelerine allahdan sabır diliyoruz onlar bizim de kardeşimiz evladımız canımız türk milleti bir bütündür bunu kimse bölemez saygılar ya bunları silsinler ya da bizim silmemize izin versinler
Yücel İskender 2011-04-09 00:24:24
ya sen yorum yapmasan insanlar anlamayacakmı herkezi geri zekalı falan mı zannediyorsun bu kadar çok konuşmak zorundamısın acitasyon yapma senden başka haber sunan yokmu enkıro men olmakmı istiyorsun lütfen silkin ve biraz kendne gel.
ÖZLEM ŞİRAHMET 2011-02-19 20:04:56
SAYIN GÖKHAN BEY.BENİM BU DERDİMİ HABER YAPARMISINIZ.BEN AKSARAY ORTAKÖY YILDIRIM MAHALLESİNDE OTURUYORUM BENIM EVİMDE SU YOK. BAHÇE SULAMA SUYUNU EVİME ALIYORUM BENIM ÇOCUKLARIM HEP SARILIK OLDU BENDE SARILIK OLDUM BEN BU KÖYDE YAŞAYAN FAKİR Bİ AİLEYİM ÇOCUKLARIMIN SAĞLIĞINI KURTARMAM İÇİN BANA SU LAZIM NEREYE BAŞ VURDUYSAM BANA BU İZNİ VERMEDİLER BENS ESİMİ BAŞ BAKANA DUYURMAK İSTİYORUM BENIM YAŞANTIMI GELİN GÖRÜN BANA YARDIM ELİNİ UZATSINLAR.. BAŞBAKANIMIZDAN ÇOK RİCA EDİYORUM VE SAĞLIK BAKANLIĞINDANDA BENIM EVİMDE ÇOCUKLARIMIN BANYO YAPACAK BİR YERİ BİLE YOK YANİ Bİ BANYOM BİLE YOK BENDE Bİ TÜRK VATANDAŞIYIM. BANA YARDIM EDİN ŞUAN ÇOCUĞUM SARILIK OLDU BENDE HASTAYIM ÇOCUKLARIMA TEMİZ BİR HAYAT YAŞATAMIYORUM EVİME SU VERİLSİN. BANA YARDIM EDERMİSİNİZ BAŞBAKANIMIZDAN ÇOK RİCA EDİYORUM BUNU HABER OLARAKTA BİLDİRMENİZİ ARZ EDERİM.. SAYGILARIMLA
misafir 2010-11-30 00:06:21
ne oldu arkadaşlar neden bu ver yansınlar,tepkiniz gökhan taşkının uzun ve insanları bilinçlendirmeye yönelik yaptığı haberleremi, inanamıyorum sizlere bu kadarmı bu ülke insanlarına doğruyu söyleyenler itici gelir.uzun uzun doğruyu anlatmaya çalışanlara böyle tepki verip eleştirirken,kısa ve uyutucu kandıran konuşmalara çırptiğnız ellerinizi susan dillerinizi anlayamıyorumm.
sadece uyanın artık demek geliyor herkese......
misafir 2010-09-05 14:10:28
ALLAH için gokhan taskın çıkarın bu kanaldan hayatım boyunca boyle çok konusan bır haber sipikerını gormedım her bır haberı vermeden once 45 dk konusur.....
misafir 2010-09-04 21:18:05
gökhan taşkın sen nasıl haber sipikerısın söze basladın bitirmk bilmiyorsun senin işin haber sunmak sözü uzatıyorsun bir haberi iki saate yayınlamıyorsun flaşh tv seni nasıl sipiker yaptı anlamıyorum senin yüzünden flaşh kanalımı sıldım
misafir 2010-06-28 16:20:32
böyle dandik ağlama numarası görmemiştim hayatımda, ne yaptınız 2 damla sumu damlattınız yanağına o yaşlar ne ara aktı öylede cins durdu yanakta. gördüğümde iyi oldu ama gökhanın oyunculuğuda berbatmış bu arada. bunun gibiler reyting için milleti birbirine düşürenlerdir. istekleri böyle savaş kaos falan. helal olmasın sana gökhan hatta haram olsun!
misafir 2010-06-27 01:29:01
gökhan abi helal olsun sana.....
misafir 2010-06-25 22:35:27
ya dümenden gözlerine su damlatmış alama numarası yapıor,biz çocukken yapardık.reyting artırmak için herşeyi yapıyolar yaa,bari şehitler üzerinden yapmayın böle habermi sunulur yuhhh bee.
misafir 2010-06-25 18:28:06
ya arkadaşım bu tür adamlar bu ülkeyi karıştırmaktan başka ne işe yarıyor bende türküm ama gerçek bu türkiyenin türkü sizim gibi duygu sümrüsü yapamlar hep bulgar yada hep rum göçmenisiniz yeter artık bu kadar ortalığı karıştırdığın 2 yüzlü erif sen ne istiyorsun bu ülkeden beni neden durup dururken bü kürt kardeşlerime düşürüyorsun bende güneydoğuda askerlik yaptım hemde diyarbakırda orda bize nasıl davranacaklarını hepsini gürdüm ben irkım olsaydı bunu bana yapmazdı sen tam bir medya terörrüsün
misafir 2010-06-24 15:08:31
Özü ağlamayanın gözü ağlamaz derler. Bu sözü bilmedikleri gibi insanlıktan da nasibini alamamış kişiler ancak bu görüntülere duygu sömürüsü ve reyting kaygısı der. Bu kadar mı ruhsuz bu kadar mı duygusuz bu kadar mı kör oldunuz? Sizin bu şehit haberlerine içiniz hiç mi sızlamıyor? Türkiyeyi karamsarlığa sürüklemek için dediği yetmemiş bir de şerefsiz demiş sanki Türkiye şu haliyle aydınlıkmış gibi. Asıl şerefsizlik bu ülkeyi bu hale getirmek ve getirenlere çanak tutmaktır...
misafir 2010-06-24 11:26:08
gökhn abi bende kürt çocuğu olarak sizi çok seviyorum ama lütfen ayrımcılık yapmayın
pkklıların annesi yokmuş gibi sürekli şehitlerin annesi diyorsunuz o terör dediğiniz insanlrın anne ve babalarıda var bunu bil ve haberinizi gerektiği gibi yapın
misafir 2010-06-23 23:51:36
sevgili gökhan taşkın.yüerğinde bir nebze vatan ve bayrak sevgisi taşıyan herkes sizinle aynı duyguları yaşıyor.Hepimizin gözleri yaşlı. yüreğimiz kavruk.Başbakan bugün medyaya çattı böyle şehit cenazelerini göstermeyin . ağlamaları göstermeyin duygu sömürüsü yapmayın anlamında epey fırçaladı.
Yahu benim 30.000 küsür sehidim bir o kadar gazim var nasıl yanmayayım,nasıl ağlamayayım.
dünya kamuoyunu ülkemizin çıkarlarını gözardına atarak herşeyi göze alarak gazzeye çekmeyi başardın.
Aynı şeyi ülken için de yap.8 yıldır koltukta oturuyorsun.bu konuda yaptığı şehit sayısını arttırmak değil de nedir?
misafir 2010-06-23 23:34:08
Tmm Anladık ŞehitLer Öldü Gözyaşlarınız aktı üzüntülüsünüz canlı yayındasınız.Haber kayıttayken neden elinize bir mendil peçete alıp silmediniz o gözyaşlarını nasıl akıtıyorsunuz.Bi Mendille Silin Gözlerinizi Gözyaşlarınızı.Yok silmem seyirci ağladığımı görsün reyting yaparım derSen o ayrı.
misafir 2010-06-23 20:12:39
ayıp ayıp şehitlerin kanı özerinde siyaset ve reant budur işte
misafir 2010-06-23 19:31:59
sevgili gökhan abi ben izmir/ödemiş ilcesinden senı her akşam izliyorum bıtsın artık lanet olası terör saldırıları dun istanbul halkalı da olan saldırıda şehit olan uzman cvş bızım buralı tire li senın cesur yürekten konuşan ilk defa görüyom diger kanal lar hep yalan aeo
misafir 2010-06-23 01:07:10
zırlayacağına ne yapacağız onu söyle bigün de artık gençler ölmesin de ...
misafir 2010-06-22 14:18:47
olum rol yapma türkiyeyi karamsarlığa sürmek için şerefsizzzzzzz
misafir 2010-06-22 14:06:31
90'lı yıllarda her gun onlarca sehit verilirken neden aglayıp da bu sorunu cozmediniz?
misafir 2010-06-22 13:52:36
ulan sizde biraz samimiyet varsa bende adam değilim. ha bahçeli ha sen
misafir 2010-06-22 12:47:13
timsah gozyaslari bunlar.flash tv askerlerin sehit dustugu gun ankara oyun havalariyla kari oynatiyordu.
misafir 2010-06-22 12:29:46
ya insaf , karalama kampanyasi yapmayin.adam adam gibi vatandas gibi haber sunuyor.bu timsah gözyasi diyen arkadaslar yada reyting pesinde diyen arkadaslar.siz demekki öylesinizki herkesi kendiniz gibi saniyorsunuz.ben kimseyi koru altina almak istemiyorum.zaten herkes kendini daha iyi korur ama iftira atmayalim.bu isin öbür dünyasida var.var derkene hesaplasma günü.adamin hakki geciyor sizler ;o) unutmayin ltf. saygilir alm. sedat