Fethullah Gülen: Bedduam çarpıtıldı

2013-12-23 06:00:32

Herkul.org'da Fethullah Gülen'in tepki çeken bedduası üzerine açıklaması yayınlandı. Fethullah Gülen, Birlik, Dirlik ve Beraberliğin Yolu başlıklı son sohbetinde yolsuzluk operasyonu üzerine sarfettiği bedduanın bazı art niyetli çevreler tarafından çarpıtıldığını, bunun da yanlış anlaşılmasına neden olduğunu söyledi.

Kategori: Haber ve Televizyon

Benzer Videolar
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın sözleri çarpıtıldı
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın sözleri çarpıtıldı
Fethullah Gülen'den tahliyeler için dua
Fethullah Gülen'den tahliyeler için dua
feti bege ithafen 18 gün önce
bu ayaklar koktu artık paça olmuyo çık adam gibi bizim siyasetle işimiz yok biz din hizmeti yapacağız bundan sonra de dede sende dur sana aldananlarda.
rümeysa 01.01.1970 00:00:00
beddua ettiğini düşünmüyodum ama sonra başka beddualarını da gördüm.. hiç birşey olmasa bile bu büyük sorun başörtü sorununu ortadan kaldıran birisine beddua edilmemesi gerektiğini düşünüyorum..
isimsiz 01.01.1970 00:00:00
Zaten ilk zamanlardan itibaren Fetullah Hocanın suratında müslüman kimliği olmadığı için kendisinden şüpheleniyordum. Şüphelerim ne yazıkkı doğru çıktı. Hoca müslümanlara verdiğin zararın hesabını inşaallah yarın ahirette Cenab-ı Allah senden sorsun.
müftü kara 01.01.1970 00:00:00
fetullah hocayı şehit etmiş olmalılar..
burada da gerçek fetullah hoca olmadığının delillerini görüyorum.
öncelikle, beddua etmedim diyor hala sitesinde bedduası duruyor.
ARAPÇASINDA "ALLAHÜMMENSURNA ALEYHİM" bunu defalarca söylüyor.
bu ne demektir. allahım bizi onlara galip getir diye . Bu duayı sen evlerine ateşler salsın dedikten sonra dersen artık yalan yakışmaz. fetullah hoca böyle bir çarpıtmayı yapmaz. o şehit edildi. bu dublör.
sizi gidi takiyeciler sizi 01.01.1970 00:00:00
Artık Sözlerin par etmiyor. Karizmayi çok fena çizdirdin hoca. Kendinizi çok iyi tanıttınız. Şimdi de takiye yapıyorsunuz. Sülük gibi milletin kanını emdiniz. Millet çarpıtmıyor,sen kendin çarpılmışsın vesselam.
c tipi 01.01.1970 00:00:00
alim alim o bir alimm:))
Yozgati 01.01.1970 00:00:00
Dilim varmıyor bu adam ehl-i sünnet dışıdır demeye
maksimilyan 01.01.1970 00:00:00
yav he he artık bu saatten sonra ağzınla kus tutsan kimse sana ve medyana inanmaz bu arada partinde sana mubarek olsun din ve islam düsmanı partiye gecmissin
misafir 01.01.1970 00:00:00
İşte çarketmenin en güzel örneği..
1yanlış 3 doğruyu götürdü 01.01.1970 00:00:00
Allah itibardan düşürmesin kimseyi. nur cemaati abiler-ablalar ile üniversitelere ,evlere girip iyi bir gençlik için büyük bir mücadele verdiler, sızıntı dergileriyle bilimle ilimle halka eğitim sundular. türk okullarıyla dünyada sevgi köprüleri ve saygınlık kurmaya çalıştılar. diğer tarikaterden çok daha ılımlı ve bilinçli bir yol izlediler...öte yandan hatalarıda olmuştur,olacaktır.. sohbtlerde zengin ve fakir grupları ayırması gibi , hocanın bedduası gibi, şuan kendi medyasının öfkesi gbi..
DUHA NUR AYDIN 01.01.1970 00:00:00
o beddua değil antlaşma kuran da var zaten biraz kran okusaydınız bilirdiniz o bir alim lütfen ona karşı edepli konuşun
OrhanOrhan 01.01.1970 00:00:00
İsraile, işgalci ABD ye laf söyleyemeyen, Anansçı, rafinerici emekli vaiz.
Koç'larla, Sabancı'larla, Cine'rlerle özel anaşmalar, Sanan inanarak seniğn yolunda yürüdüğüm 20 yılım için Allah beni affetsin..Demiyecek tim ama dedim..
refik kartın 01.01.1970 00:00:00
Hoca Müslüman beddua etmez senin söylediklerini siyasetçiler söyler yanlış anlaşıldı diye sana yakışmıyor,hata yaptım desen daha inandırıcı olurdu.hz.peygamberin hayatını hiçmi okumadın hiçmi ders almadın nasıl cemaat liderisin kin nefret aşılıyorsun.neden ülkene dönmüyorsun.cıa ve masonların seni kullanmalarına müsade ediyorsun.bilgilisin fakat itikatından imanından şüpheliyim.masonlar seni çok iyi kullanıyor ve ülkeye zarar veriyorsun.ülkeni seviyorsan elini çek ülkemden
Ahmet 01.01.1970 00:00:00
Ülkeye zarar vermemek,, fesat cikarmamak icin dönmüyorum diyen Hoca efendi, yaptigi beddayla Ülkeye 104 milyar dolar zarar ettirdi. hz Peygamber kendilerini taslayanlara dahi beddua etmedi. Olur ya belki aralarindan bazilari sonra müslüman olur diye.
H. CANGÖKÇE 01.01.1970 00:00:00
HADİ LEEEEN....(ÇEVİR KAZI YANMASIN)..
akıncı 01.01.1970 00:00:00
ben soruyorum bukadar dürüstsün ve inançlısın neden çıkarın için bütün ülkeyi kaosa sürükledin?hiç boşuna çırpınma halk millet kör değil niyetinin ne olduğu aşikar bedduaların seni tuttu ve tutsun inş,allah
SAF SALAK 01.01.1970 00:00:00
ÇIĞIR AÇAN LIDER miş...Yıllarca kandık yazık ettiniz iyi niyetlerimize. Hizmet bildik arkasında diş düşmana yardım eden ticari bir kuruluş gördük.Tek kuruşunu bile helal etmiyeceüim.umurunuzda değil zaten amaç belliydi.ÜLKEYİ SATMAK.yolsuzluk olmadığını hepimiz biliyoruz.BENİN KURBAN DERİMİ EKONOMİNİN YIKILMASINA KULLANIP MILYONLARI OLAN FAİZCİLERE VERMEK YOLZUZLUĞUN DANISKASIDIR
ömer 01.01.1970 00:00:00
Ey fetulah hoca 76 milyon insan na ceza verme hakın varmı ydı benim o kadar borcum vardı senmi ödeyeceksin yazık yazık yazık
rümeysa 01.01.1970 00:00:00
hoca efendi dine zarar verenlere beddua etti. başbakana değil, neden çarpıtıyosunuz?
DİKKATLİ OKUYON.. 01.01.1970 00:00:00
Efendimiz (s.a.v) kendisine yapılan hakarete işkenceye beddua etmedi ama O' nu yalanlayan hristiyan kabileye gelin lanetleşelim dedi kızını ve torunlarını alarak. onlar korktular gidemediler .. ali imran 61 . ayette '''''''''Sana bu ilim geldikten sonra seninle bu konuda çekişenlere de ki: Geliniz, sizler ve bizler de dahil olmak üzere, siz kendi çocuklarınızı biz de kendi çocuklarımızı, siz kendi kadınlarınızı, biz de kendi kadınlarımızı çağıralım, sonra da dua edelim de Allah'tan yalancılar üzerine l
Murat Özcan 01.01.1970 00:00:00
Allah(c.c.) seni ıslah etsin.. Dönek seni... Aynı chp gibisin...
Ufukcan 01.01.1970 00:00:00
Niye şaşırıyorsunuz ki, Allah ayağına doladı. Bu olayda da iyiler ve kelekler biraz daha netleşti
K R G L 01.01.1970 00:00:00
UYANIK.BAY BARON MINAREYI CALDINIZ KILIFINI HAZIRLAYAMADINIZ.AVCILIK YAPMAYA KALKAN SAVCILARIN AVA GIDERKEN AVLANDILAR.ISKALADINIZ.KIMSE CARPITMIYOR SONUNDA SEN CARPILACAKSIN.
Fatih ZORLUER 01.01.1970 00:00:00
Centilmence beddua ederken centilmenliğin Neredeydi sayın hocam. Polis teşkilatı içerisindeki Halk bank operasyonunu yapan savcı ve polis uzantılarınız kime ve neye hizmet ediyordu? Operasyon öncesi Bank asya neden piyasadan 2 milyar dolar topladı?? Neden sayın savcı efendi Gezi olaylarının hedefi olan projelerin (hava alanı köprü v.s.) müteahhidi olan firmalara operasyon planlıyor. Müslümanlar kan ağlarken neden sesin soluğun soluğun çıkmadı sayın hocammmmmmmmmmmmmm. Bende zamanında bir dünya zaman ve sızıntı abonesi yaptım. Osman kardeşimin sana yazdığı açık mektubu tekrar edecek değilim. Bedduayı bize de size de ettim çarpıtıldı diyorsunuz. O halde Bank ASYA ya başka örgütlerin kontrolünde ya da bir filim fırıldak çeviriyorsunuz. Halk Bank operasyonu ile ırak petrol paralarının kontrolü ABD ye geçti. Bu damı tesadüf..... Dershane meselesi gibi bir olayı bahane ederek şer odakları ile aynı anda atağa kalkmak tesadüf mü? Benim bildiğim Müslüman Müslüman ın kardeşidir. Kardeş kardeşi arkadan bıçaklar mı sayın pek muhterem hocammmmmmmmmm. Hele hele Türkiye için çok önemli 3 seçim öncesinde. Sayın hocam gezi olayları sırasında dahi todays zaman yazarları köşelerini geziciler e kiraya vermelerini unutmadık. Hem nalına hem mıhına vurup durdunuz. Hatta ve hatta son operasyonu El kaide operasyonu diye yedirtmeye çalışma aşağılıklığını gösteren yazarlarınız oldu. Oyunlar tutmayınca kalkıp çarpıtıldı diyorsun şimdi. Aboneler iptale başlayınca anlaşılan senin eteklerine ateşler düştü. beraberinde maskende.
nida 01.01.1970 00:00:00
bu kadar kötü şeyler söylemesini anlamadım.ayıp yani ayıp.pess
... 01.01.1970 00:00:00
para Haktan hariç herkesi eğriltir!
azy 01.01.1970 00:00:00
yazıklar olsun sana seni adam zannetmişiz yıllarca..
Hakik 01.01.1970 00:00:00
"Bana bir soygu yaz" adlı film aklıma geldi birden. Orada bir mafya babası var. "Ya mübarek" diyerek söze başlayan ve ardından her türlü çirkin oyunu böyle güzel, tatlı sözlerle süsleyerek söyleyen. Tıpkısının, aynısının, benzerinin, fotokopisinin, vs. vs. Daha ne diyiyim.
demir kaya 01.01.1970 00:00:00
Mafiya bobosi hic evlenmaz, avida olmaz, porasida olmaz ajabo bu kim bilan vormi???
M. Ceylan 01.01.1970 00:00:00
Hasan Sabbah'lığa özenip Alamut Kalesini mi inşaa etmek istiyor acaba?