KATEGORİLER

Fethullah Gülen: Bedduam çarpıtıldı

Herkul.org'da Fethullah Gülen'in tepki çeken bedduası üzerine açıklaması yayınlandı. Fethullah Gülen, Birlik, Dirlik ve Beraberliğin Yolu başlıklı son sohbetinde yolsuzluk operasyonu üzerine sarfettiği bedduanın bazı art niyetli çevreler tarafından çarpıtıldığını, bunun da yanlış anlaşılmasına neden olduğunu söyledi.
Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • rümeysa
    11 gün önce

    beddua ettiğini düşünmüyodum ama sonra başka beddualarını da gördüm.. hiç birşey olmasa bile bu büyük sorun başörtü sorununu ortadan kaldıran birisine beddua edilmemesi gerektiğini düşünüyorum..

  • isimsiz
    26 gün önce

    Zaten ilk zamanlardan itibaren Fetullah Hocanın suratında müslüman kimliği olmadığı için kendisinden şüpheleniyordum. Şüphelerim ne yazıkkı doğru çıktı. Hoca müslümanlara verdiğin zararın hesabını inşaallah yarın ahirette Cenab-ı Allah senden sorsun.

  • müftü kara
    04.08.2014 13:57:19

    fetullah hocayı şehit etmiş olmalılar..
    burada da gerçek fetullah hoca olmadığının delillerini görüyorum.
    öncelikle, beddua etmedim diyor hala sitesinde bedduası duruyor.
    ARAPÇASINDA \\\"ALLAHÜMMENSURNA ALEYHİM\\\" bunu defalarca söylüyor.
    bu ne demektir. allahım bizi onlara galip getir diye . Bu duayı sen evlerine ateşler salsın dedikten sonra dersen artık yalan yakışmaz. fetullah hoca böyle bir çarpıtmayı yapmaz. o şehit edildi. bu dublör.

  • sizi gidi takiyeciler sizi
    12.04.2014 01:57:46

    Artık Sözlerin par etmiyor. Karizmayi çok fena çizdirdin hoca. Kendinizi çok iyi tanıttınız. Şimdi de takiye yapıyorsunuz. Sülük gibi milletin kanını emdiniz. Millet çarpıtmıyor,sen kendin çarpılmışsın vesselam.

  • c tipi
    03.04.2014 12:44:57

    alim alim o bir alimm:))

  • Yozgati
    13.03.2014 17:43:34

    Dilim varmıyor bu adam ehl-i sünnet dışıdır demeye

  • maksimilyan
    03.03.2014 11:11:18

    yav he he artık bu saatten sonra ağzınla kus tutsan kimse sana ve medyana inanmaz bu arada partinde sana mubarek olsun din ve islam düsmanı partiye gecmissin

  • misafir
    16.02.2014 13:03:18

    İşte çarketmenin en güzel örneği..

  • 1yanlış 3 doğruyu götürdü
    15.02.2014 21:20:38

    Allah itibardan düşürmesin kimseyi. nur cemaati abiler-ablalar ile üniversitelere ,evlere girip iyi bir gençlik için büyük bir mücadele verdiler, sızıntı dergileriyle bilimle ilimle halka eğitim sundular. türk okullarıyla dünyada sevgi köprüleri ve saygınlık kurmaya çalıştılar. diğer tarikaterden çok daha ılımlı ve bilinçli bir yol izlediler...öte yandan hatalarıda olmuştur,olacaktır.. sohbtlerde zengin ve fakir grupları ayırması gibi , hocanın bedduası gibi, şuan kendi medyasının öfkesi gbi..

  • DUHA NUR AYDIN
    01.02.2014 10:29:19

    o beddua değil antlaşma kuran da var zaten biraz kran okusaydınız bilirdiniz o bir alim lütfen ona karşı edepli konuşun

  • OrhanOrhan
    27.01.2014 09:03:59

    İsraile, işgalci ABD ye laf söyleyemeyen, Anansçı, rafinerici emekli vaiz.
    Koç\\\'larla, Sabancı\\\'larla, Cine\\\'rlerle özel anaşmalar, Sanan inanarak seniğn yolunda yürüdüğüm 20 yılım için Allah beni affetsin..Demiyecek tim ama dedim..

  • refik kartın
    22.01.2014 20:07:38

    Hoca Müslüman beddua etmez senin söylediklerini siyasetçiler söyler yanlış anlaşıldı diye sana yakışmıyor,hata yaptım desen daha inandırıcı olurdu.hz.peygamberin hayatını hiçmi okumadın hiçmi ders almadın nasıl cemaat liderisin kin nefret aşılıyorsun.neden ülkene dönmüyorsun.cıa ve masonların seni kullanmalarına müsade ediyorsun.bilgilisin fakat itikatından imanından şüpheliyim.masonlar seni çok iyi kullanıyor ve ülkeye zarar veriyorsun.ülkeni seviyorsan elini çek ülkemden

  • Ahmet
    19.01.2014 13:35:10

    Ülkeye zarar vermemek,, fesat cikarmamak icin dönmüyorum diyen Hoca efendi, yaptigi beddayla Ülkeye 104 milyar dolar zarar ettirdi. hz Peygamber kendilerini taslayanlara dahi beddua etmedi. Olur ya belki aralarindan bazilari sonra müslüman olur diye.

  • H. CANGÖKÇE
    18.01.2014 09:01:50

    HADİ LEEEEN....(ÇEVİR KAZI YANMASIN)..

  • akıncı
    17.01.2014 22:55:13

    ben soruyorum bukadar dürüstsün ve inançlısın neden çıkarın için bütün ülkeyi kaosa sürükledin?hiç boşuna çırpınma halk millet kör değil niyetinin ne olduğu aşikar bedduaların seni tuttu ve tutsun inş,allah

  • SAF SALAK
    14.01.2014 06:25:26

    ÇIĞIR AÇAN LIDER miş...Yıllarca kandık yazık ettiniz iyi niyetlerimize. Hizmet bildik arkasında diş düşmana yardım eden ticari bir kuruluş gördük.Tek kuruşunu bile helal etmiyeceüim.umurunuzda değil zaten amaç belliydi.ÜLKEYİ SATMAK.yolsuzluk olmadığını hepimiz biliyoruz.BENİN KURBAN DERİMİ EKONOMİNİN YIKILMASINA KULLANIP MILYONLARI OLAN FAİZCİLERE VERMEK YOLZUZLUĞUN DANISKASIDIR

  • ömer
    12.01.2014 16:08:24

    Ey fetulah hoca 76 milyon insan na ceza verme hakın varmı ydı benim o kadar borcum vardı senmi ödeyeceksin yazık yazık yazık

  • rümeysa
    06.01.2014 22:35:20

    hoca efendi dine zarar verenlere beddua etti. başbakana değil, neden çarpıtıyosunuz?

  • DİKKATLİ OKUYON..
    02.01.2014 07:58:54

    Efendimiz (s.a.v) kendisine yapılan hakarete işkenceye beddua etmedi ama O\\\' nu yalanlayan hristiyan kabileye gelin lanetleşelim dedi kızını ve torunlarını alarak. onlar korktular gidemediler .. ali imran 61 . ayette \\\'\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'Sana bu ilim geldikten sonra seninle bu konuda çekişenlere de ki: Geliniz, sizler ve bizler de dahil olmak üzere, siz kendi çocuklarınızı biz de kendi çocuklarımızı, siz kendi kadınlarınızı, biz de kendi kadınlarımızı çağıralım, sonra da dua edelim de Allah\\\'tan yalancılar üzerine lânet dileyelim.\\\"\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'\\\' ayrıca sohbeti düzgün izlerseniz kim yalancıysa diyorr ..

  • Murat Özcan
    31.12.2013 12:56:58

    Allah(c.c.) seni ıslah etsin.. Dönek seni... Aynı chp gibisin...

  • Ufukcan
    30.12.2013 19:59:29

    Niye şaşırıyorsunuz ki, Allah ayağına doladı. Bu olayda da iyiler ve kelekler biraz daha netleşti

  • K R G L
    30.12.2013 17:47:08

    UYANIK.BAY BARON MINAREYI CALDINIZ KILIFINI HAZIRLAYAMADINIZ.AVCILIK YAPMAYA KALKAN SAVCILARIN AVA GIDERKEN AVLANDILAR.ISKALADINIZ.KIMSE CARPITMIYOR SONUNDA SEN CARPILACAKSIN.

  • Fatih ZORLUER
    29.12.2013 20:48:18

    Centilmence beddua ederken centilmenliğin Neredeydi sayın hocam. Polis teşkilatı içerisindeki Halk bank operasyonunu yapan savcı ve polis uzantılarınız kime ve neye hizmet ediyordu? Operasyon öncesi Bank asya neden piyasadan 2 milyar dolar topladı?? Neden sayın savcı efendi Gezi olaylarının hedefi olan projelerin (hava alanı köprü v.s.) müteahhidi olan firmalara operasyon planlıyor. Müslümanlar kan ağlarken neden sesin soluğun soluğun çıkmadı sayın hocammmmmmmmmmmmmm. Bende zamanında bir dünya zaman ve sızıntı abonesi yaptım. Osman kardeşimin sana yazdığı açık mektubu tekrar edecek değilim. Bedduayı bize de size de ettim çarpıtıldı diyorsunuz. O halde Bank ASYA ya başka örgütlerin kontrolünde ya da bir filim fırıldak çeviriyorsunuz. Halk Bank operasyonu ile ırak petrol paralarının kontrolü ABD ye geçti. Bu damı tesadüf..... Dershane meselesi gibi bir olayı bahane ederek şer odakları ile aynı anda atağa kalkmak tesadüf mü? Benim bildiğim Müslüman Müslüman ın kardeşidir. Kardeş kardeşi arkadan bıçaklar mı sayın pek muhterem hocammmmmmmmmm. Hele hele Türkiye için çok önemli 3 seçim öncesinde. Sayın hocam gezi olayları sırasında dahi todays zaman yazarları köşelerini geziciler e kiraya vermelerini unutmadık. Hem nalına hem mıhına vurup durdunuz. Hatta ve hatta son operasyonu El kaide operasyonu diye yedirtmeye çalışma aşağılıklığını gösteren yazarlarınız oldu. Oyunlar tutmayınca kalkıp çarpıtıldı diyorsun şimdi. Aboneler iptale başlayınca anlaşılan senin eteklerine ateşler düştü. beraberinde maskende.

  • nida
    29.12.2013 12:31:51

    bu kadar kötü şeyler söylemesini anlamadım.ayıp yani ayıp.pess

  • ...
    29.12.2013 09:26:26

    para Haktan hariç herkesi eğriltir!

  • azy
    29.12.2013 06:21:23

    yazıklar olsun sana seni adam zannetmişiz yıllarca..

  • Hakik
    29.12.2013 05:51:42

    \\\"Bana bir soygu yaz\\\" adlı film aklıma geldi birden. Orada bir mafya babası var. \\\"Ya mübarek\\\" diyerek söze başlayan ve ardından her türlü çirkin oyunu böyle güzel, tatlı sözlerle süsleyerek söyleyen. Tıpkısının, aynısının, benzerinin, fotokopisinin, vs. vs. Daha ne diyiyim.

  • demir kaya
    29.12.2013 00:24:12

    Mafiya bobosi hic evlenmaz, avida olmaz, porasida olmaz ajabo bu kim bilan vormi???

  • M. Ceylan
    28.12.2013 20:38:29

    Hasan Sabbah\\\'lığa özenip Alamut Kalesini mi inşaa etmek istiyor acaba?

  • vatandaşın biri
    28.12.2013 13:23:43

    adam kötü işler yapana beddua etti. yarası olan gocunur. o beddua ederken ben hiç tınmadım çünkü birşey yapmadım.Buna niye kızıyorsunuz. alınanlara neden alındın diye sorun...taktınız amerikada yaşamasına yurtdışında yaşayan dünyaca vatandaşımız var bu niye göze batıyor onuda anlamadım. ben de yutdışına çıksam kötümüyüm.

  • zafer sağır
    27.12.2013 20:46:37

    hoca tam kendine yakışanı yaptı.her zamanda böyledir..özetlemek gerekirse .kime oy verirse onun başbakan olduğunu zanneder.halbuki başbakan olacağa oy verirler..bir zamanlar ecevite verdi çünkü ecevitin başbakan olacağını biliyordu..erdoğana oy verdi onunda başbakan olacağını biliyordu..amerikadan gelemedi yaa ordu darbe yaparsa.kendisini sağlama alıyor korkak çünkü..şimdi türlü oyunlarla başbakanı devirip chp ye oy verecek...ülkeye verdiğin zararı hiç unutmıycaz hoca amerikaya sıkı sarıl artık

  • epimedium.gen.tr
    27.12.2013 17:44:41

    hocam derdim eskiden simdi gozumde sınek kadar degerın yok FG..bu son olaylar senı kalbimden sildi..yazıklar olsun..

  • Baskentlı
    27.12.2013 11:26:11

    sen konus konus :) dınlıyorlar senı .. ajan

  • birey
    27.12.2013 07:45:11

    hocam allah rızası için du et bu milletin birliği dirliği için.seni çok seviyoruz ama başbakanımızıda çok seviyoruz.bu fitnenin ateşine bir damla su hocam.. :( şeytanlar halay çekiyo münafıklar horon tepiyo.

  • misafir
    26.12.2013 23:13:26

    takke düstü kel göründü.hocanin aslini izledik

  • SAHTEKARLARI ORTAYAÇIKARTAN
    26.12.2013 18:44:59

    FETULLAHBEY BANKASYA,ZAMANGAZETESİ,STV TELEVİZYON VE RADYOLARI,A101 LERİ VESAİRE VESAİRE.DİNAMİTLEMİŞ SİLAHIBEYNİNE DOĞRULTMUŞ,TETİĞİÇEKMİŞTİR,ŞAHSENKAYBEDECEĞİHERŞEYİKAYBETMİŞTİR,ALLAHRAHMETİTMEZİNŞALLAH.ÇÜNKİ AYETLEREBİLEBİLE İŞLAMDANBAŞKA BUDİZMDE,ATEİSTLERDE,DİNSAHİBİDARDİYOR.İNTERNETTENBULABİLİRSİNİZ.

  • NECATİ ERZURUMLU
    26.12.2013 18:13:26

    YAPTIĞIN HATALAR BANKASYADAN HERGÜNÇEKİLEN MİLYONLARCALİRAYI GÖRÜNCE AKLINAGELDİ ÇARKETMEYE ÇALIŞSANDA MİLLETYUTMAYACAK. ENBÜYÜK TERÖRİZM EKONOMİ TERÖRİZMİDİR,BİRHAFTADA BUMİLLETE VE ÜLKEYEVERDİĞİNZARAR 26 MİLYAR DOLAR.KUTLARIMSENİ.

  • yağmurrr
    26.12.2013 14:40:50

    türkiye lideri başbakan erdoğana yakışıyomu bu beddualar hoca...o bizim liderimiz layık değilbu beddualara beddua geri döner...peygamber efendimiz düşmanına bile beddua etmezken hoca mümin kardşine nasıl beddu ediyor çok ayıppppppppppppp

  • GÜLENCAN
    26.12.2013 10:16:15

    ÇOK İYİ OLDU O DÜĞMEYEDE FETULLAH GÜLEN HOCA BASTI ÇOKTA İYİ YAPTI O BEDDUHA VİEOSUNU TAMAMINI İZLEMEYENLER AYNEN HOCANIN DEDİĞİ GİBİ MONTAJLAMA YAPTILAR AMA DEDİĞİM GİBİ DÜĞMEYE BASEN GÜLEN HOCA TAYYİBİN İPİNİ ÇEKECEK OLANDA ODUR

  • AHMET ÖZİZCİ
    26.12.2013 10:10:59

    bizde maldık ettiğin bedduayı yanlış anladık sen o bedduaları mavi marmara yı basanlara filistini vuranlara etsene adamsan etsene hocaysan etsene imanını tam bir müslümansan imanın tamsa imanlıysan müslümansan insansan bi bedduada müslümanlara zulm edenlere yapsana.... YİYOSA

  • ali fakih
    26.12.2013 05:59:07

    gel menfeat gel

  • efe
    25.12.2013 21:18:55

    görmüyormusunuz birileri dügmeye bastı ülkemizde huzursuzlık istiyor. saçma sapan bir konuma geldi şu olaylar. cemaatle parti kavgası oldu . işin içinde kimler varsa başarılıda oldu . kimse haksızlıkyapmayalım

  • türkoğlutürk
    25.12.2013 20:19:35

    temiz ve saf yürekli arkdaşlar dürüst insanların engüzel meziyetlerinden biri sözünün arkasında durmasıdır ya göründüğün gibi ol yada olduğun gibi görün fırıldak olmak hoş bir şey değil şapka düşer kel görülür maske düşer yüz görülür...yıllardır Afganistan dedi Somali dedi akıka kurbanı dedi kurban dedi bağış dedi millet elinden geleni verdi çoluğunun çocuğunun rızkını verdi ama demekki yeterli gelmedi şimdi illada tayyibin başı diyor yok hoca yok biz den öncekiler verdi ikinciye tahammül yok

  • AHMET
    25.12.2013 19:20:19

    ne hocasıya adam amerikada keyif içinde kimlere hizmet etttigi belli oluyo ama kendisinden ricam türkiyeyi artık maddi manevi zarara ugratmasın yeter. ADAM GİBİ ADAM RECEP TAYYİP ERDOGAN

  • İSİMSİZ
    25.12.2013 19:05:31

    İŞİN UCU UMUMA DEĞİL BÜTÜN CEMAATE YANSIDI UMUMA OLSA İDİ ELBETTE O BEDDUAYI HOCAMIZ ETMEYECEKTİ AMA CEMAATE DOKUNDUĞU İÇİN MECBUR KALDI HEM ŞÖYLE DÜŞÜN BİRİ SANA KÖTÜLÜĞÜ OLDUĞU ZAMAN ES GEÇERSİN BEDDUA ETMEZ AFFI SEÇERSİN AMA İŞ AİLENE DOKUNDUMU GÜCÜN YETERSE GÜCÜNLE,DİLİN YETERSE DİLİNLE ODA OLMAZ İSE KALBİNLE MÜDAHALE EDERSİN. İŞTE BU KONUDA BİR NEVİ UMUMU DEĞİL CAMAATİ KORUMAK AMACI İLE YAPILMIŞ BİR BEDDUADIR. VE KURANDA BEDDUA AYETLERİNİ BUL OKU BAKALIM KURANDA YERİ VARMI YOKMU ONDAN SONRA KESİN YARGI İLE HOCAMI ZI YARGILAYIN AMA İNCELEME YAPMADAN KARALAYARAK HAKKA GİRMEYİN. ZATEN HOCAMIZ ORADA EĞER BİZ YAPMIŞSAK BİZİM İFTİRA İSE O İFTİRAYI ATANLARA BEDDUA ETMİŞTİR

  • hmt
    25.12.2013 17:44:49

    sayın hocam sizi saygı ve sevgi ile selamlıyorum.ülkeye gelip bizzat tayyip beyin kendisi ile görüşmenizi mevcut problemleri mümin kardeşlerimizin zarar görmemesi adına çözülmesi için çaba harcamanızı rica ederim.size saldıran köpeklerede 10 numara bir hareket olacağını düşünüyorum.ALLAH rızası için gelin ve vatanın birliği için her şeyi riske atıp vatan sevdalısı olduğunuzu herkese gösterin.

  • ahmet
    25.12.2013 16:43:06

    hocam şimdi ülkenin geldigi durum hoşuna gittimi müslümanın devletine baş kaldırması hakmı bu senin yaptıgın şimdi adalet çerçevesinde yapılan bişeymi muslugun suyu kesildi hocam dimi.ben evlatlarımı senin okullarında okutuyordum yarından sonra onlarında vebaline girdin yarın okuldan alıyorum onları allah izin verirse. ülkenin geldigi duruma bak hocam bakda sevin egerki sen bu müslümanların duygularıyla oynadın hocam çok üzdün bizi biz sende olan haklarımız en azından ben hocam birey olarak hakkım varsa helal etmiyorum hocam.çünkü senin yanında senin cemaatinden bende o cemmaaaten biri olarak sana hem maddi hem manevi hakkım var bunları sana allah soracaktır hocam.yolsuzlukla mücadele edecektin madem bunların yapılanların hepsini biliyordun baştan müdahele etseydin senin istedigin belediye başkanlarını başbakan kabul etmedigi için böyle yaptın dersaneleri kapattıgı için böyle yaptın çünkü başbakan seni çözdü iç yüzünü ögrendi ülkeyi bitirdin hoca bak hocam egerki sen gerçek amerikan ajanıysan masonlarla işbirligi yapıyorsan bu müslüman kardeşlerimizide kendine ortak ediyorsan allah sana bunun hesabını sorsun hocam ülke birdaha bu günleri göremez sen ülkenin kalemini kırdın hocam ben haklarımı çolugumun çocugumun haklarınıda helal etmiyorum hocam bunları sana yazarken üzülerek yazıyorum hocam sana nasıl inandık nasıl güvendik çok üzdün bu milleti hocam(((((

  • sedaaa
    25.12.2013 15:59:57

    hoca olacaksın bıde utan ya utan surıyede mılletin canına kıyanlara elini ac da dua et gençliğe öğrettiğin doğru yol bumu senin utan biraz hoca sın bi de hoca beddua ederse gençlk ne yapsın söyle. senin gibileri hoca bildik işte utanmaz. timsah gözyaşlarına artık kimse ınanmıyor. başbakanımız senden daha imanlıdır onu yıne ALLAH bilr ama biz görünüş söylyoruz. aradan cekilde SAİD NURSİ hocamızın nur talebelerne kalsın ortalık.. senin gibi birinin talebelerine değil.

  • sakirt
    25.12.2013 13:49:08

    ac kurtlar ususmus yine isin kotu tarafi toz konduramadiklari basbakanlarinin adi lekelendi gercek kimligiyle at gozluklarini cikartabilirlerse sayet gercek yuzlerini gorurler kimsenin haddine dusmes hizmet gonullulerinin ismini anmak

  • Mustafa DOĞAN
    25.12.2013 13:09:30

    Sayın fethullah gülen hocam TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİNE BEDDUA ETMEK SİZİN GİBİ BİR ALİME YAKIŞIRMI ???

  • HULUSİ
    25.12.2013 12:54:17

    YAZIK ÇOK YAZIK... HOCAM MÜ\\\'MİN MÜ\\\'MİNİ SEVER VE SEVMELİ BİR FENALIĞINI GÖRSE TAHAKKÜMLE DEĞİL BEDDUA İLE DEĞİL LÜTUF İLE ISLAHINA ÇALIŞIR..

    ALLAH SENİ ISLAH ETSİN HOCA..
    YAPTIĞIN YANLIŞLAR HADDİ AŞTI.. RİSALE-İ NURU SADELEŞTİRDİN RİSALE-İ NURA İHANET ETTİN, GADABI İLAHİYİ CELBETTİN.. ALLAH SANA SELAMET VERSİN..

  • belkibirgün
    25.12.2013 12:46:34

    tuttu da

  • Harun Taşlı
    25.12.2013 12:42:58

    he he duası çarptırılmışmış, bildiğin bedduaydı milleti aptal mı sandınız. Beddua yı yaptı şimdide Fetullah Gülenin arkasını toplamaya çalışıyorsunuz ama yemezler :)

  • vatan cansever
    25.12.2013 09:30:20

    takke düştü Amerikan the feto göründü....beddua bitti şimdi maval okuyor...

  • esra
    25.12.2013 08:45:58

    hocam bizi tercih yapmak zorunda bırakmayın ikinizide seviyoruz

  • an
    25.12.2013 04:50:03

    Hapiste yatmak uğruna memlekette kalan ile ülkeyi terkedeni mi aynı kefeye koyuyoruz?
    Hocam seni çok büyütmüşüzz

  • anlayana
    25.12.2013 01:05:29

    Fatih Sultan Mehmed Han İstanbul\\\'u fethettiği zaman, hocası Akşemseddin hazretlerine, cuma namazını Ayasofya\\\'da kılmak istediğini ve kendisinin imam olmasını söyler. Ayasofya\\\'yı cami yapmak için seferber olunur. Cuma gününe cami yetiştirilir, cemaat namaza başladığı sırada Fatih Sultan Mehmed Han\\\'ın abdesti bozulur. Tabii sultanın yanında da rastgele insanlar olmaz. Sağında ve solunda da en büyük hocalar, şeyh efendiler saf tutarlar. Kamet getirilir, imam Allahü ekber der. Fatih Sultan Mehmed Han, ne yapacağını şaşırır. Abdestsiz namaz kılınmaz. Abdest almaya çıksa izdiham olacak... \\\"Ya Rabbi, ben ne yapayım şimdi\\\" derken, yanındaki bir şeyh efendi firasetiyle vaziyeti anlar. Cübbesini açar, \\\"Buradan abdest al\\\" der. Sultan bakar ki, çeşme var, su var. Acele olarak abdestini alır ve rükûa varmadan önce imama yetişir. Namaz biter, selam verilir, dualar yapılır...
    Ertesi gün Fatih Sultan Mehmed Han, hocası Akşemseddin hazretlerini ziyarete gider. Ayrılırken, \\\"Hocam dua buyurun\\\" der. O da, \\\"Allah iman selameti versin Sultanım\\\" der.
    Daha uzun bir dua bekleyen Padişah, şaşırıp kalır. Hocası sorar:
    -Ne oldu, beğenmedin mi?
    -Bu kadar mı efendim?
    -Yetmez mi? En kıymetli dua budur. Dün sana cübbesini açıp abdest aldıran şeyh, bir saat önce öldü; ama imansız gitti; çünkü bu kerametinden dolayı ona kibir geldi...

  • mustafa alışık
    25.12.2013 00:02:11

    Cemaate yakın basın yayın organlarını uzun süredir(mısır darbesi suriye savaşı) takip ediyordum.Bu süre içinde bu basın organlarının bir Müslümana yakışır şekilde net bir tavır aldığını görmedim. Genelde ortada ortada bir tavır koydular.Ortaki adam aşağısını idare eder yukarsı ile planlar kurar.Ayağına basmak istemediği yerleri tahmin etmek zor değil.Amerikadaysan bunlar bellidir. Ben içinizde hiç olmadım ama size saygımıda hiç kaybetmedim.Sizin sağınızdaki solunuzdaki size bilgi aktaran adamlarınıza dikkat edin .Yaptıklarınız ve söyledikleriniz bir Müslümana / Müslümanlığa yakışan şeyler değil ve sürec memleketin geleceğine hizmet eden şeyler değil. Bu mantıktada devam ederseniz sizin içinizde olmayan ama size sempati duyan sizi tv lerden dinleyen insanları da kaybedeceksiniz.Ben üzülerek söyleyebilirimki son sözlerinizi söyleyebilecek(beddua) bu dünyadaki en son insanlardan biri olduğunuzu düşünürdüm.Bir cok insanı tahmin ettiğinizdende ötesinde cok incilttiniz. Bunun arkniyetli ve başkalarının çıkarları için olduğu kanaati oluşursa karşınızda tahmin ettiğinizden çok fazla insan bulursunuz.BİZİM YARATANA VE MEMLEKETİMİZE SEVGİMİZİ TARTMAYIN VE BUNA BASIN YAYIN ORGANLARINIZDA DAHİL.

  • emir
    24.12.2013 22:14:15

    yıllar yıllı deger verdiğim bu insandan hayal kırıklıgından şaşkınım ,insan beşerdir şaşar ,hangimiz şaşmadık hat alar, günahlar işlemedik devlet erkanı evet kesinlikle yapmamalı,fakat bu yanlışın karşılıgı bu denli şiddetli bi r nefret beduasımıdır yoksa kendisini yıllar yıllı herşeye karşı hallim sellim bildiğimiz bu insan Allah onlara akıl fikir izan versin diye dua etmesi gerekmezmiydi
    peygamber efendimizi herzaman referans gösteren kendisi efendimiz öz azılı düşmanına bedua değil hidayetine dua etmişken nedir bu hal,kendisi kenini sevenleri üzmüş,müslümanları üzmüş, müslümanlar arsına ayrılık ve fitne sokmuştur anlaşılan etrafında onu galeyana getiren bir çevre vardır rabbim ümmeti muhammede acısın sonumuzu selamete cıkarsın not insan dünyada o kadar zulüm varken en basiti ramazanda 3500 kişi katledilirken nerdeydin diyesi geliyor rabbim bizlere ya latif ismiyle acısın

  • zeynep özdemir
    24.12.2013 21:49:13

    sonuna kadar yanındayız hocam konuştuklarınızı algılama sorunu çekenler var el insaf.dinlediğiniz sohbetin başınıda dinleyin.hizmetin bitiği zaman kavuşacağız hocam buda geçecek sabredin risale-i nura gelince biz onu seninle tanıdık ve sevdik tek korkumuz tekrar hastalanmanız aeo

  • y.aykut
    24.12.2013 21:47:30

    Başbakanımıza sahip çıkalım hizmetti biz ondan gördük bu zamana kadar başkasından ......

  • şerif t
    24.12.2013 17:59:48

    büyük alimlerimiz ben cehennemi doldursam başka kimseyi yakmasın demişken saygılarımla

  • BİR BEŞER
    24.12.2013 16:22:19

    HOCAM ALLAH RIZASI İÇİN SUSUNUZ ,SUSUNUZ ,SUSUNUZ SUSUNUZ SUSUNUZ !!! ÇOK BÜYÜK HAYAL KIRIKLIĞI YAŞATIYORSUNUZ ,LÜTFEN SUSUNUZ VE ÇEVRENİZDEKİ OLUP BİTENLERİ LÜTFEN GÖZDEN GEÇİRİNİZ ,SİZE SÖZCÜLÜK YAPANLARI LÜTFEN TEKRAR KONTROL EDİNİZZZ .. HİÇ BİRŞEY YAPMASANIZDA LÜTFEN SUSUNUZZZZ ,LÜTFEN SUSUNUZ..

  • okhan..
    24.12.2013 14:16:21

    Onca oyun oynandı Erdoğanın karşısında o kadar insanlar varki ufkumuzun almayacağı kadar fazlalar, Peki neden Erdoğan hala başbakan diye sordunuz mu kendinize, Onca derdin,zengin,devlet,din adamı karşısında duruyorken nasıl oluyorda Başbakan hala güçlü TEK BİR CEVABI vardır onun arkasında MİLLET var BİZ varız. Paranızın alamayacağı insanlar var.

    Sizin duanız ile başbakan olmadı BEDDUANIZ ile evlerimiz başımıza yıkılsın.

  • Okan61
    24.12.2013 14:12:24

    Sen bir din adamı olduğunu cemaatci olduğunu ve ALLAH yolunda birşeyler yaptığını söylüyorsun, Peki senden başka bir sürü cemaat var ben hiçbirini devlet işlerine senin kadar karıştığını görmüyorum neden hoca?

    Baş örtüsü bu ülkede sorun haline kim getirdi hoca, önce dediniz ki baş örtüsü her yerde serbest olmalı sonra dediniz ki okumak için başınızı açmanız gerekiyorsa açın, hangi ayette yazıyor bu hoca? bu ülkenin Pkk kadar buyük bir sorunusun sen hoca? ALLAH ERDOĞAN\\\'ın yolunu açık eylesin..

  • turan
    24.12.2013 13:58:23

    tamam her şeye amenna : hoca efendi yanlış yaptı ,ben hala şuna inanamıyorum madem hocaefendi bir Allah dostu ve Peygamber aşığı ,neden Amerikada neden Medinede değil neden Mekke de değil acaba kaç defa gitmiş hadi onuda geçtik , neden Çeçenistan , Filistin , Afkanistan , Mısır , İran ,Irak niyeeee

  • HULUSİ
    24.12.2013 11:41:22

    YAZIKLAR OLSUN HOCA EHLİ İMANA DEĞİL ŞU ANDA YAHUDİYE AMERİKAYA YARDIM EDİYORSUN..
    BÖYLE İMANLI KALPLERLE DOLU BİR HÜKÜMETE BU İNSANLARA NASIL BÖYLE BEDDUA EDİYORSUN..
    ZATEN SEN EN BÜYÜK TOKATI RİSALE-İ NURU SADELEŞTİRME İLE YİYORSUN HEMDE ZECİR TOKATI ALLAH İSTİKAMET VERSİN

  • azim
    24.12.2013 08:41:27

    hocada çark etti hatasını anladı.hiçmi mevlanadan örnek almadın hocam.artık bu konular ilkokulda öğretiliyor.

  • timur
    23.12.2013 23:06:59

    Cok sasirdim, bir Hoca nasil böyle beddua eder, Allah islah etsin,

  • Garip Bir Kul
    23.12.2013 22:26:43

    Ya Hocam! Neden hep müslümanlar dış güçlerin oyununa kolayca geliveriyor.Vallahi bunu anlamak çok zor. Bak Irak\\\'a -Suriye\\\'ye-Mısır\\\'a-Çeçenistan\\\'a-bütün islam ülkelerine senaryo aynı. Hep oyunlar müslümanlar üzerinde oynanıyor. Az hadi kendimize geliyoruz derken bak yine oyunun içinde bulduk kendimizi. Şimdi birlik olma zamanı-2023 yılına el ele girme zamanı-Lütfen bütün ülkemdeki akllı insanlara sesleniyorum. Bölünüp parçalanmayalım. Huzur bozuculara fırsat vermeyelim. Allah\\\'a emanet olunuz.

  • Vatandaş Rıza
    23.12.2013 22:16:19

    Değerli Hocam ! Keşke bu gadabın İsrail\\\'e ol saydı. Baş örtüsünü bahane edip kızlarımızı üniversiteye almayanlara haykırsaydın. Keske suriye-Irak-Çeçenistan-Mısır V.s...Zulümlerine haykırsaydın. Bir alimin asla sarfetmemesi gereken kelimeler bunlar. İçim acıdı doğrusu

  • Eyüp koç
    23.12.2013 21:41:48

    Hocam demen lazım gelirki bana göre her şey müslümanların hayrına olsun mal mülk feda olsun demen gerekirki ben hakka gideceğim az zamanım kaldı kalan ne varlığım varsa müslümanlara helal olsun bitsin bu husumet bizleri birbirimize düşürüyorlar dikkat edin hocam böyle demen gerekirdiki senin radyolarını dinlemeyi kesmeyeyim gazetelerini almamaktan vaz geçmeyeyim hocam peygamber s.a.v ümmeti olarak davranmadığını düşünüyorum allahım bu düşüncelerimden dolayı günah işliyorsam beni affetsin
    ama yok söylediklerim günah değilse seni affetsin

  • ak adam
    23.12.2013 21:20:39

    yalak değilim,dönek değilim ,kaçak değilim, satılık değilim ,kiralık değilim ,tutarsız değilim ,peşkeşçi değilim ,memleketimi seviyom ,sen de anlatasana ,sen nesin?

  • karanlık
    23.12.2013 20:40:17

    akp yardakçıları hizmet akpnin yolsuzluklarını açığa çıkarınca tayyip hırsızı da iftira atarak cemaate yüklendi beddua etmesini yanlış bulan küçük beyinliler bir cemaat PORNO kasetlere sahip olmakla suçlanıyor daha nasıl sabretsin ayrıca biz de ihanet ettiysek ALLAH bizi de yerin dibine batırsın diyor nerenizle dinliyorsunuz el insaf ...

  • masum kara
    23.12.2013 20:39:34

    hocam madem beddua edebiliyordunuz neden zamanında israile beddua etmediniz İsrail size ne kazandırdı acaba yazık size bende zaman gazetesi aboneliğini iptal ettiriyorum.

  • kaansarac
    23.12.2013 20:35:46

    koskoca hocasın sana beddua yakışırmı hoca bende dernek yönetiminden istifa ediyorum ve zaman gazetesi aboneliğini iptal ettiriyorum.cemaatle ilgim kesilmiştir.

  • genç
    23.12.2013 20:27:06

    Fethullah Hoca gerek bu ülkeye gerekse İslama unutlumayacak hizmetleri olan bir insan-DI. Şimdi ise gönlünü değilse bile sempatisini kazanmış olduğu belki de yüzbinlerce insanın gönlünü paramparça etti. Gerek milletimiz ve gerekse İslam adına elde edilen tüm kazanımları tehlikeye attı ve BİR DARBENİN PARÇASI OLDU. \\\"Allah intikam alanların en hayırlısıdır !!!\\\"

  • vesselam
    23.12.2013 20:00:23

    Hocam gençliğindeki vaazlarını hala iştiyakla dinliyorum ama şu anki sarfedilenlerle onlar sanki başka ademlerce dillendirilmiş gibi sizi ilmen eleştirmek haddim değil de ben de yakıştıramadım

  • Anonim
    23.12.2013 19:12:47

    Gerçekten çok güzel tablolarla karşılıyoruz.Fethullah Gülen\\\'i de Tayyip\\\'i de hiç sevmem.Buradaki yorumlarda çok güzel siz böyle uyuyun zibideler sürüsü sizi.

  • serhat
    23.12.2013 19:00:24

    demek gerçek yüzün buymuş bizde zannettik gerçekten Allah korkusundan ağlıyor bu saatten sonra senin gözyaşına inanman,,,,,,,,,,

  • muhterem
    23.12.2013 18:32:07

    hizmet eski hizmet degil,tabi kolay da degil seytani insanlar dalmis icine akillari fikkirleri seytanlkta.

  • güle güle hocam
    23.12.2013 18:30:00

    hocammmmm inanmıyorum allah seni ıslah etsin sen risalei nurun sadeleştirmesine ses çıkarmadın ya

    hesabın allah indinde nur talebelerine olacak sende sungur abiyi ahir günlerinde üzdünya diyecek birşey yok

  • Müslüman kardesim
    23.12.2013 18:14:40

    Muhterem hocam size gercekten cok saygi duyan birisiydim.Ancak son günlerde görüyorumki hizmete gercekte halis olmayan seytanin pesinde kosan insanlar sizmis durumda..Sizde Amerikada kaldiginiz sürece bunlari göremiyeceksiniz ne yazik...

  • El İnsaf
    23.12.2013 18:13:57

    İBRAHİM HULUSİ bey şimdi bu yolsuzluk operasyonu düzmece mi demek istiyorsunuz...

  • hizmetten ahmet
    23.12.2013 17:59:58

    Her şer de bir hayır vardır derler.Biz de senin ve hizmetinin gerçek yüzünü gördük.Bundan sonra yağmurlu havada su yok size.Zaman gazetesine de abone iptali.

  • Vatandaş Niyazi
    23.12.2013 17:25:12

    Muhterem hocam sana son derece saygım vardı. Ama maalesef o saygım bu bedduadan sonra bitti ve tükendi.

  • seyyah
    23.12.2013 17:17:00

    Cemaat evlerinde yetişmiş aydın bir yazar olan cemile bayraktar\\\'ın bizde kırılacak kol kalmadı hocam başlıklı yazısını mutlaka okuyunuz.

  • cavit
    23.12.2013 17:03:45

    sen nasıl hocasın bu kin niye acaba dersane rant hizmetti adınamı kim bilir

  • mesut
    23.12.2013 16:56:29

    HOCA HOCA muhterem hocaherkesten önce sn çarpıtıyrsn yazıklr olsunsana

  • adam can
    23.12.2013 16:54:49

    137 dönüm içinde 8 adet villa 100 seçkin hizmetkar diyorlar hocam bende facenin yalancısıyım bu arada 85 yaşında dedem sayısız talebe yetiştirmiş bir tane dikili ağacı yok said nursinin 1 öğünlük erzağı dışında hiçbirşeyi yoktu be hocam kapitalizme yenik düşmeyelim memleketine dön

  • murat
    23.12.2013 16:45:15

    için dışın ihanet.için dışın yalan senin fetullah!!

  • ne yapacan tyb mi diyecen
    23.12.2013 16:39:43

    parayı da hoca çaldı dersiniz siz allah ıslah etsin. hocaya kara çalmayın. çalan hırsızlara bakın o paraları nasıl kazanmışlar.

  • ismail
    23.12.2013 16:24:26

    fitne uyandı.

  • usta23
    23.12.2013 15:10:19

    ayrıca bence haberin adı da yanlış beddua çarpıtılmadı çarpık olan bedduanın kendisiydi zaten...

  • usta23
    23.12.2013 15:06:00

    elhamdulillah allah\\\' ın bize bahşettiği akıl melekelrimiz yerinde ne dediğini iyi anladık ey zat-ı muhterem...! dolanmaya gerek yok en azından son zamanlarda kazandığınız tek olumlu meziyet olan niyetinizi açıktan neşreylemeyi terk etmeyin tek olumlu meziyetiniz de kaybolmasın.

  • oflu
    23.12.2013 15:01:21

    yazıklar olsunki bana sana saygı duyuyodum sen boşmuşsun hoca senden nefret ediyorum yazıklar olsun sana seni görsem suratına bile tükürmezdim sen ona bile değmezsin

  • faik büyük
    23.12.2013 14:21:33

    Hocam kardeşliğimizi çekemiyenlerin bir oyunuyla karşı karşıyayız, ne olur karşı tarafa fırsat vermiyelim,

  • İBRAHİM HULUSİ
    23.12.2013 14:13:23

    ŞU ANDA HOCAEFENDİ CEMAATİ ÇOK BÜYÜK TOKAT YİYOR DAHA YİYECEKTE ÇÜNKÜ YAPMIŞ OLDUKLARI TAHRİBAT( RİSALE-İ NURU SADELEŞTİRME ) ARŞI AZAM İLE ALAKADAR BİR MESELE YAPMIŞ OLDUKLARI BU HATA GAYRETULLAHA DOKUNDU VE ZECİR TOKATI YİYORLAR...
    ALLAH TEZ ZAMANDA ONLARI ISLAH ETSİNDE UYANSINLAR ARTIK ANLASINLAR RİSALE-İ NURA HİZMET NAMINA YAPTIKLARI ŞEY ASLINDA BİR TAHRİFTİR VE ŞU ANA KADAR YAPILMIŞ EN BÜYÜK TAHRİBATTIR...
    HAKKI BATIL BATILI HAK GÖSTERMEKTİR..

  • Rahmi Gülpinar
    23.12.2013 13:57:38

    Hocam Allah aşkına Bu düzmece işi yapanlara vatan hainlerine bir şey söyleyinde cemaat hedef alınmasın, sizde biliyorsunuzki hükömetin yolsuzlukla hiçbir alakası yoktur. şunu niye söylemiyorsunuz ben bu hükümete güveniyorum...

  • Ali keskin
    23.12.2013 13:41:51

    Bu yolsuzluk düzmecesini cemaat yapmıştır, demiyorum, fakat cemaatı temsil eden gazete ve yayın organlarınınhükümete karşı adıkları tutumlar ve hocanın savunma refleksiyle hareket etmesi işin adresini belirliyor , yarası olan gocunur derler onun için kusura bakmayın ama cemaat büyük hata işliyor. elbetteki başbakan gerekli tedbirleri, tehlikelere karşı almak zorundadır ,iş çocuk oyuncağı değil...

  • Hamza Yanılmaz
    23.12.2013 13:29:09

    Bakanların kendileri yada çocukları kesinlikle rüşvet yada yolsuzluk , yada herhangi bir ahlaksızlık yapmazlar ,onların geldikleri nokta öyle sıradan bir yer değildir, Ortalama bir insanın bile bir yiyip on düşünmesi gereken durumlarda o insanlara isnad edilen şeyler asla olamaz,Bu iş hükümeti yıkmak istiyenlerin hazırladıkları bir düzmeceden ibaret alçaklıktır.

  • Muhtar Ali
    23.12.2013 13:25:31

    Bu beddualarınız İSRAİL\\\'İN dışın da hiç kimsenin hoşuna gitmedi.ALLAH\\\'A Sığın tövbe et....Düne kadar sizi çok seviyordum....Şimdi ASLAAAAAAAA.........

  • 03
    23.12.2013 13:23:34

    hoca ben karamıyım ELHAMDÜLİLLAH senin kadar bende müslümanım.sen doğrusun ben eğriyim.hoca millet uyandı sen boşa ötme. hoca birde abd ye,israile,beddua etde senin itikadın var diyeyim.

  • BABACAN SEYYİD
    23.12.2013 13:19:12

    A.ibn. ubeyyin taifesinden oldunuz..fenafin M.SUNGUR ağabeyden bedduayıda aldınız .. münafık herzaman dansözdür...MAŞALLAH sizde öylesiniz..çirkin seviyesiz siniz .. o yüzden ALLAH cc. kim haklıysa onu koruyacaktır İNŞAALLAH..

  • Hakan Kein
    23.12.2013 13:17:15

    Şunu itiraf edeyimki yıllarca hoca efendiyi eleştirenlere karşı , onu şiddetle savunuyordum, ama şimdi ; ne yazıkki onlar haklıymış , malesef yanlmışız, yahu kardeşim bir mü\\\'min dğr mü\\\'mine maddi manevi yardıcı olur, bu ne biçim insanlık ve Müslümanlık anlayamadım bir başbakan milleti iiçin canını ortaya koyuyor sen onu yok etmiye çalııyorsun, vefa denilen bir şey yokmu sizde..

  • sero helsinki
    23.12.2013 13:11:28

    bu memleketin anasini............. yediniz bitirdiniz! ben sizin musluman oldugunuza bile inanmiyorum.....

  • tyh
    23.12.2013 13:09:30

    hocam sizin o beddulardaki hareketlerinizle dalga geçtiler gururumuza dokundu keşke yapmasaydınız.

  • zafer
    23.12.2013 13:07:22

    madem beddua yanlis anlasildi deniyorsa;ozaman montaj olmayan beddua cdsini de yayinlayin;;;lutfen

  • 051zuvay
    23.12.2013 13:03:44

    Bedduan çarpildimi...kim carpti nerde nasil beddua yankesicileride varmiş amerika firsatlar ulkesi.

  • sir
    23.12.2013 12:51:56

    Yorum yazmak için tıklayın...

  • Hasan Çetinkaya
    23.12.2013 12:45:35

    Sonunda biz müslümanlarıda bir birlerine düşman yaptılarya,benim söylenecek sözümmü kaldı.

  • mustafa35
    23.12.2013 12:43:16

    Hala aynı bedduayı ediyor. Modern hukukta ceza bireyseldir. Suçu aile yuca değil şahıs çeker. Çekmeli. Sanırım dinde de böyle. Lütfen şu evlerine ateş salsın şeklindeki katliamcı, toptancı bedduayı yapmayın. Müritler bunu çoluk çuğundan da intikam alalım diye anlıyor. Çocuk katliamları böyle oluyor sanırım.

  • yusuf ziya
    23.12.2013 12:27:52

    ümmeti MUHAMMADE yan cizerek kimin ekmeğine yağ sürdün hoca bu vebalin altından kalkabilecenmi

  • Murat KARA
    23.12.2013 12:12:40

    Sayın Tayyip ERDOĞAN bu ülkeye cebinde kafenle hizmet etti, eşim onun sebebiyle (Allah razı olsun) başörtülü çalışabildi, Fethullah GÜLEN ise hiç bir can korkusu olmadan A.B.D. de yaşıyor, başörtüsü düşmanı ECEVİT e şefaat dilerken Tayyip ERDOĞAN\\\' a beddua ediyor. Ne diyelim Allah herkesi ıslah etsin...

  • murat
    23.12.2013 12:12:16

    arkandayız hocam.bunların haddini bi tek sen bildirebilirsin.

  • kurdoğlu
    23.12.2013 12:11:10

    Bize Allah yeter, Bize Resul yeter, Bize Abdülkadir Geylani, Bize Bediüzzaman ve Risale-i Nur yeter, sana ihtiyaç yok.bence samimi değisin.inancımız kırıldı sana.boşuna

  • kadir
    23.12.2013 12:10:02

    vayyy fırıldak vayyy. sen peygambermisin bilader sanamı kaldı bizi korumak kollamak....söylediğin lafın arkasında durmayı öğretsin sana önce okuduğun kitaplar. Kuran-ı Kerim oku bbol bol bırak şu risaliye nur\\\'u.. yolun yol değil paşa....

  • şakirt
    23.12.2013 12:09:27

    münafıklar cehennemin en alt derekesinde olacaklar.küfre rıza küfürdür.değil papaya bir zengine dahi zenginliğinden ötürü saygı hürmet gösterse imanı tehlikeye girer..müslüman mahallesinde salyangoz satmayalım.kimin ne olduğu tek tek ortaya çıkıyor.

  • ismail
    23.12.2013 12:04:34

    Hoca çoktan papaz olmuş, sun bee...

  • Vanlı
    23.12.2013 12:02:44

    Sümüklü hoca kuranla peygamberle alakan yok ABD nin himayesine sığınmış vatikan maşası olmuşsun yeter artık gerçek yüzün ortaya çıktı.bu zulme ve islama yapılan saldırılara sesin çıkmadı menfaatın gidecek diye beddua ediyorsun yazıklar olsun sana ve peşindekilere

  • dsfbgsdb
    23.12.2013 11:38:56

    el insaf emekli vaad efendi el insaf daha düne kadar bu partiye oy verin diye kapı kapı dolaşmadınızmı

  • Hüseyin
    23.12.2013 11:34:41

    bu defa kıvırmakta bile geç kaldın... istersen biraz ağlayı ağlayı ver... en azından seni sevdiğini sananlar ve de seni bazı manevi makamlarda zannedenler var ya o ahmakları kandırmaya devam et... onlar alışmışlar senin cehennemden kurtulamadığını bile görseler seni mubarek sanarlar... vardır bi hikmeti de ondan kurtulamuyor derler... malum muhabedde ifrat işte...

  • HOCA EFENDİ\\\'NİN İKİZ KARDEŞİ
    23.12.2013 11:33:57

    daha düne kadar kürsüde vaaz veren hoca efendi beddua etmeyiniz günahtır derken
    üç gün önceki konuşmasında neden milletin evine çoluğuna çoçuğuna ellerini açarak bela verip beddua ediyor hoca efendinin bilmediğimiz ikiz kardeşimi var ikisi aynı insan olamaz

  • hizmet
    23.12.2013 11:32:17

    Yıllardır benim için çok değerli bir insandın ta kii son olaylara kadar, hocam sana çok kırıldım.Size hiç yakışmayan açıklamalar yapıyorsunuz.Başbakanımız sizi Türkiye ye çağırmıştı.Bence siz gelmeyin artık...

  • hakime cangül
    23.12.2013 11:29:51

    doğru hoca efendi insaflı olmak lazım,bunu türkiyeye ithaf ederkende kendi üstünede alınsan iyi olur.. el insaf...

  • HOCA EFENDİ\\\'NİN İKİZ KARDEŞİ
    23.12.2013 11:27:50

    daha düne kadar kürsüde vaaz veren hoca efendi beddua etmeyiniz günahtır derken
    üç gün önceki konuşmasında neden milletin evine çoluğuna çoçuğuna ellerini açarak bela verip beddua ediyor hoca efendinin bilmediğimiz ikiz kardeşimi var ikisi aynı insan olamaz

  • PARPALİ
    23.12.2013 11:23:33

    ALLAH ADINI KULLANARAK BU KADAR ZIRVALAYAN BİRİNİ İLK DEFA GÖRÜYORUM. İNSAF DİNİN YARISIDIR DİYOR AMA KENDİSİ DEVLETİ ELE GEÇİRMİŞ HALA EL İNSAF ÇEKİYOR. DAHA NE İSTİYORSUN BE ADAM.

  • çevir kazı yanmasın.
    23.12.2013 11:21:03

    artık senin yaptığın hiç bir işe gönül rahatlığıyla doğrudur diyemeyeceğim çünkü en büyük yanlışı yaptın. hz muhammed ümmeti olan bizlerin hocası ışığı olarak geçinen sen ne yaparsan yap geri dönmeyecek bir işe imza attınyazık ki ne yazık cemaatinde emekleri olan sana paralar akıtan saf yüce gönüllü insanların emeklerine. çalan çırpan elbet hesabı verecek ama sen bu beddualarının kırdığın gönüllerin hesabını verebilecek misin. allah herkesin gönlüne göre versin kendineyakışanı versin hoca efendi

  • Mustafa ÖZBEK
    23.12.2013 11:17:26

    dinimiz islam hz.pegamberimiz s.a.selleme okadarki zordurumları yaşamışki hiç bedua etmemiştir.bedua yakışmaz.bir müslümana.

  • eda
    23.12.2013 11:14:14

    Bu millet jica efendiyi anlamayi ne zaman basardi ki simdi basarsin.beddua videosunu bastan sona anlamak icn dinleyin.

  • A.KERİM YAGMUR
    23.12.2013 11:12:09

    ALLAH SENİ AFFETSİN....

  • ADNAN
    23.12.2013 11:01:25

    KIVIR HOCA KIVIRMAK SATEN ISIN;;;;BITTIN, BITTINIZ.

  • FARUK LÜLE
    23.12.2013 10:57:15

    Hocam ; başbakanın her sözüne cevap vermeye kalkarsanız ve hr söyleneni üzerinize alınırsanız , çok büyük hata yaparsınız ,bakın bu güne kadar KAZANILAN HERŞEYİ KAYBETMEK ÇOK ZOR DEĞİLDİR.BİRAZ AKLI SELİMLE DÜŞÜNÜN, YOKSA SON PİŞMANLIK İŞE YARAMAZ , VATANIMIZA ZARAR VERMİYE BAŞLADINIZ.... lütfen RİCA EDİYORUM.

  • ozturkkkk
    23.12.2013 10:57:00

    hoca gercekden ayip ettin chp yi desdekle de gor sen neler yapiyor chp size yyeterki gecsinler basada sen ozaman gor gununu gavurdan dost ayidan post misali chp size dosmu sandin yanildin hoca ne gordusen sayin basbakandan gordunuz herseyi sefaf yapmadimi sizlerin onunu acmadimi yazik diyorum sade

  • sufi_58
    23.12.2013 10:55:04

    ne güzel kıvırıyorsun İnsanlar gerçek yüzünü gördü.

  • ahh hocaa
    23.12.2013 10:50:40

    hoca sana az buçuk saygım vardı o da bu amiyane tabirle kıvırmakla bitti.cemaat bitmiştir bizim için.sanmayınki operasyon yaptılar diye oda operasyon yapılan da bitmiştir.

  • vatandaş
    23.12.2013 10:48:28

    Açık konuşşana nedir bir kısım ak olanlar ne soylee ulan yeter bu mılletın çektıgı sızden...

  • ali gun
    23.12.2013 10:46:30

    hocam. kaset, video,santaj,....sana yakismiyor.sen islam dini ile ugras...

  • Mehmet Yüksel
    23.12.2013 10:25:09

    Hocam ; İslam ne diyor , ihtilafa düştüğünüz zaman önce Kur\\\'an, sonra sünnet ve icma demiyormu,sonrada istişare ile sorunlarınızı çözün diyor, siz ne yapıyorsunuz bağırarak çağırarak gönül yıkıyorsunuz , böyle yaparak hem dünyanızı hemde ahiretinizi kabediyorsunuz, ne kadar kötü bilsenizde başbakanımız çok büyük işler yapmıştır. Hakkını öodemek çok kolay değil.

  • müslim
    23.12.2013 10:24:02

    dünya da ölmek istediğim tek yer VATİKAN diyen müslüman görünümlü cemaat liderinden bundan başka ne beklenebilir ki?

  • bir dost
    23.12.2013 10:19:38

    dinler arası diyalog la uğraşacağına dindaşlarınla diyalog kur bence hoca.bak allah rezil ediyor seni,ne zaman akıllanacaksın.

  • müslim
    23.12.2013 10:17:49

    dünya da ölmek istediğim tek yer VATİKAN diyen müslüman görünümlü cemaat liderinden bundan başka ne beklenebilir ki?

  • abdullah sever
    23.12.2013 10:16:51

    kıvırma fetooooooooooooooooooooo

  • kurt
    23.12.2013 10:13:58

    hocam artık kimse yemez kıvırma

  • a.KERİM YAĞMUR
    23.12.2013 10:11:58

    kıvırma kıvırma korkak erkekçe beddua ettim de ne kıvırıyon gerçek yüzünü gösterdin sana uyan o tertemiz yürekli cemaatinden özür dile ve o işgal ettiğin cemaat liderliğindende istifa et yazık ediyorsun o masum samimi cemaat mensublarına Allah seni islah etsin ve o etrafındaki mossad cıa ajanları ile işbirliği içinde olanları da kahrı perişan etsin

  • Ottoman
    23.12.2013 10:07:36

    Bunun Adı GERİ VİTESSSSS..!!!!

  • aslan
    23.12.2013 10:05:23

    NUR CEMATINE LAFI YOK KIMSENIN ALLAH DIYEN SAHIH
    INSANLARADA YOK LAFIMIZ LAKIN BEDIUZZAMANI ALET
    EDIP SAPITAN HOCAAAA SENIN KANINDA BIR SIKINTI VAR
    YAZIKLAR OLSUN BU MILLET SANA HAKKINI HELAL ETMIYOR
    TABI BENDE BÜTÜN HERSEYI ALLAH AFFEDERMIS AMA KUL
    HAKKINA KARISMAZMIS ARTIK SEN DÜŞÜN HOCAAA

  • eren
    23.12.2013 10:04:09

    yazıklar olsun sana müslüman böyle mi olur

  • ceycey
    23.12.2013 10:02:28

    ne hocası

  • Baha
    23.12.2013 09:50:39

    Kimi kandırıyorsun. İçindekileri kustun işte... Allah kendi bedduanı da sana yaptırdı. Etrafındakileri de ağlatarak amin dedirtti.. Allah dinini bozanları dünyada rezil etmeden ruhunu kabzetmesin inşaallah..

  • okan
    23.12.2013 09:48:57

    bu münafık tipli insanın arkasından gidenlere üzülüyorum allah hidayet versin peşinden gidenlere gözlerinizi açın uaynık olun saf olmayın

  • ABDUSSAMED
    23.12.2013 09:47:33

    Konunun başını sonunu bilmeden Allah dostlarına ağıza alınmayacak sözler söyleyenleri Allaha havale ediyorum. Hocaefendinin dualarına bütü ruhu canımla AMİİN diyorum.

  • furkan
    23.12.2013 09:45:57

    Görüntüler kıblede..havraya kiliseye nâzik kelâm ediyor..
    Hakka da\\\'vet için mi ?,Papa ile el ele..endîşeler veriyor..
    Müsbet gidişe karşı,ben yoksam sen de yoksun !.kirli kalemler ile..
    Feryâtları gündemde,her şey gözler önünde,rengini sergiliyor...İlhan Armutçuoğlu Efendi

  • H A S
    23.12.2013 09:45:23

    hoca okadar yetimin hakkını nasıl ödeyecen 1 günde ülkeye verdigin zararın haddi hesabı yok ben sana hakkımı helel etmiyorun ALLAH seni bildigi gibi yapsın

  • RTE
    23.12.2013 09:44:44

    Nur Cemaatine lafım yok ama sen iki yüzlüsün...

  • ahmedd
    23.12.2013 09:39:36

    Yav He He .. hoca sınıfta kaldın. Artık siyasi yorumlara girmesen. Nasıl hocasın şaşıyorum.

  • Adam
    23.12.2013 09:34:02

    Hoca sende Yüz eskimez. Hergün bir çeşit oluyorsun. Ama Allahın emri hiç değişmiyor. Besmele çek ortağın Allah cc. olsun. ABD yada İsrailden daha emin ve kuvvetlidir. Bir kere dene tavsiye ediyorum.

  • r.babacan
    23.12.2013 09:33:01

    siz herşeyi neşrediyorsunuz. Aklık sevdasında olanlar. Lafa bak. Kara kalemli olan da sizsiniz. Dini menfaate dönüştüren de siz...

  • dede 5308
    23.12.2013 09:32:46

    hocanın yaşı ilerledi beyni sulandı her halde ne dediğini bilmiyor. ama benim bildiğim bir şey varsa bende dahil olmak üzere sana saygı, sevgi ve sempati duyanları kendinden soğuttuğundur. hocam ne değişti paramı tatlı geldi

  • Adam
    23.12.2013 09:30:39

    Hoca Hacaaa . Hizaya gel. Yoksa Allah cc. seni ibreti alem için rezil ediyor.

  • kuzgun
    23.12.2013 09:21:15

    her konuda ahkam kesersen merkeze oturturlar yakında kucağa oturtacaklar seni.

  • DADAŞ SALİH
    23.12.2013 09:08:25

    HOCAYA YAPILANLAR TAMAMEN SAYGISIZLIK İÇİNEDİR HOCA BU ÜLKE VE TÜRKÇÜLÜK İÇİN BİREBİR SAVŞIP EV EV KAPI KAPI ÇALMIŞDIR. HERKESİN AYAĞINA GİTMİŞTİR. AMERİKADA KALMASININ SEBEBİ ÜLKEYE GELDİĞİNDE YER YERİDEN OYNAR İNSANLARI ONU ŞEYTAN TAŞLAR GİBİ TAŞLARLARR BİR GECEDE ASARLAR HOCAYI HERKES HADDİNİ BİLSİN

  • adnan
    23.12.2013 09:08:24

    hocam kimseye açıklama yapmak zorunda değilsiniz.yüreği kara olmayan ne dediklerinizi anlar inşallah.

  • yazılar olsun
    23.12.2013 09:00:19

    yazılar olsun olsun ummeti muhammed bukadar madiyata menfaat bozulacka bieşeymıydı herşey para olmuş bu zihniyet istedğini parmağiyaa oynatiyor istedğin kişiyte baskın yapiyor sana ençok destek verne kürtleri yerdne yere vurdun yazıklar olsun ya biz çok safiz yada hocam sen bu işi billiyorsunn

  • fatih 58
    23.12.2013 08:55:58

    iyide hoca görüntüler çarpıtıldı diyosun ama o bantlar en cok senın kanallarında yaynlanıyor ne alaka

  • mersinlee
    23.12.2013 08:55:32

    seni eskiden o kadar çok severdimki şimdi bi o kadar nefret diyorum.

  • SELİM
    23.12.2013 08:54:44

    hocam ne söylesem kelimeler yetmiyor bütün tabularımı kırıyorum SİZİ ALLAHA HAVALE EDİYORUM...:(

  • Her Şeyin Yanlış Senin
    23.12.2013 08:42:27

    Anlayanlar seni doğru anladı!Gerçek yüzün ortaya çıktı.Yanlışlık sende.

  • ESAD İBRAHİM
    23.12.2013 08:42:09

    SEN VARYA SEN BU KADAR MÜSLÜMAN ÖLDÜDE SAHİP ÇIKMADIN ŞİMDİ KONUŞUYON YÜRÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ İŞİNE GELENİ AL GELMEYENİ ALMA

  • a .b
    23.12.2013 08:41:06

    gerçek yüzünü halk gördü boşuboşuna yorulma, islam dinini kendi menffatleri doğrultusunda kulanarak koltuğunuzu göçlendirerek zengin oldun keşke dünya malını sevdiğin kadar dinini sevsen cenetlik olurdun hoca efendi

  • isa kara
    23.12.2013 08:40:47

    birak bu ayaklari hoca////deki ben yanlis yaptim//////////belki affedilirsin

  • şakir
    23.12.2013 08:29:31

    Anlayana sivrisinek saz anlamaya na davul zurna az.

  • Bir kul
    23.12.2013 08:28:32

    Konuların çarpıtılmaya çok müsait olduğu dönemlerde fevri çıkışlar çok tehlikelidir ...Allah bizleri fitneden ve fitneye sebebiyet vermekten muhafaza buyursun..Ya Rabbi bizler ne günah işledikte sen bizim aramıza bu tefrikayı soktuysan o günahımız için Senden binlerce kez af diliyoruz affet bizi tekrar kardeşler eyle ..amin

  • ALPER
    23.12.2013 08:28:24

    para insana neler yaptırıyor bunu en iyi sen gösterdin kuyruguna basılınca nasılda ciyakladın .. o kadar müslüman kanı akarken neden bu kadar tepki vermedin ?

  • taha yusuf
    23.12.2013 08:24:25

    bi müslümana yakışan laflar mı bunlar. yazıklar olsun sana ve sana inanan o saf insanlara. artık açın gözünüzü bu adam iyi bir tiyatrocudur sahtekardır. islama yahudilerden çok zarar veriyor. zaten yahudilerle ve abd ile işbirliği içerisinde. o bedduaların 100 mislini sen kendisi hakediyor

  • Mecit KAYRABAY
    23.12.2013 08:23:49

    Hoca yanlış anlaşıldı veya anlaşılmadı. Sen bu bedduayı Mavi marmarada vatandaşlarımızı şehit eden kansızlara karşı yaptın mı yapmadın mı? Yapmadın. Üstüne üstlük izin almaları gerekirdi dedin. Parapla kol kola gezdin dinler arası diyolag adına gittin islamı ayaklar altına aldın. Kur-an\\\'a karşı hareket ettin. Allah seni islah etsin. Yazık arkanda duran Risaleleri okumuşsun ama feyizlenememişsin.

  • Hüsrev
    23.12.2013 08:20:29

    Hepsini anladıkta safların belli olduğu bu zamanda Cematin ABD, AB, İsrail ve içerideki işbirlikçilerinin yanında işi ne?

  • o.e
    23.12.2013 08:15:16

    hocam bu insanlar seni zor anlar .gerçekler zaman anlaşılır seni çok seviyorum.

  • celal
    23.12.2013 08:10:57

    kıvır bakalım kıvır paraların muslukları kesileceği haberini aldıydın sibel can gibi kıvırıyorsun kıvrılıyorsun senin siyasetle ne işin var

  • MAhmut
    23.12.2013 08:09:20

    Bu beddua affedilmez. Sen kara vicdanlı değilsen, Afganistanda, Irakta, Mısırda, suriye ve Türkiyede oyunlar sergileyen Amerikaya ve Israil\\\'e de aynı şiddette bir bedduanı görmek istiyoruz. Sahi şu herkül ne ki? Koca Türkçede başka kelime mi bulunamadı da bir Yunan-Roma tanrısının adı kullanlıyor.

  • son söz
    23.12.2013 08:06:08

    dershaneyı kestı ne dıyecegını sasırdın senı menfaatci sözde dinci

  • HELE HÜS YAW
    23.12.2013 08:05:59

    Sayın Hocam günde 3 defa siyasi açıklama yapmanızda kabak tadı verdi.Tehdit ediyorsun ertesi gün tepki gelince yanlış anlaşıldı,beddua ediyorsun ertesi gün aslında ben onlara değilde şunlara .... artık bir sussan

  • ert
    23.12.2013 07:50:17

    bırak hoca bırak seni tanıdık biz

  • cihat
    23.12.2013 07:45:13

    hocam sizi anlamayan o kara kalplere Allah dogru yolu göstersin..

  • birisi
    23.12.2013 07:41:21

    ve hoca toparlamaya çalışır...

  • Emre
    23.12.2013 07:33:39

    Allah size Hocaefendi\\\'yi anlamayi nasip eder İnşaAllah. Amin.

  • levent baştürk
    23.12.2013 07:30:20

    ALLAH yarattığı imana sahip çıkabilecek kudretdedir.yıllarca sende var olduğuna inandirdiğın imanın,yaptığın bu beddua ile aslında sende hiç olmadığını kendi ağzinla sana ikrar ettiren ALLAHA şükürler olsun.

  • Orhan
    23.12.2013 07:27:34

    Amerikan uşağı olma hoca... Gel Türkiyede cemaatine sahip çık. senin cemaatin sanki farklı emniyetin ihaleleri mercek altına alınsın....

  • ensar