Fatih Terim'in en net kaçış görüntüsü

2017-07-21 08:16:20

Türkiye Futbol Direktörü Fatih Terim'in Selahattin Aydoğdu'yla yaptığı kavga sonrası güvenlik kameralarına yansıyan en net kaçış görüntüsü.

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
21
11
4
4
9
23
Benzer Videolar
Fatih Portakal şehir hastanesi haberiyle ilgili konuştu
Fatih Portakal şehir hastanesi haberiyle ilgili konuştu
Fatih Portakal: Sandıklara sahip çıkalım
Fatih Portakal: Sandıklara sahip çıkalım
Sondaj gemisi Fatih Akdeniz'e uğurlandı
Sondaj gemisi Fatih Akdeniz'e uğurlandı
Mehmed Bir Cihan Fatihi 4. Bölüm 2. tanıtım
Mehmed Bir Cihan Fatihi 4. Bölüm 2. tanıtım
Fatih Terim'in memleketi Adana'da şampiyonluk coşkusu
Fatih Terim'in memleketi Adana'da şampiyonluk coşkusu
Fatih Camii’ndeki Bayram namazı yoğunluğu havadan görüntülendi
Fatih Camii’ndeki Bayram namazı yoğunluğu havadan görüntülendi
Mehmed Bir Cihan Fatihi 3. Bölüm Fragmanı
Mehmed Bir Cihan Fatihi 3. Bölüm Fragmanı
Fatih Portakal'ın şehir hastaneleriyle ilgili yalan haberi
Fatih Portakal'ın şehir hastaneleriyle ilgili yalan haberi
misafir_098034 2017-07-26 22:44:53
Serefsiz
misafir_098034 2017-07-26 22:44:25
Şerefli ya
misafir_883008 2017-07-24 11:11:48
Şimdi arkadaşlar söz konusu namus olunca yapılması gereken şeyi yapmış adam çıktı anlattı niye böyle algı yapıyosunuz mekanı bastı dişini gösterdi gitti adama helal olsun yok mafyaymış yok kabadayıymış yapmayın arkdaşlar bize yapılsa bizde aynısını yapardık
misafir_700519 2017-07-22 08:17:00
Eşkıya
misafir_683551 2017-07-22 03:36:10
Kabadayı mübarek
misafir_682038 2017-07-22 03:11:11
adamin kactigi filan yokk lutfenn dogru haber basliklari atalim adamlarin sahsina oynamayin yakismiyor habercilige sevmiyor olabilirsiniz ama tarafsiz olmaniz gerekir haberci kimliginiz oldugu icin.....
misafir_681434 2017-07-22 03:09:37
adamin kactigi filan yokk lutfenn dogru haber basliklari atalim adamlarin sahsina oynamayin yakismiyor habercilige sevmiyor olabilirsiniz ama tarafsiz olmaniz gerekir haberci kimliginiz oldugu icin.....
Bilge Kaan 2017-07-21 20:30:18
Kardeşim algı oluştırmayın delikanlıca hareket ediyor adam yorgan atıp yatacak hali yok hasmının mekanına
oya 2017-07-21 19:00:06
psikolog musun nesin,bence gercek su,suclu oldugunu biliyor ,kaciyor sözde erkekligine de yediremiyor kacmayi o kadar kisinin icinde,o insanlar olmasa resmen kacacak
oya 2017-07-21 18:54:50
bu da kasiniyo ibo gibi
b d 2017-07-21 15:22:13
Helal olsun erkekliğin 10da 9 kaçmaktır
b d 2017-07-21 15:22:13
Helal olsun erkekliğin 10da 9 kaçmaktır
b d 2017-07-21 15:22:12
Helal olsun erkekliğin 10da 9 kaçmaktır
misafir_633355 2017-07-21 13:45:10
Valla kaçmıyor gayet güzel duruyor.
burak 2017-07-21 13:07:57
Bu adam milli takıma yakışmıyor acilen gönderilmesini istiyoruz.
burak 2017-07-21 13:07:57
Bu adam milli takıma yakışmıyor acilen gönderilmesini istiyoruz.
burak 2017-07-21 13:07:57
Bu adam milli takıma yakışmıyor acilen gönderilmesini istiyoruz.
misafir_624330 2017-07-21 11:13:35
Ya bu nasıl habercilik bu mu kaçmak
misafir_623729 2017-07-21 11:02:57
Adam kavga yapmış kaçacak tabi.. ayrıca korkarakta kaçmıyor abartmayın bu kadar yaa.. baskın basanındır her zaman..
... 2017-07-21 10:12:17
Arkadaşlar siz olsaydınız siz de kaçardınız fatih terim olunca ne oluyo yani onu anlamadım bazen garipsizniz haaa adamdan ne istiyorsunuz anlamadım.
efe torunu 2017-07-21 09:46:36
Bi de kaçmadım diyor:) Delikanlı (!)
ssd 2017-07-21 08:56:16
hiçte kaçmıyor. işi bitirmiş yiğit gibi çıkıyor mekandan.
misafir_615914 2017-07-21 08:52:17
Adamın kaçışına psigolog gözüyle cevap vereyip bir kaç kişiyi dövmüş gazeteciler görmeden sıvışayım şekli öyle korkudan falan kaçma şekli yok yüzünde darbe bile yok hani kırılan burun atmayın bu kadar