Fas Kralı bakanlarına oğlunun elini öptürdü

2012-01-17 16:54:00

Fas Kralı bakanlarına oğlunun elini öptürdü Kral, bakanlarına 8 yaşındaki oğlunun elini öptürdü Fas Kralı VI. Muhammed, yaş gününde devletin en üst düzey bürokratlarına Taç Prens Moulayın elini öptürdü.

Kategori: Video Haber

Benzer Videolar
Amy Winehouse belgeselinin ilk fragmanı yayınlandı HD
Amy Winehouse belgeselinin ilk fragmanı yayınlandı HD
Gelinin pasta oyununa sinirlenen atarlı damat
Gelinin pasta oyununa sinirlenen atarlı damat
Gelinin Babası - Father of the Bride Fragman
Gelinin Babası - Father of the Bride Fragman
İngiltere Kraliçesi 2. Elizabeth'in Nazi selamı
İngiltere Kraliçesi 2. Elizabeth'in Nazi selamı
Boğayı tahrik etmenin bedelini ağır ödedi
Boğayı tahrik etmenin bedelini ağır ödedi
Yoğurt kralından muhafazakarları kızdıran reklam
Yoğurt kralından muhafazakarları kızdıran reklam
İşte Emrah'ın müstakbel gelini Figen Reis izle
İşte Emrah'ın müstakbel gelini Figen Reis izle
Kraliçe'ye çiçek veren küçük kıza askerden kaza tokatı
Kraliçe'ye çiçek veren küçük kıza askerden kaza tokatı
By X
bu cocugun yerınde olmak ısterdımxD
mehmet kilic
faslilarda el opmek kulturdur kucuk buyuk farkmetmez onlar birbirinin ellerini opuyolar
Burak
Ben herşeyden çok çocuğun haline üzülüyorum, o yaşta o psikolojiye sokulmuş bu çocuk %90 diktatör olur illerde.
HASAN
BU YÜZYILDA BU KAFA...LÜTFEN BİRİSİ BU GÖRÜNTÜLERİN ŞAKA OLDUĞUNU SÖYLESİN..
asala
yazık bu çocuga 5-10 yıl sonra abd bomba atıp öldürecek yada kendı halkı linç edecek...
tuncay
bizi yönetenlerin kafasında da bu var.kendileri saltanatı çok severler.o yüzden istanbulu başkent yapıp saraylarda yaşamak istiyorlar
eyüp
ya o bu deyilde çocukta yaşından beklenmeyecek bi erdem var duruşunu ve tavrını hiç bozmadan muhafaza ediyor..
kenan ışık
vah vah vah demek istiyorum :))
vatansever
:) Dünyaya Tapanlar
tr
taa Fas'a gitmenize gerek yokk, güneydoğu gelin canlısını görün burdaaa...ağanın ve şıkların oğullarının elleri 70 yaşında ınsanlar tarafından nsl öpülüyor...
sinan
hay ben bu saltanatın... öbür tarafta ne yapacaksın onu merak ediyorum
mustafa
vah vah hemde ne vah
vatandaş
Bunlar bu kafayla iflah olmazlar afferin devam edin el etek öpün,
Ali
Yazıklar olsun insanlığın bitiği yer. siz hiçmi kuran okumadınız
sefa
osmanlıda 6 yasında tahta gecen padısahımız vardı ne olmus elınıını opturdu dıye??
levent
aslında çocuk sadece tokalaşmak istiyor.3-5 tane yalaka da krala yalaklık yapmak için çocuğun elini öpmeye kalkıyo ve öpüyor
NECO
REZİLLİK...
TOPRAK
BİZDE AYRI BİR SALTANAT
furkan
çocuk doğuştan kral havasına girmiş zaten :))
obj
evcilik yerine devletçilik oynuyor çocuk
neo
Bu ne lan manyakmısınız siz çocuk kendini ABD başkanı sanıyor sizin yüzünüzden ...
c
faslilarin keyfi yerindeyse size ne batiyor, rahat birakin.
erdalyılmaz
kralın soytarılarııı
Genç
Ben olcam Kafaya birtane Tokat, uzatırdım elimi öp lan derdim Eşşekoğlueşşek. Bizde böyle Abi.
ağzı olan konuşuyor
kralın oğlu hammal olamaz ,kral olur..ne güzel işte küçük yaşta eğitiliyor.kendi yönetim şekli buysa o istikamette ilerlemeliler..bazıları saçma sapan yorum yapıyor.o ülke hangi kanunlarla yönetiliyor nerden bilceksiniz
yavuz can
bence çocuk elini öptürmek istemiyor ama işte insanoğlu makam mevki için yapmayacağı yok
manas
kırallığı beğenmiyorsunuz ama seçtiklerimizin kraldan ne farkı var arap baharı diyeceğinize ıngilizlere bahar gelsin niye demiyorsunuz obeğenmediginiz kırallıkta insan hakkı ve ekonomisi afrikanın en iyisi keşke bizede iyi bir kral gelse
YAZZGEÇÇ
MÜSLÜMANLIĞA YAKIŞMAYAN GELENEKLER
rest
krallığa , saltanata ve saçmalığa karşıyız öteden beri....
teo
kalitesizler.