Esra Erol lezbiyen olayını anlattı

2010-02-19 13:29:13

Kategori: Haber ve Televizyon

Benzer Videolar
Erdoğan: Parti kapatılma olayını doğru bulmuyorum
Erdoğan: Parti kapatılma olayını doğru bulmuyorum
Dilber Ay Erdoğan'ı gördüğü rüyasını anlattı
Dilber Ay Erdoğan'ı gördüğü rüyasını anlattı
PKK dehşetinden kurtulan şoför o anları anlattı
PKK dehşetinden kurtulan şoför o anları anlattı
Belediye Başkanı Kamil Öz kazayı gözyaşları içinde anlattı
Belediye Başkanı Kamil Öz kazayı gözyaşları içinde anlattı
Davutoğlu PKK ve IŞİD operasyonlarını anlattı
Davutoğlu PKK ve IŞİD operasyonlarını anlattı
TIR kazasından sağ kurtulan aile dehşet anlarını anlattı
TIR kazasından sağ kurtulan aile dehşet anlarını anlattı
İsmail Kartal silahlı saldırıyı anlattı
İsmail Kartal silahlı saldırıyı anlattı
senocak
bence esra hanim akli.
berfin
canım ablam
berfin
sana iftira atmasınlar güzel ablam
mukladder
esra ablamız harika bir eş harika birsunucu ablamıza iftira atmasınlar
MetiNN 2011-04-01 01:20:48
Delikanlı kadın..!
Resmen komplo yani..
Doğru yapmış.
fatma 2011-03-08 10:45:39
allah affetsin dicek söz bulumadım
Çok bağırıp bu sapıklığı saygı duyulacak bir seçim 2011-01-24 06:23:04
Yakında ölü sevicilik, hayvanlara cinsel ilgi duyma gibi sapıklıklar da cinsel tercih olur çıkar. İmansızlığın sonu hayvandan aşağı hale gelmektir. Biri demiş kromozomların dağılımı. Ben son sınıf tıp okuyorum. Ne kadar cahilce konuştuğunu bie bilsen ağzını açmaya utanırsın. Kromozomlar kafasına göre dağılmaz. HErkeste aynı dağılır. Muhteviyatındaki farklara ise polimorfizm denir. Neyde sinirim tepemde...
Fatih A. 2011-01-07 01:11:53
İnanamıyorum ya, yorumlara bakın. Meğer insanalrımızın yarısı eşcinselmişte haberimiz yok. Neymiş efendim "Allah öyle yaratmış,saygı duymak zorundaymışız" manyakmısınız siz nesiniz.Allah hiç bir kulunu eşcinsel yaratmamıştır.Eşcinsellik kişinin kendi tercihidir ki bu da sapıklık,iğrençlik ve cahillikten ileri gelir. Aklınızı başınıza toplayın.
özge 2011-01-06 20:17:26
ülkemizde inkar edileyemecek bir gerçek var ki, erkeklerin büyük çoğunluğu gizli eşcinseldir. bu tamamen hormonlarla ve kromozom dağılımıyla ilgili bir durumdur.
bunun en büyük kanıtı ise travestilerin fuhuş alanında revaçta olmasıdır.
lezbiyenliğin eşcinselliğin bir tercih olmadığını hormonal ve değiştirilemeyecek bir cinsel yönelim olduğunu kabul edin..
merve 2011-01-04 19:17:25
Allahh ıslah etssin sizii yazık bee hala savunuuonaz eş cinsellik konusunu kadın en dogru şeyi yaptıı .Şu kadını kınayanların hepsinnde var bişiler demk ki.. oturun kalkında töövbe eddin bu yorumlarınzdan dolayıı. modernleşmek adına kültürünüzüü namusunuzu yitiriyorsunz.. bu konu ' Allah yarrattıı yargılyamzsın ' diye geçiştirilemez allah her insana akıl vee rehberr Kuran ı Kerim i göndermiştir açın da okuyun ne dogru ne yanlışş ondan snra konuşun..
gamze 2010-12-31 14:54:32
ben gamze, öyle bir video ki izlerken kız arkadaşımla kendimizi öpüşmekten alıkoyamadık. evli olan bir adamın 2. bir eş daha istemesiyle bizim yaşadığımız ilişkiyi bir tutan zihniyete de burdan selam çakıyoruz. sizi seviyoruz. (:
betul 2010-12-08 00:49:24
ah cıldırıcam bu insanlar ne diyor ya daha düne kadar bir kadın ve erkek bile el ele tutusurken utanarak tutusuyordu simdi iki erkek yada kıın nasıl oyle bisey yapmasına normal baka biliyo ya aferin esra hanıma en iyisini yapdı
meral 2010-11-07 01:17:16
ALLAH c.c soyle demıstır herkezde bılır takdır bendense tebbırde senden yanıbızden es cıncel olayı tamamen hormonlarla ılgılı ınsan vıcundunda erkekete kadın hormonu tasır kadında erkek hormonu tasır bunu cogumuz bılır ve dogarken encok hangısını alırsak aldıgımız gıbı hısederız tabıkıde es cınsel oldu dıye kendını satmasına veya sokakta el eledolasmaı cok yanlış bende hıç hoslamıyorum gordugum zaman ama yapıcak bıse yok allah hıdayet versın cumlemıze
rose 2010-05-08 13:22:08
esra hanıma bende katılıyorum doğru dürüst yani allahın bize emrettiği gibi olun kardeşim sapmayın sapıklıkta yapmayın gelecek nesillerede iyi örnek olun...
Anıl 2010-05-08 13:05:01
anasının karnından çıkarken eş cinsel olarakmı cıkıyor bu insanlar...Evet öyle oluyor yaşamayan bilemez..
Masterturc 2010-05-04 19:25:29
yani anlamiyorm bi aram bi adamla sokakda el ele gezicek olemi bizde nnormal karsilayacagiz arkadaslar bunlar hep kiyamet alametlerindendir cok zaman gecmis hedefler degismis
deniz 2010-05-04 16:22:38
ya artık diyecek bişey bulamıyom nasıl insansınız Allah eş cinsel Allah yaratmıştır öle diyorsunuz bu saçmalıktan başka bişey değil anasının karnından çıkarken eş cinsel olarakmı cıkıyor bu insanlar yapmayın Allah aşkına
deniz 2010-05-04 16:18:55
ilk önce başkalrını eleştireceğinize aynaya bakında kendinizi eleştirin esra abla yanlış bişey yapmadığından eminim türk milletine iyilik yapsan bile fayda etmiyor aynı tas aynı hamam
selahattin duman 2010-04-02 12:51:53
Allah böyle yarattı deyip allaha da iftira etmeyin.. Eşcinseller hakkında kuran lut kavmini, onlara gönderilen peygamberi ve helak oluşlarını anlatır. Allah eşcinselliği lanetliyor ve cezalandırıyor.. Kendinizi kandırmayın
FERİT 2010-03-14 12:52:42
böyle saçma sapan gerizekalıca programlar olduğu dürece böyle saçmalıklar yaşanacak çok normal
Simge 2010-03-09 23:49:43
o kadıncağızın bu saçma sapan programı araması kabahat . Esra Erol gibi bir insanla ne amaçla konuşulur ki ancak evlenmekten bahsedilir bu kadına . Ama Esra Erol kesinlikle çok kaba davrandı , yapmamalıydı . Artık izlemicem bu programı protesto ediyorum . ayıp ya insan ol insan !
Melek 2010-03-09 23:44:08
Kendini Tanrı mı sanıyor bu kadın ki Allah'ın yarattığı bir kulu eleştirip aşağlayabilecek kadar büyük olduğunu düşünüyor?! Onu da Allah yarattı ve böyle yaratmışsa bir bildiği vardır. Kabul ediceksin , saygı duyucaksın !
Sevgi 2010-03-09 23:40:58
Bu dünya üzerinde 2 milyar insan LGBT üyesi ve sen üzgünüm canım ama onların tamamını bu programı asla izlememeye şevk ettin.Çok yazık oldu :)
Gizem 2010-03-09 23:38:25
Bu zamana kadar o kadar çok insan sevdiği kişinin elini tutarak sokakta yürüyor diye tecavüze uğrayıp öldürüldü sevdiğinin gözünün önünde dövülüşünü izledi ki Türkiye'nin gözü önünde konuşacak bir insan kesinlikle eşcincelliği sapıklık gibi gösteremez. O programı izleyen cahil bir insan dışarda el ele tutuşan iki kadına neler yapar . bunları düşünerek davranmak zorunda.
Pıtırık 2010-03-09 23:34:13
Eşcinsellerden özür dilemesi gerekiyor. Gerçekten söyledikleri ayıp.Sevgi suç deildir bu onların seçtiği birşey de değil bu doğuştan gelen birşey allah böyle yaratmışsa saygı duymak zorunda.
gizem 2010-03-09 23:03:39
çok terbiyesizz , anlayışsızz, insanlıktan bihaber , insanların yönelimi hastalık sapıklık gibi göstermeye çalışan bir kadın. izleyeceğim vardıysa da bi daha yeminle onun programını ASLA izlemem . tamamen reyting yapma amaçlı olarak insanları aşağlama hakkı olduğunu düşünmesi gözümde küçücük minicik ve değersiz bir et parçası haline getirdi o kişiyi. bu yağtığı bir insana hakarettir ve hiçbir açıklaması OLAMAZ! Çok ayıp etti , yanlış konuştu ve ne düşünürse düşünsün tüm türkiyenin gözü önünde eşcinselleri sübyancılarla eşdeğer görüp böyle konuşmaya hiçbir insanın hakkı yoktur. Bu bir hakaretti ve kesinlikle unutulmayacak . Esra Erol hanımefendi seni çok ve gerçekten ÇOK KINIYORUM. Bu şekilde güzel Türkiye'm neyazıkki asla Avrupa ülkelerine giremez.
adamın biri 2010-02-26 01:35:25
ebebeyn olsa ne olcak olmasa ne olcak bu ve bunun gbi saçma sapan programların geleceği bu...