Esra Erol'dan canlı yayında hamilelik kontrolü

2011-12-02 12:41:15

Esra Erol'dan canlı yayında hamilelik kontrolü

Kategori: Video Haber

Benzer Videolar
Esra Erol'dan canlı yayında hamilelik açıklaması
Esra Erol'dan canlı yayında hamilelik açıklaması
Nani sağlık kontrolünden geçti
Nani sağlık kontrolünden geçti
Teröristler yol kesti kimlik kontrolü yaptı
Teröristler yol kesti kimlik kontrolü yaptı
ben suat aytep
seda hanlmla evlmek istiyurm
deniz
bu senin suçun degil utanma kendinden sakın aglama başın dik dursun allaha emanet ol güzek kız
sözdar
seni buhale getirenler utansın üzülme
ghostrider_ozzy@hotmail.com
Allah kahretsin ya bu kadar mı olur bu kadar mı küçüldük düstük bu gencecık ınsanı reklam ugruna en acık halıyle ceplerıne para gırcek dıye bu sekılde sergılemeye kımın ne hakkı var bune lan arada calan muzığı de calanıda bılmıyorum artık uyanın koyunlar gıbıyız ya eger yardımcı olacaksan cıkar orya bı ev ver yasat can ver ona ,bu kız sadece bırı ya dierleri sahıp cıkmamız gerekırken ekran basında ıyalandan yere ah canım ah kuzum felan dıyenler cay kahve ıcenler yazıklar olsun ya baskada bsey denmez zaten !
fakir bursalı
çocuklarımıza sahip çıkalım onları okutalım. kardeşim zararın neresinden dönersen kardır
hiç üzülme hayatla mücadele et. allah yardımcın olsun bacım.
şahin celil
esra erol şahsiyetinin reyting uğruna yapmayacağı şey yok insanları rezil ediyor bizim halkımızda öle bön bön bakıyor sanki milletin tek derdi uçkuru olmuş gibi utanıyorum bazen kendimden bu insanları görünce okan bayülgenin bir filmi vardı kanalizasyon diye aynen öle midemi bulandırıyorlar ekranlar buram buram cehalet kokuyor.
mehmet
zihniyeti değiştirmek çok zordur.ya da hiç. medya toplumun aynasıdır aslında. medyı eleştirmek yerine toplumun zihniyetini değiştirmemiz lazım. bu da bir sürectir. yeni nesili farklı yetiştirmek gibi uzun deneyim isteyen bir iştir.
yıldız
Gerçekten reyting için yapılan bir durum.bu belli de o kızcağıza yazık.yani esra hanım bu kızcağızın durumunu bilmedenmi oraya çıkartıyr ?Hayır.Hadi yaşlı başlı insanlar kendi kendilerini oralarda ister istemez maskara ediyorlar(biçeşit)Ama bu genç kızın durumunu böyle teşir edip sonrada aptal aptal sanki ilk defa duyormuş gibi onu öğle izlemesi yokmu?yani ayıp denen bir şey var kardeşim bu kadarda olmaz.Herkes kendini o kızcağızın yerine bir koysun bakalım.Başına ne gelmiş se gelmiş,alsınlar seni çıksınlar ekrana.ağlatsınlar salya sümük.bir nezaket gösteripte mendil bile verilmiyor,yüzünede dayıyorlar kamerayı,birde ince name oohh herkes acıma moduna giriyor.Yazıklar olsuan.İnsanların hiç mahremiyeti kalmadı.O kızcağızın orada teşhir edilmesine kim müsaade eder ?Hak,hukuk ,huuu neredesiniz???Hayvanın bile hakları aranırken ,bu ne rezalet???Avrupaya gidip geziyorlar,modasını alıyorlar.Orada postaya verdiğiniz mektubu kimse görmesin diye 5 metre geride bekletiyorlar insanlarıki ön sıradakinin mahremiyetini koruyorlar.Bu hanım efendide 70 milyonun önünde gebelik muayenesi yapıyor.yazıklar olsun bize.Ben bu olayı şimdi interntte gördüm,şok oldum.Demekki bu gibi proğramları izlemediğim için kendimi bir kez daha kutlamam gerekiyor.El insaf:)))
YORGUN
AH AH DÜNYADA ALLAHIN HÜKMÜNE RAZI OLMAYAM MİLLET
mıne
kımse bu kızın yerınde olmak ıstemez esra erol sahıp çıkarsa pırım reytınk dıyolar esra erolda sahıp çıkmazsa dışarıdakı ıpı sapı kopuklar çıkıcak farkındamıyız
MINE
EVLILIK PROGRAMLARINI ELEŞTIIYORUZ AMA BILMIYORUZ KI KIMSEYI ZORLA GETIRMIYORLAR KOTUYU ELEŞTIRIYORUZ IYIYE SESIMIZ ÇIKMIYO MALESEF
vatandaş
yorumsuzzzz...
MaRdinLİ
fon müziğine bakın herşey duygu sömürüsü için uygun hale getiriliyor.
lilli
esra erol bizi diskoya götür
ne hallere dustuk ya
0dondum kaldım
SAMET
TELEVİZYON KANALLARINDA ACITASYON YAPMAK ARTIK MODA OLDU.
daha neler evlilik dışıymış yazık
yuhhhhhhhh
dd
bi kadin hamile oldugunu nasil bilmez ya sacmalik hele 7 ayliksa, ama yine de bu kizi hemensuclamayin kim bilir annesi babasi sahip cikmadi belki ondan bu hale dustu..
maleman
REZALETİN DANİSKASI hem kadına şiddeti savunuyorlar hemde kadınlık üzerinden ticaret yapıyorlar
utanç verici,,,,, bu memleketin savcıları yokmu.
mıne
turk mılletı olarak tek elestırmeyı bılırız esra erola gelmeseydı kaç kışı daha kullanırdı bu kızı eleştırdıgımız kadar ibrette alalım
gebeymiş peh
ordek degilsin kedi degilsin nasil anlamaz insan hamile oldugunu! bizim hanim regl olmadigini gordugu anda anladi, insanlari aptal yerine koymayin, akilli olun!
izmir
reyting kokan haraketler bunlar. cehalet.bilisizlik.yanlızlık. esra erol a reyting konusu çıktı bu konuyu haftalarca uzatır zaten evlilik progmanlarını neden kaldımıyolar anlamıyorum
ayşe
kaldıeın böyle proğramları rezilik
duzgun
bu tür programları ekranlarda görmek istemiyoruz artık....
Kürşat
Allah bu gibi durumları teşhir boyutunda yayınlayarak insanların gurularıyla hayatlarıyla oynayan bu tür yayınların ve sahiplerini helak eylesin yada doğru yolu bulmalarını nasişp etsin.
üzücü
senı bu hallere düşürenler Allah katında çok çekicekler