Esra Erol'dan canlı yayında hamilelik kontrolü

2011-12-02 12:41:15

Esra Erol'dan canlı yayında hamilelik kontrolü

Kategori: Video Haber

Benzer Videolar
hafriyat kamyonu kontrolü kaybetti balıkçıya girdi
hafriyat kamyonu kontrolü kaybetti balıkçıya girdi
Otobanda kontrolünü kaybetti metrelerce aşağıya uçtu
Otobanda kontrolünü kaybetti metrelerce aşağıya uçtu
Kontrolü kaybedince otomobile iniş yaptı
Kontrolü kaybedince otomobile iniş yaptı
Tekirdağ'da gaz kaçağı kontrolü bir evi havaya uçurdu
Tekirdağ'da gaz kaçağı kontrolü bir evi havaya uçurdu
Kontrolü kaybedince otomobile iniş yaptı
Kontrolü kaybedince otomobile iniş yaptı
Hamilelikte oluşan çatlaklar nasıl giderilir
Hamilelikte oluşan çatlaklar nasıl giderilir
ben suat aytep 01.01.1970 00:00:00
seda hanlmla evlmek istiyurm
deniz 01.01.1970 00:00:00
bu senin suçun degil utanma kendinden sakın aglama başın dik dursun allaha emanet ol güzek kız
sözdar 01.01.1970 00:00:00
seni buhale getirenler utansın üzülme
ghostrider_ozzy@hotmail.com 01.01.1970 00:00:00
Allah kahretsin ya bu kadar mı olur bu kadar mı küçüldük düstük bu gencecık ınsanı reklam ugruna en acık halıyle ceplerıne para gırcek dıye bu sekılde sergılemeye kımın ne hakkı var bune lan arada calan muzığı de calanıda bılmıyorum artık uyanın koyunlar gıbıyız ya eger yardımcı olacaksan cıkar orya bı ev ver yasat can ver ona ,bu kız sadece bırı ya dierleri sahıp cıkmamız gerekırken ekran basında ıyalandan yere ah canım ah kuzum felan dıyenler cay kahve ıcenler yazıklar olsun ya baskada bsey denmez zaten !
fakir bursalı 01.01.1970 00:00:00
çocuklarımıza sahip çıkalım onları okutalım. kardeşim zararın neresinden dönersen kardır
hiç üzülme hayatla mücadele et. allah yardımcın olsun bacım.
şahin celil 01.01.1970 00:00:00
esra erol şahsiyetinin reyting uğruna yapmayacağı şey yok insanları rezil ediyor bizim halkımızda öle bön bön bakıyor sanki milletin tek derdi uçkuru olmuş gibi utanıyorum bazen kendimden bu insanları görünce okan bayülgenin bir filmi vardı kanalizasyon diye aynen öle midemi bulandırıyorlar ekranlar buram buram cehalet kokuyor.
mehmet 01.01.1970 00:00:00
zihniyeti değiştirmek çok zordur.ya da hiç. medya toplumun aynasıdır aslında. medyı eleştirmek yerine toplumun zihniyetini değiştirmemiz lazım. bu da bir sürectir. yeni nesili farklı yetiştirmek gibi uzun deneyim isteyen bir iştir.
yıldız 01.01.1970 00:00:00
Gerçekten reyting için yapılan bir durum.bu belli de o kızcağıza yazık.yani esra hanım bu kızcağızın durumunu bilmedenmi oraya çıkartıyr ?Hayır.Hadi yaşlı başlı insanlar kendi kendilerini oralarda ister istemez maskara ediyorlar(biçeşit)Ama bu genç kızın durumunu böyle teşir edip sonrada aptal aptal sanki ilk defa duyormuş gibi onu öğle izlemesi yokmu?yani ayıp denen bir şey var kardeşim bu kadarda olmaz.Herkes kendini o kızcağızın yerine bir koysun bakalım.Başına ne gelmiş se gelmiş,alsınlar seni çıksınlar ekrana.ağlatsınlar salya sümük.bir nezaket gösteripte mendil bile verilmiyor,yüzünede dayıyorlar kamerayı,birde ince name oohh herkes acıma moduna giriyor.Yazıklar olsuan.İnsanların hiç mahremiyeti kalmadı.O kızcağızın orada teşhir edilmesine kim müsaade eder ?Hak,hukuk ,huuu neredesiniz???Hayvanın bile hakları aranırken ,bu ne rezalet???Avrupaya gidip geziyorlar,modasını alıyorlar.Orada postaya verdiğiniz mektubu kimse görmesin diye 5 metre geride bekletiyorlar insanlarıki ön sıradakinin mahremiyetini koruyorlar.Bu hanım efendide 70 milyonun önünde gebelik muayenesi yapıyor.yazıklar olsun bize.Ben bu olayı şimdi interntte gördüm,şok oldum.Demekki bu gibi proğramları izlemediğim için kendimi bir kez daha kutlamam gerekiyor.El insaf:)))
YORGUN 01.01.1970 00:00:00
AH AH DÜNYADA ALLAHIN HÜKMÜNE RAZI OLMAYAM MİLLET
mıne 01.01.1970 00:00:00
kımse bu kızın yerınde olmak ıstemez esra erol sahıp çıkarsa pırım reytınk dıyolar esra erolda sahıp çıkmazsa dışarıdakı ıpı sapı kopuklar çıkıcak farkındamıyız
MINE 01.01.1970 00:00:00
EVLILIK PROGRAMLARINI ELEŞTIIYORUZ AMA BILMIYORUZ KI KIMSEYI ZORLA GETIRMIYORLAR KOTUYU ELEŞTIRIYORUZ IYIYE SESIMIZ ÇIKMIYO MALESEF
vatandaş 01.01.1970 00:00:00
yorumsuzzzz...
MaRdinLİ 01.01.1970 00:00:00
fon müziğine bakın herşey duygu sömürüsü için uygun hale getiriliyor.
lilli 01.01.1970 00:00:00
esra erol bizi diskoya götür
ne hallere dustuk ya 01.01.1970 00:00:00
0dondum kaldım
SAMET 01.01.1970 00:00:00
TELEVİZYON KANALLARINDA ACITASYON YAPMAK ARTIK MODA OLDU.
daha neler evlilik dışıymış yazık 01.01.1970 00:00:00
yuhhhhhhhh
dd 01.01.1970 00:00:00
bi kadin hamile oldugunu nasil bilmez ya sacmalik hele 7 ayliksa, ama yine de bu kizi hemensuclamayin kim bilir annesi babasi sahip cikmadi belki ondan bu hale dustu..
maleman 01.01.1970 00:00:00
REZALETİN DANİSKASI hem kadına şiddeti savunuyorlar hemde kadınlık üzerinden ticaret yapıyorlar
utanç verici,,,,, bu memleketin savcıları yokmu.
mıne 01.01.1970 00:00:00
turk mılletı olarak tek elestırmeyı bılırız esra erola gelmeseydı kaç kışı daha kullanırdı bu kızı eleştırdıgımız kadar ibrette alalım
gebeymiş peh 01.01.1970 00:00:00
ordek degilsin kedi degilsin nasil anlamaz insan hamile oldugunu! bizim hanim regl olmadigini gordugu anda anladi, insanlari aptal yerine koymayin, akilli olun!
izmir 01.01.1970 00:00:00
reyting kokan haraketler bunlar. cehalet.bilisizlik.yanlızlık. esra erol a reyting konusu çıktı bu konuyu haftalarca uzatır zaten evlilik progmanlarını neden kaldımıyolar anlamıyorum
ayşe 01.01.1970 00:00:00
kaldıeın böyle proğramları rezilik
duzgun 01.01.1970 00:00:00
bu tür programları ekranlarda görmek istemiyoruz artık....
Kürşat 01.01.1970 00:00:00
Allah bu gibi durumları teşhir boyutunda yayınlayarak insanların gurularıyla hayatlarıyla oynayan bu tür yayınların ve sahiplerini helak eylesin yada doğru yolu bulmalarını nasişp etsin.
üzücü 01.01.1970 00:00:00
senı bu hallere düşürenler Allah katında çok çekicekler