Erdoğan: Fethullah Gülen 9 şehidimiz için ağladı mı

2014-03-20 13:01:04

Erdoğan: Fethullah Gülen 9 şehidimiz için ağladı mı Başbakan Erdoğan'ın Sakarya mitingi konuşması Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Sakarya Kent Meydanı'nda çoşkulu bir kalabalığa hitap etti.

Kategori: Video Haber

Benzer Videolar
Çinli adam parasını almak için canını hiçe saydı
Çinli adam parasını almak için canını hiçe saydı
Vin Diesel'den Paul Walker için Habits şarkısı
Vin Diesel'den Paul Walker için Habits şarkısı
Tayyip Erdoğan için kum torbası yumruklayan çocuk
Tayyip Erdoğan için kum torbası yumruklayan çocuk
İlk talimatını engelliler için veren küçük başkanın gözyaşları
İlk talimatını engelliler için veren küçük başkanın gözyaşları
Fethullah Gülen'den tahliyeler için dua
Fethullah Gülen'den tahliyeler için dua
Erdoğan: Bu şiiri okuduğum için cezaevinin yolunu tuttum
Erdoğan: Bu şiiri okuduğum için cezaevinin yolunu tuttum
Manisa'da kadın sürücü çarptığı kişiye sarılarak ağladı
Manisa'da kadın sürücü çarptığı kişiye sarılarak ağladı
Engin Kenan'ı vurdu - Racon Ailem İçin - İlk Bölüm
Engin Kenan'ı vurdu - Racon Ailem İçin - İlk Bölüm
mücahit alpay 01.01.1970 00:00:00
Seninleyiz Başkanım! Gülen Terör Örgütüne prim vermeyin!
muhafazakar atatürkçü 01.01.1970 00:00:00
arkadaşlar, erdoğanı seversiniz ya da sevmezsiniz.ama bu videoda fethulah gülen hakkında söylediklerinin doğru olduğunu değil türkiye tüm dünya biliyor.tam sevmeyen varsa sevmesin ama bu videodaki ifadeler gerçek.bunu bilin.fethullah güleni iyi tanıyın...
mahmut_qünes@hotmail.com 01.01.1970 00:00:00
hiç söze gerek yok dünya lideri allaha emanet olun uzun adam.
Takipci(D) 01.01.1970 00:00:00
Bu yapı böyle yapı işte ! Yıkılsaydınız dolarları katmerlemek icin ağıt bile yakarlardı .Evet yıkılsaydınız yıllardır kurtaramadıkları ve kurtarmak istemedikleri dini tekrar kurtarma adı altında milyarlarca dolarları dahada katmerlemek basit olacaktı. cumhurbaşkanlıği secimi icin de belki başkasına söz vermişlerdir.Mitinglere beraber götüreceksen belki gelir bu zat ;-} DEM!R Germany
azrail 01.01.1970 00:00:00
fethullah gülen mosad ajanı olabilir mi
ÇETİN 01.01.1970 00:00:00
BİZ ÖLENE KADAR YANINDAYIZ. SENİN GİBİ BİRİ BİR DAHA GELMEZ BU DÜNYAYA.SENİ YARADANA KURBAN OLAYIM.
ses 01.01.1970 00:00:00
el insaf götürdüğün paralar yetmiyor gözün doymuyor bu sefer gözünü zekat paralarına dikmişsin yazık
BÜYÜK TÜRKİYE VATANDAŞI 01.01.1970 00:00:00
ağlayan adam sizin olsun,,UZUN ADAM BİZİM..pensilvanya sizin olsun...ANKARA BİZİM,,abd sizin olsun..TÜRKİYE BİZİM..papa hz.lr sizin olsun,,HZ. MUHAMMED BİZİM..rısaleyi nur,kırık testi sizin olsun..KURAN-I KERİM BİZİM..montajlar şantajlar sizin olsun,GERÇEKLER BİZİM,,beddua sizin olsun,HAYIR DUA BİZİM..abd,israile hizmet etmek sizin olsun.TÜRKİYE ve MÜSLÜMANLARA HİZMET ETMEK BİZİM.müslüman kardeşini bizden değil diyerek hor görmek sizin işiniz...MÜSLÜMAN KARDEŞLERİNİ BÜTÜN GÖRMEK BİZİM İŞİMİZ...
asd 01.01.1970 00:00:00
sen bittin
vatandaş 01.01.1970 00:00:00
o ağlamadı ama sen ne yaptın sayın başbakan?