KATEGORİLER

Erdoğan: Fethullah Gülen 9 şehidimiz için ağladı mı

Erdoğan: Fethullah Gülen 9 şehidimiz için ağladı mı Başbakan Erdoğan'ın Sakarya mitingi konuşması Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Sakarya Kent Meydanı'nda çoşkulu bir kalabalığa hitap etti.
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • mücahit alpay
    23.03.2014 01:14:49

    Seninleyiz Başkanım! Gülen Terör Örgütüne prim vermeyin!

  • muhafazakar atatürkçü
    22.03.2014 21:35:05

    arkadaşlar, erdoğanı seversiniz ya da sevmezsiniz.ama bu videoda fethulah gülen hakkında söylediklerinin doğru olduğunu değil türkiye tüm dünya biliyor.tam sevmeyen varsa sevmesin ama bu videodaki ifadeler gerçek.bunu bilin.fethullah güleni iyi tanıyın...

  • mahmut_qünes@hotmail.com
    21.03.2014 07:57:48

    hiç söze gerek yok dünya lideri allaha emanet olun uzun adam.

  • Takipci(D)
    20.03.2014 21:34:01

    Bu yapı böyle yapı işte ! Yıkılsaydınız dolarları katmerlemek icin ağıt bile yakarlardı .Evet yıkılsaydınız yıllardır kurtaramadıkları ve kurtarmak istemedikleri dini tekrar kurtarma adı altında milyarlarca dolarları dahada katmerlemek basit olacaktı. cumhurbaşkanlıği secimi icin de belki başkasına söz vermişlerdir.Mitinglere beraber götüreceksen belki gelir bu zat ;-} DEM!R Germany

  • azrail
    20.03.2014 19:08:19

    fethullah gülen mosad ajanı olabilir mi

  • ÇETİN
    20.03.2014 15:37:34

    BİZ ÖLENE KADAR YANINDAYIZ. SENİN GİBİ BİRİ BİR DAHA GELMEZ BU DÜNYAYA.SENİ YARADANA KURBAN OLAYIM.

  • ses
    20.03.2014 14:51:30

    el insaf götürdüğün paralar yetmiyor gözün doymuyor bu sefer gözünü zekat paralarına dikmişsin yazık

  • BÜYÜK TÜRKİYE VATANDAŞI
    20.03.2014 14:48:35

    ağlayan adam sizin olsun,,UZUN ADAM BİZİM..pensilvanya sizin olsun...ANKARA BİZİM,,abd sizin olsun..TÜRKİYE BİZİM..papa hz.lr sizin olsun,,HZ. MUHAMMED BİZİM..rısaleyi nur,kırık testi sizin olsun..KURAN-I KERİM BİZİM..montajlar şantajlar sizin olsun,GERÇEKLER BİZİM,,beddua sizin olsun,HAYIR DUA BİZİM..abd,israile hizmet etmek sizin olsun.TÜRKİYE ve MÜSLÜMANLARA HİZMET ETMEK BİZİM.müslüman kardeşini bizden değil diyerek hor görmek sizin işiniz...MÜSLÜMAN KARDEŞLERİNİ BÜTÜN GÖRMEK BİZİM İŞİMİZ...

  • asd
    20.03.2014 14:48:22

    sen bittin

  • vatandaş
    20.03.2014 13:25:19

    o ağlamadı ama sen ne yaptın sayın başbakan?