Erdoğan'dan Bingöl'de Diyarbakır gafı

2011-06-08 18:00:02

Erdoğan'dan Bingöl'de Diyarbakır gafı Başbakan Recep Tayyip Erdoğan AK Parti Binböl mitingi, Bingöl miting

Kategori: Video Haber

mami 01.01.1970 00:00:00
tayyyip bizi rezil ettin ya
feyzulla 01.01.1970 00:00:00
bingöl ne zaman diyarbakır oldu tayip bey

sedatikikardes 01.01.1970 00:00:00
başbakanlarda hata yapar.
GDHR 01.01.1970 00:00:00
inadına MHP
enis 01.01.1970 00:00:00
ezberiniz bozulmuş fıtbola geri dön bence
Amed Değil Diyarbekir 01.01.1970 00:00:00
Allah da başbakanla dalga geçeni yarın akşam bu hale getirsin uyuyamaz hale getirsin. siz geçin başbakanla dalganızı yarın da inşallah o geçecek dalgasını. chp lilere bdp lilere ve piskevütçülere ders olacak yarın. inşallah
doga 01.01.1970 00:00:00
sankı telefonda konusuyormus da hat gıtmıs gıbı koptum :))
ADAM OLMAK KISILIKTIR KABADAYILIK DEGIL 01.01.1970 00:00:00
ALLAHIN SOPASI YOK NE YÜCEDIRKI GÖREN INSANA BUNLAR BIR GÖSTERGE BIRER BIRER. KEMAL KILICDAROGLU MERDIVEN KAZASI GECIRDI ONLA DALGA GECTI KENDI GITTI DAHA BETERINI ETTI. BAHCELI ILE DALGA GECTI GITTI BINGÖLE ADAMLARIN GÖZÜNE BAKA BAKA DELI DIVANE GIBI SESLENDI SONRA DÖNÜP HATAM OLDU BILE DEMEDI. GITTI HOPADA MASUM BIRININ CANINA SEBEP OLDU DEDIKLERINI AGZIMIZ ACIK IZLEDIK. YORUMLARA BAKIYORUM INSANLIK HALI OLABILIR VS, BU DEDIKLERINIZ HAS GÜZEL AMA ILK ÖNCE BASBAKANA DEMEK GEREK.
AMED 01.01.1970 00:00:00
DİYARBAKIR ÖYLE BİR YERKİ EZBERLERİ BOZAR İŞTE. ZANDERİM DİYARBAKIR BAŞBAKAN,DA BÜYÜK BİR YARA BIRAKMIŞ YAZIK :))
diyarbakır 01.01.1970 00:00:00
Ses ver Amerika ...Amerikaa Amerikaaa ses ver
Allah'ın sopası yok. 01.01.1970 00:00:00
Benim bildiğim Bingöllüler gururlu insanlardır. Diyarbakır'a da yakın olsa bile aralarının o kadar iyi olduğu söylenemez Bingöl halkı böyle bir karıştırmayı unutmaz.Hani bu dil sürçmesi değil, cidden diyarbakır zannediyor orayı üstüste defalarca söylüyor, Özür bile dilemiyor. Özür dilese amenna. Zaten sesler kesildi, sadece öndekiler ses çıkarmaya başladı sonra.
ahmet.. 01.01.1970 00:00:00
Devlet Bahçeli püskevit dedi o sözlerle dalga geçen Tayyip Erdoğanın ta kendisiydi. Anlaşılıyor'ki Devlet Bahçeli Diyarbakır mitingi ile Tayyip'in frekanslarını karıştırmış. Başkalarının kusurunu örtmede karanlık gece gibi ol diyor Hz. Mevlana bu sözler boşuna söylenmedi...
Harbi 01.01.1970 00:00:00
Burada aleyhte yorum yazan çok bilmişler sizin hayatta hiç diliniz sürçmedi mi??????sizin hiç dalgın haliniz hiç olmadı mı????yav başbakanın hitabetiyle, sizin esas oğlan gandiniz de pisküvitiniz de kıyaslanmaz bikere....bir de camdan ancak okuyormuş vs....
serhat 01.01.1970 00:00:00
sen hiçbir zamanı diyarbakırı alamıycaksın içinde kalıcak allahın izni ile o sevda ve hasret le ölüceksinbr /
ALİ 01.01.1970 00:00:00
ADAM BİLGÖL VE DİYARBAKIRI AYIRAMIYOR MİLLET KALKIYOR BUNA OY VERİYOR HA HA HA HA
bingöllü 01.01.1970 00:00:00
başbakanda haklı o kalabalığı görünce bingölü diyarbakır zannetmiş.bütün bingöl toplanmıştı oraya?bingöllüler erdoğan hayranı
vızzzzzzzzzzzzzzzzz 01.01.1970 00:00:00
birde kılıçdaroğlunu, bahçeliyi eleştiriyorsun.
HAKAN 01.01.1970 00:00:00
ALMA PİSKEVİTİN AHINII,, ÇIKAR DİYARBAKIR DİYARBAKIR...;)))br /br /
Gordik 01.01.1970 00:00:00
AKP'li olunabilir, ama yorum yaparken de körü körüne bağlı olmamak lazım. Allah bir beyin vermiş biraz araştırın. Bariz hata yapmış işte, olabilir. Öğündüğü o Kasımpaşalılığı ile ana muhalefet partisi liderinin karşısına çıkabiliyor mu? Hayır. Sizce neden? Sadece bunu bir sorgulayın. AKP'li olunabilir ama 9 yıldır neler yaptıklarını neler yapmadıklarını da araştırmak lazım bu ülke için. Fatih Altaylı'nın Teke Tek programına çıkan Kılıçdaroğlu'nu bir dinleyin derim. Ondan sonra gidin dilediğiniz partiye verin oyunuzu. Biz başbakanı 9 yıldır dinliyoruz. 2002'de dokunulmazlıkları kaldıracağız diye söz verdi. Yıl 2011. Ne oldu? Olmadı, olamaz.
byz 01.01.1970 00:00:00
insanlar tepki göstericene hala eveeett diye bağırıyo yaa uyuyun daha hepiniz!
çoban 01.01.1970 00:00:00
yine milleti kandırıyo adama bak
BAŞKANIMMMMM 01.01.1970 00:00:00
O TEMPOYA O ÇALIŞMAYA O YORGUNLUĞA BU KADARI NORMAL AMA BİGÖLLÜLER NEREDEYSE DİYARBAKIRLI OLDUKLARINI SANACAKLARDI, LİDERSİN YAA TEK LAFINA BAKAR HERŞEY :)) KABİLİYET YETENEK ZEKA HERŞEY SENDE
artu 01.01.1970 00:00:00
adamın çalışmaktan beyni yorulmus. amele gandinin baska işi gücü yokki sadece miting yapıyor. basbakan aynı zamanda ülke yönetiyor
yararım 01.01.1970 00:00:00
hangi ile gittiğini bilmeyen birinden nasıl başbakan olur anlamıyorum..br /
hayırlısı 01.01.1970 00:00:00
allah akıl fikir versin bumu büyük akıllı lider
çetin 01.01.1970 00:00:00
valla çok güldüm siyasetcilerimiz yorgunluktan hangi memlekette olduklarını şaşırıyorlar Allah yardımcıları olsun seçim zamanı çok çalışıyorlar çook.
bağımsız demokrat 01.01.1970 00:00:00
kale içerden fethedilir diyor tayyip doğru aynen öyle yapıyor fethedip bölüp parçalayacak b o p kapsamında canım onun suçu yok takiyye yapıyor