KATEGORİLER

Erbil yaşlı adamı stüdyodan attırdı

Mehmet Ali Erbil yaşlı adamı stüdyodan attırdı Açıl Susam Açıl
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • Trabzonlu Haskız
    16.02.2013 02:12:10

    hiç bir zaman sevmediğim birisi zaten. adam dediğin adam gibi adam olacak.

  • ali
    01.01.2013 12:19:25

    m a erbil kendini adam sanıyor ama otursun aynanın karsısında kendıne bir baksın adammı o cocugumu yoksa

  • CaN
    31.10.2012 11:58:56

    YAZIKLAR OLSUN MEHMET ALİ SANA BABAN YAŞINDAKİ ADAM

  • seher
    17.12.2011 23:27:02

    Yaziklar olsun sana. Yillarca goz onundesin ama ne yaziki hic birsey ogrenememesin CAHILL M ALI.
    Insallah turk milleti senin ne oldunu simdi anlamistir iki yuzlu. O amcaya sen kurban ol saygisiz. Umarim senide birgun mu medyadan attarlar!!!!!!

  • Neco
    15.12.2011 11:47:16

    İNSANI KÜÇÜK DÜŞÜRMEYE ÇALIŞIYOR AMA KENDİSİ DÜŞÜYOR,KÜÇÜLÜYOR.

  • MALİ KARILARINA SÖZ GEÇİR ÖNCE TIRT
    07.07.2011 07:07:03

    tükürürdüm yüzüne ama tükmüğe acırım vallahi... eski hatunlar bundan aldığı paraları çıtıtr çıtır gencecik filinta erkeklerle yiyor acısını milletten çıkarıyor

  • şehnaz
    22.06.2011 13:39:16

    ya nsıl bir insanlık anlayışı bu ya oradaki seyirciler türk deyilmi müslüman deyilmi o yaşlı başlı adamı atınca onlar ne halt ediyo orda kalkıp hepberaber çıksalarya oradan görseydi pislik nasıl olyomuş rencide edilmek aşalık herifbr /

  • metun
    10.06.2011 06:56:18

    diptesin oğlum sen en dipte. bu millet seni sevmiyor artık....

  • ahmet
    09.06.2011 10:11:58

    oraya gidende suç

  • tatar
    07.06.2011 01:05:15

    bu adam tv lerde görüntü kirliligi yaratiyor

  • ömer
    06.06.2011 16:50:42

    Kadir kardeş biz bu den programını izlemiyoruz. Ensonhaber aracılığıyla öğrendik durumu. Ama sen alındığına göre programı yakın takip ediyorsun. Hatta için erimiştir; \\\'\\\'Keşke o adamın yerinde ben otursaydım\\\'\\\' diye.

  • Ayşe çakır
    06.06.2011 10:06:31

    hayatta daha izlemem senin olduğun programı

  • ankaralı
    05.06.2011 19:29:43

    reytıng savasında kı showlarından bırıdır kesınlıkle eger gercekse atın bu herıfı turkıye sınırları dısına gıtsın gerı erbıle.

  • Yusuf
    04.06.2011 20:14:50

    Benm içinde bu görüntüden sonra M.Ali ERBİL BİTMİŞTİR!!!Babası yaşındaki bir adama bu yapılır mı yaa???

  • haydar
    04.06.2011 16:16:13

    bu asaglik adam hala tv ekranlarinda

  • Kadir
    03.06.2011 23:58:03

    Bu kadar yorum yazıyorsanız sizde seyrediyorsunuz demekki bu adamı M.Ali nin adı geçince hemen zıplamışsınız yorumun bini bir para... O seyirci oraya cast tarafından parası ödenerek getirilmiş biridir sorulan soruya canlı yayında mal gibi cevap vermezsen kapıyı gösterirler adama heleki karşındaki M Ali ise, adamın tarzı bu yıllardır tüm Türkiye tanıyor biliyor bile bile lades derler buna.

  • nesrin oğur
    03.06.2011 18:38:38

    valla,o adamın ne olduğu belli.br /biz tv de gördükmü kapatıyoruz.br /ayağına,programına gidersem eğer.......br /haketmişimdir dimi ?

  • yerli
    03.06.2011 15:52:51

    m.ali bitmiş,okeye dönüyor..

  • x
    03.06.2011 14:42:07

    bu adama hadini bildirin bir daha da tvlerde program yapamasın...

  • eylül
    03.06.2011 13:56:50

    adam konusmak istemiyor diye stüdyodan kovdu.. bu kendini galiba bulunmaz hint kumasi saniyor.

  • ozan
    03.06.2011 13:42:50

    biride çıkıp şu adamın suratına tükürmüyor

  • selim
    03.06.2011 13:39:07

    karakterini yine ortaya koymuş.....

  • *
    03.06.2011 09:53:45

    Artık bu adamı televizyonda görmek istemiyoruz. Sen belaltı muhabbetlerinden de insanları rencide etmenden de çok sıkıldık. seni izlemesek bile o ekranda senın programının yayınlandığını bilmek bile iğrenç bişey.

  • yılmaz
    03.06.2011 09:49:53

    halk seni çok şımarttı suç bizde ama bu terbiyesizliğini bu halkta affetmez

  • Halil Aydin
    03.06.2011 09:43:04

    Alevileri hep böyle rencit ediyor bu Adam

  • Ilker
    03.06.2011 09:35:17

    Erbil sen kimsin ya, bittin sen artik. su dustugun yere bak aciyorum sana. Sen o vatandas rizaya kurban ol.

  • a5met
    03.06.2011 09:31:37

    etme eşekle muhabbet küstürürsün, silme kıçını cam kırığıyla kestirirsin

  • gökhan
    03.06.2011 09:28:49

    bu herife program yaptıran kanal yöneticilerini laf etmek lazım aslında adam olsaydı adam gibi kanallarda iş yapardı zaten gerizakalı herif kendini bitirdi son çırpınışları bu

  • İzleyici
    03.06.2011 09:21:29

    Söylenecek tek bir cümle var \\\"Allah belanı versin\\\" versinde bütün Ülke senin bu densizliklerinden ahlaksızlıklarından pisliklerinden kurtulsun....

  • de le te
    03.06.2011 09:14:56

    terbiyeden yoksun kişi

  • bayram
    03.06.2011 09:06:06

    nalet gelsin erbile
    babası yaşındaki adamı utanmadan kovuyor

  • seslice
    03.06.2011 09:04:19

    e bir bakımdan doru ama niee geldin diyor adam oraya gittiysen orda yorum yapmaya her daim hazır olucaksın ordaki seyirciler genellikle ucret alıyor her program başı yoksatabiki bir izleyiciye böyle konuşulmaz ama malesef ucret aldıkları için böyle laf yiolar

  • OLCAY
    03.06.2011 08:57:36

    KENDİSİNE BAŞKA BİR ŞAKLABAN BULAMAYINCA BOZULDU TABİİİ....!

  • np
    03.06.2011 08:50:23

    bu ne terbiyesizlik yaaaa.. bu kadarı da fazla. yeter artık bu adamın yaptıklarıı. 1 değil 2 değil.. ama bunda değil suç oraya gidip onu izleyenlerde.. yazıklar olsun kendini ne sanıyosun sen??

  • huseyin k.
    03.06.2011 08:49:59

    o stüdyodan attırdığı adam Alevi dedesidir. bunu bilerek yapıyor , kuyruk acısı var....

  • hüseyin k.
    03.06.2011 08:48:53

    Mali, Bütün Türkiye vatandaşları senin potansiyel maskotların , şebeklerin değildir. bunu anla artık. her insanla toşşak geçilmez. adam oturup izlemeye gelmiş, senin buna saygı duyman gerekirdi. niye geldin, oturup izlemeye geldim, sen kralmısın???? sen bu millete hizmet mi ediyorsun, yoksa milleti kendine köle mi sanıyorsun???????????

  • şükrü işli
    03.06.2011 08:38:36

    m ali bitmiş, bu manzaraya hiç bir şey söylenmez. zaten normal bir insanın o proğramda işi ne. yazııık.

  • kshjkbfvf
    03.06.2011 08:34:14

    hiç önemsenmeyecek adama bukadar önem verirseniz olacağı bu terbiyesiz...

  • murat
    03.06.2011 08:31:27

    sizde izleyin destekleyin ey millet bu programları da bunlar da reyting yapsınlar. suç kimde hala idrak edemediniz değil mi

  • SENİ DENGESİZ !!
    03.06.2011 08:29:51

    SENİ DENGESİZ Rumuzu ile yorum yazan bay yada bayan, Sen M.Ali nin herhangi bir siyasi parti bünyesinde rol aldığını ne zaman gördün, kalkmış chp zihniyeti bu diyorsun. oradaki konu görgü ve saygı kurallarını ihlali ile alakalı, konuyu çektiğin yere bak.. Nasıl bir ağla örülü o beynin senin, Ajda Pekkanda pek hala dalkavukluk yaptı onun görüntüsüde türbanlı felen değil açık açık kustu kadın, eğer yorumun mantık çerçevesinde olsaydı ne ala, işiniz gücünüz polemik tabi tuzunuz kuru..! BÖYLE YORUMLAR YAPMAYA DEVAM ET NE ALA MEMLEKET

  • mehmet önal
    03.06.2011 08:29:13

    odamda suc senın rezıllını izlemeye gelmiş sanırım o adama ucret vermedıniz yemın ederım sen bu memlekette bedavadan rezılliginle para kazanıyon alevıye hakaret ınsan aşalama butun ahlak dısı olumsuz yergılar sende ve ekıbınde ben sana bişi demiyorum senı bız adam ettık carkı felekte sende rezıl ettın adamsızlıgınla sayın mehmet ali

  • azad
    03.06.2011 08:22:27

    o şahıs alevi olsaydı ne yapacaktın?????????????

  • c. beydağlıı
    03.06.2011 08:21:20

    Mehmet Ali ye yakışmadı, o insanı rencide etti ve küçük düşürdü, sonuçta gelmiş ve orada bulunmuş, bu kaçıncı pervasızlığın M. Ali..! sen o yaşa geldiğinde sanıyormusunki saygı hürmet görebileceksin, emperyalizmin tam uşağı olmuşsun yazık sana..!

  • tuncay
    03.06.2011 08:21:00

    Ya allah aşkına bu gerizekalıyı adam yerine koyanlar kimler ya bunu adam yerine koyanlar bundan 100 kat daha gerizekalıdır kesinlikle şuursuz denyo

  • tuğba
    03.06.2011 08:16:32

    şarlatanlıkla para kazanmak servet yapmak ne kolay bizde burada ter dökelim kafa patlatalım 3 kuruş kazanıcaz diye bizim insanımızda suç şarlatanları seviyor adam yerine koyuyor.

  • hakan
    03.06.2011 08:11:05

    bu zaten kendini bir şey sanıyor yaptıgı terbiyesizlik malimidir nedir

  • yanlız52
    03.06.2011 08:06:38

    uydum artık TNT diye bir kanal tanımıyor.m.ali gidene kadar.

  • arif susam
    03.06.2011 07:47:09

    bu adaamın yaptığı gaf 1 dğil 2 değil seyiric olarak bu kanalın da bu programı kaldırmasını canı gönülden isteriz

  • niye geldin..?..:D:D
    03.06.2011 07:45:03

    evet niye geldin.. onlar paralı seyirciler evlerinden servis ile alınıp studyolara götürülüyorlar alkış için ve konusmak için.. adama birsey sordu cvp vermedi.. neden geldin ki

  • devrim
    03.06.2011 07:42:57

    o yaşınla orada ne işinvar şeytan insani böyle milyonların önunde rezil eder işte akılı ol gitme bundan sonra ihtiyarrr

  • mali sevmeyenler beğensin
    03.06.2011 07:34:10

    böyle dengesiz heriflere reyting uğruna program yaptırırsanız böyle olur.
    tnt yanlış yoldasınnnnnnn........
    programı askıya alınnnnnnnnnnnnnnn











  • tarafsız
    03.06.2011 07:25:22

    orada programı izlemek için para alıyor o arkadaşlar.profesyonel stüdyo izleyicisi.cast ajansları tarafından gönderiliyor.bu sebeple orada sorulan sorulara cevap vermek mecburiyetindeler.ama erbilin yaptığıda hoş bir hareket değil.reklam arasında da çıkarabilirdi dışarı.

  • Cemal
    03.06.2011 07:19:12

    O ADAMIN yapdigi yanlis kovmamaliydi ... onun adam olmadigini hepmiz biliyoruz ....
    O yasli amcanin orda isi NE??? Gitmeseydi Böyle sacma bir programa ...IKISINIDE salandiralim !

  • mert doğan
    03.06.2011 07:15:24

    bu adamı hala izleyip pirim kazandırıyoruz ya helal olsun bizlere. yaptıkları terbiyesizlikten başka bişey değil

  • seni dengesizz
    03.06.2011 07:12:16

    chp li zihniyet budur işte bunların gerçek yüzleri budur halka şirin gözükürler ama içlerinde tipik halk düşmanıdırlar

  • adanalı
    03.06.2011 07:02:29

    arkadaşlar büyüğüne saygıyı bilmeyen bu adama program yaptırmayın sen kimsinki baban yaşındaki adamı dışarı attırıyosun

  • pilot
    03.06.2011 06:57:42

    Yaşını başını almışsın,neişin var o programda,çıkmasaydın keşke,babasının malı sanki,onu bana yapacaktı bak onu stüdyada ne hale getirirdim terbiyesiz herif

  • ak
    03.06.2011 06:54:02

    ne zannediyorsa kendini bu gereksiz canlı bunu seyredenler de suç basmıyo kafaları

  • ErKuTT
    03.06.2011 06:49:40

    Bu adamlar muhtemel para karşılığı orda seyirci değil belli kurallar var he öyle değilse mehmet alide suç yok o kadar insan var dışarı çıkartınca kalksınlar ancak toplumsal bilincin olmadığı heryerde Mehmet alilerin olması çok normal.Mehmet Ali tarzı insanlar Bir toplumun durumunu özetler malesef şu an durumumuz bundan ibaret.

  • Bıyıklıbeyfendi
    03.06.2011 06:48:44

    Mali burda haklı onlar parayla geliyor ve yorum yapıp konuşmak zorundalar PARALı yorumcular onlar eee adam parasını verdiyse tabi konuşacak!!

  • AYDIN
    03.06.2011 06:45:11

    KIZINDAN KÜÇÜK BAYANLARLA ÇIKAN AHLAKIMIZIN YÜZ KARASI BU ADAMA HALA RTÜK ORALARA ÇIKARTIYOR...YAZIK...

  • asil
    03.06.2011 06:34:46

    bunu televizyona çıkaranda suç

  • 477
    03.06.2011 06:30:24

    adi adam tnt ye sesleniyorum bu adama program yaptırtmayın

  • m
    03.06.2011 06:28:22

    arkadaşlar bunu bilmenizde fayda var yorumu sonra yapın, o şahıs bir süre mali nin görüş açısında eliyle pekde edepli olmayan bazı hareketler yapıp yarışmadakilerin dikkatini çekiyor (maliyi gözüyle uyaran bayan ) kamera yada seyirci farketmiyor bunu en sonunda mali bunun üzerine gidiyor. ama haklısınız bunlar o an kamerada yok.... sebep görünmüyorsa hemen maliyi taşlayalım.... iyi günler

  • efendi adam
    03.06.2011 06:28:11

    bunda suç yok izleyende suç

  • reis
    03.06.2011 06:27:14

    adam deyil oraya gidninde ne işi var anlamadım

  • Sema
    03.06.2011 06:26:45

    Acilen tedavi olması gerekiyo...

  • vakveyn
    03.06.2011 06:21:28

    yaşlı amcanın yorum yapıp yapmamak hakkı.....çok ayıpladım......kanalı mehmet ali beymi yönetiyor....alsanıza diye bağırıyor.....yazıklar olsun koskoca adama yaptığına bak....kanal sahipleri gereğini yapsın lütfen......kimseye saygısı olmadığı için hayatı düzgün gitmiyor işte......

  • vatandaş
    03.06.2011 06:19:19

    onda suç yok suç bizim millette neden bu adamın programları izlerler anlamış değilim bu adamın yüzünden tnt kanalını sildim televizyonumun hafızasından

  • Bence
    03.06.2011 06:11:15

    Arkadaşlar bence bu bi oyun ikiside anlaşmalı adama bı kaç kuruş tutuşturdular sonrada seni yayından kovucak dediler ve bu sayede reyting yapıcak ve aynen bu şekilde gördüğümüz gıbı haberlerde on pılana cıkıcak adam kendını unutturmamaya calısıyo ben burdayım demek ıstıyo ;)

  • seda
    03.06.2011 06:10:35

    başkasına saygısı olmayanın kendisinede saygısı olmaz, kendide yaşlandı bugün kendisi başkasına yarında başkası kendisine, e bu işler böyle ne ektiysen onu biçersin. utanmaz adam gerçekten ya izlemeye değmez bu adam......

  • orhan55
    03.06.2011 06:09:57

    bu ülkenin yetiştirdiği en lüzümsuz insan,o radaki insanların hemen orayı terk etmeleri lazımdı,ayıplıyorum m.ali erbili,,,

  • emin
    03.06.2011 06:05:04

    yuhhhhh

  • azad
    03.06.2011 05:41:46

    böyle yapmaman lazım memet ali yanlış yoldasın

  • rtv
    03.06.2011 05:40:45

    onlara orada konuşsunlar die para veriyorlar

  • dede
    03.06.2011 05:13:35

    Biriniz de çıkıp yahu amca senin ne işin var orda , bu adamın program formatı 15 yıldır böyle , madem rahatsız olucan neden katılıyosun yazmamışsınız... beynimiz mi farklı çalışııyor anlamadım.

  • adanalı
    03.06.2011 04:39:47

    bu adam artık bunadı. ben izlemiyorum çünkü herşeyi sahte bunun. yarışmacısından seyircisine kadar sahte. ülkenin seviyesini düşürenler bunlar değilmi

  • akpkk
    03.06.2011 01:03:09

    MALI PUSTUNUN SUCU YOK , O MALI SIMARIGINI ORADA ALKISLIYAN INSANLAR SUCLU !! BU PISLIGI NEDEN YASATIRLAR ANLAMIYOM , SIK KAFASINA GEC !!

  • adem
    03.06.2011 00:43:49

    diyecek bişey yok adam terbiye ve ahlak fakiri

  • sonny
    03.06.2011 00:42:15

    terbıyesıs herif yaa.. alevilere laf attı daha sonra ekrandan silinecegını bıldıgı ıcın dedelerın ayklarına kapandı..insallah yarın da bu yaslı adamın ayagına kapanırsın..
    zaten alevılere laf attıgı unden berı hıc sevmıyorum buda ıkıye katladı...

  • şirin
    03.06.2011 00:38:48

    arkadaşlar suçun büyüğü onu izlemeye gidende...sen bu adamın bunca yaptığı rezaletten sonra programına gidersen oda sana böyle yapar

  • adem
    03.06.2011 00:36:03

    şımarık terbyesz

  • nsrt
    03.06.2011 00:32:58

    ne saygı kalmış ne terbiye bunda yaa. para bu kadar şımartıyo demekki insanı

  • pislik herif
    03.06.2011 00:30:21

    geldigi yere halk sayesinde geldigini unutmus saygısız serefsiz

  • yozgatli
    02.06.2011 23:59:30

    cok ayip Misafir konusmuyor diye disarimi atilir.Yasli adama yazik olmus

  • BİZ
    02.06.2011 23:49:48

    Adam SANATÇI kimliğiyle konuşuyor, o kimliği kim verdi ona BİZ, peki o kimliğe bu kanatları kim taktı yine BİZ, şimdi oda kanatlarını alabildiğine açtı pençeleriyle onu oralara getirenlere saldırıyor saldırdıkları kim oda BİZ.... Yazıklar olsun!

  • Necati
    02.06.2011 23:14:21

    terbiyesiz herif sen ne hakla yasli adami atiyorsun senin ahlaksiz fikrine katilmadi diye mi ...

  • abbas
    02.06.2011 23:00:18

    belki öz güveni yok konusmak istemıo bu kovulmasına sebep degildir gercekten kınıyorum .

  • Ahmeturan
    02.06.2011 22:59:37

    tüylerim ürperdi nedense

  • tolga
    02.06.2011 22:55:33

    Mehmet alinin bu hareketinden sonra daha onun programını izlemeyeceğim

  • sukru
    02.06.2011 22:36:08

    bu adam hala televizyonlarda program yapabiliyosa yapımcılarda bir sorun var derim ben

  • birol
    02.06.2011 22:33:12

    ne kovuyon adamılan

  • ender
    02.06.2011 22:31:35

    bunun gibilerde tvde sunuculuk yapıyorya bence televizyon izlemeyin bilgisayardan film ve haberleri takip edin derim....

  • mehmet al
    02.06.2011 22:31:26

    bu adama sunuculuk yaptiranlara yaziklar olsun asagilik serefsiz herif

  • mali yine mali
    02.06.2011 22:31:14

    yaşlı adam alevi galiba ondanmı kovdu acaba?? ;)))))

  • hacer69
    02.06.2011 22:28:31

    bu kadarida olmaz ya yazik bi insan bu kadarda asagilanmaz ama suc onun terbiyesizligine goz yumanda

  • babayaro 42
    02.06.2011 21:49:36

    sana yakışmadı m.ali erbil hemde hiç yakışmadı

  • seviyesiz.
    02.06.2011 21:42:22

    ben şahsen bu adamı seyretmiyorum.insanın kalitesini düşürüyor.

  • izleyici
    02.06.2011 21:41:26

    atın bu adamı televiyonlardan utanmaz mehmet ali kınıyorum

  • ruzgareserse
    02.06.2011 21:40:52

    Bu adamın taa su unutlumus mikrofon olayında afaroz etmeleri lazımdı ama bizim millet işte..

  • aslp
    02.06.2011 21:40:04

    yuh artık kardeşim bunu dedelere götüp affettirenlere ne demeli yok artık izlemeyin bu adamı ya yaptığıda bişey olsa.

  • zulfikar
    02.06.2011 21:39:26

    ayıp sana neyi aldırıyon babanımı çakal

  • barış
    02.06.2011 21:39:07

    mali haklı orada yapılan belli o yaşta gitmmişsin.göz zevkine konuşmam. biri görür. meyhanede oturup abi ben içki içmem gibi bir şey

  • ayıp be ayıp
    02.06.2011 21:27:14

    sen bu davranışlarına devam et sonra yine birgun biryerlere gidip kişilerin en olmadık yerlerini öpup özur di,lersin yada diletirler.

  • yilmaz
    02.06.2011 21:26:46

    kimse bu adami izlemesin arkadaslar boykot edelim bu mikrobu

  • aslan
    02.06.2011 21:19:47

    mehmet ali senın yaptıgın adamlıkmı çok ayıp yaşına saygı gosterır insan yakışdımı sana

  • mal
    02.06.2011 21:17:09

    bu adamı hala seyredenlere ne demeli

  • kelleci
    02.06.2011 21:12:36

    adi adam,utanmasi yok bunun.ama hic sasirmadim,herzamanki saygisizliklarindan biri.

  • sevil
    02.06.2011 21:11:36

    kendini ne sanıyor bu adam bunun gibileri ve bunlarn çıktığı kanalları da izlememeli

  • 4
    02.06.2011 21:05:01

    götü başı yaşlılıktan titrerkende ben mali yi görecem

  • KENAN
    02.06.2011 21:03:10

    Bunun babasınada saygısı yoktur halsiyetsiz herif sen kimsinde adam kovuyosun seni izleyende kabahat

  • mahmut
    02.06.2011 20:55:34

    bunlar medeni ve medeniyet ögretenler br /

  • mutafa
    02.06.2011 20:53:30

    hata bu adamı halen ekranlarda boy boy gösterenlerde yaşlılık bunamaya başlamışş ve yaşlı ınsanlardan korkuyor saygısız ve terbıyesız bıyesıburda kanalın buyuklugunu gösterıp bu damı derhal ALMASI lazım ordaki vatandaşı degıl

  • volkan demir
    02.06.2011 20:51:03

    M.Ali Erbil adamın yerinde olsaydım kapıda beklerdim seni çıkışın olmazdı . Adamısın sen şaklabant

  • dfff
    02.06.2011 20:44:18

    Ahlak yok bu adamda bir kere.Amcanın da ne işi varsa orda.İzlemeyelim böyle haysşyetsizleri

  • Arslan
    02.06.2011 20:40:23

    Harbi saçmalımışsın artık Mali. Haddini fazlasıyla aştığın gibi çırpındıkça batıyorsun.!

  • TÜRKİYEM
    02.06.2011 20:37:41

    bunlar hep böyleydi aslında ama artık güç milletin eline geçince gerçek yüzleri ortaya çıktı

  • yaşlı
    02.06.2011 20:33:33

    yaşlandığında aynı muameleyi görmesi dileğiyle...

  • bensukru
    02.06.2011 20:31:56

    Yazıklar olsun bu Mehmet Ali erbile. sirf konusmak istemiyor diye yaşlı dedeyi sütüdyodan attiran bi insanı ekranlarda gormek istemiyoruz. adam olan zaten o yaşlı adamla birlikte çıkardı stüdyodan.

  • idea
    02.06.2011 20:30:48

    Diyecek bir şey bulamadım!.. Programa rağbet edilmesi hata. İzlenmiyor olsaydı böyle bir şey olmazdı.

  • as
    02.06.2011 20:29:27

    bence bu adama halk gereken cezayı vermeli ama işte yapmıyor kimse...oraya iki hatun çıkarıp oynatıyor reytingi alıyor.

  • bektas donat
    02.06.2011 20:28:34

    ya sen nasil bir insansin bu kadarida fazla deyilmi

  • ............
    02.06.2011 20:28:01

    yatacak yeri yok bunun

  • Misafir
    02.06.2011 20:20:53

    Böyle şarlatanlara pirim veripte programını izleyen seyirciler de suç..

  • hakan
    02.06.2011 20:19:22

    yazıklar olsun sana

  • m
    02.06.2011 20:10:52

    nasıl bizler sayesinde oralara gelmişsen öyle indirbesini biliriz ne zararı var odamın sna

  • sdefe
    02.06.2011 20:00:00

    terbiyesiz

  • taşkın
    02.06.2011 19:49:57

    tam da bu adamdan beklenecek bi harket neydi ki ne olsun saygısız.

  • fatih
    02.06.2011 19:44:10

    işte size sanatçı...türkiyeye yakışan sanatçılık bu...cumhuriyet sanatçısı...

  • cossar
    02.06.2011 19:33:39

    bitik

  • 53
    02.06.2011 19:31:03

    bittiğin andır memetali

  • Gülbahar
    02.06.2011 19:26:25

    Bu adama hâlâ program yaptırmaya devam edenlere yazıklar olsun.

  • murat atak
    02.06.2011 19:19:27

    alcak adam seni

  • edb
    02.06.2011 19:06:53

    Yaw Herşeyi AKP nin Üstünlüğüne bağlyrsnz ya pes yani

  • Yozgatli
    02.06.2011 18:57:42

    Ne oldu, daha önceleri, ak partiye atip tutuyor diye bas üstüne cikardiydiniz, simdimi terbiyesiz oldu, bu adam her zaman böyle idi, sizlerin terbiyesizliginden pirim yapti, iyi yapmis, insanlar kimin yaninda bulunduklarina dikkat etmez ise, hem rezil hemde rüsva olur. Tipik bir CHP´li iste ne desen bos

  • baran doğan
    02.06.2011 18:55:43

    adammısın sen......................................

  • metin
    02.06.2011 18:53:46

    millete 10 -20 tl vererek oraya getir sonra maymun yaptır.kendine resmen şaklaban arıyor.sen o insanlar sayesinde ayaktasın.unutmayın bu adam hatırlayın bir keresinde adamın pantolonunu indirmişti canlı yayında.gariban adamın yaşlı başlı insanların guruyla oynayan bu müsvetteyi izlemeyin.yeteri kadar kazandı garibanın sırtından.allhanz kitabınız varsa izlemeyin şu herifi.

  • yusuf
    02.06.2011 18:47:15

    saygısız insan ünlü olmuş ama insan olamamış ünün batsın senin kurban ol o amcaya emi

  • kral
    02.06.2011 18:46:27

    herkes facebbok ta paylaşsın bu iğrenç herifi soytarı

  • Mustafa
    02.06.2011 18:42:06

    Bunun programına asla gitmem, buna iş veren kanalı asla izlemem. Ona buna hakaretden başka yaptığı birşey yok, alsanızaaaa

  • Hakan Karaçay
    02.06.2011 18:39:39

    Bu şahıs adamsa eğer kusura bakmayın ama ben adam değilim

  • a
    02.06.2011 18:39:28

    terbiyesizlk...br /

  • dermet
    02.06.2011 18:38:41

    bu adamı izlemeyin ki program yapmasın.gevezelik yapıp parayı götürüyor..

  • watansewer
    02.06.2011 18:33:13

    bu tam bır adı ya ben bıde o studyoda o hareketden sonra hala orada ınsanız dıye oturan musfettelere ne demelı...

  • gtdt
    02.06.2011 18:30:58

    m. ali nin bir daha proğramını seyretmeyinnnnnnnnnnn

  • ali osman
    02.06.2011 18:26:18

    bu mali denen adamda suc yok, bunun yaptigi programa giden ve izleyende bence bütün kabahat, bunu kirdigi ceviz kirki coktann asti ama hala millet buna prim vermeye devam ediyor

  • ocaklı ülkü
    02.06.2011 18:24:57

    insanlara asalık mumalesi yapmayı cok sever egosunu böle tatmin ediyor bizim milletimizde hala bu adama prim veriyor.

  • safa pektezel
    02.06.2011 18:24:12

    terbısesızlıkkkkkkk

  • muslu özgür
    02.06.2011 18:22:21

    böyle hadsizlere pirim verem yine biz değilmiyiz. kısacası bunlar bizim pisliklerimz .

  • slhtn
    02.06.2011 18:21:15

    yorum yapmaya bile değmez bu herife

  • Uğur Emrah Çalışkan
    02.06.2011 18:16:21

    Dünyada bu adamdan daha karaktersiz biri daha varmı acaba çok merak ediyorum doğrusu ......

  • mamaklı
    02.06.2011 18:13:30

    yazıklar olsun insanı rencide ediyor bu kaçıncı...ben olsaydım stüdyodu terkederdim.

  • HAKSEVER
    02.06.2011 18:13:02

    O RASI EĞLENCE M.ALİ.ER. MİKROFUNU UZADIYOR (İNSAN YERİNE KOYUYOR!) ADAM DESSEM SAYGISIZLIK YAPIYOR? AĞZINI-BİLMEM NERESİNİ BÜZÜYOR ! SİZ ŞOVMEN OLSANIZ NE YAPARDINIZ SORUYORUM HALKIMA?

  • mitra
    02.06.2011 18:10:32

    oraya onu izlemeye gidenlere haktır diyeceğim ama adamcağızın duruşuna resmen acıdığımdan diyemiyorum. Bu adamı başına oturtmaya devam edip ne zaman hacetini görecek diye bekleyenlere yazıklar olsun

  • murat
    02.06.2011 18:09:27

    yazıklar olsunnnnnn....

  • ahmed
    02.06.2011 18:05:15

    kendide biliyor bak ruh hastalarının oraya geldiğini,şaklabanlık yapmayacaksan niye geldin diyor,yazıklar olsun m.ali gözümden düştün

  • ömer
    02.06.2011 18:04:18

    O stüdyoda olup da böyle bir hareketten sonra stüdyoyu terk etmeyen seyircilere yazıklar olsun

  • sıtkı
    02.06.2011 18:02:43

    Haklısın kardeş Adam olan o dedemizle beraber o stüdyodan çıkardı.

  • ümit
    02.06.2011 17:57:57

    sanı meçhul arkadaşıma katılıyorum.br /

  • Yiğit
    02.06.2011 17:57:53

    Ayıp ya babası yaşında adamı nasıl azarlıyor. Allah ıslah etsin senin gibileri...

  • murteza
    02.06.2011 17:47:34

    kalitesizlerin programına giden kalitesiz muamele görür

  • mali
    02.06.2011 17:42:27

    adam o gelenlerin tamamına yorum yap diye para ödüyor.br /br /bedava gelen adamı niye kovsun hepsi paralı o izleyicilerin kabul ediyosan baştan birşeyleri yorum yapacaksın

  • birofili
    02.06.2011 17:33:34

    bu adama program yaptırıyorlar hâla..

  • hasan
    02.06.2011 17:29:11

    şımarık sende. bir alevi olarak senden son derece nefret ediyorum

  • murat
    02.06.2011 17:25:07

    bu ülkede bu terbiyesizi alkışlayanlar utansın

  • Sanı meçhul
    02.06.2011 17:24:05

    Adam olan o dedmizle beraber o stüdyodan çıkardı.

  • Hüsrev
    02.06.2011 17:23:13

    Onlar parayla gidiyo oraya o amcada üç kuruş kazanmak için gitmiş ayazık değilmi konuşucak diye bi kuralmı varki.Bu adamı hala nasıl izliyorlar aklım ermiyor doğrusu.

  • boksör
    02.06.2011 17:16:16

    bunun agzini burnunu kirmak lazim simarik pis herif

  • trabzonlu zagaroğlu
    02.06.2011 17:07:50

    bu adamı izleyen ve izletenlerindir suç yeter artık bir karadenizli olarak utanıyorum böyle insanlardan

  • vatandaş
    02.06.2011 17:02:17

    yazıklar olsun sana....

  • gurkaaan
    02.06.2011 16:59:54

    Ben senin egonu seveyim !...

  • Gökhan
    02.06.2011 16:58:31

    terbiye eğitimi almamış bu insanlar nasıl bu kdar izleniyo ve nasıl bu noktalara gelebiliyo gerçekten yazıkkk ....

  • 0404
    02.06.2011 16:56:10

    insana saygısı yok malının

  • özendikleriniz
    02.06.2011 16:46:55

    ayıp be

  • Ahmet yakacan
    02.06.2011 16:41:53

    Senide bir gün böyle alacaklar .Saygısız adam.

  • çoban
    02.06.2011 16:40:58

    mali de yaşlanıyo normaldır :))

  • aydın
    02.06.2011 16:34:49

    bir değil iki değil bu met ali erbl\\\'in ayıpları,yaptıkları şımarıklıktan baska hiç bir şey değil

  • HAKANN
    02.06.2011 16:32:31

    buna bakmaya gidene yada bakana ne diyeyimmki o mu yoksa bunun yaptigi programa bakanlarmi suclu bu isi anlamadim

  • ayşe
    02.06.2011 16:25:26

    allahım yaaaa.reytink alıcam diye .koskoca adama ne yapıyoo.. sinirim bozuldu yaaaaa.lütfen yalvarıyorum bu adam müsvettesine biriii haddini bildirsin lütfeeen ..başka adam kalmamış gibi adama niye pirim verilir anlamış değilim.. sinir bozan şahııııııs memet alii.....

  • ismail
    02.06.2011 16:22:39

    bu adam izleyeden suç

  • Semih
    02.06.2011 16:20:52

    Vicdanında ar kalmamış

  • hasan
    02.06.2011 16:16:19

    ne zannedıyo bu kendını

  • ercan
    02.06.2011 16:08:25

    ayıptır ya.. rezilikten başka birşey deil ya

  • aqmin
    02.06.2011 16:06:11

    yazıklar olsun akıllanmamış

  • bataklık.
    02.06.2011 16:03:13

    o adam seni dışarıda bi görsün m ali,biz zaten senin bu hareketlerini biliyoruzda ,senin yatacak yerin varmı ya ,gitgide batırıyon kendini.

  • aliii
    02.06.2011 15:58:26

    para verip getiriyoruz konuşmak zorunda diyor resmen... hala ekranlara çıkartıyorlar bu herifi. hayret bişey

  • sinan
    02.06.2011 15:58:26

    Suç onda değil. Suç ona bu kanalda program yaptıran yöneticilerdedir!!. ayıptır, günahtır, yazıktır, saygısızlıktır.

  • Ali
    02.06.2011 15:56:56

    Kendisine yakışanı yapmış, bu gidişle yakında 3. sııf gazinolarda program yapacak...

  • hartes
    02.06.2011 15:55:25

    yazıklar olsun sana mali..bu kaçıncı ayıbın yeter artık çık ekranlardan seni görmek istemiyorum..

  • yaşar cantemur
    02.06.2011 15:53:59

    mehmet ali\\\'ninde var yaşı 70 ama bir türlü akılanmıyor bu adamdan türk medyası bir türlü vazgeçmedi sövüyor sayıyor hakret ediyor yinde adam baştacı yapmadığı yemediği halt kalmadı fakat bu kumarbazdan kimse vazgeçemedi ağzı bozuk ailece izlenecek biri değil ama neyse allah islah etsin

  • sedatg
    02.06.2011 15:52:21

    ahh..ahh.. sen kim?adam olmak kim?

  • cafer bal
    02.06.2011 15:51:49

    terbiyesiz adam babasi yasindaki adama kovuyor unanmaz herif zaten ..........

  • memolix
    02.06.2011 15:47:56

    buna yapılacak tek yorum m ali erbil devam sen doğrusunu yapıyorsun bizde iş yok

  • engo
    02.06.2011 15:46:57

    Bu adama reyting icin program yaptirana yaziklar olsun,seyircinin de kendi gibi olmasini istiyor

  • Akın
    02.06.2011 15:43:45

    Adam yorum yapmak zorundamı böyle bişey ancak türkiyede olur zaten normal bu adam iyice ..okunu çıkardı..

  • LAZ ERDAL
    02.06.2011 15:30:44

    İnsanım diye ne çıkıyosun sen öle ekrana seni çıkaranada çıkartanada yazıklar olsun.