Erbil yaşlı adamı stüdyodan attırdı

2011-06-02 18:14:32

Mehmet Ali Erbil yaşlı adamı stüdyodan attırdı Açıl Susam Açıl

Kategori: Video Haber

Benzer Videolar
Manisalı kız sevgilisine saldıran adamı yere serdi
Manisalı kız sevgilisine saldıran adamı yere serdi
Polis intihar etmek isteyen adamı kurtardı
Polis intihar etmek isteyen adamı kurtardı
Tramvay yaşlı adamı böyle ezdi
Tramvay yaşlı adamı böyle ezdi
At adamı ezdi geçti
At adamı ezdi geçti
Dünyanın en yaşlı insanı Gertrude Weaver hayatını kaybetti
Dünyanın en yaşlı insanı Gertrude Weaver hayatını kaybetti
Metin Feyzioğlu’na kızan yaşlı adam programı terk etti
Metin Feyzioğlu’na kızan yaşlı adam programı terk etti
Yaşlı kadın Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan yardım istedi
Yaşlı kadın Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan yardım istedi
Torundan yangında mahsur kalan yaşlı çifte: Geberin
Torundan yangında mahsur kalan yaşlı çifte: Geberin
Trabzonlu Haskız 01.01.1970 00:00:00
hiç bir zaman sevmediğim birisi zaten. adam dediğin adam gibi adam olacak.
ali 01.01.1970 00:00:00
m a erbil kendini adam sanıyor ama otursun aynanın karsısında kendıne bir baksın adammı o cocugumu yoksa
CaN 01.01.1970 00:00:00
YAZIKLAR OLSUN MEHMET ALİ SANA BABAN YAŞINDAKİ ADAM
seher 01.01.1970 00:00:00
Yaziklar olsun sana. Yillarca goz onundesin ama ne yaziki hic birsey ogrenememesin CAHILL M ALI.
Insallah turk milleti senin ne oldunu simdi anlamistir iki yuzlu. O amcaya sen kurban ol saygisiz. Umarim senide birgun mu medyadan attarlar!!!!!!
Neco 01.01.1970 00:00:00
İNSANI KÜÇÜK DÜŞÜRMEYE ÇALIŞIYOR AMA KENDİSİ DÜŞÜYOR,KÜÇÜLÜYOR.
MALİ KARILARINA SÖZ GEÇİR ÖNCE TIRT 01.01.1970 00:00:00
tükürürdüm yüzüne ama tükmüğe acırım vallahi... eski hatunlar bundan aldığı paraları çıtıtr çıtır gencecik filinta erkeklerle yiyor acısını milletten çıkarıyor
şehnaz 01.01.1970 00:00:00
ya nsıl bir insanlık anlayışı bu ya oradaki seyirciler türk deyilmi müslüman deyilmi o yaşlı başlı adamı atınca onlar ne halt ediyo orda kalkıp hepberaber çıksalarya oradan görseydi pislik nasıl olyomuş rencide edilmek aşalık herifbr /
metun 01.01.1970 00:00:00
diptesin oğlum sen en dipte. bu millet seni sevmiyor artık....
ahmet 01.01.1970 00:00:00
oraya gidende suç
tatar 01.01.1970 00:00:00
bu adam tv lerde görüntü kirliligi yaratiyor
ömer 01.01.1970 00:00:00
Kadir kardeş biz bu den programını izlemiyoruz. Ensonhaber aracılığıyla öğrendik durumu. Ama sen alındığına göre programı yakın takip ediyorsun. Hatta için erimiştir; ''Keşke o adamın yerinde ben otursaydım'' diye.
Ayşe çakır 01.01.1970 00:00:00
hayatta daha izlemem senin olduğun programı
ankaralı 01.01.1970 00:00:00
reytıng savasında kı showlarından bırıdır kesınlıkle eger gercekse atın bu herıfı turkıye sınırları dısına gıtsın gerı erbıle.
Yusuf 01.01.1970 00:00:00
Benm içinde bu görüntüden sonra M.Ali ERBİL BİTMİŞTİR!!!Babası yaşındaki bir adama bu yapılır mı yaa???
haydar 01.01.1970 00:00:00
bu asaglik adam hala tv ekranlarinda
Kadir 01.01.1970 00:00:00
Bu kadar yorum yazıyorsanız sizde seyrediyorsunuz demekki bu adamı M.Ali nin adı geçince hemen zıplamışsınız yorumun bini bir para... O seyirci oraya cast tarafından parası ödenerek getirilmiş biridir sorulan soruya canlı yayında mal gibi cevap vermezsen kapıyı gösterirler adama heleki karşındaki M Ali ise, adamın tarzı bu yıllardır tüm Türkiye tanıyor biliyor bile bile lades derler buna.
nesrin oğur 01.01.1970 00:00:00
valla,o adamın ne olduğu belli.br /biz tv de gördükmü kapatıyoruz.br /ayağına,programına gidersem eğer.......br /haketmişimdir dimi ?
yerli 01.01.1970 00:00:00
m.ali bitmiş,okeye dönüyor..
x 01.01.1970 00:00:00
bu adama hadini bildirin bir daha da tvlerde program yapamasın...
eylül 01.01.1970 00:00:00
adam konusmak istemiyor diye stüdyodan kovdu.. bu kendini galiba bulunmaz hint kumasi saniyor.
ozan 01.01.1970 00:00:00
biride çıkıp şu adamın suratına tükürmüyor
selim 01.01.1970 00:00:00
karakterini yine ortaya koymuş.....
* 01.01.1970 00:00:00
Artık bu adamı televizyonda görmek istemiyoruz. Sen belaltı muhabbetlerinden de insanları rencide etmenden de çok sıkıldık. seni izlemesek bile o ekranda senın programının yayınlandığını bilmek bile iğrenç bişey.
yılmaz 01.01.1970 00:00:00
halk seni çok şımarttı suç bizde ama bu terbiyesizliğini bu halkta affetmez
Halil Aydin 01.01.1970 00:00:00
Alevileri hep böyle rencit ediyor bu Adam
Ilker 01.01.1970 00:00:00
Erbil sen kimsin ya, bittin sen artik. su dustugun yere bak aciyorum sana. Sen o vatandas rizaya kurban ol.
a5met 01.01.1970 00:00:00
etme eşekle muhabbet küstürürsün, silme kıçını cam kırığıyla kestirirsin