KATEGORİLER

Ecevit'ten Kavakçı'ya: Bu Hanıma Haddini Bildiriniz

Ecevit'ten Merve Kavakçı'ya Atın bu kadını dışarı - 2 Mayıs 1999 Ecevit'ten Merve Kavakçı'ya Bu Kadına Haddini Bildirin 2 Mayıs 1999 Ecevit'ten Kavakçı'ya: Bu Hanıma Haddini Bildirin Bülent Ecevit Merve Kavakçı Diyaloğu bülent ecevit ve merve kavakçı 2 Mayıs 1999 TBMM Oturumu (Merve Kavakçı) Bülent Ecevit - Bu Hanıma Haddini Bildiriniz
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • sezer
    19 gün önce

    inşallah,ahiretten de seni kovarlar.

  • kevser
    18.03.2014 16:09:43

    artık siz haddinizi biliniz

  • malik köse
    19.11.2013 06:50:53

    eeeeeeeeeeeeee ecevit efendi şimdi sana gerçek yaşam alanını göstermişlerdir. keşke dilin olsa da konuşabilsen, keşkeeee.

  • orhan ürün
    05.11.2013 00:13:27

    Şimdi de sana kabirde haddinin bildirsinler.

  • remzi
    01.11.2013 19:45:14

    Ecevite laf uzatanlar Merve Kavakçı kimmiş neyin nesiymiş diye hiç araştırdınız mı acaba? 2 sayfa yazı okudunuzmu?

  • şuayip
    01.11.2013 19:43:43

    Gün gelir dervan döner..Şimdi ki Türkiye\\\'yi karşılaştırın birde doksanlardaki o (sözde) çağdaş Türkiye\\\'yi karşılaştırın..AYIPTIR BE UTAN ECEVİT UTAN! Birde bunlar milliyetçilikten ulusçuluktan bahsederler hadi be ordan..Demokrasiden bahsedilen bir ülkede hiçbir düşünce kimseye bir kişiyi kıyafetiyle yargılama hakkı vermez.Bu bir düşünce de olabilir keza başörtüsüde.Çok şükür ki Türkiye bu utanç tablolarını artık geride bırakmış ve özgür Türkiye yolunda ilerlemektedir.

  • Müslüman Türk
    20.08.2013 13:30:06

    dinsizz

  • balık
    27.05.2013 17:40:53

    müslümanlara yakışmıyacak sözlerden kaçınalım bre melünlar.

  • ekrem
    19.01.2013 14:24:49

    Acaba sen nasıl veriyorsun en yüce kurumda şimdi hesabını sonunda geberdi gitti köpek işte chp başageçerse olcağı bu

  • mülazım
    18.08.2011 20:14:48

    +soyun kurusun! tıpkı ebu lehep gibi kurududa,ahirette ebedi ikametgahın cehennem olur inşallah.

  • ibrahim
    10.08.2011 15:00:51

    anti akpli lüzumsuz...sen nerden biliyorsun müslüman olmadığını kalbini mi açtın baktın...ecevit senin zihniyetin işte...

  • ümmü ammar
    10.07.2011 17:07:48

    elbet öc alma zamanı gelir o meclıs onların babaarının malı hiç değil ... hesabı sorulacak elbet bir gün sorulacak ..

  • antı akpli
    03.07.2011 02:07:46

    orası meclıstır ve kuralları vardır gırmeseymıs madem acmayacakmıs sacını haklı ıdı ecevıt zırva bunlar bunlar ne musluman nede turk

  • atakan
    02.07.2011 02:19:41

    ALLAH senin gibi zihniyeti bozuk chp + bdp = dsp alayinizi ALLAH yerle 1 etsin ve simdi mezardasin ALLAH sana soruyordur basortusu hesabini / ecevit seni KINIYORUM

  • Aç Gözünü
    02.07.2011 00:11:35

    Esas hepinize zayıklar olsun.Devletin parasını zimmetine geçirmemiş, tüyü bitmemiş yetimin hakkını yememiş tek devlet adamına söylediklerinize bakın.Akp çalsın,çırpsın sizde ölmüş insanın arkasından laf edin durun.Onlar oğullarına gemiler alsın, çocuklarına fabrikalar kursun sizde guruldayan midelerinizle birbirinizi yiyin.Açın gözünüzü olay dinini yaşamak olayı değil,parsayı toplamaktır.br /

  • çağatay
    30.06.2011 22:03:11

    Mezarında dik durursun insallah..!!! Ki Allah bu dunyada da hesabini gordu senden konusup yuruyemeyecek hale geldinnn..!!! Rabbim sana haddini bildiriyordur şimdi..

  • orhan coskun
    27.06.2011 19:18:37

    ah ah topragın dili olsada konuşsa Allah ın emrettiği bir şeyi inkar eden kafirler en derin azaba tattırılacaklardır. gidince görecekasiniz.

  • aaaa
    27.06.2011 11:19:00

    ne gereksiz bir milletiz saçma sapan konuşmaktan başka işiniz yok başımızı örtelim amerikanın kucağından inmeyelim devleti soyalım ama başımız örtülü değilmi ...böyle düşünen kaz kafalılar lafım size eceviti ağzınıza almadan önce bir ağzınızı çalkalayın....

  • al yazmalı
    27.06.2011 10:16:19

    helal olsun sana rahmetli Ecevit merve kavakçı o kadar müslümandıda kimlerle yatak odasında yakalandı,sayısız sevgilisi vardı,şimdi niye başı açık makyajlı yüzü estetikten tanınmıyor sırf oraya ortalık karıştırmak için geldi herkes biliyo,Rahmetli Ecevit çok güzel konuşmuş kimse özel yaşamını yansıtıp siyasallaştıramaz benim anam bacımda örtülü ancak din tüccarı değiller,örtülü olan din tüccarları cemaatler yaklaşıyorlar anamın bacımın kendileri gibi olmadığını anlayınca dinsiz diyorlar,onların din ölçüsü kafadaki örtü,bizimkilerin ölçüsü güzel amel,,kelime i şehadet,namaz,yardımlaşma,yetim doyurma,anaya babaya saygı, akaraba,komşu hakları,.... ya onların ki Bunlar ahirette türbana göre değerlendirilecek herhalde.Türban var hertürlü günah var tamam geç cennete, senin al yazman var eşarbın var hiç bir günahın yok sen cehenneme herhalde mahşerde bunlar olacak(tövbe Allahım Affet)

  • anti ecevit
    27.06.2011 09:52:39

    kukla ecevit insanların başötüsü ile uğraşacağına ülkeyi yöneltseydin senin yüzünden ekonomik kriz çıktı ülke batmak üzere bir duruma geldi şimdi mezardada yılan ve çıyanlar seninle böyle uğraşır

  • yyyyy
    27.06.2011 09:28:21

    eminim mezardada senin hattini bildiriyorlardır.

  • ErKuTT
    27.06.2011 09:09:49

    misyonerler nasılda ayaklanmıştı hey gidi günler nerden nereye Alllha Meclisimizitemizlememize devletimizi bu adamlardan arındırmımıza yardımcı oldu o gün tepki gösterenler şimdi PKK saflarında lar yakında onlardanda temizleyecegiz ne dedik durmak yok yola devam.

  • mustafa çamlıca
    27.06.2011 08:50:04

    bu kör cahil zihniyet çöküyor şükür.

  • etme kulum bulursun.
    27.06.2011 08:27:46

    Şimdi halinin çok harap vaziyette olduğunu tahmin edebiliyorum,Nasıl Orada ki kamu davası işleri nasıl aran iyimi çokmu acı çekiyosun.oradada iki yüzlülük çifte sdandarlıkla aran nasıl acaba bekle biri daha yanına geliyor.ama daha var oda şöyle ah keşke ölsemde kurtulsam durumuna dişecek ondan sora gelince buradaki siz gibilerin senden sonraki mesaj ve selamlarını iletir umarım bari orada iyi dost olun,muhalif olmayın.

  • önemli değil
    27.06.2011 07:51:57

    bu agalığı sezere de gösterseydinde ülkeyi yandaşlarına soydurmasaydın daha ne olurdu şimdi ne hesap veriyorsun acaba Allah herkesin hakkını verir biliriz

  • aaaaa
    27.06.2011 07:07:13

    O zamanlar ordunun ve ergenekon'un gazına gelen ecevit nasılda kükrüyor. şimdi mezarında da çok feryat edersin ama ne sesini duyan olur ne de şak şakçıların yardımına gelebilir. o dönemde sırf dinini yaşıyor diye insanlara gerici yaftası vurup, ordudan attıklarınız, üniver. yaptıklarınız, fişlemeler, velhasıl yapmadığınızı bırakmadınız. sayın ecevit şimdi seni o yandaşların Allah\\\'ın elim azabından kurtarsın da görelim. Allah'ın adaleti er yada geç tecelli edecektir.\\\ işte keser göndü sapdöndü

  • Muhammed Kafadar
    27.06.2011 07:01:23

    nedemişler keser döner sap döner, gün olur devran döner.

  • ayhan
    27.06.2011 06:52:23

    meçlise girmek derbeciye serbes teröriste serbes cicek sulayana serbes olsun başını örtene yasakolsun cünkü bizimolan inacvedegerlerin hepsi tehlikeymiş ateşle oynuyormuşuz da haberimizyokmuş iyiki chp ,mhp, dsp. varki milleti bu tehlikeli başörtüsünden koruyorlar yoksa bumillet mahvolurdu dimi.br /br /br /br /

  • YENİ OSMANLILAR
    27.06.2011 06:28:32

    yavru chp nin zulme çanak tutan başbakanı ecevit ve ona alkış tutan yalakalar,ecevit şimdi HAKKIN katında sizce oradada \\\"laikliği\\\" savunuyomudur?yoksa valla o ben değilim bu görüntüler montaj komplo flnmı diodur doğru cevabı bilin 2500 tl cebinizde sonra devam etmek istersenizz burnunuza dokunun bizanlarız

  • Diyarbakırlı
    27.06.2011 06:23:54

    Köpekler sürüsü nasılda hep beraber havlıyorlar. Merve ve merve gibi olanlar kurban olsun bu adi zalimler. Ecevit aceba şuan ne yapıyorsun?

  • sarg
    27.06.2011 05:08:03

    Bunlar bizden değil, kumaşı farklı bunların, soylarını soplarını araştırın , ya ermeni çıkar ya yahudi.....

  • kel
    27.06.2011 01:10:03

    geberip yattığın yerden hortla çık da pkklıları ve darbecileri, yani devlete meydan okuyanları def et yüce meclisimizden.

  • DOBRA 9
    27.06.2011 00:11:49

    işte gördüğünüz gibi AKP burada doğdu o sırada MHP liler aval aval bakarken. deselerdi sayın ecevit onu halk seçti sanane başörtüsünden diyen bir mhp li olsaydı şu anda akp belki olmazdı değilmi .Bir de bu perspektiften bakalım?

  • reel ve doğal
    26.06.2011 23:34:26

    her canlı ölümü tadacaktır.buna akp chp mhp bdp de dahil.o zaman ecevit in taraftarları gülen taraftı şimdi tam tersi şimdi akp nin taraftarları gülen taraf ama gün gelecek devran gene dönecek.bu ülke de iktidarlar bir tarafı ezerek iktidar oluyor.çalışarak değil.buna akp de dahil

  • aaa
    26.06.2011 23:23:18

    vakti ismiyle mesaj gönderen zaat, beni dinimi yaşıyorum diye kimsenin bu ülkede barındırmama gibi bir gücü olamaz gerekirse sizin gibi zihniyetlere karşı cihad ederim ALLAH yolunda şehit olurum.

  • Anıl
    26.06.2011 23:08:06

    Rahmetli Ecevit adam gibi adamdır. Helal olsun mekanın cennet olsun Bülent ECEVİT. Bu ülkeye ve bu meclise senin gibi siyasetçiler lazım ortalıkta çok gerici ve yobaz var, Tanrı sonumuzu hayır etsin.

  • adalet
    26.06.2011 22:51:27

    bunları yaparsanız % 25 den yukarı cıkanmazsınız.

  • vakti
    26.06.2011 22:25:12

    Olay türban karşıtlıgı degil bunu bu ülkede hala anlayamadılar öyle olsa kimse bu ülkede barınamaz dini siyasete alet etmeyin meclise okullara üniversitelere devletin adı geçen heryere sokmaya çalışan zihniyete kınıyorum

  • zaman
    26.06.2011 22:14:53

    Haddini bildirin diyenler şimdi nerdeeeeeee
    :):):):):)

  • Sükür
    26.06.2011 22:00:11

    Yüce Rabbim onlarada haddini bildirdi. Nerdelerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr onlarrrrrrrrrrrr? Allah imanli Insanlarin yar ve yardimcisi olsun.

  • sedat
    26.06.2011 21:43:09

    bir şekilde onada haddini bildiriyorlardır

  • aaa
    26.06.2011 21:41:35

    sezer de ona haddini bildirdi sonra \\\"kafasına anayasa kitapçığı\\\"atarak

  • arif
    26.06.2011 21:34:30

    haddini bildiriyolardır sana orda.

  • Abdullah
    26.06.2011 21:23:49

    Ecevit senden büyük Allah var,Simdide Rabbim senin haddini bildiriyor.

  • muhammed
    26.06.2011 21:21:46

    bu ne ya gercılere bak neyle ugrasıyorlar Allah tayıbı basınızdan eksık etmesın hepsının acısını cıkaracak sızden sankı ulkle onların osmanlı adaletını ne hale koymuslardı

  • sivri dilli
    26.06.2011 21:17:42

    Iste senin dedini dutuyor akp simdi ( devletin geleneklerine goreneklerine saygi duyuyor ) ne o simdi siz senin devlet dedin yeri bolmek isteyenleri senin hastanede anani aglatani senin yoldaslarin bu meclise sokmak istiyor be adam ama bu koltuk sanada kalmadi eee dunya bu allah buyuktur mekanini da ona gore ayarlar.

  • Abdül Kadir
    26.06.2011 21:07:02

    Halkın seçtiği mecliste oturmayacaksa halka niçin seçim yaptırıldı? 1925-50 arası zihniyet ezanı susturdu dini uygulamaları yasaklandığı halde ilerleyemedik. Çok partili dönemlerle ikibinli yıllara kadar geldik ilerleyemedik. İrtica öcü gösterildi ilerleyemedik. Dinmi ilerlememizi engelledi? Müslümana bu kadar kin ve nefret niye? Allah aşkına burası vekillerinmi, yoksa kurtuluş şavaşını kazanan inançlı insanların torunlarının mı Ülkesi? O din inancı olmasaydı Çanakkale ve diğer zaferler kazanılırmıydı?Yorumunu sizlere bırakıyorum.

  • atec
    26.06.2011 21:05:15

    Ecevite şimdi haddini bildiriyorlardır...

  • ozan
    26.06.2011 21:01:42

    Sen Ecevit hakkında faşist diye konuşamazsın !!

  • fatihcan
    26.06.2011 20:52:19

    bu hanim testtürlü diye gözünüze batiyor! bakalim diger taraftada sana haddini bilidiriyorlarmi..

  • ne ülkedeyiz be
    26.06.2011 20:35:23

    Başörtülüler dışarı teröristler içeri. ne ülkedeyiz be.

  • BDP
    26.06.2011 19:46:13

    Ülkede Başlıca Bütün Sorunlar Kemalistlerin Açtığı sorunlardır.Diliyorum bu milletten artık bu tren yürümüyor çok çekildi bu ülkede kürt sorununda başörtüsünde alevilerde kıbrıs sorununda herkes elini taşın altına koysun bu görüntüler midemi bulandırıyor.Kemalizm Tasfiye olursa bu ülkede huzur gelir.

  • ali san
    26.06.2011 19:44:11

    Merve\\\'nin giremediği meclis\\\'te pkk\\\'lılar fink atıyor.Dinsiz TC\\\'nin hakkından imansız BDP geliyor. O gün yaşananlar,asker, yargı ve ecevit tayfası için utançtır.Sonrasında da milletin tekmesini yediler.Adları sanları yok oldu...

  • mehmet sümer
    26.06.2011 19:37:54

    o ecevite acaba ne yapıyorlar o gömüldüğüyerde gidin de sorun ne diyo biliyormusunuz ALLAHIM beni birdaha dünyaya gönder bende müslüman olayım hem de elimde türban başı açık olan cahillere başınızı kapatın derdi

  • haddidi BIL
    26.06.2011 19:34:56

    ona mezarda haddini bildiriyorlar.

  • Ali Öztürk
    26.06.2011 19:34:35

    Sn. Ecevit Dünya fani iste sende göctün gittin, Sana Rahmet okumak mi ? Hic isim olmaz

  • kara
    26.06.2011 19:14:54

    Allah Ecevitten razı olsun. Provakatörlere hattini bildirdi. Bugünde aynı şeyi yapardı.

  • mehmet
    26.06.2011 19:10:38

    mustafa iran\\\'da yaşadığını sanıyor :)
    unutma annende ninende atalarında o beğenmediğin şeyi takıyordu!

  • Ver Bakalım Hesabını
    26.06.2011 19:01:37

    Eee Sayın Ecevit İnşaAllah sanada haddini bildiriyorlardır, %99 u müslüman toplumda meclis çatısı altına sokmadığın haddini bildirin dediğin sadece Merve Kavakçı değildi, İslama karşı verdiğiniz mücadele idi o hareketin ismi, hem öyle hemde böyle KAYBETTİN Sayın Ecevit, had bildirme sana karşı şimdi ver bakalım hesabını...

  • harun
    26.06.2011 18:56:54

    3 kasımda halk, ecevit ve avanesi dirilmemek üzere sandığa gömerek haddini bildirdi...

  • fatih
    26.06.2011 18:53:17

    ecevite öbür dünyada haddini bildirmişlerdir:)

  • ibojux
    26.06.2011 18:52:06

    bu devleti yıllarca yönetemeyen insanlardan artık kurtulduk çok şükür.bu ülkeyi irana çevirmek değil demokratik özgürlükçü her yönden gelişmiş batıdan daha ileri bir ülke olma yolundayız.

  • cumali
    26.06.2011 18:49:31

    az bile söylemiş!

  • erdal
    26.06.2011 18:38:55

    mustafa bi irana gitsene bak bakalim iran bizden daha demokratik deilmi gorursun ecevit haklimi ecevit sadece bir kuklaydi pili bitince gorevden alinmasi icin ayni parti dilekce verdi neyse kime konusuyorum ki bosssssssss

  • urfali
    26.06.2011 18:35:53

    baksana ecevit bagirirken arkadan nefes alip veriyor ::::::::-)

  • tayyip
    26.06.2011 18:23:09

    şerfsiz bunlar

  • nefret
    26.06.2011 18:10:04

    rahmetsiz bülent ecevit mezarında rahat yatamazsın insallah

  • ak parti
    26.06.2011 18:08:32

    başörtü giyince iran oluyorsak,başörtü çıkarınca amerikalı oluyoruz !!!!!!!

  • gercekçi
    26.06.2011 17:21:18

    tek kelime soylemek isterım ecevit toprağın bol olsun

  • JaCkAl_06
    26.06.2011 16:48:05

    neden sen ve senin gibilerin ruhuna rahmet okuyasım gelmiyor bilmiyorum. ben ve benim gibi onbinlerce insanın geleceğinin kodlarıyla oynadığınız için olabilir mi acaba? ya da ağız dolusu \\\"insan hakları\\\" diye bağırırken, aslında nice haklar yediğiniz için mi?.. belki de \\\"demokrasi ve milli egemenlik\\\" kavramlarını sadece laf olsun diye kullandığınızdandır. bir de kendinizi bu ülkenin \\\"asıl sahipleri\\\"; diğerlerini \\\"üvey evlatları\\\" olarak görmenizden...işte! nefretinizde boğuldunuz ve kayboldunuz.

  • Mg
    26.06.2011 16:43:31

    Ne çabuk unutmuşuz geçmişimiz.. kimler yönetmiş bizleri..yazık,, tarih sizi affetmeyecek By Ecevit ve zihniyeti..

  • mehmet ali
    26.06.2011 16:36:17

    Ecevit\\\'e öbür tarafta haddini eminim bildirmişlerdir...

  • Fatih
    26.06.2011 16:20:13

    Nasıl bir millet oldunuz siz böyle? İslam ulkesi burası!!

    Siz Avrupa yalakası ve özenti oldgunuz zamanlari gorduk! Simdiye bak? Keşke İran\\\'a benzesek de yerli uretim kullansak ama bizde modernleşmiş aptal çok.. Kısmet bakalım

  • ilhan ata
    26.06.2011 16:07:40

    hadi yüreginiz yetiyorsa bu kürt fasistlerinede haddini bildirin,bir kadinin bas örtüsüne tahammül edemeyen devletci fasist SHP (simdide CHP) Simdi hic utanmadan kivirtip PKK li kürt fasistlerine Teröristlere arka cikiyor,onlari hapishaneden kurtarmak icin her kurali cigniyor,iste bu yüzden CHP her secimde dersini aliyor rezil oluyor ... cifte standartci iki yüzlü cakma halkcilar sizi...

  • Ataman
    26.06.2011 16:04:33

    Hanimefendi bir de Amerikan vatandasiymis. Vay be..

  • reco teyyo
    26.06.2011 15:42:15

    meclis özel yaşam alanı değil devletin en yüce kurumudur burada görev yapanlar devletin gelenek göreneklerine uymak zorundadır .meclis devlete meydan okunacak yer değildir. tamamen haklı yazklar olsun akp ye ki bu tür ucuz şeylerden siyaset yaparak oy alıyor, yazık kimse kimseye özelinde tek kelime etmiyor. meydan okumak devlete gelinen faşizmde en son noktadır

  • Sıkıyorsa !
    26.06.2011 15:17:36

    sıkıyorsa şimdi atın ?

  • şeriattın kestiği parmak acımaz BİTLİSLİ
    26.06.2011 15:13:37

    ALLAH ın izniylen bu ülke şeriat ülkesi olacak

  • zülfikar
    26.06.2011 15:13:15

    millet size ve sizin gibi düşünenlere haddini bildirdi tarihin siyasi çöplügüne attı orda çürümeye mahkümsünuz milletin vekiline had bildirmek neymiş görünüz kıyamete kadarda bu zihniyet fosil olarak önümüzdeki sürecte tarihciler harafından incelenecektir kökleri nereye dayanıyor anlaşılacaktır.o zaman müslüman TÜRK milleti şaşırıp kalacaktır.

  • cemile
    26.06.2011 15:12:12

    senin yatacak yerin yok

  • melih
    26.06.2011 15:09:07

    su anda herkez haddni bildi dsp nerde bilen varmi

  • hüseyin
    26.06.2011 15:08:20

    acaba şimdi cehennemde ne yapıyon ecevit bey

  • Gerçek Mustafa
    26.06.2011 15:03:49

    Halk bunları yüzde 1 ile kovmuştu

  • Idris Eroglu
    26.06.2011 15:02:50

    Insallah sanada hattini bildirmislerdir gercek dünyada ecevite destek veren ogünkü destekcilerinede duyurulur.

  • kmsck
    26.06.2011 14:55:27

    öbür tarafta haddini bildiriyolardır şimdi

  • 91039
    26.06.2011 14:50:34

    ecevite şimdi nasıl haddini bildiriyorlardır ama.

  • Mehmet
    26.06.2011 14:47:42

    Millete meydan okuyanlar kimlerdi?... çok şükür millet onları tasfiye etti...Tarihi yine aziz milletimiz yazdı.

  • osmN
    26.06.2011 14:47:03

    eceviti öbür tarafta hikiorlar şimdi..haddini bildiriolar ona sıra size de gelecek meraklanmayın...

  • sedat
    26.06.2011 14:37:25

    acaba öbür tarafta ne yapıyorsun sayın ecevit

  • SaygınSaygın
    26.06.2011 14:32:56

    millet sana haddini nasıl bildirdi ama. unutmadık o günleri unutmayacağız. sen aşağıda rahat uyuma ecevit. partin halk tarafından haddi bildirildi.

  • erdemmmmm
    26.06.2011 14:21:31

    hunker nekır ecevıt oldugundendır hesap soruoodr kesın

  • haddinibilen
    26.06.2011 14:08:14

    boyle hepten özgurluk bana sana özgürlük olamaz. nerdesiniz herkese özgürlük deyen özgürlükçüler

  • gfh
    26.06.2011 14:05:08

    rametli acaba orası nerssi

  • hacı
    26.06.2011 14:01:55

    ölümde var ecevit ölümü unutmus gibi konusuyo ama şimdi mezarda kimsenin yaptığı yanına kalmaz...

  • can 003
    26.06.2011 14:01:17

    allah rahmet eylesin ecevitim senin gibiler kalmadı

  • adalet adina
    26.06.2011 13:54:57

    hayatlarini kendini yaratna isyanla geciren kafir ve laik putperestler,simdi cehennenden seni atmazlar ecev ...iti aksine biraz daha derine indirirler alevinde alti acilr.ins

  • Ali
    26.06.2011 13:53:33

    Ecevit ve CHP milletin başına belaydılar Merve kavakçı hakkında bir sürü yalanlar yazıldı.Sorun başörtüsü bunlar demokrasinin cukkasından anlar anca.

  • DEMOKRASİ
    26.06.2011 13:52:39

    Ecevit gibilere haddini bildirdik Allahın izniyle.ALLAHU EKBER

  • birde özgürlük derler nalet chp ve dsp zihniyeti
    26.06.2011 13:47:56

    bu mu demokrasi bu mu özgürlük ne yani o bayan o şekilde meclise geldi diye ülke yıkıldı mı dışarı çıkıp bi bakın kaç tane hanım o şekilde yaşıyor çok yazık o masaya vuran faşistler eminim yaptıklarının doğru olmadığını onlarda biliyordur bu ülke çok çekti CHP ve DSP den herşey ortada

  • yonca
    26.06.2011 13:47:50

    hahahahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    dışarı dışarı diye bağıranlar.....ilelebet dışardalar....huhahahahahahahahahaaaaaa

  • Gömeriz
    26.06.2011 13:47:01

    noldu ecevit emmi seni ve kokuşmuş ideolojinin haddini bildirdik mi :D:D

  • mehmet
    26.06.2011 13:34:54

    okumusun adam olmussun birde basbakan olmusun ama adam olamamisin simdi kemiklerin sizliyor demi o kadina yaptigini birde orda yapta gor ebenin aynasini

  • m.ali kösa
    26.06.2011 13:32:38

    ergenekon dan yakınmış fakat son zamanların da ergenekonun esiri olmuş zavallı ecevit , ömrün boyunca hep iyi işler yapmış olablirsin ama ne biz nede rabbim merve kavakçıya yapılan bu zulmü unutmadık. biz seni hep bu ifadenle hatırlayıp haddini bildirmişlerdir diyicez. seni alkışlayanlarsa çoktaaaan seni unuttular bile , hatta senin memleketinden seni yok etmeye çalışan adamı seçtirip meclise sokmaya çalışıyorlar , kimmi ? karakız karaoğlan karakız .....

  • cerkez
    26.06.2011 13:29:26

    yaaa halk ta size haddinizi bildirdi topunuzu disari atti kokunuzu kuruttu

  • kral
    26.06.2011 13:19:22

    şimdi bunlar nekadarda saçma geliyor .ogün baş örtüsü yüzünden masalaran o zihniyet
    bugün ceza evinden meclise adam sokmaya çalışıyor.eeee gün ola devran döne bu keserin sapı bir gün sanada döner diye boşuna dememiş atalarımız.ha ecevitede sözüm şu allah bu millete verdiklerini onada versin....

  • kemal
    26.06.2011 13:13:12

    kimler bu ölkeyi yönetiyormuş faşitt ecevit

  • bitlisli
    26.06.2011 13:12:57

    bitlisli
    zulmetmeyin zulme oğrarsınız halkta sana hadini bildirdi

  • duru
    26.06.2011 13:09:41

    Orası devletin en yüce kurumu değil, milletin en yüce kurumudur ecevit. Milletin meclisinde devlete meydan okumak da nereden çıktıydı ki sen böyle bir konuşma yaptın. Kim tutuşturdu o kağıdı senin eline. Hiddini bildirmek gibi bir cümleyi kim söyletti sana. Senin sağlığınla oynayıp ölümüne sebep olanlar mı? Ayrıca Merve kavakçı yemin etmedi diye millet vekili olamamıştı. Simdi haberal ve balbay yemin etmeden nasıl milletvekili olma hakkını elde ediyor bu da cevap bekleyen bir soru.

  • TheC
    26.06.2011 13:01:26

    Ecevit bu sözlerinin hesabını obür tarafta veriyodur şimdi...

  • Coşkun
    26.06.2011 12:59:54

    10 yıldır iran iran bağırıyorsunuz hani nerde iran anlamını bile bilmediğiniz laik arkadaşlarımız

  • arkitek arkitek
    26.06.2011 12:53:06

    ecevit yalan mı söylemiş fettoşçu eon son haber?

  • alli
    26.06.2011 12:49:58

    yorum yazmaya bile gerk y ok. bu zihniyetin insanlar bakış acısını gösteriyor.

  • hakan
    26.06.2011 12:44:14

    faşist yumurcaklar diyen arkadaş, kim yumurcak ortada merve kavakçi adındaki insan amerikan vatandaşı olmuştur.

  • Gerzeklik siyasilerden bulasmis
    26.06.2011 12:38:42

    Mustafa sen hagi cagda yasiyorsun. Bu ulkenin Iran olmayacagini herkes anladi ama senin gibi kaz kafalilar haric. Ecevit ise bu memlekete kadinlara kendince en buyuk yatirimi yapti. Istanbul Halkali¨da bir genelev. Eserini gormek istersen git gor. Hatta acilisini da yap da isletme calismaya baslasin

  • muci
    26.06.2011 12:35:02

    altina pisleyen adamdanda bu beklenir sizin demokrasi halkniradesi bu iste

  • mucurlu
    26.06.2011 12:33:36

    Demirel masonlarin, ecevitte fasistlerin babasidir. Almanyada, belcikada bile basörtülü türk asilli vekiller varken Kendi ülkesinde böylesine hakarete ugramasi cok ama cok hazindir. Yüce milletim bunlari affetmedi..

  • çağdaş
    26.06.2011 12:33:30

    bu rezaleti yapan siyasilere balbay ve türevleri oazman ne dediler lütfen onlarıda deşfre edin....)))

  • HALK
    26.06.2011 12:33:11

    Halk iradesini öyle bir vurduki kafanıza böyle oturdunuz işte ŞAPA...

  • o.k
    26.06.2011 12:28:27

    mustafa isimli arkadaş, ismine kurban olan binlerce musluman var. önce adın ın ağırlığını taşımayı öğren. sonra adam olmayı

  • xasdcs
    26.06.2011 12:27:22

    mustafa senin eşin kızın veya kız kardeşin gidip orasın burasını açınca herkesin altına yatınca daha mı hoşuna gidiyor ?

  • Emre
    26.06.2011 12:19:28

    tesettürlü olmak sizin neden bu kadar gücünüze gidiyor anlamış degilim bu insanların size saygısı var sizin de onlara olsun

  • TC vatandaşı
    26.06.2011 12:18:42

    cadece internette degil televizyondada sürekli göstermelisiniz ve bu karşı çıkan kişiler anayasa referandumunda da biz bu anayasadan memnunuz diyerek hayır oyu kullandılar şimdi neden kabul ettkleri yasaya karşı çıkıyorlar.

  • ferhat
    26.06.2011 12:18:05

    şimdi allahın huzurunda örtün emrime ragmen sen nasıl açtırırsın diye soruyordur allah bütün mekanlar allahındır inançsız kulların degildir eşcinsel giriyor ahlaksızlar giriyor ama basın kapalımı giremezsin o zaman neden kefene sarılsı çıplak olarak mezara gömseydiler neden kuranı kerim okttular alkışalrla gömüp bıraksalardı çukura sanırım onun için çok iyi oludu şimdide allah ona haddini bild,ir,yordur

  • mumin biri
    26.06.2011 12:15:26

    Iste chp zihniyeti!halkin secmis oldugu vekilin giyim ve dinine hakarettir bu, hani chp denilince demokrasiden bahsediyordunuz? orasi yol gecen hani degil vede yuce de degil, halk suratiniza tokat gibi vurdu bu secimde. hala akillanmadinizmi?

  • selman
    26.06.2011 12:14:39

    la mustafa nasıl iran la.. başı açık lara seslenenmi var at gözlüğünü çıkar la

  • atakurt
    26.06.2011 12:14:01

    tc vekili olcaksan tc vatandaşı olman gerekir.yasalara göre bir amerikan vatandaşı tc de millet vekili olamaz.bir de şeriat derki kadın örtünsün.devlette demişki başın kapalı halde genel kurula giremezsin.grup içinde kapalı kalabilirsin.ayrıca şeriat bir kadının yanında hamisi olmadan yüzlerce erkeğin içinde tek başına bulunmasını hele hele başına örtü örtüp yüzüne kiloyla kimyevi boya sürmesini men eder.hele hele zırt bırt değişik adamlarla evlenmeyip boşanmayı ayıpsar.sen nesin merve kavakçı ben biliyorum.o sempozyumu hatırladınmı amerikadaki ermeni sempozyumunu..sen islamda pek makul değilsin

  • ali
    26.06.2011 12:13:13

    fethullahcilar Allah dostu ilan ettigi adam,dinlesinler..Allah\\\'in emrine boyle cemkirenlerin obur dunyada ki hallerini dusunemiyorum bile....

  • avdıllahe mışkoo...
    26.06.2011 12:09:38

    dsp bu olaydan sonra tarih sahnesinden tamamiyle silinmiştir.99 senesinden sonraki tüm seçimlerde %1 bile alamayarak bu karaktersiz ve gereksiz parti son bulmuştur...parti mezarlığındaki yerini almıştır...

  • ömer
    26.06.2011 12:06:57

    mustafa bey sen adını değiştir çünkü adını taşıdığın şahıs şeriatı getiren kişi

  • mısafır
    26.06.2011 11:59:53

    sımdı ecevıt bunun hesabını nasıl verıyor acaba

  • geberdi de kurtulduk
    26.06.2011 11:58:49

    ecevit toprağın altında haddini iyi bildirirler merak etmeyin

  • Biraz Adalet ve Saygı
    26.06.2011 11:55:35

    Nerede halkın iradesi! İşinize gelince inönü zihniyetli demokrasiyi kullanmayın! Gerçi öteki tarafta ecevit e gerçek demokrasi dersi veriyorlardır siz rahat olun!!

  • mustafa
    26.06.2011 11:51:20

    mustafa sana kim inanır kendin bile söylediğine inanmıyor sadece korku propagandası yapıyorsun

  • AKILLI
    26.06.2011 11:45:37

    Mustafa keşke bi nebze olsun beynini kullanabilseydin!!!

  • aysu bal
    26.06.2011 11:41:25

    ecevit orada havalar nasıl..? bunların cezasını çekiyorsundur heral..

  • sülüman
    26.06.2011 11:40:37

    ecevitde kemal efendi gb kuklaydı bunların ipi başka yerlerde

  • necipfazıl
    26.06.2011 11:35:33

    hollanda gibi olup eşcinselmi yaşamak istiyorsun o zaman oraya gideceksin mustafa senin özgürlüğün orada

  • nn
    26.06.2011 11:35:06

    acaba neden eski sayfalar ısıtılıp ısıtılıp tekrar sitelere giriyor bakalım ne çıkacak bunun altından

  • ufuksu
    26.06.2011 11:29:00

    şimdi sana çok iyi haddini bildiriyorlardır moruk adi erif cehhenemin bol olsuninşallah

  • kahraman
    26.06.2011 11:28:06

    bu kadını savunanlara sadece kocasının kim olduğunu öğrenin diyorum.Nasıl bir oyun olduğunu görün. Ayrıca kavakçı şimdi nerde?

  • ayhan
    26.06.2011 11:23:45

    Acaba sana simdi kim hadini bildiriyor ahirette insallah firsat bulupda allahtan af dilemisindir yoksa halin harap orada

  • musa
    26.06.2011 11:23:44

    tesekkürler en son haber.acikcasi sizden böyle bir tavir beklemiyordum.beni sasirttiniz.o gün bir bayani basörtüsü yüzünden disari atanlar,bugün haklarinda yüzlerce delil olan,ülkenin basbakanina ayaga kalkmama saygisizligini gösteren,edepsiz insalari meclise sokmaya calisiyorlar.yaziklar olsun.bunlari savunan insanlari vatan hainligi ile esdeger görüyorum.bir gazetecinin iftira ve provake edici yazisini elestiren basbakani yerden yere vuran medya ve siyasiler,ülkenin en saygin kurumlarini ve calisanlarini yerden yere vuran,en agir elestirileri yapanlara (bahceli ve kilicdaroglu gibi)sessiz kaliyorlar.bu ülkede saygin insanlarin nuray namert kadar degeri yokmus.yaziklar olsun.son bir sey daha,ben bugün chp ye oy verenlerin yüzde 90 inin ateist ve islam düsmani oldugunu düsünüyorum.oy veren din kardeslerime duyurulur.kilicdaroglu her bayram günü yurtdisina kacmak yerine ben aleviyim bayram namazi kilmiyorum demeli.salak yerine koymasin kimseyi!

  • kemal
    26.06.2011 11:22:39

    sana hakkimi helal etmiyorum !!!

  • ezel
    26.06.2011 11:21:37

    sovmek serbezmi...

  • mundar gittin eco
    26.06.2011 11:20:31

    ozamanlı vekiller ecevite ayakkabı yada kafa atamamış keyke yapabilseledi

  • ge-berdi gitti
    26.06.2011 11:19:15

    patiside kendisinde yok oldu

  • Mehmet Alptekin
    26.06.2011 11:18:27

    Milletimizde tokatını bir sonraki seçimde yapıştırdı.

  • kazım
    26.06.2011 11:13:57

    mustafa ismini değiştir ariel koy

  • vedat
    26.06.2011 11:12:21

    mustafa senin gibiler hala varmı ya :)

  • kazım
    26.06.2011 11:08:47

    şerefsiz kafir ler kabir azabın bol olsun

  • Serdar Hakay
    26.06.2011 11:06:05

    ALLah Haddini bildirir Kullarina zamani Gelince hic merak edmiyorum. yavas yavas ölürsün ceke ceke anlarsın haddini bilmenin Ne oldugunu. Dsp ne oldu 0.1 bir oy oranıyla esamesi okunmuyor. merve kavakci bir bayandi ona bile nezaket gözstermediler.simdi devleti yıkmaya tesebbüs edenler terör orgütune yataklık yapan ınsanlara sımdı tahliye isteyen bu kısıler merve kavakcıyı hangı hakla meclise sokmadıklarını hatırladıgım zaman yazıklar olsun. ama bu halk bunlari artık cok ıyı biliyor. mehmet haberal mustafa balbay engın alan gibi ergenokon teror orgütüne calısan bu ısımleri bizde yüce mecliste görmek istemiyoruz..ve kcklılarida .mustafa balbay 2008de orduyu göreve cagırırken yargıda bu mılletın iradesi diyen zat sımdı ne olduda yargıya ınanmıyor . ısınıze gelince yargı mıllet ıradesi ısınıze gelmeyınce hukuk yok. hadı canım ordan elimde olsa sızı o silivriden cıkartmam.

  • erdoğan
    26.06.2011 11:02:01

    şerefsiz ecevit

  • SDde
    26.06.2011 10:59:17

    allahtan kork olemedin bile 1 yil makineye bagli kaldin

  • deli dumrulun torunu
    26.06.2011 10:59:14

    \\\"Hani bir zamanlar, inkar edenler, seni bağlayıp hapsetmek, yahut öldürmek, yahut da yurdundan çıkarmak için tuzak kuruyorlardı.Onlar tuzak kurarken Allah da onlara tuzak kuruyordu. Allah tuzak kuranların en hayırlısıdır.\\\"(enfal/30)

  • yılmaz
    26.06.2011 10:58:21

    evet sayın ecevit, umarım rahat uyuyabiliyorsundur. allah taksiratını affetsin. çok merak ediyorum. hala aynımı düşünüyorsun. şu an olsa gene o bayana haddini bildirirmisin. yoksa en büyük destekcisimi olurdun. e sanada kalmadı bu saltanat. 4 kollu kayığa bindin. artık gerisi boş ve yalan. hesap günü ne dersin bilemem.

  • Bozoklu Capanoglu
    26.06.2011 10:54:32

    Seninde haddinide Allah simdi bildiriyordur insallah

  • hüseyin cemil
    26.06.2011 10:50:40

    faşist yumurcaklar! bu halk size öyle bir haddinizi bildirdi ki..!

  • şahin
    26.06.2011 10:49:28

    vekil denen adamlara bak bu adamları vekil yapıp o meclise sokanlar cahil değilde nedir

  • MUAZCAN
    26.06.2011 10:42:22

    Orda da ona haddini bilidrmislerdir insaallah,

  • vatandas
    26.06.2011 10:38:14

    bu halk sizi dahada ikdidar yapmaz ebediyen muhalefet kalirsiniz ancak simidi ver ecevit bunu hesabini cehennemde !!!!

  • mustafa
    26.06.2011 10:30:49

    ecevit ne kadar haklıymış bunlara taviz verdikçe bu ülkeyi iran\\\'a çevirecekler

  • Yazıklar Olsun Size
    26.06.2011 10:30:07

    Ecevit sende siyasetçi değilmişsin .....Meclisimizden İnsanlık onuruna yakışmayan bir tablo ... Bir başörtüsünün yarattığı etkiye bakarmısınız .... Meclise birisi çıplak girse bu kadar tepki vermezlerdi heralde :)