Ecevit'ten Kavakçı'ya: Bu Hanıma Haddini Bildiriniz

2011-06-26 13:14:20

Ecevit'ten Merve Kavakçı'ya Atın bu kadını dışarı - 2 Mayıs 1999 Ecevit'ten Merve Kavakçı'ya Bu Kadına Haddini Bildirin 2 Mayıs 1999 Ecevit'ten Kavakçı'ya: Bu Hanıma Haddini Bildirin Bülent Ecevit Merve Kavakçı Diyaloğu bülent ecevit ve merve kavakçı 2 Mayıs 1999 TBMM Oturumu (Merve Kavakçı) Bülent Ecevit - Bu Hanıma Haddini Bildiriniz

Kategori: Belgesel

Benzer Videolar
Süleyman Şah Komutana Haddini Bildiriyor - Diriliş Ertuğrul 13.Bölüm
Süleyman Şah Komutana Haddini Bildiriyor - Diriliş Ertuğrul 13.Bölüm
Davutoğlu: Demirtaş haddini de sınırını da bilecek
Davutoğlu: Demirtaş haddini de sınırını da bilecek
emrullah 1 gün önce
yıl 1999 bu olay oldu yıl 24 05 2045 bugünkü yaşadığım olay aynı.adana sebze halinden belediye otobüsüne bindim trafik durağında 2 bayan 3 çocuğu ile bindi istasyon durağında baş örtülü bayan inmek istedi bavulu ağırdı yardıma ihtiyacın varmı diye sordum sağol deyip indi acık yanımda oturan açık bayan bu pisliklere yardım edilirmi deyince şok oldum o zilli adi kadına sadece bu kafayla iyi bu otobüse binmişsin çok şanslı idi şirketin tişörtü vardı,yani derler ya otu çek köküne bak ,burada adanada bir laf var dinsizin hakkından imansız gelir bu tür düşünen dinsizler için sende imansız ol sebabtır.
sezer 01.01.1970 00:00:00
inşallah,ahiretten de seni kovarlar.
kevser 01.01.1970 00:00:00
artık siz haddinizi biliniz
malik köse 01.01.1970 00:00:00
eeeeeeeeeeeeee ecevit efendi şimdi sana gerçek yaşam alanını göstermişlerdir. keşke dilin olsa da konuşabilsen, keşkeeee.
orhan ürün 01.01.1970 00:00:00
Şimdi de sana kabirde haddinin bildirsinler.
remzi 01.01.1970 00:00:00
Ecevite laf uzatanlar Merve Kavakçı kimmiş neyin nesiymiş diye hiç araştırdınız mı acaba? 2 sayfa yazı okudunuzmu?
şuayip 01.01.1970 00:00:00
Gün gelir dervan döner..Şimdi ki Türkiye'yi karşılaştırın birde doksanlardaki o (sözde) çağdaş Türkiye'yi karşılaştırın..AYIPTIR BE UTAN ECEVİT UTAN! Birde bunlar milliyetçilikten ulusçuluktan bahsederler hadi be ordan..Demokrasiden bahsedilen bir ülkede hiçbir düşünce kimseye bir kişiyi kıyafetiyle yargılama hakkı vermez.Bu bir düşünce de olabilir keza başörtüsüde.Çok şükür ki Türkiye bu utanç tablolarını artık geride bırakmış ve özgür Türkiye yolunda ilerlemektedir.
Müslüman Türk 01.01.1970 00:00:00
dinsizz
balık 01.01.1970 00:00:00
müslümanlara yakışmıyacak sözlerden kaçınalım bre melünlar.
ekrem 01.01.1970 00:00:00
Acaba sen nasıl veriyorsun en yüce kurumda şimdi hesabını sonunda geberdi gitti köpek işte chp başageçerse olcağı bu
mülazım 01.01.1970 00:00:00
+soyun kurusun! tıpkı ebu lehep gibi kurududa,ahirette ebedi ikametgahın cehennem olur inşallah.
ibrahim 01.01.1970 00:00:00
anti akpli lüzumsuz...sen nerden biliyorsun müslüman olmadığını kalbini mi açtın baktın...ecevit senin zihniyetin işte...
ümmü ammar 01.01.1970 00:00:00
elbet öc alma zamanı gelir o meclıs onların babaarının malı hiç değil ... hesabı sorulacak elbet bir gün sorulacak ..
antı akpli 01.01.1970 00:00:00
orası meclıstır ve kuralları vardır gırmeseymıs madem acmayacakmıs sacını haklı ıdı ecevıt zırva bunlar bunlar ne musluman nede turk
atakan 01.01.1970 00:00:00
ALLAH senin gibi zihniyeti bozuk chp + bdp = dsp alayinizi ALLAH yerle 1 etsin ve simdi mezardasin ALLAH sana soruyordur basortusu hesabini / ecevit seni KINIYORUM
Aç Gözünü 01.01.1970 00:00:00
Esas hepinize zayıklar olsun.Devletin parasını zimmetine geçirmemiş, tüyü bitmemiş yetimin hakkını yememiş tek devlet adamına söylediklerinize bakın.Akp çalsın,çırpsın sizde ölmüş insanın arkasından laf edin durun.Onlar oğullarına gemiler alsın, çocuklarına fabrikalar kursun sizde guruldayan midelerinizle birbirinizi yiyin.Açın gözünüzü olay dinini yaşamak olayı değil,parsayı toplamaktır.br /
çağatay 01.01.1970 00:00:00
Mezarında dik durursun insallah..!!! Ki Allah bu dunyada da hesabini gordu senden konusup yuruyemeyecek hale geldinnn..!!! Rabbim sana haddini bildiriyordur şimdi..
orhan coskun 01.01.1970 00:00:00
ah ah topragın dili olsada konuşsa Allah ın emrettiği bir şeyi inkar eden kafirler en derin azaba tattırılacaklardır. gidince görecekasiniz.
aaaa 01.01.1970 00:00:00
ne gereksiz bir milletiz saçma sapan konuşmaktan başka işiniz yok başımızı örtelim amerikanın kucağından inmeyelim devleti soyalım ama başımız örtülü değilmi ...böyle düşünen kaz kafalılar lafım size eceviti ağzınıza almadan önce bir ağzınızı çalkalayın....
al yazmalı 01.01.1970 00:00:00
helal olsun sana rahmetli Ecevit merve kavakçı o kadar müslümandıda kimlerle yatak odasında yakalandı,sayısız sevgilisi vardı,şimdi niye başı açık makyajlı yüzü estetikten tanınmıyor sırf oraya ortalık karıştırmak için geldi herkes biliyo,Rahmetli Ecevit çok güzel konuşmuş kimse özel yaşamını yansıtıp siyasallaştıramaz benim anam bacımda örtülü ancak din tüccarı değiller,örtülü olan din tüccarları cemaatler yaklaşıyorlar anamın bacımın kendileri gibi olmadığını anlayınca dinsiz diyorlar,onların din ölçüsü kafadaki örtü,bizimkilerin ölçüsü güzel amel,,kelime i şehadet,namaz,yardımlaşma,yetim doyurma,anaya babaya saygı, akaraba,komşu hakları,.... ya onların ki Bunlar ahirette türbana göre değerlendirilecek herhalde.Türban var hertürlü günah var tamam geç cennete, senin al yazman var eşarbın var hiç bir günahın yok sen cehenneme herhalde mahşerde bunlar olacak(tövbe Allahım Affet)
anti ecevit 01.01.1970 00:00:00
kukla ecevit insanların başötüsü ile uğraşacağına ülkeyi yöneltseydin senin yüzünden ekonomik kriz çıktı ülke batmak üzere bir duruma geldi şimdi mezardada yılan ve çıyanlar seninle böyle uğraşır
yyyyy 01.01.1970 00:00:00
eminim mezardada senin hattini bildiriyorlardır.
ErKuTT 01.01.1970 00:00:00
misyonerler nasılda ayaklanmıştı hey gidi günler nerden nereye Alllha Meclisimizitemizlememize devletimizi bu adamlardan arındırmımıza yardımcı oldu o gün tepki gösterenler şimdi PKK saflarında lar yakında onlardanda temizleyecegiz ne dedik durmak yok yola devam.
mustafa çamlıca 01.01.1970 00:00:00
bu kör cahil zihniyet çöküyor şükür.
etme kulum bulursun. 01.01.1970 00:00:00
Şimdi halinin çok harap vaziyette olduğunu tahmin edebiliyorum,Nasıl Orada ki kamu davası işleri nasıl aran iyimi çokmu acı çekiyosun.oradada iki yüzlülük çifte sdandarlıkla aran nasıl acaba bekle biri daha yanına geliyor.ama daha var oda şöyle ah keşke ölsemde kurtulsam durumuna dişecek ondan sora gelince buradaki siz gibilerin senden sonraki mesaj ve selamlarını iletir umarım bari orada iyi dost olun,muhalif olmayın.
önemli değil 01.01.1970 00:00:00
bu agalığı sezere de gösterseydinde ülkeyi yandaşlarına soydurmasaydın daha ne olurdu şimdi ne hesap veriyorsun acaba Allah herkesin hakkını verir biliriz
aaaaa 01.01.1970 00:00:00
O zamanlar ordunun ve ergenekon'un gazına gelen ecevit nasılda kükrüyor. şimdi mezarında da çok feryat edersin ama ne sesini duyan olur ne de şak şakçıların yardımına gelebilir. o dönemde sırf dinini yaşıyor diye insanlara gerici yaftası vurup, ordudan attıklarınız, üniver. yaptıklarınız, fişlemeler, velhasıl yapmadığınızı bırakmadınız. sayın ecevit şimdi seni o yandaşların Allah'ın elim azabından kurtarsın da görelim. Allah'ın adaleti er yada geç tecelli edecektir. işte keser göndü sapdöndü
Muhammed Kafadar 01.01.1970 00:00:00
nedemişler keser döner sap döner, gün olur devran döner.
ayhan 01.01.1970 00:00:00
meçlise girmek derbeciye serbes teröriste serbes cicek sulayana serbes olsun başını örtene yasakolsun cünkü bizimolan inacvedegerlerin hepsi tehlikeymiş ateşle oynuyormuşuz da haberimizyokmuş iyiki chp ,mhp, dsp. varki milleti bu tehlikeli başörtüsünden koruyorlar yoksa bumillet mahvolurdu dimi.br /br /br /br /