Ecevit'ten Kavakçı'ya: Bu Hanıma Haddini Bildiriniz

2011-06-26 13:14:20

Ecevit'ten Merve Kavakçı'ya Atın bu kadını dışarı - 2 Mayıs 1999 Ecevit'ten Merve Kavakçı'ya Bu Kadına Haddini Bildirin 2 Mayıs 1999 Ecevit'ten Kavakçı'ya: Bu Hanıma Haddini Bildirin Bülent Ecevit Merve Kavakçı Diyaloğu bülent ecevit ve merve kavakçı 2 Mayıs 1999 TBMM Oturumu (Merve Kavakçı) Bülent Ecevit - Bu Hanıma Haddini Bildiriniz

Kategori: Belgesel

DOBRA 9 27.06.2011 00:11:49
iþte gördüðünüz gibi AKP burada doðdu o sýrada MHP liler aval aval bakarken. deselerdi sayýn ecevit onu halk seçti sanane baþörtüsünden diyen bir mhp li olsaydý þu anda akp belki olmazdý deðilmi .Bir de bu perspektiften bakalým?
reel ve doðal 26.06.2011 23:34:26
her canlý ölümü tadacaktýr.buna akp chp mhp bdp de dahil.o zaman ecevit in taraftarlarý gülen taraftý þimdi tam tersi þimdi akp nin taraftarlarý gülen taraf ama gün gelecek devran gene dönecek.bu ülke de iktidarlar bir tarafý ezerek iktidar oluyor.çalýþarak deðil.buna akp de dahil
Anýl 26.06.2011 23:08:06
Rahmetli Ecevit adam gibi adamdýr. Helal olsun mekanýn cennet olsun Bülent ECEVÝT. Bu ülkeye ve bu meclise senin gibi siyasetçiler lazým ortalýkta çok gerici ve yobaz var, Tanrý sonumuzu hayýr etsin.
aaa 26.06.2011 23:23:18
vakti ismiyle mesaj gönderen zaat, beni dinimi yaþýyorum diye kimsenin bu ülkede barýndýrmama gibi bir gücü olamaz gerekirse sizin gibi zihniyetlere karþý cihad ederim ALLAH yolunda þehit olurum.
kel 27.06.2011 01:10:03
geberip yattýðýn yerden hortla çýk da pkklýlarý ve darbecileri, yani devlete meydan okuyanlarý def et yüce meclisimizden.
adalet 26.06.2011 22:51:27
bunlarý yaparsanýz % 25 den yukarý cýkanmazsýnýz.
sarg 27.06.2011 05:08:03
Bunlar bizden deðil, kumaþý farklý bunlarýn, soylarýný soplarýný araþtýrýn , ya ermeni çýkar ya yahudi.....
Diyarbakýrlý 27.06.2011 06:23:54
Köpekler sürüsü nasýlda hep beraber havlýyorlar. Merve ve merve gibi olanlar kurban olsun bu adi zalimler. Ecevit aceba þuan ne yapýyorsun?
yýlmaz 26.06.2011 10:58:21
evet sayýn ecevit, umarým rahat uyuyabiliyorsundur. allah taksiratýný affetsin. çok merak ediyorum. hala aynýmý düþünüyorsun. þu an olsa gene o bayana haddini bildirirmisin. yoksa en büyük destekcisimi olurdun. e sanada kalmadý bu saltanat. 4 kollu kayýða bindin. artýk gerisi boþ ve yalan. hesap günü ne dersin bilemem.
Yazýklar Olsun Size 26.06.2011 10:30:07
Ecevit sende siyasetçi deðilmiþsin .....Meclisimizden Ýnsanlýk onuruna yakýþmayan bir tablo ... Bir baþörtüsünün yarattýðý etkiye bakarmýsýnýz .... Meclise birisi çýplak girse bu kadar tepki vermezlerdi heralde :)
mustafa 26.06.2011 10:30:49
ecevit ne kadar haklýymýþ bunlara taviz verdikçe bu ülkeyi iran\\\'a çevirecekler
vatandas 26.06.2011 10:38:14
bu halk sizi dahada ikdidar yapmaz ebediyen muhalefet kalirsiniz ancak simidi ver ecevit bunu hesabini cehennemde !!!!
MUAZCAN 26.06.2011 10:42:22
Orda da ona haddini bilidrmislerdir insaallah,
þahin 26.06.2011 10:49:28
vekil denen adamlara bak bu adamlarý vekil yapýp o meclise sokanlar cahil deðilde nedir
hüseyin cemil 26.06.2011 10:50:40
faþist yumurcaklar! bu halk size öyle bir haddinizi bildirdi ki..!
Bozoklu Capanoglu 26.06.2011 10:54:32
Seninde haddinide Allah simdi bildiriyordur insallah
deli dumrulun torunu 26.06.2011 10:59:14
\\\"Hani bir zamanlar, inkar edenler, seni baðlayýp hapsetmek, yahut öldürmek, yahut da yurdundan çýkarmak için tuzak kuruyorlardý.Onlar tuzak kurarken Allah da onlara tuzak kuruyordu. Allah tuzak kuranlarýn en hayýrlýsýdýr.\\\"(enfal/30)
SDde 26.06.2011 10:59:17
allahtan kork olemedin bile 1 yil makineye bagli kaldin
erdoðan 26.06.2011 11:02:01
þerefsiz ecevit
Serdar Hakay 26.06.2011 11:06:05
ALLah Haddini bildirir Kullarina zamani Gelince hic merak edmiyorum. yavas yavas ölürsün ceke ceke anlarsýn haddini bilmenin Ne oldugunu. Dsp ne oldu 0.1 bir oy oranýyla esamesi okunmuyor. merve kavakci bir bayandi ona bile nezaket gözstermediler.simdi devleti yýkmaya tesebbüs edenler terör orgütune yataklýk yapan ýnsanlara sýmdý tahliye isteyen bu kýsýler merve kavakcýyý hangý hakla meclise sokmadýklarýný hatýrladýgým zaman yazýklar olsun. ama bu halk bunlari artýk cok ýyý biliyor. mehmet haberal mustafa balbay engýn alan gibi ergenokon teror orgütüne calýsan bu ýsýmleri bizde yüce mecliste görmek istemiyoruz..ve kcklýlarida .mustafa balbay 2008de orduyu göreve cagýrýrken yargýda bu mýlletýn iradesi diyen zat sýmdý ne olduda yargýya ýnanmýyor . ýsýnýze gelince yargý mýllet ýradesi ýsýnýze gelmeyýnce hukuk yok. hadý caným ordan elimde olsa sýzý o silivriden cýkartmam.
kazým 26.06.2011 11:08:47
þerefsiz kafir ler kabir azabýn bol olsun
vedat 26.06.2011 11:12:21
mustafa senin gibiler hala varmý ya :)
kazým 26.06.2011 11:13:57
mustafa ismini deðiþtir ariel koy
Mehmet Alptekin 26.06.2011 11:18:27
Milletimizde tokatýný bir sonraki seçimde yapýþtýrdý.
ge-berdi gitti 26.06.2011 11:19:15
patiside kendisinde yok oldu
mundar gittin eco 26.06.2011 11:20:31
ozamanlý vekiller ecevite ayakkabý yada kafa atamamýþ keyke yapabilseledi
ezel 26.06.2011 11:21:37
sovmek serbezmi...
kemal 26.06.2011 11:22:39
sana hakkimi helal etmiyorum !!!
musa 26.06.2011 11:23:44
tesekkürler en son haber.acikcasi sizden böyle bir tavir beklemiyordum.beni sasirttiniz.o gün bir bayani basörtüsü yüzünden disari atanlar,bugün haklarinda yüzlerce delil olan,ülkenin basbakanina ayaga kalkmama saygisizligini gösteren,edepsiz insalari meclise sokmaya calisiyorlar.yaziklar olsun.bunlari savunan insanlari vatan hainligi ile esdeger görüyorum.bir gazetecinin iftira ve provake edici yazisini elestiren basbakani yerden yere vuran medya ve siyasiler,ülkenin en saygin kurumlarini ve calisanlarini yerden yere vuran,en agir elestirileri yapanlara (bahceli ve kilicdaroglu gibi)sessiz kaliyorlar.bu ülkede saygin insanlarin nuray namert kadar degeri yokmus.yaziklar olsun.son bir sey daha,ben bugün chp ye oy verenlerin yüzde 90 inin ateist ve islam düsmani oldugunu düsünüyorum.oy veren din kardeslerime duyurulur.kilicdaroglu her bayram günü yurtdisina kacmak yerine ben aleviyim bayram namazi kilmiyorum demeli.salak yerine koymasin kimseyi!
ayhan 26.06.2011 11:23:45
Acaba sana simdi kim hadini bildiriyor ahirette insallah firsat bulupda allahtan af dilemisindir yoksa halin harap orada