KATEGORİLER

Duygu Canbaş'tan deprem gafı

Habertürk spikeri Duygu Canbaş'tan şok eden deprem gafı: Deprem her ne kadar Van'da da olsa hepimiz üzüldük
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • hasan yılmaz
    01.01.2014 12:22:10

    her ne kadar doğuda yaşanmış olması demesinde ki tek maksat bu depremin aynısının batıda doğuracağı sonucun daha vahim boyutlara taşınmasında ki endişesidir.konuyu çarpıtmanın manası yok.

  • theverve
    20.10.2012 17:24:34

    bilinç altındakilerin dışa vurumu

  • benn
    04.01.2012 02:21:36

    sen ortalığı kır yık..kan dök..sonra da neden böyle konuşuyorlar de..oldu canım. tabi tabi

  • Turan ÖZTÜRK
    26.12.2011 19:35:52

    sevgili kardeşlerim laz kürdün deniz görmüşüdür,kürt türkün kardeşidir,türk çerkezin amcaoğludur,çerkez arnavutun teyzeoğludur,arnavut arabın kuzeni,arab süryaninin eniştesi,süryani zaza nın damadı,zaza dadaşın yiğeni,dadaş gürcünün can dostu,gürcü boşnakın kankardeşidir.alevisi sünnisi hepimiz birlikte bir aileyiz birlikte güçlüyüz biz buyuz.lütfen aramızda barınan fitnelerle muhatap olmayın
    çünkü onlara cevap verirken bile istemedende olsa (türk-kürt,doğu-batı,alevi-sünni vs.)ayırım yapıyormuşuz gibi geliyor bana;ama biz birbirimizi biliyoruz biz birbirimizi seviyoruz kayıtsız şartsız birimiz hepimiz hepimiz birimiz için canını verir.sizleri ve güzel ülkemi çok seviyorum,selam olsun kardeşlerime LAZOĞLUTURAN

  • zeynep
    12.12.2011 22:10:36

    ben depremi derinden yaşayan biri olarak yazıyorum. memleketimde bir tek şehit olunca oturup günlerce ağlıyoruz bu acıyı derinden yaşıyoruz.bu vatan bizim.van depremi bizim suçumuz, ya marmara depremi?
    acımızda kayıplarımızda çok büyük ben sadece şunu söylemek istiyorum bizi yalnız bırakmayanacımızı paylaşan herkese van\\\\erciş adına çok teşekür ediyorum allah hepinizden razı olsun.

  • RECOOOOO
    26.11.2011 12:20:31

    BEN HİÇ ÜZÜLMEDİM

  • SUDENAZ
    09.11.2011 18:44:33

    HABERTÜRK\\\'Ü ŞİDDETLE KINIYORUM. DUYGU CANBAŞ\\\'I TEKRAR GETİREREK SİZİNDE NE OLDUĞUNUZ BELLİ OLDU.

  • deniz
    06.11.2011 20:32:00

    Türk Kürt kardestir. pkk,derin devlet ve dıs gücler kallestir

  • kırat
    02.11.2011 15:30:56

    dil sürçmesi başka bişey deği

  • kaan
    31.10.2011 19:49:00

    Insallah isine son verilir bunlar hepsi gocmen..

  • ....
    30.10.2011 21:41:03

    Umarım işine son verilmiştir...

  • baydogru
    29.10.2011 20:15:45

    Duygu Canbaş son günlerde doğuda olan olaylara işaret etmek istemiş, eminim içinden ayrımcılık yapmak gibi niyet geçmemiştir. Büyütülecek birşey yok. Türkiye\\\'de spiker olamak da zor iş. Sürekli konuşmak ve hata yapmamak çok zor olsa gerek...

  • botanli
    29.10.2011 19:42:16

    boyle duşunun herkese lanet olsun ve şidetle kiniyorum ...Allah rahmet eylesin olenlere ve ailelerinede sabir versin

  • has erkek
    29.10.2011 09:33:02

    allahın laneti ırkçıların üzerine olsun.unutmayın ilk ırkçı adem\\\'den üstün olduğunu iddia eden iblistir.

  • yasin
    29.10.2011 06:53:52

    Öncelikli olarak tüm halkımıza başsağlığı diliyorum. Allah ölenlere rahmet kalanlarada sabır versin. Müge Anlı Ve Duygu Canbaşın kendince yaptıkları yorumları şiddetle kınıyorum ve cahilliklerine veriyorum. Aynı görüşü savunan herkezide kınıyorum. Bizler bölücü ayrımcı değil bütün olmak zorundayız. Saygılarımla

  • NURI
    28.10.2011 11:18:38

    DOĞRU PKKYA DESTEK VERILEN BIL IL DEMEK ISTEDI AMA MALESEF GERCEK

  • remzi
    27.10.2011 21:52:19

    nedemek her nekadar ölkenin doğusunda bugün israil bile yardım elini uzatırken sen televizyon ekranında nasıl öyle konuşursun

  • wanli
    27.10.2011 14:37:47

    cahil pinar van 94 bdp secmedi cahil kalmissin yazik

  • pink
    27.10.2011 13:20:17

    ne ayıp ya

  • Türküm
    27.10.2011 10:09:28

    Helal olsun diyorum çok doğru yorumlamışlar her ikiside açık yüreklilikle...Türkiye yaptıkları şeyleri bir kenara koyup onlara el uzatırken onlar yine askerimize kalleşçe saldırdılar.Hiç birşey sebepsiz değil Allahım en güzelini bilir.son olan 26 nefesin kesilmesine yer gök dayanamayıp sallandı.

  • ahmet
    27.10.2011 07:32:28

    Duygu Canbaşı birde müge anlıyı kınıyorum umarım vicadanları sızllar

  • zehra
    26.10.2011 21:39:18

    yazıklar olsun aldığınız eğitime ve insanlığınıza....

  • www.haber58.com
    26.10.2011 18:33:54

    Müge hanım haklı

  • Reyiz
    26.10.2011 17:55:45

    CcC Türkün Türkten başka dostu yok. CcC

  • eser
    26.10.2011 17:00:02

    duygu canbaş v e müge anıl sizi insanlıga davet ediyorum cok yazık size

  • Serkanist
    26.10.2011 09:43:38

    ne kadar dar bakışlı insanlarla dolu bir ülke, kadının şahsi fikri değil bi nevi psikoloji yapmış, bu kadar tepki gösterilecek bişey yok bunda!!

  • serhet
    26.10.2011 06:31:43

    sizin gibi düşünen zihniyetlere lanet olsun................

  • ihsan
    25.10.2011 22:06:19

    müge anlı türk milletine yaptığı büyük bi terbisizliktir

  • sert adam
    25.10.2011 22:05:04

    bütün yorumcu arkadaşlarımn yorumuna katılıyorum

  • Samuel
    25.10.2011 21:04:12

    DUYGU CANBAŞ! Her ne kadar gece güngüz yememiş olsa da karşıma çıktığı vakit bir gün çok fena yiyecek!...

  • mardinli
    25.10.2011 19:31:18

    işte faşizmin geldiği son nokta ve yandaş basının düştüğü acınası durum .yandaş diyorum evet eğer yandaş olmasa bi dakika barınmaz bu faşistler orada.earimini tamamlamamış mahlukatlar.MÜGE ANLI VE DUYGU CANBAŞ.bu şahıların kaldığı tv,leri izlememeye davet ediyorum insanlık namına.

  • levent
    25.10.2011 19:29:32

    ne saçma sapansınız yaw.kadın ozur diliyo siz hala arkasındasınız...Türkiye sadece iki üç ilden mi ibaret kıcınızı kaldırında kayseriden öteye gidip bi gezin ülkenizi ve insanlarını tanıyın...

  • mehmetkindar
    25.10.2011 18:41:17

    inşallah müge anlının oldugu yerde de deprem çıkar da,ona hiçbişey olmaz.sağ kalır sadce kızı ölür

  • Tarafsız
    25.10.2011 18:06:59

    Bu olaya ben farklı bir yorum yapıyorum. tarafsızca. Deprem Edirnede olsa Van da yayın yapan bir yerel televizyon kanalı spikeri Şöyle dese; deprem her ne kadar batımızda edirnede olsada hepimizi derinden sarstı ve üzdü.Böyle denilse bu kadar gerilim olmazdı burda milletler arasında bi ayrım yaptığını sanmıyorum ben. Buradaki her ne kadar sözü aradaki mesafeleri illerin arasındaki mesafeleri dile getirmet için söylenen bir sözdür.yoksa Türkiye nin her ucundaki deprem bizi üzer. zaten üzdü ve sarstı diyor.

  • Serdar Mardini
    25.10.2011 17:53:27

    Özülmesen ne olacakki, sanki taktirine sunulmuş bir şey varmış.

  • wanlı
    25.10.2011 16:36:43

    lanet olsun böyle ayrımcılık yapanlara

  • ömer yigitoglu
    25.10.2011 15:31:47

    okumus cahiller

  • hepimiz vanlıyız
    25.10.2011 11:10:15

    terör niye bitmiyor diyenlere işte cvp.

  • mehmet şükrü
    25.10.2011 09:38:14

    bu haberi bu şekilde sunmanın özrü istifadan başkası olamaz.....aksi takdirde gönüller sükun bulmayacaktır

  • kemalizim
    25.10.2011 09:36:15

    sizin kadar biliçaltı bölücülüğe çalışan başka kaç kişi var.....umarım sizin soyunuz tükeniyordur

  • ABDULGAFUR IŞIK
    25.10.2011 07:45:48

    tabii felaketin doğusu, batısı,kuzeyi ve güneyi mi var? Allah hiçbir kuluna göstermesin.Japonya\\\'daki depreme ne kadar üzüldüysek Van\\\'daki depreme de üzülmemiz gerekir.Bölgecilik,ırkçılık insanlık düşmanıdır.Bütün insanların kanı kırmızıdır.Vatanım bütün dünya milliyetim insanlıktır.Bu tür imalar bu ülkenin kardeşlik temeline dinamit sokar.Buna kimsenin hakkı yoktur,

  • hııujıok
    25.10.2011 07:29:53

    yanlış

  • murat kalan
    25.10.2011 07:12:07

    lanet olsun sanada sunacağın programada böyle salak spikerleri nederden bulup bu milletin önüne çıkarıyorlar aptal karı

  • Behice
    25.10.2011 06:52:13

    Ölen 24 askerimizin içinde Kürt yok mu arkadaşlar? Bu ne canavarlık? Bu nasıl vicdansızlık?

    Müge anlı ve Duygu Canbaş direk istifa edin. Siz bu canavarlığın hüviyetisiniz...

  • ağrılı
    25.10.2011 02:07:19

    arkadaşlar lütfen bakın biraz adam akıllı yazın be ne bu şehit düşen mehmetciklerimize allahtan rahmet diliyorum yalnız bu şehitlerimizin arasında şehit düşen 3 kişisi ağrılı ve çok yakından tanıdığım hem hemşerim peki bunlar insan değilermiydi bunlarda vatani görevlerini yaparken şehit düşmüşler buna ne diyeceksiniz peki!!!!!

  • tercan
    25.10.2011 00:16:05

    Deprem oldu.
    ama kayıplar 2\\\'ye ayrıldı.
    dogudakiler yaşamını
    batıdakiler insanlıgını yitirdi..

  • Pınar
    24.10.2011 22:54:16

    %94 ile BDP yi seçen Van\\\'ın, %6 lık kısmına Allahtan rahmet ve acil şifalar diliyorum.

  • gundem olmak isteyenlere
    24.10.2011 22:36:45

    Kurt Turk ayrimi yapmiyoruz diyen herkesedir bu yorumum. burada ne kadar ciddi ve duzeysiz bir duruma dusuldugu belli oluyor. Vanda yasanan Depremden sonraki videolara ve fotoraflara bakin bu buyuk devlet dediginiz sisteminin nerede bu calisanlari hani yardim akiyordu birtanesi gozukmuyor karelerde sadece sivil yasayan halk var karelerde. elimden geleni ben bir Turk olarak yapacagim bu davranislarinizda insanlara dahada on acici oluyor aci bir olay vasitasiyla olsada. tum herkese acil sifalar.

  • Doruk
    24.10.2011 22:26:02

    Böyle gereksiz, insani duygulardan yoksun, hayattaki tek amacı saçının rengi ve aldığı maaşla çevresine gösteriş yapmaya çalışan kişileri, kitlelere seslenme görevine getirenlerde de suç olduğu aşikar.Bence Sn.Fatih Altaylı\\\'nında, bir Van\\\'lı olarak bu konuya el atması gerekmektedir ve daha da önemlisi Duygu Canbaş\\\'ın görevinden ayrılması gerekmektedir.Bu olay birkaç özür dilemek ile geçiştirilemez.Bu düşüncelerimi Müge Anlı içinde paylaşıyorum.Patronlarını iş başına çağırıyorum.Bir an önce ekranlardan uzaklaştırılmaları gerekmektedir.

  • serdar
    24.10.2011 22:11:06

    18 agustos 1999 , 17.480 insan oldu bunun yuzde 95 turktu simdi ben bir kurt olarak of iyi olmus desem sadece insanligima ihanet etmis olurum ben nasil bir yerdeyim yaw bu tur fasit zihniyetli insanlarlan beraber yasamak istemiyorum.

  • murat
    24.10.2011 22:07:09

    gözünüz aydin artik tas atan cocuklardan kurtuluyorsunuz!!! ne mutlu sana ve senin gibilerini...

  • insan
    24.10.2011 21:44:33



    İnsansız adalet olmaz
    Adaletsiz insan olur mu?
    Olur, olmaz olur mu!
    Ama, olmaz olsun








    Özdemir Asaf

  • nehir
    24.10.2011 21:43:45

    önemli bir haber kuruluşunun spikeri olan duygu candaşa bu tür konuşmayı bir yazar, bir şair, bir öğretmen en önemlisi de bir kardeş, bir abla olarak yakıştıramadım.. derhal kamu oyundan özür dilemelidir....

  • amed
    24.10.2011 21:38:02

    istanbul olsaydı daha çok üzülürdün demi..

  • melekk
    24.10.2011 20:50:19

    şu yazılanları okuyorum da ne hallere geldik... ben bi 10 sene sonrasını düşünmek bile istemiyorum canavarlaştık resmen yahu ne oluyor herkes birbirinde suç arıyor kimse kendine bakmıyor kadın bi söz gafı yaptı hemen kürt türk polimiği yaratılmış yani dağdaki savaşlardan farkınızı söylermisiniz allah aşkına hepimiz türk değilmiğiz rabbim yarattı bizi bizler bari yapmayalım lütfen sonu olmayan bu savaşta bizler sakin olalalım

  • serkan
    24.10.2011 20:36:51

    kürtler ne kadar alıngan oldu böyle

  • faruk
    24.10.2011 20:25:44

    haber türk kanalini ilalebet tarihin karanlik sayfalarina gömüyorum, 1999 depreminde cüpbeli hocanin yorumundan ve ondan ne farkiniz kaldi. Yaziklar olsun.......

  • Sibel
    24.10.2011 19:28:43

    kadin bisey dememiski ne büyütüyonuz.

  • ilkay başar
    24.10.2011 19:26:00

    ağzına sağlık duygularımıza tercüman olduğun için

  • YAZIK HEPİMİZE
    24.10.2011 19:20:39

    türk ve kürtün ortak noktası....hepimiz insanlıktan cıkmısız..

  • ercan
    24.10.2011 18:42:27

    allah belalarını verdi

  • Siirt 56
    24.10.2011 18:38:14

    Bu yorumları gördükten sonra insanlığımdan utanmaya başladım YAZIK ÇOK YAZIK !

  • TANKUT
    24.10.2011 18:26:31

    KÜRTLER DÜŞÜNSÜN BAKALIM BİZ NEREDE YANLIŞ YAPTIK TA BU İNSANLARI BÖYLE DÜŞÜNDÜRÜYORUZ DİYE.SİZ TÜRK ASKERİNE VE POLİSİNE KURBAN OLUN...

  • Esra
    24.10.2011 18:26:14

    susun ya siz kendinizi ne zannediyosun ya ne olursa olsun insan ya insan ne biçim ne kadar adice bir zihniyet içndesiniz bunu anlamıyorum bunun türkü kürdü arabımı var orda yasaya türkte arapta var siz nasıl bi zihniyetle yorumluyorsunuz bunu yazıklar olsun size ne farkınız kaldı pkklıdan !!!!!!!

  • ORHANe BATMANİ
    24.10.2011 18:02:29

    siz insan mısınız be.. ne biçim yorumlar yapıyorsunuz? utanmıyormusunuz insanlığınızdan, hakket insani bir tarafınız kalmışmı sizin... vanda insanlar öldü.. müslümanlar öldü.. sadece kürt ölmedi.. türkte öldü ve halen ölüyorlar.... vanda insanlar ölüyor.. ve bizde insanlık çoktan öldü..? inanın kürt, türk kardeştir... ve kardeş kalmalılar. herkes ne yazdığına dikkat etsin. yara açma zamanı değil, bilakis yara sarma zamanıdır... hiçkimse ırk olarak üstün değildir, üstünlük ancak takva iledir... kürde en yakın dost türktür, ve yine türke en yakın dost kürttür bunu anlayın ve inanın öyledir, kör olmayın. bu kardeşlik ve dostluk yüzyıllardır var. bu kardeşliği ve dostluğu zedelemeyin... ölenler için dua edelim ve geride kalanlar için ALLAHtan sabır niyaz edelim..

  • vannnnnn
    24.10.2011 17:55:13

    güneş hanım gelde sana insanlığı öğretim... insan demeye bin bin şahit lazım ş.......

  • kenan sarmacı
    24.10.2011 17:45:57

    Cenab-ı Hak,Kur\\\'an da buyurur ki \\\"Allah zalimleri sevmez\\\" ne Türk demiştir,ne Kürd demiştir ne de bir başka milletten bahsetmiştir.Siz siz olun, bu \\\"zalimler güruhu\\\" pkk denen it soylarına kızıp da,bunların zulmüne maruz kalan Kürdleri,yani kendi vatandaşlarınızı,kendi milletinizi,bu ulusun çocuklarını,pkk kafiriyle aynı kefeye koymayın.zira, pkk\\\'nın istediği de tam olarak budur.ben bir Kürd olarak,Türkiyemden başka ne devlet tanırım ne de vatan..24 şehidimizin de makamı cennet olsun, inşaAllah

  • Mutlu Aktay
    24.10.2011 17:07:34

    o kadına ahmak diyenler en büyük ahmaklardır yazık önce okuyum görün öğrenin o şerefsiz belediyenin başkanını yaptıklarını ve ona oy verenlerin kim olduğunu öğrenin

  • tuna
    24.10.2011 16:58:56

    Aysel Tuğluk ve ona oy veren Van halkı Şehitlerimize ne kadar üzüldüyse gerçek vatanını seven bir Türk de bu depreme o kadar üzuldü....Bir sorun yok dimi.Tuğluk çok üzüldüm demiş.Bizde!!!

  • zafer
    24.10.2011 16:53:25

    türkiyenin kalbinin attığı yer batıdır,marmaradır,istanbuldur.art niyet aramaya gerek yok.abartmaya gerek yok.özür de diledi zaten.bir dili sürçtü diye hemen dışlayalım mı insanları..

  • ali
    24.10.2011 16:39:34

    senin insanlıkla hiç bir ilgin yok suç sende değil seni buraya koyanda kabahat

  • Serkan Türkyıldız
    24.10.2011 16:38:56

    cenk kaya defol git! zaten kim kardeşiz dedi ki... siz o hukuku yıllar önce yemek yediğiniz kaba pisleyerek bitirdiniz.

  • fatih
    24.10.2011 16:35:35

    mevlam vandaki tüm türk kürt zaza çerkez alevi sunni hangi dilden dinden meshepten olursa olsun hepsine yardım etsin. onları korusun. ama bilerek ve isteyerek herhangi bir zorlama olmadan teröre yardım ve yataklık edene, güzel ülkemizi bölmeye çalışana, insanlarımıza her türlü acıyı çektirenlere yardım etmesin acı nasıl oluyor göstersin inşallah. amin.

  • cenk kaya
    24.10.2011 16:21:57

    benim için artık kardeşlik bitmiştir. ölüme sevinen mahlukat kardeşim olamaz

  • ŞIRNAKLI
    24.10.2011 16:19:24

    DAHA BETER OLSUN DİYE ŞEREFSİZLERE....17 AĞUSTOS 1999.. GÖLCÜK DEPREMİ..
    GÖLCÜK DEPREMİ SIRASINDA ORTALAMA NÜFUSA GÖRE EN ÇOK YARDIM YAPAN ŞEHİR ŞIRNAK İLİ....HİÇ BİR ŞIRNAKLI VE HİÇ BİR KÜRT BEN BİR TÜRKE YARDIM YAPMAM DEMEDİ..HİÇ BİR KÜRT O ANDAKİ HİÇ BİR ÖLÜME SEVİNMEDİ.. TÜM KÜRTLER EL BİRLİĞİYLE YARDIM ETTİ... ÇÜNKÜ DEPREM KİŞİDEN BAĞIMSIZ OLUR...ULAN ONUN BUNUN ÇOCUKLARI SİZ BU OLAYI ÇABUK UNUTTUNUZ VEYA HATIRLAMAKMI İSTEMİYORSUNUZ ALLAH HEPİNİZİN BELASINI VERSİN BİR DAHA BAŞINIZA GELSE OH OLSUN DEMEYECEĞİZ YİNE ELİMİZDEN GELDİĞİ KADAR YARDIM EDECEĞİZ SİZİN GİBİ ŞEREFSİZ OLMAYACAĞIZ ALLAH C.C. HEPİNİZİ ISLAH ETSİN ALLAH SİZE AKIL FİKİR VERSİN

  • İsa svn
    24.10.2011 15:43:02

    Herşey Tamamda ÖTEKİLEŞTİRİLMEK NİYE ? ALLAH BELANIZI VERSİN........

  • AHMET
    24.10.2011 15:34:59

    NE ACIDIR Kİ ;KAÇ GÜNDÜR HİÇ OLUMLU BİR HABER İLE UYANAMADIK. BİRDE BUNUNLA BERABER EN ACI DURUM İSE, YAŞANAN BİR FELAKETİN DOĞU VE BATI DİYE AYRIŞTIRILMASI OLDU...BU ÜLKEYİ ARTIK BÖLÜNMÜŞ GÖREN, DOĞU İNSANINA ARTIK BİR SUÇLU GÖZÜ İLE BAKAN, YAŞANAN BU ACI FELAKETİN SANKİ HAK EDİLMİŞ BİR CEZA YADA DERS OLARAK GÖREN İNSANLAR, NE YAZIK Kİ ÇİRKİN YÜZLERİNİ GÖSTERMİŞLERDİR. BU DURUMDAN ANLAŞILIYOR Kİ KARDEŞLİK,BİRLİK VE BERABERLİK ADINA TÜM DEĞERLERİMİZİ KAYBETMİŞ DURUMDAYIZ. AZICIKTA OLSA SAHİP OLDUGUMUZ DEĞERLERİ SÜRDÜRMEK ADINA ALLAH BİZE BU TÜR ACILARI BİR DAHA YAŞATMASIN İNŞALLAH.

  • dursun soyturk
    24.10.2011 15:29:59

    acıdı mıı ? van beledıye başkanı gündüz terör yürüşünde aponun resmı , bayrak dedığınız paçavra elinde tc defol , tc askerı defol diyordu. öğleden sonrada , devlet gelsin, asker gelsin polis gelsin dıye bağırıp çağırıyordu.. ne oldu, devlet şimdi mı aklınıza geldi,.. kusura bakmayınn biraz düşünmek lazım, ama yınede türkıye seferber oldu, ben naktı yardımda bulundum, burada kaç kişi yardımda bulundu, öyle bedava yazmayın havaya kardeşim

  • vannnnnnnnn
    24.10.2011 15:26:28

    allah o acıyı birgünde sana yaşatır duygu faşistbaş inşallah...

  • güneş
    24.10.2011 15:14:07

    her ne kadar insan görünümlüysen de insan değilsiniz be hiçbiriniz....

  • apoue
    24.10.2011 15:13:33

    sende insan mısın seni oraya koyan insanlarda aynı kafadan belli....

  • cennet
    24.10.2011 15:08:18

    nasıl insansınızz sizz yaa yazıkk sizin insanlığınızaa

  • gnr
    24.10.2011 15:02:30

    agzina saglik cok guzel soylemis

  • bvmgj
    24.10.2011 14:54:20

    ne var bunda hatadır hatayı insan yapar

  • TURKKAN
    24.10.2011 14:54:14

    24 ASKERIMIZ SEHIT EDELDI 3 GUN OLDU, ONDAN BU OFKE....

  • vatandaş vatan
    24.10.2011 13:34:01

    her ne kadar doğudan vandan olsada................ne kadar acı.

  • ahmet
    24.10.2011 13:03:16

    DEPREM BÖLGESİNDEKİ belediye başkanı çağrıda bulunuyor :
    \\\\\\\\\\\\\\\"İş makinelerini buraya gönderin...\\\\\\\\\\\\\\\" - cevap : İŞ MAKİNALARINI YAKTINIZ...
    \\\\\\\\\\\\\\\"doktorları buraya gönderin ;\\\\\\\\\\\\\\\" - DOKTORLARI ÖLDÜRDÜNÜZ....
    \\\\\\\\\\\\\\\"polis gelsin...\\\\\\\\\\\\\\\" - POLİSİ TAŞLADINIZ...
    \\\\\\\\\\\\\\\"mehmetçik bize yardım etsin...\\\\\\\\\\\\\\\"
    ... - MEHMETÇİĞİ ŞEHİT ETTİNİZ, EDENLERE YARDIM ETTİNİZ...
    \\\\\\\\\\\\\\\"para gönderin\\\\\\\\\\\\\\\" ; - GÖNDERDİĞİMİZ PARALARI BELEDİYELERİNİZ pkk\\\\\\\\\\\\\\\'ya VERDİ...

    AMA BİZ İNSANIZ, İNSAN !!! HAİN DEĞİLİZ ... GELİYORUZ..
    Van Belediye başkanı! Bak, yardımı Terörist cenâzesin de yanında posterini taşıdığın imralıdakinden değil, Devletten istiyorsun... Anladın mı şimdi?

    YÜREĞİNDE HAİNLİK OLMAYAN, ŞEHİT HABERLERİNE SEVİNMEYEN MASUM İNSANLARIMIZA ALLAH RAHMET EYLESİN.. BAŞIMIZ SAĞ OLSUN.. LAKİN ŞEHİT HABERLERİNE SEVİNEN VATAN HAİNLERİ DE HELAK OLSUN...

  • medü
    24.10.2011 12:06:27

    mall

  • nermin
    24.10.2011 12:04:54

    işte sizin kardeşliğiniz bu yazıklar olsun sizeeeee allahınızdan bulun

  • nazlı
    24.10.2011 11:55:09

    bu ne gerizekalıca bir haber yorumu bi ulusal kanalda nasıl böyle ahmak bir zihniyet barındırılıyor ona da şaşarım...

  • leyla ak
    24.10.2011 11:53:36

    yuuuuuuuuuuuuhhhhh sana bütün lazlar adina yuuuuh cekiyorum

  • irem
    24.10.2011 11:28:36

    insanlıktan nasibinizi almamışsınız siz . Allah\\\'ım sizi ıslah etsin ! biz batıda bi acı haber duyduğumuzda sizinle beraber yas tutuyoruz , terörü lanetliyoruz . her vanlı kürt değil ! bunu o küçük beyninize sokun . yazık size .

  • istanbul
    24.10.2011 11:12:11

    İnşallah senin o BATIDAKİ evinde başına yıkılır......

  • panayot
    24.10.2011 11:05:26

    kıvırın bakalım ırkçılık iyi kıvarmayı gerektirir.

  • aziz baran
    24.10.2011 10:44:16

    gaf değil haince bilerek söylenmiş düşmanca bir deyiş

  • vanlı
    24.10.2011 10:34:45

    bir sen insansınya duygu hanım.kaşın gözün güzel ama Allah sana akılve yürek vermemiş.insanlıktan nasibini alamamışsın ne yazıkki..

  • papatya
    24.10.2011 10:33:38

    iyi demiş

  • HAKCAN
    24.10.2011 10:18:24

    BU DEPREM DÜŞMANDA OLSA BÖYLE DENMEZ KINIYORUM!

  • Faşizim
    24.10.2011 10:15:13

    Bence Spiker hakLı boş konuşmayın. İnsanLıkmış minsanLıkmış.. Boş hayaLLerLe konuşmaLarLa kendinizi oyaLamayın çok iyi oLmuş ;)

  • tuba
    24.10.2011 10:01:23

    faruk kardeşim ellerine sağlık ne güzel yazmışşın...

  • mustafa
    24.10.2011 10:00:57

    yazıklar olsun diyecek hiç bir şey bulamıyorun türkiyenin bülünmesini asıl bunlar istiyorlar kınıyorum

  • Ali can
    24.10.2011 09:40:14

    Kınıyorum

  • CeCE
    24.10.2011 09:35:39

    Yazıklar olsun. HABERTÜRK tv ye yakışmayan bir spiker. umarım yiğit bulut gerekeni yapar.

  • Burcin
    24.10.2011 09:14:12

    Allah cezani versin!!!!!

  • muharrem
    24.10.2011 09:12:58

    bravo FARUK çok güzel yorum yaptın... ağzına sağlık, senle aynı fikirdeyim.. helal olsun

  • yusuf demir
    24.10.2011 09:05:49

    ne söyledin yüreyin bu cümleleri dinledimi

  • SAYIM
    24.10.2011 09:05:05

    akıllı kimsenin lisanı kalbindedir.Düşünerek söyler.(HZ. ALİ)

  • DOĞULU
    24.10.2011 09:01:59

    SENİ ORAYA SPİKER YAPANLAR UTANSIN BEE

  • hilal
    24.10.2011 08:57:36

    yazık bunları söyleyenler insanlıktan bahsedenler yardım isteyenler ve şu anda o spkeri eleştirenler iki gün önce 24 askerimizi şehit edenler değil mi? insanlıktan bahsetmeleri için ilk olarak kendilerinin insan olması lazım gelmekte.en iyi bildikleri valiye küfretmek spikeri eleştirmek herşeyi devletten beklemek.yazık gerçekten yazık

  • berıvan
    24.10.2011 08:57:26

    deprem senide benide vurabilir bu allahın işi haber türk senden dolayı kaybetti malesef ölen bütün insanlar kardeşlerimiz doğusu batısı fark etmez

  • ömer fırat suruçlu
    24.10.2011 08:52:04

    işte gerçek yüzleri

  • ft
    24.10.2011 08:48:55

    arkadaşlar ben haberturke bu konu ile ilgili mail attım sizlerde duyarlı davrarnın lutfen ..mail atıp humanızmı öğretelim şuna...

  • bir yurtdaş
    24.10.2011 08:48:11

    böyle bir şey başka bir ülkede varım acaba!...............

  • destek
    24.10.2011 08:40:22

    heyt bee ağzın gümüşlensin!

  • akif
    24.10.2011 08:34:42

    lanet olsun sizin gibi zihniyete

  • fatih
    24.10.2011 08:30:38

    ben hanımefendinin yanlış bir kastı olduğunu zannetmiyorum.

  • ebruu
    24.10.2011 08:24:47

    salak yemin ederim gerizekalı bu kadın

  • GÜRAY
    24.10.2011 08:21:29

    DUYGU HANIM SİZE YUREKTEN KATILIOM ONANINKİ ..

  • fkrt
    24.10.2011 08:16:46

    insanlar bazen bilinc altındaki düşünceleri farkında olmadan bir şekilde dışarı verirler bu da gösteriyorki doğudaki halka bile düşman gözüyle bakılıyor.

  • murat
    24.10.2011 08:15:10

    terbiyesiz insan..bu ülkenin doğusuda batısında kardeş..bu saçmalığı kınıyorum vandaki kardeşlerimize geçmiş olsun..mersinli...

  • Serap
    24.10.2011 08:10:56

    Yazıklar olsun sana ve senin gibi insanlıktan pay almamış yaratıklara, sizin gibi insanlar oldukça daha başımıza çok şeyler gelecek..

  • faruk
    24.10.2011 08:09:32

    DEPREM BÖLGESİNDEKİ belediye başkanı çağrıda bulunuyor :
    \\\"İş makinelerini buraya gönderin...\\\" - cevap : İŞ MAKİNALARINI YAKTINIZ...
    \\\"doktorları buraya gönderin ;\\\" - DOKTORLARI ÖLDÜRDÜNÜZ....
    \\\"polis gelsin...\\\" - POLİSİ TAŞLADINIZ...
    \\\"mehmetçik bize yardım etsin...\\\"
    ... - MEHMETÇİĞİ ŞEHİT ETTİNİZ, EDENLERE YARDIM ETTİNİZ...
    \\\"para gönderin\\\" ; - GÖNDERDİĞİMİZ PARALARI BELEDİYELERİNİZ pkk\\\'ya VERDİ...

    AMA BİZ İNSANIZ, İNSAN !!! HAİN DEĞİLİZ ... GELİYORUZ..
    Van Belediye başkanı! Bak, yardımı Terörist cenâzesin de yanında posterini taşıdığın imralıdakinden değil, Devletten istiyorsun... Anladın mı şimdi?

    YÜREĞİNDE HAİNLİK OLMAYAN, ŞEHİT HABERLERİNE SEVİNMEYEN MASUM İNSANLARIMIZA ALLAH RAHMET EYLESİN.. BAŞIMIZ SAĞ OLSUN.. LAKİN ŞEHİT HABERLERİNE SEVİNEN VATAN HAİNLERİ DE HELAK OLSUN...

  • ERDAL
    24.10.2011 08:08:01

    BAYA ÜZMÜŞ

  • Hamza
    24.10.2011 08:07:59

    Hala bu Tür Ahmak Insanlari Tv de Habercilik Yaptırıyorlarsa Vay Bu Insanların

  • dilek
    24.10.2011 08:07:06

    ne kadar nefretle dolu bir milletiz biz inanamıyorum, insanların canının yandığı yerdeki durumu değerlendirme biçimimize bak.. çok acı..

  • batmanlı
    24.10.2011 08:04:14

    yeter bu ne saçmalık bu insan dışı konuşma ve yorumlar sipiker derhal istifa etmeli devlet yardım etmek zorunda bazı yorumlarda devletiimiz yardım etti deniliyor kürt halkı bu devlete vergisini veriyor onunda devleti devlet tabiki yardım edecek babasının hayrınamı ediyor yeter bu ayırımlar ölüm allahtandır kimin başına ne geleceği ve nicin geldiğini ancak allah bilir biz ölümlere bile sevinen bir halk olduk insanlığımızı unuttuk

  • ceylan
    24.10.2011 08:04:03

    bir daha izledim de, \\\"aslında\\\" deyişi manidar. ah be kardeşim, biraz ilerisini düşünerek konuşun.

  • hak yerini bulur
    24.10.2011 07:59:22

    en iyisini demiş helal olsun oradaki olayları görmeden faşist gibi yorum yapan zavallılar geçin bu kardeşlik ayağını bunlar daha bir hafta önce askerlerimize teslim olun diyen insanlar böylelerine devlet vurmazsa Allah vurur,pkk yardım etsin size nerde o pkk\\\'nız yine devlet yardım ediyor askerlerimize teslim olun derken birşey yokta deprem olunca mı aklınıza geliyor Allah hepinizin belasını versin Allah bu devletin ekmeğini yeyipte ona ihanet edenin hakkını verir devlet vermezse Allah verir.

  • emir
    24.10.2011 07:55:37

    ülke çoktan bölünmüş de haberimiz yokmuş

  • metın bas
    24.10.2011 07:55:26

    tebrık edıyorum cok guzel soylemış azına sağlık

  • turgay50
    24.10.2011 07:54:34

    KÜRTLERİN PKK YA DESTEK VERÖMESİNDEN KAYNAKLANAN BİR NEFRET VAR TÜRKLERDE.. YOKSA KÜRTLERLE BİR SORUNUMUZ YOK. ONLARDA NİHAYETİNDE GÖRMEMİŞTE OLSALAR İNSANLAR. BAĞCILARDAKİLER HARİÇ... EVET KÖTÜ BİR GAF OLMUŞ...

  • tuncer
    24.10.2011 07:51:52

    bir daha seni orada görmek istemiyoruz,,,,,,,,,,

  • İST
    24.10.2011 07:51:51

    YAZIKLAR OLSUN SANA VE SENİN GİBİ DÜŞÜNENLERE İNSANLIKTAN NASİBİNİ ALMAMIŞLAR HANİ ÖZÜR NEDEN GÖREMİYORUM...

  • user
    24.10.2011 07:50:41

    Deprem her ne kadar uzakta da meydan gelse anlamında ösyelmiş açık ve net

  • xxx
    24.10.2011 07:50:31

    içindekileri dökmüş.daha bıraksalar neler söyleyecek,seni bundan sonra o kanalda haber sipikeri diye tutanlara yazıklar olsun.

  • Eda
    24.10.2011 07:49:22

    Kötü niyetli olarak görenlerin kötülüğü ve ayibidir. Ortaligi karistirmak, boluculuk yapmak asil bu cumlede kotu bir niyet arayanlarin amacidir. Sözlerin çirkinliği ve tepkinin büyüklüğü bunun kanıtıdır. Deprem Her ne kadar biir ilimizde( hangisi olduğu fark etmez!!) de yaşansa felakete bütün ülke olarak üzüldük, bütün ülke olarak acılarını paylaştık.Böyle gereksiz tepkiler yerine yardım etmek bişeyler yapmak lazım!! Kısaca bize iyi niyet lazım!!!!

  • faruk
    24.10.2011 07:48:11

    insanlıktan bahsedenler, insan öldürmeyi bıraksın önce, çok komiksiniz..

  • ceylan
    24.10.2011 07:48:08

    Bu kadın bence de \\\"uzağımızda da olsa bu olay bizi sarstı\\\" demek istedi, kızmama rağmen günahını almak istemiyorum ama yine de madem habercilik yapıyor, konuşurken dikkatli olmak zorundaydı.

  • doğukan
    24.10.2011 07:47:44

    Bu spikeri insanlığa davet ediyorum...

  • Adem
    24.10.2011 07:46:09

    Ben bir antalyalı olarak duygu hanımın söylediklerini şiddetle kınıyorum ve acilen bir özür bekliyorum sonuçta VAN da bizim ülkemiz sınırlarındadır

  • dıloki
    24.10.2011 07:45:02

    zihniyet belli yoruma ne gerek

  • murat
    24.10.2011 07:42:32

    spikerin bu lafı pkk nın görevini başardığının kanıtıdır.çoktan bölünmüş ülke doğu batı diye.yazık

  • rehalı
    24.10.2011 07:42:16

    bunların genlerınde var bısey demıyorum

  • mehmet
    24.10.2011 07:41:49

    Bu tür ifadeler terör örgütünün amacı olan Türk-Kürt kavgasını başlatma amacına hizmet etmektedir...Teröröü naletleyeyim derken onun amacına hizmet etmek ne acı....Şu unutulmamalı ki...Bu ülkede ayrılık kıvılcımları tutuştumu Türkü de Kürd ü de yakar....Lütfen tahriklere kapılmayalım ve soğuk kanlı olalım...

  • misafir
    24.10.2011 07:39:40

    normal herkeste aynı duygular var meclistekinler ne olacak

  • TOKATLI
    24.10.2011 07:34:38

    saf kan bir Türk olarak derimki..Türk - Kürt kardeştir..ayrım yapan kalleştir..ayrımı yapan Türkte olsa Kürtte olsa kalleş köpektir..Müslüman kardeşlerimizin acısını paylaşıyor, Rabbimden yardım diliyorum..aralarında kalleşlerden varsa dahada beter olmalarını, bela üzerine belalara uğramalarınıda en içten şekilde istiyorum!!

  • hüsnü topçu
    24.10.2011 07:34:24

    nasıl ki ben pkk lılar ile kürtleri karıştırmıyorsam kürtlerde bu faşist ile bir milleti karıştırmaması gerekir bence
    allah yardım etsim bize

  • Abasqulu
    24.10.2011 07:29:16

    aci üzerine aci geliyor, herkes şaşkın durumda. bu sipiker istemeyerek böyle demiş. bunu siyasileştirmek bunu isteyenlere ne hayir getirir?

  • elif
    24.10.2011 07:29:03

    bu sipiker ve onun gibi düşünenler önce insan olmayı öğrenin

  • emre
    24.10.2011 07:28:17

    yazık bılınc altına yerlesmış ınsanları allah korkusu yok heralde kurt oluncaa hersey degısıyor somalıye uzulen ınsanlar kendıı komsularına uzlmuyr solenecek tek soz allaha havale etmek

  • cemal
    24.10.2011 07:28:15

    yazıklar olsun sana duygusuz duygu seni kanallara çıkaranlarada yazıklar olsun sana destek verenlerede yazıklar olsun türk kürt kardeşliğine kün ve nefret ekenlerede yazıklar olsun

  • ali
    24.10.2011 07:21:55

    bunların zihniyeti bu işte. fatih altaylının kovacağını hiç sanmıyorum bunu.

  • semih
    24.10.2011 07:20:10

    sizce böyle bir insanlık olurmu böyle bir insan asıl olurda halen haber spikerliğini yapıyor bu düpe düz kürt türk ayrımı demektir .ben bir kürtüm ve bu güne kadar hiç ayrım yapmadım ve aklımdan bile geçirmedim ama insanı tahrik demek budur bence

  • MURAT
    24.10.2011 07:17:17

    HELAL OLSUN SANA AGZINI ÖPEYİM TAMDA 50 MİLYON İNSANIN HİSLERİNE TERCÜMAN OLDUĞUN İÇİN

  • ist
    24.10.2011 07:15:17

    Turklerde bu kafa olduktan sonra daha cok isimiz var desene

  • murat
    24.10.2011 07:12:00

    4 aylık çocuğu enkazın altında kalan bir babaya van\\\'lı babaya bunu söyleyebiliyormusun duygu hanım... diyarbakırlıyım en iyi arkadaşlarım türk, bayrağım albayrak, kürt-türk ayrımı yok, ama sizler pkk\\\'nın istediği her şeti harfiyen yerine getiriyorsunuz her nekadar van olsa ner ne kadar kürt olsa vs vs... yazıklar olsun duygu hanım ...

  • Ahmet
    24.10.2011 07:08:44

    Fatih Altaylı böyle spikeri barındırmaz. Kovar. Yere gömer.

  • aaaa
    24.10.2011 07:07:54

    İnsanınnın bilinç altında daha yeni toprağa konmuş 24 fidan varsa bence normaldir. günlerdir konuşuyoruz şehitlerimizi. halkın dile getirmek istediğini getirmiş. Ama çok geçmiş olsun. Arkadaşlarımızda var Van da yaşayan . Allah kolaylık versin..

  • darısı
    24.10.2011 07:07:33

    hakkari ile şırnağa diyenler bile var

  • oğuzhan
    24.10.2011 07:07:10

    afferin kız sana ne gafı doğru söylemiş....helal sana dileme özür mözxür...

  • Mardin
    24.10.2011 07:03:49

    Bunu söyleyeni de bu zihniyetteki insanları da esefle kınıyorum... Müslümanlık bu değildir...

  • Hakim Demir
    24.10.2011 07:03:42

    helal olsun spikere...

  • zscsfa
    24.10.2011 07:03:15

    DEPREM BÖLGESİNDE Kİ.....
    Belediye başkanları çağrıda bulunuyor : İş makinelerini buraya gönderin ,,
    Cevap ; iş makinalarını yaktınız ...
    Doktorları buraya gönderin ;
    Doktorları öldürdünüz ....
    ... ... ... Polis gelsin....
    Polisi taşladınız...
    Mehmetçik bize yardım etsin...
    Mehmetçiği ŞEHİT ettiniz ,, edenlere yardım ettiniz...
    Para gönderin ;
    Gönderdiğimiz paraları belediyeleriniz pkk ya verdi....
    AMA BİZ İNSANIZ ,, MÜSLÜMANIZ ,, HAİN DEĞİLİZ ,, MERHAMETLİYİZ ,, BEKLEYİN GELİYORUZ ... BİZ TÜRKÜZ ..
    ..

  • NSG
    24.10.2011 07:02:16

    Anlamıyorum, bu zihniyeti serdar arkadaş rabbim seni ve aileni aynı şekilde sınasın,

  • cebbar
    24.10.2011 07:01:11

    faşist bir insandan bu beklenir,yazıklar olsun...

  • insan
    24.10.2011 07:00:08

    kadının söyledikleri değilde yorumlar çok manidar.ben liderlerin bizi ayrıştırdıklarını düşünürdüm yorumları okuduktan sonra birçok kişinin sevindiğini gördüm .benim gibi kürtler marmarada da deprem olsa egede de olsa türkiyenin herhangi bir yerinde olsa ve her askerin şehit haberiyle ağlarız allahtan gelene şükretmek gerekir inne lillah ve inne ileyhi raciun bu olaya sevinenlerde ölümü tadacaklar

  • MetaLıc
    24.10.2011 06:59:14

    yaso kardeş seni kınıyorum,özür diledi tamam ama böyle kişi veya kişilerin kışkırtmasıyla biz birbirimize düşmemeliyiz,amac zaten bu.Libya gibi,mısır gibi halkı birbirine düşürmek cünki başka türlü baş edemezler bizle,birbirimizle sırt sırta verirsek daha iyi olucak.LÜTFEN

  • SEDAT
    24.10.2011 06:48:39

    HEMEN ÇIKIP BÜTÜN KÜRT HALKINDA ÖZÜR DİLEMELİ

  • serdar
    24.10.2011 06:48:38

    bunu neden diyor biliyormusunuz...24 şehit haberinden sonra van ne kadar tepki göstermiş üzülmüştür bu olaylara..van da sokağa dökülmüşmüdür bir çok batı ili gibi..hep kolaycılık yapmak ile olmuyor..vatandaşın hakları olduğu kadar ödevleri de vardır..depremde devletin yardımını bir an önce beklemek bir haktır.ama şehit haberlerine toplumsal bir refleks geliştirmek sokağa çıkıp tepkisini göstermesi de bir ödevdir..van ve benzeri yerler ne kadar ödevini yerine getirmiştir..ödevini yerine getirmeyenlere bu tepkiler normal değil mi..sadece bu ödevlerini yerine getirmediği halde bu olaya biz de üzüldük..insan olan herkes üzüldü..

  • milliyetçi olmayan bir insan
    24.10.2011 06:47:04

    Yazıklar olsun bu kadını destekleyen düşünceye,bu kadına ve bu zihniyete ...

  • ntdng
    24.10.2011 06:45:27

    Daha dikkatli dinleyip yargılamaz isek Türkiye\\\'nin her ne kadar doğusundan, Van\\\'dan da gelse bizi sarstı demesindeki amaç bence bu değildir. Uzakta olsa bizi sarstı anlamında bu cmleyi kurduğunu düşünüyorum.

  • aa
    24.10.2011 06:45:12

    aynı deprem batıda olsaydı acaba ne derdiniz.hiçbir yorumda bu yazılanları ne okur nede duyardınız,spikere gelince acaba düşünme yetisi varmı sanmam ama varsa bile bir kedinin ki kadar bile mantıklı değildir yaptığı........

  • İbrahim Gümüş
    24.10.2011 06:43:26

    Zihniyetin değişmesini isteyenlerde ki öldürme zihniyeti de bir değişirse çok güzel olacak

  • Şehmus ÖZMEN
    24.10.2011 06:38:42

    Çok Terbiyesizce Bir Yorum Yapmış... Hemen Özür Dİlemeli...

  • adsız
    24.10.2011 06:32:28

    30 yıldır neden bir arpa boyu yol alamadığımızın sebebi işte bu tür zihniyetler... yetmezmiş gibi bu tipleri sipiker olarak karşımıza çıkarıyorlar... gerçi sıkıntı spikerde değil bunu oraya çıkaranda ...

  • bahadir
    24.10.2011 06:27:22

    bu konusmayi bilmeden yapmis olabilir ama boyle bir kanalda calisanin konusmalarina dikkat etmesi gerekir baskalarina ders olmasi icin hemen bu kanaldan istifa etmeli ve gidip dusunerek ne soyleyecegini ogrenmesi gerekir

  • kabul edilemez..
    24.10.2011 06:22:32

    Esra Semetay
    utanın!!her ne kdar yarın batıda olablcek olsa da biz müslüman kardesi içn üzülmeyi bilenlerdeniz!!üzülücez..kürtlerle derdnz ne kürtler kendlernden nefret ettirmiyor insanlıktan nasibini alamayanlar insan gibi sevmeyi bilmiyor o kadar.bugün bizim kapmzda yarn sizin.allah büyük..su afetten de siyaset yapan ülke faşistleri kürtler yalnız kalmayacak..onlar türklern hiç olamadığı kdar beraberlik içersnde..yılmadan..

  • burak bey
    24.10.2011 06:21:40

    bence bu yorumlardan sonra deprem insanların vicdanında olduuu.hemde tamir edilmeyecek şekilde

  • aslan aslan
    24.10.2011 06:18:06

    ya arkadaşlar sizin yazdıklarınıza katılmakla beraber şunu iyibilelim doğunun hepsi terorist değil birde eğer biz onların yaptığı gibi yaparsak bizim onlardan ne farkımız kalır uutmayın biz asil bir milletiz zamanı gelmiş yunana zamanı gelmiş ruslar zamanı gelmiş yahudiye yardım etmişiz bu bizim farkımız insanlık başka he şuna varım bunlarla mücadelemi sonuna kadar bu p k k ayla mücadelemi sonuna kar varım ama böyle zor günlerde insani olarak yardım etmemiz lazım çünkü biz müzlüman bir toplumuz müslüman türke yakışan neyse o yapılmalıdır

  • Serdar KÖSE (BAYBURT)
    24.10.2011 06:16:50

    kadının kabahati yoktur; hala bir deprem olduğunda marmara depremi mi geliyor, orayı tetikler mi diye açıklama yapıp konunun özünden uzaklaşan bir zihniyet hakim. dünde yine aynısı oldu; kanalın birinde mete ışıkara konuk ve konu \\\"bu deprem Marmara Depremini Tetikler mi?\\\" varın gerisini siz düşünün..İstanbul dışında başka şehirlerin varlığından bir haber olan zihniyet ayrım yapmak zorunda..

  • van
    24.10.2011 06:15:44

    yazıklar olsun orada insanların canı yanıyo şehitlerin içinde kürt de vardı nasıl tebrik edebilirsiniz biz bu kadına diyoruz ama üçbeş yorumdan bile bilinçsiz ne kadar insan çıkıyo yazık

  • cengiz
    24.10.2011 06:13:17

    bilinçaltına yerleşmiş ne yapsın kadıncağız. yazıklar olsun!

  • oflu
    24.10.2011 06:10:19

    KOCER BATMAN KARDESIME>

    Elbette kardesiz, kardestik kardes kalacagiz, Bir kadin gaf yapti diye kardeslikmi bitermis. O kadinida kiniyorum bir an once ozur dilemesi lazim. saygilar

  • Birisi
    24.10.2011 06:04:31

    Kürtler kendilerinden o kadar nefret ettirdiler ki, insanların üzülesi bile gelmiyor baksana. Kadının kendi düşüncesi bu. Büyütmeye gerek yok. Gün gelecek Kürtler yalnız kalacak eğer bir an önce kendilerine gelmezseler!! Allah rahmet eylesin inş. dahada artmaz ölü sayısı

  • ibrahim
    24.10.2011 06:03:20

    bu gafı yapan insan haber spikeri yani birşeyler söylerken dikkat eden biri düşün bu bile hakim olamıyor kendine ve bilinçaltındakileri açığa çıkarıyor diğer insanların bilinçaltını üstünü siz düşünün bu kadar şovenistler işte

  • Mehmet YÜCEL
    24.10.2011 06:00:31

    Dün bölgeden canlı yayın yapan tüm kameralara takılan konular, Deprem sonrası ordaki halk Miting olsa 500 polis olurdu çekin bakın 1 tane polis yok, Devletin valisi nerde bu kadar faşist olmayın, Asker dağda operasyon yapana kadar yardım etse.. Devlet nerde, yazıktır günahtır. gibi kelimeler duyduk. ve hatta depremin Ağır bombardımandan kaynaklandığı söyleyenleri bile duyduk. Şimdi bunları söyleyenlere sesleniyorunm. İş makinalarını yakan, polisi şehit eden, doktoru kaçıran, askere kurşun sıkan, yola döşenen parke taşınu söken, devlet kurumlarında çalışan insanı tehdit eden kim. Evet bugün bunları söylemek yeri değil ama şimdi devletten yardım bekleyeceksiniz elbet ama bu ülkenin hepimizin olduğunu unutmadan, Akerine polisine sahip çıkarak ve Sadece ve sadece insan olarak.

  • ercep
    24.10.2011 05:59:40

    fatih altaylı neredesin heyyyyyyyyy senin kanalında ve senin memleketin için sarf edilen kelimelere bak hala susacakmısın hey türkiye duyuyormusunuz ırkçılık ayrımcılık dedikleri bundan daha öte birşey olabilir mi _???? hey sen sipiker yahudilere almanlara amerikalılara kurban ollllllllllll

  • çaldıran
    24.10.2011 05:52:31

    anlayışa bak medyaya bak olurmu böyle bir anlayışşş senin en güçlü organın olan medya bunu söylerse vay halimize:.::?

  • selami
    24.10.2011 05:45:07

    Ben sahsen bunu turk halkina mal etmiyorum, ama fasistlik basa bela, sadece fasist zihniyetle kimse bir yere varamaz, ister turk fasizimi olsun, ister kurt fasimizi olsun, bu duygulari destekleyen insanlara sunu soylemek istiyorum, gulme komsuna!!!!

  • HATTAB
    24.10.2011 05:44:44

    Kardeş?.....Allah ım sen Çok büyüksün.....Adalet in hiç şaşmaazzz...Varsın ve birsin...

  • feyzi alphan
    24.10.2011 05:40:08

    ispanyada laligada valencia-a.bilbao maçında 40 bini aşkın ispanyol 1 dk lık saygı duruşunda bulunuyor,valencialı oyuncular siyah bantla çıkıyor insan hayatının önemine değeniyor.bizde ise ulusal yayın yapan haber kanalının spikerinin sözleri insanı şok ediyor..pizzanın ambulastan erken geldigi,kardeşligin lafta kaldıgı ülkeyiz malesef...

  • Iskender
    24.10.2011 05:39:24

    Fasistin önde gideni,bilerek söylenmis hemen istifa ettirilmeli.

  • Maho
    24.10.2011 05:38:02

    Helal olsun sana. cesur kız

  • krblt
    24.10.2011 05:33:42

    \\\"Müslüman kardeşinin uğradığı felâketi sevinçle karşılama! Allah onu rahmetiyle o felâketten kurtarır da seni musîbetle imtihân eder.\\\"

    (Hadis-i Şerif - Kaynak: Tirmizi)

  • cengizhan
    24.10.2011 05:12:54

    duygu canbaş seni seviyorum yaaaa,duygu canbaş başka bir gafıda ergenekon operasyonları başladığında sunduğu bir haber programında göstermişti ne yapsın kadın duygularına bazen hakim olamıyor bende olamadım.

  • merve
    24.10.2011 05:08:45

    yazıklar olsun sana

  • NECAT
    24.10.2011 04:46:04

    duyduğum gerçek olamaz,kulaklarıma inanamıyorummmmmmmmm

  • Tan Alkan
    24.10.2011 03:43:40

    Bu Nasıl Bir Anlayıştır?Düpedüz Faşist Bir İdeolojıyle olaya yaklasan bu hanımefendıye şunu demek ıstıyorum.Ne yanı Deprem Kürtlerın yasadıgı coğrafya da yaşandı dıye üzülmeyıp hak ettıler mı dıyelım.

  • sınan
    24.10.2011 03:42:54

    Deprem her ne kadar doğusundan Van\\\'da da olsa hepimiz üzüldük tıpık bır faşist bılınç altına yerleşmış kız ne yapsın.

  • koçer batman
    24.10.2011 02:42:13

    yazıklar olsun sana kafaya bak kardeşız sözde

  • aa
    24.10.2011 02:12:02

    bilinçli söylediyse tebrik etmek lazım..

  • semh
    24.10.2011 02:01:37

    habertürk duygu canbaşın işine hemen son vermeli

  • yılmaz yılmaz
    24.10.2011 01:38:14

    yazıklar olsun.utandım duyunca bu lafları.

  • yaso
    24.10.2011 01:33:54

    süpersin abla helal sana..

  • Özgür Çelik
    24.10.2011 01:19:07

    ayıptır günahtır yaa...yazıklar olsun

  • muhammed
    24.10.2011 01:12:51

    allahtan gelene sevilmez her an her yerde deprem olabilir turkiyenin ege vemarmara icanadolu bolgesi karadeniz bolgesi buralar depremin en cok olan bolgeleridir her an her yerde olabilir.sevinenlerin basina insallah en kisa zamanda gelsin gorsun deprem acisini......depremde olenlere allah rahmet eylesin yaralilarada allahtan acil sifalar dilerim.....

  • abuzer kadayıf
    24.10.2011 01:11:23

    madem olacaktı keşke hakkaride olsaydı..

  • emre
    24.10.2011 00:56:35

    Gaf falan değil doğudada olsa hepimiz üzüldük diyor. Birilerinin ekmeğine yağ sürmeyin. Öyle bir oldu ki sanki Van dışlanıyor Van\\\'a hizmet gitmiyor gibi gösterilmeye çalışılıyor...

  • Fatih
    24.10.2011 00:55:28

    ENSONHABER yillardir günlük olarak izledigim bir haber kanali emeklerinden dolayi tüm calisanlarina tesekkür ederim.
    iste türkiye de ayirim yapan, insnlari birbirine düsüren, kardes kaninin akmasina sebep olanlar ; bu kendini bilmez spiker ve kalemlerinden kan damlayan sözde yazar ve aydinlar yüzünden olmaktadir. Onun gibilerin tek derdi ceplerini doyurmak ve efendilerine layik bir köle olmaktir. Bir Kürt istanbuldaki deprem icin bu spikerin ( Duygu Canbas) laflari kullanmis olsaydi dünyayi kürtlerin basina yikarlardi.
    Bu spiker ve onun gibi düsünen bütün ayirimcilari nefretle kiniyorum..

  • doğuş
    24.10.2011 00:47:51

    doğudaki insanı vatandaş yerine bırakmıyormusunuz ayıp insanlığımdan utandım kurunun yanınıda yaşıda yakmak çok yazık

  • timur
    24.10.2011 00:44:30

    kesinlikle bilinçaltının dışa yansımasıdır...habertürk...bence en kısa zamanda ozur dilemeli ve duygu hanımın gorevıne son vermelidir...

  • TEVRAT
    24.10.2011 00:33:44

    HER NE KADAR O RADA SPİKERLİK OLSADA SANA YAKIŞMADI

  • sedat
    24.10.2011 00:32:32

    allah senin belanı versin böylebir günde bili türk ve kürt olan iki kardeşmillet arasında ayırım yapıyorsan allah senin belanı versin ditorum

  • talha
    24.10.2011 00:31:19

    gaf değil o gayet doğru söylemiş bence

  • eva
    24.10.2011 00:22:27

    her nekadar doğudan gelse de ne demek ya??????

  • mustafa
    24.10.2011 00:22:13

    yuuhhhhh olmaz bole birsey yaaaaa

  • muğladan
    24.10.2011 00:17:38

    seni faşist,şovanist kendini bilmez duygu sana sesleniyorum bu gün ölen insanların ve ağlayan anaların göz yaşiyla sel olup yok olacağini hiç bişekilde unutma yazıklar olsun ki HABERTÜRK e böyle birini barındırıyor himayesinde

  • fidan
    24.10.2011 00:16:46

    yazıklar olsun be

  • hTürk
    24.10.2011 00:15:22

    güzel ülkemde Faşistliğin tavan yaptığının bir göstergesi..

  • turgut
    24.10.2011 00:14:13

    sen türkıyenın doğusuna kurban ol....ne demek her ne kadar türkıyenın doğusundan gelmiş olsada bu gaf değildir arkadaş bu zihniyettir bu kadının beynide zihnide düşünceside budur ölümlerde bile bölgesel ayrımcılık bu kadının hemen işten çıkarılması gerekiyo

  • sadi
    24.10.2011 00:12:40

    ergenekon operasyonları ilk başladığı zaman NTV ekranlarında nasıl Ergenekoncu bir tavır koymuştu hatırlıyorum. Ciddi bir kürt düşmanıdır...

  • sayım
    24.10.2011 00:08:10

    afete bile ayrım yapıyorsunuz lafa gelince kardeşiz diyorsunuz eğer tabi kardeşlik buysa uzak kalsın

  • emrah
    24.10.2011 00:03:06

    ulan böyle spikerleri sürmek gerekir...ulan bunnlarda insanlık kalmamış ya ulan siz böyle demeye devam edin allahın işine karışmayız tabi bazıları gibi bedua etmeyiz çünkü biz insanız...ama yinede allah o beduaların hesabını inşallah gösterir...


  • bayram
    24.10.2011 00:02:45

    http://bizeulasin.haberturk.com/ lütfen şikayet ediniz

  • Ziyaretçi
    24.10.2011 00:01:39

    allah belasını versin

  • ERKAN
    23.10.2011 23:58:51

    TEK KELIMEYLE REZILLIK SENIDE SPIKER DIYE ORAYA KOYMUSLAR YA

  • ufuk
    23.10.2011 23:58:47

    diyilecek söz bulamıyorum..böyle düşünen bi zihniyeti kınıyorum..

  • demir
    23.10.2011 23:57:41

    yazıkkk....

  • özgür yıldız
    23.10.2011 23:55:49

    kardeşim kin duysan da böyle konuşamazsın... kısaca densizlik.. oradaki de insan ya sen? peki suçlu mu ? kim biliyor...

  • mustafa
    23.10.2011 23:53:38

    istemiyarek söylemiş ben vanlıyım bu insanıda harcamayın

  • Kınıyorum
    23.10.2011 23:50:19

    Şiddetle kınıyorum. Habertürk çıkıp kürtlerden özür dilemeli. Gizlenmek; duymamazlıktan gelmekle olmaz bu işler. resmene ekrana çıkıp tekrar tekrar özür dilenmesi gerekir.

  • anadolu
    23.10.2011 23:50:06

    sadece yaziklar olsun denir...

  • VEYSİ
    23.10.2011 23:48:08

    DOĞUDA DEPREM OLDU BATIDA İNSANLIK ÖLDÜ

  • kurdo
    23.10.2011 23:47:54

    Tam bir ozel savasin compredor\\\'u gibi

  • ne fakeder
    23.10.2011 23:44:17

    normal canim nekadar cok giderse okadar iyidir. en iyi olani encabuk olenidir herhalde bazilari icin

  • recep
    23.10.2011 23:42:23

    helal olsun duygu hanıma...bizim de yüreğimiz yanıyor şehitlerimize..

  • ismet
    23.10.2011 23:42:22

    herkes hata yapabilir o kadar saat yayın yapıyorlar bırakında o kadarcık hata payları olsun...

  • ağrı
    23.10.2011 23:41:41

    HEPİNİZ IRKÇISINIZ....

  • kaya
    23.10.2011 23:40:33

    ne var yani..doğru demiş spiker...24 şehidimizin annelerinin ahını unutmamak lazım...

  • emineee
    23.10.2011 23:39:11

    van a düşersin inşallah

  • Duygu Canbaş
    23.10.2011 23:35:32

    insanın fikri neyse zikride o dur

  • yildirim
    23.10.2011 23:32:07

    masallah spikere bak.haberci olacak bi de.ne demişler arkadas :merkepin kanadı olsa bile ucacagı yer ahırdır.

  • erbaa
    23.10.2011 23:28:30

    haklı kadın

  • nevinn
    23.10.2011 23:27:02

    agzina saglik, çok dogru demis. her gün sehit haberleriyle yikilan türk halki, insallah bugunden sonra kürtlerin akli basina gelir. kimin gerçekten onlarin iyiligini istedigini anlarlar. ner varsa türklerden var

  • berk
    23.10.2011 23:25:55

    isine son verilmeli.. boyle gaflar asla affedilemez.. yaptigi isi iyice ogreninceye, toplumu iyice taniyincaya ve konustugu sözlerin ne anlama geldigini iyice idrak edene kadar kizaga cekilmeli.

  • muhalif
    23.10.2011 23:24:20

    acının dogusu batısı olurmu ey gafil

  • insan
    23.10.2011 23:22:54

    BöyLe Konuşan biri insan olamaz ya. Bence bu kadın ne kadar üzüldüğünü sölemişsede üzülmemiştir. HerHaLinden BeLi

  • derik
    23.10.2011 23:21:50

    gerçek bölücü kim?

  • mehmet
    23.10.2011 23:21:22

    sen insan mısın ???????????***

  • selim adışen
    23.10.2011 23:18:06

    ey şunun gerçekten gaf olmadığını düşünüp, bilinçli bir şekilde söylenmiş olduğunu ileri süren zihniyet! belki de sen her öküzün altında bir buzağı aradığından filizleniyordur bilinç altlarında bu etnik köken temelli doğu-batı ayrımcılığı...

  • green
    23.10.2011 23:18:00

    tam bir irkci soylem

  • esma
    23.10.2011 23:17:37

    böyle faşist yaklaşımlarda oluck tabi...

  • Ispartaking
    23.10.2011 23:14:21

    helal olsun sana

  • Zeynep Oz
    23.10.2011 23:07:10

    Haber her ne kadar Van\\\'dan geliyor olsa da üzülmüşmüş,sen kimsin?Evet üzülmelisin ama Van için değil,böyle biri olduğun için.

  • ozkan
    23.10.2011 23:06:46

    koçum benim. helal sana. içinden geldigi konuş sen hep. :) helal

  • Hikmet
    23.10.2011 23:06:27

    hahahaha süper ya :D Duygu Canbas sen bizim herseyimizsin !!!

  • adım
    23.10.2011 23:04:38

    istifa

  • kaplan
    23.10.2011 23:01:14

    bu gaf degil ayrimcilik

  • hasan
    23.10.2011 23:00:36

    yorum yapmayı bilmiyorsan çıkmayacan ne la bu çocuk gibi

  • şoreş
    23.10.2011 23:00:22

    ya bu kadar da değil.. bugun bız bunları yaşıyorsak ne mutlu size!!

  • ALEMDR AĞA
    23.10.2011 23:00:19

    NE VARKİ BU SÖZDE

  • mert
    23.10.2011 23:00:15

    rezilllllllll iştee rezillllllll

  • Doğan
    23.10.2011 22:57:20

    en son haber farkı habertürkün telefonları kilitlendi bu haberi diğer sitelerde aramama rağmen bulamadım...duygu canbaş bunun üzerine habertürk ve ciner gurubu adına herhangi bir ayrımın yapılmadığını dile getirdi ama birşey daha varki gaf düzelttikten sora iki dk geçmeden konuğuyla birlikte kaderi inkara varan konuşmalar yaptı haber türkü takip ederdim ama bu aklı beş karış adamları piyasaya sürdüğü için kınıyorum

  • panpa
    23.10.2011 22:43:01

    van türkiye topraklarında değil sanki demi akıllı! spiker. seni oraya oturtanda kabahat

  • min erhan
    23.10.2011 22:42:56

    irkcilik bütün hücrelerinize islemis yaziklar olsun

  • reşit
    23.10.2011 22:42:41

    hernekadar doğusu dediğin yer türkiyedir türkiye cumhuriyetidir vatanın bir parçasıdır sipiker hanım sen bu sözü diyerken sözün nereye kadar gitiğin bilmiyorsun sizin gbitercübeli bir sunu böyle bir hataya düşmiyecekti

  • osmaniyeli
    23.10.2011 22:42:18

    şimdi bu kötü oldu, pkk ya malzeme çıktı...

  • öz57
    23.10.2011 22:41:36

    kadın doğru konuştu .helal olsun

  • vanlı selim
    23.10.2011 22:39:07

    artık beraber yaşamaya inanmıyorum.kürtler olarak türkiyeden ayrılacağız er yada geç bu kadar ayrımcılık ve ırkçılık bizi bıktırmıştır.yeter.

  • Onur
    23.10.2011 22:37:23

    ne olmuş...bence gayet normal Allah CC uyarıyor.Nankörlük etmeyin Hainlik etmeyin diye...Anlayana....

  • Ermin
    23.10.2011 22:37:01

    Bu kadarda olmaz

  • şakir
    23.10.2011 22:35:57

    kız haklı

  • xw
    23.10.2011 22:27:43

    böyle kalitesiz insanlar yüzünden doğu bu halde

  • ucan
    23.10.2011 22:27:23

    fenada olmamis

  • mert demir
    23.10.2011 22:26:43

    dogusundan diyor herhangı bırsey yok ki

  • mehmet....
    23.10.2011 22:25:44

    bilinç altı belli oluyor gerizekalı kadının...............

  • hasan
    23.10.2011 22:24:51

    oha kızım van olunca ac hafifliyor mu

  • SOL
    23.10.2011 22:15:37

    her ne kadar olsada tr dogusunda gelse olsada.. allah senin belalini versin kadin..o depremin altinda kalasin

  • cury
    23.10.2011 22:15:12

    kadın bizim yaşadığımız yerde (istanbul\\\'da) olmadı demek istemiş sanırım ama cümle tam olmamış.o kadar da değil yani...

  • anon
    23.10.2011 22:14:29

    olmamış

  • cenk öztunç
    23.10.2011 22:14:13

    vanlı degilim ama ne olmuş yani vandan geldiyse, salak boş yere ortalıgı karıştıraçak yaa

  • hakan
    23.10.2011 22:03:46

    Bazi seyler doganin hikmetimi,hak tealanin kerametimi...?

  • ciwan
    23.10.2011 22:03:08

    terbiyesiz utanmaz

  • bedrettin
    23.10.2011 22:01:23

    her ne kadar vandan gelsede haber diyo sanki van yunan sınırı ya orda polisi öretmeni memuru türkü kürdü arabı ne cahilce bir konuşma

  • Umut
    23.10.2011 21:54:15

    Bu candir her nerede olursa olsun aynidir

  • sel
    23.10.2011 21:53:54

    güzellik tek başına yeterli değil

  • gokturk
    23.10.2011 21:53:34

    dogru soylemis

  • onur
    23.10.2011 21:44:08

    Habercilere, halka, internetteki yorumlara bakıyorum da öyle şeyler var ki, 17 ağustos depreminde de bu densizler ön plandaydı, ülkemiz ve dünya ne zaman bir felaketle karşılaşsa bu densizler hemen ortaya çıkıyorlar, ön planda oluyorlar ki artık bunlar yüzünden insanlığımdan utanıyorum, yazıklar olsun...Ateş düştüğü yeri yakıyormuş, acı olayların vurduğu kimselere Allah yardım etsin ama bir kere de bu densizleri dikkate almadan, her şeyden önce kim diye sormadan, biz yardım edelim birbirimize...

  • latif
    23.10.2011 21:44:07

    haber türk sende bu ayrımcılığı yaptınya gerçekten türkiyenin doğusu artık türkiyeden saymıyonuz yazıklar olsun

  • mustafa
    23.10.2011 21:43:42

    böyle lafın özrü mü olur

  • hi
    23.10.2011 21:35:43

    helal olsun

  • hse
    23.10.2011 21:34:04

    derhal görevine son verin

  • tufeyli
    23.10.2011 21:30:13

    ırkçı üslubun dışa vurumu..

  • merxasis
    23.10.2011 21:27:28

    BU ÜLKE BÖLÜNMÜŞTÜR ARTIK BU GAF BUNUN İSPATI OLDU

  • Tekin
    23.10.2011 21:27:27

    Duygu hanımın herhangi bir art niyeti olmadığı halinden belli, kendilerini ayrı tutanların ve ayrı hissedenlerin verdiği tepki ise bizim için önemli değil.

  • gafa bak
    23.10.2011 21:26:30

    yazıklar olsun . doğusu batısı mı olur depremin.

  • özgür
    23.10.2011 21:26:14

    allah seni bildiği gibi yapsın

  • kızgın...