Duygu - Bozok kavgası Survivor

2013-04-29 05:06:37

Duygu - Bozok kavgası Survivor Ünlüler Gönüllüler Survivor'da Duygu Bozok kavgası - izle Adanın istenmeyen kızı yine sahnede.. ALLAH KARINA SABIR VERSİN..

Kategori: Video Haber

Benzer Videolar
THY hostesinden Japon yolcuyu duygulandıran yardım
THY hostesinden Japon yolcuyu duygulandıran yardım
Ak Parti ve CHP'li komşuların bayrak asma kavgası
Ak Parti ve CHP'li komşuların bayrak asma kavgası
Survivor Fragman HD Milla Jovovich - Pierce Brosnan
Survivor Fragman HD Milla Jovovich - Pierce Brosnan
Merkel duygulandı Hollande'ı öptü
Merkel duygulandı Hollande'ı öptü
Alt geçitte acımasız kız kavgası
Alt geçitte acımasız kız kavgası
Penaltıyı kim atacak kavgası
Penaltıyı kim atacak kavgası
Ankara Adliyesi'ndeki anma töreninde savcı-hakim kavgası
Ankara Adliyesi'ndeki anma töreninde savcı-hakim kavgası
Davutoğlu'na Arınç-Gökçek kavgası soruldu
Davutoğlu'na Arınç-Gökçek kavgası soruldu
helya 01.01.1970 00:00:00
duygu ben ce bitane....
bulut2323 01.01.1970 00:00:00
ben bu kadın kadar edepsiz ,itici,kendini beğenmiş,şımarık ve olumsuz birini görmedim...
Reşit çok güzl oyunlar 01.01.1970 00:00:00
Yorum yazmak için tıklayın...
Son of a NOOB 01.01.1970 00:00:00
Kavga sahte sırf reyting...
özge 01.01.1970 00:00:00
ne konuşuonuz lan duygu haklı!!!!!!!!
Furkan 01.01.1970 00:00:00
Kız zaten oyuncu abi gerçek olabilir ama acun reyting için yapar mı yapar valla.
Essoo 01.01.1970 00:00:00
Yuru be Duygu !
Nazan 01.01.1970 00:00:00
Tamam Duygu kavgacı biri ama Bozok'un da ondan kalır yanı yok. Bir erkek bir kadına '' Bir tane çarpcam şimdi ağzına'' gibi ağır bir söz söylerse, bütün kadınlar Duygu gibi sert tepki verir. Ama burda yorum yapanların hepsi erkek olduğu için, hemen kendi cinslerini korumaya geçmişler. Çünkü erkeklere göre bir kadın haklı bile olsa kendini savunamaz, susması gerekir. Ayrıca bu kavgayı başlayan da Bozok. Sanki hepsinin patronu gibi, çok sert bir şekilde ''susun, konuşmayın'' gibi direkt emir vererek konuşması bana da çok antipatik geldi.
Cevdet Yılmaz 01.01.1970 00:00:00
Acun reyting için her şeyi yapar. Yapıyor da. BU kıza kimse oy atmaz. Fake sms le tutuyor onu.
ttt 01.01.1970 00:00:00
defedin gitsin bu kariyi