KATEGORİLER

Duygu - Bozok kavgası Survivor

Duygu - Bozok kavgası Survivor Ünlüler Gönüllüler Survivor'da Duygu Bozok kavgası - izle Adanın istenmeyen kızı yine sahnede.. ALLAH KARINA SABIR VERSİN..
Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • helya
    16.06.2013 08:48:45

    duygu ben ce bitane....

  • bulut2323
    07.05.2013 18:47:58

    ben bu kadın kadar edepsiz ,itici,kendini beğenmiş,şımarık ve olumsuz birini görmedim...

  • Reşit çok güzl oyunlar
    07.05.2013 07:37:42

    Yorum yazmak için tıklayın...

  • Son of a NOOB
    06.05.2013 17:50:32

    Kavga sahte sırf reyting...

  • özge
    01.05.2013 12:24:14

    ne konuşuonuz lan duygu haklı!!!!!!!!

  • Furkan
    30.04.2013 21:01:58

    Kız zaten oyuncu abi gerçek olabilir ama acun reyting için yapar mı yapar valla.

  • Essoo
    29.04.2013 17:10:23

    Yuru be Duygu !

  • Nazan
    29.04.2013 17:04:11

    Tamam Duygu kavgacı biri ama Bozok\\\'un da ondan kalır yanı yok. Bir erkek bir kadına \\\'\\\' Bir tane çarpcam şimdi ağzına\\\'\\\' gibi ağır bir söz söylerse, bütün kadınlar Duygu gibi sert tepki verir. Ama burda yorum yapanların hepsi erkek olduğu için, hemen kendi cinslerini korumaya geçmişler. Çünkü erkeklere göre bir kadın haklı bile olsa kendini savunamaz, susması gerekir. Ayrıca bu kavgayı başlayan da Bozok. Sanki hepsinin patronu gibi, çok sert bir şekilde \\\'\\\'susun, konuşmayın\\\'\\\' gibi direkt emir vererek konuşması bana da çok antipatik geldi.

  • Cevdet Yılmaz
    29.04.2013 11:46:30

    Acun reyting için her şeyi yapar. Yapıyor da. BU kıza kimse oy atmaz. Fake sms le tutuyor onu.

  • ttt
    29.04.2013 11:42:51

    defedin gitsin bu kariyi

  • kaan demirci