Devlet Tiyatrosu'nda ensest propaganda

2013-02-20 11:19:59

Devlet Tiyatrosu'nda ensest propaganda Devlet Tiyatroları’nda ensest ilişkiyi ve grup seksi sıradan bir eylem gibi gösteren Çirkin isimli oyuna tepki yağıyor.

Kategori: Video Haber

Benzer Videolar
Devlet Bahçeli: Kargaşaya kaosa bizimle yürü Türkiye
Devlet Bahçeli: Kargaşaya kaosa bizimle yürü Türkiye
Devlet Bahçeli'den Erdoğan'a istifa çağrısı
Devlet Bahçeli'den Erdoğan'a istifa çağrısı
Devlet Bahçeli'den CHP'lilere çağrı
Devlet Bahçeli'den CHP'lilere çağrı
Devlet Bahçeli'nin İzmir mitingi
Devlet Bahçeli'nin İzmir mitingi
Devlet Bahçeli grup toplantısında desibel rekoru kırdı
Devlet Bahçeli grup toplantısında desibel rekoru kırdı
Devlet Bahçeli'nin 2009 yılındaki 40. yıl formülü
Devlet Bahçeli'nin 2009 yılındaki 40. yıl formülü
Devlet Bahçeli: Çorum içi yana yana hayır diyor
Devlet Bahçeli: Çorum içi yana yana hayır diyor
Eski Devlet Başkanı Naşid mahkemeye sürüklenerek götürüldü
Eski Devlet Başkanı Naşid mahkemeye sürüklenerek götürüldü
ali 01.01.1970 00:00:00
chp liler sasirdi..merak etmeyin en sonlari zincirli kuyu
Gerçekleri Oku!!! 01.01.1970 00:00:00
kendı annelerı boyle dıye anne kavramını bu denlı rencıde etmeye kucultmeye yeltenemezsınız.akp dızılere bıle karısan akp ve vekıllerı neredeler hadı herseye maydonoz olan akp mılletın kurtajına karısan namus bekcısı akp cıkta gerekenı yaptır once kultur bakanına sonrada kendı adalet kurumlarına...
lokman 01.01.1970 00:00:00
yemin ererim midem bulandı
tuncay 01.01.1970 00:00:00
bu nasıl sanat anlayışı yazıklar olsun
Enver Gündüz 01.01.1970 00:00:00
Anne,kutsaldır.Diğer dinlerde de kutsaldır.Evlatla ilişkiye girmek?Kur'an ı Kermin haram kıldığı husustur.Yabancı ailelerde olanı sanat diye Devlet tiyatrosuna taşımak...Sanat olabilir ama Bu müslüman mahallesinde salyango satmaya benzer.Neslimize sanat diye sunmak abestir.
meki 01.01.1970 00:00:00
adı çok çirkin olmalıydı,allah bildiği gibi yapsın.
kerim tunç 01.01.1970 00:00:00
rezalet.rezalet.rezalet.Türkiyedeki çoğu sanatçıların sanat anlayışı bu zaten.
erdal 01.01.1970 00:00:00
ALLAH belalaırını versın bu zıhnıyetın
insanlık kolay değil 01.01.1970 00:00:00
ALLAH sizi yerle bir etsin inşaallah bi yapmadığınız bu kaldı öylemi eğer demokratlık çağdaşlık bu ise ben mağara adamı olmak istiyorum arkadaş amacınız ne sizin yaaa karaktersizler
fatih bozkurt 01.01.1970 00:00:00
Onyargili bir haber degilse yani oyunda bu iliskilerin cirkinligi sunuluyorsa sorun yok.
Sosyalist 01.01.1970 00:00:00
atatürkçü biriyim atam gibi tiyatroya çok önem veririm ve desteklerim ama tek kelimeyle bu oyundan
tiksindim şimdi bu sanatmı böyle oyunlar yüzünden halk tiyatroya bir günah kapısı gibi bakmaya başlıyor asıl tiyatroya zarar verenler bu sapıklar...
pes yani 01.01.1970 00:00:00
yuhbe
ahmet 01.01.1970 00:00:00
şimdi bazıları bu manyaklığada normal der.
gül 01.01.1970 00:00:00
allah belanızı versin
iso 42 01.01.1970 00:00:00
yazık daha neler görecezz çok yazık bunun adı sanatsa biz sanatsız kalalımm yazıklar olsunn
ahmet 01.01.1970 00:00:00
Allah, bu pisliği yazana da tercüme edene de uyarlayana da oynatana da oynayana da izleyene de hesabını sorar.
vatandaş 01.01.1970 00:00:00
Böyle sanatın taaaaa içine tükürmek yetmez nefret etmek ve bunu yapanları izana ve insafa insanlığa davet etmek gerekir
izmirli 35 01.01.1970 00:00:00
sanatmı şimdi bu? bunların kellerlerini kopartıp kazığa dikeceksin bak asıl sanat bu olur bence!! masonlar aramızda cirit atıyor ahlaki değerlerimizi bozmaz için herşeyi yapıyorlar bizde malesef bunlara seyirci kalıyoruz..
METİN 01.01.1970 00:00:00
TAM BİR REZALET SANAT YAPTIĞINI SANAN SOYTARILAR
şehiraslanı 01.01.1970 00:00:00
Allah lanet etsin size alçak insanlar......
L 01.01.1970 00:00:00
devlet bide bunlara çuvalla para veri devletin tiyatrosumu olurmuş biran önce ilga edilmesi temennisiyle
solcuyum 01.01.1970 00:00:00
sizin ahlak anlayışınız bu kadar işte. bide bu na sanat dersiniz....
Çıtak 01.01.1970 00:00:00
Allah belanızı versin. televizyondaki rezil dizilerden sonra bir de tiyatrolar çıktı. Bundan sonra sanat diye sübyancıları, fahişeleri de oynayın. Sanatta özgürlük olmalı ama değil mi(!)
çççç 01.01.1970 00:00:00
iğrenç
Serkan 01.01.1970 00:00:00
İnanın izlerken utandım bu nasıl bir şey.
reşit 01.01.1970 00:00:00
terbiyesi bir millet yaratmaya çalışıyorlar
erdem er 01.01.1970 00:00:00
Sosyal demokratım ama sizin yapacağınız sanatın ta içine tüküreyim.
ahmet 003 01.01.1970 00:00:00
yazıklar olsum