KATEGORİLER

Devlet Bahçeli'nin sesine montaj: Önderimiz Öcalan

Devlet Bahçeli'nin sesine montaj: Önderimiz Öcalan Montaj yapılarak medyaya servis edilen ve hükümet aleyhinde propaganda malzemesi olarak kullanılan ses kayıtlarının nasıl hazırlandığını gösteren en büyük örnek Bahçeli'nin Öcalan'la ilgili sözlerini içeren videosu oldu. Devlet Bahçeli: Önderimiz Öcalan ( Video Montaj Örneği )
Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • gizli kalsın
    09.03.2014 19:21:08

    demekki oluyormuş sayın bahçeli sayın başbakan bunlar montaj dediği zaman hayır diyordun nasılmış

  • bir dost
    07.03.2014 10:31:41

    Memlekette öyle alçaklar var ki bu tür tuzaklarla bizi birbirimize düşüremezler. Nasıl ki başbakan hakkında yapılan ses montajının doğru olduğunu inanan insanlar varsa bu ses kaydını da o zaman inanan kesim mutlaka çıkacaktır.Bize yapılan bunca uyduruk şeyler malesef düpedüz bir kahpeliktir.

  • Azad
    05.03.2014 08:53:24

    adam hayatinda ilk kez dogru konusuyor :))) her biji bahceli tu her hebi.... wani

  • df
    03.03.2014 14:39:52

    helal olsun sana bahçeci :)

  • yaprak
    03.03.2014 14:10:38

    dogru demisin bahceli simdi sorunlar guze lguzel bitecektir bakta gor sen yeterki haklinin yaninda ol

  • Videomis
    02.03.2014 10:50:50

    Türkiye\\\'nin Video SitesiTIKLAYIN

  • siyabettin
    02.03.2014 10:13:47

    bahceli özüne döndü gerçek kimliğini buldu hayırlı olsun .adres kandil ekibinide al git

  • fatih
    02.03.2014 08:06:56

    sonunda buda oldu .sayın pisguvittt

  • şfk
    28.02.2014 13:17:22

    5 yaşındaki çocuk bile bu kadar bariz açık kelimeleri dudaklarından çıktığını görür

  • kaya
    28.02.2014 06:12:53

    çok sevinmeyin bence bunun montaj olmadığı ortaya çıktı bahçeli şivan perverin sözlerini aktarıyor o kısmı kesmişler sadece sıkıyorsan başbakanın 10 küsür dakkalık konuşmasını bahçeliye yapsınlar yada kılıçdaroğlunu oğluyla aynı şekilde konuştursunlar bizde başbakana yapılanın montaj olduğuna inanalım

  • ayfer
    27.02.2014 06:53:06

    Bu günleride mi görecektim,bahçeliye bak sen:))

  • objektif
    26.02.2014 20:36:11

    konuşmanın başı sonu yok, böyle montaj bebek işi, şivan perverin sözlerinden alıntı yaparken bahçelinin azından çıkmış gerçek sözlerdir bunlar, nekdar kısa bir montaj değilmi... kesilmiş biçilmiş, evet montaj dediğin böyle olur, öyle uzuuun olmaz ve biz rte nin sesindeki panik ve korkuyu hissettik, ama unutmayınki duyguların montajı yapılamaz

  • !!!
    26.02.2014 15:12:07

    arkadaşım hangi biri kesip sürekli şeyi şey yapın şeyden alın şeye verin diye montaj yapılıyo ayrıca ses montajı yapıldığında çağrı merkezini aradığınızda konuşan ses kaydı gibi bir ses çıkar kendinizi aptal yerine koymayın artık

  • kemal
    26.02.2014 15:11:31

    hayatında ilk kez doğruyu konuşmuş

  • erkoç
    26.02.2014 14:29:34

    bak bu kaydı alın tayyip erdoğanın kaydınıda alın tübitaka götürün 20 dk içerisinde hangisinin montaj olduğu kesinlikle belli olur madem bu kadar iddalı başbakan gitsin yaptırsın montajsa raporla açıklasın ortalıkta durulsun ama neden yapmıyor sıkıntı burda

  • bennn
    26.02.2014 11:21:34

    Yorumları okudum buna inanan çok sayıda akıl yoksunu insanımız var düşünün bunlar oy veriyor ve oyu ile türkiye nın kaderini belirliyorlar

  • seside aynen montajla...
    26.02.2014 10:02:10

    ayni seside bu sekilde montajlayabilirler arayada iyi bir taklitciyi aldiktan sonra hersey mümkün.. teknolojinin yapamayacagi seymi kaldi artik..

  • Yunus
    26.02.2014 09:32:16

    arkadaşlar bir konuşmanın sadece bir bölğnünü almak veya bir başkasına ait sözü de kendi sözüymüş gibi göstermekte bir montajdır. Sayın Başbakanımızın feryadı boşuna değil. İşin özü SİZE AİT OLMAYAN SÖZÜ BİR ŞEKİLDE KESEREK KOPLAYARAK VEYA BİRLEŞTİREREK SİZİN SÖZÜNÜZ GİBİ GÖSTERMEK MONTAJDIR. Allah herkesi bu kötü niyetli kişilerden korusun...

  • adsiz
    26.02.2014 09:26:04

    nasil oluyormus?

  • msyt
    26.02.2014 08:38:51

    görüntü olmasa telefon kaydı diye devlet bahçeliye geri yutturursun

  • engın yılmaz
    26.02.2014 08:03:10

    Yorum yazmak için tıklayın...

  • sadık
    26.02.2014 07:41:10

    Alıntı diyenler, acaba böyle bir cümle alıntılanabilir mi? Bir de alkış..

  • necati
    26.02.2014 06:38:35

    2. ve 4. saniyede görüntü değişiyor montajı anlamak kolay yani....

  • vatansever
    26.02.2014 06:06:20

    jı bo peyve teyi rast spasi jı tera ey bahçeli tu ji hati riyaheq xer be:)(doğru konuşmaların için tşk bahçeli doğru yola geldın sonunda..

  • kmr gs
    26.02.2014 06:03:56

    hülo diyen çok salak inanır buna

  • baro
    26.02.2014 05:46:30

    bahçeliyi de apocu yaptınız allah iyliğinazi versin

  • MHP YE KAPATMA DAVASI
    26.02.2014 05:38:10

    SES BENİM DEMİYOR, MONTAJ DİYOR, MHP YE SAVCILAR KAPATMA DAVASI AÇMALILAR. DEMEKKİ YAPILABİLİYORMUŞ,

  • çeço
    26.02.2014 02:19:10

    ne demiş ne demiş ^^her biji bahçeli^^

  • OKAN
    25.02.2014 22:16:07

    ARTIK MHP YE OY YOK

  • mesut
    25.02.2014 21:54:40

    kendim duymasam dinlemesem inanmazdım. bahçelide mi bunu söyleyecekti yazıklar olsun

  • murtaza
    25.02.2014 21:06:17

    montaj yok

  • göktürk
    25.02.2014 20:39:46

    kesme biçme başka, hiç olmayan bi konuşmayı sıfırdan oluşturma başka. bahçelinin konuşmasının orijinali ortada. siz de bilalin konuşmalarının kesme biçme olduğunu iddia ediyorsanız gösterin orijinali nerdeymiş hangi konuşmanın nereleri kesip biçilerek montaj(!) yapılmış :D

  • Turkuaz
    25.02.2014 20:35:19

    orjinali bakın burda ses kayıtlarının da orjinallerini paylaşsınlar o vakit ;)

  • nuri
    25.02.2014 20:34:37

    bu haberle ne kadar komik duruma düşmüşsünüz. bahçeli bu kelimeleri hakkaten söylüyor...tayyipi eleştiriyor. diyorki bunlar başbakanın sözleri...başbakan böyle düşünüp böyle konuşuyor....şeklinde bahçeli vidyodaki cümleleri kuruyor...eski kayıtlardan meclis konuşmasını dinleyebilirsiniz

  • osman
    25.02.2014 20:25:22

    Burda devlet bahcelinin konusmalari kesilerek birlestirilmistir. Ses onun konusma onun ancak birlestirme var. Buda demek oluyorki tayibinde farkli konusmalari eklendi kesildi montalandi. Velevki gercek olsa ne yazar. Oglu ticaret yapiyor ve is adami . Dolaysiyla para kazaniyor. Elbetteki tuklu bir paranin bu ortamda farkli noktalara cekilecegi vakiasindan hareketle tedbir uyarisi olmasi dogaldir. Bu hirsizlik degil. Sizler birikmis kendi paralariniza operasyon yapsalar elbette zorlanirsiniz.

  • enişte
    25.02.2014 19:33:44

    aktroller olarak biz yaptık. selamla

  • seyfo
    25.02.2014 18:47:09

    tmm bunun orjinalini gördük RTE nin o konuşmalardaki orjinal görüntüleride yayınlayın

  • komiksiniz.
    25.02.2014 18:44:38

    Devlet Bahçeli böyle şeyler söylemedi konuşmanın tamamını dinleyin vs yazanlar komik çünkü haber de montaj olduğu yazıyor zaten yani Devlet Bahçeli böyle şeyler demedi :) video da anlatılmak istenen \\\"bir kişinin konuştuklarını baştan sondan ortadan kesip alıp aslında hiç söylemeyeceği şeyleri söyletebilirsiniz\\\"

  • şar
    25.02.2014 18:40:55

    Boşuna uğraşmasınlar. kıymetli vakitlerini çalmak ile değerlendirirseniz sizin için daha faydalı olur. Yolun sonuna geldiğiniz farkındasınız zaten. Çaldığınız cümle alem biliyor. Bu kadar kolay mı yön vereceksiniz gündeme. Siz bu milleti 10 sene aptal yerine koyduk bir 10 sene daha gider felan diye düşünüyorsanız bekleyin. Adalet tecelli edecek. Umarım sizi ellerinden kaçırmazlar. Kaçarsanızda vardır bir bildiği Allah\\\'ın.

  • almanyadan
    25.02.2014 18:36:56

    ne günlere kaldik ,birakin bu cocuk oyuncaklarini , Vatana Millete nasil hizmet götürecegiz diye Projeler üretin ,cocuklarimiza birsey ler birakalim.

  • kk
    25.02.2014 18:17:14

    dikkatli bir dinleyici bile kelime geçişlerinde montajı anlar.

  • Bozkurt
    25.02.2014 17:39:27

    akpliler de çok safmış ya.Meclis konuşmasında,açılımı savunanların sözünü söylüyor orada.Münafıklık etmeyin

  • muro
    25.02.2014 16:32:48

    bunların hepsi montaj konuşmalar bir bir toplanıp birleştiriliyor bunlara inanmayın türkiyemizi yıkmak istiyorlar bunlara izin vermeyin

  • jdgg
    25.02.2014 16:22:28

    halla halla...

  • kenzi
    25.02.2014 16:19:42

    konuşmadan kesit alınmış montaj anca avrolarla sıfırlamayla olur

  • Murat Uğur
    25.02.2014 15:54:47

    Vay anasını....
    Ulen millet neler yapıyor.

  • amazonadana
    25.02.2014 15:54:25

    MONTAJ DA OLSA DOĞRUYU SÖYLÜYOR YA ÖNEMLİ OLAN BU\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'

  • cemal duran
    25.02.2014 15:30:29

    la gerzekler bunun orjinalı burda ne kadar malsınızz

  • ülkücü yaşlılık
    25.02.2014 15:22:33

    bu montaj değil ki gercek konuşmanın tamamını dinleyin zaten bahceli kendisi övüyor önder apo yu :))

  • Ancak bu kadar..
    25.02.2014 15:12:07

    Montaj oldu mu ancak bu kadar kisacik 1-2 cümlelik yapabilirler zaten.. daha uzunu olmaz. Hele videoyla beraber hic olmaz! :)

  • ard
    25.02.2014 15:11:38

    gerçekten çok geri zekalı var. zaten bu video montaja örnek olarak yayınlandığı halde geri zekalılar doğru zannediyor. aklımızla sorunumuz var.

  • alık balık
    25.02.2014 14:53:21

    bahceliden hiç ummazdım hiç mi adam kalmadı ülkede

  • ökkeş
    25.02.2014 14:46:45

    hahahahahahhaa
    yazık sana bahçeli sede mi ihanetin içindesin..!:))))

  • fatih
    25.02.2014 14:45:45

    selam lı yooo rum bu nedır ya abı ap açık bellı bu.. hıc boşa polemıge gırıpte boyle seyler cıkarmakta sacma.. sen ne kadar montaj da desen degılde desen arastırılcak gercek ortaya cıkıcak..

  • engin
    25.02.2014 14:45:43

    belli oluyor montaj oldugu imralıdaki kahramanı derken belli mesela

  • DADAŞ
    25.02.2014 14:29:52

    ne kadar aptalca bir yaklaşım... tabiiki bu montaj birilerinin hırsızlığını örtmez. hırsızı savunan hırsız dan da beterdir unutmayın... Haşaaa Allah ile aldatmanın sonu, yüce Rabbimin gazabına uğramaktır.

  • tayyip
    25.02.2014 14:13:53

    hitabeti daha güçlü olmuş lan !!!

  • serdar
    25.02.2014 14:11:56

    ne k.ç yalıyosunuz anlamadım ki ?
    tutustunuz degilmi :D

  • 42
    25.02.2014 14:03:32

    nasılda benzemis

  • censa
    25.02.2014 13:53:57

    bunun montaj olduğu her halinden belli zaten

  • Hasan
    25.02.2014 13:37:32

    grup toplantisinda, baska bir kisinin soylediklerini aktardigi bir bolum, montaj falan degil. milleti kandirmayin.

  • diktatör
    25.02.2014 13:32:29

    Bahçeli\\\'yi de mi klonladınız :) adamın dudak hareketleriyle sesi örtüşüyor, bre cahil ak troller.

  • Abdullah ŞAHİN
    25.02.2014 13:24:29

    O kadar omurgasız sınız ki beş dakika adam olun desekkaç dakikamız kaldı dersiniz

  • samet Özden
    25.02.2014 13:09:12

    Nerde kardesim video ornek diye yazıyorsunuz bari koyun bisey de millet inansin hep bos laf nereye kadar

  • yasinnn
    25.02.2014 13:00:52

    :) çok başarılı, demek ki oluyomuş :)

  • hadi
    25.02.2014 12:57:14

    söylediği sözler zaten ama devamı kesilmiş. başbakanda para mevzusu filan var. olanı kesersiniz ama olmyanaı ekleyemezsiniz

  • recep
    25.02.2014 12:56:38

    \\\"imralıdaki kahramanı \\\" kısmı olmamış..(o kısım çok amatörce )

  • anonim
    25.02.2014 12:55:10

    bu montaj degil, bahcelinin gercek bir konusmasindan kesilmis bir bolumdur. Erdogan\\\'nin daha onceden dile getirdigini iddia ettigi seyleri tekrarlamaktadir. Yani bu sozler birine aitse o da RTE\\\'dir. Son ses kayitlari dogru mudur yanlis midir bilemem ama bu video hicbir seyi kanitlamamaktadir-AKP fanatizminin insanlari ortaya yalan yanlis videolar salmaya surukledigininden baska-
    http://www4.cnnturk.com/2013/turkiye/11/19/sayin.erdogan.ya.turk.dusmani.ya.da/731521.0/

  • OSMAN SERT
    25.02.2014 12:48:14

    DEMEKKİ HERKEZE OYUN OYNANIR --BAŞBAKANINKİ BARİZ AÇIK MONTAJ

  • salih
    25.02.2014 12:44:20

    yemezler...! öncesi ve devamı var bu videonun..!

  • himet
    25.02.2014 12:43:18

    Bahçeli\\\'nin konuşması bu zaten

  • dd
    25.02.2014 12:39:18

    lkıj

  • josiah
    25.02.2014 12:38:19

    bu damı gerçek :)

  • md.12
    25.02.2014 12:37:09

    olmamış be ağalar.

  • koyun
    25.02.2014 12:36:33

    montaj değil sadece bikaç saniye başını kesip koymuşlar koyun beynine yeter artar ama geri kalan yemez :)

  • yusuf
    25.02.2014 12:32:19

    Şu videolar için birde embed ekleme kodu koysanız da ona göre paylaşabilsek script tagları hiçbir yerde kullanılamıyor..

  • erdem sarıçam
    25.02.2014 12:27:33

    Terbiyesizliğin de Bu kadarı .... Sayın Devlet BAHÇELİ beyi Bu tür işlerinize alet edecek kadar çaresizsiniz ..

  • ok
    25.02.2014 12:27:32

    Montaj değil, konuşmanın tamamı burada: http://www.haberler.com/devlet-bahceli-parti-grubunda-konusuyor-5324679-haberi/

  • misafir
    25.02.2014 12:19:53

    ne montajı kardeşim.bu konuşmayı bizzat ben dinledim.konuşmanın öncesini ve sonunu kesmişler sadece farklı bir anlam çıkarmışlar okadar.

  • Yusuf İslam
    25.02.2014 12:19:43

    işte montaj budur, şuan Başbakanımıza yapılmak istenende budur, yazıklar olsun o ananascı paralellere..

  • yeniden düsün!
    25.02.2014 12:17:38

    montaj, sizin burada gördügünüz gibi varolan seslerin, söylenmis seslerin kesilip bicilerek yeni bir baglamda yeniden hazirlanmasidir. Dikkat ederseniz \\\"varolan seslerden, söylenmis sözlerden\\\" bahsediyorum! Bu islemi yapmak basittir. Fakat birinin sesini sifirdan birebir üretebilecek bir program henüz sözkonusu degildir. böyle bir sey bize diledigimiz kisinin seslerini kopyalamayi ve istedigimiz gibi kullanmayi saglayabilirdi. Fakat böyle bir yazilim yok.

  • asd
    25.02.2014 12:15:27

    http://karikaturun.com/karikatur/669/Yigit-Ozgur-Karikaturleri-Telefon-dinleniyor-olabilir

  • ..
    25.02.2014 12:14:53

    ahahaha yalancılar konuşmanın tamamınını versenize??

    burda başka birisinin sözlerinden alıntı yapıyordu dinlemiştim bu grup toplantısını , ulan ne tırsmışsınız bee , alo fatihciler sizi :D

  • birol gür
    25.02.2014 12:13:10

    bu video grup konuşmasıdır konuşmanın başlangıç cümlesi ve son bitiş cümlesine kadar yayınlarsanız devlet beyin başkalarına ait sözlere cevabını görecekseniz.bu montaj değildir sadece var olan bir cümlenin eksik yayınıdır.montaj kes kopyala yöntemidir.elma ile armutu karıştırmayın.ha kendinizi de fazla yormayın.güneş balçıkla sıvanmaz, hamside kavağa çıkmaz.

  • tolga
    25.02.2014 12:12:08

    bu montaj değil.. kendi ağzından çıkmıştır. dalga geçmek için söylediği sözler

  • okan
    25.02.2014 12:11:45

    12 dk lık videoya montaj yapın ? o zaman görelim

  • weseka
    25.02.2014 12:11:06

    Bunu izledikten sonra artik ses kayitlarina inanmak Aptallik bence.. adamlar görüntülü ses montaji yapmislar..Pes dogrusu..

  • Sevim
    25.02.2014 12:10:52

    Aptal mısınız? Şivan Perver\\\'in sözlerinden alıntı yaptığı bir konuşma bu. Kendi kendinizi rezil ediyorsunuz kepaze haramzadeler.

  • yeniden düsün!
    25.02.2014 12:08:28

    montaj, sizin burada gördügünüz gibi varolan seslerin, söylenmis seslerin kesilip bicilerek yeni bir baglamda yeniden hazirlanmasidir. Dikkat ederseniz \\\"varolan seslerden, söylenmis sözlerden\\\" bahsediyorum! Bu islemi yapmak basittir. Fakat birinin sesini sifirdan birebir üretebilecek bir program henüz sözkonusu degildir. böyle bir sey bize diledigimiz kisinin seslerini kopyalamayi ve istedigimiz gibi kullanmayi saglayabilirdi. Fakat böyle bir yazilim yok.

  • Koray
    25.02.2014 11:59:08

    Tamamda, başbakan grup toplantılarında telefonda oğlu ilemi konuşmuş da bu sesleri almışlar öyle montajlamışlar... Artı siz 15 saniyeyi zor montajlamışınız, 11 dakika nasıol montaj olacak, üstelik karşılıklı görüşme...

  • ..........
    25.02.2014 11:57:14

    abi çok iyi yaa

  • Muhammed İslam
    25.02.2014 11:50:59

    Bu video ile ancak cahilleri kandırabilirsiniz.

    Bu video montaj değil. Bahçeli Şivan Perver\\\'in ağzından konuşuyor, böyle böyle dedi diyor. Siz de gelip o kısmını verip milleti kandırıyorsunuz. Buna montaj denmez.

    Başbakanınızı aklamak için biraz daha beyin lazım.

  • aleykümselam
    25.02.2014 11:47:38

    selamünaleyküm arkadaşlar. rica edicem körü körüne savunmak yerine iki dakika düşünün: ses kısık, upuzun bir konuşma hem de baba oğul. bu kadar anlamlı ve uzun bir kompozisyon yapmak akıl işi mi? hem de sürekli bağıran bir başbakan varken.

  • aytemur
    25.02.2014 11:44:35

    şaka gibi

  • Yigido
    25.02.2014 11:37:52

    19 kasım 2013 Devlet Bahçeli nin Grup Toplantısı Konuşmasından kesilmiştir.

  • paranın üstüne sakız alanlar derneği
    25.02.2014 11:34:47

    bunun neresi montaj , puhahahaha

  • ÜLKÜCÜ
    25.02.2014 11:24:23

    Bunu başkasının söylediğini söylemişti. Yalan söylemeyin! şivan perverin sözlerini aktarıyordu!

  • 61 metehan
    25.02.2014 11:12:53

    alın işte size kaset montaj örneği , bukadar basit bu işler , bir kişi düşünün dinlendiğini bile bile telefonda konuşurmu bu şekilde ya , çuvalladı mıcık kaflı fettoş askerleri

  • Sifu
    25.02.2014 11:04:51

    hahahah

  • cemal
    25.02.2014 11:04:06

    bu montaj değil sadece var olan bir konuşmanın önünü arkasını kesmek. başbakanın telefon konuşmasının bununla alakası yok. kandırmayın insanları. yandaş site...

  • istifaaa
    25.02.2014 11:03:13

    bahçelinin hiçbir meşruiyeti kalmamıştır. direk istifa etmeli. oldumu bahçeli. aynısını sen yaptın.

  • rustem
    25.02.2014 11:00:24

    bu montaji yapani.bende montajlayayim rustem oturtur

  • yok işte vatandaşım
    25.02.2014 10:42:54

    ses db leri hep aynı akıcı bir konuşma yok . 15 saniye montaj yapmak çok basit ben bile çok basit bir programla yapabilirim . umarım başbakanın tapesi montajdır

  • Xalo wyss
    25.02.2014 10:40:00

    Süper yapmişlar wala allah warr :)))

  • realist
    25.02.2014 10:30:34

    İyide bu montaj değil, zaten şıvan perverin söylediği sözleri tekrarladığı grup konuşmasından bir bölüm, montaj böyle olmaz.

  • mmm
    25.02.2014 10:26:39

    Harika olmuş :))) anlayın artık her dinlediğinizin gerçek olmayacağını

  • asss
    25.02.2014 10:25:56

    ben anlamam devlet pkk lı cıktı işte

  • bilal
    25.02.2014 10:11:59

    orada alıntı yapıyor alıntı koyun olmayın bu kadar

  • mhp li
    25.02.2014 10:07:51

    Bende mhp li olarak diyorum ki... bu saatten sonra MHP kapatılmalı... :)))

  • kenan
    25.02.2014 10:06:40

    gelde inan hadi.

  • seko
    25.02.2014 10:06:37

    vay canına...

  • montaj buu :)
    25.02.2014 10:02:10

    ağzım açık kaldı waaaow adamlar montajın dibine vurmuş

  • han
    25.02.2014 09:48:47

    buna montaj değil manipülasyon denir. cahil misiniz olum?

  • mehmet
    25.02.2014 09:45:09

    ayrıca bu konuşma montaj da değil devlet beyin \\\"birileri böyle diyor\\\" tarzında yaptığı bir konuşma. yazık ya biraz araştırıp habercilik yapın.

  • rrrr
    25.02.2014 09:34:51

    duymak istediğimiz şeylere inanan bir toplumuz

  • sinirli
    25.02.2014 09:33:58

    reklamıza... reklamınız yuzunden bısı dınleyemedım :@

  • Ayaz
    25.02.2014 09:32:32

    bu birilerine kapak olsun. her hıyarım var diyene tuzluk olmasınlar. ama anlayana kalpleri ve gözleri kör olanlar anlamaz. güneşi görmüyorsa güneşin suçu ne ?

  • Zafer CAN
    25.02.2014 09:21:52

    Bu heç öbirine benzemir.

  • Volkan
    25.02.2014 09:21:00

    Bahçeli burada bir BDP\\\'liyi alıntılıyordu. Video\\\'yu da bir grup toplantısından alığ koymuşsunuz. Be avanaklar. Bilal uzun uzun şuaray aşu kadar milyon dolar evi karanlıkta boşaltırız demesi hangi legal konuşmadan alınma?

  • akp
    25.02.2014 09:09:45

    anladınız mı artık montaj nasıl olurmuş chp mhp zihniyeti

  • rizeli
    25.02.2014 09:07:23

    ya gördünmü olayı demekki montajla teknoloji ile insana neler söylettiriyorlar o yüzden lütfen ortaya atılan bir şey için ardından hemen koşmayın. Nitekim allah Ayetinde ,

  • hami montajseveroğlu
    25.02.2014 09:03:04

    bu montaj çok kaliteli yapılmış helal olsun. başbakanınki berbat bir şeydi hiç beğenmemiştim.

  • kapo
    25.02.2014 09:00:22

    harika teknoloji ne hale gelmiş insanları yerle bir edebilir.

  • Pikaçu
    25.02.2014 08:59:47

    her biji Bahçeli )))))

  • atilla
    25.02.2014 08:56:14

    bunu bile becerememişsiniz

  • Helal Sana
    25.02.2014 08:56:00

    bunu yapanın ellerine sağlık. lüften mal kemal için de bir kaç yapsınlar. onunkiler çok daha matrak yapılabilir.

  • nuri
    25.02.2014 08:50:24

    Lütfen güvenirliliğimizi sarsmayın bu montaj değil gerçektir bu videoda birinin beyan ettiği sözleri sarf ediyor, sizden hükümetimizi daha gerçek delillerle aklamanızı istiyoruz ve bekliyoruz

  • levent
    25.02.2014 08:48:49

    vallahi helal :)

  • KDR
    25.02.2014 08:47:28

    Başbuğa bunu yapan şerefsizin önde gidenidir!!

  • aykut
    25.02.2014 08:47:13

    bu haberden dolayı en son haberi kınıyorum...(örnek göstergeniz sizi alçaltıyor)

  • Muhammed Emin
    25.02.2014 08:45:38

    Bu montaj degil ki mübarekler. Baskasinin söyledigini tekrarliyor Bahçeli.
    Ama Basbakanin ve Bilal Erdogan in ve arkadan seslenen Emine nin sesleri montaj degil. Paralarin Sümeyye ve Bilal ile nasil evden çikarildigi da mevcut ama, iste belki tövbe edern yolundan döner diye hepsi birden yayinlanmiyor... çin iskencesi.

  • KOMANDO34
    25.02.2014 08:43:14

    GÖRÜN İŞTE PARALEL DEVLETİN TERBİYESİZLİĞİNİ SAYIN BAHÇELİ,

  • rebo
    25.02.2014 08:43:01

    hic zekice degil aptallar, bu sozler sivan perverin soyledigini soyluyordu o toplantida montaj flan yok sadece kirrpmissiniz sesi

  • zıptıçıktı
    25.02.2014 08:39:12

    Bu kadar basit

  • TURKISH GERILLA
    25.02.2014 08:39:00

    Montaj olduğu kesik kesik olduğundan belli bahçelinin öyle bişey diyemez anında tak tak vururlar

  • yda
    25.02.2014 08:38:33

    konuşmasını kesmişsiniz sadece çok mu zekisiniz?

  • konyalı
    25.02.2014 08:37:44

    adilik yapmayın...

  • :)))