Devlet Bahçeli'nin Ferdi Tayfur'lu klibi

2013-02-19 14:09:59

Devlet Bahçeli'nin Ferdi Tayfur'lu klibi Direksiyonda Devlet Bahçeli, teypte Ferdi Tayfur..

Kategori: Video Haber

Benzer Videolar
Yılmaz Morgül'ün Ağlama klibi - Dada Dandinista
Yılmaz Morgül'ün Ağlama klibi - Dada Dandinista
Çeçenistan Devlet Başkanı aktör oldu
Çeçenistan Devlet Başkanı aktör oldu
Rusya Devlet Başkanı Putin hokey oynadı
Rusya Devlet Başkanı Putin hokey oynadı
Devlet Bahçeli: Bizimle yürü Türkiye
Devlet Bahçeli: Bizimle yürü Türkiye
Devlet Bahçeli aday oldu koç kestirdi
Devlet Bahçeli aday oldu koç kestirdi
Devlet Bahçeli: Çay Rize Rize çay demektir
Devlet Bahçeli: Çay Rize Rize çay demektir
Devlet Bahçeli: Çorum içi yana yana hayır diyor
Devlet Bahçeli: Çorum içi yana yana hayır diyor
Devlet Bahçeli: Asenalarım hoş geldiniz
Devlet Bahçeli: Asenalarım hoş geldiniz
Çaresiz Adam :) 06.03.2015 16:43:06
Millet Uzaya Çıkı Bizim Bahçeli Yolarda Tur Ati :D
ERKAN 06.03.2015 07:13:01
SANKİ O YOLLARI KENDİ YAPMIŞ GİBİ HAVA İLE GEZİYOR. BAHCELİİİ O YOLLARI AKP YAPTI
ALPEREN 01.01.1970 00:00:00
KONUŞAMIYOR DİYEN ARKADAŞ ÇOK KONUŞUP YALAN KONUŞACAĞINA AZ KONUŞSUN ÖZ KONUŞSUN ,APOYI ASMADI DİYEN ARKADAŞ ASMAK O KADAR KOLAY DEĞİL İKTİDARDA İKEN TEK PARTİ DEĞİLDİ ,ONUN ASAMADIĞINI ŞİMDİ DIŞARI ÇIKARACAK OLAN İKTİDARA LAF ET BANA KALIRSA DEVLET BAHÇELİ 10 NUMARA LİDER DEĞİL AMA ADAM GİBİ ADAM HİÇ OLMASSA
metin yilmaz 01.01.1970 00:00:00
Muhsin baskani ,simdiki ülkücüleri görünce daha iyi anliyorum neden biraktigini .mekani cennet olsun Insallah.
mehmet özmen 01.01.1970 00:00:00
devlet bahçeli vatanını seven kalbi bu vatan için çarpan tanrı dağı kadar türk hıra dağı kadar Müslümanız diyen türk milliyetçilerinin lideridir bu millet için kaygılanan bu milletin evlatları için çırpınan bir lider dir hırsızlar halkın malını talan eden ler vatan hainleri bebek katilleri yetim hakkını yiyenler askerimizi polisimizi şehit edenler ermeni piçleri Müslüman türk düşmanları devlet bahçeliyi sevmez kanları buna müsait değildir
dedektif (Antalya) 01.01.1970 00:00:00
Ülkücü Dünya Görüşü'nü savunan veya Ülkücülükten veya Türk Milliyetçiliğinden bahseden bir Lider 'in sevdiği şarkı listesinde yukarıdaki şarkıların olmaması gerektiğini düşünüyorum. Sonuçta müzik 'tir tamam anladık fakat bazı müzik anlayışları veya bazı müzik türlerinin insanın hayattaki yaşayış tarzınının veya idealist olup - olmadığının apaçık göstergesidir.Doğrusu Sayın Bahçeli 'nin şarkı listesini kendisiyle hiç bağdaştıramadım.MHP 'nin başına Ülkücü Dünya Görüşünü savunan bir lider gerekli.
ÖZKAN 01.01.1970 00:00:00
EMNİYET KEMERİ TAKMAMIŞ
Mahmut 01.01.1970 00:00:00
Başbakan büyük doğu idealizmin bahseder, büyükdoğuyu kurmaktan, dünyada lider ülkelerden olmaktan bahseder ... bahçeli de tükenişin sembolü arabesk ile klip çeker... Aradaki vizyon farkı... :)
FbFatih.. 01.01.1970 00:00:00
eee bekar adam aşk acısı cekiyordur :))
Erkan 01.01.1970 00:00:00
Kim ne derse desin adam gibi adam, ama devleti yönetecek o kapasite yok bence. O yüzdende Ak partiye veriyorum oyumu. Ayrıca milliyetçi siyasetle hiç bir şey olmaz. O şekilde yürümez çark. Faşist yaklaşım, etnik köken yaklaşımları, mezhepler vs hep dış güçlerin bizi bize kırdırma politikaları.
hasan 01.01.1970 00:00:00
nevzat yav bu söylediklerine sen inandınmı adam konuşamıyorki yalanda söyleyebilsin
Cengaver 01.01.1970 00:00:00
Çatı tepesine çöken adam
nevzat 01.01.1970 00:00:00
Sayın Bahçeli siz bizim milletimize on gömlek fazla insansınız.Yalan söylemiyorsunuz,hırsızlık bilmiyorsunuz,ihanet etmiyorsunuz....siz bize yaramazsınız.çünki biz bu olduk!
ali rıza bey 01.01.1970 00:00:00
üstünden gecmesede biz altından geciririz
emre 01.01.1970 00:00:00
ey devlet bahçeli o aynaya herkez nazar bocugu kokulu bırseyler asar sende terör örgütünü asmadıgın o ipi tak hatırası buyuktur sende
emre 01.01.1970 00:00:00
siyasetini begenmem ama sanattan cok iyi anliyor,ferdi baba yi dinlemek herkese nasip olmaz,bu yüzden tebrikler ve klib de süper olmus,alemin krali ferdi tayfur
dürüstlük abidesi 01.01.1970 00:00:00
Çalmayan çırpmayan,dürüst, mütevazi,yalanı,dolanı olmayan Devlet baba,senin gibisi gelmez.
Anka Ersoy 01.01.1970 00:00:00
masaALLAH ALLAH kazasiz belasiz kullantirsin insaALLAH
KONYALI...MUSTAFA KAYA 01.01.1970 00:00:00
ÇATICI KARDEŞ 11 AĞUSTOS 2014 DE....SANA TAVSİYEM ..... BEN NERDE YANLIŞ YAPTIM ...ŞARKISINI TEKRAR,TEKRAR,TEKRAR ,NAKARAT YAP DİNLE ,DİNLEMELİSİN DİYE DÜŞÜNÜYORUM..SAYGILAR.
Eray 01.01.1970 00:00:00
Boş Adam
ferdikolik 01.01.1970 00:00:00
Şarkının ismi Sanma Sana Dönerim
hüdavendigar 01.01.1970 00:00:00
dinlediği şarkının adını bilen varmı ???
şeref 01.01.1970 00:00:00
helal olsunnn be devlet bahçeli dürüstlüğün yeter ....
nur 01.01.1970 00:00:00
çok güzelll
murat 01.01.1970 00:00:00
süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr daha ne olsun beeeeeeeeeeee hahahahahahaha
musalar 01.01.1970 00:00:00
çok güzel olmuş. siyasiler hep kavga mı edecek.
ADSXXX 01.01.1970 00:00:00
HAYATIMDA GÖRDÜĞÜM EN DÜRÜST ÇALMAYAN ADAM ...