KATEGORİLER

Devlet Bahçeli'nin Ferdi Tayfur'lu klibi

Devlet Bahçeli'nin Ferdi Tayfur'lu klibi Direksiyonda Devlet Bahçeli, teypte Ferdi Tayfur..
Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • mehmet özmen
    18 gün önce

    devlet bahçeli vatanını seven kalbi bu vatan için çarpan tanrı dağı kadar türk hıra dağı kadar Müslümanız diyen türk milliyetçilerinin lideridir bu millet için kaygılanan bu milletin evlatları için çırpınan bir lider dir hırsızlar halkın malını talan eden ler vatan hainleri bebek katilleri yetim hakkını yiyenler askerimizi polisimizi şehit edenler ermeni piçleri Müslüman türk düşmanları devlet bahçeliyi sevmez kanları buna müsait değildir

  • dedektif (Antalya)
    18 gün önce

    Ülkücü Dünya Görüşü\\\'nü savunan veya Ülkücülükten veya Türk Milliyetçiliğinden bahseden bir Lider \\\'in sevdiği şarkı listesinde yukarıdaki şarkıların olmaması gerektiğini düşünüyorum. Sonuçta müzik \\\'tir tamam anladık fakat bazı müzik anlayışları veya bazı müzik türlerinin insanın hayattaki yaşayış tarzınının veya idealist olup - olmadığının apaçık göstergesidir.Doğrusu Sayın Bahçeli \\\'nin şarkı listesini kendisiyle hiç bağdaştıramadım.MHP \\\'nin başına Ülkücü Dünya Görüşünü savunan bir lider gerekli.

  • ÖZKAN
    18.08.2014 05:49:53

    EMNİYET KEMERİ TAKMAMIŞ

  • Mahmut
    17.08.2014 20:02:50

    Başbakan büyük doğu idealizmin bahseder, büyükdoğuyu kurmaktan, dünyada lider ülkelerden olmaktan bahseder ... bahçeli de tükenişin sembolü arabesk ile klip çeker... Aradaki vizyon farkı... :)

  • FbFatih..
    17.08.2014 19:53:40

    eee bekar adam aşk acısı cekiyordur :))

  • Erkan
    17.08.2014 19:53:26

    Kim ne derse desin adam gibi adam, ama devleti yönetecek o kapasite yok bence. O yüzdende Ak partiye veriyorum oyumu. Ayrıca milliyetçi siyasetle hiç bir şey olmaz. O şekilde yürümez çark. Faşist yaklaşım, etnik köken yaklaşımları, mezhepler vs hep dış güçlerin bizi bize kırdırma politikaları.

  • hasan
    17.08.2014 18:37:57

    nevzat yav bu söylediklerine sen inandınmı adam konuşamıyorki yalanda söyleyebilsin

  • Cengaver
    17.08.2014 17:49:24

    Çatı tepesine çöken adam

  • nevzat
    17.08.2014 16:46:37

    Sayın Bahçeli siz bizim milletimize on gömlek fazla insansınız.Yalan söylemiyorsunuz,hırsızlık bilmiyorsunuz,ihanet etmiyorsunuz....siz bize yaramazsınız.çünki biz bu olduk!

  • ali rıza bey
    17.08.2014 13:45:00

    üstünden gecmesede biz altından geciririz

  • emre
    17.08.2014 13:25:11

    ey devlet bahçeli o aynaya herkez nazar bocugu kokulu bırseyler asar sende terör örgütünü asmadıgın o ipi tak hatırası buyuktur sende

  • emre
    17.08.2014 13:13:32

    siyasetini begenmem ama sanattan cok iyi anliyor,ferdi baba yi dinlemek herkese nasip olmaz,bu yüzden tebrikler ve klib de süper olmus,alemin krali ferdi tayfur

  • dürüstlük abidesi
    31.07.2014 12:52:02

    Çalmayan çırpmayan,dürüst, mütevazi,yalanı,dolanı olmayan Devlet baba,senin gibisi gelmez.

  • Anka Ersoy
    06.07.2014 14:40:31

    masaALLAH ALLAH kazasiz belasiz kullantirsin insaALLAH

  • KONYALI...MUSTAFA KAYA
    06.07.2014 12:02:35

    ÇATICI KARDEŞ 11 AĞUSTOS 2014 DE....SANA TAVSİYEM ..... BEN NERDE YANLIŞ YAPTIM ...ŞARKISINI TEKRAR,TEKRAR,TEKRAR ,NAKARAT YAP DİNLE ,DİNLEMELİSİN DİYE DÜŞÜNÜYORUM..SAYGILAR.

  • Eray
    06.07.2014 10:07:30

    Boş Adam

  • ferdikolik
    23.04.2013 12:23:21

    Şarkının ismi Sanma Sana Dönerim

  • hüdavendigar
    23.04.2013 11:40:28

    dinlediği şarkının adını bilen varmı ???

  • şeref
    23.04.2013 10:19:08

    helal olsunnn be devlet bahçeli dürüstlüğün yeter ....

  • nur
    21.02.2013 17:13:29

    çok güzelll

  • murat
    21.02.2013 09:49:09

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr daha ne olsun beeeeeeeeeeee hahahahahahaha

  • musalar
    20.02.2013 06:28:17

    çok güzel olmuş. siyasiler hep kavga mı edecek.

  • ADSXXX
    19.02.2013 21:54:16

    HAYATIMDA GÖRDÜĞÜM EN DÜRÜST ÇALMAYAN ADAM ...

  • MEHMET ER
    19.02.2013 21:46:55

    BABA...............................

  • TR-YİĞİDO
    19.02.2013 20:17:49

    BİZ NE GÜNLER GÖRDÜK REİSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

  • Si@
    19.02.2013 18:24:01

    Hani ßenim Püskevitim

  • serdar
    19.02.2013 18:19:28

    devlet babamız :)

  • Mustafa Yilmaz
    19.02.2013 18:15:36

    süper olmus benim cok hosuma gitti.

  • TÜRKOĞLU TÜRK
    19.02.2013 18:11:37

    HARİKA MÜTEVAZİ BAŞKAN

  • yakup