KATEGORİLER

Derste öğretmene meydan dayağı

Derste öğretmene meydan dayağı Tokat'ta Beden Eğitimi Öğretmeni Fikret Büyükadalı, kavga ederken ayırdığı öğrencilerden birinin yakınları tarafından taş ve sopalarda dövüldü. Yüzünden yaralanan vücudunda morluklar oluşup kolu çıkan öğretmen hastaneye kaldırıldı.
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • i,sa
    29.06.2013 06:53:16

    Yorum yazmak için tıklayın...

  • fatma
    10.01.2012 20:55:56

    küçücük çocuğun lafına inanıp öğretmen dövüyorlarya Allah elleriniz kırılsın GEÇMİŞ OLSUN HOCAM ...

  • adsız
    20.12.2011 11:22:16

    Burada bu öğretmenimize suç bulmaya çalışanları binlerce kez kınıyor ve onları allaha havale ediyorum.Ne iğreç pislik vicdansız insanlar varya. Şu dünya şunlardan bir temizlense.Bıktım şu beş para etmez pislik insanlardan.Eğitmeye çalışsanda eğitemezsin de.Gözlerinin önü cahillikle kapanmış çünkü.GEÇMİŞ OLSUN HOCAM.

  • Aziz
    14.12.2011 12:06:47

    Allah acil şifalar, annesine sabırlar versin..Eğer öğretmen haksız yere, egolarını tatmin etmek için veya psikolojik sorunları sebebiyle öğrenci dövüyorsa tabii ki karşıyım ve yanlış bulurum. Ancak tartışan kavga eden öğrenci grubunu ayırdığı için bir insana bu reva görülebiliyorsa ve iyi olmuş deniyorsa bilin ki insanlığın son demlerini yaşıyoruz ve bize herşey müstehak..Veli haksız da olsa veliyi üzeni ben üzerim, öğretmenler 4 ay tatil yapıyor, öğretmenler şahsiyet kazandıracağız diyen bir Milli Eğitim bakanı olursa bir ülkede, bunlar daha iyi günlerimiz derim. Her meslekte iyiler, dürüstler, idealistler olduğu kadar kötüler, tembeller, vurdum duymazlar da vardır ancak bu genelleme hakkı evrmez insana. Hırsız, ihaleci, kasetleri olan, çiçek sulayan milletvekilelri var diye ben tüm milletvekilleri, bakanlar böyle dersem olmaz.. Dayakçı, rüşvetçi polisler var diye tüm polisler böyledir diyemem. Parasız hastaya bakmayan, hastaya veremli, vebalı muamelesi yapan doktor hemşire var diye tüm sağlıkçılar para göz diyemem..Kısacası her melsekte olduğu gibi öğretmenlerde de çok iyi niyetli, vatansever insanlar vardır ve yazıktır bu kadar yıpratmaya, ötelemeye, incitmeye.. Allah siyasilere, halkımıza akıl fikir, haya, edep ve izan versin...

  • YASEMİN
    14.12.2011 12:01:16

    BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİ HEM ÖSS YE HEMDE KPSS YE GİRERLER HEMDE ATANMALARI İÇİN 80 PUANIN ÜZERİNDE ALMALARI GEREKİR ÖSS YE BİLR GİRMEZLER DİYEN ARKADAŞ CAHİLİYETİNDE SEVİYELERİ VAR AMA SEN EN ALTTASIN GALİBA ÖĞRETMENİME GEÇMİŞ OLSUN

  • karabekir
    13.12.2011 23:45:29

    Bu toplum batmaya mahkum.Yobazlık her alanda almış başını gidiyor.Pislik her yanı ağ gibi sarıyor.Lut kavmi oluyor bu toplum,bizi bu günlere taşıyanlara lanet olsun..

  • saygıdeğer
    13.12.2011 23:30:50

    Eyyyy Saygıdeğer Milletim!!! Öğretmenlerimizin yerlerde sürünen itibarını bir an önce ayı yerden kaldırın.Kölemiz olmayın ,para da istemiyoruz,bizi eskisi gibi \\\'\\\'hocam eti senin kemiği benim \\\'\\\'düsturuna azıcık da !olsa yaklaştırın bizi sevin ya Allah için hiç bir şey istemiyoruz.Biz sizin 5 dakika bile ayırmadığınız çocuklarınıza günde 360 dakika ayırıyoruz.Derslerden sonra teneffüslerimde senin gibi gaddar velilere açılamadığı sorunlarını dertlerini dinliyorum çözüm arıyorum,öğrencilerime helal olsun onları seviyorum ama veli olarak sizi seviyor muyum bilemiyorum!!!

  • öğretmen
    13.12.2011 23:29:31

    eeee bütün kozları veliye ve öğrenciye verirseniz olay buralara gelir.bakın görün,öğrenciye birşey olmayacak.olan yine öğretmene olacak.

  • Adalet
    13.12.2011 23:21:12

    neredeydi olay tokatmi tamda yobazligin merkes üssü bilmeyen ögrensin bunlardan adam cikmaz vurmak kirmak dövmek bunlarin genel kültürüdür,oralarda görev yaüna birisinden duydum kadin ikikere ayni anda bakkala girsin adini kötüye cikariverirler hemen demisti

  • cihanbeylili
    13.12.2011 22:54:12

    öğretmenlerin değerini sıfıra düşüren reyting budalası medyayıda yuhlamak lazım. bir ara haber yapma becerisi olmayan şimdilerde televizyonda seyyar satıcılık yapan güya televizyoncular;haber bulamayınca kendilerinin senaryosunu yaptıkları öğretmen dayağı haberleriyle toplumu öylebir işlediler ki,insanliktan nasibini alamayan öğrenci ve emsalianne-babalar rüyalarında bile giremeyecekleri anahaberlerin başkahramanları oldular.bu emeklerin karşılığıda üniversite sınavında 0 alanyüzbinler ve öğrencisine tokat atan öğretmenleri görevden alan başarılı millieğitim bakanlarını kutlarım görevlerini layıkıyla yaptılar.vijdanları rahat bulmasın inşallah

  • hüseyin
    13.12.2011 22:52:28

    Bu öğretmeni tanıyormusunuz da iyi olmuş diyorsunuz insan müsveddeleri. 1 yıl çalıştım bu arkadaşla, karıncayı incitmez. Yazıklar olsun, ne tür bir yaratıksınız siz. Kendinizi adam mı sanıyorsunuz, artistler.Sizin gibi yaratıklar bu hale getirdi memleketi. Bu olaya iyi olmuş diyen yaratıklar Allah sizi daha beter eder inşallah. (o okulda çalışanlar asıl suçlular, onlara da yazıklar olsun, hepsi bir olup

  • Antiyobaz
    13.12.2011 22:43:22

    Tokat,Corum,Yozgat ve kirsehir buradan adam cikmaz bunu böyle bilin cünkü bütün Tütkiye bunu bilir yobazin merkez üssüdür buralar,Kazara bir bayan bakkala gitti unuttugu bis´seyi yeniden almaya dönsün adini cikarirlar diye görev yapan bir dostumdan duymustum böyle yobazlik yani saygilar

  • leblebi
    13.12.2011 22:32:45

    ögrenciye fiske at ertesi gün mahkemedesin

  • Bazukka
    13.12.2011 22:26:46

    ye tatli s.....k tokatliyi demisler. dogru demisler....

  • cemil
    13.12.2011 22:17:40

    bu dayak yiyen adam var ya melek gibi bir insan yakın arkadasım ve bende onun elli kilometre ötesinde calışıyorum ve odam boksör. ve aynı meslegi yapıyoruz beden eğitimi öğretmenliği ve onun suan ki durumunda kimse olmak istemez. hak etmiştir diyen arkadasım sen artislige kafayı takmışın eger polissen sizide görüyoruz yolda arabadan cıkıp tur atmaktan acizsiniz.biz sogukta dışarda durmaktansa zevk alıyoruz.nie senin gibi insanları yetıştirmek icin niye vatana millete hayırlı evlat yetiştirmek için ama sonuc elde var sıfır niyemi seni yetiştiren öğretmenleri duşunmuyorsun senin sıkıntılarını anlamaya cözüm üretmeye calışan öğretmeni büyümene ragmen anlayamıyorsun niyemi cünkü nankörsün sana hakkını helal eden öğretmen su yazdıgın görse ne yapardı biliyormusun canın sagolsun derdi işte biz bukadar mutavazi ve alçak gönüllüyüz peki sen saygı göstermekten anlamaktan bukadarmı acizsin acaba.yazık.

  • İZMİRLİ
    13.12.2011 22:12:08

    ah be hocam ne ayırırsın şerefsizleri bırak gebertsinler biribirlerini bunlar aile terbiyesinden yoksun .

  • barla
    13.12.2011 21:55:49

    konyalı bu tür yorumlara lütfen dikkat genel yorum yapma....

  • onur cırık
    13.12.2011 21:55:37

    beden hocasıymış beden hocaları össye bile girmiyor sonra öğretmen olup atanıyor tipe bak artist seni

  • İHSAN
    13.12.2011 21:41:30

    OKULLARDA DİSİPLİN DİYE BİR ŞEY KALMADI,DEMOKRATİK VE ÇAĞDAŞ EĞİTİM DİYE DİYE EĞİTİM KALMADI,HİÇBİR KURALA UYULMUYOR,ÖĞRENCİ ÖĞRETMENE VE İDAREYE KAFA TUTUYOR,SONRA AİLESİNE DE KAFA TUTMAYA BAŞLIYOR,DERSTEN KOPUYOR,VATANA MİLLETE ÇOK HAYIRLI!!!!!!!!!!BİREYLER OLUYORLAR,MANEVİYAT SIFIR....

  • gweg
    13.12.2011 21:39:17

    insanı öğretmenlikten soğutuyor bu kanı bozuklar.

  • konyalım
    13.12.2011 21:16:39

    tokatlılar bu arada baya sapıttılar cahiller

  • muzaffer zor
    13.12.2011 21:04:13

    sendıkalar bır gun derse gırmemesı yonunde proğram yapmalıdır.

  • sosyal bilgiler öğretmeni
    13.12.2011 21:00:50

    okullarda hiç bir yaptırım uygulanabilir değil. tutanak mı \\\'\\\' versinler 4 tanem oldu\\\'\\\', okuldan uzaklaştırmak mı \\\"yapamazlar ki\\\", yapamayız ki ilçeden kurul kararı gerek, atmayı hiç düşünmeyin örneği ilçede 1 yada iki peki bu cezaları hakkeden öğrenci ne kadar çook. evde şiddet görür sınıfda arkadasından cıkarır öğretmeninden çıkarır. iletişim kurun tum pedogojik yolları deneyin nafileee ailelelerin pedogojik yardım alması gerek iki arada bir derede bıraktınız..

  • Gkhn Baba
    13.12.2011 20:55:22

    hoca hala şokta yazık adama efendi birine benziyor .. hastanede ilgilenmeyen doktorları dövenleri anlarım da böyle insanlara taşla sopayla vuranın elleri kırılsın.adamın annesi ile konuşmasına bir bakın be ne kadar sakin..öğrenciler zıvanadan çıktılar iyice serserilik apaçilik peşindeler aç ... !

  • Salix
    13.12.2011 20:52:25

    Bunu yapana, bu olayı seninene, öğretmenin prestijini bitiren sisteme, öğretmenine sahip çıkmayan zihniyete YAZIKLAR OLSUN.
    Bir yıl sonrayı düşünüyorsan, tohum ek. On yıl sonrayı düşünüyorsan, ağaç dik. 100 yıl ötesini düşünüyorsan, halkı eğit nesil yetiştir.
    100 yıl sonrasını düşünmüyorsan....

  • pavliçenko
    13.12.2011 20:46:11

    sen nasıl bir adamsın önyargısız hemehn öğretmene suç atıyorsun

  • ökkeş pala
    13.12.2011 20:45:47

    şiddete maruz kalmayan kurum varmı daha onlara ödül verirler dayak atanlara

  • teknk ortmen
    13.12.2011 20:42:05

    bu meslek iki taraflı mecburi olursa sonuç ortada.isteyen parasını verip ağitim almalı

  • mehmet emin
    13.12.2011 20:39:25

    öğretmen maddive maneviolaraktoplumda bitirildi.okulkoridorlarında nöbetçi asker sınıfta robot haline getirilen açlık sınırının altında yaşayan ve itibarı gelişmişölkelerde en zirvedeyken Türkiye de bitirilen meslek olmuştur

  • XXXX
    13.12.2011 20:34:47

    POLIS HAKLISIN SENİN GİBİ SERSERİ YETİŞTİRDİĞİMİZ İÇİN SENİN GİBİLERİNİ ADAM YAPAMADIĞIMIZ İÇİN

  • TÜRKİYEM
    13.12.2011 20:18:30

    bu bdp yi silmekl lazım partilerden haddi bilmez sünefeler

  • onyargisiz
    13.12.2011 20:12:27

    kilbilir hoca ne yapti tek tarafli dusunmemek lazim ne andaballar hoca oluyor bu memlekette

  • Yiğiter
    13.12.2011 20:06:24

    Burada \\\"Oh olsun!\\\'\\\' diye mesaj yazan insan müsveddeleri; İnşallah daha beteri sizin en sevdiğinizin başına gelir.
    Ayrıca \\\"POLİS\\\" rumuzlu herif; Gerçekten polissen mesai arkadaşlarına acırım.

  • veli
    13.12.2011 19:56:27

    Birbirleirini yese bu öğrenciler araya girmem yok benim çocuğumu tuttun diğeri dövdü ayağıyla mazallah bunlar bizede girer. Öğretmen dövünce tv lerde izlediğimiz haberler oluyor. Öğretmen dayak yiyince sıradan haber.

  • üye
    13.12.2011 19:54:29

    geçmiş olsun, öğretmenim. bunu yapan insan olamaz. devlet aciz duruma düşmüştür. adalet suçluyu koruyor malesef.

  • alihan
    13.12.2011 19:43:11

    Valla ben yakında çocuğu da velsini de döveceğim. Millet hiç mi terbiye vermez veletlerine? Bıktım öğretmenlikten, vallahi başka işlere bakmaya başladım keşke bulabilsem de bir an önce şu pis işten kurtulsam!

  • Bekir
    13.12.2011 19:42:20

    iyi olmuş,haketmiş,aferim diyen geri zekalılara sesleniyorum.Herhangi biriniz de vicdan veya yürek var ise ben adam değilim.

  • halil
    13.12.2011 19:39:44

    polis. bu memlekette asil artist sizsiniz. kışın bile artistik olsun diye güneş gözlüğü takarsınız. sanane adamın favorisinden sen kendi meslektaşlarının favorisine bak. onun gibi öğretmenler olmasa sen biraz zor polis olurdun. s

  • mert
    13.12.2011 19:32:09

    Bırak hocam itler yesin birbirini neden ayırıyosunki... Polisler ne iş yapar aç telefonu gelsinler baksınlar..

  • yalçın
    13.12.2011 19:30:49

    Milli eğitim bakanının kendisi öğretmenlerini dövecek nerdeyse.Kendi personelini bu kadar aşağılayan başka bir bakan varmıdır acaba.Öğretmenler sahipsizdi birde sayın bakanın yüzünden halkla karşı karşıya getirilmeye çalışılıyor.Öğretmen sürekli tehdit ediliyor.Allah öğretmenlere yardım etsin karşısında olanlarada lanet olsun.

  • İsmail
    13.12.2011 19:30:19

    Kendini Polis zanneden karaktersiz! Hak etmişmiş. Sen bundan daha beterini hak ediyorsun büyük ihtimalle. Sanane polis bozuntusu sana mı kaldı milletin faulü, artistiği. Sen memursun memur! Avukat veya hakim değil! İşini yap! Artistik yapma!

  • barla
    13.12.2011 19:19:34

    ilkögretimde büyüge saygıyı küçüge sevgiyi ve dini ögretmedikce bunlar daima olur

  • Maalesef Öğretmen
    13.12.2011 19:18:03

    Çekilir çilesi yok şu öğretmenliğinde işte,devlet olsun akmasada damlasın mantığıyla çekiyoruz.Aşağıda polis olup olmadığından şüphelendiğim bi provakatörde 5 yaşında çocuğun yapmayacağı tarzda bi yorum yapmış.İki cümleyi bi araya getirmekten aciz,yorum yapmaya çalışmış kendince zavallı!

  • öğrenci kollektifleri
    13.12.2011 19:09:50

    hep bizmi yiyeciz aradada siz yeyin...

  • dgrld
    13.12.2011 19:08:46

    polis yorumcusu senin yapman gereken işi öğretmen yapmış hala bide artistlikten bahsediyon zaten nerde kavga olsa okul önünde sizleri saatler sonra teşrif ediyonuz yine bize kalıyo bu işler bune ne diycen

  • adalet
    13.12.2011 19:00:47

    meslek onuru, veliyi üzeni bende üzerim diyen bakandan medet ummak, dövünmek sızlanmak hikaye oldu. Öğretmenler hukuku kullanarak adalet aramak zorunda. Sendikalar ne yapıyor. neredeler. Ayaklan bakalım kim cesaret eder bi daha

  • dgrld
    13.12.2011 18:59:07

    bizde saf gibi acıyoz öğrenciye disiplin kuruluna gelince affediyoz hata bizde arkadaş...

  • Vatandaş
    13.12.2011 18:52:38

    Ah be hocam neden karışırsın ki. Bırak ayılar birbirini yesin, köpek sürüsü gibi hepsi birden sana gücü yetiyor. Teke tek gelse kancık karı gibi yalakalık yaparlar.

  • Ülkenin hali
    13.12.2011 18:45:51

    Öğretmen derste dayak yer, Kadınlara karakolda dayak var, Bdp li salağın biri kalkar Türkiye Kuzey kıbrısı işgal etti der. Bu Ülkenin çivisi çıktı Sayın başbakanım...

  • polis
    13.12.2011 18:36:44

    kesın hakketmıstır. tıpe bak artıst foollere bak.

  • mesleğin kutsallığı
    13.12.2011 18:32:30

    Bu mesleğin kutsallığı kalmadı veya bırakılmadı.Eğitim müessesesi hakettiği durumda değil.

  • hLNSNYN
    13.12.2011 18:20:19

    ACI Bİ DURUM

  • .....
    13.12.2011 18:07:20

    milli eğitimin marifeti öğretmenleri çocuk bakıcısına çevirdiler.

  • mahmut taş
    13.12.2011 17:59:03

    elleriniz kırılsın inşallah kendinizden hayır görmiyesiz emi

  • haksız yere dayak yemiş öğrenci
    13.12.2011 17:55:04

    bu konuda belki hocamız haklı olabilir ama denge kurulması lazım. hocalara sınırsız yetki verin bir çok psikopat çocukların kafasıyla tahta siler yemin ediyorum. öğrencilere de fazla yüz verilmemeli ellerine fırsat geçerse sınıf ta hoca ders anlatır öğrenciler isim şehir oynar. hocayla kafa yapar. her şeyin bir ortası vardır elbette ortada buluşalım.

  • as
    13.12.2011 17:48:32

    Vurun öğretmene vurun hep öyledir zaten yine başlarlar söylemye 3 ay tatili var dayak hak tır tabii yaaa.ulan ne adamlarsınız be nedir bu öğretmenlerin çektiği

  • baran 44
    13.12.2011 17:44:51

    Niye diğer öğretmenlerin elimi kırılmıştı ki yardıma geleler vay bu öğretmen milleti çok pısırık ya hepiniz bir olup o velilerin ağzını burnunu kırsaydınız ya eliniz armutmu topluyor.Arkadaşlar böyle durumda hepiniz birlikte hareket edin mahkemelik olursanızda ifadeleriniz birbirini tutsun savunun aslanlar gibi kendinizi.öğretmen olduk kimsenin ... olmadık.birbirimizi savunmasak ne meb savunur bizi nede bakan bey..

  • goldsnake
    13.12.2011 17:43:15

    bu nasıl bir adilik bu nasıl bir hainlik ......

  • iyi olmuş
    13.12.2011 17:43:10

    ellerine saglık kim dövmüşse

  • hakan
    13.12.2011 17:38:28

    öğretmenlik mesleğinin onuru, haysiyetini bitirip ayaklar altına alan herkimse allaha havale ediyorum. Allahın laneti üzerineze olsun

  • ramazan
    13.12.2011 17:38:09

    öğretmenimiz kendisini savunurken kazara birine zarar vermiş olsa idi en başta sayın bakanımız olmak üzere amir koltuğunu işgal edenlerin büyük bir kısmı öğretmenimizi suçlar, yargılar, cezalandırırdı. öğretmen demek.....

  • vedat doğru
    13.12.2011 17:33:12

    Elleriniz ayaklarınız kırılsın, insan mısınız siz?

  • Simple Tense
    13.12.2011 17:29:23

    Eskiden öğrenciye şiddet vardı, şimdi öğretmene şiddet var... İki ihtimalde de öğrenci ile öğretmen birbirlerinden kopuk yaşıyorlar. Neticede, eğitimsiz, cahil bir toplum piyasada......

    Bunun önüne geçilmeli, saygı ve sevgi dolu bir dünya lazım; ama nerdeee....

  • ufuk kılıç
    13.12.2011 17:04:23

    terbiyesiz adamlar elleriniz kırılsın

  • vatandaş
    13.12.2011 17:02:42

    öğretmenler sahipsiz her türlü şiddete tehdite maruz kalırlar.hocam bırak gebertseymişler birbirlerini ne karışıyorsun bak ne oldu yediğin dayakla kalacan senin bakanın öğretmen düşmanı balık baştan kokar....

  • vy
    13.12.2011 17:02:42

    Saldırgan ahmak öğrenciler en az 1,5 yıldan başlamak üzere hapis cezası ile cezalandırılacak. Ayrıca sicillerine işlenecek. İşe giremeyecekler. Yeter ki öğretmen takipçi olsun.

  • eğitimli gözüken kişiliksizlerin icraatleri..AKP
    13.12.2011 16:59:53

    ... ve yandaşlarının eğitim anlayışı bu.bir öğrenci ve veli bir öğretmene dilediğini diyebiliyor ama bir öğretmen ise haklı olduğu zamanlarda bile ne disiplin yönetmeliği gereği ne de hukuksal açıdan bu gelişmelere dur diyebiliyor.haksız olan öğretmen oluyor.geçenlerde bir arkadaşım iftira yüzünden soruşturma geçirdi.halbuki iftira atan öğrencinin eğitimle alakası bile olmayan zıpçıktı birisi iken okulda böylelerinin atılması bile engellenir halde eğitim ortamlarının huzurunu ve düzenini bozuyorlar.eğitimci olduğumuza lanet edecek hale geldik.

  • musti
    13.12.2011 16:55:39

    lan erkek adam tek tek gelir

  • mehmet
    13.12.2011 16:54:33

    veliyi üzeni üzerim .....diyenlere duyrulur bakın artık veliler üzülmüyor öğretmenler üzülüyor

  • edirne
    13.12.2011 16:45:48

    ayip olmus..ayrica teke tekte bu ogretmeni biraz zor indirirlerdi...acizler...

  • fiko
    13.12.2011 16:38:18

    aynen avrupaya uymaya basladik artik, almanyada da ögrenciler okulda istedileri ... yiyorlar sakiz cignemeler telefonla oynamalar ögretmenler gikini bile cikarmiyor ama not olayina gelincede hepsi kuzu gibi oluyorlar sonra imza toplayip okuldan gönderiyorlar ogretmeni yani avrupada ögretmenlik öyle bizdeki gibi kutsal meslek falanda degil simdi bizdede aynisi oldu yahu devlet yoksa bu olaylar normal gecmis olsun kardesim terbiyesi eksik ... leri gönderiyorlar okula ögretmen ne yapsin allah kolaylik versin

  • Samet MERT
    13.12.2011 16:35:36

    Ayıp öğretmene ne hakla vuruyorsunuz elleriniz kırılsın adi veliler...

  • kuteybe
    13.12.2011 16:34:15

    milli eğitim bakanını duymadınızmı?velimi üzeni bende üzerim diyordu.

  • hakkı
    13.12.2011 16:31:58

    milli eğitim bakanı çıkıp açıklama yapsana. nerde öğretmenine sahip çıkaçak bakan sadece bakıyorlar zaten......

  • bize bişey olmaz,bizden bişey olmaz
    13.12.2011 16:29:48

    demokrasi var demokrasi. benim bakanıma yumurta atan zihniyet ile bunlar aynı.ondan sonra da demokrasi var. hiç yoruma gerek yok. bunlar ne ki?

  • beden eğitimci
    13.12.2011 16:29:30

    kardeşim bir haber et anında oradayız yok öyle toplanıp bir adama saldırmak.

  • nihat
    13.12.2011 16:24:16

    Öğretmenlik kurumunun ne kadar yıpratıldığının çok basit bir örneği..değersizleştirme politikanız işe yaradı..çok değerli sahte demokratlar ve hırsızlıkla prof doç. olanlar..

  • ubeydali
    13.12.2011 16:23:14

    oy benim ülkem oyy.

  • musa
    13.12.2011 16:22:43

    yazık çok yazık ne hale geldi şu kutsal meslek.

  • metin21
    13.12.2011 16:04:03

    bugünki eğitim sisteminde gelinen vahim tablolardan biri.çocuklarını yetiştirmeyip sokağa salan ve insanlıktan nasibini almamış yaratıklar ondan sonra öğretmene saldırıyor.senin öğrencin ne olacak senden ne olacak.okullrı babalarının özel dershanesi gibi görüyorlar adeta öğretmnleri de uşak.öğretmene gereken değeri devlet vermezse vatandaşın bu tavrı galiba normal kalıyor.bundan sonra okula öğretmenler olarak silah taşıyarak gideceğiz .artk gelen veli de kendini kolllasın.böyle ... böyle ...

  • OTORİTE
    13.12.2011 15:57:35

    SAYIN Milli Eğitim bakanımız öğretmeni işte bu hale getirdiniz.Herkes okulun ve eşyalarının sahibi.Öğretmen de velilerin uşakları konumunda mağlesef.Veliyi üzeni üzerim diyen sayın bakanımız acaba öğretmeni üzenler ile ilgili neler düşünüyor.

  • adanalıyık
    13.12.2011 15:56:44

    öğretmenim sana sahip çıkamayan devletin valisi utansın ne demek öğretmen dövmek o ilin valisi o 4-5 kişiyi toplatsın sanaha kadar falakaya yatırtsın şerefsizler 4-5 kişi sopalarla saldırmışlar tek gelseler bu çocuk hepsinin anasını bellerdi demekki sıktı ki sopalarla 4-5 kişi geldiler.